Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 География в QYZPU

Пәндер

  • Топография геодезия негіздерімен

    Пән - ірі масштабты карталардың проекциясын, топографиялық карталардың қасиеттерін және оны пайдалану мүмкіндіктерін, түрлі үлгідегі және мақсаттағы картографиялық туындылардың маңызы мен ерекшеліктерін оқытуды қарастырады. Студенттер географиялық координаттарды, жергілікті жерлерде топографиялық карталарды қолданып, қарапайым және жоғары дәл навигациялық аспаптардың, компостарды пайдаланады. Жер бетіндегі нүктелердің орнын, географиялық және тік бұрышты координаталарды, дирекциондық бұрыштарды, азимуттарды, нүктенің биіктігін, жергілікті жерде бағдарлауды анықтайды. Топографиялық карталар мен пландарды жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жертану және жаратылыстану

    Пән - Жер және табиғат компоненттері, географиялық қабықтың құрамы, құрылымы, динамикасы, заңдылықтары, Жерде тіршіліктің пайда болуы және оның эволюциясы жайлы студенттердің білімін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер табиғат компоненттерінің өзара байланысын талдайды, географиялық қабықтағы табиғи құбылыстарды және үрдістерді бағалайды, табиғи ортаға танымжорықтар жоспарлайды, метеорологиялық бақылауларды ұйымдастырады. Табиғи құбылыстар мен үрдістердің пайда болу себептерін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картография

    • Пән - географиялық карта, карта түрлері, қасиеттері мен оларды пайдалану ерекшеліктерін, картадағы бұрмалануларды оқытуды қарастырады. Студенттер жалпыгеографиялық, тақырыптық және арнайы карталардың мазмұны мен түрлерін ажырата біледі. Карталардың түрлері мен типтерін жіктейді. Карта бойынша масштабын, координаталар жүйесін, шартты белгісін анықтайды. Карталардағы бұрмалану мен картографиялық проекциялардың түрлерімен танысады. Картографиялық кескін жасайды. Географиялық карталарды дұрыс қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    курс студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған. Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Эмоционалды интеллект пәнін оқытудың мақсаты студенттердің басқару қызметінде эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ медициналық ұйымдарда клиникалық психологтың кәсіби қызметіне қажетті жаңа құзыреттілікті (эмоционалды интеллект) қалыптастыру және қолда бар біліктілік шеңберінде кәсіби деңгейін арттыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геология

    Пән аясында студенттер Жердің пайда болуы мен дамуын, Жер қыртысының құрамын, геологиялық процестерді, пайдалы қазбалардың таралу заңдылықтарын оқиды. Студенттер Жердің ішкі құрылысын, даму заңдылықтарын, құрылымдық элементтерін түсіндере алады. Жер қойнауында және жер бетінде болып жатқан сыртқы және ішкі геологиялық процестерді сипаттайды. Пайдалы қазбалардың пайда болуы және оларды тиімді пайдалану жолдарын біледі. Тау жыныстарының абсолюттік және салыстырмалы жасын анықтайды. Тау жыныстары мен минералдарды салыстырады. Геологиялық картаны талдайды. Жергілікті жердің геологиялық қимасын сыза алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты - әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Климат өзгерістері және оның салдары

    Пән - климаттың типтерін, жер бетінде таралуы және уақыт бойынша өзгеруін, климат өзгеруінің негізгі себептерін, климатты құрушы факторларды, адамзаттың климатқа әсері туралы студенттердің білімін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер климаттың қалыптасуын, ерекшеліктерін, өзгеру себептері түсінеді. Температураның, қысымның, ылғалдылықтың кеңістіктік таралуын біледі. Жаһандық және жергілікті климаттың өзгеруін, жылыну процестерін талдайды. Атмосфералық құбылыстарды, ауа-райын бақылайды. Климат өзгеруінің нақты себептерін анықтайды, түсіндіреді. Метеорологиялық приборлар және аспаптармен

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геоморфология

    Пән аясында студенттер жер бедері, оның түрлері мен пішіндері, жасы, жаратылысы, таралу заңдылықтары туралы оқиды. Студенттер жердің ішкі құрылысын, даму тарихын, жердің дамуының негізгі кезеңдерін біледі. Рельефтің генетикалық типтерін жіктейді, рельеф түзуші процестерді анықтайды. Жер бедерінің түрлері мен пішіндерін салыстырады, сипаттайды. Жердің қазіргі динамикалық өзгерістерін, геоморфологиялық картаны талдайды. Жерді шаруашылықта тиімді пайдалану мәселелерін, жер бетінің қалыптасуындағы антропогендік факторларға баға беріп, болжам жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық орта және тұрақты даму

    Пән - географиялық орта және қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын, географиялық ортаның экологиялық факторларын, ғаламдық экологиялық мәселелерді, тұрақты даму саласындағы концепцияларды, Қазақстанның тұрақты даму бағыттарын қарастырады. Студенттер географиялық ортадағы экологиялық проблемаларды талдайды. Адам, қоғам, табиғат арасындағы қарым-қатынастарды саралайды. Географиялық ортаның экологиялық жағдайы мен тұрақтылығын болжайды. Табиғат ресурстарын тиімді пайдалануды негіздейді, географиялық ортаны оңтайландырудың жолдарын ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гидрология

    Пән - гидрологияқ құбылыстар мен су объектілердегі үрдістердің географиялық ортамен байланыстары туралы студенттердің білімін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер су нысандарының жалпы ерекшеліктерін және олардың жер шары бойынша таралуын сараптайды, табиғи суларда өтіп жатқан процестерді сипаттайды. Су алаптарының негізгі морфометриялық сипаттамаларын және олардың географиялық ерекшеліктерін анықтайды. Гидрологиялық проблемаларды, су ресурстары және оларды тиімді пайдалану жолдарын талқылайды. Табиғаттағы су айналымын, су нысандарының гидрологиялық режимін, адамның шаруашылық әрекетінде судың маңызын біледі, түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биогеография

    Пән - жер шарындағы өсімдіктер мен жануарлар топтарының географиялық таралуы мен орналасу заңдылықтарын, тіршілік ету сипатын, олардың көп түрлілігін, тиімді пайдалану, қорғау, аудандастыру, мәселелерін оқытуды қарастырады. Студенттер өсімдіктер мен жануарлар топтарын жүйелейді, бұрынғы және қазіргі таралу ерекшеліктерін салыстырады. Тірі организмдардың географиялық таралуы мен экологиялық маңыздылығын бағалайды, сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақ географиясы

    Пән -топырақтың пайда болуын, құрылымын, құрамын, қасиеттерін, құнарлылығын, түзілу факторлары мен процестерін, жер шарында немесе белгілі бір аймақта кезектесіп орналасуын, орын ауыстыруын, таралу заңдылықтарын оқытуды қарастырады. Студенттер топырақтың құрылысын, құрамын, қасиеттерін, анықтайды. Топырақ түрлерін анықтай алады. Топырақты тозудан қорғайтын шараларды біледі. Топырақ құнарлылығын арттырудың негізгі жолдарын ұсынады. Топырақ карталарын жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогика және дидактика

    Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи ресурстар географиясы

    Пән - табиғи ресурстардың генезисі, түрлері, жер бетінде таралуы, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану туралы студенттердің білімін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер табиғи ресурстардың біркелкі орналаспауының аумақтық ерекшеліктерін анықтайды. Табиғи ресурстардың түрлерін жіктейді, талдайды. Аумақтардын табиғи ресурстармен шоғырлануын түсіндіреді. Табиғи ресурстар жалпы қорын есептейді. Қазақстанның табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарының себептерін түсіндіреді. Табиғи ресурстардың экономиканы дамыту үшін маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Географиялық есептерді шығарудың әдістемесі

    Пән - географиялық пәндерден алған теориялық білімдерін практикада қолдану, географиялық ой-өрісін кеңейтуге ықпал ететін есептер мен тапсырмаларды шешуге бағытталған. Студенттер географиялық білімнің практикалық маңыздылығы туралы түсінеді. Практикалық тапсырманы орындау алгоритмін, есеп шығарудың тиімді жолдарын біледі. Графиктер, кестелер, сызбалар, диаграммалар құрастырады. Географиялық есептерді шығаруда физикалық және математикалық формулаларды қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық білім берудегі цифрлық технологиялар

    Пән - географиялық білім беруде цифрлық технологиялардың негізгі түрлерін игеруге, ерекшеліктерін зерделеуге, цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Студенттер цифрлық технологиялардың түрлеріне шолу жасайды. Картографиялық кескіндеу, карта-схемалар мен карталар, диаграммалар мен кестелер жасауда цифлық технологияларды қолданады. Цифрлық технологиялардың қажеттілігін, ерекшелігін, маңыздылығын біледі. Цифрлық технологиялардың оқушылардын оқу үлгерімге әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Пән - географиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттерін, құрылымын, мазмұнын меңгеруге бағытталған. Студенттер География бойынша мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұнын, критериалды бағалау жүйесін біледі, оқу процесінің қысқа мерзімді жоспарын жасай алады. Жиынтық бағалау үшін бағалау критерийлері мен тапсырмаларын құрастырады. Инновациялық әдістер мен технологияларды, географиялық оқыту құралдарын пайдаланады. Сыныптан тыс жұмыстардың әзірлемесін дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Критериалды бағалау технологиясы

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің физикалық географиясы

    Пән - құрлықтар мен мұхиттардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтарын, жекелеген құрлықтардың табиғи жағдайларын, мұхиттар мен теңіздердің зерттелу және ашылу тарихын түсіндіреді.Студенттер құрлықтардың ашылу тарихын, зерттелу кезеңдерін, мұхит суларының ерекшеліктерін біледі. Құрлықтардың физикалық - географиялық ерекшеліктерін сипаттайды. Құрлықтардың жер бедерін, климатын, ішкі суларын, топырағын, өсімдіктер жамылғысы мен жануарлар дүниесін салыстырады. Құрлықтардың ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік географиясы

    Пән - Дүние жүзінің саяси картасын, табиғи ресурстарын, халқын, шаруашылығын, өнеркәсібін, еңбек ресурстарын, халықаралық экономикалық байланыстарын оқытуды қарастырады. Студенттер дүние жүзінің саяси картасының қалыптасу кезеңдерін, сандық және сапалық өзгерістерін талқылайды, дүние жүзіндегі мемлекеттердің экономикалық-әлеуметтік жағдайын сипаттайды. Дүние жүзі елдерін топтастырады, дүние жүзілік шаруашылықтың салаларын (өндіруші және өңдеуші) бөледі, дүниежүзінің табиғат байлықтарын, халқын, еңбек ресурстарын жіктейді, дүние жүзі елдерінің әлеуметтік-экономикалық дамуын салыстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық ақпараттық жүйелер

    Пән - географиялық ақпараттық жүйелердің құрылымы, классификациясы, қызметі, геоақпараттық әдістер, ГАЖ технологияларының ерекшеліктері, картографияда қолданылатын компьютерлік бағдарламалар, географиялық деректер базасы, географиялық деректерді визуализациялауды оқытуды қарастырады. Студенттер географиялық ақпараттарды енгізу, сақтау, өңдеу, талдау, визуализациялау үшін қолданылатын толық функционалды бағдарламалармен танысады. Бағдарламалық құралдарды пайдаланады. Карталардың сандық моделімен, электрондық карталармен жұмыс жасайды. Географиялық дерекқорын әзірлейді. Картографиялық жұмыстардың түрлерін құрастырып, өңдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пән - Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері, табиғи-ресурстық әлеуеті, халқы, өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуы туралы студенттердің білімін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер Қазақстанның экономикалық, әлеуметтік және геосаяси жағдайын, әлем елдері арасындағы рөлі мен орнын талқылайды. Қазақстанның табиғи ресурстарын, шаруашылық салаларын жіктейді. Қазақстанның экономикалық дамуын басқа елдермен салыстырады. Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстары туралы пікір білдіреді. Қазақстанның қазіргі экономикалық жағдайын бағалайды. Қазақстанның экономикалық аудандары мен аймақтарының ерекшеліктерін бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоэкономика және елтану негіздері

    Пән - геоэкономикалық процеске әсер ететін принциптер мен факторлық құбылыстың қалыптасуының теориялық негіздерін, заңдылықтарын, әлем елдері мен аймақтардың геоэкономикалық дамуын болжау әдістемесін, экономикалық сипаттағы қорытындылар мен ұсыныстар жасауды қарастырады. Студенттер елдер мен аймақтарды экономикалық- географиялық сипаттайды, экономикалық дамуын салыстырады. Сыртқы және ішкі геоэкономикалық саясаты мен стратегияларын талқылайды. Геоэкономикалық процестер мен құбылыстарды талдайды. Елдер мен аймақтардың географиялық кеңістіктегі рөлін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Пән - Қазақстанның табиғатының зерттелу тарихын, геожүйелерінің қалыптасуын, әр аймақтың физикалық-географиялық ерекшелігін оқытуды қарастырады. Студенттер Қазақстанның геологиялық даму тарихын, табиғи-аумақтық кешендердің ерекшеліктерін біледі. Қазақстанның табиғат жағдайын, рельефтің негізгі түрлерін, гидрометеорологиялық жағдайларын, пайдалы қазбалардың түрлерін сипаттайды. Қазақстанның климатын, ішкі суларын, топырағын, жануарларын, өсімдіктерін, пайдалы қазбаларын зерттейді. Физикалық аймақтары мен ерекше қорғалатын аумақтарына баға бере алады. Жер қойнауын тиімді пайдалануды, қоршаған орта экологиясының мәселелерін талқылайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның туризм географиясы

    Пән аясында студенттер Қазақстанның туризм индустриясының дамуын, туристік-рекреациялық ресурстарының аймақтық ерекшеліктерін, туристік потенциалын қалыптастыру жолдарын оқытуды қарастырады. Студенттер Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтары (қорықтары, ұлттық саябақтары, табиғат ескерткіштері) және олардың ерекшелігі, табиғатты қорғаудағы, туризмді дамытудағы маңызын біледі. Студенттер Қазақстан Республикасында жергілікті саяхаттарды, турларды өткізуді жоспарлайды. Туризмнің әр түрлі саласында белсенді жорықты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан демографиясы

    Пән - Қазақстан халқының саны, құрамдық ерекшеліктері, орналасуы, көші-қон үдерістері, табиғи өсімі, урбанизация және халықтың демографиялық үдерістер туралы студенттердің білімін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер демографиялық деректерді талдайды. Аймақтар бойынша демографиялық көрсеткіштерді салыстырады. Демографиялық карталарды талдайды. Демографиялық үрдістерді визуализациялайды. Қазіргі демографиялық жағдайға баға береді. Демографиялық мәселелерін талқылайды. Болашақтағы демографиялық үрдістерге болжам жасайды. График, кесте, диаграмма құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Географиялық зерттеу әдістері

    Пән – табиғат пен қоғамдағы процестер мен құбылыстардың аймақтық ерекшеліктерін, кеңістіктік-уақыттық үлгілерін анықтауға бағытталған. Студенттер зерттеу әдістерінің түрлерін және олардың ерекшеліктерін біледі, географиялық зерттеу әдістерінің мәнін түсінеді, географиялық әдістерді жіктейді. Тәжірибелік, аналитикалық жұмыстарды жүргізуде географиялық әдістерді қолданады. Географиялық нысандарды, құбылыстарды, процесстерді зерттеу барысында географиялық жазбаларды құру, графикалық материалдарды алу үшін географиялық әдістер мен тәсілдерді пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геосаясат және геоурбанистика

    Пән аясында студенттер - геосаясаттың қалыптасуы мен дамуы, ерекшеліктері, геосаяси теорияның қағидалары, қаланың географиялық орналасуының ерекшеліктері, қалаларды жобалау негіздері, қалалардың типологиясы мен классификациясы туралы оқиды. Студенттер геосаясаттың мәнін, түрлерін біледі. Отандық және шетел ғалымдардың саяси идеяларын талқылайды. Қала жүйелерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін біледі, қала құрылысының ерекшеліктерін еске түсіреді. Қала тұрғындарының, ірі қалалар мен қалалық агломерациялардың қарқынды өсуін салыстырады, қалалардың экономикалық жағдайын бағалайды. Қалаларда халықтың қоныстануын, қалалық дамудың стратегиялық бағыттарын талқылайды, талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геоглобалистика

    Пән - ғаламдану процестері, жаһандық проблемалардың (климаттың жылынуы, шөлдену үдерісі, демографиялық дағдарыс, кедейшілікпен күрес, соғыс және бейбітшілік) табиғаты мен себептері, өзара қарым -қатынасы және оларды шешудің ықтимал жолдары туралы білім беруге бағытталған. Студенттер антропогендік әрекеттердің биосфераға әсерін сипаттайды, қоғам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасын түсінеді. Ғаламдық проблемалардың оң және теріс әсерлерін талқылайды. Жаһандық проблемаларды шешудегі Қазақстандық сектордың ролін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Рекреациялық география

    Пән - аймақтардың рекреациялық ресурстары және олардың географиялық таралу заңдылықтарын оқытуды қарастырады. Студенттер рекреациялық ұғымдар мен түсініктерді, рекреациялық ресурстарды тиімді пайдалану жолдарын біледі. Әлемнің әр түрлі аймақтары бойынша табиғи рекреациялық ресурстарды оларға әсер ететін географиялық факторларды сипаттайды. Әлемнің жекелеген елдері мен аймақтарындағы рекреациялық орындарды анықтайды. Рекреациялық ресурстардың ахуалын бағалайды. Рекреациялық қызметтің сапасын өзара салыстырады. Рекреациялық қызмет пен денсаулық сақтау жүйесін байланыстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • География ғылымының теориялық негіздерін, жер шарына тән заңдылықтарды және олардың себептерін біледі, географиялық карталар мен пландарды жасайды, талдайды, картографиялық-геодезиялық өлшеу және далалық зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
  • География ғылымының тарихын, негізгі мәселелерін, болашағын талқылайды, физикалық-географиялық жағдайды сипаттайды, табиғи аумақтық кешендерді және олардың орналасу ерекшеліктерін ажыратады, географиялық нысандар мен рекреациялық орындарды анықтайды.
  • Табиғи құбылыстар мен үрдістердің пайда болу себептерін болжайды, анықтайды, салыстырады, табиғат компоненттерінің өзара байланыстарын түсінеді, сипаттайды.
  • Экономикалық-географиялық жағдайды сипаттайды, әлеуметтік-экономикалық дамуы мен рекреациялық қызметтің сапасын салыстырады, бағалайды, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану жолдарын біледі, жіктейді, талқылайды, бағалайды.
  • Геоэкономиканың категорияларын біледі, елдер мен аймақтардың географиялық кеңістіктегі рөлін анықтайды, геоэкономикалық дамуын салыстырады, геоэкономикалық жағдайды бағалайды.
  • Саяси географияның мәнін, негізгі түрлерін біледі, сыртқы және ішкі геосаясатты, әкімшілік-аумақтық бөлінуі мен аймақтық саясатын, саяси идеяларды талқылайды. Қалалық агломерацияларды салыстырады, қалалық дамудың стратегиялық бағыттарын талқылайды, талдайды.
  • Қоршаған ортаны қорғаудың жолдарын біледі, қоршаған орта экологиясының мәселелерін талқылайды, қоршаған ортаның экологиялық жағдайы мен тұрақтылығын болжайды, қоршаған орта мен адамның өзара байланыстарын жүйелейді.
  • Географиялық ұғымдар мен терминдерді, географиялық атаулардың мағынасын анықтайды, географияның оқыту құралдарын, топографиялық құралдарды, геодезиялық аспаптарды, геоақпараттық технологияларды, географиялық зерттеу әдістерін біледі, жіктейді, қолданады
  • Географияны оқытудың инновациялық әдістерін және практикалық іс-әрекет тәсілдерін, критериалды бағалау жүйесін қолдана білуге қабілетті. Педагогикалық және географиялық тәжірибелерді меңгереді, зерттеулер нәтижесін кәсіби қызметінде қолданады.
Top