Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01103 Білім беруді басқару психологиясы в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық іс-әрекетте интерактивті оқыту

    Мақсаты: қазіргі кезеңде инновациялық білім беру қызметін бағдарлау: проблемалар мен перспективаларды түсіну. Міндеттері: интерактивтік оқытудың қағидаттарын, нысандарын, әдістері мен технологияларын бағалау; оқытудың заманауи интерактивтік психологиялық-педагогикалық технологияларын ықпалдастыру. Пән оқытушы мен оқушының интерактивті өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: интерактивтік оқытудың әдістері мен технологиялары, білім алушылардың білімін бақылаудың инновациялық әдістерінің ерекшеліктері, интерактивтік оқытудың мәселелері мен перспективалары, интерактивтік оқытудың рефлексивті жинақталуы мен мониторингі, интерактивтік сабақты өткізу әдістемесі. Оқыту әдістері: практикалық, интерактивті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Психологиялық- педагогикалық зерттеу негіздері..

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалықз ерттеуді ұйымдастырудың жүйелі білімі мен құзыреттілігін қалыптастыру. Міндеттері: ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру мәселелері бойынша ақпараттық-библиографиялық дереккөздерді талдау; зерттеу дағдылары мен іскерліктерін интеграциялау. Пән психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулердің қазіргі тенденциялары мен парадигмаларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеу жүргізу ерекшеліктері, ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін іріктеу жүйесі, зерттеуді ұйымдастырудың кешенді бағдарламасы, эмпирикалық материалды өңдеу әдістері. Оқыту әдістері: презентация, ғылыми-зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер

    Мақсаты: психология мен білім беруде мәдени-тарихи және белсенді тәсілдердің негізгі ережелерін қолдану. Міндеттері: заманауи білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдің қалыптасу тарихын талдау; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында іс-әрекеттік тәсілді іске асырудың негізгі бағыттарын салыстыру. Пән психология мен білім беруде мәдени-тарихи және әрекет тәсілдерін әдіснамалық талдауды қолдануға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: заманауи отандық психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдердің тұжырымдамасының әдіснамалық ережелері, іс-әрекеттік тәсілдердің жалпы психологиялық заңдылықтары, мәдени-тарихи теорияның ғылыми-әдіснамалық принциптері. Оқыту әдістері: зерттеу, проблемалық оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесінде педагог-психологтың инновациялық іс-әрекеті

    Педагог-психологтың инновациялық мәдениетін қалыптастыру. Педагог-психологтың инновациялық қызметінің құрылымдық компоненттері: мотивациялық, операциялық, рефлексиялық және инновациялық қызмет деңгейлері. Педагог-инноватордың кәсібилігі, шығармашылық қабілеттері, жеке қызмет стилі. Педагог-психологтың тұлғалық-кәсіби өзін-өзі дамытуы инновацияның шарты ретінде. Инновациялық дизайн негізінде білім берудегі инновацияларды енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық психологиясы

    Көшбасшылықтың заманауи модельдері және оларды жүзеге асырудың практикалық технологиялары. Көшбасшылықтың рөлдік қызметтері мен типологиялық сипаттамалары. Атқаратын қызметі мен іс -әрекеттің басым мотивтеріне байланысты көшбасшылардың типологиясы. Көшбасшылық типтерінің түсінігі және жіктелуі. Көшбасшылық позицияны жүзеге асырудағы жеке ресурстар және негізгі құзыреттіліктер. Көшбасшылықтың заманауи технологиясы: түсінігі, ерекшеліктері және детерминанттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Киберпедагогика негіздері

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық өлшемдер

    Педагогикалық өлшемдер ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелілігі мен тиімділігін бағалау құралы ретінде. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің нәтижелілігі мен тиімділігінің критерийлері, көрсеткіштері мен индикаторлары: ұғымдар, айырмашылықтар, анықтау алгоритмдері. Өлшемдердің, көрсеткіштердің және индикаторлардың түрлері. Педагогикалық өлшеулерді қамтамасыз ететін негізгі әдістердің сипаттамасы. Педагогикалық өлшеулердің негізгі процедуралары ретінде Диагностика және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологиялық-педагогикалық эксперименттің теориясы мен практикасы

    Психологиялық-педагогикалық эксперименттің әдістері мен жалпы сипаттамасы. Қолданыстағы әдістемелердің сенімділігіне, валидтілігіне және сезімталдығына қойылатын талаптар. Деректерді статистикалық өңдеу әдістері. Эксперимент және оның түрлері. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, талдау және интерпретациялау. Зерттеу мәліметтері негізінде қорытынды және практикалық ұсыныстар жасау. Білім беру мекемелерінде тәжірибелік- эксперименталды және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан білім беру жағдайында педагог-психолог қызметі

    Мақсаты: қашықтықтан оқыту жағдайында психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері туралы құзыреттіліктің жүйелі білімін қалыптастыру. Міндеттері: қашықтықтан оқыту жағдайында білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруды сипаттау; қашықтықтан оқыту жағдайында психологиялық диагностиканы, кеңес беруді, алдын алуды ұйымдастыру әдістерін саралау. Пән қашықтықтан оқыту жағдайында психологиялық диагностиканы ұйымдастыру, кеңес беру, алдын-алу әдістерін саралауға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: онлайн режимде білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, әдістемелік жұмыс және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, кәсіби құзыреттілік және қашықтықтан оқыту жағдайында кәсіби деңгейді арттыру. Оқыту әдістері: жобалау, кейс стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жанартылған білім беру мазмұны жағдайында педагог-психолог жұмысы

    Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагог-психолог қызметінің мазмұны туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Міндеттері: білім беруде тұлғаны психологиялық қолдау бағдарламаларын іске асыру; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әзірлеу. Пән қазіргі кезеңдегі білім беру ұйымдарының психологиялық қызметінің моделін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, қазіргі заманғы педагог-психологтың құзыреттілігін оқыту қызметін психологиялық қамтамасыз ету мазмұны мен құралдары, педагог-психолог жұмысының инновациялық әдістері мен технологиялары. Оқыту әдістері:эвристикалық, жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сын тұрғысынан ойлау педагогикасы мен психологиясы

    Сын тұрғысынан ойлау педагогикасы мен психологиясының теориялық негіздері. Сыни ойлау ұғымының мазмұны. Сыни ойлаудың құрылымы және оның функциялары. Сыни ойлау модельдері. Сыни ойлауды қалыптастыру әдістері.Сыни ойлау құралдары. Ойлау деңгейі мен ерекшеліктерін диагностикалау технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тұлғаның ұлттық өзіндік сана-сезімінің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Мақсаты: отандық және шетелдік психологтардың зерттеулеріндегі ұлттық сана-сезімнің заңдылықтары мен мәселелерін зерттеу. Міндеттері: тұлғаның ұлттық өзіндік санасының даму ерекшеліктерін айқындау; ұлттық өзіндік сана-сезімді диагностикалау әдістерін қолдану. Пән қазіргі зерттеулерде ұлттық сана-сезімінің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде ұлттық сана-сезімнің құрылымы, қалыптасу ерекшеліктері, ғылыми парадигмалар, ұлттық сана-сезімді зерттеу әдістемелері, ұлттық өзін-өзі анықтау мен сәйкестендірудің психологиялық-педагогикалық негіздері, Ұлттық өзін-өзі тану серпіні тақырыптары қаралатын болады. Оқыту әдістері: проблемалық-ізденушілік, ғылыми-зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогттың кәсіби қарым-қатынасының негіздері

    Мақсаты: кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Міндеттері: педагогтің кәсіби қарым-қатынасының мәнін айқындау; педагогикалық қарым-қатынастың техникасы мен технологияларын қолдану. Пән кәсіби қарым-қатынастың заманауи парадигмаларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: кәсіби қарым-қатынас мәселелерін зерттеудің негізгі бағыттары мен үрдістері, педагогтің кәсіби қарым-қатынасының психологиялық аспектілері, кәсіби қарым-қатынас нысандары, педагогтің коммуникативтік құзыреттіліктері, педагогтің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту технологиялары, кәсіби қарым-қатынас психотехникасы, кәсіби қарым-қатынас этикасы, кәсіби қарым-қатынас процесін оңтайландыру. Оқыту әдістері: эвристикалық, ізденушілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби іс-әрекеттегі психологиялық-педагогикалық технологиялар

    Педагогикалық технологиялар гуманитарлық, антропологиялық білім саласы ретінде. Педагогикалық технологияның мәнін түсінудің түрлі тәсілдері. Педагогикалық технология идеяларын дамытудағы дәстүрлер мен сабақтастық. Инновациялық технологиялар. Тұлғаға бағдарланған гуманистік технологиялардың басымдығы. Педагогикалық диагностика және педагогикалық болжау технологиялары. Дамытушылық және мәселелік оқыту технологиялары. Білім алушыларды мотивациялау және ынталандыру технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби даму психологиясы

    Мақсаты: мұғалімнің кәсіби даму психологиясын зерттеуде салыстырмалы талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: педагогтің кәсіби дамуын психологиялық қолдау әдістерін қолдану; психологиялық даму кедергілерін диагностикалау. Пән кәсіптік-білім беру қызметінің әдіснамалық тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: педагогтің кәсіби даму психологиясының стратегиялары мен технологиялары, кәсіби қызметтің уәждемесін зерделеудің теориялық аспектілері, педагогтің кәсіби дамуының детерминанттары, педагогтің кәсіби-білім беру қызметінің мониторингі, психологиялық-педагогикалық қызметтегі кәсіби деформациялар, педагогтің кәсіби дамуының диагностикасы. Оқыту әдістері: зерттеу, ізденушілік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басшының имиджі мен басқару мәдениеті

    Көшбасшының кәсіби қасиеттері, оның имиджін қалыптастырудың психологиялық ерекшеліктері мен әдістері. Басшының кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптар. Басшы имиджін қалыптастыру әдістері. Басшының іскерлік, кәсіби және жеке қасиеттерін бағалау. Басшының басқару мәдениеті. Заманауи басшының басқару мәдениетінің негізгі элементтері мен белгілері. Басқару мәдениеті: сапаны қалыптастыру және басқару әдістері. Басқару стильдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру саласындағы кадрларды басқару негіздері

    Білім берудегі персоналды басқарудың заманауи гуманитарлық парадигмасы. "Еңбек ресурстарын пайдалану", "персоналды басқару", "Адам ресурстарын басқару", "адамды басқару"тұжырымдамалары. Адам ресурстарын басқарудағы гуманитарлық парадигма. Білім беру жүйесіндегі кадрларды дәстүрлі басқару. Постиндустриалды қоғамдағы адам ресурстарын басқару функцияларын өзгерту. Қазіргі менеджмент жүйесіндегі персоналды басқару психологиясы. Қызметкерлердің еңбек әлеуетін дамыту психологиясы кәсіби қызметті ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағдар және кәсіби кеңес беру негіздері

    Тұлғаның кәсіби қалыптасуының негізгі тұжырымдамалық ережелері, қозғаушы күштері және кезеңдері. Жеке тұлғаның қалыптасуының жеке және кәсіби дамуының өзара әрекеттесуі. Тұлғаның кәсіби өзіндік анықталуының мәні. Тұлғаның дамуының түрлі кезеңдеріндегі кәсіби өзіндік анықталуы. Кәсіби өзіндік анықталудың кезеңдері мен дағдарыстары. Кәсіби өзіндік анықталуды диагностикалау әдістері. Кәсіптік бағдар беру жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау негіздері. Кәсіби кеңес беру. Кәсіби кеңес берудің түрлері мене технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұйымдастырушылық психологиясы

    Ұйымдастырушылық психологияның қалыптасу тарихы, пәні және мәселелері. Ұйымдастырушылық-психологиялық зерттеулердің әдістері, мүмкіндіктері мен шектеулері. Билік ұйымдастырушылық психологиясының жүйе құраушы категориясы ретінде. Билік негіздерінің жалпы жіктелуі. Ұйымдастырушылық биліктің эволюциясы. Көшбасшылық және ұйымдастырушылық билік. Ұйымдастырушылық мәдениет түсінігі, құрылымы, мазмұны. Кәсіби іріктеудің мақсаттары мен міндеттері. Кәсіби іріктеуде қолданылатын тесттердің түрлері, артықшылықтары, кемшіліктері. Кадрларды бағалау орталығының жұмысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Конфликтология және білім берудегі медиация

    Педагогикалық қақтығыстар: ерекшеліктері, себептері, типология. Педагогикалық қақтығыстарды басқару. Педагогикалық қақтығыстардың алдын алу және шешу. Отбасылық конфликт. Мектептегі қалпына келтіру медиациясы. Қалпына келтіру медиациясының технологиялары. Білім беру ұйымдарындағы этноконфессиялық медиация. Қалпына келтіру тәсілінің нормативтік базасы. Мектептегі қалпына келтіру медиациялары мен технологияларын енгізудің ұйымдастырушылық модельдері мен бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • Қазіргі педагогика мен психологияның өзекті тенденциялары мен тұжырымдамаларын талдау; Қазіргі педагогика мен психологияның негізгі тенденцияларын түсіну және сыни талдау тәсілдерін синтездеу; психологиялық-педагогикалық мәселелерді анықтау көздерін сипаттау; қазіргі педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін салыстыру және сынау; инновациялық жетістіктерді оқу-тәрбие процесіне бейімдеу.
  • Педагогикадағы және арнайы саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін жіктеу; білім алушылардың өзіндік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды өз бетінше өткізу.
  • Білім беру жүйесіндегі басқарудың заманауи әдістерін талдау; кәсіби және жеке қасиеттерін өзін-өзі тану әдістерін қолдану; персоналмен жұмыстың ұйымдастырушылық тәсілдерін, қызметкерлерді ынталандыру және ынталандыру тәсілдерін түсіндіру; білім беру мекемесінің бәсекелестік ортасын талдау әдістерін, білім беру мекемесін тиімді басқарудың әдістері мен нысандарын меңгеру.
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; оқу процесінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау үшін педагогикалық мақсат қою әдістерін, мектеп, орта білімнен кейінгі және жоғары білімнің интеграциясы мен сабақтастығының қағидаттары мен тетіктерін көрсету; жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділік таныту.
  • Қазіргі заманғы конфликтологияның негізгі бағыттарын айқындау; педагогтің білім беру субъектілерінің тиімді қарым-қатынасын құру жөніндегі қызметін сүйемелдеу, педагогикалық диагностика мен педагогикалық болжау, кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас технологияларын жіктеу; жеке-сараланған тәсілді іске асыру технологияларын, жеке-топтық өзара іс-қимыл техникасын жобалау.
  • Теориялық негіздерін, психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін түсіндіру; жұмыс нәтижелерін ресімдеуді зерттеу, апробациялау, түсіндіру, проблематикасын, тақырыбын, рәсімдерін анықтау тәсілдері мен тәсілдерін таңдау; қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құру әдістерін және алынған зерттеу нәтижелерін мазмұнды түсіндіру, педагог-психологтың инновациялық әлеуетін дамытуды жобалау және модельдеу әдістерін таңдау.
  • Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды тудыру қабілетіне ие болу; Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру; кәсіби қызметте этикалық нормаларды ұстану қабілеті.
  • Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу; жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру; Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемелерін интеграциялау; оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен заманауи.
  • Шет тіліндегі іскерлік коммуникативтік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті тілдік және пәндік білімді пайдалану; жалпы және кәсіби мәдениеттің түрлі салаларынан бірегей, оның ішінде электрондық және шет тілінде дереккөздерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеру; ағылшын тілін кәсіби тақырыптар бойынша еркін қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.

Ұқсас БББ

7M01103 Білім берудегі көшбасшылық

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01103 (IP) Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01103 Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01103 Білім берудегі менеджмент және лидерлік (IP)

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01103 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық(IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M01103 Инклюзивті білім беру жағдайындағы заманауи технологиялар

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01103 Білім берудегі көшбасшылық

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01103 Білім берудегі зерттеулер (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Top