Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 География в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Биологиялық және экологиялық жүйелердің тұрақты жұмыс істеу заңдылықтарын түсінеді, құқықтың негізгі қазақстандық және халықаралық көздерін , өз құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыру дағдыларын меңгереді. Кірістер мен шығыстарды талдау негізінде қажеттіліктер мен мүмкіндіктерге сәйкес жеке бюджетті талдай, жоспарлай және қалыптастыра алады.
  • Әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту негіздерін анықтайды; мектеп оқушыларының өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету үшін заманауи денсаулық сақтау технологияларын қолдануды біледі. Инклюзивті білім берудегі мұғалімдердің кәсіби қызметіндегі өзіндік ерекшеліктерінің мәнісін түсінеді.
  • Басқарушылық жағдайлардың ерекшеліктерін, білім беру ұйымының қазіргі жағдайын, сондай-ақ бағыныштылармен өзара әрекеттесудің тиімді әдістерін, мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. «ҚР-дағы этномәдени білім беру тұжырымдамасының мазмұнын, «бірыңғай тәрбие бағдарламасын» іске асырудың негізгі ережелері мен тетіктерін, жаһандану жағдайындағы этномәдени білім берудің қазіргі тенденциялары мен проблемаларын біледі.
  • Ғаламдағы материяның тіршілік ету формаларын, жердің фигурасы мен өлшемдерін, жердің осьтік айналуын және оның салдарларын, жердің геомагниттік өрісін, атмосфераны, оның құрылысын, құрамын, басқа қабықшалармен өзара әрекеттесуін, атмосфераның жалпы айналымын, географиялық қабықтың құрамдас бөлігі ретінде гидросфераны сипаттайды; литосфера туралы қазіргі заманғы түсініктерді бағалайды.
  • Жаратылыстану және физикалық география бойынша мектеп курстарын оқыту әдістемесін қолданады; табиғат және оқу пәні туралы ғылымдардың арақатынасын бағалайды және осының негізінде оқу материалын іріктеуді жүзеге асырады; оқу пәнінің мазмұны мен материалын іріктеу принциптерін анықтайды; оны оқытудың тиімді әдістерін, нысандары мен құралдарын әзірлейді. Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бойынша пәндерді оқыту әдістемесін қолданады. Білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын тәрбие жұмысын жүзеге асырады.
  • Картографиялық және топографиялық зерттеулерде, карталар мен топографиялық белгілерді ресімдеуде заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдана алады. Географиялық құбылыстарды сандық тұрғыда сипаттайды, картографиялық және географиялық деректерді өңдейді, географиялық зерттеулерде математикалық тәсілдерді қолданады. Қойылған міндеттерді шешу үшін топырақты зерттеу нәтижелерін қолдана алады, топырақтың географиялық орналасуын және негізгі топырақ қималарын біледі, топырақты міндеттерді шешу кезінде нәтижелерді анықтайды.
  • Оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық технологиялардың мүмкіндіктерін түсінеді; білім берудегі инновациялық педагогикалық процестерді бағалайды, жинақтайды және ұсынады. Негізгі педагогикалық ұғымдарды біледі; қазіргі мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жобалайды және жүзеге асырады, тәрбие мен оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтайды. Оқыту мен білім беру мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу технологиялары мен білім беру ресурстарын, оның ішінде цифрлық технологиялар мен мазмұнды білім беру үдерісінде қолдануды біледі.
  • Білім саласының кәсіби тілін біледі, табиғат компоненттерінің, материктер мен жарық бөліктерінің физика-географиялық сипаттамасын орындайды; аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды. Оқытудың заманауи білім беру технологияларын, географияны оқытудың әдістері мен тәсілдерін, экспериментті жоспарлау мен қоюды, нәтижелерді талдау мен талқылауды қолданады; сабақты жоспарлау мен өткізудің, схемалар мен карталар жасаудың әдіснамасын түсінеді.
  • Қазақстан Республикасының әртүрлі өңірлерін шаруашылық игерудегі айырмашылықтарды бағалайды; елдің экономикалық аудандарының географиялық жағдайы, табиғи жағдайлары, ресурстары мен шаруашылығы арасындағы байланысты түсінеді; аудандардың экономикалық-географиялық құрылымын қалыптастыруға әртүрлі факторлардың әсерін бағалайды. Қазақстанның рекреациялық ресурстарын, табиғатты қорғау мен рекреацияны тұрақты дамыту қағидаттарын, сондай-ақ туристік инфрақұрылым негіздерін түсінеді.
  • Физикалық және экономикалық география саласындағы зерттеудің жаңа әдістерінің мәні мен әдіснамалық негіздерін бағалайды; географиялық міндеттерді шешуде әлеуметтік, физика - және экономикалық-географиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдана алады; Географиялық зерттеулер әдістерін жіктейді; ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау, іріктеу, оны қайта құру және сақтау жұмыстарын жүргізе алады. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістерін біледі және оларды геодемографиялық және геоурбаникалық зерттеулер жүргізу кезінде қолдана алады.
  • Қазақстанның физикалық географиясы саласындағы теориялық аспектілерді, зерттеушілер мен саяхатшылардың географиялық ашылуын анықтайды. Атмосферада болып жатқан физикалық процестер мен құбылыстардың, климат түзілу мәселелері мен климаттың өзгеру мәселелерінің фундаменталды негіздерін анықтайды; адамның шаруашылық, әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және табиғатты қорғау қызметіндегі метеорологиялық деректердің рөлін бағалайды, ауа райы мен Жер климатының әртүрлі жағдайларының қалыптасу заңдылықтарын біледі.
  • Гидросфераның құрамы мен құрылымын, жер асты суларының, мұздықтардың, өзендердің, көлдердің және су қоймаларының, теңіздер мен мұхиттардың гидрологиясындағы негізгі жіктеулерін сипаттайды; түрлі гидрологиялық процестер мен құбылыстарды түсіндіруде негізгі физикалық заңдылықтарды түсінеді; картада негізгі гидрологиялық объектілерді және олардың сипаттамаларын көрсетеді.
  • Географиялық ғылымның тарихы мен әдіснамасын сипаттайды; Тарихи географияның ұғымдық аппаратын, әдістерін қолдана біледі; хронологиялық және кеңістіктік аспектілерде тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бағалайды; саяхатшылардың, жер жорықтарының және теңізде жүзушілердің Географияны дамытуға қосқан үлесін біледі; Тарихи география саласындағы ақпаратты түсінеді, сыни талдайды және баяндайды; кеңістікті ретроспективті зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолдана біледі.
  • Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне кіріктіруді біледі. Топонимдер мен топонимика туралы түсініктерді аша біледі; географиялық атауларды зерттеудің әртүрлі аспектілерін біледі; Қазақстан мен Орта Азияның топонимикалық жүйелерін бағалайды; топонимдердің негізі ретінде халық географиялық терминдерін түсінеді; Еуропа, Азия, Америка, Австралия елдерінің топонимдерін түсінеді. Геологиялық және физикалық-географиялық тұрғыдағы аймақтық айырмашылықтарды түсінеді және талдайды.
  • Белгілі бір немесе дерексіз тақырыптар бойынша берілген көлемді, күрделі мәтіндердің негізгі мазмұнын, сонымен қатар кәсіби қызығушылықтарына байланыстыра түсінеді; мамандығына байланысты терминдерді меңгереді. Кез келген жағдайда дайынсыз сұхбат алуды меңгерген; әртүрлі тақырыптар бойынша өз ойын анық жеткізеді. Пәннің мазмұнын, оқу процесін, оқыту және бағалау әдістерін біледі және оны іс-жүзінде қолдана алады.
Top