6B01801 Әлеуметтік педагогика және тьюторлық в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01801- Әлеуметтік педагогика және тьюторлық (Minor: Психология) ББ-ң мақсаты – әлеуметтік-педагогикалық білім беру жүйесінде кәсіби және тұлғалық өсуге қабілетті құзыреттіліктерге ие және психологиялық диагностика мен кәсіби кеңес беру саласында білім мен дағдылары қалыптасқан маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Пәнаралық білім беру модулі (Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері, Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Осы модульдің пәндері білім алушыларда экономика негіздері және оның даму заңдылықтары, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет туралы білімдерін кеңейту, өз ісін құруға және білім алушылардың қаржылық сауаттылығын арттыру; құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тану мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру; экология, қоршаған орта қауіпсіздігі негіздері, экологиялық мәдениет пен тіршілік қауіпсіздігі бойынша бойынша теориялық білімдерді, практикалық дағдыларды қалыптастыруға, экономикалық ойлауды қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару негіздері
«Әлеуметтік-педагогикалық қызметті басқару негіздері» пәні әлеуметтік объектілерді басқаруды тиімді ұйымдастыруды, әлеуметтік-педагогикалық қызметті жоспарлауды; басқару технологияларын таңдауды және модельдерді біріктіруді; білім беру жүйесінде балалардың, жасөспірімдер мен жастардың жеке дамуы мен толыққанды әлеуметтенуі үшін басқарудың теориялық негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психоконсультация және психокоррекция негіздері
Пән психологиялық кеңес берудің құрылымдық компоненттері мен кезеңдері; психокоррекция мен психотерапияның теориялық негіздері; психокоррекция процесінің мәні, психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары, қабылдаудың көпфункционалды тетіктері; клиент тұлғасының дамуымен байланысты мәселелер бойынша психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру, коммуникативтік даму, тұлғааралық өзара іс-әрекет; отбасылық, іскерлік, психологиялық-педагогикалық мәселелер бойынша кеңес беру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесінде педагог ретінде тьютор қызметінің негіздері
«Білім беру жүйесінде педагог ретінде тьютор қызметінің негіздері» пәні білім беру мекемелеріндегі тьютор жұмысының негізгі бағыттарын, тьютордың құзыреттілігін, дамыған елдердегі білім беру жүйесінің ерекшелігін, тьютордың кәсіби-педагогикалық біліктілігінің маңызын, педагогикалық білім беру жүйесіндегі тьютор ретінде жаңа формациядағы мұғалім имиджін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагог қызметіндегі педагогикалық шеберлік
«Әлеуметтік педагог қызметіндегі педагогикалық шеберлік» пәні әлеуметтік педагог тұлғасының жан-жақты дамуы мен жетілуін, тереңдетілген ғылыми және кәсіби педагогикалық дайындыққа қол жеткізе білуін; әлеуметтік маңызы бар іс-әрекетке қажеттілікті қалыптастыруды, сондай-ақ педагогикалық үдерісті жобалауды, іске асыруды және педагогикалық шеберлікте алынған білімді тәжірибеде қолдануды, жаңа педагогикалық технологияларды практикалық қолдану дағдыларын ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік педагогтың құжаттамасы
Курстың негізгі мақсаты - әлеуметтік педагог құжаттамасының қарым-қатынасты жеңілдетудегі, үлгерімді қадағалауда және әлеуметтік білім беру саласындағы есеп беруде атқаратын рөлі туралы хабардар болуды дамытады. Курс әлеуметтік педагогтардың жұмысына қатысты құжаттаманың әртүрлі нысандарын құру, ұйымдастыру және басқару бойынша білімдері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Әлеуметтік білім беруде қолданылатын құжаттаманың әртүрлі түрлерімен танысады: әлеуметтік білім беру құжаттамасына байланысты заң талаптарын түсінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Пән қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу бірліктерінің (эмоционалды-экспрессивті және стилистикалық) жүзеге асыру ерекшеліктерін; ұлттық мәдениеттердің (өзіндік және басқа) жалпыадамзаттық мәдениеттің дамуындағы ғылыми-педагогикалық жетістіктерін; орыс тілін біздің еліміздің әлемдік қауымдастыққа кіру жағдайында кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану қажеттілігін; әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі сөйлеу / қарым-қатынас стильдері мен түрлерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік педагогика
«Әлеуметтік педагогика» пәні әлеуметтік-педагогикалық білім жүйесін; қазіргі қоғамдағы, оның ішінде әлеуметтік педагог пен тьютордың кәсіби қызметі саласындағы әлеуметтік-педагогикалық проблемалардың құрылымын, ерекшеліктерін және кең ауқымын; түзету-педагогикалық үдерістің әдістерін, әлеуметтік-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік әдістер мен технологияларды; әлеуметтік педагогтың педагогикалық мәдениеті мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың өз бетімен жұмысын басқарудағы тьютор
Пән білім алушылардың өзіндік жұмысын басқарудағы тьютор қызметінің негізгі бағыттарының мазмұнын; тьютор қызметінің негізгі бағыттары бойынша жұмыс жүйесін; тьютордың қысқа және ұзақ мерзіміндегі негізгі мақсаттарды; қойылған мақсаттарды іске асыру жоспарын; мониторинг процесін; оқу және ғылыми жобаларды бақылауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық тренингтер әдістемесі
Пән тренинг жұмысын ұйымдастырудың әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық негіздері, білім беру жүйесіндегі әлеуметтік - педагогикалық тренингтің орны, жеке және топтық көмектің басқа түрлерінен артықшылықтары мен айырмашылықтары; әлеуметтік - педагогикалық тренингте өзара әрекеттесудің негізгі техникалар мен әдістерін оқыту, сондай-ақ әлеуметтік-педагогикалық тренингтер арқылы өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің практикалық тәжірибесі үшін әлеуметтік педагогиканың, психологияның әртүрлі салаларындағы студенттердің білімін интеграциялау туралы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды, нақты тәрбие міндеттерін шығармашылықпен шешуді, әлеуметтік – педагогикалық қызметті жүзеге асыру және ұйымдастыру кезінде дәстүрлі және қазіргі заманғы технологияларды пайдалануды; оқу-тәрбие үдерісін басқару жүйесі мен процесінде, әлеуметтік қатынастарда педагогикалық қызметтің жалпы заңдылықтарды; мектептегі оқу - тәрбие жұмысын ұйымдастырудың формалары мен әдістерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Педагогикалық анимация
«Педагогикалық анимация» пәні әлеуметтік педагогтің педагогикалық анимациялық іс-әрекетінің негіздерін; болашақ мамандардың анимациялық іс-әрекеттің технологиялық жүйесінің жан-жақтылығы мен көп қырлылығы туралы теориялық және практикалық білімдерін; бос уақыт-білім беру технологияларын, оларды балалармен жұмыс жасаудың қазіргі заманғы практикасының әртүрлі бағыттарында жобалау мен іске асырудың ерекшеліктерін; болашақ мамандардың коммуникативтік, ұйымдастырушылық, рефлексивті мәдениетін; негізгі функциялары мен принциптерін. педагогикалық анимация; практикалық қолдану саласы және аниматорлық қызметке қызығушылықты тәрбиелеу дағдыларын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі
«Білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі» пәні білім беру мекемелеріндегі тьютордың жұмысының негізгі бағыттарын, тьютордың құзыреттілігін, дамыған елдердегі білім беру жүйесінің ерекшелігін, тьютордың кәсіби-педагогикалық біліктілігінің маңыздылығын, педагогтің жаңа формациядағы тьютор ретіндегі бейнесін; педагогикалық қызметтің құндылықтарын, тьютордың қызметінің принциптерін, тьютордың қызметінің бағыттарын, тьютордың қызметін жүзеге асыру жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық практикум және диагностика
Пән әлеуметтік педагогтің практикалық қызметі мен диагностиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, болашақ мамандардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының ерекшеліктері туралы, психологиялық-педагогикалық диагностика бойынша жүйелі зерттеу әдістерін жүргізу, болашақ әлеуметтік педагог пен тьютордың психологиялық дайындығын жақсарту, әлеуметтік-педагогикалық процестің психологиялық-педагогикалық міндеттерін шешу, кәсіби тәжірибенің негіздерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Конфликтологияның психологиялық-педагогикалық негіздері (Minor)
«Конфликтологияның психологиялық-педагогикалық негіздері» пәні адамдар арасында туындайтын конфликт мәселесінің табиғатын, оларды шешудің себептері мен тәсілдерін түсінуді, білім беру мекемелеріндегі конфликтілік жағдайларды басқару; тұлғааралық және топаралық қақтығыстар мен жанжалдардың әртүрлі типтерін, себептерін, конфликтілі қарым-қатынастың обьективті және субьективті құрамдас бөліктерін, сондай-ақ оларға ықпал ететін психологиялық, әлеуметтік және мәдени факторларды түсініп, білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жалпы психология практикумы (Minor)
«Жалпы психология практикумы» пәні жалпы психология және практикалық психология саласында ғылыми жүйеленген білім мен дағдыларды қалыптастыруға; кәсіби дағдыларды игеру мен практикалық мәселелерді шешуге; жеке тұлғаны психологиялық зерттеудің әдіс-тәсілдерін білуге; психологиялық теориялар мен принциптерді және нақты өмір жағдайларында қолдана білуді; әлеуметтік педагог қызметінде практикалық әдіс- тәсілдерді біліп, тәжірибеде қолдана білуге дағдыландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Отбасы тәрбиесі жүйесіндегі тьютор
«Отбасы тәрбиесі жүйесіндегі тьютор» пәні отбасындағы тәрбие жұмысының мәні мен мазмұны туралы, оның ішінде тьютордың кәсіби міндеттері туралы теориялық және практикалық білімді; отбасылық тәрбие жүйесіндегі тьюторлық сүйемелдеудің білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; ҚР білім беру жүйесін регламенттейтін заңдар мен нормативтік құқықтық актілерді, бала құқықтары туралы Конвенцияны; отбасымен жұмыс жасауда психологиялық кеңес беруді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Конфликтология
«Конфликтология» пәні «жанжал» ұғымының тұжырымдамаларын, жанжалдың әлеуметтік жүйелерінің пайда болу себептерін, сипатын талдайды; қазіргі конфликтологияның өзекті теориялық және әдіснамалық мәселелері қоғамдық өмірдің феномені ретінде; конфликтологияның пәнаралық қарым-қатынасы, түрлері, олардың ерекшеліктері, ұлттық қақтығыстардың маңызы мен даму жолдарын ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Отбасымен әлеуметтік - педагогикалық жұмыс
«Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс» пәні отбасы туралы, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері мен принциптері, отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімді; отбасымен өзара әрекеттесуге, маңызды кәсіби қасиеттерді дамытуға психологиялық дайындықты; әлеуметтік рөл, қиын балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы базалық білімді ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Денсаулық психологиясы
«Денсаулық психологиясы» пәні денсаулық психологиясы бойынша теориялық білімді, сондай-ақ профилактикалық дене, психикалық және әлеуметтік денсаулық туралы білім жүйесін; психоэмоционалдық және соматикалық тыныштандыру, ауырсынуды басу, психиканы реттеу қабілетін; педагогикалық үдерістегі жұмыс түрлерін және студенттердің психикалық денсаулығын қалыптастыруда оны ұйымдастыру әдістерін және оларды практикада қолдануға үйренуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Эксперименталды психология (Minor)
«Эксперименталды психология» пәні арқылы психология саласындағы ғылыми - зерттеу әдістердің және олардың адамның мінез-құлқы мен психикалық процестерін зерттеу үшін тәжірибеде қалай қолданылатынын түсінеді; эксперимент кезеңдері мен экспериметтік зерттеудің сипаттамаларын біледі; психологиялық зерттеулерде қолданылатын әртүрлі әдістер мен тәсілдерді меңгереді; психология саласында ғылыми зерттеулер жүргізуді үйреніп, сыни ойлау мен проблемаларды шешу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Волонтерлық қызметке психологиялық - педагогикалық дайындық
«Волонтерлық қызметке психологиялық-педагогикалық дайындық» пәні волонтерліктің әлеуметтік-психологиялық проблемаларын; волонтерлік қызметте психологиялық-педагогикалық салада әртүрлі педагогикалық технологияларды пайдалануды; волонтерлікті психологиялық-педагогикалық дайындау аспектілерін; волонтерлік қызметке дайындықтың психологиялық-педагогикалық тәжірибесін; әлеуметтік жұмыстағы волонтерлікті, сондай-ақ қызметтің осы түрімен байланысты кәсіби және жеке психологиялық-педагогикалық құзыреттерді зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Психологияның әдіснамалық мәселелері
«Психологияның әдіснамалық мәселелері» пәні ойлаудың әдіснамалық мәдениетін, ғылыми танымның ерекшеліктерін, оның мүмкіндіктері мен шектеулерін түсінуді, психологиялық білімнің ерекшелігін және оны алу мен негіздеу тәсілдерін; позитивті ойлауды, өздігінен білім алуды және кәсіби жетілуді дамыту үшін білім алушының жауапкершілігін арттыратын тәсілдер мен әдістерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Тьюторлық қолдауды ұйымдастыру
«Тьюторлық қолдауды ұйымдастыру» пәні тьюторды педагогикалық қызметтің екі тұрғысынан: оқушыны сүйемелдеу және педагогикалық қызметтің өзін сүйемелдеуді; тьютордың кәсіби қызметін ұйымдастыру бойынша теориялық және практикалық білім мәселелерін; білім алушылардың жеке білім беру бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыруды; мектепте, ЖОО-да, қосымша және үздіксіз білім беру жүйелерінде оқу процесін сүйемелдеуді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Девиантология
«Девиантология» пәні тұлғаның мінез-құлқындағы ауытқу проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларды; кәмелетке толмағандардың мінез-құлық психологиясының сипатын, девиантты мінез-құлық түрлерін, жас және жеке ерекшеліктерін, девиантты мінез-құлықты қалыптастыруға БАҚ-тың әсерін; жеке тұлғаның девиантты мінез-құлық проблемасына ғылыми көзқарастарды; жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқын психологиялық түзету әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы кәсіби этика
Пән әлеуметтік жұмыстың кәсіби негіздері туралы ғылыми және теориялық білім жүйесін және әлеуметтік педагогтің кәсіби этикасын; әлеуметтік педагогтің кәсіби этика пәнінің ғылыми-теориялық негіздерін; Қазақстандағы және шетелдегі әлеуметтік жұмыс этикасын; әлеуметтік жұмыс мамандарының қызметі мен кәсіби моралі ретіндегі әлеуметтік жұмыстың құндылық-этикалық негіздерін; этикалық-аксиологиялық тәсілдің мәні мен қажеттілігін негіздеуді, кәсіби ғылыми және практикалық қызметті түсіну мен ұйымдастыруды; әлеуметтік педагогтың қазіргі педагогикалық маңызы мен аксиологиялық, кәсіби этикасын ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Білім беру саласында кеңес беру (Minor)
«Білім беру саласында кеңес беру» пәні білім беру саласындағы кеңес берудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруді; білім беру мекемелеріндегі кеңес берудің рөлін түсінуді; білім алушылардың академиялық, әлеуметтік және эмоционалдық әл-ауқатын жақсарту үшін кеңес беруді ұйымдастырудың жолдарын білу мен білім беру мекемелеріндегі оқушыларға тиімді кеңес беру қызметтерін ұсыну үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік психологиясы
Пән жасерекшелік психологиясының негізгі теориялық тұжырымдамаларын ұсыну жүйесін; адамның психикалық даму заңдылықтары туралы қазіргі психофизиологиялық ғылыми білімді, жалпы білім беру проблемалары контекстінде оқыту мен тәрбиелеу процесінде оның мүмкіндіктерін; онтогенездегі даму психологиясының ерекшеліктерін; нәресте кезіндегі, ерте және мектепке дейінгі балалық шақтағы психикалық дамудың негізгі сипаттамаларын, оқушы тұлғасының психикалық дамуын, жасөспірім кезіндегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктерін; балалар мен ересектердің психикалық қасиеттерін, процестері мен жағдайларын диагностикалаудың психологиялық әдістері мен әдістемелерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі
«Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор қызметі» пәні инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютордың рөлін, инклюзивті балаларды қолдаудың маңыздылығын; баланың психикалық және физикалық дамуындағы ауытқумен әдістемелік жұмысты; инклюзивті процестің негізгі қатысушылары - баланың өзі, құрдастары, педагог және баланың ата-аналары арасындағы өзара іс-әрекетті үйлестіруді; ата-аналарға инклюзивті білім беру жүйесін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу, ұйымдастыру және үйлестіру жұмыстары мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларға үйретуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік педагогика және тьюторлықтағы IT мен цифрлық ресурстар
«Әлеуметтік педагогика және тьюторлықтағы IT мен цифрлық ресурстар» пәні әлеуметтік педагогика мен тьюторлықта IT және цифрлық ресурстарды пайдаланудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын; ақпараттық технологиялар мен цифрлық ресурстар саласында ақпараттық технологияларды және оқытудың интеграцияланған әдістерін тиімді пайдалануын, уақытты үнемдейтін және білім алушылардың жүктемесін төмендететін ақпараттық құзыреттілікті қалыптастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы (Minor)
«Қарым-қатынас психологиясы» пәні қарым-қатынас процесінің негізгі психологиялық принциптерін; қарым-қатынас түрлерін, қарым-қатынас процесінің құрылымы мен қарым-қатынастағы психологиялық кедергілерді, қарым-қатынас онтогенезін, қарым-қатынас мәдениетін; топтағы қарым-қатынас психологиясының және тұлғааралық қатынастардың негізгі ережелерін; әр жас кезеңдердегі қарым-қатынас ерекшеліктерін, тиімді коммуникация технологиялары мен қағидаларын, даму факторлары мен қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша білім дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік психология
«Әлеуметтік психология» курсы-болашақ мамандарға шетелдік және отандық әлеуметтік психологияның басты мәселелерін меңгертеді. Студенттер үлкен және шағын топтардың дамуы мен қызмет ету заңдылықтары (конформизм феномені, жетекшілік және лидерлік, топтық тұтастық мәселесі); жеке адамның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері (әлеуметтену және әлеуметтік бағдар); адамдардың өзара әрекеттестігі мен қарым-қатынасы туралы біліммен қаруланады, әлеуметтік психологиялық өрістері кеңейеді. Заманауи қоғам өміріндегі ғылым мен зерттеу әдістерінің маңыздылығын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогикалық технологиялар
«Әлеуметтік-педагогикалық технологиялар» курсында студенттер ғылыми әлеуметтік-педагогикалық білімдерді қалыптастырады; жеке тұлғамен, отбасымен, топтармен, балалар, жастар ұйымдарымен және социумда жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалык қызметтін, технологиясын зерттеп біледі. Сонымен қатар, әлеуметтік делдалдық технологиясымен, әлеуметтік-педагогикалык кызметті жоспарлау, жобалау технологиясымен, «технология» және «әдіснама» ұғымдарының арақатынасын анықтайды. Курс арқылы болашақ мамандар әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың, әлеуметтік-педагогикалық қызметтің және технологиясын ұйымдастыру негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 6
-
Қазіргі психологиядағы тұлға теориясы (Minor)
«Қазіргі психологиядағы тұлға теориясы» пәні тұлғаның классикалық теорияларының философиялық негіздерін; тұлға психологиясының негізгі парадигмаларын; қазіргі психологиядағы «тұлға» ұғымын анықтауға классикалық тәсілдердің негізгі ұстанымдарын, идеялары мен модельдерін; субъектінің өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауын талдаудың құрылымы мен аспектілерін; тұлға теорияларын зерттеудің салаларын; психоаналитикалық теориялардың дамуын; танымдық гуманистік теориялар мен тұлғаның даму кезеңдері бойынша білім дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Халықтың осал топтарына әлеуметтік көмек көрсету және әлеуметтік қорғау мақсатында ғылыми-теориялық және инновациялық әзірлемелерді практикада қолданады; құжаттаманың әртүрлі формаларын ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгереді.
- Жаһанданудың, интернационалдандырудың, әлеуметтенудің заманауи тенденцияларын және экономикалық теория, бизнес және кәсіпкерлік негіздерін қолданады; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін меңгереді.
- Психологияның әртүрлі ғылыми және ғылыми-практикалық салаларында жалпы кәсіби білім мен дағдыларды қолдану негізінде психологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын игереді.
- Дене шынықтырудың әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін өмір бойы өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін жеке білім беру траекториясын құрады.
- Жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын, қажеттіліктері мен жетістіктерін диагностикалайды; құқық, басқару және бизнес, кәсіби құндылықтарды бағдарлау саласында жаңа білім мен біліктілікті өз бетінше меңгеру дағдыларына ие.
- Қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көп мәдениетті әлем жағдайында адекватты әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шетел тілдерін меңгерген әлеуметтік педагогика саласындағы маманның құзыреті шеңберінде коммуникациялық әдістер мен тәсілдерін пайдаланады.
- Білім алушылармен жұмыс жасау әдістері мен тәсілдерін қолданады және жеке тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамытуды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін бағдарламалар мен оқу-әдістемелік материалдарды дербес әзірлеуге қабілетті.
- Тарих, тіл, әдет-ғұрып, ұлттық бірегейлік сияқты қазақ халқының ұлттық руханияты туралы білімдерді және әлеуметтік-педагогикалық білім берудегі теориялық және практикалық білімді интеграциялау дағдыларын көрсетеді.
- Әлеуметтік педагогика және тьюторлық әдіснамасы, арнайы және түзету педагогикасы, ерекше білім беру және психологиялық қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудің қолданбалы дағдылары саласындағы білімді қолданады;
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланудың зерттеушілік дағдыларын меңгереді және интернет ресурстарын пайдаланады.
- Білім беру және әлеуметтік-педагогикалық жұмыс саласындағы халықаралық және отандық заңнамалық және нормативтік құжаттарды, инновациялық, әлеуметтік және педагогикалық-психологиялық ғылымдардың теориялық негіздерін қолданады.
- Білім алушылардың алға жылжуын тьюторлық қолдау бойынша және ғылыми - зерттеу әдістерін өз іс-әрекетінде талдайды, жобалайды (құрастырады), ұйымдастырады.
Ұқсас БББ
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi