Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Тарих в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу институттары үшін тарихи пәндерді оқытуға және тарих ғылымы саласында іргелі ғылыми зерттеулер мен тарихи таным тұрғысынан пәнаралық зерттеулер жүргізуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Үдерістер мен оқиғаларды түсіне, сондай-ақ көшпелі түркі халықтарының тарихи дамуындағы мәдениеттің ерекшелігін анықтай отырып, Қазақстанның сыртқы саясаты және әлемдік тарихи кеңістіктегі интеграциялық үдерістерді зерттеу саласында ғылыми қызметті табысты жүзеге асыру.
  • Ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық қызмет салаларында шет тілінде белсінді қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту. Шет тілі білімін болашақ кәсіби құзыреттілікке сүйене отырып, сөздік қордан бастап сөйлеу коммуникациясына дейін бағдарлай жетілдіру, шет тілінде академиялық жазу қабілетін дамыту. Білім берудің халықаралық стандартына сәйкес иеленген құзыреттікліктерді қолдану.
  • Білімнің ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін, ғылымның дамуының негізгі тарихи кезеңдері мен ғылыми әдістің түрлерін, әлеуметтік-мәдени контекстердегі ғылымның қызмет ету ерекшеліктері мен ғылым философиясының классикалық және қазіргі заманғы концепцияларын сыни бағалау. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінде пайда болатын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық проблемаларды түсіну. Ғылыми зерттеуде ғылыми мәтіндермен және ондағы мағыналық құрылымдармен жұмыс барысында әдіснамалық білімді қолдану.
  • Классикалық және қазіргі педагогикалық көзқарастар мен тұжырымдамалар контекстіндегі жоғары мектептің педагогикалық үрдісінің теориялық-әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтау. Отандық және шетелдік ғылымын дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттарындағы мазмұнын айқындау. Оқу-тәрбие процесінің барлық формаларын өткізудегі педагогикалық технологияларды қолдану. Басқару қызметі мен өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру. Шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамаларында бағдарлану қабілеті мен дайындығын көрсету. Кәсіби негізде пәнді меңгеру нәтижелерін қолдану.
  • Қазіргі заманғы пәнаралық талдау, интерпретация және верификация тәсілдерін пайдалана отырып, тарихтың өзекті мәселелері бойынша ғылыми зерттеу нәтижелері мен әртүрлі тарихи мектептердің тұжырымдамаларын, шетел тарихнамасының жалпы теориялық және әдіснамалық аспектілерін сыни талдау.
  • Отандық тарихты зерттеудің негізгі теориялық тәсілдері мен әдіснамалық базасын, қазақ қоғамының өзін-өзі дамыту процесіндегі қазақтар этногенезі, көшпелі қазақ мемлекетінің дамуы, Қазақстанның отаршылдық жағдайындағы дәстүрлі көшпелі қазақ қоғамының қайта құрылуы сияқты тарихи оқиғалардағы өзекті мәселелерді түсіндіру. Қазақстандағы империялық басқару жүйесінің билігін жүзеге асырудағы Алаш қозғалысының рөлін, мемлекеттік басқару құрылымдарын және жаңару үрдісін талдау.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттерін және әдістерін тұжырымдау қабілетін дамыту. Бақылау, эксперимент, эмпирикалық мәліметтерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді қолдану. Ғылыми жұмыстарды сыни тұрғыдан бағалау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған ақпаратқа аналитикалық шолу жасау, алынған нәтижелерді қорытындылап, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Әлемдік тарих ғылымындағы заманауи тенденциялар туралы білімдерін көрсету; шет елдердің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының іргелі мәселелерін зерттеудің бір бөлігі ретінде дүниежүзілік тарих мәселелері бойынша ғылыми мектептердің теорияларын түсіндіру; тарихи зерттеудің әдіснамалық әдістерін қолдану.
  • Шетелдік тарихнамада, яғни парсы, түркі, араб, қытай, моңғол дереккөздеріндегі Қазақстан тарихының қалыптасу процесін түсіну. Дереккөзді талдау әдістері мен тәсілдерің әр дерекке сәтті қолдану. Тарих ғылымының мәселелерін шешуде қазіргі тарихи зерттеулердің нәтижелерін пайдалану.
  • Орталық Азия халықтарының этносаралық қатынастар саласындағы ғылыми мәселелерді шешу қабілетін дамыту. Тұлға теориясы негізінде ұлы тұлғалардың әлем тарихындағы рөліне ғылыми талдау жасау. Әртүрлі тарихи тұлғалар мысалында саяси көшбасшылық феноменін және ғылыми мұраны зерделеуде зерттеу жұмысының дағдыларын қолдану.
Top