6B01504 Химия в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "6В01504 Химия" бакалаврларды даярлаудың білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: пәндік салада сапалы білімі; талдамалық, зерттеу және тілдік дағдылары; одан әрі үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби білімін, іскерлігі мен дағдыларын жетілдіру қабілеті; көшбасшылық қасиеттері мен инновациялық ойлауы бар химия мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бейорганикалық химия І
«Бейорганикалық химия I» пәні білім алушыларда бейорганикалық заттардың құрылысы мен қасиеттері, олардың реакцияларының заңдылықтары және химиялық элементтерді жүйелеу әдістері туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында атом-молекулалық ілімнің негіздері, химиялық байланыстың табиғаты, атом құрылысы, электрондардың орналасуы туралы кванттық-механикалық түсініктер, периодтық заң және Д.И. Менделеевтің химиялық элементтердің периодтық жүйесі қарастырылады. Жай және күрделі заттардың жіктелуі мен қасиеттеріне, сондай-ақ s- және p-элементтердің химиясына ерекше назар аударылады. Оксидтердің, қышқылдардың, негіздердің және тұздардың құрылысы мен реакциялық қабілеттілігінің заңдылықтары зерттеледі. Курс химияның күрделірек бөлімдерін одан әрі оқу үшін теориялық негізді қалайды және аналитикалық ойлауды, химиялық теңдеулермен, формулалармен және заттардың модельдерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы химия
Бұл пән білім алушыларда заттың құрылысы туралы, химиялық процестердің заңдары мен заңдылықтары, химиялық термодинамиканың негіздері, әртүрлі агрегаттық күйдегі заттардың тәртібі мен қасиеттері туралы химиялық ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерінің негіздерін қалыптастырады. Практикум: химиялық жабдықты және АКТ пайдаланумен зертханалық жұмыстар. Пәннің мазмұны жалпы химия бөлімдерін оқытуға когнитивті дайындықты қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық эксперимент және қауіпсіздік техникасы
Пән білім алушыларды қауіпсіздік нормалары мен еңбек заңнамасын сақтай отырып, химиялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу бойынша базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасының негіздері, оқу кабинеттері мен химиялық зертханаларда жұмысты ұйымдастыруға қойылатын талаптар, химиялық реактивтер мен жабдықтарды сақтау, тасымалдау және пайдалану ережелері қарастырылады. Химиялық экспериментті жүргізу әдістері, өндірістік санитария, еңбек гигиенасы, өрт қауіпсіздігі ережелері, сондай-ақ жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету тәртібі зерттеледі. Болашақ педагогтарда қауіпсіз оқу ортасын қамтамасыз етуге жауапты көзқарасты қалыптастыруға және химия бойынша зертханалық және практикалық сабақтарды өткізу кезінде штаттан тыс жағдайларда әрекет етуге дайындыққа ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Зат құрылысы теориясы. Бейорганикалық заттарды жіктеудің тарихи және қазіргі заманғы тәсілдері. Заттардың алуан түрлілігі. Табиғатта табу. "Құрамы – құрылысы – қасиеттері – Органикалық емес заттарды алу – қолдану"өзара байланысы. Бейорганикалық қосылыстардың генетикалық байланысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық химия ІІ
«Бейорганикалық химия ІІ» пәні білім алушылардың бейорганикалық заттардың қасиеттері мен ерітінділердегі химиялық процестер туралы білімдерін тереңдетуге бағытталған. Курс аясында электролиттер мен электролит емес ерітінділер, олардың физика-химиялық қасиеттері және әртүрлі жағдайлардағы мінез-құлқы зерттеледі. Ерітінділердің коллигативтік қасиеттеріне, электролиттік диссоциация теориясына, ион алмасуға және тұздардың гидролизіне ерекше назар аударылады. Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары, соның ішінде қышқылдық және негіздік оксидтер, қышқылдар, негіздер және тұздар қарастырылады. Кешенді қосылыстар туралы түсінік енгізіледі, координациялық теорияның негіздері, лигандтардың типтері, кешенді иондардың құрылысы мен қасиеттері зерттеледі. Сондай-ақ, тотығу-тотықсыздану реакциялары, тотығу дәрежесі туралы түсінік, оларды теңестіру принциптері және электродтық процестер, соның ішінде электрохимия негіздері мен электрод потенциалдары егжей-тегжейлі қарастырылады. Курс аналитикалық химия, биохимия, химиялық технология және экологиялық химия негізінде жатқан процестерді түсіну үшін қажетті іргелі түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары
Бейорганикалық заттарды жіктеу жүйелері зерттеледі.Білім алушы бейорганикалық заттар кластарының маңызды қосылыстарын қолдануды, табиғатта кездесуін, құрылымын, алыну жолдарын, физикалық және химиялық қасиеттерін эксперименттік зерттеуіні,; затты химиялық ұйымдастырудың біртұтастығын, оның қарапайымнан күрделіге дамуын; заттар қасиеттерінің құрамы мен құрылымына, қасиеттеріне тәуелділігін; еркін атом мен атомның байланысты күйдегі қасиеттерінің айырмашылығын жүйелі түрде сипаттай алады. Курсты оқу кезінде білім алушы химиялық практикум өткізеді, ғылыми жабдықтар мен АКТ пайдалана отырып, бейорганикалық заттар сыныптарының маңызды қосылыстарын зерттеуді жүзеге асырады. Бұл блок студентке алдағы мамандық бойынша білім беру үдерісіне пәндер бойынша білімін жобалауға дайындығын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аналитикалық химия: сапалық анализ
Кіріспе. Аналитикалық реакциялардың сезімділігі. Бөлшектеп және жүйелеп анализдеу жүрісі. Массалар әсері заңының гомогендік жүйеде қолданылуы. Гетерогендік процестер. Гидролиз. Тотығу-тотықсыздану процестері. Комплексті қосылыстар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өлкетану
«Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Периодтық жүйе элементтері химиясы
Пән периодтық жүйенің негізгі және қосымша топтарының элементтерін терең зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл өз кезегінде оған мектептегі білім беру процесінде пәндер туралы білімді жобалауға дайын болуын қамтамасыз етеді. Заттар қасиеттерінің құрамы мен құрылымына, қолдану қасиеттеріне тәуелділігін зертханалық зерттеу; еркін атом мен атомның байланысты күйдегі қасиеттеріндегі айырмашылық; химиялық реакциялар ағымындағы объективті заңдардың әрекеті және олардың ағу заңдылықтарын білу негізінде химиялық процестерді басқару мүмкіндігі қарастырылған; ғылым мен практиканың байланысы, экология мәселелерін шешудегі химияның рөлі. Химиялық эксперимент, химиялық жабдықтар мен АКТ пайдалана отырып, химиялық элементтердің генетикалық қатары қосылыстарының қасиеттерін зерттеу жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бейорганикалық заттардың химиялық анализі
Білім алушыларды бейорганикалық заттар мен улы заттарды талдаудың зерттелген әдістерінің теориясымен және практикасымен таныстыру. Талдауға жататын материалдың сапалық және сандық сипатына қатысты мәселелерді қарау. Қазіргі уақытта химияда кеңінен қолданылатын зерттеу әдістерімен студенттердің жұмыс істеу негіздерін меңгеру және дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік химия
Химия мен педагогикалық қызметті оқытуда практикалық интеграция үшін компьютерлік химия саласындағы білімді игеру. Зерттеледі: компьютерлік химияның математикалық аппараты, химияда жалпы мақсаттағы компьютерлік технологияларды қолдану. химиядағы корреляциялық қатынастар. заттардың құрылымы мен қасиеттерін сандық сипаттау – дескрипторлар. компьютерлік модельдеу үшін Интернеттің химиялық қосылыстары туралы компьютерлік мәліметтер базасын пайдалану. химияда компьютерлік бағдарламаларды қолдану ерекшелігі. Бұл химиялық эксперимент жүргізуге, Ғылыми жабдықтар мен АКТ пайдалана отырып зертханалық және модельдік зерттеулер жүргізуге, химиялық және әдістемелік педагогикалық объектілерді талдауға қызмет етуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның теориялық негіздері
Органикалық химияның пәні – көміртек қосылыстары. Органикалық химияның басқа ғылымдармен байланысы, оның өндіріс, мәдениет үшін маңызы, халықтың әл-ауқатын арттырудағы рөлі. Өсімдіктерді қорғауға арналған химикаттар, химиялық талшықтар, пластмассалар, синтетикалық каучуктар, синтетикалық жуғыш заттар, фармацевтикалық препараттар, лактар, бояулар және басқа да өнімдер өндірісі. Қазақстан Республикасының өнеркәсіп саласындағы органикалық химияның маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия: сандық анализ
Пән білім алушыларды классикалық талдау әдістерін қолдана отырып, заттарды сандық анықтау саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында сандық талдаудың негізгі түсініктері, принциптері және кезеңдері, соның ішінде гравиметриялық және титриметриялық тәсілдер қарастырылады. Оқушылар ерітіндіден компоненттерді тұнба түрінде сандық бөлу әдістерін, сондай-ақ гравиметриялық талдау жүргізу кезінде қажетті есептеулерді меңгереді. Титриметриялық әдістерге, соның ішінде қышқыл-негіздік титрлеуге, тотығу-тотықсыздану (редоксиметриялық) талдау әдістеріне, тұндыру әдістеріне және комплексонометрияға ерекше назар аударылады. Талдау нәтижелерінің дәлдігі мен қайталанымдылығы үшін қажетті шарттар, ерітінділерді дайындау, стандарттау және концентрацияларды есептеу ережелері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудағы компьютерлік технологиялар
Компьютерлік бағдарламалар және жалпы мақсаттағы компьютерлік технологиялар. Химиядағы компьютерлік модельдеу. Химияны оқытуды компьютерлік сүйемелдеу. Химияны оқытудағы компьютерлік технологиялар. Қашықтықтан оқыту технологиялары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі химия бойынша оқу-зерттеушілік эксперимент
Пән оқушыларда мектепте химия бойынша оқу-зерттеу экспериментін ұйымдастыру және өткізу саласында кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс эксперименттің мектептегі химиялық білім берудің негізгі элементі және оқушылардың ғылыми ойлауын, танымдық белсенділігін, зерттеу дағдыларын қалыптастырудың тиімді құралы ретіндегі рөлін ашады. Оқушылар оқу-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және өткізу принциптерін меңгереді, оқушылардың жас және білім беру ерекшеліктеріне сәйкес жабдықтар мен әдістемелерді таңдауды үйренеді, химиялық эксперименттің қауіпсіздігін қамтамасыз етуді, алынған деректерді рәсімдеуді және түсіндіруді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Органикалық қосылыстардың химиясы
Органикалық химия, оның басқа ғылымдармен байланысы, қоғам өміріндегі рөлі. Органикалық қосылыстар, олардың алуан түрлілігі. Органикалық шикізаттың негізгі көздері. Органикалық қосылыстардың жіктелуі. Ациклді (алифатты), карбоциклді (алициклді және хош иісті), гетероциклді. Функционалдық топтар туралы түсінік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі
Химияны оқытудың жалпы және жеке әдістемелері, білім алушылардың білімін бақылау мен есепке алудың әртүрлі нысандары, химия бойынша сабақтардың конспектілерін құрастыру, білім беру мазмұнын жаңарту мәнмәтінінде сабақтарды талдау зерделенеді. Оқу жұмысының нәтижесіне бағытталған педагогикалық іс-әрекет алгоритмі; педагогикалық іс-әрекетте дербестік пен шығармашылық көзқарасты қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері. ХХІ ғасыр дағдыларын дамытудағы мемлекеттік басымдықтарға бағдарлана отырып, пәндік ортада білім алушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. Пәнді оқу студентке кәсіби және қоғамдық қызметті сәтті жүзеге асыру үшін тиімді қарым-қатынасты көрсетуге көмектеседі. Өзінің оқу және кәсіби қызметінің өзін-өзі көрсету әдістерін, сыни және шығармашылық ойлауды дамыту технологиясын меңгеру. Студенттерге химияны оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін сынақтан өткізуге мүмкіндік беретін зертханалық жұмыстар ұсынылды. Жаңартылған білім берудің педагогикалық стратегияларының ресурстары, шарттары мен тиімділігі талданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физика-химиялық анализдің техникасы, приборлар мен құрал-жабдықтар
Физикалық және химиялық талдау: теориялық негіздері және практикалық тәсілдер. Жұмыс орнының, ыдыс-аяқтың, техниканың қауіпсіздік техникасы мен өрт қауіпсіздігін сақтай отырып талдау жүргізуге арналған ерекшеліктері мен дайындығы; зертханалық зерттеулердің алдындағы немесе ілеспе негізгі операциялар; сапалық және сандық талдау жүргізу тәжірибесі; зертханалық зерттеулерге аспаптарды дайындау; фотометрлерде, спектрофотометрлерде, ионометрлерде, анализаторларда жұмыс істеу; көлемді шыны ыдыстарды калибровкалау, статистикалық өңдеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Анализдің физика-химиялық әдістері
Қазіргі инструментальды әдістердің түрлері және олардың пайдалану облыстары. Зерттеу мен анализдің электрохимиялық әдістері. Спектроскопияның жалпы сұрақтары. Спектроскопия түрлері. Зерттеудің хроматографиялық әдістері. Поляриметрия. Рефрактометрия
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиядағы күрделендірілген есептер
Пән білім алушылардың логикалық, аналитикалық және математикалық әдістерді қолдана отырып, күрделі химиялық есептерді, соның ішінде олимпиадалық және стандартты емес есептерді шешу дағдыларын дамытуға бағытталған. Күрделі есептердің типологиясы зерттеледі, оларды шешудің комбинирленген тәсілдері, соның ішінде есептеу әдістері, логикалық пайымдаулар және жағдаяттарды модельдеу талданады. Есептерді шешу алгоритмін қалыптастыруға ерекше назар аударылады, бұл әсіресе дарынды оқушылармен жұмыс істегенде және пәндік олимпиадаларға дайындық кезінде маңызды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Карбо- және гетероциклді қосылыстардың химиясы
Табиғатта таралуы және дисахаридтердің биологиялық маңызы. Крахмал құрылымы. Циклоалканы. Байердің кернеуі туралы түсінік. Ареналар. Ди - және триалмастырылған бензол. Бензолдың алмастырылмаған туындыларындағы бағдар: келісілген және келісілмеген бағыт. Фенолдар. Хош иісті қышқылдар. Ароматтық нитроқосылыстар. Аминдер. Бес және алты мүшелі гетероциклдер. Бірнеше гетероатомдары бар гетероциклдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық молекулалардың функционалды туындылары химиясы
Моносахаридтерді алу әдістері. Химиялық қасиеттері. Циклдік формалардың реакциялары. Алициклді көмірсутектер. Бензол қатарындағы көмірсутектер, олардың классификациясы Құрамында оттегі бар органикалық қосылыстар. Құрамында азот бар органикалық қосылыстар. Біріктірілмеген бензол сақиналары бар көп ядролы ароматты қосылыстар. Гетероциклдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиядан дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі
Пән оқушыларда дарындылықты психологиялық-педагогикалық феномен ретінде түсінік қалыптастыруға және химия саласында дарынды балалармен жұмыс істеу құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курс аясында дарындылықты анықтау мен диагностикалаудың теориялық тәсілдері, оқушылардың зияткерлік және шығармашылық әлеуетін дамыту ерекшеліктері, дарынды мектеп оқушыларын сүйемелдеудің педагогикалық стратегиялары қарастырылады. Химия сабақтарында және сабақтан тыс қызметте дарынды балалармен жұмыс істеудің тәсілдері мен әдістеріне, соның ішінде әртүрлі күрделілік деңгейдегі олимпиадалық есептерді таңдауға, оларды талдауға және кезең-кезеңмен шешуге, стандартты емес және зерттеу нысандарындағы оқытуды қолдануға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Пән химияны оқыту процесінде химиялық есептердің орны мен мәнін зерттейді. Химиялық есептерді жіктеу. Студент химияның негізгі заңдары негізінде сапалы тапсырмалар мен сандық есептеулерді орындау үшін жалпы химиялық білімді жүйелейді, дәлелдерді негіздейді және алгоритмдейді. Есептеу есептерін шешудің қолайлы әдістері туралы пікірлерді тұжырымдайды және пән туралы білімді білім беру процесіне жобалауға дайын. Эксперименттік міндеттерді орындау үшін эксперименттік есептерді шешу әдістемесін және зертханалық практикумды зерттеу, қажетті жабдықтар мен АКТ-ны пайдалану көзделген. Химиялық есептерді құру және шешу әдістері жасалуда. Әр түрлі деңгейдегі олимпиадалық есептер қарастырылады. Дарынды балалармен жұмыс істеудің инновациялық білім беру технологияларын интеграциялау және химия бөлімдерінің кеңейтілген мазмұны негізінде Химиялық-педагогикалық объектілер тұрғысынан талдау жүзеге асырылады. Сондай-ақ заманауи педагогикалық стратегиялар негізінде даму бағдарламаларын әзірлеу дағдысы қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Қоршаған ортаны ластаушы заттардың жинақталу заңдылықтарын, кеңістіктік-уақыттық таралуын және физика-химиялық түрленуін зерттеу. Қоршаған ортаны ластаушы заттарды талдау және бақылау әдістері мен құралдарын құру. Әртүрлі табиғи факторлардың және антропогендік әсерлердің әсерінен химиялық ластану әрекетін болжау. Табиғи ортаның жағдайын басқару әдістерін әзірлеу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық өндірістің экологиясы
Білім алушы теориялық білім мен практикалық проекцияны нақты өндіріс жағдайларына интеграциялау негізінде химиялық өндіріс экологиясы саласындағы іргелі білімді игереді. Химиялық өндірістердегі қоршаған ортаның қауіпсіздік мәселесі, қатты, сұйық және газ тәрізді шығарындыларды тазарту аппараттарының құрылымы мен жұмыс принциптері зерттелуеді. АКТ-ны пайдалана отырып, модельдеу негізінде химиялық эксперимент жүргізеді, химиялық объектілерді талдайды, даму бағыттарын ғылыми және әлеуметтік бағалау, қоршаған ортаға экологиялық қысым жасауды зерттеу жүргізіледі. Білім алушы қалдықсыз өндірістерді, тұйық циклді өндірістерді фнционалдау мәселелері бойынша мамандармен және мамандарсыз тиімді экологияға бағдарланған коммуникацияны дамытады және көрсетеді және алдағы кәсіби қызметтің білім беру процесіне химия өндірістерінің экологиясы туралы білімін проекциялауға дайын болады. Экологиялық кодекс пен қоғамдық сананы жаңартудың мемлекеттік бағдарының жетекші басымдықтарының бірі ретінде экологиялық жауапкершіліктің тасымалдаушысы болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тағам химиясы
Тамақ химиясы - тамақ жүйелерінің (шикізат, жартылай өнімдер, дайын өнімдер) химиялық құрамы және оның тамақты өңдеу процесіндегі өзгерістері, тағамды талдау әдістері туралы ғылым. Негізі – органикалық химия, аналитикалық химия, биохимия. Қолданбалы пән биотехнологиямен және химиялық технологиямен байланысты. Азық-түлік шикізатын дайын өнімдерге қайта өңдеу процесінде заттардың құрамы мен қасиеттерінің өзгеруін зерделейді. Зертханалық практикум зертханалық жабдықтар мен АКТ-ны пайдалана отырып, химиялық эксперимент, тамақ өнімдерінің (сүт, нан-тоқаш, кондитерлік, басқалары) зертханалық және зерттеу жұмыстарын ұсынады. Студент ҚР-ның тамақ өнімдерін өндірудегі бірегей әлеуеті, Қазақстанда биотехнологияны дамыту перспективалары туралы пікір білдіру ресурсына ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық химияның теориялық негіздері
Химиялық термодинамика негіздерін, химиялық реакцияларды сипаттаудың кинетикалық негіздерін, оларды жылдамдату тәсілдері мен механизмдерін, химиялық тепе-теңдік және оның ығысу тәсілдері туралы ілім, ерітінділер теориясының негіздерін, электрохимия элементтерін оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химия
Коллоидтық жүйелердің табиғаты және классификациясы. Коллоидтық жүйелерді алу және тазарту әдістері. Золи. Гельдер. Көбік. Коллоидтық жүйелердің молекулалық-кинетикалық және реологиялық қасиеттері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикалық химия
Ашық және жабық жүйелердің жай -күйін сипаттайтын теориялық ережелер, заңдар және өзара байланыстар жүйесі, химиялық термодинамика негіздері. Химиялық реакцияларды сипаттаудың кинетикалық негіздері, оларды жылдамдату тәсілдері мен механизмдері, химиялық тепе -теңдік және оның ығысу тәсілдері туралы ілім, ерітінділер теориясының негіздері, электрохимия элементтері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дисперсті жүйелердің химиясы
Дисперсиялық жүйелер мен фазалар бөлімінің беттерінің физика-химия саласымен байланысты негізгі мәселелер мен перспективаларды білу. Беттік құбылыстар химиясы саласындағы мәліметтер қорын меңгеру және алынған нәтижелерді талқылау кезінде алған білімдерін қолдануға қабілетті болу. Коллоидтық химия саласындағы білімдер мен дағдыларды материалдардың кең ауқымдағы физикалық-химиялық қасиеттерін, сондай-ақ оларды алу процестерін түсіндіру, модельдеу және болжау үшін қолдана білу. Наноөлшемді объектілер мен беттерге байланысты химиялық эксперименттердің нәтижелерін өңдеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тағам өнімдерінің анализі
Тамақ өнімдерінің химиялық құрамы зерттелуде. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі саласында функционалдық сауаттылық қалыптасуда. Зертханалық семинар қоректік заттарды зерттейді, ақуыздар, көмірсулар, липидтер, тамақ дәрумендері зерттеледі. Тамақ өнімдерін талдау әдістері меңгеріледі. Студенттер тамақ өнімдерінің компоненттерін, тағамдық қоспаларды талдайды, тамақ өнімдерінің сапасын бақылайды. Мектептегі болашақ мұғалімге қажет тамақ өнімдерінің құрамын зерттеу және талдау нәтижелері бойынша пікір білдіру және бағалау үшін кәсіби лексикалық аппарат қалыптасуда. Тамақ өнімдерін талдау саласындағы іргелі білім іс жүзінде маңызды. Дұрыс тамақтану – денсаулық кепілі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Пән мамандықты меңгеру кезінде кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады. Биологиялық химия – биологиялық молекулалардың химиялық құрамы, құрылымы мен қасиеттері туралы ғылым (статикалық биохимия), сондай-ақ олардың қызметтері мен тірі системалардағы зат алмасуы туралы ғылым (динамикалық биохимия).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік процесстерінің химиясы
Студент функционалдық сауаттылықты арттырады: организмдердің тіршілік әрекеті процестерін модельдік зерттеулердегі практикалық қызметпен интеграциялау, оларды ғылыми бағалау және даму болжамдары үшін жеткілікті өмір сүру процестері химиясы саласында іргелі білім алады. Студент өмірлік процестердің өзара байланысы мен реттелуі туралы логикалық пайымдаулар жасай алады, бұл бірқатар байланысты пәндерді оқудың және мектептегі химия курсында "Өмір химиясы" бөлімін оқытудың танымдық платформасын құрайды. Зертханалық жабдықтар мен АКТ-ны қолдана отырып, өмір сүру процестеріндегі тотығу-тотықсыздану реакцияларының рөлін, ас қорыту, тыныс алу, бұлшықеттің жиырылу процестерінің химиялық негіздерін, сондай-ақ биохимиялық объектілерді (гормондардың және адам метаболизмі процестерін реттеуге қатысатын басқа да сигналдық заттардың, биологиялық белсенді заттардың химиялық табиғаты) талдауға арналған биохимиялық практикум қосылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Білім алушыларда химиялық және механикалық технологиялар туралы түсінік қалыптасады, өндірістің технологиялық, техникалық-экономикалық, экологиялық көрсеткіштерін зерттеу негізінде сыни ойлау дамиды. Білім алушы шикізаттың табиғи қорларын бағалау, өндіру тәсілдері, қайта өңдеу әдістері, Химиялық өнеркәсіп өнімдерін пайдалану саласында пікір білдіру үшін маңызды технологиялық ұғымдар мен анықтамаларды пайдаланады, ҚР-ның химия саласын дамытудағы келешегін талдайды: ресурстарды пайдалануға талдау және бағалау жүргізеді, өндіріс қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Жабдықтар мен АКТ қолдана отырып, физика-химиялық технологиялық процестерді модельдейтін Химиялық эксперимент жүргізеді. Пән мектептегі химия курсының тиісті бөлімдері бойынша алдағы оқытудың танымдық негізін қамтамасыз ету үшін маңызды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Міндеттерді шешуде әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың қағидалары мен әдістерін пайдалануға қабілетті, психологиялық және педагогткалық зерттеулердің әдістерін меңгерген, сонымен қатар моральдық нормаларды ұстанады
- Ана тілінде ойларын сауатты тұжырымдайды, қазақ (орыс) тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді меңгерген, арнайы мәтіндерді түсіну және қарым-қатынас жасау үшін шет тілін қолданады, жоспарлары мен қажеттіліктерін іске асыру үшін коммуникацияларды ұйымдастырады.
- Іргелі химиялық заңдар мен теориялар бойынша білімді менгерген, оларды оқушылардың пәндік дағдыларын, химияға деген қызығушылығын және күнделікті өмірде химиялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту процесінде қолдана алады.
- Ақпарат пен зерттеу нәтижелерін алу, өңдеу және ұсыну үшін тілдік құзыреттерді, цифрлық ресурстарды, озық инновациялық тәжірибені, соның ішінде жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және химиялық экспериментті құру кезінде ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану.
- Оқу-тәрбие процесін модельдеуге, оны қашықтықтан оқыту технологиясында және оқыту практикасында іске асыруға қабілетті, мектептегі химиялық білім мазмұнына қойылатын талаптарды біледі, сыни ойлауды дамытуды қоса алғанда заманауи педагогикалық стратегияларды пайдалана отырып, жаңартылған мазмұнды білім беру бағдарламасын жүзеге асырады.
- Білім алушылардың жас, жеке, этномәдени және конфессиялық ерекшеліктерін ескереді, инклюзивті білім беруді ұйымдастырады, мәдени және моральдық құндылықтарды ескере отырып, оқу процесін модельдейді.
- Денсаулықты нығайту және дене шынықтыруға деген ұмтылысты, сондай-ақ гигиена мен еңбекті қорғауға сәйкес салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін дене тәрбиесі әдістерін қолдануға қабілетті.
- Оқу және ғылыми мақсаттар үшін химиялық заттар мен процестер туралы ақпаратты өз бетінше ғылыми іздестіру, өз қызметінің нәтижелерін болжау, сыни және шығармашылық ойлау, сондай-ақ академиялық адалдықты ұстана отырып, рефлексия, өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі дамыту дағдыларын меңгерген.
- Пәнаралық міндеттерді шешу және тиімді, қызықты сабақтарды әзірлеу үшін химиялық білімін биология, физика, математика және информатика пәндерімен байланыстыруға қабілетті.
- Ұжымда жұмыс істей және ортақ мақсаттарға жету үшін білім, тәжірибемен бөлісе отырып, әртүрлі жолдар арқылы әріптестер, оқушылар, ата-аналар және басқа да мүдделі жақтармен тиімді қарым-қатынас және ынтымақтастық жасау дағдыларын меңгерген
Ұқсас БББ
6B01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01504 Химия мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01504 Химия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01504 Химия
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01504 Химия
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)