Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05247 Экология в Қызылорда ашық университеті

Пәндер

  • Химия

    Пәннің мақсаты химия және жалпы жаратылыстану туралы дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастыру. Пән химияның теориялық негіздерін, сонымен қатар химиялық жүйелердегі маңызды процестердің заңдылықтарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті оқыту – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады. Демек, инклюзивті оқыту негізінде балалардың қандай да бір дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастыру идеологиясы жатыр. Осы бағыт балаларды оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру жағдайын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектісі

    Жаратылыстанудың экологиялық аспектісі пәнінің мақсаты әлемнің ғылыми-жаратылыстық бейнесін түсіндіріп, табиғатты танып білудегі ғылыми көзқарастарды қалыптастастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы экология негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: экологиялық жүйелі көзқарастың қажеттілігін түсіну, модельдеу процестері туралы білімдерін көрсету, экологиялық проблемаларды жүйелі түрде талдай алатын қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлар және өсімдіктер экологиясы

    Жануарлардың ірі таксондарын ортаның әртүрлі факторларына бейімдеу және қоршаған ортаға бағдарлау принциптері туралы іргелі түсініктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және адам денсаулығы

    Білім алушылар бұл пәнді меңгеру барысында қоршаған ортада адамның денсаулығына зиянды әсер ететін әр түрлі ластаушы заттардың болуы салдарынан адамның ауруға шалдығуын,ағзаның ортаға толық бейімделе алмауымен қолайсыз әсерлерге берген теріс жауабы ретінде қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі

    Курста экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму

    Тұрақты даму пәні студенттерге тұрақты даму қағидаттарын ғылыми негізде меңгерту, адамзат пен табиғат арасындағы тепе-теңдікті сақтау, ресурстарды ұтымды пайдалану және болашақ ұрпақтың мүдделерін ескере отырып шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру. Сонымен қатар, студенттерге сыни ойлау, кешенді талдау, экологиялық жауапкершілік және әлеуметтік белсенділік дағдыларын дамыту көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәнін меңгеру барысында студент өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке, адалдыққа тәрбиелеу. Жалпы адамзаттық құндылықтарды кеңінен насихатау, баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштігі және адалдығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтауға, оның ішінде заң талаптарын орындау, білім және мәдени деңгейін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән алынған білімді пайдалану мақсатында ғылыми жұмысты жүргізудің стандартты әдістері мен тәсілдерін қарастырады және нақты проблемалық жағдайларды талдайды. Ғылыми жұмысты рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық сараптама және бақылау

    Пәннің мақсаты экологиялық сараптама және бақылау жүргізу тәртібі туралы қажетті мәліметтерді игеру болып табылады. Білім алушы ҚР экологиялық заңнамасын қолдана отырып, экологиялық сараптама және бақылау жүргізудің теориясы мен практикасын меңгереді, веб-порталмен жұмыс істей білу қабілетін көрсетеді, қоршаған орта сапасының нысаналы көрсеткіштерін талдайды, экологиялық сараптама және бақылау жүргізуге өтінім бере алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атмосфералық ауаны қорғау

    Пәнді оқыту барысында білім алушыларды қауіпсіздік бойынша оқыту атмосфераны антропогендік әрекеттен туындаған ластаушы заттардан қорғау саласындағы міндеттерді шешу жолдарын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР экологиялық жағдайы

    Пәннің мақсаты экологияның қалыптасу кезеңдері, заңдылықтары, организм мен орта, табиғи бірлестіктер, экожүйелер, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және қазіргі кездегі экологияның мәселелері мен оның дамуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дүниежүзінің ғаламдық экологиялық мәселелері және қауіпсіздік

    Әлемнің жаһандық экологиялық мәселелері және қауіпсіздігі туралы көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент заманауи жаһандық проблемалардың экологиялық қауіпсіздікке әсерін талдайды, жүйелік талдау негізінде жаһандық экологиялық мәселелерді шешудің жолдарын ұсынады, экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі экологияның маңызын сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық білім беру және дүниетаным

    Пәнді оқытудың мақсаты - адам феномені мен оның денсаулығы, табиғи ортамен біліктілігін толықтай жүйе ретінде таныстыратын, дүниетанымдық ойлау қабілетін студенттердің меңгеруі; денсаулыққа қатысты жауапты іс-әрекетті және дүниетаным қажеттіліктеріне оң көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиядағы және табиғатты пайдаланудағы статистикалық әдістер

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің статистика саласындағы заманауи ғылыми білімді меңгеруі болып табылады. Экологтар арасында статистикалық және ықтималды ғылыми ойлауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пәннің мақсаты қаржылық қатынастардың маңызды салаларының көрінісі болып табылатын базалық және қаржылық-экономикалық ұғымдарды, сондай-ақ қаржы институттарының кең ауқымымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға мүмкіндік беретін практикалық дағдылар мен құзыреттерді игеруді көздейтін білім алушыларда қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімді кеңейту және нақтылау, өз ісін, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастыру, құқықтық сипаттағы құжаттарды жасау, бизнес-жоспарды әзірлеу, ҚР-дағы кәсіпкерліктің экономикалық проблемаларын білу болып табылады., бизнесті жүргізудің нақты ережелері мен тәсілдерін және кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін меңгеру, кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлық қағидаттарын білу; бизнесте it қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық

    Пәннің мақсаты экономикалық мəселелер бойынша ғылыми жинақталған негізгі теориялық көзқарастарды білу. Қазақстан Республикасының Конституциясының нормаларының жүйесін, мемлекет және құқық теориясының негізгі анықтамалары мен категорияларын, азамат пен адамның құқықтары мен еркіндіктерін жүзеге асыратын салалық заң шығарушылықтың қажетті нормаларын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық экология

    Тірі организмдер мен экологиялық жүйелердің өзара әсерлесу заңдылықтары мен биосфераның қызмет атқару принциптері жөнінде білім беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық құқық негіздері

    Пәннің мақсаты- ҚР экологиялық заңнамасын, оны жүзеге асыру механизмін, экологиялық қатынастар саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, оны қолдану тәжірибесін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән қоршаған ортаны халықаралық-құқықтық қорғау, табиғи ресурстарды пайдалану мәселелерін, табиғат объектілеріне мемлекеттік және жеке меншік құқығының сипаттамаларын, жер қойнауын, жерді, суды, ерекше қорғалатын табиғат объектілерін қорғауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Топырақтану пәнінің негізгі мақсаты - топырақ, оның құрылысы, құрамы мен қасиеттері, білім беру, даму және қызмет ету процестері, географиялық таралу заңдылықтары, сыртқы ортамен өзара байланысы, ұтымды пайдалану жолдары мен әдістері туралы қазіргі заманғы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттердің жүйелі базалық түсінігін, алғашқы білімін, білімді инженерия және нейроинформатика негіздері бойынша зияткерлік жүйелерді құрудың екі негізгі бағыты ретінде қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеохимия және экотоксикология

    «Биогеохимия және экотоксикология» – пәнін оқу барысында білім алушы зиянды заттардың қоршаған ортадағы ингридиенттік құрамын, таралу ерекшеліктерін, биологиялық әсер етуін, активизацисын, дезактивизациясын зерттейтін токсикология саласымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкология

    Геожүйелерді шаруашылықта игерудің геоэкологиялық принциптерін және антропогенездің геожүйелерге әсерінің экологиялық салдарларын алдын ала болжау жасауды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік экология

    Өнеркәсіптік объектілердің тірі организмдерге және қоршаған орта жағдайларына әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жер қорлары және оны қорғау

    Білім алушылар ресурстарды үнемдейтін технологияларды қолдану арқылы топырақ құнарлылығын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және табиғи ресурстарды басқару

    Пәннің мақсаты: білім алушылар табиғи ресурстарды, оның ішінде экологиялық құқықтық реттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерімен таныстыру. Экология және табиғи ресурстарды басқарудың қазіргі жағдайы және олардың өзгеру тенденцияларын, ресурстардың ұғымын меңгертеді. Табиғи ресурстарды басқаруды жүргізу мақсатында экологиялық проблемаларды шешу жолдарын оқып-зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауа бассейнін ластанудан қорғау

    Пәнді (модульді)меңгерудің мақсаттары мен міндеттері атмосфералық ауаны қорғаудың құқықтық негіздері, гигиеналық атмосфералық ауаға шығарындыларды нормалау және нормалау; сапаны бағалау саласында ауа бассейнін қорғаудың негізгі әдістері мен тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР химиялық өндірісінің қоршаған ортаға әсері

    Химиялық ластануға қоршаған ортада табиғи, табиғи – антропогенді және антропогенді немесе тіршілік ортада болып жатқан физикалық – химиялық процестер кезеңдері болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық мониторинг

    Мақсаты - экомониторингті ұйымдастырудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын зерделеу, сынамаларды іріктеу, өлшеу және қадағалау нүктелерін орналастыру, табиғи және табиғи-антропогендік объектілердің байқалатын компоненттерінің жай-күйі туралы деректерді жинау және талдау, қоршаған ортаның сапасын бағалау және жай-күйін болжау, қоршаған ортаның жай-күйін жіктеу әдістемелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше қорғалатын табиғи аймақтар

    Табиғи және тарихи-мәдени объектілердің биологиялық әртүрлілігін сақтау, қорғау, қалпына келтіру және сақтауға арналған экологиялық және ғылыми мекемелердің мәртебесі бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафтану

    Пән жобаларға мемлекеттік экологиялық сараптама жүргізудің қағидалары, тәртібі, экономикалық қызметтің қоршаған ортаға әсерінің түрлері мен түрлерінің жіктелуі, бағалау жүйелері, ландшафттардың жай-күйін және олардың компоненттерін реттеуді оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық картаға түсіру

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы әртүрлі карталар мен картограммаларды жасайды, экологиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу негізінде картометриялық жұмыстарды орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылық экологиясы

    «Ауыл шаруашылық экологиясы» білім алушылардың теориялық және практикалық білімдерін, құқықтық құжаттар, нормалар және агрономия саласындағы жұмыстардың экологиялық ережелері үшін қоршаған ортаны қорғау заңдарын қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық ресурстану

    Білім алушылар бұл пәнді меңгеру барысында экологиялық ресурстану бойынша табиғат ресурстарын пайдаланудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін ұйымдастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиядағы геоақпараттық жүйелер

    Экологияда геоақпараттық жүйелерді пайдаланудың мақсаты ақпаратты жедел алуға және оны картотекалық жүйеде көрсетуге, экожүйенің жай-күйін бағалауға және оның дамуын болжауға мүмкіндік береді. Экологияда ГАЖ технологиясын белсенді қолдану осы саладағы мамандарды даярлау болып табылады .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қорықтарісі

    Пәнді оқу барысында ерекше қорғалатын табиғи территорияларды жіктеу (қорықтар, қорықшалар, табиғи парктер, табиғи ескерткіштер және т.б. ) үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Популяциялық экология

    Білім алушыларға экологиялық популяция туралы түсінік беру. Жаңа биологияның жауапты міндеттерінің бірі популяциялармен түрлердің эволюциясын саналы түрде басқаруға бағыттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экологиялық пәндерді, жалпы экожүйелер мен биосфера қызметінің негізгі заңдылықтарын түсінуге, қоршаған ортаны бақылауды жүргізуге, экологиялық мониторингті ұйымдастыруға, бақылауларды бағалауға негізделген тиімді шешімдерді таңдауға бағытталған білімді пайдаланады
  • Экология бойынша жедел ақпарат алу және оны геоақпараттық жүйеде көрсету, Жерді қашықтықтан зондтау нәтижелерін анықтау арқылы сараптама және бақылау жүргізу дағдыларын қолданады.
  • Әр түрлі қызмет салаларында жаратылыстану, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, кәсіпкерлік, құқықтық, экологиялық білімдерді, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін және көшбасшылық қасиеттерді қолданады.
  • Бұзылған аумақтарды қалпына келтірудің мүмкін жолдарын анықтауды, табиғи жүйелердің экологиялық әлеуеті және олардың тұрақтылығы туралы білімдерін талдауды, аумақтардың, өндірістік және технологиялық жобалардың экологиялық сараптамасын ұйымдастыру қағидаларын білуді, әртүрлі дәрежедегі табиғи-антропогендік геожүйелердің динамикасын бағалау және қалыптасу қағидаларын меңгереді
  • Қоршаған орта обьектілері үшін Қазақстан Республикасының Қоршаған орта сапасының жай-күйін талдау, бағалау, қалыптастыру,экологиялық жүйелердің жәй-күйін зерттеу, сәйкестендіру, сипаттау және бағалау үшін далалық, зертханалық эксперименттер мен бақылаулар жүргізуге қабілетті.
  • Экологиялық мониторинг жоспарларының сақталуын бақылау және талдау жүргізу кезінде қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық және республикалық заңнамалардың талаптары туралы біледі, қазіргі заманғы бизнестің даму тенденцияларын, оның аймақтар үшін экологияның маңыздылығын түсінеді, экономикалық басқару және өндіріс саласындағы экологиялық проблемаларды талдау және бағалайды, қоршаған ортаға техногенді әсер туралы ақпаратты жинау, экологиялық тәуекелді бағалау әдістерін қолданады
  • Экологиялық қауіпсіздік және нормалау рәсімдерін басқару үшін ауыл шаруашылығындағы экологиялық заңдарды, нормативтік және басқа да құжаттаманы меңгереді
  • Қоршаған ортаны қорғау саласындағы республикалық және халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білуді, халық санының динамикасы және оның жеке аймақтарда орналасуын талдайды, жаһандық және аймақтық урбанизация процестерін бағалайды, еңбек ресурстарын табысты қалыптастыру үшін білімдерді синтездеуді меңгереді
  • Табиғат пен экономикадағы заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді түсіндіру үшін жаратылыстану пәндерінің тұжырымдамалық теориялары мен заңдылықтарын біледі
  • Негізгі жергілікті, өңірлік, жаһандық экологиялық проблемаларды анықтау мен сипаттауды, экожүйелердің құрылымы мен функцияларының бұзылуын тиімді шешу жолдарын таңдауды, қоршаған ортаға әсерді бағалаудың өзіндік әдістерін және бағалаудың экологиялық-экономикалық негіздерін таңдауды меңгерген, экологиялық ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар әдістерін қолданады
Top