Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалардың мінез-құлқы мен психоэмоционалдық жай-күйінің, оның ішінде аутизм спектрінің бұзылулары бар балалардың мінез-құлқының психодиагностикасын жүргізу білімі мен дағдыларын меңгерген психологты кәсіби даярлау; түзету-дамыту сабақтары мен кәсіби міндеттерді шешу үшін психологиялық ықпал етудің әртүрлі тәсілдерін қолдану және базалық техникаларды пайдалана отырып психологиялық сүйемелдеу.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе және имиджелогия

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық қызмет, кәсіби имидж туралы білімді қалыптастыру, кәсіби бағыттылықты, мәдениет пен шеберлікті дамыту. психологиялық-педагогикалық қызметтің мәні, мазмұны мен құрылымы, педагог-психолог имиджі, кәсіби қызметтің өзара әрекеттесу сипаты мен тиімділігіне имидждің әсері, оң жеке имиджді қалыптастыру тәсілдері мен шарттары туралы білімді қалыптастыру; кәсіби имиджді диагностикалау және жобалау бойынша әдістемелер мен техниканы меңгеру дағдыларын дамыту Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    Пән психологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдерімен танысуға, психологиялық ғылымның дамуындағы дағдарыс кезеңдеріне талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыруға; белгілі бір кезеңнің жалпы мәдени және жалпы ғылыми ортасының өзара әрекеттесуінде негізгі ғылыми мектептердің қалыптасуын, психологиялық көзқарастардың ғылымның қазіргі жағдайына әсерін зерттеуге бағытталған. Әдістері: әңгіме, проблемалық дәріс, кейс әдісі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік психология

    Курстың мақсаты-жалпы және психологиялық мәдениетті арттыру, өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пәннің міндеттері-бұл жас психологиясының негізгі теориялық негіздерімен танысу; әр түрлі жас кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктері; жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу уақытын жоспарлау және ұйымдастыру мүмкіндігі. Әдістері: интерактивті оқыту әдістері, портфолио, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық негіздері

    Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    «Шоқантану» пәні қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психокоррекция

    Пән тұлғаның даму деңгейіне кешенді әсер ету қабілетін қалыптастыру үшін психологиялық түзетудің негізгі ғылыми - теориялық бағыттары, психологиялық түзетудің принциптері, компоненттері, әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; практикалық психологияда қолданылатын психокоррекцияның заманауи әдістерін игеру, сонымен қатар түзету шараларының формалары мен әдістерінің тиімділігін таңдау, іске асыру және бағалау мүмкіндігі. Әдістері: Дөңгелек үстел әдісі, аквариум, пікірталас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ОЖЖ анатомиясы және физиологиясы

    ОЖЖ-ні зерттеу психика мен мінез-құлықты түсіну үшін маңызды. Медициналық психологтарға – диагностика мен оңалту үшін, сот психологтарына – сараптама мен психикалық ауытқулары бар тұлғалардың қылмыстық мінез-құлқына нейрофизиологиялық факторлардың әсерін талдау үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • MINOR Бихевиоризм теориясы

    Мінез-құлық психологиясындағы мінез-құлық тәсілінің әдіснамалық негіздері. АСБ терапиядағы мінез-құлық тәсілдерін жіктеу. Бихевиоризмнің негізгі тұжырымдамасы: Дж. Уотсонның классикалық бихевиоризмі. Э. Торндайктың бихевиоризм аясындағы зерттеулері. Б. Скиннердің бихевиоризм аясындағы зерттеулері. Э. Толменнің когнитивтік бихевиоризмі Аутистік спектрдің эмоционалдық, мінез-құлық бұзылулары және бұзылулары бар балалар мен жасөспірімдердің даму тарихы мен аурулары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлға теориясы

    Курстың мақсаты - адамның әлеуметтік ортамен өзара әрекеттесуіндегі көрінісімен байланысты негізгі әлеуметтік-психологиялық құбылыстар туралы білімді игеру. Курстың негізгі міндеттері: студенттердің тұлға психологиясында қолданылатын негізгі ұғымдарды игеруі; әлеуметтік психологиядағы тұлғаны түсінудің негізгі тәсілдерімен танысу; тұлғаның негізгі әлеуметтік-психологиялық көріністерімен танысу. Дөңгелек үстел әдісі, іскери ойын әдісі, кейс әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Виртуалды психология

    Мақсаты: психологиялық құбылыстардың өзара байланысын және объектілердің өзара әрекеттесуі жанама түрде электронды ақпарат тасымалдаушылары болатын қызмет саласын зерттейтін виртуалды психология саласындағы студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру, психология арқылы "адам-виртуалды шындық"жүйесінің тиімділігін арттыру. Мазмұны: әртүрлі виртуалды әлемдер мен кибернетикалық кеңістіктердегі адамның психологиялық сипаттамалары. ВП блоктарын зерттеу: техникалық жанама, рефлексия және виртуалды эргономика. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиапсихология

    Психология ғылымдары саласының жаңа бағыты – медиапсихология, оның нәтижесі медиамирдегі тұлғаның өзара әрекеттесуі мен мінез-құлқының психологиялық аспектілері туралы теориялық және практикалық білім болып табылады. Пән жеке және топтық медиа эффект сияқты түсінікті қалыптастырады, медиа кеңістіктің адам өміріне және медиа-иммунитетті алуға әсер ету дәрежесін талдайды. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентациялар, компьютерлік ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Оқу мәтіндерінің түсінігімен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; ақпарат көздерімен, кітапхана және интернет ресурстарымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; академиялық ортадағы плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты құрастыру дағдыларын қалыптастыру (реферат, эссе, рецензия, эссе, курстық және дипломдық жұмыс). Оқу материалдарын қолдана отырып және білім беру процесінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану арқылы тәжірибелік сабақ өткізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Психодиагностика негіздері

    Мақсаты: психодиагностикалық әдістемелерді зерттеу, жеке тұлғаны диагностикалау бойынша білім, білік және дағдылар жүйесін беру, оқыту, тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу процесінде белсенді іс-әрекет үшін білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдануға үйрету. Мазмұны: психологиялық диагноз қою әдістері мен әдістерінің жүйесі және оның деңгейлері. Зерттеу және зерттеу міндеттерін ажырату. Психодиагностикалық есептер мен зерттеу әдістерінің жіктелуі. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы ғылыми мәтіндерді оқу негіздері

    Курс ғылыми мәтіндерді талдау, сыни ойлау, эмпирикалық зерттеулермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол курстық және дипломдық жұмыстарды жазу үшін студенттерге, сондай-ақ заманауи теориялар мен зерттеулерді түсінуі қажет практикалық психологтарға қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері

    Психологиялық кеңес беру принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен танысу. Міндеттері: - психотерапевтік шындықтың теориялық картасын беру, оның шеңберінде кеңес берудің өзіндік тәжірибесін бір уақытта ұғынуға және барлық белгілі психотерапевтік әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады; - психотехникалық ойлау негіздерін , психолог-консультанттың дүниетанымын және кәсіби этикасын қалыптастыру. Әдістері: проблемалық дәріс, миға шабуыл, кейс әдісі, семинар-тренинг

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психотерапия негіздері

    «Психотерапия негіздері» пәні теорияны практикамен байланыстыратын психологияның бір саласы ретінде психотерапияның ерекшеліктерін ашуға бағытталған; студенттердің психотерапияның әдістемелік негіздері мен теориялық мәселелерін, қазіргі кезеңдегі психотерапия дамуының негізгі тенденцияларын меңгеруі; негізгі психотерапиялық әдістермен таныстыру; психологтың практикалық міндеттерін, психотерапияның теорияларын, әдістері мен әдістерін талқылау, психолог үшін міндетті этикалық нормаларды сіңіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиядан практикум

    Курс студенттерді психологтың кәсіби қызметінің негізгі әдістерімен, олардың жіктелуімен және практикада қолдану ерекшеліктерімен таныстыруға, сондай-ақ қазіргі жағдайда психологтың диагностикалық, түзету және болжау жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық және эксперименттік психологияның дамуындағы іргелі және қолданбалы білімді бекіту. Әдістері: рөлдік ойын, оқу кафесі, пікірталас әдісі, фишбоун, дөңгелек үстел әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық психология

    Пән әртүрлі әлеуметтік, этникалық және жас топтарының өкілдері арасындағы психологиялық айырмашылықтар туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған; даралық құрылымындағы Әлеуметтік және биологиялық қатынастар. Белгілердің топтық таралуын талдау дағдылары мен біліктерін қалыптастыру; зерттеудің қазіргі заманғы бағыттарын зерттеуге деген ынтаны арттыру; темперамент, физика және т.б. түрлеріне қатысты психологиялық типологияларды құру. Әдістері:дөңгелек үстел әдісі, іскерлік ойын әдісі, пікірталас, рөлдік ойын, шешім ағашы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік психология

    Курс жүйелік-әрекеттік сипаттағы әмбебап құзыреттерді қалыптастыруға, студенттің зауыттағы технологиялық процесті басқарудағы, энергетикалық жүйедегі орны туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, адам еңбегін зерттеуге, жетілдіруге және жобалауға қатысуға мүмкіндік беретін инженерлік психология білімін меңгеруге; инженерлік психологияның арнайы әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеруге бағытталған. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, аквариум, пікірталас әдісі, кейс әдісі, шешім ағашы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотренинг теориясы мен практикасы

    Мақсаты: Студенттерді кәсіби білімді, психологиялық тренингтің дағдылары мен дағдыларын игеру. Осы курс шеңберінде студенттердің психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен теориялық ережелері туралы түсініктерін дамытуға, сондай-ақ әдістерді қолдана отырып, олардың бағытына қарай оқу топтарында жұмыс істеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады. және психологиялық тренингтің әдістері. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталдық психология

    Мақсаты-Психологиялық эксперименттің негізгі ұғымдары мен процедуралары туралы ақпарат беру, эксперименттік психология мәселелерін жеңілдету, эксперименттік зерттеуді жоспарлау мен жүргізуге, нәтижелерді өңдеу мен талқылауға қойылатын талаптармен таныстыру. Зерттеу мәселесі мен гипотезаларын әдіснамалық тұрғыдан дұрыс тұжырымдауға, эксперименттік процедураны жүргізуге, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, эксперименттік зерттеуді рецензиялауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру. Интерактивті оқыту әдістері, портфолио

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы және іскерлік этикет

    Пән тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынастың психологиялық негіздерін және іскерлік этикет ережелерін зерттейді. Қабылдау мен қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес тәсілдері, қақтығыстарды шешу, сондай-ақ кәсіби имидж қалыптастыру тақырыптары қарастырылады. Бұл пән әлеуметтік салада, бизнес, білім беру және мемлекеттік қызметте жұмыс істейтіндер үшін маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология

    Курс ми мен когнитивтік функциялардың байланысын зерттейді. Медициналық психологтар үшін – неврологиялық бұзылыстарды анықтау мен оңалтуда маңызды. Құқықтық психологтар бұл білімді сараптама, қылмыскерлер мен жәбірленушілердегі когнитивтік бұзылыстарды талдау және куәлік беру қабілетін бағалау кезінде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасылық психология және кеңес беру

    Курс ғылыми мәтіндерді талдау, сыни ойлау, эмпирикалық зерттеулермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Ол курстық және дипломдық жұмыстарды жазу үшін студенттерге, сондай-ақ заманауи теориялар мен зерттеулерді түсінуі қажет практикалық психологтарға қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арт-терапия және технология

    Курс арт-терапия дамуының тарихи кезеңдерін, іргелі ұғымдарды, балалармен және ересектермен арт-терапиялық жұмыстың негіздерін зерттеудің теориялық тәсілдерін зерттеуге, арт-терапия әдістерін игеруге, заманауи психологиялық практикада арт - терапиялық технологияларды қолдана отырып, психокоррекция дағдыларын игеруге, арт-терапиялық жұмысты жүргізу процесінде адамның психоэмоционалды жағдайын талдау және болжау дағдыларын дамытуға бағытталған. Әдістері: заманауи мультимедиялық құралдар негізінде шығармашылық шеберхана, пікірталас әдісі, презентациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Заң психологиясы

    Бұл пән құқық қолдану практикасының психологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Ол қылмыскерлердің, жәбірленушілердің және куәгерлердің тұлғасын диагностикалауды, қылмыстық мінез-құлықтың психологиялық механизмдерін талдауды, сондай-ақ сот және тергеу әрекеттерін психологиялық сүйемелдеу әдістерін қамтиды. Заң психологтары үшін бұл курс сот-психологиялық сараптама жүргізу, құқық қорғау органдарында, пенитенциарлық мекемелерде және құқық қорғау ұйымдарында жұмыс істеу үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық психология

    Пән студенттердің психикалық бұзылулар мен ауытқулар, олардың пайда болу факторлары, балалар мен ересектердің дамуын оңтайландыруға, психологиялық әсерлер туралы білімдерін игеруге, медициналық психология туралы қолданбалы сала, оның тақырыбы, міндеттері, құрылымы, зерттеу әдістері, даму кезеңдері туралы түсінік қалыптастыруға; аурудың себебін оның динамикасына әсер ететін факторлар ретінде тану дағдыларын игеругебағытталған;. Әдістері: дөңгелек үстел әдісі, миға шабуыл, оқу кафесі, шешім ағашы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ювеналды психология

    Пән балалар мен жасөспірімдердің дамуын құқықтық және медициналық психология тұрғысынан қарастырады. Құқықбұзушылықтың алдын алу, сот процесіне психологиялық қолдау көрсету, психикалық бұзылыстарды анықтау және түзету, жарақатпен жұмыс істеу және ерекше қажеттіліктері бар балалардың отбасыларына қолдау көрсету мәселелері қамтылады. Бұл пән заңгерлік және медициналық психологтарға маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Пән этникалық және мәдени тиістіліктің адам өміріне әсер етуінің психологиялық заңдылықтарын түсіну мақсатында этникалық психология теориялары туралы түсініктерді қалыптастыруға; қолданбалы зерттеулер жүргізу кезінде, сондай-ақ этносаралық өзара іс-қимыл практикасында эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу білімін табысты пайдалануды ынталандыруға бағытталған. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі, аквариум, коктейль кеші.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коучинг және заманауи психотехникалар

    Мақсаты-коучердің кәсіби қызметінің негізгі этикалық қағидаларын және оның жеке қасиеттеріне, теориялық біліміне, тәжірибесі мен практикалық дағдыларына қойылатын талаптарды білу; психолог қызметінің қазіргі түрлі бағыттарының табысты бағдарлануы үшін психологиялық коучинг пен психотехниканың қазіргі заманғы тұжырымдамаларымен, түрлерімен, формаларымен, базалық әдістерімен және модельдерімен танысу. Оқытудың белсенді әдістері, кейс әдісі, тренинг.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиация

    Қақтығыстану мен медиация курсы отбасылық, еңбек, білім беру және құқықтық салаларда дау-дамайларды шешу дағдыларын қалыптастырады. Құқықтық психологтар үшін — құқықтық жанжалдармен жұмыс істеуде, медициналық психологтар үшін — пациенттермен, туыстарымен және медицина қызметкерлерімен дағдарыс жағдайларында өзара әрекеттесу үшін маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қылмыстық тұлға типологиясы

    Бұл курс қылмыскерлердің психикасының ерекшеліктерін, олардың мотивациясын және құқық бұзушы мінез-құлыққа бейімдейтін факторларды зерттеуге бағытталған. Құқықтық психологтар үшін ол қылмыстық психология, сот сараптамасы, қылмыстың алдын алу және сотталғандарды қайта әлеуметтендіру саласында қажет. Медициналық психологтар бұл пәнді агрессивті немесе антисоциалды мінез-құлықпен байланысты психикалық бұзылыстары бар науқастармен жұмыс кезінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    «Психологиядағы математикалық әдістер» пәнін игерудің міндеттері студенттің психологиядағы математикалық әдістерді қолданудағы білім мен құзыреттілік жүйесін игеруге дайын болуын қамтамасыз ету, психологиялық зерттеулердің нәтижелері мен қорытындыларын үлкен статистикалық сенімділікпен анықтау - студенттердің қабілеттері мен құзіреттерін дамыту негізі ретінде. эксперимент әдістемесі мен технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • MINOR Мүгедектігі бар адамдарды сүйемелдеу психологиясы

    Курс мыналарға арналған: мүгедектерге психологиялық қолдау көрсету мүмкіндіктерін, оның ішінде оңалту орталықтарының жұмысын зерделеу; осы санаттағы адамдармен жұмыс істеудің заманауи әдістерін зерттеу; мүгедектердің туыстарымен психологтың жұмысын зерттеу; психологтың осы санаттағы тұрғындармен олардың кемістігіне бейімделу және қазіргі қоғамға одан әрі кірігу бойынша практикалық жұмысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виктимиология

    Пән қылмыс пен зорлық-зомбылық құрбандарының мінез-құлқын зерттейді, виктимділік факторларын талдайды және алдын алу бағдарламаларын әзірлейді. Ол құқықтық психологтар үшін ерекше маңызды, өйткені олар жәбірленушілермен, куәгерлермен жұмыс істейді және қылмыстың алдын алу шараларын әзірлейді. Медициналық психологтар бұл білімді дағдарыстық психологияда, зорлық-зомбылыққа, апаттарға немесе ауыр жарақаттарға ұшыраған пациенттермен жұмыс істеу барысында қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Емдеу мекемелеріндегі психологиялық жұмыс

    Бұл пән медициналық ортада психологиялық әдістерді қолдануға бағытталған. Медициналық психологтар үшін курс психикалық және неврологиялық аурулары бар науқастарды диагностикалау, түзету және оңалту, ауыр науқастарға психологиялық қолдау көрсету, психосоматикалық бұзылулармен жұмыс істеу, сондай-ақ дәрігерлер мен пациенттердің туыстарымен өзара әрекеттесу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сот-психологиялық сараптама

    Бұл курс сот ісін жүргізу шеңберінде сараптама жүргізуге мамандарды дайындайды. Ол құқықтық психологтар үшін өте маңызды, өйткені жеке тұлғаны талдау әдістерін, психикалық жағдайды бағалауды, әрекетке қабілеттілікті анықтауды және сот процесіне қатысушылардың мінез-құлқын болжауды қамтиды. Медициналық психологтар үшін бұл пән психикалық бұзылыстары бар пациенттерге сот-медициналық сараптама жүргізу барысында пайдалы болуы мүмкін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық оңалту

    Пән стресстерден, жарақаттардан және дағдарыстардан кейінгі қалпына келтіру әдістерін зерттейді. Медициналық психологтар бұл білімді ауыр сырқаттан, психикалық бұзылыстардан және дағдарыстық жағдайлардан зардап шеккен науқастармен жұмыс барысында қолданады. Құқықтық психологтар психологиялық оңалту әдістерін жәбірленушілермен, сотталғандармен және қылмыс пен зорлық-зомбылықты бастан кешкен адамдармен жұмыс барысында қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Аутизм спектрі бұзылған балаларды психологиялық сүйемелдеудің теориялық және практикалық негіздері

    Пән аутизм спектрінің бұзылыстары (АСБ) бар балалардың психикалық дамуының ерекшеліктерін, диагностика әдістері мен психологиялық көмектесу жолдарын қарастырады. Түзету жұмыстарының стратегиялары, отбасымен және мамандармен өзара әрекет ету мәселелері қаралады. Бұл білім инклюзивті және түзету білім беру саласында жұмыс істейтін педагогтар мен психологтар үшін маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Девиантты мінез-құлық психологиясы

    Курс студенттерге девиантті мінез-құлықтың себептері мен түрлерін түсінуге, оны анықтау мен түзету әдістерін үйренуге көмектеседі. Құқықтық психологтар үшін — құқық қорғау жүйесінде, медициналық психологтар үшін — психикалық ауытқуы бар адамдарды оңалтқанда маңызды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психикалық функцияларды қалпына келтірудің психологиялық негіздері

    Курс психикалық және неврологиялық бұзылыстардан кейін когнитивті және эмоционалды функцияларды қалпына келтіру үдерістерін зерттеуге бағытталған. Ол жарақат, инсульт, депрессия, мазасыздық бұзылыстары бар пациенттермен жұмыс істейтін медициналық психологтар үшін ерекше маңызды. Сонымен қатар, бұл курс құқықтық психологтарға да пайдалы болуы мүмкін, әсіресе когнитивті бұзылыстары бар жәбірленушілермен, куәгерлермен және сотталғандармен жұмыс істегенде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Пенитенциарлық мекемелеріндегі психологиялық жұмыс

    Бұл курс сотталғандарды психологиялық сүйемелдеудің ерекшеліктеріне, қылмыстық мінез-құлықтың қайталануын болдырмауға және жазасын өтеп жатқан адамдардың әлеуметтік бейімделуіне арналған. Заң психологтары үшін пән ресоциализация, қылмыскерлердің психологиялық диагностикасы, пенитенциарлық ортадағы тұлғалық ауытқулар мен жанжалдармен жұмыс істеу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Патопсихология

    Курс психикалық үдерістердің бұзылу заңдылықтарын, психопатологияларды диагностикалауды және түзету бағдарламаларын әзірлеуді зерттейді. Медициналық психологтар үшін бұл пән психикалық бұзылыстары бар пациенттермен жұмыс істеу үшін қажет. Құқықтық психологтар патопсихология білімдерін әрекетке қабілеттілікті бағалау, қылмыстық мінез-құлықтың қайталануының алдын алу және айыпталушылар мен жәбірленушілердің жағдайын сараптау кезінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Психологияның кәсіби саласында базалық және тәжірибеге бағытталған білімді меңгерген.
  • Психотехника мен тәсілдердің негізгі стратегияларын білу негізінде психопрофилактикалық, психодиагностикалық, психокоррекциялық және консультациялық жұмыстарды орындайды
  • Қазақстан Республикасының солтүстік аймағын ескере отырып, адам қызметінің әр түрлі салаларындағы кәсіби міндеттерді шешу және болжау
  • Психологтың кәсіби қызметіне психологияның қазіргі жай-күйін зерделеуді енгізу және аутистік спектрдің аурулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістемелерін пайдалану саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру
  • Зерттелетін салада ғылыми зерттеулер, жасанды интеллект және академиялық жазу әдістерін қолдану, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтау, кәсіби қызметке инклюзивті қағидаттарды енгізу, дене шынықтырудың практикалық негіздерін білуді көрсету
  • Іс-тәжірибеде мақсаттар мен міндеттерге сәйкес үшінші тарап ұйымдарының сұранысы бойынша әлеуметтік-психологиялық зерттеулер мен іс-шаралар ұйымдастыру.
  • Қазақстан тарихының негізгі заңдылықтарын, философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық, жаратылыстану және құқықтық білім негіздерін, қазақ, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияларды білу және түсіну
  • Заманауи психотехниканы қолданып, топтың ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі бағыттағы тренингтік жаттығулар өткізу.
Top