7M04101 Экономика в АТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Басқару мәселелерді шешу кезінде алған білімдерін қолданып, сыни тұрғыдан талдай алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын, жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы технологиялық университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Мақсаты: кәсіби ортада және жалпы қоғамда шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, ғылыми жұмыстарды жазу және таныстыру. Шет тіліндегі ғылыми мақаланың құрылымы мен стилистикалық ерекшеліктері. Мамандық бойынша шет тілінде сөйлейтін ақпаратты түсіндіру. Мамандығы бойынша ғылыми-техникалық бейіндегі мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ немесе орыс тіліне аудару. Мамандығы бойынша қазақ немесе орыс мәтінінің мазмұнын ағылшын тілінде беру (ауызша рефераттау). Конференцияларда шет тілінде ғылыми мақалалар жазу және ғылыми баяндамалар жасау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Мақсаты: жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының заманауи педагогикалық технологиялары негізінде педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыру. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері және педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы әдіснамалық принциптері мен басым стратегиясы. Жоғары мектеп дидактикасының негіздері, студенттерді тәрбиелеудің мәні мен басым стратегиялары. Жоғары педагогикалық білім берудің даму тенденциялары. Жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: әр түрлі пікірлер жағдайында орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыру, басқару шешімдерін таңдау, негіздеу, қабылдау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері-басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен, заңдылықтарымен әртүрлі ұғымдармен танысу. Менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы. Ұжымның құрылымы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал. Басқару қызметі мен өзара әрекеттесу саласындағы психологиялық зерттеу әдістері, топтағы тұлғааралық қатынастар. Басқару психологиясының өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Макроэкономика (жалғастырушы деңгей)
Мақсаты макроэкономикалық талдау саласындағы білім кешенін қалыптастыру және макро деңгейде экономикалық қатынастардың даму заңдылықтары мен тенденцияларын игеру болып табылады. Экономиканың даму заңдылықтарын және ұлттық және әлемдік деңгейдегі экономикалық агенттердің мінез-құлқының ерекшеліктерін қарастырады. Ақша айналымы, қаржы-кредит және өндірістік секторлар, сондай-ақ мемлекеттің тұрақтандыру саясатының бағыттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эконометриканың қолданбалы сұрақтары
Мақсаты-магистранттарда экономикалық құбылыстар мен процестер заңдылықтарының сандық көріністерін алуға мүмкіндік беретін әдістер, модельдер мен әдістер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Пән эконометрикалық зерттеу әдістемесін, жұптық сызықтық тәуелділікті және бірнеше сызықтық және сызықтық емес регрессияны, деректердің мультиколлинеарлығын қарастырады. Сондай-ақ, кездейсоқ қатенің гетероскедастикасы және автокорреляциясы, екілік және көп таңдаулы модельдер, реформалар мен реттеуші әсерлерді сандық бағалау сияқты сұрақтар кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы және кәсіпкерлік
Курстың мақсаты-өндірістік және коммерциялық кәсіпорындардың, сондай-ақ қазіргі жағдайдағы кәсіпкерлік құрылымдардың қызметі туралы жүйелі білім беру. Пән кәсіпорындардың, жеке бизнестің кәсіпкерлік құрылымдарының экономикалық қызметін ашады, қазіргі кәсіпорынның көбею циклін құрайтын процестер, кәсіпорынның негізгі және айналым қаражаттарына, еңбек ресурстарына қажеттілігінің негіздемесі, өнімдер мен қызметтердің құнын бағалау қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: магистранттарда ғылымның мәнін, шығу тегі мен дамуын тұтас, философиялық түсінуді, ғылымдардың алуан түрлілігі, ғылымның қазіргі жай-күйінің ерекшеліктері, ғылыми ұтымдылықтың құндылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру. Ғылым тарихы мен философиясының негізгі тұжырымдамалық аппараты. Әлемдік және отандық философиялық ойдың танымдық бағдарламаларының даму тарихы, қазіргі ғылым философиясының мәселелері және мамандандырылған білімнің негізгі бағыттары. Ғылым мен ғылыми қызметтің әлеуметтік-этикалық аспектілерін, философиялық және ғылыми ойдың моральдық, нормативтік-құндылық мәселелерін, ғалымның әлеуметтік жауапкершілігі мәселелерін және оны іске асыру нысанын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты-магистранттарды ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және өндірістік қатынастар саласындағы ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктерімен таныстыру. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың тұжырымдамасы мен түрлерін, оның кезеңдерін, құрылымы мен стилін жоспарлауды қарастырады. Ғылыми жұмыстарды дайындау, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерін, олардың тұсаукесерін және мақсатты аудитория үшін сөз сөйлеу реттілігін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы стратегиялық талдау
Мақсаты-ұйымның стратегиясын әртүрлі аспектілерде қалыптастырудың әртүрлі тәсілдерін, әдістерін, модельдерін, құралдарын қолдануға үйрету. Ұйымның ақпараттық жүйесіндегі заманауи стратегиялық талдаудың рөлі, оның басқару функциялары мен басқару процесінің мазмұны бойынша түрлері қарастырылады. Компанияның ішкі ортасын, оның құндылық тізбегін, ABS талдауын және компаниядағы GAP талдауын Стратегиялық талдау ашылды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау
Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлаудың тұжырымдамасы, мәні, даму стратегиясы, қалыптастыру механизмі. Бизнес-жоспарды құру әдістемесі, оны іске асыру процесі, кәсіпорынның бизнес-диагностикасы, тәуекелдерді есепке алу, инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлаудағы бәсекелестік пен инновацияның рөлі. Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау процесінде отандық тәжірибенің ерекшеліктері, бизнес-жоспарларды құру және іс жүзінде жүзеге асыру кезінде кездесетін қателіктер және оларды жою әдістері. Инновациялық жобаларды қаржыландыру нысандары. Инновациялық жобалардың құнын бағалау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі тәуекелдерді басқару
Мақсат-магистранттарды ықтимал тәуекелдер мен шығындарды болжауға үйрету, осылайша тосын факторды жоққа шығару, сондай-ақ шығындарды азайтудың тиімді әдістерін әзірлеу. Пән тәуекел және белгісіздік ұғымдарының сипаттамасын, оларды жіктеу және басқару принциптерін, бағалау және өлшеу әдістемесін қамтиды. Бизнесте тәуекел-талдау жүргізу, маркетингтік зерттеулер және олардың тәуекелдерді басқарудағы маңызы ашылды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық бизнес стратегиясы
Мақсаты-магистранттарда Бизнестің цифрлық трансформациясын ескере отырып, кәсіпкерлікті дамыту стратегияларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мемлекеттің цифрлық экономикадағы рөлі, әртүрлі елдер мен Қазақстандағы электрондық бизнесті реттеу ерекшеліктері, сондай-ақ төлем жүйелерін пайдалану және конфигурациялау ашылады. Электрондық қолтаңба, Авторлық құқық және Интернеттегі қауіпсіздік ұғымдарын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикадағы зерттеу әдістемесі мен әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысында практикалық қолдану үшін экономикадағы зерттеудің әдіснамасы мен әдістері туралы кешенді түсініктерін қалыптастыру. Дерексіз ойлаудың негізгі және жалпы ғылыми әдістерін, экономикадағы зерттеулерді, таным әдістерін, ақпаратты түсіндірудегі экономикалық деректерді талдау және синтездеу дағдыларын, ғылыми зерттеулер жүргізуді, өзіндік ғылыми және зерттеу жұмыстарын сипаттауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инвестицияларды басқару
Мақсаты-магистранттарда бәсекелестік нарықтық орта жағдайында Инвестицияларды басқару және оларды экономикалық бағалау туралы базалық практикалық білімді қалыптастыру. Пән инвестициялардың тиімділігін бағалаудың негізгі әдістерін және инфляцияның оларға әсерін есепке алу әдістерін ашады. Кәсіпорынның инвестициялық портфелін қалыптастыру және бағалау мәселелері, тәуекел факторлары мен белгісіздікті ескере отырып, инвестициялық жобаларды бағалау ерекшеліктері қаралды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ саласы кәсіпорындарының инновациялық қызметі
Пәнді меңгерудің мақсаты инновациялық процестің мазмұны мен құрылымын зерделеу, инновацияларды басқарудың әртүрлі аспектілерін зерттеу, корпоративтік инновациялық стратегияларды талдау дағдыларын игеру, сондай-ақ инновациялық жобалардың тиімділігін бағалауды орындау және оларды қаржыландырудың ықтимал нысандарын іздеу болып табылады. Тамақ өнеркәсібіндегі инновациялық процестерді зерттеудің аналитикалық әдісіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі аутсорсинг
Мақсаты-бизнес-процестердің бір бөлігін үшінші тарап орындаушысына беруді үйрету, жұмыс орындарын үнемдеу, бейінді емес бағыттарды бақылаудан шығару, клиенттермен қарым-қатынас жасау үшін персоналдың уақытын босату және маңызды міндеттер. Пән бизнестегі тиімділікті арттыру мәселелерін шешудегі аутсорсингтің рөлі мен орнын сипаттайды. Аутсорсингтің нысандары мен түрлері, оны қолдану салалары, бизнестегі аутсорсингтің экономикалық негіздемесінің ерекшеліктері, әдістері мен принциптері қарастырылған. Нарықтық және нақты тәуекелдерді талдау, жаңа нарықтық мүмкіндіктер мен бизнес-идеялар сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компания қызметінің бизнес-диагностикасы
Мақсаты-кәсіпорынның өнімді өндіру және сату үшін өндірістік ресурстарды қолдану тиімділігін бағалау, кәсіпорын бағытталған негізгі өндірістік қызметтің тиімділігін анықтау. Пән кәсіпорындардың шаруашылық қызметінің бизнес-диагностикасының мәні мен міндеттерінің сипаттамасын, ұйымның шаруашылық қызметінің тиімділігін бағалау принциптері мен тәсілдерін, өнімді өндіру мен сатуды талдауды, кәсіпорынның негізгі және айналым қорларын пайдалануды қамтиды. Еңбек ресурстары мен жалақы қорының, өнімнің өзіндік құнының, қаржылық көрсеткіштердің және экономикалық қауіпсіздіктің бизнес-диагностикасы қаралды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Cтратегиялық маркетинг
Мақсаты-компанияның бизнес мақсаттары мен мақсатты аудиторияның қажеттіліктерін байланыстыруды үйрету, компанияның миссиясын, нарықтық орнын анықтау және бәсекелестерді талдау. Пәннің мазмұнында басқарушылық шешімдер мен Стратегияның әртүрлі түрлерін қабылдаудағы маркетингтің рөлі, ұйым мен тауарлардың нарықтағы орналасуын талдау, бәсекелестік стратегиялар, сондай-ақ кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын іске асыруды басқару қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігі
Мақсат-ұлттық бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамасы және ұлттық экономиканың бәсекелестік жағдайында тауарлар мен қызметтерді өндіру және тұтыну қабілеті туралы түсінік беру. Жаһандану жағдайында ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін қалыптастырудың негізгі заңдылықтарының сипаттамасын, қалыптасу шарттары мен факторларын қамтиды. Жаһандық сын-қатерлер жағдайындағы елдің инновациялық стратегияларын, экономикалық жүйенің бәсекеге қабілеттілігін басқару тетіктерін, оның мемлекеттік, құқықтық басқару ұйымдары мен органдарының жұмыс істеуіне әсерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономикадағы ақпараттық технологиялар
Мақсаты-экономикалық мәселелерді шешу және басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпараттық жүйелер мен технологияларды құру мен қолдануда заманауи теориялық білім беру және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнде Экономикадағы ақпараттық технологиялардың орны, рөлі және негізгі түрлері, оларды енгізу және тиімді пайдалану қарастырылады. Электрондық құжат айналымы, желілік технологиялар мен интернет, ақпаратты қорғау құралдары мен әдістері, Операциялық міндеттерді автоматтандыру ұғымдары ашылды. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жобаларды басқару және бизнесті жоспарлау, ProjectExpert, MS Projectбағдарламаларын пайдалану қарастырылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Басқарушылық талдау
Мақсаты-магистранттарда басқару шешімдерін әзірлеу мен қабылдаудың негізгі құралы ретінде талдау және оның әдістері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны кәсіпорынды басқаруды талдаудың теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін, оның әдістемесін қамтиды. Стратегиялық және ағымдағы басқаруды, өнімнің өзіндік құнын өндіруге жұмсалатын шығындарды, үстеме шығыстарды өнімнің жекелеген түрлерінің өзіндік құны мен рентабельділігіне бөлу тәсілдерінің әсерін талдауды ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стратегиялық контроллинг
Мақсаты-кәсіпорынның ұзақ мерзімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету және кәсіпорынның стратегиялық даму мақсатына жетуін бақылау, стратегиялық жоспарлау функцияларын үйлестіру және бақылау бойынша магистранттардың білімін қалыптастыру Стратегиялық бақылаудың мәнін, мақсатын, міндеттерін, функцияларын, түрлері мен себептерін ашады, оның негізгі тұжырымдамаларын, кәсіпорынды басқару жүйесіндегі рөлін, кәсіпорында стратегиялық бақылау жүйесін құрудың негіздері мен қызметтерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бюджеттеу және корпоративтік қаржылық жоспарлау
Мақсаты-бюджеттер мен қаржылық жоспарларды талдау шеңберінде қаржылық есептеулерді жүзеге асыру саласында магистранттардың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Қаржылық менеджмент құралы ретінде бюджеттеудің сипаттамасы, оның құрамдас элементтері мен әдістері, технологиясы, ұйымдастырылуы және автоматтандырылуы бар. Бюджеттеу құнына бағытталған қаржыны жоспарлау мен басқаруды, сондай-ақ ақшалай қаражаттың түсуі мен жұмсалуын жоспарлау мен бақылау, Қаржылық нәтижені қалыптастыру және Компанияның болашақ қаржылық жағдайын болжау құралдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми дүниетаным жүйесі, ғылым тарихы мен философиясы бойынша дамып келе жатқан білімдерін көрсетеді
- Ұжымды әлеуметтік, этикалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып басқарады
- Шет тілдерінің бірінде тұлғааралық/мәдениетаралық өзара іс-қимылдың кәсіби міндеттерін шешу үшін коммуникацияларға қабілетті, кәсіби аудиториямен және маман еместермен қарым-қатынасқа ынталы
- Білім беру қызметінде жоғары мектеп педагогикасының, кәсіптік білімнің әдіснамалық негіздері білімін қолданады
- Белгісіздік пен тәуекел жағдайында бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік, стратегиялық, басқарушылық талдау құралдары мен ақпараттық технологиялар, Цифрлық бизнес әдістерін қолдану арқылы бизнестің этикалық нормаларын ескере отырып кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасының ақпаратын жинауды, өңдеуді жүзеге асырады
- Бизнестің тұрақты дамуын және басқару қызметінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін терең кәсіби білім мен іскерлікті қолданады
- Талдау құралдары мен экономикалық модельдерді пайдалану арқылы макроэкономиканың негізгі индикаторларын және ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілік көрсеткіштерін талдайды, Әлеуметтік және кәсіби этикалық нормаларды ескере отырып, нәтижелерді түсіндіреді және мамандарға және мамандарға хабарлайды
- Қолданбалы экономика бойынша одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін стратегиялық бақылау құралдарын және тәуекел-менеджмент әдістерін пайдалана отырып, бизнес жоспарларды, инновациялық жобаларды әзірлейді
- Қаржылық жоспарлар мен бюджеттерді әзірлеу үшін бюджеттеу және қаржылық жоспарлау құралдарын қолданады
Ұқсас БББ
7M04101 Экономика
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M04101.1 Экономика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04101 Экономика
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
7M04101 Экономика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M04101 Өнеркәсіп экономикасы
Астана халықаралық университеті
7M04101 Экономика мен басқарудағы бизнес-аналитика
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M04101 Экономика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M04101 Әлемдік экономика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M04101 Экономика
Торайгыров университеті
7M04101 Экономика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M04101 Экономика
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
7M04101 Экономика (бейіндік)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04101 Экономика
Инновациялық Еуразия университеті
7M04101 Экономика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M04101 Экономика
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M04101 Экономика
Шымкент университеті
7M04101 Экономика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04101 Экономика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04101 Экономика
«Тұран-Астана» университеті
7M04101 Экономика
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M04101 Экономика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
7M04101 Экономика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M04101 Экономика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M04101 Нақты сектор экономикасы
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
7M04101 Экономика
Esil University
7M04101 Инновацияның экономикасы
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M04101 Экономика
«Тұран» университеті
7M04101 Экономика
Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты
7M04101 Экономика
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті