Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Туризмология

    Мақсаты – қалыптасудағы пәнаралық ғылыми саласы болып табылатын туризмологияның ғылыми көзқарастар мен тұжырымдамаларын пайдалану саласындағы білімдер мен тәжірибелік дағдылардыі біртұтас жұйесін қалыптастыру.Зерттеу аспектілері: туризмологияның ғылыми негіздері мен жіктелу жүйелері; аумақты туристік-рекреациялық пайдалану, аудандарды қалыптастыру және аудандастырудың ғылыми негіздері мен тәжірибесі; туризмнің әлеуметтік-шаруашылық жұйесі әрі экономика саласы ретіндегі дамуының ғылыми негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік елтану

    Мақсаты – халықаралық туризмді дамытудың қазіргі тенденцияларын анықтайтын әлемнің жетекші елдерінің географиясына жалпылама көзқарасты қалыптастыру, туристерді тарту және ұстап тұру мүмкіндігі бар елдер туралы, әлемнің жетекші елдерінде туризмді дамыту үшін арнайы ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен технологиялары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Оқытылатын болады: әлем елдеріндегі туристік ағымды статистикалық талдау; табиғи-рекреациялық әлеует, Еуропа елдеріндегі туризм географиясы; Азия елдері; сондай-ақ АҚШ, Оңтүстік Африка, Австралия. Оқыту процесінде студенттер туристік, мәдени және басқа орталарда табысты жұмыс істеу үшін әртүрлі елдердің жеке әлеуметтік ортасында өзара әрекеттесу дағдылары мен практикалық білімдерін игереді; диаграммаларды, графикалық сызбаларды талдай алады, зерттелетін аймақ карталарымен жұмыс істей алады; - кәсіби қызметінде заманауи интернет-технологияларды пайдалана отырып, ақпарат көздерімен, қазіргі баспасөзбен, көркем және қоғамдық-саяси мәтіндермен, интернет көздерімен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылықтың негіздері

    Пән заң шығарушы, атқарушы және жергілікті басқарудағы миссиялар мен мақсаттарды орындау үшін қаржылық саясатты жасау және жүзеге асыруда білім, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Тақырыптарға қаржылық тұжырымдамалар, саясат әдістері, тәуекелдерді басқару, салық салу және жаһанданған экономикадағы саяси шешімдерді болжау кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмнің белсенді түрлерін ұйымдастыру

    Мақсаты – маршрут бойынша қозғалыстың белсенді әдістерін пайдаланатын туристік саяхаттарды(МҚБӘТС) ұйымдастыру қабілеттілігін, дағдылар мен білімдерді қалыптастыру.Зерттеу аспектілері: туризм техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдары, табиғи кедергілердің түрлері, жіктелу қағидалары, туризм түрлерінің ерекшеліктері, техникалық-тактикалық тәсілдер, тактикалық әзірлену технологиясы, МҚБӘТС ұйымдастыру және қауіпсіз түрде өткізу сұрақтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік-рекреациялық карта картографиялау

    Мақсаты – туризм объектілерін картографиялық бейнелеу және туристік және рекреациялық карталарды құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Оқытылатын болады: туристік-рекреациялық карта жасаудың даму тарихы мен қазіргі жағдайы, топографиялық карталар, номенклатура, макет, туристік карталардың классификациялары, рекреациялық және туристік карталар, географиялық және туристік атластар, картографиялық бейнелеу әдістері, олардың мазмұнын даярлау, құрастыру әдістемесі, жаңа технологияларды қолдану арқылы даму перспективалары. Рекреациялық және туристік карталардың классификациясы. Рекреациялық және туристік карталарды құрастыру және жобалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қонақүй шаруашылығы

    Мақсаты – туризмді дамыту үшін туристерді орналастыруды ұйымдастыру, қонақүй шаруашылығы жұмысының қағидаларын игеру қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: қонақжайлылық индустриясының тарихы; туристерді орналастыру құралдарының жіктелуі; қонақүйлердің категориялары және типологиясы; қонақүйлер құрылыстарының сипаттамасы; басқару құрылымы, технологиялық схема, қонақтарға қызмет көрсету қағидалары; қонақүйлердің тіршілікті қамтамасыз ету және қауіпсіздік жүйелері, компьютеризация және негізгі инвестициялық стратегиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туристік-өлкетану жұмысы

    Мақсаты кешенді және салалық өлкетану зерттеулерінің әдістемелігін туристік-экскурсиялық мекемелерінде туристік-өлкетану жұмысын ұйымдастыру мақсатында пайдалану қабілетін қалыптастыру.Зерттеу аспектілері: Қазақстан Республикасындағы өлкетану мән-мағынасы және міндеттері; өлкетану зерттеулерінің дереккөздері және әдістері; өлкетанудың: географиялық, экономикалық, тарихи, топонимикалық өлкетану, мұражайтану сияқты негізгі салаларын ұйымдастыру негіздері (әдістері, тарихы, клас-сификация, мұражайлар желілерін қалыптастыру).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризм менеджменті

    Мақсаты – қазіргі заманғы принциптерді, әдістерді және басқару функцияларын зерделеу негізінде туристік индустрия ұйымдарында жүйелік, кәсіби білімдерді, біліктілік және басқару дағдыларын меңгеру қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: туризмнің негізгі ұғымдары мен басқару категориялары, туризмдегі менеджмент әдістері, өкілеттілікті бөлу принциптері, туристік фирмалардың негізгі қызметі бойынша жоспарлау функциялары, ынталандыру және бақылау, басқару әдістері, туризмдегі менеджменттің өндірістік аспектісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экскурсиятану

    Мақсаты – экскурсияларды әзірлеу, ұйымдастыру және өткізу қабілетін, туристермен жұмыс істеудің негізгі техникалық әдістерін пайдалану дағдыларын игеру қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: экскурсиялық теория, экскурсияның мәнмағынасы, экскурсияның негізгі белгілері мен функциялары; экскурсия құрылымы, жіктелуі, өткізу әдістемелігі; жаңа экскурсияны әзірлеу технологиясы; экскурсиялық көрсету және әңгімелеудің әдістемелік тәсілдері; экскурсияның технологиялық картасы; экскурсия жүргізу техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Туризм маркетингі

    Мақсаты – нарықтық экономиканың, оның ішінде маркетингтің заманауи саймандарымен жұмыс істеу қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: туризмдегі маркетинг концепциясы; туристік кәсіпорынның маркетингтік зерттеулері; маркетингтік ақпаратты жинақтау жүйесі мен әдістері; маркетинг кешеніндегі жарнама және насихат; туристік өнім мен бәсекелестердің маркетингтік зерттелулері; туристік кәсіпорынның маркетингтік баға беру және сату стратегиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризм географиясы

    Мақсаты – кәсіби қызметте географиялық (аймақтық және кеңістіктік) ерекшеліктерге негізделген халықаралық туризмді дамытудағы ғылыми идеяларды, заңдылықтарды, практикалық тәжірибені түсіну, талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: ғылыми негіздер ұғымдар жүйесі, классификация, зерттеу әдістері ретінде қарастырылады; халықаралық туризм нарығының ерекшеліктері, сұраныс, ұсыныс, ағымдар мен өнімдер; даму факторлары/халықаралық туризм түрлері мен бағыттарының географиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі тамақтандыру индустриясы

    Мақсаты – туристік өнімді қалыптастыруда тамақтандыру өнеркәсібінің ерекшеліктері, оның түрлері мен туристерді тамақтандыру әдістері туралы білімдерін туризмде пайдалана білуді қалыптастыру. Оқытылатын болады: тамақтандыру өнеркәсібінің туризмдегі рөлі, тамақтандыру кәсіпорындарының классификациясы. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы өндірістік-технологиялық процесс және қызмет көрсету мәдениеті, қоғамдық тамақтандыру және қызмет көрсету, шетелдік туристерге тамақтандыру қызметін көрсету ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Scientific Writing

    Пәннің мақсаты: қазақ/орыс/шет тілдерінде ғылыми жазу саласында мәтіндік құзыреттіліктерді дамыту. Курс ғылыми мақала мәтінінің тілдік аспектілері мен құрылымдық-мазмұндық ерекшеліктерін түсіндіруге; ғылыми ақпаратты талдауға; ғылыми мәтін құру әдістерін қолдануға, түпнұсқалыққа жету үшін аударма стратегияларын қолдануға; ғылыми стильдің тілдік нормаларын ескере отырып, жазбаша сөйлеуді қалыптастыруға; әртүрлі жанрдағы авторлық ғылыми мәтіндер құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Туристік-экскурсиялық іс-әрекеттегі мұражайлар

    Мақсаты – мұражайлық түсініктердің қалыптасу негіздерін, мұражайлардың жіктелуін, кәсіби іс-әрекеттегі мұражайлардың рөлін жүйелі түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылатын болады: мұражайлардың пайда болу тарихы; мұражайлардың классификациясы; мұражайтану әдістері; мұражай экспонаттарын көрсетудің интерактивті әдістері мен тәсілдері; Қазақстандағы мұражайлар желісін қалыптастыру тарихы, дамуы, әлемдегі ең ірі мұражайлардың қазіргі жағдайы; туристік өнімнің құрамдас бөлігі ретінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық және смарт технологияларды және мәдени мұра нысандарын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Шытырман-оқиғалы туризм

    Мақсаты - шытырман оқиғалы турларды жоспарлау, өткізу қабілетін қалыптастыру; шытырман оқиғалы турларды ілгерілету бойынша менеджердің табысты жұмысы үшін шытырман оқиғалы туризм нарығының даму тенденцияларын анықтау. Оқытылатын болады: әлемде және Қазақстанда шытырман оқиғалы туризмнің классификациясы, жағдайы, даму болашағы; шытырман оқиғалы туризмнің түрлері; шытырман оқиғалы турларды ұйымдастыру ерекшеліктері мен қауіпсіздік шаралары; шетелдік тұтынушыларға қызмет көрсету ерекшеліктері, шытырман оқиғалы турлардың ерекше түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туристік рәсімдеулер

    Мақсаты – туристің шетелге шығу кезіндегі құқықтары мен міндеттерінің жиынтығы ретінде туристік формальдылықты сақтау шарттарын ескере отырып, туристік саяхаттарды ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: туристік формальдылықтың түсінігі мен мазмұны, туристік формальдылықты жеңілдету бойынша БҰДТҰ ұсынымдары, паспорттық формальдылықтар, визалық, биомедициналық және басқа да формальдылықтар, туристік қауіпсіздік шараларын әзірлеудің халықаралық тәжірибесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экологиялық туризм

    Мақсаты – экологиялық көзқарас деңгейін көтеру қабілетін қалыптастыру; негізгі экологиялық білімдер кешенін толықтыру; экологиялық туризмнің табиғи процестерге ықтимал салдарын бағалау қабілетін қалыптастыру; осы қабілеттерді кәсіби қызметте қолдану. Оқытылатын болады: экологиялық туризм географиясының теориялық және әдістемелік мәселелері; әлемдік аймақтар мен экологиялық туризм орталықтары; елдердің тұрақты дамуындағы экологиялық туризмнің рөлі, экологиялық саяхаттың этикасы мен қауіпсіздігі; экологиялық туризмді басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туризмнің кластерлік дамуы

    Мақсаты – кәсіби қызметте туризм кластерін дамытудың ғылыми идеялары мен практикалық тәжірибесін түсіну, талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: ғылыми негіздер, жіктеу жүйелері, туризм кластерін дамытудың практикалық тәжірибесі; туристік кластерді қалыптастырудың мазмұны мен инновациялық факторлары, туризмнің кластерлік дамуының қарама қайшылықтары және туристік кластер ерекшеліктері; қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламалар мен интернет-технологияларды пайдалана отырып, туризмді кластерлік дамыту саласын қалыптастыру/басқару құралдарының үлгілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі көлік қызмет көрсету

    Мақсаты – кәсіби қызмет үшін туристік өнімнің бөлігі ретінде көлік кешені мен көлік қызметтерінің орнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: туризмдегі көлік қызметінің рөлі; туристік саяхатта көлік құралдарының жіктелуі және қолданылуы; туризмдегі көлік қызметтерін қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламалар мен интернет-технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі көлік түрлерімен туристік маршруттарды әзірлеу технологиясы; туристік нарықтағы автобус туризмінің орны, автобуспен тасымалдауды ұйымдастыру және оның түрлері; теміржол саяхатын басқару; туристік қозғалыстағы әуе көлігінің рөлі; көліктік саяхатта туристерге қызмет көрсету ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі анимациялық іс-әрекет

    Мақсаты – анимациялық қызмет арқылы қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында туристердің бос уақытын ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: туристік анимацияның мәні, түсініктері; туристердің классификациясы; туристердiң әр түрлi категорияларымен жұмыс жасаудың ерекшелiктерi, заманауи компьютерлiк бағдарламалар мен интернет-технологияларды пайдалана отырып, анимациялық қызметте жоспарлаудың ерекшелiктерi; туристік қызмет көрсету менеджментіндегі анимация; аниматорлардың кәсіби тәртібі мен мәдениетіне қойылатын талаптар; анимациялық демалыстың жаппай және жеке түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік туризм

    Мақсаты – әлеуметтік турларды олардың ерекшеліктерін ескеріп, құрастыру қабілеттілігін қалыптастыру.Зерттеу аспектілері: әлеуметтік туризмге кіріспе, әлеуметтік туризм негіздері, әлеуметтік туризм тарихы, әлем елдеріндегі әлеуметтік туризм модельдері, әлеуметтік туристердің мотивациясы, әлеуметтік турлар, әлеуметтік турларды ұйымдастыру әдістері, әлеуметтік туристер үшін қол жетімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Мақсаты – туризмдегі объективті, субъективті қауіптерді, оларды жеңу әдістерін, сақтандыру қызметі және туристердің қауіпсіздігі туралы білім жүйесін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: туризмдегі тәуекел түрлері; белсенді және басқа саяхат түрлерінің ұйымдастырудағы қауіпсіздік факторлары мен критерийлері; сақтандыру түрлері және сақтандыру нарығы; туризмдегі сақтандыру қызметін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілері мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туроперейтинг, Курстық жұмыс

    Мақсаты – бәсекеге қабілетті туристік өнімді әзірлеу және жылжыту дағдыларын игеру қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: туропрейтинг негіздері (туристік өнім туроператор қызметінің нәтижесі ретінде; туристік өнімді жобалау және қалыптастыру; туроперейтингтегі келісімдік қарым-қатынастар); туристік өнімді жылжыту (туроператордың қызмет көрсетушілермен қарым-қатынастары; туроперейтингтегі баға қалыптастыру; туристік өнімді жылжыту әдістері).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Туристік іс-әрекеттің психологиясы

    Мақсаты – психологиялық білімдер мен әдістерді турларды әзірлеу және жылжыту, тиімді әрі қақтығыссыз тұлғааралық қатынас-тарды ұйымдастыру үшін пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: қызмет көрсету саласы менеджерінің психологиялық дайындығының мәні, туризмдегі мотивация психологисы, туристік-экскурсиялық кәсіпорындары қызметкерлерінің туристермен жұмыс істеу психологиясы, туризмдегі басқару, жарнама және сату психологисы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақстан туризмінің географиясы

    Мақсаты – туристік саласы дамуының қолданыстағы бағдарламаларын ескеріп, Қазақстан туризмінің аумақтық ұйымдастырылуын Қазақстан бойынша турларды құрастыру үшін бағалау қабілеттілігін қалыптастыру.Зерттеу аспектілері: әртүрлі туристік-рекреациялық ресурстар; аумақты туристік аттрактивтілік, антропогендік туристік-рекреациялық ресурстармен қамтылуы бойынша аудандастыру; жиынтық туристік-рекреациялық әлеуетін анықтау әдістемелігі; Қазақстанда туризмнің ғылыми зерттелуінің қазіргі жағдайы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туристік қызмет көрсетудің сапасын басқару

    -Мақсаты – туристік қызмет көрсетулердің сапасын басқару жұмысының ғылыми қамтамасыздандырылуы, нәтижелі тәжірибиені түсіне білу және іс жүзінде пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: сапаның эволюциясы; тұтынушының сапалы өнім мен қызметке деген құқығы; сапаның статистикалық негіздері, экономикалық аспектілері; сапаны бағалау және бақылау әдістері; сапаны жалпыға бірдей басқару жүйесі (TQM); сапаны басқару жүйесі (СМК).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Оқиғалық туризм

    Мақсаты - маңызды / танымал оқиғаға /жиынға бару үшін турларды жобалау және жүзеге асырылуын қалыптастыру. Мыналар оқытылады: турлардың пайда болу/дамуының алғышарттары/ерекшеліктері, турлардың жіктелуі, әлемдік күнтізбе/оқиғалар статистикасы, мақсатты тұтынушылардың мотивациясы, оқиғалық туризмді дамытудың әлемдік тәжірибесі, оқиғалық турларды жобалау/өткізу ерекшеліктері, қызмет көрсету технологиялары, оқиға туристері, іс-шараны ұйымдастырушылардың кәсібилігі, оқиға туризмінің Қазақстандағы әлеуеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туристік дестинациялардың брендингі

    Мақсаты – туристік дестинацияларды дамыту және ілгерілету үшін брендинг технологияларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар оқытылады: дестинация өрлеуіндегі брендтің рөлі, туристік бағыттар брендтерінің қалыптасуы мен дамуын ілгерілету/басқару тәжірибесі, брендті жобалау мен жылжытудың негізгі кезеңдері; сәйкестік, позициялау және бренд имиджі, туристік бағыттарды жылжыту, олардың тартымдылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін бренд технологияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туристік ұйымдар

    Мақсаты – Дүниежүзілік туристік ұйымның, халықаралық үкіметтік/үкіметтік емес ұйымдар мен агенттіктердің құрылымы мен қызметін қарастыру. Оқытылатын болады: туризм саласындағы халықаралық ынтымақтастық жүйесінің қалыптасу тарихы; халықаралық туристік ұйымдардың мақсаттары мен міндеттері; Дүниежүзілік туристік ұйым және оның туризм саласындағы ынтымақтастық рөлі; халықаралық үкіметаралық және үкіметтік емес ұйымдар; Қазақстандағы туристік ұйымдар мен бірлестіктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Көңіл көтеру саласы

    Мақсаты – ойын-сауық қызметтері мен тауарларын ұсынатын кәсіпорындар мен кәсіпкерлер негізінде ойын-сауық турларын әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Мыналар оқытылады: материалдық/қаржылық/еңбек ресурстарының ерекшеліктері, ойын-сауықтың классификациясы/ерекшеліктері, кәсіпорындар мен бизнесті (цирктер, хайуанаттар бағы, боулингтер, казинолар және т.б.) жүргізудің өзіндік ерекшелігі, ойын-сауық турларын жүзеге асыру технологиялары мен дамыту әдістері, Қазақстандағы ойын-сауық туризмінің әлеуеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлемнің туристік аудандары

    Мақсаты – туристердің демалыс қажеттіліктерін қанағаттандыру мүмкіндіктеріне ие болып табылатын әлемнің туристік аймақтары туралы толыққанды білім игеру қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: туризм тарапынан сүйікті және болашағы бар елдер мен аймақтар дамуының географиялық және әлеуметтік-экономикалық факторлары; туризм дамуының деңгейі және негізгі бағыттары; Еуропа, Азия, Америка, елдерінің ең басты туристік орталықтары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Туризм статистикасы

    Мақсаты – туризмде статистикалық есеп жүргізу қабілетін қалыптастыру; туризмнің дамуын объективті бағалау және болжау үшін туризм индустриясының динамикасының сандық сипаттамасы. Оқытылатын болады: туризм статистикасының негізгі міндеттері мен категориялары; туризм статистикасының ақпараттық базасы; аналитикалық көрсеткіштерді пайдалана отырып туризмді талдау, қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламалар мен интернет-технологияларды пайдалана отырып, Қазақстандағы статистикалық көрсеткіштерді салааралық салыстыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының аспаздық өнері

    Мақсаты: әлем халықтарының аспаздық өнерінің тарихи-этнографиялық ерекшеліктерін түсіну және туристік қызмет көрсеуде оларды іске қосу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: әлем халықтарының дәстүрлі аспаздық өнерінің ерекшеліктері, әдістері, географиялық орта мен халықтың тарихи тәжірибесіне тәуелделігі, жергілікті халықтың тамақтану салт-дәстүрлері, мәдениеті, аспаздық өнердің туризм қызметіндегі маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі этика және этикет

    Мақсаты – іскерлік қарым-қатынас этикасының мәні мен негізгі принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру, табысты іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қызмет көрсету саласы маманының этикет нормаларын қолдану. Оқытылатын болады: кәсіптік этика және этикеттің негізгі ұғымдары, іскерлік әңгіме жүргізу ережелері, әртүрлі жағдайларда өзін-өзі ұстау, іскерлік техниканың ерекшеліктері, дастархан басында өзін-өзі ұстау ережелері және ұлттық этикет ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі стандарттау және сертификаттау

    Мақсаты – кәсіби қызметтегі стандарттар мен сертификаттарды талдау, әзірлеу және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттеу әдістері: стандарттау және сертификаттау (СжС) тарихы, әлемдік тәжірбие, ТМД елдерінің мемлекетаралық стандарттары, туристерді тасымалдау, орналастыру, қоғамдық тамақтандыру/кейтеринг, жеке қызмет көрсету саласындағы ҚР-ның стандарттары, сертификатау негіздері, СжС қауіпсіздік кепілі ретінде, ҚР қызмет көрсетулердегі/кәсіпорындарындағы СжС, Қазақстан туризміндегі СжС мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Посткеңестік елдер аумағындағы туризм географиясы

    Мақсаты – табысты тәжірибені бейімдеу және Қазақстанмен ынтымақтастықты дамыту үшін посткеңестік кеңістіктегі елдердің туризм саласын бағалау. Оқытылатын болады: туризмнің табиғи, мәдени-тарихи, әлеуметтік-экономикалық, институционалдық ресурстары; посткеңестік кеңістіктегі елдердегі туризм саласындағы даму мен ынтымақтастықтың мәселелері мен мүмкіндіктері. Қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламалар мен интернет-технологияларды пайдалана отырып, посткеңестік кеңістіктегі елдерде туризмнің даму ерекшеліктерін ашу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі жарнамалық іс-әрекет

    Курс мақсаты: туристік жарнама теориясының, туризмдегі жарнама туралы халықаралық конвенциялары ұғымдары мен терминдерін және UNWTO нұсқауларын игеру. Зерттеу аспектілері: жарнама (рөлі, функциялары, жарнаманың коммуникативтік сипаттамалары, даму тарихы, жарнама үдерісінің құрылымы, жарнаманың жіктелуі); туризм мен қонақүй сервисі қызмет көрсетулері жарнамасының ерекшеліктері; жарнамалық әсер тигізу технологиялары; ҚР жарнаманың нормативтік-құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ауылдық туризм

    Мақсаты – ауыл тұрғындарын жұмыспен қамтудың баламасы ретінде ауыл экономикасын әртараптандыру үшін ауылдық туризмді ұйымдастыруда теориялық білімдерін, практикалық дағдыларын қолдануды қалыптастыру. Оқытылатын болады: ауылдық туризмнің дамуын анықтайтын ұғымдар, себептер мен құбылыстар; ауылдық туризм субъектілері; әртүрлі елдердегі ауылдық туризмді ұйымдастыру үлгілері, шетелдегі және Қазақстандағы агротуристік қызмет жүйесінің жұмыс істеуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Курортты-сауықтыру туризмі

    Мақсаты – әлеуетті тұтынушыларды санаторлы-курорттық кәсіпорындарда ұсынылатын қызметтердің ассортименті мен сапасы туралы ақпараттандыру үшін курорттық туризм бойынша практикалық білім алу қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: санаторлы-курорттық туризмнің әлемдік географиясы және оның ерекшеліктері; денсаулық сақтау жүйесіндегі курорттық-сауықтыру туризмі; Қазақстанның заманауи курорттық ресурстары; курорттық-сауықтыру туризміндегі SPA-технологиялар; клиникалық туризм; сауықтыру туризміндегі туроперейтинг технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Турагенттік қызмет

    Мақсаты – кәсіби қызметті ұйымдастыру үшін турагенттік қызмет көрсету дағдыларын пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: турагенттіктер қызметінің нормативтік-құқықтық негіздері, олардың туроператорлармен өзара әрекеттесуі, офистер жұмысын ұйымдастыру, олардың техникалық жабдықталуы, сыртқа шығу, ішкі және келу туристік өнімдерді сатулардың ақпараттық қамтамасыздандырылуы, қызметкерлерге қойылатын талаптар, қарым-қатынас технологиялары және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туристік қызметтерді жылжыту және коммерцияландыру

    Мақсаты – пайда табу мақсатында туристік өнімді нарықтық өнімге айналдыру процесін саналы түрде басқару қабілетін қалыптастыру. Мыналар оқытылады: туристік өнімді оңтайлы жылжыту және инновациялық туристік қызметтерді коммерцияландырудың әлемдік тәжірибесі, туристік кәсіпорынның іс-әрекетінің стратегиясын таңдау арқылы бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу әдістері, коммерцияландыру тиімділігіне әсер ететін факторлар, тәуекелдер, туристік өнімді Қазақстанда ілгерілетудің және сатудың инновациялық жолдары. .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризм микроэкономикасы

    Мақсаты – туристік кәсіпорын жұмысының экономикалық тетігін басқару қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: қазіргі заманғы микроэкономика; туристік фирмада сұраныс пен ұсынысты талдау негіздері; тұтынушылық таңдау теориясы, өндіріс теориясы; өндіріс шығындары; тепетеңдікті талдау, туристік нарықтағы тиімділік; техникалық-экономикалық негіздеме әдістері; туристік кәсіпорындағы ғылыми, технологиялық және ұйымдастыру шешімдерінің тиімділігін және оңтайлылығын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тау туризмі

    Мақсаты – таулы туризм ерекшеліктерін, оның Қазақстандағы бәсекеге қабілетті туризм индустриясын қалыптастыру стратегиялық міндетті іске асырудағы атқаратын рөлін кәсіби қызмет бабында пайдалану үшін түсіне білу қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: ҚР туристік-спорттық ісшараларды өткізу ережелері; таулы туризмге тән қауіп-қатерлер; арнайы құралжабдықтарға қойылатын талаптар; тамақтану, медициналық қамтамасыз ету; таулы туризм үшін мамандарды даярлау жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әлемнің тақырыптық саябақтары

    Мақсаты – туристік турларды дамыту үшін шет елдерде тақырыптық саябақтарды ұйымдастырудың принциптері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Оқытылатын болады: тақырыптық саябақтар (анықтамасы, шығу тарихы және қазіргі жағдайы); аумақтық өндірістік кластерлер ретінде тақырыптық парктерді қарастыру, заманауи тақырыптық саябақ белгілері. Негізгі тақырыптық парк операторлары, жаһандану жағдайындағы тақырыптық парктер; тақырыптық саябақтарды дамытудың аймақтық ерекшеліктері, саябақты басқару саласындағы арнайы ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен технологиялары, заманауи технологияларды, әртүрлі компьютерлік бағдарламалар мен интернет-технологияларды пайдалана отырып, тақырыптық саябақтарды картаға түсіру және талдау принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туристік және қонақ үй-мейрамхана кешендерін жобалау негіздері

    Мақсаты – қонақүй-мейрамхана кешендерін жобалау қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: қонақүй-мейрамхана кешендерін жобалаудың қазіргі жағдайы, теориялық негіздері және әлем елдеріндегі тәжірибесі; негізгі СНиП-тер, ҚР аумағын дамыту бойынша әртүрлі деңгейлердегі бас схемалары; әртүрлі құрылыстардың, олардың сыртқы және ішкі дизайнының сәулеттік-жоспарлаулық шешімдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі бухгалтерлік есеп және аудит

    Мақсаты – туристік бизнесте бухгалтерлік есеп пен аудиттің спецификалық ерекшеліктерін, қаржылық есептілікті қалыптастыруда теориялық білімдерін, практикалық дағдыларын көрсете білуді қалыптастыру. Оқытылатын болады: бухгалтерлік есеп пәні мен әдісі; бухгалтерлік есеп циклдері және қаржылық есептілікті жасау; туристік бизнес кәсіпорындарының есебі мен аудитінің спецификалық ерекшеліктері; туристік бизнес кәсіпорындарының қаржылық нәтижелерінің есебі және аудиті; қаржылық есеп.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы E-Commerce

    Мақсаты – туризм және қонақжайлылық саласындағы электрондық коммерция кәсіпорындарын жобалау қабілетін қалыптастыру, электрондық коммерция түсінігін ашу, туризм мен қонақжайлылықтағы электронды сатудың даму тенденцияларын зерттеу Зерттеу аспектілері: бизнесті Интернетте жүргізудің негізгі қағи-далары; заманауи электрондық коммерцияның даму тенденциялары; сайтты электрондық коммерциядағы сату орны ретінде жобалау; электрондық коммерциядағы тауарлық, өткізу, баға қою саясатының мәселелері; электрондық коммерциядағы есептер мен төлемдер формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі коммуникативтік жүйелер, Курстық жұмыс

    Мақсаты – жаппай коммуникация теориясы негіздерін және оны туризм саласы кәсіпорындарының басқару және маркетинг жұмысында пайдалануды оқыту. Зерттеу аспектілері: коммуникациялардың теориялық негіздері, моделдері, түрлері, жарнамалық коммуникациялардың ақпараттық моделдері; мерчендайзингтің коммуникациялары, көрмелік-жармеңкелік коммуникациялар; дамушы коммуникациялық технологиялар; маркетингтік коммуникациялардың саймандары: new-media.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы автоматтандыру

    Мақсаты: ақпараттық технологияларды, автоматтандырылған басқару жүйелерін меңгеру, іскерлік талдау жасау. Зерттеу аспектілері: қонақ үй қызметкерлерінің және мейрамхана бизнесі кәсіпорындарының жұмысын қамтамасыз ететін туризм мен қонақжайлылықты автоматтандыру бағдарламаларының мамандандырылған пакеті. Жүйелер: «Lodging Touch», «Fidelio», «Libra Hospitality», «UCS-Shelter», «Эдельвейс», «Отель». Туризм мен қонақжайлылықтағы ақпараттық технологияларды дамытудың заманауи бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі жаһандық дистрибутивтік жүйелер

    Мақсаты: турисік нарық қатысушыларын туристік бизнесті жүргізудің заманауи әдістерін іске қосылуына және тиімді пайдалануға даярлау.Зерттеу аспектілері: туристік және қонақүй қызмет көрсетулерін қашықтықтан басқару және сату мақсатында ақпараттық технологияларды пайдалану, арнайы офистік бағдарламалар, электрондық брондау негіздері, Amadeus, Galileo, Sabre и Woldspan сияқты туризмдегі жаһандық дистрибутивтік жүйелерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясындағы мейрамхана бизнесі Курстық жұмыс

    Мақсаты – туристердің тамақтануы мен мейрамханалық істі ұйымдастыру қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: мейрамханалық істің тарихы, қазіргі жағдайы, мәселелері, тамақтандыру кәсіпорындарының жіктелуі, жаңа мейрамхананы ұйымдастыру, мейрамхананың орналасуы, бейіндігі, ас мәзірі, клиентура, басқару құрылымы, технологиялық схемалары мен қызмет көрсету форма-лары, барды ұйымдастыру, қабылдаулар мен банкеттер, мейрамхананың өндірістік жұмысы, маркетинг және инновациялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі тамақтандыруды ұйымдастырудағы инновациялар

    Мақсаты – қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнының технологиялық деңгейі мен бәсекеге қабілеттілігінің өсуін қамтамасыз ету үшін туризмде қоғамдық тамақтандыру саласындағы инновациялық қызметті көрсету. Зерттеу аспектілері: тамақ дайындау процесін жақсартатын жабдықтар (Cookvak, Sousvide, cook-in, Thermomixing, Josper, Pacojet және т.б. сияқты инновациялық технологиялар); туристерді тамақтандыру саласындағы ақпараттық технологиялар («қоғамдық тамақтану орындарының веб-сайттары», «мобильді маркетинг», «мобильді қосымша»); азық-түлік кәсіпорындарын бірегейлік пен тартымдылықпен қамтамасыз ететін технологиялар (үстелдердегі планшеттік экран, сенсорлық дисплейлер, QR код, электронды мәзір, жарық диодты хабарландыру технологиясы, 3D тағамдық принтерлер, сенсорлық тағам өндірушілер, пісіруді көрсету үшін үш өлшемді проекцияларды және бейне картаны пайдалану, т.б.).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туристік кәсіпорын қызметкерлерін басқару, Курстық жұмыс

    Мақсаты: корпоративтік мәдениетті қалыптастыру және туристік кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру үшін персоналды басқару қабілетін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: ұйымның кадрлік жұмысы, қызметкерлерді басқару қызметі; қызметкерлерді басқару әдістерінің жіктелуі; жоспарлау, іріктеу, дамыту, мотивация, қыз-меткерлерді іс жүзінде бағалау; қызметкерлерді басқару жұмысын талдау. ҚР Еңбек кодексі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй-туристік кешеннің технологиялық процестерін ұйымдастыру

    Мақсаты – басқару үдерісінің нәтижелілігі мен өндірістің тиімділігін арттыру үшін қонақ үй-туристік кешендеріндегі технологиялық процестерді пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: туристік кешеннің құрамдас бөліктері, қонақ үй-туристік кешеніндегі технологиялық процестердің түрлері, қонақүйдегі негізгі технологиялық процесс (брондау, орналастыру, нөмірлерде қызмет көрсету, тамақтандыру, нөмірлерден шығару); қосымша қызмет көрсетулер мен қосалқы процестердің технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі сандық визуализация

    Мақсаты – шынайы/виртуалды туризм саласында әртүрлі графикалық пакеттер, карта құрастыру, 3D модельдеу арқылы туристік ақпаратты визуализациялау қабілетін қалыптастыру. Мыналар оқытылады: сандық деректерді визуализациялау/талдау (Microsoft Excel365), графикалық дизайн (CorelDraw, Photoshop), карта құрастыру (ArcGIS/GoogleEarth), 3D турлар мен панорамалық кескіндерді (3D фотосурет, фотопанорамаға арналған онлайн құралдар) жасау арқылы туристік ақпараттың көрнекі кескіндерін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Туристік маршруттарды жобалау

    Мақсаты – ішкі және кіру туризм тәжірибесінде пайдалану үшін туристік маршруттарды өз бетінше жобалау қабілетін қалыптастыру. Оқытылатын болады: туристік маршруттарды жобалау деңгейлері, классификациясы, жобалау әдістері мен технологиясы, құрамдас бөліктері, факторлары мен жобалау кезеңдері, маршруттарды әзірлеудің логикалық аспектілері, оны дайындау стратегиясы мен тактикасы, туристік маршруттардың бәсекеге қабілеттілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі бизнесті жоспарлау Курстық жұмыс

    Мақсаты – студенттерде бизнес-жоспарлаудың мәні және туристік компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы рөлі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқытылатын болады: бизнес-жоспарлаудың мәні мен мазмұны. Заманауи компьютерлік бағдарламалар мен интернет-технологияларды пайдалана отырып, туристік кәсіпорынның бизнес-жоспарын құру әдістемесі. Туристік кәсіпорындағы стратегиялық, тактикалық және операциялық жоспарлау. Бизнес-жоспар іскерлік жоспарлаудың жетекші формасы ретінде. Бизнес-жоспардың құрылымы, оны қалыптастыру негіздері. Туристік өнімді қалыптастыру және жүзеге асыру жүйесі. Бизнесті жоспарлау жүйесіндегі баға саясаты

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй және туристік бизнестегі ақпараттық технологиялар

    Мақсаты – қолданбалы ақпараттық технологияларды қонақ үй және туристік кешен жұмысын қамтамасыз ету үшін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: қонақүй кәсіпорындарының ақпараттық қамтамасыздандырылуы (Fidelio/Opera), басқарудың интернет жүйелері (Бронни.Ру, ТУРЫ.ру, Туриндекс және т.с.с.), офистік ақпараттық қамтамасыздандырылуы (MS Office, оның ішінде Web-парақтарды құрастыруға арналған MS FrontPage, Adobe Photoshop) жұмысының, сондайақ, бизнес-жоспарлаудың әмбебап пакеттерінің, жобалады басқарудың әдістемеліктері, мәліметтер базасының ақпараттық технологиясы. Қонақжайлылық индустриясындағы заманауи интернет-технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі баға қалыптастыру және салық салу

    Мақсаты – туристік қызметтегі баға беру саясаты мен салық салудағы баға қалыптастыру теориясы мен тәжірибесі, формалары мен әдістерін түсіне білу қабілетін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: туризмдегі баға қалыптастыру ерекшеліктері; ҚР салық кодексінің негізгі баптары; негізгі салықтар мен салық төлемдерін есептеу әдістері; дамыған елдер мен Қазақстанның баға қою саясаты мәселелері; Кедендік одақ мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі кеңсе жұмыстары

    Мақсаты: туристік іс қағаздарын жүргізу, құжаттамаларды сақтау және есепке алу, жұмыс процесін ұйымдастыру бойынша студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: туристік қызметте іс жүргізуді ұйымдастыру негіздері, туристік кәсіпорындарда құжаттармен жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері; құжаттарды өңдеудің заманауи технологиялары; туризм және қонақжайлылық саласындағы менеджментті құжаттамалық қамтамасыз етуді жетілдіру тенденциялары мен жолдары; нормативтік-әдістемелік және нормативтік құжаттарды әзірлеу; туристік кәсіпорынның іс жүргізудің автоматтандырылған жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік реттеу және туристік саясат

    Мақсаты – туризм саласы дамыған елдердің озық тәжірибесін зерделеу және талдау мақсатында туризмді мемлекеттік-құқықтық реттеу нысандарын, туристік қызметтің заңнамалық және нормативтік-құқықтық негіздерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: дүние жүзіндегі және Қазақстан Республикасындағы туризмді мемлекеттік реттеудің құрылымы мен құралдары; туризмді құқықтық реттеудің әлемдік тәжірибесі; Туризм саласындағы қазақстандық заңнама.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Сервисология

    Мақсаты – жеке тұлға қажеттіліктерін қанағаттандыру әдістерін пайдалану, адам және оның қажеттіліктерін клиент ретінде талдау, қабілетін қалыптастыру, тұтынушымен жұмыс істеуге даярлау. Зерттеу аспектілері: тұтынушылардың іс-қимылдары; адам – қызмет көрсету саласының мағыналық моделі; адам индивид/жеке тұлға ретінде; адам тұлғасы/ қажеттіліктер теориясы; қажеттіліктердің мазмұны/жіктелуі; тұтынушының мотивациясы; сервистің кәсіби мәнмағынасы; сервис – қызмет көрсетулер жүйесі ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Электронды гидтер мен жол сілтемелерді жобалау негіздері

    Мақсаты – электронды гидтер мен жол сілтемелердің тұжырымдамасы мен арнайы мазмұнын құрастыру қабілетін қалыптастыру. Зерттеу аспектілері: туризмдегі электронды гидтер мен жол сілтемелері; электронды/ цифрлік гидтер мен жол сілтемелердің типологиясы; құжатама мен қажетті талаптарды жинау; техникалық тапсырманы құрасыру; концептуалды прототипті әзірлеу; интерфейс дизайнын әзірлеу; клиенттің моделін құрастыру және жылжыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Дүниежүзілік және ұлттық мәдениетті дамыту контексінде межелі жерге бару ережелері мен басқа да туристік формальдылықтар, туристік қызметтер көрсетуге арналған шарт талаптар, саяхат географиясы және туристік көрікті жерлерге, мұражайларға бару ережелері бойынша консультациялар ұйымдастыру, қауіпсіздік шаралары және сақтандыру ережелері.
  • Туристік қызметті реттеу, туризм экономикасы, сақтандыру, туристік қызметтерді стандарттау және сыбайлас жемқорлықпен күрес саласындағы нормативтік құқықтық базаны қолдану.
  • Турларды дамыту технологияларын, оның ішінде тәуекел деңгейі жоғары, маршрут бойынша белсенді қозғалысты қоса алғанда, турларды ұйымдастыру негіздерін, сондай-ақ оларды бәсекелестік ортада жылжытуды меңгеру.
  • Туристік қызметтердің сапасын қамтамасыз ету саясатын іске асыру мақсатында, оның ішінде бәсекеге қабілетті баға белгілеу, стандарттау және сертификаттау, туризм нарығын және сыртқы субъектілермен өзара іс-қимылды зерделеу негізінде инфрақұрылымды дамыту, серіктестік желісін қалыптастыру және қолдау.
  • Туристік кәсіпорынның материалдық, қаржылық, адами, ақпараттық және басқа да ресурстарға қажеттілігін жоспарлау және болжау.
  • Туризмнің теориялық және әдістемелік негіздерін, халықаралық конвенциялар мен ДТҰ құжаттарының ережелерін, көпмәдениеттілікті, көптілділікті және туризмнің өзіндік ерекшеліктерін ескере отырып, арнайы ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен технологияларын контекстке келтіру.
  • Көптапсырмалы және көптілді ортада серіктестермен тиімді коммуникацияларды, кросс-функционалды өзара әрекеттесуді жүзеге асыру, өзінің кәсіби идеялары мен қызмет нәтижелерін көпшілік алдында ұсынып, қорғау, туристік кәсіпорынның сату, тәуекелдер мен бизнес-процестерді жоспарлау, басқару нәтижелеріне қол жеткізу.
  • Туризм нысандарының, түрлерінің және туристік қызмет бағыттарының ерекшеліктерін, туризмді аумақтық ұйымдастыру үлгілерін, сапа мен қауіпсіздікті қамтамасыз етуді ескере отырып, туристік өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, сату және жылжыту.
  • Қонақжайлылық кәсіпорны үшін міндетті болып табылатын корпоративтік мәдениетті, кәсіби этика мен іскерлік қарым-қатынас талаптары мен нормаларын сақтай отырып, адам ресурстарын басқару.
  • Мәдени мұра, география, тарих, сәулет, әлеуметтік құрылым, тұрақты даму саласындағы білімді туризм түрін, ықтимал тәуекелдерді, оның ішінде жаңа және бейтаныс контексте, көпмәдениетті жағдайды ескере отырып, бәсекеге қабілетті туристік өнімді қалыптастыру және ілгерілету үшін қолдану және шет тілдік ортаны құру
  • Туристік өндіріс пен маршруттарды әзірлеу және картаға түсіру, виртуалды турларды құрастыру, басқару, кәсіби туристік қызметте оқыту және ғылыми зерттеулер мақсатында қолданбалы цифрлық туризм технологияларын және смарт туризмді қоса алғанда, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.
  • Бағалау, болжау және жоспарлау, тәуекелдерді азайту мақсатында туристік нарықты, туризмді аумақтық ұйымдастыруды, туристік статистиканы, туристік өнімді қалыптастыру, жылжыту және өткізу шарттарын, туризм және қонақжайлылық қызметтерін зерттеудің дәлелді әдістерін қолдану, соның арқасында бизнес-жоспардың орындалуын ұйымдастыру

Ұқсас БББ

6B11101 Туризм

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

6B11101 Туризм

Esil University

6B11101 Туризм

Торайгыров университеті

6B11101 Туризм

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B11101 Туризм

Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)

6B11101 Туризм

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B11101 Туризм

«Тұран-Астана» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B11101 Туризм

Халықаралық білім беру корпорациясы

6B11101 Туризм

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B11101 Туризм

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B11101 Туризм және сервис

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B11101 Туризм

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

6B11101 Туризм

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B11101 Туризм

«Тұран» университеті

6B11101 Туризм

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B11101 Туризм

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B11101 Туризм

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B11101 Туризм

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B11101 Туризм

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B11101 Туризм

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару

«Мирас» университеті (Мирас)

6B11101 Туризм

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Top