7M06103 IT жобаларды басқару в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты IT жобаларды басқару саласындағы магистрлерді ғылыми-педагогикалық және кәсіби даярлауды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Жоба жоспарын құру
Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттарды жобаларды басқарудың әртүрлі әдістемелеріндегі жоспарлау тәсілдерімен, жоба жоспарларын құру әдістерімен таныстыру, магистранттарда оларды қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Жоспар туралы түсінік, жоспарлау процесінің міндеттері. Декомпозиция. Жоспарды ұсыну: желілік (TAD, PERT...) және Гант диаграммалары. Бақылау нүктелері, бақылау оқиғаларының диаграммасы. Сыни жол әдісі, кеш және ерте бастау. Ресурстарды бөлу, туралау. Жылдам өту және кестені қысу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
IT жобаларды басқару
Курстың мақсаты мен міндеттері-ақпараттық технологияларды құру және қолдау саласында іске асырылатын жобаларды басқару саласында білім алушыларды даярлауды қамтамасыз ету. Білім алушыларды жобалық циклдің әртүрлі кезеңдерінде білікті шешім қабылдауға, IT жобаларын басқару функцияларын сауатты орындауға, жобалық топ құруға және жоба құрылымын құруға, сондай-ақ жобалық шешімдерге сараптама жүргізуге мүмкіндік беретін жобалық басқарудың мәні мен құралдарымен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоба тәуекелдерін басқару
Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарды тәуекелдерді басқарудың негізгі әдістемелік мәселелерімен таныстыру. Тәуекел ұғымы, тәуекелдердің түрлері мен сипаттамалары. Тәуекелдерді басқару-белгісіздіктерді азайту, жоспардың бұзылуын жоспарлау. Тәуекелдерді бағалаудың заманауи тәсілдері. It-әзірлеудің типтік тәуекелдері. Сәйкестендіру әдісі, тәуекелдерді сапалық және сандық бағалау. Тәуекелдерді басқару стратегиясы. Формальды шешім қабылдау әдістері (GERT, шешім ағашы және т.б.). Оқиғаларды бақылау, триггерлер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоба командасын басқару
Пәнді меңгеру мақсаты: адам ресурстарын басқару саласындағы білім жүйесін, өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде жобаларды басқаруға ықпал ететін заманауи басқарушылық ойлауды қалыптастыру. Төрт сатылы модель (қалыптастыру, тегістеу, қалыпқа келтіру, жұмыс істеу). Көшбасшылық стилі мен ұжымның интеграция деңгейінің тәуелділігі. Дағдылар тізілімі. Билік парадоксы. Мотивация және марапаттау. Жұмыс стильдері (профильдері) D.I.S.С. D.I.S.C.-пен өзара әрекеттесудің таңдаулы үлгілері. Жұмыс мінез-құлық стильдерінің балама классификациясы. Тиімді кері байланысты қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген бағдарламалық инженерия
Пәнді оқу мақсаты: магистранттарда халықаралық стандарттардың талаптарын қанағаттандыратын сенімді, сапалы бағдарламалық қамтаманы құрудың заманауи инженерлік қағидаттарын меңгеру үшін теориялық және практикалық негізді қалыптастыру, оларды практикада қолдану. Бағдарламалық инженерия. Негізгі ұғымдар. Бағдарламалық өнімнің өмірлік циклі. Бағдарламалық жобаны басқару. Бағдарламалық жүйелерге қойылатын талаптарды әзірлеу. Бағдарламалық жүйелерді жобалау. БҚ құрастыру. Тестілеу, сүйемелдеу және БҚ сапасы. Бір семестрге созылатын топтық бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу жобасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді ұйымдастырудың модельдері мен әдістері
Курстың мақсаты: деректерді ұйымдастырудың модельдері мен әдістерін, адам қызметінің әртүрлі практикалық салаларынан алынған үлкен көлемдегі деректерді талдау алгоритмдерін зерттеу. Бастапқы дайындау және деректерді өңдеу. Деректерді стандартты түрде дайындау. Деректерді ұйымдастыру және сақтау. Деректерді түрлендіру. Деректер көлемін азайту. Деректерді графикалық талдау әдістері мен құралдары. OLAP. Деректерді барлау талдауының есептеу әдістері. Машиналық оқыту әдістері. Деректерді интеллектауалды талдаудың эвристикалық әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шешім қабылдауды қолдау жүйелері
Пәнді меңгерудің мақсаты магистранттарда шешімдерді қабылдауды қолдау жүйелері (ШҚҚЖ, ағылш. Decision Support System, DSS) саласында теориялық білім мен әдіснамалық негіздер кешенін, сондай-ақ осындай жүйелерді пайдалану үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Шешім қабылдау процесінің негізгі түсініктері. Шешім қабылдау процесін модельдеу. Проблемалық жағдайларды модельдеу. Шешім қабылдау процесінде сараптамалық бағалау. Аналитикалық шолу және қолданыстағы ШҚҚЖ салыстырмалы сипаттамасы. Шешім қабылдауды қолдаудың сараптамалық жүйесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері
"Оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістері" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушыларда оңтайлы шешімдер қабылдауға қатысты мәселелер бойынша теориялық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру; оңтайлы шешімдер әдістеріне оқыту, ұйымдастырушылық-экономикалық және өндірістік жүйелерде оңтайлы шешімдер дайындау және қабылдау процесінде математикалық әдістерді қолдану, яғни, қазіргі заманғы жағдайларда мақсатты қызметтің барлық салаларында оңтайлы шешімдердің нұсқалары қалыптасатын және талданатын құралдардың көмегімен.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес-процестерді модельдеу
Пәнді игерудің мақсаты - бизнес-процестерді басқару, модельдеу және талдау негіздерін зерттеу. Пәннің міндеттері бизнес-процестер теориясын, ұйымды құрылымдау принциптерін, құрылымдық талдау әдіснамасын және бизнес-процестерді модельдеудің заманауи әдістерін, бизнес-процестерді сипаттау үшін қолданылатын құралдарды, бизнес-процестерді талдаудың негізгі принциптерін, сондай-ақ ұйымды басқарудағы технологиялық тәсілді және бизнес-процестерді модельдеу және талдау құралдары нарығын дамытудағы әлемдік тенденцияларды зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді талдау, модельдеу және жобалау
Пәннің мақсаты мен міндеттері: күрделі жүйелердің кездейсоқ параметрлері мен процестерін модельдеу принциптері мен әдістерін зерттеу және олардың жұмыс істеуін талдау. Ақпараттық процестерді анықтау және талдау кезінде қолданылатын кездейсоқ оқиғаларды, бір өлшемді және векторлық кездейсоқ шамаларды құру әдістері. Ақпараттық жүйелерді жобалау кезінде стационарлық және стационарлық емес кездейсоқ процестерді модельдеу әдістері мен алгоритмдері. Ақпараттық жүйелердегі кәдімгі және ерекше ақпарат ағындарын модельдеу және талдау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Нейрондық желілер
Пәнді оқудың мақсаты – ғылыми-зерттеу және бизнес-қолданбаларда деректерді талдаудың практикалық мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін машиналық оқыту аппаратын пайдалана отырып, интеллектуалды ақпараттық жүйелер саласында теориялық білімді қалыптастыру. Нейрондық желілерді құру принциптері, нейрондық желілердің түрлері және әртүрлі тапсырмаларда қолданылуы. Нейрондық желілерге негізделген жасанды интеллект. Жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілері, жасанды интеллект жүйелері және оларды практикалық есептерді шешу үшін қолдану әдістері саласында білім беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту әдістері
Пәнді оқудың мақсаты: магистранттарды машиналық оқытудың теориялық негіздерімен және негізгі принциптерімен, атап айтқанда модельдер кластарымен, сапа метрикаларымен және деректерді дайындау тәсілдерімен таныстыру; студенттердің деректермен жұмыс істеу және деректерді талдаудың қолданбалы міндеттерін шешу бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курста статистикалық гипотезаларды тексеру әдістері, регрессияның сызықтық модельдері, жіктеу және кластерлеу, шешім ансамбльдері мен ағаштары, машиналық оқытудың нейрондық желілік технологиялары оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру әдістері
Курстың мақсаты: магистранттардың экстремалды есептер теориясын зерделеу, қолданбалы БҚ көмегімен оңтайландыру есептерін шешу дағдыларын, кәсіби қызмет объектілерінің математикалық модельдерін құру дағдыларын қалыптастыру. Оңтайландыру әдістеріне кіріспе. Лагранждық қосарлылық теориясы. Сызықтық бағдарламалау. Симплекс-әдіс. Сызықтық бағдарламалаудағы қосарлылық. Кун-Такердің оңтайлылығының қажетті шарттары. Оңтайландырудың ақырлы өлшемді есептерін шешу әдістері. Шартты оңтайландыру есептерін шешу әдістері. Шартсыз оңтайландыру есептерін шешу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректердi интеллектуалдық талдау
Курстың мақсаты-магистранттардың деректерді интеллектуалды талдаудың заманауи әдістері мен алгоритмдерін меңгеруі, заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, практикалық есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру. ДИТ әдістері мен технологиялары, шешім қабылдауды қолдау жүйесін құру тәсілдері, OLAP-жүйелер жұмысының қағидаттары, көп өлшемді талдау әдіснамасы, ДИТ аспаптық құралдары, бизнес-ақпаратты лингвистикалық талдау технологиялары зерделенеді. Multi agent-технологиялар негізіндегі аналитика, ақпараттық-аналитикалық жүйелер, жасанды интеллект, зияткерлік жүйелер, бизнес-интеллект және білімді басқару жүйелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көп жобаны басқару және портфельді басқару
«Көп жобаны басқару және портфельді басқару” пәнін оқытудың мақсаты ұйымның бағдарламалары мен жобалар портфелін басқарудың теориялық білімдері мен дағдыларын алу болып табылады. Ресурстар үшін бәсекелестік. Мультипроектілік және көп жобалы ортадағы жобаларды басқару мәселелері. Жоба өмірінің көп жобалы ортадағы және портфельдегі айырмашылығы. Портфельді тәуекелдер бойынша теңгерімдеу, жобаны бастау сатысындағы ROI. Бета-талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құрылымдалмаған деректерді талдау және өңдеу
Курстың мақсаты: магистранттарды құрылымданбаған ақпаратты талдау жүйелері саласындағы теориялық және әдіснамалық негіздермен таныстыру. Параллельді өңдеуге арналған MapReduce әдістері және Hadoop, Интернеттегі тапсырмаларда MapReduce тиімді енгізуге мүмкіндік беретін ашық бастапқы орта қарастырылады. Spark деректерді талдаудың кеңейтілген платформасы, құрылымданбаған мәліметтерге SQL тәрізді қол жетімділікті қамтамасыз ететін байланысты құралдар зерттелуде. Масштабталуы жоғары жүйелер әзірленуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелерді тану әдістері
«Бейнелерді тану әдістері» пәнінің мақсаты магистранттарды тану проблемасының қазіргі жай-күйімен және бейнелерді тану мәселелерін шешудің негізгі әдістерімен таныстыру, тану проблемасына жүйелі де, ақпараттық-технологиялық тәсілге де сәйкес келетін білімді қалыптастыру болып табылады. Нысандар мен құбылыстарды тану мәселесінің жалпы сипаттамасы. Жіктеуіштер. Үлгіні тану алгоритмдері. Эталонмен салыстыруға негізделген тану әдістері. Статистикалық әдістер. Нейрондық желілер. Құрылымдық және синтаксистік әдістер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сапаны басқару әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты: кәсіби қызметті игеруге, сапаны басқарудың заманауи тұжырымдамасы ретінде тұтас жүйелік идеяға бағытталған құзіреттіліктерді қалыптастыру. Сапаны басқару компоненттері. Сапаны жоспарлау, талаптар (функционалдық, техникалық, пайдаланушылық). Сапа параметрлері, қабылдау критерийлері. Сапаны басқару жоспары, тестілеу. Шухарт және Деминг циклы. Демингтің терең білім жүйесі. Алдын алу және тексеру, проблемаларды шешу, Парето диаграммасы. Шухарттың бақылау карталары және "6 Сигма" негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интеграцияны басқару
Курстың мақсаты – магистранттардың IT-шешімдерін интеграциялаудың негізгі тәсілдері мен үлгілерін меңгеру. User story және issue басқару жүйесі. Нұсқаларды басқару жүйелері (жергілікті, орталықтандырылған және таратылған). VCS (Version Control System) түрлері, олардың жұмыс істеу принциптері, бағдарламалық өнімдер: CVS (Concurrent Versions System, бір мезгілдегі нұсқалар жүйесі), Subversion (SVN), DVCS (Distributed Version Control System). Құжаттарды басқару жүйелері. Құрастыру және үздіксіз интеграция жүйелері (Бранчинг моделі).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кластерлік талдау
Курсты оқу мақсаты-магистранттардың әлеуметтік-экономикалық зерттеулердегі кластерлік талдау әдіснамасы мен әдістемесінің терең теориялық білімдерін қалыптастыру, көп өлшемді статистикалық талдау құралдарын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын жетілдіру. Көпөлшемді жіктеу және кластерлеу. Кластерлік талдаудың негізгі түсініктері мен міндеттері. Кластерлік талдау әдістерін жіктеу. Иерархиялық кластерлік талдау. Иерархиялық емес кластерлік талдау. Иерархиялық және иерархиялық емес кластерлік талдау әдістерін салыстырмалы талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес-аналитика
Курстың мақсаты - магистранттарға бизнес-аналитика инфрақұрылымын жобалау және енгізу және үлкен деректерді өңдеу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Бизнес-талдаудың негізгі қағидаттары, ерекшеліктері, әдістері мен модельдері, платформалары мен құралдары, деректер қоймаларындағы жаңа білімді анықтау әдістері, деректерді шығарудың негізгі ұғымдары, бизнес-талдау жүйелерінің тиімділігін бағалау зерттеледі. Статистикалық деректерді талдау бағдарламаларын, аналитикалық платформалар мен құралдарды қолдана отырып, талдау, визуализация және түсіндіру міндеттерін орындау қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконометрикалық aқпараттық технологиялар
Курстың мақсаты: экономикалық құбылыстар мен процестерді сандық бағалау үшін қолданылатын математикалық әдістер кешенін меңгеру; эконометриялық модельдеуге үйрету, яғни. параметрлері математикалық статистиканың көмегімен бағаланатын экономикалық-математикалық модельдерді құру. Процестерді эконометриялық модельдеудің негізгі түрлері, қызмет ету ерекшеліктері және қолдану салалары зерттеледі, әртүрлі мәліметтерді статистикалық өңдеудің маңызды әдістеріне егжей-тегжейлі шолу және сипаттама беріледі, сондай-ақ алынған нәтижелердің практикалық түсіндірмесі берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары өнімді есептеу жүйелері
Курстың мақсаты: магистранттардың таратылған есептеу жүйелерін жобалаудың негізгі принциптерін игеруі, GRID-жүйелерінің архитектурасын зерттеу және таратылған есептеулерді ұйымдастыру. Пәнді оқытудың міндеттері GRID жүйелерінің архитектураларын жобалауға және олардың жұмыс істеуіне, GRID жобаларын және таратылған есептеулерді жүзеге асыру принциптеріне байланысты мәселелерді зерттеуге бағытталған. GRID-ақпараттық мәселелерді шешу технологиялары. GRID технологиялар орталығының жобалау негіздері. GRID жүйелерін енгізу. OURGRID жүйесі. Globus ToolKit бағдарламалық пакеті. OurGRID ортасында бағдарламаларды іске асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздікті басқару
Курстың мақсаты - магистранттардың ақпараттық қауіпсіздікті басқару әдістері мен құралдарын меңгеру, қызметтер бөлімі шеңберіндегі барлық қызметтер мен іс-шаралардың ақпараттық қауіпсіздігін тиімді басқаруды қамтамасыз ету. Бұл пән ақпараттық қауіпсіздікті басқару жүйелерінің негізгі түрлерін, жұмыс істеу ерекшеліктері мен қолдану салаларын зерттейді, қауіпсіздіктің маңызды әдістері мен модельдеріне егжей-тегжейлі шолу мен сипаттама, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздік саласында шешілетін практикалық міндеттер берілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- теориялық әдістерді және қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, берілген өлшемдер мен шектеулерді ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешу нұсқаларын әзірлейді және негіздейді; шешімдер қабылдауды ақпараттық-талдамалық қолдау үшін математикалық әдістер мен бағдарламалық құралдарды пайдаланады
- қазіргі қоғамдағы тарихи-философиялық және рухани процестердің рөлін біледі, ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді шешуде қазіргі ғылыми тәжірибеде жиі қолданылатын әдіснамалық тәсілдерді қолданады
- кәсіпорынның IT инфрақұрылымын құру және дамыту жобаларын басқару міндеттерін шешу үшін қажетті IT жобаларды қазіргі заманғы басқарудың тиімділігін бағалау әдістерін, стандарттарын, әдістемелері мен қағидаттарын меңгерген
- жобаны басқаруға интеграцияланған ақпараттық технологиялар жүйесін қолдануда заманауи тәсілдерді қолдана отырып, жобаларды басқару міндеттерін орындау үшін бағдарламалық өнімдерді пайдаланады
- кәсіби ақпарат алу үшін қажетті көлемде шет тілін меңгерген; ғылыми хат алмасу жүргізу, ғылыми мақалалар мен баяндамалар дайындау дағдысын, іскерлік әңгімелер мен келіссөздер жүргізу, ұлттық және халықаралық деңгейде жобалар жүргізу үшін жалпы және кәсіби лексиканы пайдалана отырып, тұлғааралық қарым-қатынас үшін жеткілікті коммуникативтік дағдыларды меңгерген
- негізгі ережелерді, әдістеме мен дидактиканы қолданады, пәнаралық және проблемалық- бағдарланған оқытуға негізделген заманауи білім беру және коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, университеттегі оқу-тәрбие процесін жобалайды және ұйымдастырады
- басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарының жүйелік ережелерін, әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктерін, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдауды қолданады
- жобалық топты басқару және дамыту дағдыларын меңгерген
Ұқсас БББ
7M06103 Бизнес Информатика
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M06103 Бағдарламалық инженерия
Алматы технологиялық университеті (АТУ)
7M06103 Бағдарламалық инженерия (бейіндік 1 жыл)
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
7M06103 Ақпараттық жүйелер
«Тұран» университеті
7M06103 Бизнес-талдау (2)
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Қазақстан-Британ техникалық университеті
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M06103 Ақпараттық жүйелер
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету
Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)
7M06103 Информатика және компьютерлік ғылымдар
«Мирас» университеті (Мирас)
7M06103 Экономикадағы ақпараттық жүйелер
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M06103 Ақпараттық бизнес-аналитика
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M06103 Компьютерлік инженерия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M06103 Ақпараттық жүйелер
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M06103 Деректерді қолданбалы талдау
Astana IT University
7M06103 Management of information systems
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
7M06103 Data Engineering НПМ
Нархоз Университеті
7M06103 Машиналық оқыту және деректерді өңдеу
Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)
7M06103 Ақпараттық жүйелер
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
7M06103 Есептеу техникасы жəне бағдарламалық қамтамасыз ету
Инновациялық Еуразия университеті
7M06103 Ақпараттық технологиялар және робототехника
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті