7M02201 Тарих в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, дербес ғылыми–зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызметке дайын, әмбебап және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие тарих бейініндегі гуманитарлық ғылымдар магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тарихи-биографиялық зерттеудің теориясы мен практикасы (ағылшын тілінде)
Аталған курс тарихи таным үдерісіне «адами өлшемді» енгізуге бағытталған тарихи-өмірбаяндық зерттеуді жүзеге асырудың ерекшелігін (пән, деректанулық база, әдіснама) қарастырады. Магистранттар өмірбаяндық дереккөздердің алуан түрлерімен талдаулық жұмыстың, ғылыми және ғылыми-көпшілік өмірбаян жанрындағы жұмыстардың практикалық дағдыларын дамытады (оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану арқылы), сондай-ақ тарихи тұлғалардың өмірбаяндарына өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі ауызша тарихтағы мемлекет және билік идеясы (ағылшын тілінде)
Курсты оқу барысында магистранттар көшпелілердің саяси ұйымын, жоғары билік түсінігін, қазақ зиялыларының еңбектеріндегі дәстүрлі қоғамдағы билік мәселесін, дәстүрлі өркениеттегі жоғары билік құқығын, Орталық Азия көшпелілерінің құқығындағы «әдет» пен «заң» ұғымдарының өзара арақатынасын, әмбебап құбылыс ретінде дәстүрлі өркениеттегі әдептік құқықты: дүниетаным мен діл мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
ЖОО-да тарихи пәндерді оқыту әдістемесі (қазақ тілінде)
Курсты оқу барысында магистранттар ЖОО-да тарихи пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық мәселелері, тарихи пәндерді оқытудың ерекшелігі, оқытуды жоспарлау мен таныстыру, жоғары білім беру мекемелеріндегі оқытудың қазіргі технологиялары, оларды қолдану жолдары, оқу процесін басқару, жоғары мектептегі бағалау ерекшеліктері мен критерилері, тарих және білім беруді цифрландыру туралы білімдерін тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көпполярлы әлем дәуіріндегі халықаралық қатынастар (ағылшын тілінде)
Курсты оқу барысында магистранттар қырғи-қабақ соғыс аяқталғаннан кейінгі халықаралық қатынастардың негізгі үрдістерін зерттейді. Халықаралық қатынастар жүйесінің өзгеруі, жаңа күш орталықтарының пайда болуы және жаһандық қауіпсіздік институттарының қызметіндегі дағдарыстық құбылыстардың дамуы жағдайындағы Ресей, АҚШ, Қытай, Ұлыбритания, Франция және басқа мемлекеттердің сыртқы саясаты талданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Отан тарихының өзекті мәселелеріне қазіргі теориялық-методологиялық көзқарас (қазақ тілінде)
Курс қазақстандық, ресейлік және шетелдік авторлардың түрлі деректері мен зерттеулерін пайдалана отырып, Қазақстан тарихының теориялық өзекті мәселелерін оқуға арналған. Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстандағы қазіргі заманғы тарих ғылымы дамуының негізгі тарихнамалық бағыттары мен мектептері өкілдерінің теориялық-методологиялық, нақты-тарихи көзқарастары туралы білімдерін жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Архивтанудағы архивтік-ақпараттық технологиялар (ағылшын тілінде)
Магистранттар қазіргі архив жүйесі, құжаттарды сараптау туралы білімдерін кеңейтеді, автоматтандырылған архивтік технологиялармен, архивтердің интеграцияланған ақпараттық жүйесінің мүмкіндіктерімен, архив сайттарын құру және олардың жұмысымен танысады; архивтерде қойылған зерттеу міндеттері бойынша құжаттарды талдау туралы білімдерін қолданады, олардың барысында дәстүрлі және электрондық ғылыми-анықтамалық аппараттар пайдаланылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның тарихи демографиясының мәселелері (орыс тілінде)
Курсты оқу барысында магистранттар тарихи демография, тәуелсіздік жылдарындағы республиканың этнодемографиялық дамуының ерекшеліктері, көші-қон үдерістері, қоғамның жаңа әлеуметтік құрылымының қалыптасуы, урбанизация үрдістері, қалалар тарихы, қала және ауыл халқының өсіп-өнуі, ел халқының, соның ішінде қазақтардың білім деңгейіндегі өзгерістер туралы білімдерін жүйелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Империялар тарихы: ретроспективтік талдау (ағылшын тілінде)
Курс империялық формациялар, тәжірибелер мен құрылымдардың табиғаты туралы пікірталастардың түрлі аспектілерін талдауға арналған. Магистранттар ерекше саяси кеңістік ретінде «империя» ұғымына талдау жасайды, Британ, Осман, Француз, Ресей империяларын зерделеуде компаративтік әдісті қолданады, сондай-ақ, табиғи құқық идеясының түрлі түсіндірмелері мен империялық басқарудың әртүрлі стратегияларының салдары туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас (орыс тілінде)
Магистранттар әлем тарихының іргелі мәселелерін зерттеудегі жаңа концептуалдық көзқарастармен, историософияның негізгі категориялық аппаратымен, тарихи динамика, тарихтың құрылымы, қозғалысы, мәні туралы мәселелермен танысады; шетелдердің әлеуметтік-экономикалық, саяси, конституциялық-құқықтық даму тарихының іргелі мәселелерін ой елегінен өткізудің жаңа концептуалдық негіздері, адамның тарихи дәуірлерде өмір сүруінің іргетасы болып табылатын негізгі құндылықтардың эволюциясы туралы білімдерін жүйелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы көші-қон үдерістері (ағылшын тілінде)
Курс көші-қон үдерістерін оқып-игерудің заманауи тәсілдері, әдістері мен қағидалары туралы, жаһандану жағдайында қазіргі әлемдегі көші-қонның ерекшеліктері, көші-қонның демографиялық үдерістерге ықпалы, оның себептері мен салдары, оның ішінде еңбек көші-қоны туралы білімдерді жүйелейді; магистранттар заңсыз көші-қон мәселелеріне, АҚШ пен Еуропалық Одақ елдерінің көші-қон саясатына баға береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тарихи және антропологиялық зерттеулердегі пәнаралық әдістер (қазақ тілінде)
Курс қоғамтанудың ғылыми парадигмаларының эволюциясы контекстінде тарихтың, басқа да әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың пәнаралық кооперациясы феноменінің қалыптасу үдерісін қарастыруға, тарихи зерттеулердегі антропологизация тенденциясын бекітуге арналған. Курсты оқу барысында магистранттар аралас әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың теориялық тәсілдері мен әдістерін, оларды қолданудың әдіснамалық принциптерін, осы саладағы тарих ғылымының жетістіктерін талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар (қазақ тілінде)
Магистранттарға ХІХ ғ. тарихи ойлау түрлері, классикалық историзм, оның ғасырлар тоғысындағы дағдарысы, анналдар мектебі, оның екінші буыны, ментальдылық тарихы және тарихи антропология, жаңа әлеуметтік тарих, сандық тарих, психотарих, микротарих, күнделікті тарих, ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы тарихи ойдың даму тенденциялары туралы білімдер беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі этнологияның өзекті мәселелері (қазақ тілінде)
Курс этникалық психология және этномәдениеттің негізгі мәселелерін, антропогенез және расогенездің қазіргі теорияларын, антропогенез және этногенездің өзекті мәселелерін, этностарды сыныптауды жан-жақты талдауға арналған, сондай-ақ курс барысында этносаралық коммуникация ерекшеліктері, этникалық жанжалдардың типологиясы және оларды реттеу жолдары, тұлғаның этникалық бірегейлігі, этникалық стереотиптер және оларды еңсеру тәсілдері де талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ресей империясының ұлт саясатындағы қазақ элитасы (орыс тілінде)
Курс қазақ элитасының өңірлік басқаруға қатысу тарихын, әлеуметтік үдерістерді методологиялық талдау мәселелерін зерделеуге, элитаның құрылымы мен ынтымақтасу деңгейін айқындауға, элитаның ритуальды-символикалық иллюстративті статусын қарастыруға арналған. Магистранттар жергілікті қазақ элитасының жоғары мемлекеттік билікпен қатынасын, элиталық топтың қалыптасу табиғаты туралы мәселеге қатысты түрлі зерттеуші мектептердің көзқарастарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық байланыстар (қазақ тілінде)
Курс қазіргі заманғы тарих ғылымындағы пәнаралық байланыстардың жіктелуі мен типологиясын талдауға, жалпы ғылыми және нақты-тарихи зерттеулердің кешенді әдістемесі негізінде зерттеу қызметін ұйымдастыруға арналған. Курсты оқу барысында магистранттармен қазіргі тарихи зерттеулердегі пәнаралық тәсіл, тарих ғылымының басқа гуманитарлық ғылымдармен біртұтас зерттеу кеңістігіндегі жоспарлы ынтымақтасуы туралы білімдер жүйеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғамдық зерде және мәдени бірегейлік (орыс тілінде)
Магистранттар ұжымдық бірегейлік құралы және коммуникация нәтижесі ретіндегі «қоғамдық зерде» жөніндегі ғылыми дискурс саласындағы теориялық білімдерді жүйелейді. Курсты оқу Морис Хальбвакстың және Ян мен Алейда Ассманның ұжымдық қоғамдық зерде теориясына және мәдени бірегейлік теориясына, сондай-ақ Харальд Вельцер және Сабина Моллердің зерттеулеріне негізделген; қоғамдық зерденің мәдени аспектілері және оның тарихпен қарама-қатынастары зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлемдік дамудың қазіргі үрдістерін, жаһандық геосаяси үдерістерді талдайды, негізгі тұжырымдамаларды, сондай-ақ қазіргі халықаралық қатынастардың басты мәселелерін ажыратады; тарихи дамудың саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық факторларын, сондай-ақ адами фактор мен өркениеттік құрамдас бөліктердің рөлін бағалайды.
- Әдіснамалық ұстанымдар мен принциптерді ажыратады, тарихи материалдарды жинау бойынша талдау және жүйелеу жұмыстарын іске асырады, тарихнамалық және деректанулық сын дағдылары мен тәсілдерін қолданады.
- Ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін шетел тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынасты жүзеге асыруға қабілетті, этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, ғылыми қоғамдастық пен жалпы тыңдармандарға пайымдауларын тұжырымдайды.
- Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы туралы кәсіби білімдерді және басқару процесінің психологиялық заңдылықтарын түсінуді талап ететін ғылыми-зерттеу мен педагогикалық қызмет барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдайды және шешеді.
- Әлемдік өркениет үдерісінің заңдылықтары туралы білім мен түсінікті жинақтайды және қолданады, тарихи білімнің әртүрлі салаларындағы негізгі үрдістер мен тұжырымдамаларды талдайды және бағалайды, отандық және дүниежүзілік тарихтың өзекті мәселелеріне ғылыми талдау жүргізу кезінде дәлелдер келтіреді және негіздейді.
- Тарих ғылымының түрлі бағыттарының (демография, көші-қон үдерістері, этнология және т.б.) қазіргі даму үрдістері туралы білімдерді меңгерген, түрлі тарихнамалық мектептердің тұжырымдамаларына сыни қарайды және зерделейді, отандық және батыс тарихнамасының теорияларын ажыратады.
- Тарихи зерттеулерде тақырыптық желілік ресурстарды, деректер базасын, ақпараттық-іздеу жүйелерін, жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдаланады, эмпирикалық материалды жүйелейді, бағалайды, теориялық тұрғыдан зерделейді және қолданады.
- Ғылыми зерттеу нәтижелерін сыни бағалайды және қорытындылайды; іргелі және қолданбалы пәндер білімдерін, заманауи әдіснамалық, пәнаралық тәсілдерді, зерттеудің жалпы ғылыми және тарихи әдістерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлайды және жүргізеді.
- Шығармашылық қырын көрсете отырып, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді және дамытады, жаңа идеяларды қалыптастырады, жаңа ахуалға бейімделеді, үнемі өз бетінше ізденеді.
Ұқсас БББ
7M02201 Тарих (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M02201 Тарих
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M02201 Тарих
Астана халықаралық университеті
7M02201 Тарих және әлеуметтік-дінтану ғылымдары
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M02201 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M02201 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M02201 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M02201 Тарихшы зерттеуші
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M02201 Тарих
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті