6B01102 Психология және білім беру менеджменті в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты тұлғалық дамудағы және адами ресурстарды басқарудағы фундаменталды психологиялық негіздерді, тиімді менеджментті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Оқу-тәрбие процесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтауда критериалды бағалаудың маңызы ерекше. Білім беру процесінде білім алушылардың білім көрсеткішін арттырумен қатар олардың жеке тұлғалық қасиеттері мен құзыреттіліктеріне, қоршаған ортада қарым-қатынас жасай білу қабілеттіліктеріне, өзін-өзі жетілдіру бағыттарына да үлкен мән беру қажет. Критериалды бағалау алдын ала белгілі өлшемдерге сәйкес білім алушының жеке оқуын түзетуге мүмкүндік беруді, оқу мақсаттарына сәйкес күтілетін нәтижеге жетуде білім алушылардың білімін бағалауды қамтиды. Критериалды бағалау сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылып, интерактивті оқытудың ұжымдық, топтық, жұптық түрлерінің барлығына өз тиімділігін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Бұл курсты оқу барысында білім алушылар психикалық процестердің теориялық негіздері, психикалық күйлер мен олардың реттелуі, тұлғаның, оның бағыттылығы мен әрекет мотивтерінің, қабілеттерінің, темпераменті мен мінезінің теориялық және эксперименттік тәсілдері ұсынылады. Оқыту нәтижесінде студент жалпы психология саласындағы теориялық білімді өз бетінше талдайды және қорытындылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару педагогикасы мен психологиясына кіріспе
Басқару педагогикасы мен психологиясына кіріспе болашақ мамандардың кез келген кәсіп саласында әлеуметтік-тұлғалық және кәсіби міндеттердің кең ауқымын тиімді шешуді қамтамасыз ететін әмбебап психологиялық-педагогикалық құзыреттерді қалыптастырады. Кәсіби сала субъектісі ретінде маманның тұлғааралық қарым-қатынасы мен коммуникациясының құзыреттілігі мен үздіксіз өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру құзыреттілігін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық денсаулық және суицид превенциясының алдын алу
Бұл курстың мақсаты жасөспірімдер мен жастардағы суицидтік мінез-құлық саласындағы профилактикалық бағдарламаларды әзірлеу мен қолданудың заманауи тенденцияларын зерттеу болып табылады. Бейімделудің, психологиялық ауытқулардың, суицидтік мінез-құлықтың ерте алдын алу мәселелері бойынша қолда бар ақпаратты талдау психологиялық-педагогикалық көмек көрсетудің әдістері мен тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді. Болашақ мамандар оқу процесін ұйымдастыру барысында психологиялық қауіпсіз және жайлы ортаны құру жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім беру процесін және мектепішілік бақылауды ұйымдастыру
Бұл пәнді оқу үдерісінде білім беру ұйымдарының белсенділік деңгейлері жетілдірілуде, білім алушылардың білім беру ұйымдарындағы білім сапасын арттыру саласындағы білімдерін, оқу үдерісін жетілдіру туралы ойларын, еңбек ұжымының қызметі туралы хабардарлығын, мұғалімдер мен оқушылар арасындағы әлеуметтік қарым -қатынас, сындарлы шешімдердің қабылдануын бағалау, білім беруді басқаруды оңтайландыру, жалпы мектептің психологиялық -педагогикалық мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы білім беру технологиясы
Пәнді оқудың мақсаты білім алушыларды педагогикалық технологияларды дамытудың қазіргі кезеңдерімен және оларды оқу процесінде пайдалану жолдарымен, қазіргі ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, педагогикалық мәселелерді шешу әдістерімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттерде инновациялық білім беру технологияларының негізгі тенденциялары туралы түсінік қалыптасады, студенттер" алған білімдерін практикалық жұмыс процесінде қолданады, бұл білім беру әлеуметтік желілеріндегі жұмыс жағдайында олардың бойында терең ойлаудың қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Практикалық психология
Бұл курсты оқу процесінде студенттерге психикалық процестердің практикалық негіздері, психикалық күйлер мен оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің қолданбалы және эксперименттік тәсілдері ұсынылады. Оқыту нәтижесінде студент практикалық психология саласындағы қолданбалы дағдылар мен білімдерді өз бетінше талдап, жалпылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Этнопедагогика
Адамзаттың даму тарихындағы этнопедагогикалық идеялардың генезисі. Этнопедагогикадағы тәрбиенің мақсаты. Этнопедагогикадағы тәрбиенің әдістері мен құралдары. Қазақстан Республикасы халықтарының ұлттық салт-дәстүрлері халық тәрбиесінің негізі ретінде. Халық педагогикасындағы рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбие. Халық педагогикасындағы еңбек және дене тәрбиесі. Халық педагогикасындағы эстетикалық және интеллектуалдық тәрбие. Халық педагогикасының қазіргі заманғы қызметі. Оқу орындарының оқу-тәрбие үрдісінде халықтық педагогиканың прогрессивті элементтерін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Психодиагностика негіздері
Психодиагностика диагноз қою үшін арнайы әдістер мен құралдардың көмегімен адам психикасын зерттейді. Психодиагностика сонымен қатар әр түрлі қасиеттерді, жеке қасиеттерді, психофизиологиялық және психикалық ерекшеліктерді анықтау үшін психологтың жұмысын білдіреді. Білім алушылар психодиагностика негіздері мен оның қажеттілігі туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы
Қарым-қатынас жасау процесінде ғана қалыптасады, қоғамдық тәрбие арқылы адам белгілі мазмұнға ие болады. Адам санасының дамуы қоғамның дамуымен байланысты. Қоғамнан тыс адам өмірінің болуы мүмкін емес. Кез келген адам дүниеге келсімен екінші бір адаммен қарым- қатынасқа түсуді қажетсінеді. Қарым-қатынас жасау – бұл тіршілікке аса маңызды ақпарат алмасу деген сөз. Адам қарым –қатынас арқылы айналасындағы дүние жайлы мәілмет алады, еңбек пен тұрмыс дағдыларына машықтанады, адамзат жасап шығарған түрлі құндылықтарға меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек психологиясы
Еңбек психологиясының объектісі - индивидтің өндірістік жағдайларындағы және оның жұмыс күшін ұдайы өндіру жағдайындағы әрекеті. Қазіргі заманғы еңбек психологиясы өндіру және тұтыну деген ажырамас екі цикл болады, адам оларда кезекпен және тәуелсіз түрде әуелі өндіруші, одан кейін тұтынушы ретінде көрінеді. Еңбек психологиясының тұрғысынан индивидтің жұмыс уақыты мен бос уақыты еңбек және жұмыс күшін ұдайы өндіру жағдайларымен тығыз байланысты. Еңбек психологиясының негіздері медицинаның, физиологияның, техниканың, социология мен саяси экономиканың ықпал-әсерімен қалыптасты. Қайсыбір пәннің еңбекті жетілдіру мәселелерін шешуге қатыстырылуы үшін бастау негіз мынадай қағиданың танылуы болды: еңбектің ұйымдастырылуы оның өнімділігін еңбекті қарқындатудан гөрі көбірек арттырады, ал жұмыскерге жұмсалатын (оның білім алуына, медициналық қызметпен қамтуға, тұрғын үй-тұрмыстық және экологиялық жағдайларын жақсартуға) экономикалық шығындар өндіріс саласындағы пайда түрінде қайтады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаны зерттеудің жобалау әдістері
Бұл пәнді оқытудың мақсаты-жеке өсуді жақсарту үшін объективті және теориялық дағдыларды құру, сонымен қатар объективті зерттеу әдістерінің толық жүйесі, проективтік оқуды құру кезінде білім беру мен негізгі әдістерді қалыптастыру және оның нәтижелерін талдау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер проективтік әдістерді, ТАТ әдістемесін, Роршах тестін, "Адам суретін" және т.б. жалпы психология және қолданбалы психология тұрғысынан толық талдауды, олардың практикалық психология саласына ерекше әсерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық имиджеология және корпоративті мәдениет
Педагогикалық имиджология және корпоративтік мәдениет педагогикалық қызметкерлердің, педагогикалық мекемелердің (мысалы, мектептер) имиджін, елдегі білім беру жүйесінің имиджін қалыптастыру теориясы мен практикасын әзірлеуге және пайдалануға арналған ғылыми бағытты қарастырады. Бір ұйым ішіндегі қатынастарға және басқа ұйымдармен өзара іс-қимылға реттеуші әсер ететін моральдық қағидаттар жүйесін, адамгершілік мінез-құлық нормаларын зерделейді, корпоративтік этика субъектілері: ұйымның иелері, басшылары және қызметкерлері болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киберпедагогикаға кіріспе
Киберпедагогика - компьютерлерді оқытуда қолдану ғылымы. Мақсаты-компьютерді қолдана отырып және киберкеңістіктің ерекшелігін ескере отырып, оқытуды автоматты бағдарламалық басқару әдіснамасын түсінетін және ұсынатын маман дайындау. Курс аясында киберпедагогиканың теориялық негіздері, ақпараттық-коммуникациялық киберкеңістіктің пайда болу мен даму тарихы, интернет мүмкіндіктері туралы білім қалыптасады. Осы курсты игеру нәтижесінде студенттер оқу процесінің алгоритмделген бөлігін басқаруды автоматтандыру мүмкіндігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі педагогикадағы киберәлеуметтенудің негіздері мен теориялары
Бұл пәннің мақсаты қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық және интернет-технологиялардың әсерінен тұлғаның өзін - өзі тану құрылымындағы сапалы өзгерістерді, сондай-ақ оның мотивациялық-қажеттілік саласын зерттеу болып табылады. Оқу барысында студенттер киберкеңістіктің ерекшеліктерімен танысады, бұл әлеуметтік санаттарға, анықтамалық топқа сілтеме жасауға және жеке басын салыстырмалы түрде қауіпсіз тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Болашақ киберпедагогтар АКТ-ның қазіргі заманғы әлеуметтендіру, оқыту және тәрбиелеу мүмкіндіктерінің әлеуетін пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Курстың мақсаты - адамдар психикасының этномәдени ерекшеліктерін, этникалық топтардың психологиялық ерекшеліктерін, сонымен қатар ұлтаралық қатынастардың психологиялық аспектілерін зерттеу. Игеру барысында әр түрлі этникалық топтардың психикасының көрінуі мен қызмет етуінің өзіндік ерекшелігі баса айтылады. Нәтижесінде студент психологиялық әдістерді этнопсихологиялық зерттеулерде қолдана алады, этникалық ерекшеліктер туа біткен әлде әлеуметтену процесінде қалыптсқан ба, соны біледі, көпұлтты қазақ қоғамындағы күрделі мәселелерге кәсіби көзқарасты жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық практикум
Бұл курсты оқу процесінде студенттерге психикалық процестердің практикалық негіздері, психикалық күйлер мен оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің қолданбалы және эксперименттік тәсілдері ұсынылады. Оқыту нәтижесінде студент практикалық психология саласындағы қолданбалы дағдылар мен білімдерді өз бетінше талдап, жалпылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика мен психологияны оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды теориялық және әдіснамалық негіздер, қағидаттар туралы ғылыми білім мен идеялар жүйесіне дайындау.Студенттер жоғары оқу орындарында педагогика мен психологияны оқытудың инновациялық әдістерін, ғылыми әдіснамалық тұжырымды тиімді пайдалану жолдарын оқу практикасына жеке көзқарас қалыптастыруда меңгереді.Сондай-ақ психологиялық-педагогикалық пәндерді оқытудың материалдарын, әдістерін, нысандары мен құралдарын қолдану қабілеті мен қабілетін арттыруда жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология
Эксперименталды психология – бұл ғылыми-зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін біріктіретін психологияның тарауы. Оны психологияның әдіснамалық бөлігіне жатқызуға болады. Эксперименталды психология әртүрлі жағдайларға тап болған адамның мінез-құлқын зерттейді. Студенттер бұл саланың психологияның басқа салаларынан ерекшеліктері мен айырмашылықтарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды, нақты тәрбие міндеттерін шығармашылықпен шешуді, әлеуметтік – педагогикалық қызметті жүзеге асыру және ұйымдастыру кезінде дәстүрлі және қазіргі заманғы технологияларды пайдалануды; оқу-тәрбие үдерісін басқару жүйесі мен процесінде, әлеуметтік қатынастарда педагогикалық қызметтің жалпы заңдылықтарды; мектептегі оқу - тәрбие жұмысын ұйымдастырудың формалары мен әдістерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Корпоративті этика
Осы пәнді оқу барысында білім алушылар тұлғааралық қарым-қатынас негіздерін, кәсіпкерліктің психологиялық-этикалық мәселелерін, нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес этикалық нормалар мен этикет талаптарын меңгереді. Осы курсты игеру нәтижесінде студенттер ұжымда дұрыс қарым-қатынас орнатуы тиіс қолданбалы және кәсіби этика, корпоративтік этика, менеджмент этикасының қағидаттары, іскерлік этикет нормалары, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті жүзеге асыру нысандары саласында білім қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология және психогенетика негіздері
Психогенетика (мінез-құлық генетикасы) – организм генетикасының адам мінез-құлқына әсерін зерттейтін ғылым саласы. Студенттер пәнмен, сонымен қатар психогенетиканың міндетімен танысады, ол: психологиялық ерекшеліктеріне қарай адамдардың бір-бірінен айырмашылығын табу. Дифференциалды психологияны зерттеудің мақсаты – жеке адам мен топтың қандай да бір белгілеріне қарай біріккен психологиялық айырмашылықтарын, сондай-ақ осы айырмашылықтардың себептері мен салдарын, сондай-ақ жеке тұлға мен топтың пайда болу және даму заңдылықтарын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі медиация
Бұл пәнді оқытудың мақсаты -мектеп медиациясы саласындағы құзыреттілік жүйесін меңгеру процесінде білім алушыларды ақпараттандыру болып табылады. Бұл пәнмен танысу "Мектептегі медиация" пәнінің курсы бойынша оқу материалын тиімді түсінуді қамтамасыз етуді, Мектеп медиациясы бойынша категориялық аппаратты меңгеруді, өз бетінше оқуға ұсынылған тақырыпты дайындауға көмек көрсетуді, мектеп медиациясы саласындағы психологиялық білімді практикада қолданудың әртүрлі тәсілдерін зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика негіздері
«Арнайы педагогика негіздері» курсын оқу барысында арнайы педагогиканың тарихы мен теориясы, дамуында ауытқулары бар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалар қарастырылады. Оның салаларының қалыптасуына байланысты арнайы педагогикалық ғылымның дамуының маңызды кезеңдері анықталды. Арнайы педагогика мен оның салаларының дамуына айтарлықтай әсер еткен негізгі ғылыми идеялар ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызмет
Бұл пәнді оқытудың мақсаты білім алушы кәсіпкерліктің этикалық негіздерін, психологиялық-этикалық аспектілердің негізгі принциптерін, этикалық нормаларды, Тарихи практика негізінде қалыптасқан және нормативтік құжаттарда бекітілген этикет талаптарын дамыту болып табылады. Осы пәннің курсын зерделеу нәтижесінде қолданбалы және кәсіптік этиканың ерекшеліктері, корпоративтік этиканың құрылымы мен мазмұны, менеджмент этикасының қағидаттары, іскерлік этикеттің нормалары, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті жүзеге асыру нысандары туралы білім қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
Пәннің мақсаты педагогқа, педагог-психологқа, әлеуметтік педагогқа өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін қажетті білім беру мекемесіндегі психологиялық-педагогикалық қызметтің қызметін ұйымдастыру саласындағы құзыреттілікті игеру және дамыту болып табылады. Пән іргелі педагогикалық білімі бар және алған білімдерін тікелей өзінің кәсіби қызметінде қолдана алатын мамандарды даярлауға бағытталған, студенттердің тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың негізінде жатқан әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды модельдеуге қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Киберпедагогикамен педагогикалық менеджмент негіздерін оқыту әдістемесі
Киберпедагогика – оқытуда компьютерді пайдалану туралы ғылым. Мақсаты – компьютердің көмегімен және киберкеңістіктің ерекшеліктерін ескере отырып, оқытуды автоматты бағдарламалық басқару әдістемесін түсінетін және түсіндіретін маман даярлау. Курс аясында киберпедагогиканың теориялық негіздері, ақпараттық-коммуникациялық киберкеңістіктің пайда болу және даму тарихы және Интернеттің мүмкіндіктері туралы білім қалыптасады. Бұл курсты меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық менеджмент саласында оқыту процесінің алгоритмделген бөлігін басқаруды автоматтандыруға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік – психологиялық тренинг
Әлеуметтік-психологиялық тренинг - бұл дамуға, сондай-ақ белгілі бір дағдыларды, білім мен дағдыларды игеруге бағытталған топтық өзара әрекеттесу процесінде жүзеге асырылатын оқыту әдісі. Бұл пәнді оқытудың мақсаты тренинг жұмысының техникасына, тренинг түрлеріне, денеге бағытталған терапия техникасына оқыту болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер тренинг сабақтарын өткізу, тренингтерді психокоррекциялық жұмыс ретінде пайдалану дағдыларына ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика мен психологияда ІТ және цифрлық ресурстар
«Педагогика мен психологияда ІТ және цифрлық ресурстар» пәнінің негізгі мақсаты – білім алушылардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу арқылы педагог-психологтар кәсіби жұмыс бағыттарында цифрлық сауаттылықтары артып, интернет-ресурстарды саралап қолдануға, желілік этикетті ұстануға, жасанды интеллект пен ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың мүмкіндіктерін игеруге, компьютерлік суреттерді өңдеу және модельдеуге үйренеді. Сондай-ақ, білім алушыларға көрсетілетін психологиялық, әлеуметтік, медициналық көмек түрлерін электронды қызмет арқылы ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық акмеология
Пәнді оқып үйренудің мақсаты - мұғалімнің іс -әрекетінде шеберлік пен кәсіби шеберлікке жету жолдары туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында оқытушының кәсіби шеберлігі мен біліктілігін арттырудың теориялық және әдістемелік негіздері қарастырылады; педагогикалық қызметте жоғары деңгей мен оң нәтижеге жетудің жолдары мен нұсқалары ашылды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттерде мұғалімнің «акме» көптеген объективті және субъективті факторларды қамтамасыз ететіні туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру
Бұл пәнді оқу барысында білім беру ұйымдарының қызмет деңгейлері жетілдіріліп, студенттердің оқу орындарында ғылым саласындағы білімдері, оқу үдерісін жетілдіру туралы идеялары, ғылыми қызметтен хабардар болуы, оқытушы мен студенттер арасындағы ғылыми қарым-қатынас, бағалау конструктивті шешімдер қабылдау, ғылыми еңбектер жазу, мектептегі ғылымның психологиялық педагогикалық мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арттерапия
Арт-терапияны зерттеудің мақсаты арт-терапия саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды үйрету болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер арт-терапия жұмысының негізгі теориялық тұжырымдамалары мен тетіктерін; арт-терапиялық жұмыстың түрлері мен формаларын, нақты арт-терапия әдістерінің орындалу ерекшеліктері мен механизмдерін, халықтың әртүрлі топтарымен жұмыс істеу ерекшеліктерін, кеңес беруде арт-терапияны қолдану мүмкіндіктерін, психодиагностика мен түзету жұмыстарын игеруі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коучинг негіздері
Курстың мақсаты кәсіптік қызмет үдерісінде білім алушы қажетті білімді өзі тауып және меңгеруі үшін өзін-өзі оқытуды ынталандыруға бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студент ұжымдағы тұлғаның дамуын диагностикалау және болжау туралы білімге ие болуы керек, топты басқару дағдыларын, сонымен қатар өзін-өзі таныстыру және аудиториямен байланыс орнату дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қолданбалы конфликтология және эмоционалды интеллект
Қолданбалы конфликтология және эмоциялық интеллект дау-дамайды, олардың пайда болу себептерін, реттелетін ситуациялық манипуляцияларды, қақтығыстардың негізгі объектілерін (тараптарын), одан әрі теріс және оң әрекеттерді, қоғамдық әсерді, оларды хабарлаудың түрлері мен әдістерін, орналасқан жерін, азайту және мақұлдауды, адамның эмоцияларды тануға, мақсаттар мен ниеттерді тануға қабілеттілігін , басқа адамдардың іс-әрекеті мен тілектерін және, әрине, олардың жеке қасиеттері мен, кейіннен белсенді тапсырмаларды шешуді жоспарлауда басқа адамдардың эмоциялары мен эмоцияларынан бас тарту немесе көрсету мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Коррекциялық психология
Пән студенттердің психокоррекциялық қызметтің ерекшеліктері, оны жүзеге асыру принциптері, түрлері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған; жеке және топтық психокоррекция, маманға қойылатын талаптар мен әр түрлі жұмыс әдістері мен тәсілдерінің шектеулері сияқты психологиялық практиканың аспектілері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны психологиялық түзетудің маңызды мәселелерінің біріне, психологиялық деректерді талдауға, психокоррекциялық тарихты дамытуға және клиентпен жұмыс істеу стратегиясына арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдіснамасы мен әдістері
Пәннің мақсаты - психологиялық -педагогикалық зерттеулердің мазмұны, оны ұйымдастыру тәртібі, әдістемесі мен іске асыру әдістері, әдістемелік сауаттылығы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер әдістемелік мәдениеттің өзіндік дамуын, әдістемелік білімді терең және шығармашылықпен меңгеруді қамтамасыз етуді, ғылыми ойлауды дамытуды басшылыққа алады. Пәнді игеру нәтижесінде студент психологиялық -педагогикалық зерттеулердің әр түрін ажыратуға және орындауға, эмпирикалық зерттеу мәліметтерін өңдеуге, талдауға және түсіндіруге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытудың негізі
Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытудың негіздері кәсіби-педагогикалық пән, ол педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын, оның қызметін, оған қойылатын талаптарды ашатын, педагогтың кәсіби қызметінің мазмұнын, оған дайындық жүйесін сипаттайды, теориялық білім мен кәсіби-педагогикалық іскерліктің шеңберін анықтайды, педагогикалық іс-әрекеттің мәнімен, оның құрылымымен, педагогтың заңнамалық негізгі іс-әрекетімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім берудегі мониторинг және статистика
«Білім берудегі мониторинг пен статистика» пәні заман талаптарына сай білім беру жүйесінде қажеттілік ретінде қалыптасты. Бұл пән білім алушыларға мониторинг пен статистика негіздерін түсіндіреді, зерттеу, талдау, сынақтан өткізу, бақылауды жүзеге асыру алғышарттары мен жолдарын қолдануға үйретеді. Пәнді оқытудың мақсаты – білім берудегі статистикалық мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау нәтижесінде білім беру сапасын қадағалаудың қағидалары мен жолдары жөніндегі түсінікті қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында білім алушы статистикалық зерттеулерді ұйымдастыру, зерттеу, жүргізу, нәтижелерін талдау, синтездеу және сынақтан өткізу, сол арқылы жалпы білім беру процесін жетілдіру мен білім берудегі мониторинг жүйесін дамыту және әдістемелік жұмысты жақсарту жолдарын ұғынады және өз тәжірибесінде қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласындағы, бизнес және кәсіпкерлік, экономика саласындағы іргелі білімдерін, психология және білім беруді басқару саласындағы табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің Қазақстан мәдениетінің негізгі заңдылықтарын көрсетеді, негізгі құндылықтар туралы білімді қолданады;
- Психология және білім беру менеджменті саласындағы ғылыми мәтіндермен жұмыста қазақ (орыс) (қазақ жазуы мен латын әліпбиін пайдалана отырып), шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеуде ойларды дәйектілікпен және сауатты тұжырымдай және айта білу қабілетін көрсетеді;
- Әр түрлі қызмет салаларында сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігін талдай және қолдай отырып, тұрақты азаматтық ұстанымды, іскерлік және құқықтық мәдениетті танытады;
- Нормативтік және құқықтық құжаттардың, оқу-нұсқаулық құжаттаманың құрылымы мен мазмұнын пайдаланады, психология және білім беру менеджменті саласында ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) әзірлеу мәселелерін түсіндіреді;
- Білім беру мазмұнына қойылған мақсат-міндеттерге сәйкес оқытудың стандартты, қолданбалы, заманауи, интерактивті, креативті әдіс-тәсілдерін қолдана отырып, педагогикалық-психологиялық қызметте ІТ технологиялар мен жасанды интеллекттің жаңа мүмкіндіктерін игереді;
- Пәндік және әдістемелік білім саласындағы білімді, психотерапия мен психокоррекцияның жалпы негіздерін, психологиялық және педагогикалық ғылымның эксперименттік зерттеулерін дамыту мен өлшеулерді саралайды;
- Психолог-консультанттың, психолог-менеджердің оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруда құзыретті басқарушылық шешімдерді, көшбасшылық қасиеттерді әзірлеу үшін практикалық қызметте білім беру саласындағы іргелі білім мен дағдыларды ажыратады және таңдайды;
- Критериалды бағалауды қолдану мүмкіндіктерін, киберәлеуметтену негіздерін, психология және менеджмент саласындағы кәсіби педагогикалық білім беру жүйесінде инклюзивті ортаны ұйымдастыруды бағалайды;
- Білім беру жүйесінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте пайдалану білімдері мен дағдыларын көрсетеді; білім беру психологиясы мен менеджментінің қойылған мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес Академиялық адалдық дағдыларын, киберпедагогика негіздерін пайдаланады;
- Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық түзету және диагностикалық жұмыс практикасында жаңа әдістерді, жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолданады; практикалық психология саласында тренингтер өткізу техникасы мен технологияларын дербес меңгереді;
- Өз қызметінің нәтижелерін, идеялар мен философиялық қорытындыларды рефлексиялайды және бағалайды; ғылыми-зерттеу жұмыстарына, гуманитарлық, әлеуметтік және саяси ғылымдар саласындағы жаңа білімдерге шолу жасауға бейімділік танытады; өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын екендігін көрсетеді.
Ұқсас БББ
6B01102 Балалар педагогикасы және психологиясы
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01102 Педагогика және психология
Қызылорда ашық университеті
6B01102 Педагогика және психология
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01102 Педагогикалық коучинг және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)