7M01505 Биология в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология саласында жалпы білім беру, сонымен қатар орта және жоғары кәсіби білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке қабілеті бар және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды білетін, еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жүйке жүйесінің құрылымдық-қызметтік ұйымдасуы
Бұл курс адамның жүйке жүйесінің негізгі бөлімдерінің құрылымдық және функционалдық ерекшеліктері туралы, жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметін зерттеуге қажетті негізгі анатомиялық және гистологиялық ұғымдар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді; жүйке жүйесінің дамуына әсер ететін әртүрлі факторларды талдау және бағалау дағдылары; адамның жүйке жүйесінің құрылымдық ерекшеліктері туралы білімді тереңдету; сонымен қатар қажетті ақпаратты құрылымдау және іздеу дағдысын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы
"Жоғары жүйке жүйелерінің анатомиясы мен физиологиясы" курсы (қазақ тілінде) адам ағзаларының қоршаған ортаға бейімделуі, жүйке жүйесінің қызметі, организмдегі орналасуы мен құрылысы, жүйке түбіршектерінің, жүйкелердің, жүйке түйіндерінің және жүйке талшықтарының ұштарының жұмыс істеу принциптері мәселелерін қарастырады. Курс жоғары жүйке жүйесі туралы ғылым саласындағы соңғы жаңалықтарға негізделген ақпаратты талдау мен бағалауды дамытуға, алынған білімді зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биологиялық білім дамуының жаңа тұжырымдамасы және жасанды интеллект
"Биологиялық білім дамуының жаңа тұжырымдамасы және жасанды интеллект" пәні ғылыми-технологиялық жетістіктерді ескере отырып, биологиялық білім берудің қазіргі тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Биологияны оқытудың мазмұнын, нысандары мен әдістерін жаңартуға, білім алушылардың зерттеу мәдениетін дамытуға ерекше назар аударылады. Курс оқытушыны қолдау және танымдық белсенділікті күшейту құралы ретінде білім беру ортасына цифрлық ресурстар мен жасанды интеллектті біріктіру мүмкіндіктерін қарастырады. Білім алушылар Заманауи педагогикалық стратегияларды талдайды, жобалық және практикалық тапсырмаларды іске асырады, курсты тек цифрлық технологияларға негізделмей, білім беру және биологиялық контексттерде ЖИ тиімді қолдану мысалдарын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
"Басқару психологиясы" пәні басқару қызметінің психологиялық аспектілерін зерттеуге, ұйымдағы адамдардың мотивациясын, мінез-құлқын және өзара әрекеттесуін түсінуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар келесі білім мен дағдыларға ие болады: - басқару психологиясының негізгі ұғымдары мен категорияларын түсіну; - көшбасшылықтың теориялары мен тәсілдерін, қызметкерлерді ынталандырудың мотивациялық теориялары мен әдістерін білу; - басқарудағы тиімді коммуникацияның принциптері мен әдістерін түсіну; - стрессті басқару принциптері мен уақытын білу; - көшбасшылық теориялары мен әдістерін практикада қолдану; - жанжалдарды басқару және негізделген басқару шешімдерін қабылдау; - мотивациялық бағдарламаларды әзірлеу және енгізу; - іскерлік келіссөздер мен коммуникацияларды тиімді жүргізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектептің педагогикасы магистранттардың жоғары оқу орнында сабақ беруге қатысты кәсіби құзыреттерін қалыптастырады. Пәннің мазмұнында педагогиканың теориялық негіздері, оқытудың әдістері мен технологиялары, оқу үдерісін басқару, педагогикалық өзара әрекеттестік және оқу курстарын жобалау қарастырылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар заманауи оқыту әдістемелерін игеріп, педагогиканың ғылымдар жүйесіндегі рөлін бағалап, жоғары оқу орнында білім беру қызметін тиімді ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық шеберлік негіздері және жасанды интеллект
«Педагогикалық шеберлік негіздері және жасанды интеллект» пәні болашақ педагогтардың биологияны тиімді оқыту үшін қажетті базалық кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Педагогикалық шеберліктің принциптері, белсенді оқыту әдістері, сыни ойлауды және ғылымға қызығушылықты дамытатын білім беру ортасын құру зерттеледі. Оқытудағы персонализация, цифрлық бағалау және биологиялық процестерді модельдеуде жасанды интеллектінің құралдарын қолдануға ерекше көңіл бөлінеді. Курс классикалық тәсілдерді инновациялық оқу технологияларымен ұштастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық білім беруде виртуалды лабораторияларды қолдану
«Биологиялық білім беруде виртуалды лабораторияларды қолдану» пәні магистранттарға биологиялық процестерді модельдеу және практикалық жұмыстар жүргізу үшін заманауи виртуалды платформаларды меңгеруге бағытталған. Виртуалды лабораторияларды оқу процесіне интеграциялау тәсілдері, практикалық дағдыларды қалыптастырудағы рөлі мен қауіпсіз әрі қолжетімді зерттеу ортасын қамтамасыз ету мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клетка қызметтерінің биохимиялық принциптері
Курстың нәтижесінде тірі организмдердің құрамына кіретін биохимиялық процестердің, химиялық қосылыстардың заңдылықтары, зат алмасуды реттеу тетіктері туралы білім игеріледі; биохимиялық зертханаларда қолданылатын ғылыми-зерттеу және өндірістік бағыттағы жабдықтарда жұмыс істеу дағдылары мен әдістері қалыптасады; тірі организмдердің химиялық құрылымы, дене құрылымының әртүрлі иерархиялық деңгейлерінде жүретін.биохимиялық реакциялар маңызды принциптері туралы іргелі ұғымдар мен идеялар дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологиялық білім берудегі цифрлық контент
«Биологиялық білім берудегі цифрлық контент» пәні магистранттарда оқу сапасын, білім алушылардың мотивациясын арттыру және қазіргі технологияларды білім беру процесіне интеграциялау мақсатында биологиядағы цифрлық білім беру ресурстарын жасау, талдау және пайдалану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Флористика негіздері
Флористика негіздері – жер шарының флорасы мен жеке аймақтардың құрамындағы өсімдіктердің түрлері, олардың өзара байланысы, шығу тегі, құрылыс ерекшеліктерін зерттейді. Курста өсімдіктердің морфобиологиялық және экологиялық ерекшеліктерін, сәндік қасиеттерімен, шөпті өсімдіктердің көбею тәсілдерімен, сәндік өсімдіктердің негізгі тұқымдастарының, тектері мен түрлерінің сипаттамасын қарастырады. Курстың мақсаты - өсімдіктердің өсуі мен дамуының физиологиялық негіздерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мембраналар физиологиясы
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектепте биологияны оқытудың теориялық негіздері
Бұл пән магистранттарда жоғары мектепте биологияны оқытудың теориялық негіздері туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға, жаңашылдардың тәжірибесін өзінің кәсіби қызметінде қолдана білуге, педагогиканың қазіргі даму кезеңінде білім беру процесін басқару дағдыларын дамытуға, Биологияны оқыту мен оқытудағы негізгі принциптер мен педагогикалық тәсілдерді талдау және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық жүйелеу негіздері бойынша білімді қолдану әдістемесі
Бұл пән магистранттарда биосфераның дамуында рөл атқаратын өсімдіктер әлемі мен омыртқалы жануарлардың таксономиялық әртүрлілігі туралы түсінік пен эволюцияның әртүрлі көзқарастары туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Өсімдіктер мен омыртқалы жануарлардың таксономиясының (таксономиясының) негіздерін игеру. Сонымен қатар өсімдіктер мен омыртқалы жануарлардың биоалуантүрлілігін, олардың экологиясы мен салдарын бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
STEM технологиялары және биологиядағы моделдеу
«STEM технологиялары және биологиядағы моделдеу» пәні магистранттардың биологиялық білім беру саласындағы пәнаралық тәсілді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі заманғы STEM технологиялары, биологиялық процестерді цифрлық моделдеу әдістері және практикалық пен аналитикалық дағдыларды дамытуға ықпал ететін зерттеу жобаларын ұйымдастыру оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы
"Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы" оқу курсы биологиялық ақпаратты құрылымдау теориясы мен практикасы мәселелерін қамтиды. Курстың мақсаты-болашақ биология мұғалімдерінің ақпаратты іздеу және құрылымдау саласында теориялық білімі мен практикалық дағдыларының қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Тапсырмаларға мыналар кіреді: оны есте сақтау үшін биологиялық ақпаратты ұйымдастыру процесін түсіну және негізгі элементтерді есте сақтауды жеңілдету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биотехнология
Қолданбалы биотехнология пәні молекулалық биология, жасушалық және молекулалық биофизика, биохимия, иммунология және заманауи инженерия негізінде дайындық мәселелерін қамтиды. Биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және ғылыми жіктеу әдістерін, әртүрлі топтағы организмдердің геномдары мен протеомаларын ұйымдастырудың заңдылықтарын іс жүзінде негіздейді. Курс заманауи қолданбалы биотехнологиялық ғылымның жетістіктері, өсімдік шаруашылығы, селекция, мал шаруашылығы, жемшөп препараттары, органикалық қалдықтарды өңдеу, экология мәселелерін шешуде білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер экологиясы
Курс микроорганизмдердің маңызды қасиеттері, олардың табиғи процестердегі маңызы, микроорганизмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі механизмдері туралы білімді игеруге мүмкіндік береді. Биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және ғылыми жіктеу әдістерін қолдану қабілетін тереңдетеді. Курс магистранттарда осы саладағы заманауи ғылыми жетістіктер негізінде микроорганизмдердің жіктелуі және биологиялық сипаттамасы, микробтық популяциялардың тіршілік ету ортасында таралуы, тамақтану түрлері туралы тұтас білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер биологиясы
Курс микроорганизмдердің жіктелуін, морфологиясын, физиологиясын және олардың зат алмасу процестерін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын зерттейді. Көптеген микроорганизмдер бактериялар. Сонымен қатар, микробиология төменгі сатыдағы саңырауқұлақтарды, ашытқы саңырауқұлақтарын, бір клеткалы балдырларды, қарапайым организмдерді, вирустарды зерттейді. Курстың мақсаты - магистранттарды прокариоттар мен эукариоттардың биотехнологиясы үшін маңызды ерекшеліктерімен таныстыру, микробиология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық маңыздылығын көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Оқу курсына болашақ мұғалімдерді оқушыларды ұйымдастыруға, сауатты басқаруға және ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау мәселелері кіреді. Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдерді оқушылардың ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласында теориялық білімдерінің және ғылыми зерттеулерді басқарудың практикалық дағдыларының қажетті деңгейімен қамтамасыз ету. Міндеттерге: ғылыми таным жүйесін түсіну; мәселені, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтай білу; ғылыми жетекшілік жүргізу дағдылары кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері
Курс барысында биологияны оқыту процесін тиімді жүзеге асыруды қамтамасыз ететін білім жүйесі, әдістері және шығармашылық тәжірибе туралы түсінік қалыптасады, тірі организмдерді кешенді зерттеу мақсатында эволюциялық биология, биотехнология және микроорганизмдер биологиясы саласында пәнаралық және қолданбалы зерттеулер жүзеге асырылады. Курс тірі заттардың әр түрлі құрылымдық деңгейлеріндегі тіршілік мәселелерін талдау қабілетін, биологиялық зерттеулерді жүргізудегі ғылыми нәтижелердің сенімділігін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби мәселелерді шешу үшін әр түрлі ауызша және жазбаша байланыс құралдарын, заманауи ғылыми-педагогикалық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызмет саласындағы ғылыми зерттеулерді басқару және жүргізу дағдыларын игеріп, жоғары білім берудегі педагогика, психология, шет тілі, ғылым тарихы мен философиясы туралы терең білім қалыптастырады, кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты жасанды интеллект арқылы талдайды және шығармашылық түрде түрлендіреді.
- Педагогикалық технологиялар мен әдістерді басқару және зерттеу, биологиялық пәндерді оқытудың түрлі инновациялық технологияларын, тиімді бақылау және педагогикалық процестерді реттеу құралдарын, биологиялық білім беру жүйелері мен әдістерін ғылыми-педагогикалық аспектілерді ескере отырып, практикада қолдану білімі көрсетіледі, алғашқы және екінші мәліметтерді жинау, өңдеу және қолдану жасанды интеллектіні пайдалана отырып жүзеге асырылады.
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға, биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдауға, биологиялық объектілер мен биохимиялық негіздерді, жүйке жүйесі мен мембраналардың физиологиялық, анатомиялық және морфологиялық ерекшеліктерін жасушалық ұйымдастырудың зерттеу және практикалық мәселелерін шешуде жаңа идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді.
- Зерттеудің жоспарын, бағдарламасын және зерттеу әдістемесін, заманауи биологиялық зерттеулердің нәтижелерін қолдану, жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру бойынша практикалық ұсыныстарды жасау үшін жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық тәсілдерін қолданады.
- Тірі ағзаларды жан-жақты зерттеу мақсатында эволюция теориясы, биотехнология және микроорганизмнің биологиясы саласындағы пәнаралық және қолданбалы зерттеулерді талдайды және жүргізеді.
- Өсімдіктер мен жануарларды салыстыра отырып, әртүрлі бөлімдердің өкілдерінің нақты құрылымдық ұйымдастырылуын ескере отырып, тірі өсімдік материалдарымен флористің жұмыс дағдыларын дамытуды, жоғары сатыдағы өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын, жүйелі топтардың туысқандық байланыстарының қазіргі жағдайын бағалауды жүргізеді.
- Практикада биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, идентификациялау және ғылыми жіктеу әдістерін, әр түрлі топтардағы организмдердің геномдары мен протеомаларын ұйымдастыру заңдылықтарын және геномика саласындағы салыстырмалы талдау дағдыларын негіздейді.
- Биологияның заманауи әдістері негізінде тіршіліктің ұйымдасуының әртүрлі деңгейлеріндегі тіршілігіне талдау жасайды, ғылыми нәтижелер мен қол жетімді ақпараттың сенімділігіне талдау жасайды, мамандандырудың нақты мәселелерін шешуде далалық, лабораториялық биологиялық зерттеулерді жүзеге асырудағы іргелі мәселелерді анықтайды.
- Тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер шеңберіндегі базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайды бағалайды.
Ұқсас БББ
7M01505 Биология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01505 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01505 Білім берудегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01505 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01505 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01505 Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01505 Биология педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01505 Биология педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M01505 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)