Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01902 Арнайы педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекет және құқық, Қазақстан құқығының негізгі салалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Қазақстандағы мемлекеттік органдар жүйесі туралы білімді қалыптастырады. Оңтайлы инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық ақпаратты және қаржы өнімдерін бағалауды талдай алады,экономика ғылымының әдістерін, нарықтық қатынастардың заңдылықтардын біледі. Этнопедагогикалық білім берудің теориялық негіздерін, қазіргі мектептегі білім беруді ұйымдастыру мен мазмұнын түсінеді. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану, тұрақты даму негіздері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу туралы білімді көрсетеді. Цифрлық білім беру кеңістігінде ЖИ технологияларын жобалау, бағалау және этикалық қолдану үшін қажетті дағдыларды дамытады.
  • Жас дамуының негізгі заңдылықтарын біледі, мектеп жасындағы балалардың физикалық дамуын бағалайды және олардың дамуы мен есту, көру, сөйлеу мүшелерінің жұмысының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерді меңгерген; сенсорлық жүйелер патологиясының этиологиясын, патогенезін, жіктелуін ажыратады; оларды түзетудің және ақаулықтың орнын толтырудың техникалық құралдарын меңгерген; ақаулықтың алдын алу тәсілдеріне басым көңіл бөледі.
  • Кәсіби деңгейде жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін оқыту әдістері мен тәсілдерін қолданады; арнайы және инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен практикасын, түзету жұмысының принциптерін, мазмұны мен әдістерін біледі; педагогикалық ұжымды басқаруда іскерлік коммуникациялардың түрлері мен нысандарын пайдаланады; арнайы мекемелердің білім беру процесінде жасанды интеллектті қолдану бойынша білімді қолданады.
  • Тұқым қуалайтын ауруларды анықтайды; тұқым қуалаушылықтың цитологиялық және молекулалық негіздерін сипаттайды; генетикалық мәселелерді шешеді, тек тармағын құрайды, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы клиникалық ерекшеліктерді анықтайды; хромосомалық аберрациялардың этиологиясын, патогенезін түсіндіреді.
  • Орталық жүйке жүйесінің құрылымдық ерекшеліктері туралы білімін көрсетеді; жүйке жүйесі ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін ажыратады; неврологиялық өзгерістерді диагностикалау және түзету әдістерін қолдана алады. Жеке денсаулық мәселелерін бағдарлай алады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы ақаулық түрлерін анықтайды; оларды жіктейді, анықталған ерекшеліктерін жоюға бағытталған диагностикалық және кешенді логопедиялық жұмыс жасайды; сенсорлық бұзылулардың негізгі сипаттамалары мен психикалық ерекшеліктерін біледі; денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау, білім беру мекемелерімен ерте көмек беру қызметінің өзара іс-қимылын ұйымдастыруды біледі.
  • Кәсіби деңгейде психологиялық-педагогикалық диагностика және түзету бойынша білімін қолданады, сонымен қатар даму дәрежелерін анықтайды; даму стратегиялары мен болжамын құрады; осы негізде түзету-дамыту жұмысын жоспарлайды.Психологиялық-педагогикалық технологиялар бойынша заманауи ғылым мен практиканың жетістіктерін пайдаланады.
  • Конституциялық заңнаманы, халықаралық құқықты ғылыми талдаумен және оны қолдану практикасымен ұштастыра отырып, бала құқықтары туралы негізгі ережелерді айқындайды. Құқықтар мен міндеттерге қатысты қолданыстағы білім беру және тәрбие процестерін басқарудың қолданыстағы нормативтік-құқықтық мәселелерді, қорғау тетіктерін қарастырады.
  • Негізгі мектеп пәндері бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту процессін жоспарлайды, әзірлейді және ұйымдастырады; сондай-ақ оқыту және тәрбиелеу мақсаттарына сәйкес технологияларды, оқыту/тәрбиелеу бағдарламаларын, бағалау стратегияларын таңдайды. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жеке даму бағдарламаларын әзірлейді.
  • Ерекше білім беру және әлеуметтік-коммуникативтік қажеттіліктері мен сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, толыққанды сөйлеу қызметін қалыптастыру мақсатында сөйлеу бұзылыстарын түзету технологияларын таңдайды және қолданады.
  • Педагог-ассистенттің кәсіби қызметі мен функционалдық міндеттерін түсінетінін көрсетеді. ЕББҚ бар балалардың отбасыларымен сындарлы өзара іс-қимыл жасайды; бейімделген жеке бағдарламаларды, оқыту маршруттарын, оның ішінде мектептегі білім беру жүйесінде түзету және инновациялық әдістерді (қашықтықтан оқыту, платформаларды әзірлеу, Google нысандары) және IT-технологияларды пайдалана отырып әзірлейді.Ақпараттық, желілік ресурс, ақпараттық жүйелер және бағдарламалармен жұмыс істеудің заманауи технологияларын меңгерген.

Ұқсас БББ

6B01902 Арнайы педагогика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01902 Арнайы педагогика (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01902 Арнайы педагогика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01902 Арнайы педагогика (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01902 Арнайы педагогика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01902 Арнайы педагогика(IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01902 Арнайы педагогика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01902 Арнайы педагогика (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01902 Арнайы педагогика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01902 Арнайы педагогика(IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

Top