Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B02302 Когнитивті ғылымі в КИМЭП университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Когнитивті ғылым бакалавры бағдарламасы студенттерге адам танымы мен жасанды интеллектті үйренуге және компьютерлер мен ақпараттық жүйелердің тілді талдаудағы өсіп келе жатқан рөлі контекстінде компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы санадағы және олардың қосымшаларындағы тұжырымдамаларды әзірлеу және түсіну процесіне терең бойлауға мүмкіндік береді. Бұл пәнаралық бағдарлама студенттерді жасанды интеллектке (AI), машиналық оқытуға және деректерді талдауға қатты назар аудара отырып, лингвистиканы, психологияны, информатиканы қамтитын теориялық принциптер, техникалық дағдылар және практикалық қосымшалар туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етеді. Бұл бағдарламаның түлектері когнитивті лингвистика, есептеу лингвистикасы, табиғи тілді өңдеу, жасанды интеллект, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және машиналық оқыту саласындағы мансапқа жақсы дайындалған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет

Пәндер

  • Прагматика

    Бұл факультативті пән студенттерді тілдің белгілі бір контексте қалай және неге қолданылатынын, контекст тілді түсіндіруге қалай әсер ететінін түсінуге арналған лингвистиканың қызықты саласымен таныстырады. Студенттер прагматикадағы импликациялар, сөйлеу әрекеттері, өзектілік және сөйлесу, сондай-ақ вербалды емес қарым-қатынас сияқты тақырыптар бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулердің кең ауқымын қарастырады. Бұл пән адамдардың қалай қарым-қатынас жасайтыны және бір-бірін түсінетіні (түсінбейтіні) жөнінде қызығатын барлық студенттерге арналады. Студенттер әртүрлі прагматикалық факторлар мен әртүрлі жағдайларда табиғи тілді талдау құралдары туралы нақты түсінікке ие болады.

    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік принциптер

    Дәрістер мен кейс-стади әдістері шағын бизнестің ашылуы мен функцияларына қатысты мәселелерді зерттеу және талдау үшін қолданылады. Оған мыналар кіреді: орынды таңдау, бизнес-жоспарлау, ұйымдастырушылық бақылау, қаржы және шағын бизнес иесін қызықтыратын басқа салалар. Курс бизнес-жоспар құруды қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Курс адамның жетілуі мен дамуын зерттейді. Адамның дүниеге келгеннен бастап өмірден өткенге дейінгі дамудың физикалық, когнитивтік және психоәлеуметтік аспектілеріне қатысты негізгі теориялар мен мүмкіндіктер қарастырылады. Курсты тәмамдаған студенттер адам дамуы жайында білімге ие болып, қажетті кезде пайдалана алады.

    Несиелер - 5
  • Құқық және өнер

    Курс әдебиет, бейнелеу өнері, театр және кино мысалдарын пайдалана отырып, іргелі құқықтық ұғымдарды зерттейді, сонымен қатар студенттердің сыни және пәнаралық талдау дағдыларын, шешім қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында құқық әлеуметтану, саясат, экономика және басқа да әлеуметтік ғылымдармен байланысты интеграцияланған әлеуметтік құбылыс ретінде көрсетіледі.

    Несиелер - 5
  • Жануарлар және қоғам

    Курс адамдар мен жануарларлардың өзара ықпалдастығын зерттейтін ескі антропоцентрлік тәсіл кіріспесінен басталып, жуырда пайда болған баламалы, жануарларға бағытталған тәсілді талқылайды. Курс тақырыптық зерттулерді пайдалана отырып, кросс-мәдени болашақта адам мен жануарлардың ықпалдастығының этикалық, әлеуметтік, антропологиялық және психологиялық аспектілерін талдайды. Курс жануарларды қорғау, жабайы табиғатты қорғау бойынша бастамалар және жануарларға қатысы бар заңдардағы өзгерістер мен зерттеулерді жан-жақты талқылайды. Жануарларға ерекше ықыласпен қарау курсты өтудің басты шарты болып табылады.

    Несиелер - 5
  • Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі

    Пән адам мен компьютердің өзара әрекеттесуін жобалау мен бағалаудың негізгі теорияларын, принциптерін және нұсқауларын қамтиды. Студенттер пайдаланушы интерфейсі жүйелері туралы, соның ішінде пәрмен тілі, терезе, бірнеше енгізу/шығару құрылғылары, пайдаланушы интерфейсін басқару жүйелерінің архитектурасы және пайдаланушы интерфейсін жобалау құралдары сияқты тақырыптар туралы біледі. Қосымша тақырыптарға адам факторлары, стандарттар немесе визуалды тілдер кіруі мүмкін. Студенттер интерфейс жүйесін әзірлеуге және енгізуге байланысты жобаға қатысады.

    Несиелер - 5
  • Табиғи тілді өңдеуге кіріспе

    Курста табиғи тілдерді өңдеу (NLP) және табиғи тілді түсіну (NLU) туралы негізгі ұғымдар, танымдық ғылымдарда құрылымданбаған деректерді талдаудың жалпы құралдары мен әдістері енгізілген. Студенттер ықтималдықпен, статистика, логарифмдер және дифференциалдау сияқты математикалық функциялармен және векторлар мен матрицалар сияқты сызықтық алгебраның тұжырымдамаларымен белсенді жұмыс істейді.

    Несиелер - 5
  • Нейрондық жүйе және терең үйрену алгоритмдері

    Бұл курс кейбір революциялық AI қосымшаларының механикасына қызығушылық танытқандарға және осы саладағы инновациялардың келесі толқынына үлес қосқысы келетіндерге арналған. Бұл курс жасанды нейрондық желілер деп аталатын мидың құрылымы мен қызметінен шабыттандырылған алгоритмдерге бағытталған жасанды интеллекттегі трансформациялық сала-терең оқытуға қызықты кіріспе ұсынады. Студенттер нейрондық желілердің негізгі тұжырымдамаларын зерттейді және конволюциялық нейрондық желілер (CNs) және қайталанатын нейрондық желілер (RNs) сияқты жетілдірілген тақырыптарға көшеді.

    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектке кіріспе

    Студенттер интеллектуалды жүйелерде іздеу, таратуды шектеу, ережелерді байланыстыру, кадрларды мұрагерлікке алу, шығару және оқыту; жалпы мәселелерді шешу жүйелері, ойын, сараптамалық кеңес беру, ұғымдарды қалыптастыру және табиғи тілдерді өңдеу; тану, түсіну және аудару ұғымдарымен танысады.

    Несиелер - 5
  • Дискурс талдауына кіріспе

    Бұл тақырып жазбаша және ауызша түрдегі дискурстық талдаудың әртүрлі аспектілеріне арналған. Тақырып аяқталғаннан кейін студенттер сөйлеу мен мәтіндерді құрудағы заңдылықтарды анықтап, сипаттай алады, сонымен қатар нақты әлемдегі мәселелерді шешуге арналған дискурсивті аналитикалық әдістемелер мен нәтижелерін қарастыра алады.

    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі тамақтану

    Осы курс барысында біз азық-түлік және тамақтану проблемаларының тарихын, тамақтанудың жаһандық саясатын және уақыт өте келе оның динамикасын талқылаймыз. Тақырыптардың қатарына адамдардың әртүрлі мәдениеттердегі азық-түлік және тамақтану саласындағы қалауларын айқындайтын әлеуметтік, экономикалық және саяси факторлар; кедейлік және азық-түлік; азық-түлік саясаты және азық-түлік жүйелерінің тұрақтылығы жатады. Тамақтану саясаты тұрақты Ауыл шаруашылығы, органикалық егіншілік, азық-түлік өндірісі және ондағы генетикалық түрлендірілген тағамның рөлі сияқты мәселелерді қамтиды. Қазіргі әлемдегі тамақтанудың көп қырлы мәселелері, мысалы, тамақтанбау, тамақ аллергиясы, тамақтанудың бұзылуы, сау және қол жетімді азық-түлікке тең емес қол жетімділік, жаһандық семіздік эпидемиясы, тамақ жарнамасының әсері және қазіргі орта жеке тамақтану әдеттеріне қалай әсер ететіні қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Мәтінді интеллектуалдық талдау

    «Мәтіннен білім алу» деп аталатын мәтін шығару - соңғы онжылдықта мәліметтер ғылымы, компьютерлік лингвистика және машиналық оқыту саласындағы зерттеушілердің назарын көбірек аударған АКТ саласындағы зерттеулер мен әзірлемелер саласы. Негізгі қосымшалардың мысалдары мәтінді санаттау, ақпаратты іздеу, әлеуметтік желілерді іздеу және автоматты жинақтау болып табылады. Бұл тақырып теориялық тұрғыдан да (негізгі модельдер) де, практикалық тұрғыдан да (қолданбалар) білім саласына шолу жасайды. Дәрістерден басқа студенттер практикалық тапсырмалармен жұмыс істейді.

    Несиелер - 5
  • Деректер құрылымы мен алгоритмдерге кіріспе

    Пән бағдарламашыға мәліметтер құрылымы мен алгоритмдер туралы негізгі білім береді. Студенттер деректердің негізгі құрылымдары мен алгоритмдері және оларды нақты есептерде қалай қолдану керектігі туралы біледі. Тақырыпта қарастырылатын тақырыптарға мыналар жатады: алгоритмдерді талдау, дерексіз деректер түрлері (ADT), тізімдер, стектер және кезектер, іздеу ағаштары (BST, AVL және B ағаштары), басым кезектер (динамикалық жад аймақтары), сұрыптау алгоритмдері, хэш деректер құрылымдары, графиктер.

    Несиелер - 5
  • Қоғамдағы алдаушылық, алаяқтық және сыбайлас жемқорлық

    Студенттер сыбайлас жемқорлықтың негізгі анықтамаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды реттейтін халықаралық және ұлттық заңнаманы, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияны қалыптастырудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Студенттер сыбайлас жемқорлықты халықаралық және ұлттық контексте қоғамның әлеуметтік-саяси өмірінің элементі ретінде тануды, мемлекеттік билік органдарының, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдауды, сыбайлас жемқорлық мәселесін ұлттық, өңірлік және жергілікті деңгейде шешудің сындарлы және тиімсіз тәсілдерін анықтауды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Ғылым философиясы

    Бұл курс ғылым философиясы саласындағы іргелі мәселелерді, атап айтқанда ғылым мен дәлелдердің не екенін; ғылыми теориялар мен әдістердің сенімділігі мен негізділігін; ғылыми объективтілік пен этиканы қарастырады.

    Несиелер - 5
  • Академиялық оқылым және жазылым II

    Студенттер зерттеу жүргізу және ғылыми жұмыстарды жазу негіздерімен таныстырылады. Пән оқу тақырыптары бойынша сыни тұрғыдан ойлауды дамытады. Студенттер таңдалған тақырып бойынша ғылыми жобаны академиялық жазу принциптеріне және APA стиліне сәйкес аяқтайды, сонымен қатар негізгі және қосымша зерттеулермен танысады, жазба жұмыстарын қайталайды және академиялық контекстке қажетті оқу және жазу дағдыларын жақсартады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің негіздері

    Бұл пән студенттерге тілді үстіртін танысып қана қоймай, оның күрделілігін, әртүрлілігін және сұлулығын түсінуге көмектеседі. БСтуденттер тілге өзіндік талдау жүргізу үшін лингвистиканың негізгі тақырыптарымен танысады; оларға фонетика/фонология (тіл дыбыстары), Морфология (сөз бөліктері), синтаксис (грамматика), семантика (мағына) және прагматика (контексттегі тіл) кіреді. Олар әлемдегі тілдердің алуан түрлілігін түсінуге көмектесу үшін әртүрлі тілдерден алынған деректерді зерттейді және олардың қабілеттерін дамытады тілдің нақты мысалдарын талдау арқылы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикаға кіріспе

    Оқушылар экономикалық ұғымдарды Қазақстан және басқа елдер мысалында меңгереді. Бұл пән бойынша студенттер микроэкономика негіздерін де, макроэкономика негіздерін де меңгереді. Микроэкономика бойынша студенттер нарықтар фирмалар мен жеке тұлғалардың таңдауын қалай үйлестіретінін зерттейді, ал макроэкономика ұлттық және жаһандық экономиканы зерттейді. Пәннің макроэкономикалық тақырыптары ұлттық экономикалық белсенділікті өлшеуді (жалпы ішкі өнім немесе ЖІӨ), экономикалық өсуді, жұмыссыздықты, инфляцияны, халықаралық сауданы және үкіметтің экономикалық рөлін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық ауызша сөйлеу

    Студенттер шет тілінде гуманитарлық және әлеуметтік пәндердің әртүрлі академиялық тақырыптары бойынша өз ойларын сенімді және дәлелді түрде жеткізу дағдыларын дамытады, зерттеу этикасымен тәжірибе жүзінде танысады. Студенттер өздері таңдаған тақырып бойынша зерттеу жүргізеді, ол мәліметтерді жинау мен талдауды қамтиды, содан кейін зерттеуге сыни талдау жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологияға кіріспе

    Тақырып психологияның негізгі ішкі салалары мен теорияларына шолу жасайды. Студенттер психология саласындағы зерттеулер мен тақырыптардың кеңдігімен, сондай-ақ когнитивтік психология, әлеуметтік психология және адамның психологиялық дамуы сияқты негіздерімен танысады. Олар психологиядағы классикалық теориялар туралы біледі және психологиялық зерттеулердің қалай жүргізілетінін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл және оның құрылымы 2: морфология және синтаксис

    Бұл морфология мен синтаксистің кіріспе тақырыбы. Ол студенттерге ең кіші мағыналы бірліктерді (морфемаларды) оқудан бастап генеративті синтаксистегі тіркестер мен сөйлемдерді құруға дейін көптеген тақырыптарды ұсынады. Психикалық лексика, сөзжасам және оны басқаратын ереже, сөз тіркестерінің құрылымы, құрамы, кейс / байланыстыру теориясы, X-бар теориясы мен қозғалысын қарастырамыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психолингвистика: тіл және сана

    Тақырып бойынша студенттер психолингвистиканың негізгі тақырыптарымен және теориясымен танысады, адамның ақыл-ойы тілді қалай қолданып, қалай қолданатынын біледі. Біз тілді өңдеуге және өндіруге байланысты ми құрылымдарын зерттейміз, сонымен бірге қазіргі заманғы теория мен зерттеу әдістері туралы білеміз. Біз көптілділіктің психологиялық салдарын қарастырамыз, сонымен қатар бірінші және екінші тілді меңгерудің психологиялық аспектілерін қарастырамыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл логикасы

    Пән студенттерді тіл философиясымен, лингвистикалық және логикалық / адамның ойлауымен, пропозициялық және предикативті логикамен, сондай-ақ мағынаның табиғаты мен (дерексіз) бейнелеуімен және оның сілтеме мен ақиқатқа қатынасымен таныстырады. Басқа тақырыптар: тіл мен білім, тіл мен шындық, тіл және оны қолдану арқылы жасалған іс-әрекеттер арасындағы байланыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл және оның құрылымы 1

    Бұл фонетика мен фонологияның кіріспе пәні. Сөйлеу дыбыстарының физикалық және тілдік аспектілеріне баса назар аударылады. Қамтылатын тақырыптарға артикуляциялық сипаттама және фонетикалық транскрипция, акустика, дыбыстарды когнитивтік өңдеу және қабылдау, сөйлеу дыбыстарын ұйымдастыру, сөйлеу заңдылықтары, фонологиялық процестер, ережелер жүйесі, буын құрылымы, белгілер жүйесі мен просодия негізіндегі фонология кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік орыс тілі, 1 деңгей

    Бұл курс студенттерді кәсіби оқуға және сәйкесінше олардың нақты өмірде және жұмыста кәсіби қажеттіліктері үшін орыс тілін қолдануға дайындайды. Бұл студенттерге экономикалық және кәсіби терминологияны және меморандумдар, хаттар, электрондық пошталар, үлгерімдер туралы есептер, іскери идиомалар, сұхбат және презентациялар сияқты негізгі коммуникациялық құралдарды қолдану арқылы студенттерге орыс тілін меңгеруге көмектеседі. Сабақтың негізгі мақсаты іскери әлем жағдайында орыс тілінде сөйлеу және сөйлеу дағдыларын қолдану мен жетілдіруге арналады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Информатика

    Бұл когнитивті ғылым студенттеріне арналған информатика және алгоритмдерді зерттеу бойынша кіріспе пән. Тақырыптарға компьютерлердің жұмысы, қарапайым алгоритмдер және олардың тиімділігі, желідегі жұмыс, мәліметтер базасы, жасанды интеллект, графика, симуляция және модельдеу, есептеудің қауіпсіздігі мен әлеуметтік салдары кіреді. Пән сонымен қатар Python бағдарламалау тұжырымдамаларына практикалық кіріспені қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Есептеуіш лингвистика

    Тақырып компьютерлік лингвистика және оның тарихына техникалық емес кіріспе ұсынады. Негізгі мақсат - студенттерді осы саладағы негізгі мәселелер мен тәсілдермен таныстыру. Ол компьютерлік лингвистиканы қолданудың негізгі бағыттарын, соның ішінде машиналық аударманы, ақпаратты іздеуді, ақпаратты шығаруды және компьютерлік лексикографияны қамтиды. Сондай-ақ, біз табиғи тілді өңдеуге және қалыптастыруға қажетті құралдар мен ресурстарды талқылаймыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    Пән әлеуметтік психологиядағы негізгі теориялар мен зерттеу әдістерін қарастырады. Студенттер жеке және топтық сәйкестілік, әлеуметтік мінез-құлық пен нормалар, стереотиптер, сәйкестік / қабылдамау, агрессия және пайдалы әлеуметтік мінез-құлық сияқты тақырыптарды талқылайды. Олар әлеуметтік психология саласында зерттеудің қалай жүргізілетінін біліп, білімдерін кішігірім ғылыми жобалар түрінде қолдануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Формалды тілдер және шекті автоматтар

    Тақырыпта компьютерлердің абстрактілі модельдері (ақырлы машиналар, дүкен жады машиналары және Тьюринг машиналары, жолдар, тілдер және негізгі дәлелдеу әдістері) және олар танитын немесе жасайтын тілдік сыныптар (тұрақты өрнек, тұрақты грамматика, тұрақты тілдер, ақырлы машиналар, олардың өзара байланысы және қасиеттері, контекстсіз тілдерге кіріспе) қарастырылады. Сонымен бірге, компиляторларды, алгоритмдерді және күрделілік теориясын жобалау үшін бұл модельдердің қосымшалары да ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Программалау негіздері 1

    Тақырып бағдарламалау тәжірибесі жоқ студенттерге арналған. Пән компьютердің негізгі түсініктерін, логиканы және компьютерлік бағдарламалауды ұсынады. Тақырыптар алгоритмдер мен есептерді шешу, мәліметтер типтері, басқару құрылымдары, функциялар, массивтер, файлдар, сонымен қатар іске қосу, тестілеу және күйге келтіру механизмдері, сонымен қатар Python бағдарламалау тілін қолдана отырып құжаттарды құжаттауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Корпус тіл білімі

    Пән бойынша студенттер корпус лингвистикасының саласымен танысады, қолданыстағы тілдік корпустарды қолдануды үйренеді, тілдік корпусты зерттеуді жүргізуге қажетті негізгі есептеу дағдылары мен сандық әдістерді үйренеді, тілдік корпус лингвистикалық зерттеудің соңғы тенденцияларына қалай әсер ететінін біледі және өз жұмысында тіл корпустарына негізделген әдістерді қолдану мүмкіндігіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Оқу және есте сақтау

    Бұл курс біздің миымыздың ақпаратты қалай сақтайтынына және сол ақпаратты қалай шығарып, оны жаңа тұжырымдар жасау үшін пайдаланатынымызға шолу жасайды. Ол оқу мен есте сақтауға әсер ететін кейбір негізгі факторларды, сондай-ақ оқытудың негізгі түрлерін қамтиды. Сонымен қатар, студенттер осы саладағы негізгі теорияларды, осы саладағы қазіргі зерттеулерді және олардың білім берудегі салдарын қарастырады. Курстың мақсаты оқушыларға оқу мен есте сақтау туралы және оны оқу процесінде және өз өмірінде қалай қолдану керектігі туралы тұтас түсінік беру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Программалау негіздері 2

    Студенттер күрделі мәселелерді шешуге қажетті бағдарламалау құралдарымен танысады. Студенттер одан әрі объектіге бағытталған дизайн және бағдарламалау, оның ішінде интерфейстер мен мұрагерлікті қолдану принциптері туралы білімдерін жетілдіреді, мәліметтер мен мәліметтер құрылымын сұрыптау негіздерін біледі және Python бағдарламалау дағдыларын дамытады. Пән танымдық ғылымдар немесе соған байланысты бағдарламалар саласында маманданатын студенттерге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Статистикаға кіріспе 1

    Бұл пәнде студенттер негізгі статистикалық ұғымдар мен әдістермен танысады. Негізгі назар теорияға емес, деректерді жинау және талдау принциптерін түсінуге бағытталған. Студенттер өздерінің назарын нақты әлемде статистиканың қалай қолданылатынына аударады. Курс екі негізгі тақырыптық бағытты қамтиды - деректер пен ықтималдық және кедергілер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Психологиялық қабылдау

    Бұл курс студенттерге визуалды және есту қабілеттеріне ерекше назар аудара отырып, қабылдауды зерттеу туралы түсінік береді. Студенттер сенсорлық өңдеудің психологиялық және неврологиялық негіздерін зерттейді және мидың стимуляторларды қалай өңдей алатынын біледі. Бұл курс төменгі деңгейлі және жоғары деңгейлі қабылдаудың прототиптерінің негізінде жатқан нейрондық механизмдерді зерттейді. Бұл курс төменгі деңгейлі және жоғары деңгейлі қабылдаудың прототиптерінің негізінде жатқан нейрондық механизмдерді зерттейді. Курстың соңында студенттер нейрофизиология мен психофизиканың әдіснамалық салаларында деректерді талдау бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Өзара байланыстарды тану

    Бұл курс үлгіні тануға (ерекшеліктер, жіктелу, оқу) кіріспе болып табылады. Студенттер сонымен қатар статистикалық, құрылымдық және гибридті әдістерді; сөйлеуді тануға, қашықтықтан зондтауға және биомедициналық салаға арналған қосымшаларды; оқыту алгоритмдеріді, синтаксистік тәсіл: сурет грамматикасы мен тілдеріне кіріспені; талдау әдістерін; автоматтандырылған дизайндағы үлгіні тануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Статистикаға кіріспе 2

    Бұл курс статистиканың негізгі идеялары мен тұжырымдамаларымен таныс студенттерге арналған. Студенттер интерференция, регрессиялық талдау, индукция және т. б. сияқты әртүрлі статистикалық әдістерді оқуды жалғастырады. Курстың соңында студенттер жиналған мәліметтерге логикалық қорытынды жасауға және нәтижелерді практикалық тұрғыдан түсіндіре алуға дағдыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Когнитивті ғылымдағы академиялық жазылым

    Бұл пән когнитивтік ғылым студенттеріне ғылыми жазу негіздерін, ғылыми жарияланымдарды және алқалық шолу процестерін зерттеу арқылы тәжірибелі зерттеуші болуды үйретеді. Курс зерттеу презентациясымен байланысты әртүрлі дағдыларды үйретеді. Ол студенттерге когнитивті ғылымдар бойынша академиялық еңбектерді жазу мен жариялаудың маңызды дағдыларын, басқа зерттеушілердің еңбектерін оқу және түсініктеме беру мен әріптестерінің пікірлерін тиімді пайдалануды үйретуге және дипломдық жұмысты белсенді дайындауға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік психологияға кіріспе

    Курстың мақсаты - болашақ мамандарды когнитивті психологияның теориялық негіздері мен негізгі сандық және сапалық әдістеріне оқыту. Ол студенттерге жеке тұлғаларды, топтарды немесе ұйымдарды өлшеу, зерттеу және дамыту үшін пайдаланылуы мүмкін білімдер мен әдістер сияқты, психологияның академиялық және қолданбалы негіздері мен олардың тиісті дағдылары туралы түсінік береді. Студенттер когнитивті психология пәнінің және оның пәнаралық байланыстарының негізінде жатқан негізгі тұжырымдамалық, әдістемелік, тарихи, теориялық және этикалық ұғымдар туралы жан-жақты білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Синтаксис (ілгері деңгей)

    Пән теориялық синтаксистің негізгі принциптерімен негізгі танысуды қамтиды. Ол функционалды проекциялар, қозғалыс, сөз тіркестерінің грамматикасы, сондай-ақ минималистік бағдарламаның негіздері сияқты генеративті талдау тәсілінің бөлігі ретінде неғұрлым жетілдірілген теориялық негіздерді қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Екінші тілді меңгеру негіздері

    Пән екінші тілді меңгерудің маңызды теорияларын және мұндай меңгеруді үйренудің әртүрлі әдістерін ұсынады. Ағылшын тілін үйренуге ерекше көңіл бөлінеді. Тақырыптарға жас пен сыни кезең, кросс-лингвистикалық әсерлер, тіларалық және тіл ішіндегі оң / теріс трансферттерге қатысатын когнитивті процестер, жеке қабілеттер, сондай-ақ сәйкестік сияқты әлеуметтік аспектілер кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Есептеулер

    Бұл пән студенттерді математикалық талдаудың негізгі идеялары мен әдістерімен және оларды математикалық модельдеудегі қолданумен таныстыруға арналған. Пән студенттерге когнитивтік ғылымдар, есептеу тіл білімі және бағдарламалау пәндеріне қажетті бірнеше аналитикалық құралдарды ұсынады. Студенттер жалпы тілдегі мәселелердің сипаттамаларын математикалық өрнекке қалай аударуды, қатаң математикалық әдістерді қолдана отырып шешім табуды, нәтижелерін түсіндіріп, түсіндіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әр түрлі әлеуметтік және академиялық контекстілерде тиімді қарым-қатынас дағдыларын және ауызша, жазбаша және кәсіби ағылшын тілін меңгеруін көрсету.
  • Дәлелдемелерді бағалау және түсіндіру үшін сыни ойлауды қолдану және жеке, әлеуметтік мәселелерді шешуде когнитивті ғылыми тұжырымдамаларды, теориялар мен зерттеу нәтижелерін пайдалану.
  • Тіл және лингвистика теориясы туралы білімді, сонымен қатар тілдік деректер жиынтығында кездесетін эмпирикалық заңдылықтарды дәл сипаттау және талдау мүмкіндігін көрнекті көрсету және қолдану.
  • Психология мен таным туралы білімді, әсіресе тілді өңдеуге байланысты психологиялық және когнитивті процестерді көрсету және қолдану.
  • Есептеу теориясы туралы білімді көрсету және практикалық бағдарламалау дағдылары мен есептеу құралдарын, соның ішінде есептеулерді анықтау және есептеу құралдары мен статистикалық талдауды қолдана отырып, практикалық шешімдерді әзірлеу және есептеу бағдарламалық жүйелерін ұйымдастыруды, жобалауды және құруды түсіну мен бағалауды жүзеге асыру.
  • Лингвистикадағы, психологиядағы, есептеудегі және сыни ойлауды көрсетудегі теорияға сүйене отырып, деректердің әртүрлі түрлері бойынша деректерді талдауды жүргізу.
  • Ерекше, этикалық зерттеулер жүргізу сияқты дағдыларды әзірлеу және іс жүзінде қолдану.
Top