6B06106 Ақпараттық жүйелер в Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің жеке қасиеттерін дамыту және МЖМБС сәйкес жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру арқылы ақпараттық жүйелер мен технологияларды зерттеу, дамыту, енгізу және қолдау үшін білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды кешенді және сапалы дайындауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Дискреттік математика
Пән Негізгі математикалық модельдер мен алгоритмдерді қолдану саласындағы білімді қалыптастырады, бұл сізге информатиканың нақты салаларында көптеген мәселелерді кәсіби тұжырымдауға және шешуге мүмкіндік береді. Қарастырылады: жиынтық ұғымы, жиындар бойынша операциялар; қатынастар, екілік қатынастар, екілік қатынастардың қасиеттері, екілік қатынастар бойынша операциялар; логикалық функциялар, логикалық алгебраның заңдары, дисьюнктивті және конъюнктивалық қалыпты формалар; сөйлеу логикасы мен предикаттық логика негіздері; график ұғымы және т. б. белсенді оқыту әдістері: дәріс визуализация; case study; контекстік оқыту; тәжірибе негізінде оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика I
Пән маманның математикалық білімінің негізі болып табылады, математикалық интуицияны дамытуға, математикалық мәдениетті тәрбиелеуге ықпал етеді, осы курс аясында сызықтық және векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, бір айнымалы функцияның математикалық талдауының негізгі ұғымдары қалыптасады, нақты есептердің қарапайым математикалық модельдері зерттеледі; нақты есептерге логикалық талдауды жүзеге асыруға, кәсіби қызметте математикалық әдістерді қолдануға, қарапайым кәсіби есептердің математикалық модельдерін жасауға бағдарлау жүргізіледі. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; Контекстік оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер, деректер құрылымы және бағдарламалау
Пән Python бағдарламалау тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің алгоритмдерін, әдістері мен технологияларын әзірлеу теориясы туралы жүйелік және тұтас түсінікті қалыптастырады. Қарастырылады: Алгоритм түсінігі; негізгі алгоритмдік құрылымдар; Python тілінің операторлары; өзгермелі және өзгермейтін деректер түрлері, қарапайым және құрылымдық деректер типтері және олармен операциялар; функциялар, рекурсивті функциялар және оларды әзірлеу принциптері; деректерді сұрыптау және іздеу алгоритмдері. оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; проблемалық-іскерлік ойындар; кейс-стади; шешім ағашы әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Физика
Пәннің негізі - физика мен әлемнің қазіргі заманғы физикалық бейнесі туралы идеялардың негізгі тұжырымдамалары жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ физикалық білімді кәсіби қызметте де, өмірлік мәселелерді шешуде де дағдыларды дамыту. Логикалық үйлесімділікке ие болып және эксперименталды фактілерге сүйене отырып, пән студенттер үшін шынайы ғылыми көзқарас қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика II
Пән математикалық мәселелерді шешуде дифференциация мен интеграцияның негізгі ұғымдарын қалыптастырады; статистикалық сипаттағы ақпаратты талдау үшін диаграммалар, графиктер түрінде ұсынылған сандық деректерді талдауға үйретеді; ғылыми әдебиеттермен, ақпараттық анықтама материалдарымен жұмыс істеу мақсатына негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік жүйелердің сәулеті
Пән заманауи дербес компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің архитектуралық ерекшеліктері, компьютерлік жүйелер элементтерінің құрамы мен мақсаты, дербес компьютерді жіктеу, дербес компьютердің негізгі құрылғылары және олардың мақсаты, желілерді жіктеу, желілер архитектурасы және олардың стандарттары мен желілік жабдықтар туралы білімді қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: мобильді оқыту, дәріс-пікірталас, e-learning
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
C/C++ бағдарламалау технологиясы
Бұл пән: алгоритмдерді бағдарламалау негіздері, мәліметтер типтерін, операцияларды, операторларды бағдарламалау негіздері; бағдарламалық жасақтаманы жобалау ерекшеліктері, бағдарламалау стилі, бағдарламаларды тестілеу және сипаттау әдістері, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздері, c++бағдарламаларын құру және бағдарламалау негіздері. Таңдау операторлары. Итерациялар. C функций функцияларын пайдалану. Реттелетін мүмкіндіктер. Рекурсия және рекурсивті функциялар. Бір өлшемді және екі өлшемді массивтер. Көрсеткіштер. С жолдары (нөлмен аяқталатын жолдар). Реттелетін түрлері. Сабақтар. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; пікірталас.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Электр тізбектерінің теориясы
Дисциплина нацелена на изучение теоретико-методических основ и опыта использования законов электрических и магнитных Пән электрлік және магниттік тізбектер заңдылықтарын, электрлік және магниттік тізбектер теориясының физикалық негіздерін, сызықтық электр тізбектерінің элементтерін, электр тізбектерінің сызықты емес элементтерін, электр тізбегінің негізгі түсініктерін, тұрақты токтың күрделі электр тізбектерін талдауды теориялық және әдістемелік негіздер мен тәжірибені зерттеуге бағытталған. Пән электр тізбектерінің негізгі заңдылықтарын, қасиеттері мен сипаттамаларын ашады. Студенттерді белгіленген және өтпелі режимдердегі электр тізбектерін талдау әдістерімен таныстырады. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; ойын арқылы оқыту; эвристикалық сұрақтар әдісі; ойын дизайны және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби бағдарланған шет тілі (ағылшын) шет тілінде сөйлеуге және жазуға оқытуды көздейді, халықаралық стандарттарға, жобаларды басқару ерекшелігіне сәйкес аталмыш басқару негіздерін пайдалану саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады. Бағдарлама адам қызметінің барлық салаларына қызмет көрсететін тәртіптік құбылыс ретінде Кәсіби шет тілінде мамандықтың пәндік саласына енгізуді қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері жобалау әдісі, рөлдік ойындар, case-study,синквейн, жұптық және топтық жұмыс түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелердің сәулеті
Пән студенттердің заманауи ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық, әдістемелік және технологиялық негіздерін игеруіне, Ақпараттық жүйелер жұмысының жалпы принциптерін игеруге және қолданбалы мәселелерді шешу үшін ақпараттық жүйелерді жобалаудың практикалық дағдыларын алуға бағытталған. Оқытудың белсенді әдістері: мобильді оқыту, дәріс-пікірталас, e-learning
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Электротехниканың теориялық негіздері
Пән сызықтық электр тізбектерін, синусоидальды токты, қарапайым синусоидальды э.д. с. генераторының жұмыс принциптерін, синусоидальды ток тізбектері үшін Ом және Кирхгоф заңдарын, үш фазалы токтың электр тізбектерін, үш фазалы э. д. с генераторының жұмыс принциптерін, тұрақты ток машиналарының құрылғылары мен жұмыс принциптерін, электромеханикалық аналогты құрылғыларды, жартылай өткізгіш құрылғылардың физикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; ойын арқылы оқыту;эвристикалық сұрақтар әдісі; ойын дизайны және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
АЖ-дегі мәліметтер базасы
Пән мәліметтер базасы теориясы, деректерді ұсынудың әртүрлі модельдерін зерттеу және пайдалану, мәліметтер базасында мәліметтерді ұсыну мен өңдеудің тілдік құралдары, сонымен қатар әртүрлі бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ДҚБЖ ортасында мәліметтер базасына негізделген ақпараттық қосымшаларды әзірлеу саласындағы білім, дағдылар жиынтығын құрайды. Мәліметтер базасы теориясы, деректерді ұсынудың әртүрлі модельдерін зерттеу және пайдалану саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән екі ғылымның – экономика және кәсіпкерліктің өзекті мәселелерін ашуға бағытталған: экономикалық теория негіздерін және нарықтық экономика жүйесінің қазақстандық жүйеге қатысты әртүрлі концепцияларын дамыту, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, мелекеттің экономикасының артуының және өсуінің әдістемелік және практикалық аспектілерін ашу, мемлекеттің әлеуметтік саясаты, кәсіпкерлік істі жүргізудің түрлері мен әдістерін білу, сонымен қатар экономиканың дамуындағы кәсіпкерлік бизнестің рөлін сипаттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән экология саласындағы білімді қалыптастырады, оның қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі рөлін анықтайды, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін қарастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері. Халықты авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың зардаптарынан қорғауды қамтамасыз ету; зақымдану ошақтарында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізу. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс баспасөз конференциясы; " 515 "әдісі;" Кейс-стади";" тізбек " әдісі және т .б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робототехника негіздері
Пән өнеркәсіптік және тұрмыстық робототехникалық жүйелердің жұмыс істеуі мен жобалаудың теориялық негіздерін игеруге бағытталған; робототехникалық жүйелерді құру әдістерін және оларды арнайы әзірлеу орталарында бағдарламалауды; робототехникалық жүйелерді құруға қажетті датчиктердің, атқарушы механизмдердің және басқа элементтердің түрлерін; роботтар мен робототехникалық құралдардың сипаттамаларын қарастырады. Барлық білім мен дағдылар жобалармен командалық жұмыс аясында бекітіледі. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық міндеттерді шешу; жоба-әдіс; презентация.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Linux операциялық жүйесінің негіздері
Пән Linux операциялық жүйесіне, қолдану және тағайындау саласына анықтама береді, мыналар қарастырылады: процестер мен ағындар, процестерді басқару ОЖ функциялары; процессораралық өзара әрекеттесу механизмдері; жадты басқару функциялары; жадты бөлу әдістері; файлдар мен құрылғыларды басқару ОЖ міндеттері; файлдық жүйелер; файлдық және дискілік жүйелердің ақауларға төзімділігі; операциялық жүйенің архитектурасы және қолданбалы бағдарламалау интерфейстері; параллельді өзара әрекеттесетін есептеу процестерін жобалау, әртүрлі виртуалды машиналарға арналған заманауи бағдарламаларды орнату және конфигурациялау. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; презентациялар; пікірталастар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Операциялық жүйелер
Пән операциялық жүйелерді қолдану саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады, мыналар қарастырылады: жадыны басқару, файлдық жүйелер, диспетчерлеу пәндері, ақпаратты енгізу және шығару, өзара бұғаттау, виртуалдандыру және бұлт, көппроцессорлық жүйелер, қауіпсіздік, операциялық жүйенің архитектурасы және қолданбалы бағдарламалау интерфейстері; параллельді өзара әрекеттесетін есептеу процестерін жобалау, тұйық мәселе және олармен күресу әдістері, әртүрлі виртуалды машиналарға арналған заманауи бағдарламаларды орнату және конфигурациялау, заманауи операциялық жүйелерді жіктеу. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; презентациялар; пікірталастар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
АЖ-дағы ғылыми зерттеу әдістері
Пән отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып негізделген тиімді шешімдер алу тақырыбын таңдау дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; миға шабуыл; дөңгелек үстелдер; ойын жаттығуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелер негіздері
Пән ақпараттық жүйелердің теориялық және әдістемелік негіздері, олардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтары; ақпарат теориясының, өлшеудің негізгі ережелері; деректерді сығудың негізгі ұғымдары, байланыс арнасы арқылы ақпарат беру, берілген ақпаратты минималды символдар көмегімен беруге мүмкіндік беретін кодтаудың ең үнемді әдістерін табу, ақпаратты сақтауға арналған сақтау құрылғыларының көлемін анықтау саласындағы өзара байланысты білім жиынтығын құрайды. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс дискуссия; Контекстік оқыту; оқу пікірталасы; нақты жағдайды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектілі-бағытталған бағдарламалау
Пән Java даму ортасының заманауи технологияларын (IntelliJ IDEA, NetBeans, Eclipse, Android Studio), әртүрлі құралдарды, нақты мобильді мәселелерді шешуді: рефакторинг, құрастыру, шаблондау, төмен өнімділіктің себептерін іздеу және оны ұлғайту, сонымен қатар процедуралық бағдарламалау әдіснамасы мен объектілік бағдарламалау арасындағы айырмашылық, бағдарламаны әзірлеу кезеңдері, объектіге бағытталған бағдарламалау ерекшеліктері, Embarcadero RAD Studio XE8 графикалық мүмкіндіктері. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; проблемалық-іскерлік ойындар; кейс-стади; шешім ағашы әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика және дизайн
Курс негізінен тану әдістерінің математикалық аспектілеріне, сондай-ақ кескінді өңдеу саласына қатысты маңызды алгоритмдерді әзірлеуге бағытталған. Дәрістерде тану теориясының математикалық аспектісіне қатысты дәстүрлі тақырыптар келтірілген: үлгіні тану теориясының пәндік және математикалық мәселелері; Байес шешімдерінің теориясына негізделген жіктеуіштер; сызықтық жіктеуіштер, сызықтық емес жіктеуіштер, көп қабатты перцептрон. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-визуализация; жағдай-проблема; case-study.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелерді жобалау әдістері мен құралдары
Курс мыналарды көздейді: дизайн объектілері ретінде әртүрлі пәндердің құрамы мен құрылымы; заманауи жобалау технологиялары және оларды қолдану тиімділігін негіздеу әдістері; әртүрлі жобалау технологияларын қолдану кезіндегі IP кезеңдері мен жобалау кезеңдерінің мазмұны және олардың ерекшеліктері; ақпараттандыру құралдарын жобалау алдындағы зерттеудің мақсаттары мен міндеттері; пәндік аймақтағы ақпараттық процестерді модельдеу әдістері; қолданыстағы CASE-дің жіктелуі және жалпы сипаттамасы -құралдар. Оқытудың белсенді әдістері: дәрістер, жобалық жұмыстар, топтық талқылаулар, проблемалық жағдайларды шешу, технологияларды қолдану, презентациялар, "кері сынып"әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Метрология, стандарттау және сапаны басқару **
Пән студенттерде олардың бірлігін қамтамасыз етудің өлшеулерімен, әдістерімен және құралдарымен және қажетті дәлдікке, техникалық нормалаудың мәніне, сәйкестікті бағалауға, стандарттау мен сертификаттауға қол жеткізу тәсілдерімен байланысты білім кешенін қалыптастырады. Түрлі өлшеу құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды арттырады және жоғары дәлдікті аспаптар, тиісті нормативтік құжаттардың халықаралық және ұлттық жүйелерін білу негізінде техникалық бұйымдардың сәйкестік және сапа стандарттарының талаптарына сәйкестігін бағалау қабілеті. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәріс; case-study; пікірталас, презентациялар және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
IT-инфрақұрылымы
Пән инфрақұрылым тұжырымдамасына, оның АЖ және АТ рөліне байланысты мәселелерді қарастырады. Кәсіпорынды басқарудың жалпы құрылымында ақпараттық инфрақұрылымды басқарудың орны анықталды. ITIL және ITSM әдіснамаларын енгізеді. Ақпараттық инфрақұрылымды басқару әдістері мен құралдарын зерттейді. Ұйымның іскерлік архитектурасы мен АТ архитектурасын, кәсіпорынның ІТ инфрақұрылымын басқарудың әдістемелік негіздерін, ақпараттық технологияларды басқару саласындағы заманауи стандарттарды (ITIL, COBIT) сипаттайды. Оқытудың белсенді әдістері: микроситуацияларды талдай отырып дәріс; case-study; практикалық проблемалық міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректерді берудің цифрлі интерфейстері **
Пән цифрлық деректерді беру интерфейстерін пайдалану саласындағы білім, дағдылар жиынтығын құрайды, сандық енгізу/шығару интерфейстерінің негізгі функциялары, құрылымдары, алмасу хаттамалары, ақпараттық және есептеу жүйелерінің негізгі, кең таралған сандық интерфейстерінің техникалық және пайдалану сипаттамалары қарастырылады. Компьютерлендірілген өлшеу-басқару жүйелерінің электрондық тораптары, блоктары мен кіші жүйелері арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру саласындағы білімді, дағдылар мен құзыреттілікті жүйелейді. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар;" ми шабуылы"; пікірталас, жоба әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнесті құжаттамалық қамтамасыз етуді автоматтандыру **
Пән кез-келген ұйымның бизнес-процестеріне электрондық құжат айналымы жүйесін енгізу қажеттілігін түсінуге, таңдалған жүйенің мүмкіндіктері мен күрделілігін бағалау тәжірибесін алуға көмектеседі. Құжат айналымының автоматтандырылған жүйелерінің жұмыс қағидаларымен таныстырады. Электрондық құжат айналымы технологияларының теориялық негіздері және құжаттаманы басқару мақсатында оларды кәсіпорындардың АЖ-да қолдану практикасы қарастырылады. Ұйымдастыру процестеріне қатысты ақпаратты жинау, басқару, сақтау, қорғау және жеткізу үшін технологияларды пайдалану. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер, дөңгелек үстел, пікірталас, презентациялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стартап құру **
Пән бизнес-жоспарды қалыптастырудан бастап, бастапқы бизнес-жоспар гипотезаларының әрқайсысын одан әрі кезең-кезеңімен тексеруге және қажет болған жағдайда (тұтынушыларды анықтау), стартап үшін тұтынушыларды верификациялауға дейін стартап түрінде жаңа идеяларды әзірлеудің заманауи тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында барлық білім мен дағдылар теория түрінде беріледі, командалық жобаларда практикада бекітіледі. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәріс; case-study; баскет-әдіс; пікірталас, презентациялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Web-технологиялар
Пән кәсіби қызметте Интернеттің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерттеуге және қолдануға, Интернет ортасында қолдануға арналған қосымшаларды жобалау әдістерін үйретуге бағытталған. Веб-дизайн негіздерін, графикалық бағдарламаларды; кең таралған веб-браузерлерді, HTML, CSS, JavaScript тілін, интернет-жарнама объектілерін (баннерлер, батырмалар, flash объектілері) жасау және редакциялау технологияларын; web-дизайн негіздерін; гипермәтіндік құжаттарды жасау технологиясын зерделейді. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курста жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, үлгіні тану жүйелері, жасанды интеллект жүйелерін бейімдеу, оқыту және өзін-өзі оқыту мәселелері, перцептрондар, көпөлшемді деректер құрылымын талдау әдістері мен алгоритмдік модельдер, адамның сөйлеу синтезінің әдістері, заманауи интеграцияланған аспаптық даму орталарын (атап айтқанда, Anaconda 3 даму ортасы - Jupyter Notebook), жоғары және орта деңгейдегі Python бағдарламалау және машиналық оқытуды, деректер ғылымын, терең нейрондық желілерді және жасанды интеллектті пайдалануға бағытталып оқытылады. Оқытудың белсенді әдістері: дәрістер, жобалық жұмыстар, топтық талқылаулар, проблемалық жағдайларды шешу, технологияларды қолдану, презентациялар
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Клиент серверлік қосымшалар
Пән клиент-сервер қосымшаларының негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған: сәулет, өзара әрекеттесу түрлері, IP мекенжайлары, розеткалар мен порттар. Пән клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу туралы түсінікті қалыптастырады: талаптарды іскери талдаудан бастап, командалық даму үшін заманауи тәсілдерді және нұсқаларды басқару жүйелерін қолдануды жалғастыра отырып, әзірленген қосымшаның сапасын тексеруге және тексеруге дейін (соның ішінде DevOps әдістерін қолдана отырып). Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Автожол саласын басқарудағы әдістер мен модельдер
Пән техникалық жүйелердің математикалық модельдерін құрудың қазіргі заманғы әдістері туралы, Көліктік модельдеу туралы, көлік жүйелері теорияларының қазіргі жай-күйі, көлік ағындарын модельдеуге арналған түрлі құралдар мен Имитациялық пакеттер туралы білімді қалыптастырады; көліктік модельдеу, болжамды көлік модельдерін зерттеу және құру үшін мамандандырылған бағдарламалық құралдарды пайдаланудың практикалық дағдылары. Оқытудың белсенді әдістері: жеке жобалар (компьютерлік модельдеу, презентация және пікірталас).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық логистика*
Пән цифрлық логистикаға көшудің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады, Logistics 4.0 және ақылды жеткізу тізбектерінің, заттар интернетінің заманауи шешімдерімен, гибридті жеткізу тізбектерінің шешімдерімен, логистикадағы роботтар мен коботтармен таныстырады; цифрлық логистиканы іске асыру үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану бойынша шешімдерді қолдану мен әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (миға шабуыл, презентация және пікірталас).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлі медиа технологиялар
Пән Python бағдарламалау тілінде жасалған нақты мысалдарда сандық медиа технологияларды қолдану, ақпаратты талдау және визуализациялау саласындағы білім жиынтығын құрайды. Қарастырылады: GUI-мен қосымшаларды әзірлеу кезеңдері; виджеттер, tkinter оқиғаларын өңдеу; Python-да сыныптар мен нысандарды құру; NumPy массивтерін өңдеу; Matplotlib негіздері, Matplotlib-дегі сурет құрылымы, Matplotlib-де график салу, Matplotlib-де суреттің арнайы элементтері; Pygal кітапханасы, Pygal графигінің элементтерін безендіру. Оқытудың белсенді әдістері: топтық шағын жобалар; ми шабуыл.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жол инфрақұрылымын цифрлы басқару*
Пән зияткерлік көлік жүйелерін дамытудың әлемдік тәжірибесі, көлік логистикасының зияткерлік жүйелерінің негізгі элементтері, жол қозғалысын ұйымдастыру, автожол инфрақұрылымын пайдалану және қызмет көрсету және жолдарда қауіпсіздікті қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастырады; автожол инфрақұрылымын цифрлық басқаруды іске асыру үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (ми шабуылы, презентация және пікірталас).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-үдерістерін модельдеу
Пән бизнес-процестерді талдау және модельдеу әдістері, есептеу жүйелерінің құрылысы мен архитектурасы принциптері, кәсіпорынның ақпараттық ресурстары контентінің түрлері, цифрлық контентті басқару процестері, ақпараттық сервистерді құру және пайдалану процестері туралы білімді қалыптастырады; бизнес-процестерді модельдеу, талдау және жетілдіру, АТ-жобасын жоспарлау, кәсіпорынның бизнесі мен контентін басқару үшін ұтымды АЖ таңдау бойынша практикалық дағдылар. Оқытудың белсенді әдістері: жеке жобалар (компьютерлік модельдеу, презентация және пікірталас).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сертификаттау және техникалық құжаттану
Пән студенттерде бағдарламалық құралдар мен жүйелерді сертификаттау, сондай-ақ техникалық құжаттану, қызмет көрсету мен үдерістердің негізгі түрлеріне нормативтік құжаттардың талаптарын қолдану, стандарттау мен сертификаттаудың ұлттық және халықаралық жүйелері, құжаттарды, регламенттерді, хаттамаларды ресімдеу стандарттары және өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың үлгілік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау саласында білімді қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-әңгіме; практикалық проблемалық міндеттерді шешу; жағдай-проблема; презентация.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python тілінде web-қосымшаларды әзірлеу технологиялары
Курс Python тілін, Django шеңберін және PyCharm интерактивті даму ортасын қолдана отырып веб-қосымшаларды әзірлеу мәселелеріне бағытталған. Django-ның негізгі мүмкіндіктері, оның ерекшеліктері, онда жасалған веб-қосымшалардың құрылымы, басқа веб-кітапханалармен интеграциялау тәсілдері зерттеледі. Веб-кадрларды құрудың заманауи архитектурасын қолдану тәсілдері ашылады. Django-да қосымшаларды жобалау кезінде үшінші тарап пакеттерін пайдалану тәсілдері сипатталған. Құрылымның негізгі мүмкіндіктерін пайдаланудың практикалық мәселелеріне ерекше назар аударылады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; топтық шағын жобалар; пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Пән Мобильді қосымшаларды әзірлеу туралы жүйелік және тұтас көзқарасты қалыптастырады: мобильді қосымшаның талаптарын іскери талдаудан бастап, топтық әзірлеу және нұсқаларды басқару жүйелерін пайдалану үшін заманауи тәсілдер мен құралдарды қолдана отырып, әзірленген Мобильді қосымшаны (соның ішінде DevOps әдістемесін) тестілеу мен сапаны тексеруге дейін. Оқытудың белсенді әдістері: жобалармен командалық жұмыс; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; жағдай-жаттығу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Java программалау
Курста Java технологиясы мен платформасына шолу жасалады. Келесі мәселелер зерттеледі: жобаны құру және жүргізу, жоба файлдары; Java-да объектіге бағытталған бағдарламалауға кіріспе; деректер түрлері, айнымалылар, енгізу/шығару операциялары; бағдарламаның барысын басқару операторлары; объектілерді құру және пайдалану; Java API сыныптары мен объектілері; конструкторлар, әдістер және сынып өрістері; инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм, интерфейстер; ерекшеліктерді өңдеу механизмі; графикалық пайдаланушы интерфейсін (GUI) әзірлеу; контейнерлер мен компоненттер. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; шағын топтарда жұмыс істеу; пікірталас.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Пән ақпараттық қауіпсіздікті қолданудың теориялық-әдістемелік негіздері мен тәжірибесін, ақпараттық қауіпсіздіктің деңгейлері мен модельдерін зерделеуге, ISO/IEC 15408 стандарты негізінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесін құру мен бағалауға, криптография негіздерін, ақпараттық қауіпсіздікті әкімшілендіруге, ақпаратқа қол жеткізуді жоғары дәрежеде қорғауды қамтамасыз ету бойынша негізгі бағдарламалық-техникалық шараларды пайдалануға, инсайдерлік шабуылдарға, бағдарламалық кодтың ақауларын пайдалануға, зиянды бағдарламаларға, екілік бағдарламалардың электрондық қолтаңбасына бағытталған. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жобалар әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Автожол саласында АЖ жобалау
Пән автожол саласы үшін ақпараттық жүйені жобалау, ГОСТ 34.602-2020 сәйкес техникалық тапсырманы (ТТ) әзірлеу, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу процестерін пайдалану, жобаны және бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын басқару, бағдарламалық өнім интерфейсін құру, жобаланатын ақпараттық жүйеге қойылатын талаптарды талдау, тәуекелдер мен талдау, егжей-тегжейлі жобалау саласындағы білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады ақпараттық жүйені тестілеу, верификациялау және валидациялау, бағдарламалық модульдерді біріктіру және бағдарламалық өнімді сүйемелдеу. Оқытудың белсенді әдістері: командалық процестің рөлдік ойыны; топтық жұмыс; пікірталас; презентация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT-жобаларды басқару
Пән халықаралық стандарттарға және PMI PMBOK басшылығына сәйкес жобаларды басқару үшін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады; жобаларды басқарудағы заманауи тәжірибелер, оның ішінде икемді басқару әдістемелерінің бірнеше түрлері (AGILE, KANBAN, SCRUM, LEAN және т. б.); Ақпараттық технологиялар саласындағы Жобаларды басқару ерекшеліктері, әртүрлі бағдарламалық өнімдерді пайдалану жобаларды басқару кезінде. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (миға шабуыл, презентация және пікірталас); практикалық проблемалық мәселелерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру жүйелерінің теориясы
Пән оңтайландыру есептерін формализациялау әдістерін зерттеуге, оларды математикалық модель түріне қарай жіктеуге бағытталған; сызықтық бағдарламалаудың есептері, модельдері мен әдістері, графиктерде түсіндірілетін сызықтық бағдарламалау есептері және оларды шешу әдістері, сызықтық бағдарламалаудың көліктік есептері және оларды шешу әдістері, динамикалық оңтайландыру туралы түсінік, динамикалық бағдарламалаудың модельдері мен әдістері, сызықтық емес статикалық оңтайландырудың есептері мен модельдері және оларды классикалық математикалық талдау әдістерімен шешу, мақсатты функцияның экстремумын іздеудің сандық әдістері, векторлық (көп өлшемді) оңтайландыру мәселелерін шешудің негізгі тәсілдері және стохастикалық оңтайландыру мәселелерін шешудің тәсілдері. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; Жоба әдісі, презентациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілердің негіздері
Пән компьютерлерді физикалық және логикалық байланыстыру тәсілдері туралы білімді қалыптастырады; есептеу желілерінің архитектурасы мен ұйымдастырылуының теориялық негіздері, Жергілікті және ғаламдық компьютерлік желілердің жұмыс істеу принциптері; ISO OSI және TCP/IP желілік протоколдарының стектері; адрестеу және маршруттау тәсілдері; DNS атауларының домендік жүйесі жаһандық деңгейде қарастырылады Интернет желілері, Интернеттің қолданбалы хаттамаларына қатысты мәселелер; компьютерлік желілерді талдау, басқару және қорғау әдістері. Оқытудың белсенді әдістері: мобильді оқыту, дәріс-пікірталас, e-learning.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЭАЖ бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау
Пән жобаланатын АЖ-ға қойылатын бизнес-талаптарды талдауды, бағдарламалық қамтылымды әзірлеуді басқарудың икемді әдістерін (оның ішінде DevOps әдістемелер) пайдалануды және командалық жұмысты, бағдарламалық құралдар мен аппараттық қамтылымды таңдауды, АЖ тестілеу, енгізу және сүйемелдеуді қоса алғанда, UML-Тіл және "таза сәулет" қағидаты негізінде экономикалық және бизнес-міндеттер үшін АЖ жобалау саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Офистік мақсаттағы программалық құралдар
Пән Visual Basic for Applications (VBA) кеңсе қосымшаларын автоматтандыру тілін меңгеруге бағытталған. VBA бағдарламалау тілінің негіздері; объектілер, олардың әдістері, қасиеттері мен оқиғалары; бағдарламаларды әзірлеу ортасы; жобаларды, пішіндерді, макростар мен модульдерді құру; кітапхана функцияларын әзірлеу және құру әдістері; MS Word мәтіндік редакторының және MS Excel кестелік процессорының Объектілік модельдері; мәтіндік ақпаратты өңдеудің бағдарламалық құралдары; кестелік ақпаратты өңдеудің бағдарламалық құралдары; ата-аналық қолданба деректерін өңдеу және талдау үшін Бағдарламалық құралды әзірлеу және пайдалану технологиялары. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл;топтық шағын жобалар; пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
1С ортасында программалау: кәсіпорындар
Пән ұйымның қызметін автоматтандырудың заманауи құралдарын зерттеуге және кәсіби қызметте қолдануға бағытталған, басқару жұмысын автоматтандырудың іргелі тұжырымдамалары мен әдістері қарастырылған, МӘС құралдарының талдауы жүргізіледі. Ақпараттық жүйелерді құру принциптері және оларды 1С: кәсіпорын платформасы негізінде кәсіпорын үшін таңдау критерийлері талданған. Қолданылатын оқытудың белсенді әдістері: әңгімелесу элементтері бар сабақтар және мультимедиялық құралдарды пайдалану; кейс-стади; шағын топтарда жұмыс істеу; талқылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
C# программалау тілі
Пән аясында C# жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінің негіздерін (синтаксис, деректер типтері, мәліметтер құрылымы, қарапайым және құрылымдық операторлар және т.б.); C# бағдарламалау тілі арқылы бағдарламаларды әзірлеуге арналған заманауи аспаптық ортаны; C#тілінде нысанға бағытталған қосымшаларды әзірлеу принциптерін зерттеу қарастырылған. .Net платформасына шолу жасалады; таныстыру жүзеге асырылады: C# - де инкапсуляция механизмі және көріну аймағы; C# - де мұрагерлік; C# - де полиморфизм принципін жүзеге асыру; C# - де ерекшеліктерді өңдеу. Қосымшаларды әзірлеу Microsoft Visual Studio ортасында практикалық мәселелерді шешудің нақты мысалдарымен жүзеге асырылады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; миға шабуыл; топтық шағын жобалар; пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ERP және бизнес мүмкіндіктерін басқару (ERP «Галактика»)
Пән ERP-жүйелерді пайдалану саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастырады, оның негізінде барлық корпоративтік бизнес-ақпаратты қамтитын және компаниядағы ақпараттық, материалдық-заттық, қаржы-экономикалық және өндірістік процестерді ескеретін деректердің бірыңғай қоймасын құру қағидаты жатыр. ERP бизнес-шешімдеріне шолу жасайды, ERP-жүйелері бойынша базалық білім береді. Оқытудың белсенді әдістері: әңгіме элементтері бар сабақтар және мультимедиялық құралдарды қолдану; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Автоможол саласындағы телематика
Пән телематикалық жүйелердің негізгі құрылғыларының әрекет ету принциптері мен техникалық-пайдалану сипаттамалары туралы білімді қалыптастырады, технологиялық процесстерін талдау, телематикалық жабдықты таңдау, бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық технологияларды пайдалану практикалық дағдылары. Оқытудың белсенді әдістері: көліктегі телематиканы модельдейтін ситуациялық есептер; пікірталастар; презентациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі криптографиялық негіздер жүйелер
Пән курсының мазмұны білім алушыларды шифрлау теориясының математикалық негіздерімен, қазіргі заманғы үрдістерді қоса алғанда, криптографияның даму тарихымен, шифрлаудың негізгі алгоритмдерімен, жалған кездейсоқ сандардың ағындық шифрлары мен генераторларымен, деректерді шифрлаудың, хэштеудің және электрондық цифрлық қолтаңбаның (ЭЦҚ) еуропалық стандарттарымен, бағдарламалық код ақауларын пайдаланумен, зиянды бағдарламалармен, ақпарат алмасудың криптографиялық хаттамаларымен, әдістерімен таныстыруға бағытталған криптоанализ, берілетін ақпаратты жасырудың стеганографиялық әдістері, криптографияның қазіргі дамып келе жатқан тенденциялары. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жоба әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
BigDate Бұлтты есептеулер технологиясы
Пән "бұлтты" технологиялар-дың негізгі сипаттамалары туралы теориялық білімді қалыптастырады. Оқу бары-сында студенттер бытыраңқы ақпараты бар деректердің үлкен ауқымын зерттеу әдісімен танысады, барлық мүмкін көздерден қажетті ақпаратты алу дағдыларын алады. Білім алушы зерттеу, деректерді жинау, деректерді өңдеу және түрлендіру, модельдерді құру, деректерді сақтауды ұйымдас-тыру әдістерін білуі керек. Пәнді оқу барысында білім алушылар деректерді сақтауды ұйымдастыруға арналған құралдармен жұмыс істеу дағдыларын, бағдарламалау тілдерінде бағдарламалық іске асыру дағдыларын; қолданыс-тағы "бұлтты платформаларға" арналған қосымшаларды әзірлеуді және т. б. алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көппроцессорлы есептеу жүйелері (OLTP, DM, DW, DSS)
Пән ұйымның бизнес-процестерінде қолданылатын ақпараттық ресурстармен жұмыс жасау кезінде қолданбалы технологиялар негізінде есептеу жүйелерін қолдану туралы білімді қалыптастырады. Кәсіби мәселелерді шешуде нақты қосымшалар үшін АТ қолдану бағыттары анықталады. Мультипроцессорлық есептеу жүйелерін пайдалану есептеу машиналарында параллельді өңдеудің келесі бөлімдерін практикалық дамытуды қамтиды: ЖМ-де параллельді өңдеуді жүзеге асырудың сәулеттік принциптері, сондай-ақ параллельді есептеу әдістері бөлімінде. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жобалар әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешім қабылдау теориясы
Пән операцияларды зерттеу теориясының негізгі ережелерін зерттеуге, операцияларды зерттеудің әртүрлі әдістерін қарастыруға бағытталған: математикалық бағдарламалау, оның ішінде сызықтық және динамикалық, желіні жоспарлау және басқару әдістері, жаппай қызмет көрсету жүйелері, матрицалық Ойындар, адам қызметінің әртүрлі салаларында оңтайлы шешімдер мен әртүрлі эвристикалық тәсілдерді табу әдістерін әзірлеу және қолдану, Мета-эвристикалық тәсілдер мен әдістер шектеулерді қанағаттандыру теориясы және нейрондық желілер сияқты жасанды интеллект. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жоба әдісі, презентациялар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәндік, психологиялық, әдістемелік, әлеуметтік-гуманитарлық, экологиялық, экономикалық білім жүйесін, өзінің әрі қарайғы кәсіби дамуын, оның ішінде өзінің дене белсенділігін басқа мәдени құндылықтармен ұштастыра отырып жүзеге асыру қабілетін меңгеру.
- Тарихи және кәсіби тақырыптар бойынша пікірталас кезінде өз ұстанымын дәлелдеу, құқықтық актілерді заңды түрде сауатты түрде ұсыну; экстрафункционалды және полипрофессиялық білім мен қабілеттерге ие болу арқылы жағдай өзгерген кезде тез бейімделу қабілетіне ие болу.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік-кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау (қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ақпараттық жүйелерді қолдауға арналған бағдарламалық және техникалық құжаттаманы құрастыру терминологиясын білу).
- Нақты инженерлік есептерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін меңгеру, оның ішінде кәсіби қызмет процесінде туындайтын мәселелердің жаратылыстану-ғылыми мәнін және оны шешу үшін тиісті физика-математикалық аппаратты тарту қабілетін анықтай білу.
- Ақпараттық жүйелерді жобалаудың заманауи әдістері мен құралдары туралы терең білімге ие болу, жобаланған жүйенің техникалық құжаттамасын жасау, интеллектуалды мәселелерді шешу үшін компьютерлік жүйелерде қолданылатын ақпараттық қорғауды ұйымдастыру, сараптамалық жүйелерді әзірлеу принциптері;
- Әлемнің жетекші елдерінің ақпараттық жүйелері мен АКТ саласындағы инновациялық тәжірибені пайдалана отырып, халықаралық контексте жұмыс істеу; жаңа білімді жалпылау және синтездеу.
- Ақпараттық процестер мен жүйелерді есептеу, модельдеу және автоматтандыру үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалану дағдыларын меңгеру.
- АКТ-ның әртүрлі түрлерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистер, мүмкіндігі шектеулі тұлғалар үшін ақпараттық ресурстардың қолжетімділігіне қойылатын талаптарды сақтау.
- Аппараттық-бағдарламалық кешендерді тиімді іске асыру үшін есептеу техникасы құралдарын, бағдарламалау құралдарын қолдану
- Отандық және шетелдік құжаттау стандарттарының (ISO сериясы 9000, ISO сериясы 14000, ISO сериясы 22000, еңбекті қорғауды басқару саласындағы стандарттар, әлеуметтік жауапкершілік элементтері және т.б.) негізінде әртүрлі типтегі техникалық, бағдарламалық, ілеспе құжаттаманы әзірлеу және пайдалану.
- Бизнес-процестердегі ықтимал тәуекелдерді басқару, стартаптарды әзірлеу, бизнес - процестерді цифрландыру мақсатында кәсіпкерлік, инновация, креативтілік, бизнес-процестерді реинжиниринг дағдыларын қолдану; бизнес-кейстерді әзірлеу; ұйымның тиімді жұмыс істеуі және ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын жақсарту бойынша ұсынылатын шешімдер үшін бенчмаркетингті пайдалану.
- Ақпараттық жүйелер компоненттерінің модельдерін, "адам - электрондық-есептеу машинасы" интерфейстерінің модельдерін, есептеу техникасының схемотехникалық негіздерінің принциптеріне, ішкі және сыртқы ЖҚ ұйымдастыру принциптеріне негізделген компьютерлік ойындарды жасай білу, ДҚБЖ жұмыс істеу қосымшаларын бейімдеу және жаңғырту, осы ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі мен тұтастығын қамтамасыз ету.
Ұқсас БББ
6B06106 Ақпараттық жүйелер
М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)
6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)