Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M06104 АТ жобаларын басқару в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – компаниялардың тиімділігін арттыратын және олардың цифрлық кеңістікте интеграциялануын қамтамасыз ететін бағдарламалық өнімдерді әзірлеу, енгізу және басқаруда кең компетенцияларға иелендіру, АТ-жобаларын басқару саласындағы жоғары білікті мамандарды кәсіби және ғылыми-зерттеу даярлығын қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жобаларды басқару теориясы мен практикасы
Маркетингті басқару
Жоғары мектеп: психологиялық-педагогикалық даму стратегиялары
Менеджерлерге арналған экономика
Математикалық программалау
Бейнелерді тану әдістері
Шетел тілі (кәсіби)
Стартаптар мен инновацияларды басқару
Бизнес процестерді басқару
Ғылыми зерттеу әдістері
Инновациялық менеджмент
Тарих және ғылым философиясы
-
2 Оқу жылы
Жобаны тиімді басқару
Жоба сапасы мен тәуекелдерін басқару
АЖ және жобаларды басқарудың интеллектуалды әдістері
Жобаның стейкхолдерлерін жане интеграцияны басқару
Кеңейтілген қаржылық менеджмент
Жобаларды қаржылық басқару
Деректер базасын басқару әдістері және бизнес-аналитика
Деректерді талдаудың заманауи құралдары
Ақпараттық жүйелер архитектурасын талдау және жобалау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жобаны, бағдарламаны және портфельді басқару негіздерін білу; жобаны басқарудың өзіндік құралдары мен әдістері; жобалық құжаттаманы жүргізе білу; нарықтық зерттеулер жүргізе білу.
- Жобалардағы тәуекелдерді басқару әдістерін қолдану
- Жобаларды қаржылық басқару жобасы бойынша оңтайландыру шешімдерін қабылдау негізінде жобалардың сапасын, мерзімін басқару
- Жоба командасын басқару және дамыту дағдыларына ие болу; мүдделі тараптарды басқара білу; жобаны басқару үшін ақпараттық технологияларды пайдалана білу; жобаны басқаруға икемді көзқарасқа ие болу.
- Қажет болған жағдайда кәсіби және ғылыми қызметте қарым-қатынас құралы ретінде ағылшын тілін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізудің стандарттары мен ережелеріне сәйкес ғылыми зерттеу процесі мен нәтижесін құжаттау
- Жобаның мүдделі тараптары мен контрагенттерін басқару әдістерін қолдану
- Бизнесті талдау, аудит және ақпараттық жүйелердің жүйелік талдау әдістерін қолдану.
- Компаниялар мен жобалардың ішкі және сыртқы ортасының факторларын бағалай білу, компаниялар мен жобаларды қаржылық талдау дағдыларын меңгеру, жобалар арқылы компанияның даму стратегиясын құрастыру.
- Ұйымның цифрлық инфрақұрылымына талдау жүргізу, бизнес-процестерді оңтайландыру әдістерін қолдану және ақпараттық ресурстардың тиімділігін бағалау
- Жобаны біріктіру негіздерін білу және жоба мазмұнын басқара білу; жоба жоспарын құра білу; жобаларды инвестициялауды талдау дағдыларын меңгеру; жобаның құны мен сатып алуды басқара білу, жобаның сапасы мен тәуекелдерін басқара білу.
- Инновацияларды басқару үшін ақпараттық технологияларды және стартаптар мен IT жобаларды жүзеге асырудың тиімді әдістерін пайдалану.
- Жоғары технологиялық тауарлар нарығында маркетингтік зерттеулер жүргізу қабілетіне ие болу; экономикалық және қаржылық критерийлер бойынша инновацияның өмірлік циклінің кезеңдерін модельдеу және анықтау қабілеті болуы.
- Теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу арқылы, АКТ-ның бар салаларынан, жаңа немесе пәнаралық салалардан білімдерді біріктіру арқылы және философиялық, тарихи, лингвистикалық, психологиялық факторларды ескере отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласын дамыту
- Коммуникацияларды, топ пен жоба қызметкерлерін дамытуды ұйымдастыру және басқару
- Университеттің білім беру ортасын басқаруда, оқу бағдарламаларын жобалауда, инклюзивті және цифрлық тәсілдерді енгізуде, сондай-ақ көшбасшылық, коучинг және ғылыми талдау принциптеріне негізделген академиялық ұжымдардың кәсіби өзара әрекеттесуінде және дамуында заманауи психологиялық-педагогикалық стратегияларды қолдану қабілетінің болуы