Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Орыс тілі мен əдебиеті в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Филологияға кіріспе

    Курс филологиялық терминдермен ұғымдарды, тіл мен әдебиеттің даму үдерісіндегі негізгі бағыттарды қамтитын теориялық мәліметтерді ұсынады, кәсіби білімнің жалпы теориялық базасын қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу филология саласында білім алушыларды одан әрі даярлаудың негізі болып та-былады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • 19 ғасырға дейінгі орыс әдебиетіндегі жалпы адамзаттық құндылықтар

    Курстың мақсаты 19 ғасырға дейінгі әдебиеттің нақты негізін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезеңдегі әдеби шығармалардың негізін құрайтын жалпыадамзаттық құндылықтарға назар аударылады. Курс орыс әдебиетінің дамуының бастапқы кезеңі туралы түсініктерді қалыптастасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орфография мен пунктуацияның өзекті мәселелері

    Курс қазіргі орыс тілінің өзекті мәселелерін қарастырады, білім алушылардың тілдік сезімталдығы мен дұрыс жазу қабілетін дамытады, орыс тілінің емлесі мен пунктуациясы туралы білімдерін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәнерлеп оқу коммуникация компоненті ретінде

    «Мәнерлеп оқу коммуникация компоненті ретінде» курсы оқу сауаттылығын тәрбиелеуге, оқушылардың сөйлеуі мен шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал етеді, әдеби шығарманы көркемдік қабылдауды белсендіреді. Оны зерттеу мәтінді интонациялық тұрғыдан дұрыс айтуға ғана емес, сонымен қатар орындаушылық өнерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Балалар әдебиеті

    Курс бағдарламасы білім алушылар арасында орыс, шетелдік классикалық балалар әдебиетінің пайда болуы мен қалыптасу тарихы туралы жалпы түсінікті дамытуға бағытталған; балалар әдебиетінің қазіргі әдеби процесінің заңдылықтарын зерттейді; балалар мен жастарға арналған әдебиетте жанрлардың жіктелуін және олардың эволюциясын енгізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-гуманитарлық стартаптарды жәрдемдесу

    Курс кәсіби қызметті ұйымдастырудың жаңа тәсілін қалыптастыруға, дәстүрлі және дәстүрлі емес жұмыс түрлерін қолдануға бағытталған. Пәнді оқу басқару көкжиегін кеңейтуге, әлеуметтік-гуманитарлық стартаптарды пайдалану арқылы білім беру процесінің тиімділігін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гуманитарлық білім берудегі әлеуметтік серіктестік

    Пән гуманитарлық білім беру саласындағы мүдделі ұйымдармен серіктестік байланыстары мен принциптерін анықтайды. Курсты оқу барысында білім алушылар гуманитарлық профильдің негізгі ұйымдарымен танысады, олар білім алушылардың гуманитарлық дайындығының сапасын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте ғылыми жұмысты ұйымдастыру

    Бұл пән мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға қойылатын талаптар туралы жалпы түсінік береді. Курс ғылыми жұмыстың негізгі кезеңдеріне, оны ұйымдастырудың принциптері мен әдістеріне, оның ішінде қашықтағы форматқа бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар қажетті әдістемелік дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі мектепте фонетика мен лексиканы оқыту

    Курс орыс тілінің дыбыстық және лексикалық құрылымы туралы ақпаратты кеңейтеді, фонетикалық және фонологиялық жүйе ұғымын ашуға, дыбыс деңгейінің басқа тілдік деңгейлермен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік береді (лексика мен грамматика), жүйе ретінде лексика туралы түсінік қалыптастыру; лексикалық және фразеологиялық құрамына толық сипаттама беру; мектепте алған орыс тілі бойынша білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Филологиядағы ғылыми зерттеулер негіздері

    «Филологиядағы ғылыми зерттеулер негіздері» - бұл білім алушыларға ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі ережелерімен, мектепте жобалық іс-шараларды ұйымдастырумен, оның ішінде қашықтық форматта танысуға мүмкіндік беретін курс. Курсты оқу барысында білім алушылар зерттеу жұмысының негізгі ұғымдарымен, ғылыми зерттеушінің мәдениетімен танысады, ғылыми қызметтегі практикалық дағдыларды дамытады, ғылыми жұмыс үшін қашықтағы мүмкіндіктерді қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы

    Курс білім алушылардың орыс тілінің сөзжасам тео-риясы мен морфологиясының негізгі ережелері туралы білімдерін қалыптастырады, сөздерді дұрыс құрастыру және олардың грамматикалық мағыналарын, категориялары мен формаларын анықтау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдеби классикасының рухани негіздері

    Курс бағдарламасында тұлғаның рухани-адамгершілік дамуы мен тәрбиесінің принциптері мен ұғымдары әлемдік әдеби классиканың үлгілерінде зерттеледі, әдебиет туындыларын, ежелгі дәуірден ХХ ғасырдың екінші жартысына дейінгі Ресей мен шет елдердің көркем мәдениеті тарихын зерттеуге жүйелі көзқарас қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көрші елдердің әдебиеті

    Пән Ресей мен ТМД халықтары әдебиеттерінің ұлттық ерекшеліктерін, сондай-ақ осы әдебиеттердің өзара әрекеттесу процестерін қайта құруды зерттейді; курс ұлттық әдебиет туындыларын талдайды және студенттермен әдеби терминдер мен ұғымдардың бүкіл жүйесін ұлттық ерекшеліктерді қамтитын шығармаға байланысты жасайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • XIX ғасырдағы орыс әдебиеті сын тұрғысынан ойлау

    Курстың тарихи және әдеби сипаты бар, ол болашақ мамандардың эрудициясын дамытуға бағытталған 19 ғасырдың - орыс әдебиетінің алтын ғасырының әдеби жауһарларын әзірлеу бойынша мақсатты және жүйелі жұмысты қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Курс оқытуда жеке тұлғаға бағытталған және конструктивті көзқарас туралы түсініктерді қалыптастыруға; инновациялық білім беру әдістерімен танысуға; қалыптастырушы және жиынтық бағалау, өзін-өзі бағалау және өзара бағалау, бағалау нәтижелерін есепке алу біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі

    Курс мектепте әдебиетті оқу пәні ретінде оқытудың педагогикалық процесінің теориялық негіздерін қалыптастыруға, осы процестің заңдылықтарын түсінуге; оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын дамытуға, сондай-ақ пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Курс білім алушыларда орыс тілін оқытудың құралдары, тиімді әдістері мен тәсілдері, оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру нысандары туралы білімді қалыптастыруға; оқу процесін жоспарлау, оқушылардың іс-әрекетін бақылауды жүзеге асыру, олардың білімін, іскерлігін және дағдыларын тексеру және бағалау біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы және мұғалімнің тілдік құзыреттілігі

    «Қазіргі орыс тілінің стилистикасы және мұғалімнің тілдік құзыреттілігі» курсы тілдің стилистикалық ресурстарын, әр түрлі деңгейдегі бірліктердің стилистикалық маңыздылығы мен экспрессивтілігін: фонетикалық, лексикалық, сөзжасамдық, синтаксистік және т.б. Стилистикалық ресурстар функционалды стильдер тұрғысынан қарастырылады. Стилистика академиялық пән ретінде болашақ мұғалімнің тілдік құзыреттілігін дамыта отырып, білім алушылардың кәсіби -әдістемелік даярлығында да рөл атқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясы және әдеби рефлексия

    Курс әдебиеттанудың теориялық мәселелерін және оларды талдауды жалпы игеруді көздейді. Пәннің бағдарламасы орыс әдебиетінің мектеп курсына енгізілген ақпарат көлемін ескереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалдық стилистика

    Курстың пәні - орыс әдеби тілінің тарихи дамуы мен қазіргі кезеңдегі қалыптасуы мен дамуына ықпал ететін сыртқы (экстралингвистикалық) факторлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Антикалық әдебиет

    Пән ежелгі грек және ежелгі рим мәдениеттеріне тұрақты қызығушылықты қалыптастыруға бағытталған; ежелгі әдебиеттің көркемдік ерекшелігімен, осы кезеңнің тарихи ерекшеліктерімен және оның әлемдік әдеби процестегі рөлімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 20-21 ғасырлардағы орыс әдебиеті мен Қазақстандағы орыс тілді әдебиеті

    Курстың мақсаты - көрсетілген кезеңдегі әдеби процесті зерттеу және түсіну, 20-21 ғасырлардағы орыс жазушылары шығармашылығының көркемдік және әлеуметтік маңыздылығын және ондағы Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің орнын анықтау. Курсты оқи отырып, білім алушылар заманауи әдеби процестің өзекті мәселелерін, жазушылардың эстетикалық әсер ету мәселелері мен құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі мен әдебиетінен олимпиадалық тапсырмаларды орындау бойынша практикум

    Пән орыс тілі мен әдебиеті пәндері бойынша пәндік олимпиадалардың тапсырмаларын орындауда прак-тикалық дағдыларды қалыптастыруға, тіл мен әдебиет тарихы туралы білімдерін кеңейту мен тереңдетуге ықпал етеді. Зерттеу барысында көркем мәтінді талдау және эссе жазу, шешендік шеберлігі жетілдіріледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Пән шетелдік әдебиеттің әйгілі туындыларын зертте-уге, әдебиет оқиғалары мен құбылыстарын тарихи -әдеби талдау негізінде түсінуге бағытталған; әдеби процестің ерекшелігі мен кезеңділігін, ежелгі дәуір-ден бүгінгі күнге дейінгі шетел әдебиетінің көркемдік, стильдік ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жай және күрделі сөйлем синтаксисі

    «Жай және күрделі сөйлем синтаксисі» курсының практикалық бағыттылығы бар және мектептегі орыс тілінің синтаксис курсына ұқсастығы бар. Пәннің мақсаты - жай және күрделі сөйлемдердің синтаксисі бойынша теориялық білімдерін жетілдіру және оларды практикада қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі мектепте дарынды балалармен жұмыс жүргізу әдістемесі

    Осы курстың мақсаты - білім алушыларға дарынды балалармен жұмыс істеуге барынша тиімді дайындалуға көмектесу. Ол мәтіннің филологиялық талдауының әдістемесі мен техникасын, стилистикалық рухты жетілдіруге және дамытуға, ақпаратпен жұмыстың жаңа түрлерін меңгеруге, ой-өрісін, шығармашылық қабілеттерін кеңейтуге ықпал етеді. Курс қашықтан форматтағы жұмыс түрлері мен әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Филологиялық талдау және мәтінді редакциялау

    Курстың мақсаты-берілген міндеттерге сәйкес мәтінді филологиялық талдау және оны редакциялау тәсілдерін оқу. Курс Мәтін теориясы туралы білімді кеңейтуге, практикалық аналитикалық іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға, мәтіннің лингвистикалық және экстралингвистикалық параметрлерін қарастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Теориялық тіл білімі

    Курс лингвистика тарихы, тіл философиясы, негізгі лингвистикалық мектептер мен тіл білімінің салалары бойынша білімді жалпылайды, кеңейтеді және тереңдетеді. Курс қазіргі кезеңдегі лингвистика ғылымының негізгі даму мәселелерін қарастырады: а) тіл туралы ғылымның интеграциясы мен дифференциациясы; б) семиотика, прагматика; в) когнитивтік ғылым (негізгі ұғымдар мен бірліктер); г) функционалды грамматика; д) этнолингвистика; е) мәдени лингвистика.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    «Қазіргі орыс тілінің синтаксисі» пәні қазіргі орыс тілінің жалпы курсының қорытынды бөлігі болып табылады. Бұл курс синтаксистік ғылымның негізгі теориялық ережелерімен таныстырады, олар сөз тіркесі теориясында тілдік дәстүрлерді, жай және күрделі сөйлемдерді, олардың құрылымын, қызметтері мен қолдану шарттарын, жаңа ғылыми бағыттарды көрсетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтінді талдау

    Оқу курсы ғылыми санаты «Мәтін», оның негізгі сипаттамалары, мәтіннің негізгі белгілері, бір реттік байланыс құралдары және мәтін типологиясы туралы түсінік береді. Курс әртүрлі мақсаттағы мәтіндермен жұмыс істеу үшін қажетті негізгі мәліметтерді алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі мектепте жалпы тіл білімін оқыту

    Курс тілді белгі, жүйелік-құрылымдық формация ретінде қарастырады, тасымалдаушымен ажырамайтын бірлікте жұмыс жасағанда әрекет етеді, сөйлеу ойлау ретінде, мәдениеттің, тарихтың, менталитеттің, дүниетанымның, халықтың ұлттық сипатының көрінісі ретінде; тіл білімінің тарихын білдіретін және қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасын құрайтын ғылыми бағыттар мен мектептер, теориялар, тұжырымдамалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік өнер мәдениеті

    Әлемдік көркем мәдениет курсы мәдениет пен өнер туралы білімді, бейнелеу өнері, музыка, әдебиет және тарих сабақтарында алған білімдерін жүйелейді, әлемдік көркем мәдениетке, оның тарихи тұрғыдан даму логикасына, оның орнындағы тұтас көзқарасын қалыптастырады қоғамның және әр адамның өмірі. Бұл пән студенттерді көркем мәдениеттің дамуының негізгі бағыттары мен тенденцияларымен, мәдениеттің мәдени-тарихи және ұлттық-мәдени түрлерімен таныстырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиеті

    Курс ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті және оның негізгі тұлғалары туралы жүйеленген білімдер береді, осы кезеңдегі орыс әдебиетінің жетекші тенденциялары туралы түсініктерін кеңейтеді және тереңдетеді. 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің шығармалары тарихи және әдеби контексте қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тілдік қажеттіліктерді және көп мәдениетті қоғамды ескеріп, ынтымақтастық дағдыларын қолдана отырып, әртүрлі формадағы қарым-қатынастың кәсіби және этикалық нормаларына ие; ана тілін, екінші, шетел тілдерін қолданады; оқу материалының мазмұнын талдау негізінде оқу сабақтарын құрастырады, қойылған мақсаттарға сәйкес оқыту әдістерін іріктейді.
  • Жоғары білім берудегі математикалық, жаратылыстану пәндерін оқып-үйрену барысында алған білім әлеуетін, тәжірибесі мен жеке қасиеттерін көрсетеді; әдістерді анықтайды, кәсіби мәселелерді шешуді, математикалық және табиғи ойлауды дамытуды бақылайды және бағалайды.
  • Демалыста, қызметінде және қарым-қатынаста қазіргі заманғы ақпараттық және қашықтықтан оқыту технологияларын сенімді және сыни тұрғыда пайдалана алады, компьютер арқылы ақпаратты пайдалану, кәсіби қызмет саласында интернет арқылы бірлескен желілерге қатынасу және қатысу, қалпына келтіру, бағалау, сақтау, шығару, ұсыну және бөлісу дағдыларын меңгереді.
  • Оқушылардың, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі балалардың жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үрдісін ұйымдастырады; волонтерлік іс-шараларға қатысады; парасаттылық пен академиялық адалдық принциптерін біледі және сақтайды; мәдени мұраны түсінеді және құрметтейді, әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып пікірлер қалыптастыру үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді; сөйлеу жағдайының тез өзгеретін жағдайларына бейімделеді.
  • Экономика, менеджмент, маркетинг, қаржы саласындағы білім негіздерін меңгерген, оларды инновациялық идеяларды әзірлеуде және стандартты емес шешімдерді іздеуде қолданады.
  • Академиялық жазуды және ғылыми зерттеу әдістерін біледі, филология және әдебиеттану саласында зерттеулер жүргізеді; озық тәжірибені шығармашылықпен қолданады, өз білімдерінің, іскерліктері мен дағдыларының деңгейін сын тұрғысынан бағалайды, жеке тұлғаны жетілдіру бойынша үнемі жұмыс істейді; жаңа ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің міндетіне шығармашылықпен қарайды, қалыптасатын зерттеу және оқу жағдайларында еркін бағдарланады және оңтайлы шешімдер табады.
  • Ынтымақтастық пен командалық жұмыс істеуге негіз болатын жалпыадамзаттық құндылықтар, көшбасшылық қасиеттер мен зерттеу дағдыларына ие; жан-жақты физикалық және рухани дамуға, салауатты өмір салтына қол жеткізуге қабілетті.
  • Қазіргі тіл білімі мен әдебиеттанудың дамуының перспективалық бағыттарын біледі; нормативтік құжаттардың талаптарын ескере отырып, оқу процесін жобалайды; оқу жетістіктерін, студенттердің негізгі білім беру бағдарламасын игеруінің ағымдық және қорытынды нәтижелерін ұйымдастырады және бақылайды; орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қазіргі педагогикалық технологияларды қолданады.
  • Өзінің кәсіби қызметін талдау негізінде рефлексиялауға қабілетті, тұрақты оқытудың қажеттілігін сезінеді, қолжетімді мүмкіндіктерді таба алады; кәсіби және жеке тұлғалық дамуға қабілетті; күнделікті кәсіби қызметте қажетті жаңа білім алу дағдыларын игерген.
  • Оқыту мен тәрбиелеудің өзекті нәтижелеріне жету мақсатында әртүрлі әлеуметтік құрылымдар мен әлеуметтік әріптестікті ұйымдастыруға қабілетті, қазіргі заманғы талаптарға сай оқу процесіне мониторинг жүргізеді.
Top