Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Тарих в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру жүйесі мен ғылыми-зерттеу институттары үшін тарихи пәндерді оқытуға және тарих ғылымы саласында іргелі ғылыми зерттеулер мен тарихи таным тұрғысынан пәнаралық зерттеулер жүргізуге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Әлем тарихының қазіргі теориялық-әдіснамалық мәселелері

    Пәннің мақсаты – дүниежүзілік тарих мәселелерін зерттеудегі заманауи теориялық және әдістемелік тәсілдерді зерделеу. Курстың мазмұны концептуалды мәселелер бойынша теориялық ұстанымдарды тереңдетуді, сондай-ақ тарихи парадигмалар мен тарихты кезеңге бөлу мәселелерін талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Отан тарихын зерттеудегі заманауи теориялық және әдіснамалық мәселелер

    Пәннің мақсаты – деректану мен тарихнаманың қазіргі теориялық және әдіснамалық мәселелерімен танысу, отандық арих ғылымының іргелі мәселелерін зерттеу. Курс әлемдік тарихи процесс контекстінде Отан тарихының өзекті мәселелерін зерттеудегі заманауи теориялық және әдістемелік тәсілдерді анықтауға, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылымның ең маңызды пікірталастық мәселелерді білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білім жүйесі негізінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлаудың, жүргізудің, ресімдеудің негізгі қағидаттары туралы білімдерін қалыптастыруға арналған; ғылымның орны мен рөлі туралы түсініктер беру; магистранттарды дизайнның әртүрлі бағыттарында ғылыми және қолданбалы зерттеулерді дербес жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін кәсіби қоғамдастыққа ресімдеуге және ұсынуға дайындау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Деректану мен тарихнаманың өзекті мәселелері

    Пән деректану мен тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелері бойынша ғылыми-теориялық заңдылықтардың кезеңдері және қалыптасуы туралы білімді қалыптастырады, алған білімдерді негіздеп, олардың қолдану аясын кеңейтуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетелдік дереккөздердегі Қазақстан тарихы

    Курс тарих ғылымының заманауи талаптары аясында шетелдік тарихшылардың зерттеулерін қайта қарастыруға үйретеді, қазақстандық тарих ғылымының әр кезеңдегі дамуының теориялық негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Заманауи тарихи зерттеулердегі пәнаралық әдістер

    Курс магистранттарды тарих ғылымын қоса алғанда, қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулердегі пәнаралық феноменмен, тарихи зерттеулерде әлеуметтік және гуманитарлық пәндердің әдістерін пайдалану мүмкіндіктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орталық Азия халықтарының мәдениетаралық қарым-қатынастары

    Пән ежелгі және орта ғасырлардағы Орталық Азия халықтарының мәдениетаралық өзара қарым-қатынасы туралы түсінік береді; шетел және отандық тарих ғылымының зерттеу-талдаулары арқылы әртүрлі тарихи дәуірдің арақатынасын заманауи тәсілдермен таныстырады; Орталық Азия халықтарының этносаралық қарым-қатынасы саласындағы ғылыми міндеттерді шешу қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты – отандық тарих ғылымы туралы білімді қалыптастыру, Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының өзекті мәселелерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орталық Азия халықтарының тарихы мен мәдениетіндегі тұлғалар

    Пән Орталық Азия халықтарының тарихы мен мәдениетіндегі жеке тұлғалардың рөлі мен олардың орнын анықтауға, Ұлы даланың көрнекті өкілдерінің мұрасын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ хандығы тарихының тұжырымдамалық негіздері

    Бұл курста Қазақ хандығы тарихының саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени аспектілері, көшпелі қазақ мемлекеттілігін дамытудың біртұтас моделі, сондай-ақ орта ғасырлар мен жаңа уақыт кезеңіндегі Қазақстан тарихының қазіргі заманғы тарихнамасы қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі сапа менеджменті

    Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми мектептер мен тарихи қауымдастықтар

    Курс барысында әлемдегі тарихи мектептер мен қоғамдастықтардың қалыптасу процестері, Қазақстанның тарихи мектептерінің қызметін жетілдіру және практикалық ғылыми жұмыста шетелдік тәжірибені енгізу мүмкіндіктері қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәуелсіз Қазақстандағы модернизациялық үдерістер

    Пәннің мақсаты магистранттарда саяси өзара әрекеттестіктің мазмұны мен сипаты туралы түсініктерді, саяси-экономикалық өзгерістердің мәні, белгілі бір саяси, мәдени және әлеуметтік-экономикалық жүйелер өзгерістеріне бағытталған модернизация туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алаш қозғалысының тарихы

    Пән Қазақстандағы империялық басқару жүйесі мен мемелекеттік басқару құрылымдарының билігін жүзеге асырудағы және олардың кейінгі модернизациялануындағы Алаш қозғалысының ролін сипаттау және талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан

    Курстың мақсаты – Қазақстанның қазіргі заманғы сыртқы саясатын түсіну дағдыларын қалыптастыру; Қазақстанның халықаралық қоғамдастықтағы орны мен рөлін айқындау; базалық екіжақты және көпжақты шарттар мен Қазақстан бастамаларының халықаралық межеде жүзеге асу нәтижелерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік тарихи үдерістегі көшпенділер өркениеті

    Курс әлемдік тарихи кеңістіктегі көшпенділер өркениеті туралы білімді қалыптастырады; ғылыми-теориялық негіздерді талдайды; ғылыми зерттеулердегі өркениеттік процестерді зерттеу әдістерін қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мәдени мұрасы: дереккөздері мен қазіргі жағдайы

    Курс қазақ халқының мәдени мұрасы, Қазақстанның жасампаз тарихын бейнелеу үшін археологиялық дереккөздер мен тарихи-мәдени мұра туралы білімді қалыптастыруға; мәдени мұраны пәнаралық зерттеулердің дереккөздері негізінде таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан тарихын зерттеудегі фольклорлық материалдар

    Курс халық шығармашылығы тарихы туралы түсінікті қалыптастыруға, фольклор мен әдебиеттің өзара қарым-қатынасы мәселелерін, қазақ мәдениетінің заңдылықтарын білуге, Қазақстан тарихындағы фольклорлық материалдардың маңыздылығын көрсетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзіліқ тарихтың негізгі мәселелері

    Бұл пән дүниежүзілік мәселелерді зерттейтін жалпы тарих ғылымының қазіргі тенденциялары жайлы жүйелі және тұтас көзқарасты дамытуға бағытталған, олардың алуан түрлігі мен әр түрлілігін көрсету, жаңа тәсілдерді қолдана отырып, дағдыларды дамытуға ықпал ету, шығармашылық қызығушылықтарын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Үдерістер мен оқиғаларды түсіне, сондай-ақ көшпелі түркі халықтарының тарихи дамуындағы мәдениеттің ерекшелігін анықтай отырып, Қазақстанның сыртқы саясаты және әлемдік тарихи кеңістіктегі интеграциялық үдерістерді зерттеу саласында ғылыми қызметті табысты жүзеге асыру.
  • Ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық қызмет салаларында шет тілінде белсінді қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту. Шет тілі білімін болашақ кәсіби құзыреттілікке сүйене отырып, сөздік қордан бастап сөйлеу коммуникациясына дейін бағдарлай жетілдіру, шет тілінде академиялық жазу қабілетін дамыту. Білім берудің халықаралық стандартына сәйкес иеленген құзыреттікліктерді қолдану.
  • Білімнің ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін, ғылымның дамуының негізгі тарихи кезеңдері мен ғылыми әдістің түрлерін, әлеуметтік-мәдени контекстердегі ғылымның қызмет ету ерекшеліктері мен ғылым философиясының классикалық және қазіргі заманғы концепцияларын сыни бағалау. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінде пайда болатын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық проблемаларды түсіну. Ғылыми зерттеуде ғылыми мәтіндермен және ондағы мағыналық құрылымдармен жұмыс барысында әдіснамалық білімді қолдану.
  • Классикалық және қазіргі педагогикалық көзқарастар мен тұжырымдамалар контекстіндегі жоғары мектептің педагогикалық үрдісінің теориялық-әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтау. Отандық және шетелдік ғылымын дамытудың негізгі кезеңдері мен бағыттарындағы мазмұнын айқындау. Оқу-тәрбие процесінің барлық формаларын өткізудегі педагогикалық технологияларды қолдану. Басқару қызметі мен өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру. Шығармашылық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу процестерінің отандық және шетелдік педагогикалық тұжырымдамаларында бағдарлану қабілеті мен дайындығын көрсету. Кәсіби негізде пәнді меңгеру нәтижелерін қолдану.
  • Қазіргі заманғы пәнаралық талдау, интерпретация және верификация тәсілдерін пайдалана отырып, тарихтың өзекті мәселелері бойынша ғылыми зерттеу нәтижелері мен әртүрлі тарихи мектептердің тұжырымдамаларын, шетел тарихнамасының жалпы теориялық және әдіснамалық аспектілерін сыни талдау.
  • Отандық тарихты зерттеудің негізгі теориялық тәсілдері мен әдіснамалық базасын, қазақ қоғамының өзін-өзі дамыту процесіндегі қазақтар этногенезі, көшпелі қазақ мемлекетінің дамуы, Қазақстанның отаршылдық жағдайындағы дәстүрлі көшпелі қазақ қоғамының қайта құрылуы сияқты тарихи оқиғалардағы өзекті мәселелерді түсіндіру. Қазақстандағы империялық басқару жүйесінің билігін жүзеге асырудағы Алаш қозғалысының рөлін, мемлекеттік басқару құрылымдарын және жаңару үрдісін талдау.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттерін және әдістерін тұжырымдау қабілетін дамыту. Бақылау, эксперимент, эмпирикалық мәліметтерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді қолдану. Ғылыми жұмыстарды сыни тұрғыдан бағалау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған ақпаратқа аналитикалық шолу жасау, алынған нәтижелерді қорытындылап, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Әлемдік тарих ғылымындағы заманауи тенденциялар туралы білімдерін көрсету; шет елдердің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының іргелі мәселелерін зерттеудің бір бөлігі ретінде дүниежүзілік тарих мәселелері бойынша ғылыми мектептердің теорияларын түсіндіру; тарихи зерттеудің әдіснамалық әдістерін қолдану.
  • Шетелдік тарихнамада, яғни парсы, түркі, араб, қытай, моңғол дереккөздеріндегі Қазақстан тарихының қалыптасу процесін түсіну. Дереккөзді талдау әдістері мен тәсілдерің әр дерекке сәтті қолдану. Тарих ғылымының мәселелерін шешуде қазіргі тарихи зерттеулердің нәтижелерін пайдалану.
  • Орталық Азия халықтарының этносаралық қатынастар саласындағы ғылыми мәселелерді шешу қабілетін дамыту. Тұлға теориясы негізінде ұлы тұлғалардың әлем тарихындағы рөліне ғылыми талдау жасау. Әртүрлі тарихи тұлғалар мысалында саяси көшбасшылық феноменін және ғылыми мұраны зерделеуде зерттеу жұмысының дағдыларын қолдану.
Top