6B01507 Химия-Биология в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Түлектердің еңбек нарығындағы әлеуметтік ұтқырлық пен тұрақтылығын қамтамасыз етуде жалпы және арнайы құзыреттерді игеруде жаңғырту және жағдай жасау арқылы бәсекеге қабілетті химия-биология мұғалімдерін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Химияға кіріспе
Химияға кіріспе курсын оқыту химияның негізгі түсініктері, ұғымдары мен заңдарын түсіндіріп,атом құрылысы, химиялық байланыс, химиялық формулалар және теңдеулер арқылы есептеулерді оқытады, Химиялық тіл мен терминологияны, химиямен пәнаралық байланысты әр түрлі мәселелерді ғылыми тұрғыда шешуді үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлттық руханият
«Ұлттық руханият» пәнінің мақсаты студенттерге қазақ ұлтының ғасырлар бойы қалыптасқан әдебиеті, тарихы,өнері, халық даналығы, салты, мәдени дәстүрлері, ғылымы негізінде терең білім беру. Сол әдебиеттегі, тарихтағы, өнердегі ұлы тұлғалардың артына қалдырған мұраларын оқыту арқылы дүниетанымдарын, білім көк жиектерін кеңейту. Ұлттық рухани құндылықтар негізінде өмірлеріне мағына беру, болашақтарына жол ашу болып табылады, жаңа ұрпаққа рухани -адамгершілік қайнарын сіңіреді, өзгелерге өнеге бола білетін ұрпақ тәрбиелеу, ғылым, білім арқылы келетіндігін жіті түсіндіреді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл пән бакалаврларға кәсіби білім беру саласындағы менеджмент саласындағы теориялық білім негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді, бұл қажет болған жағдайда тиімді басқару шешімдерін қабылдауға көмектеседі және білім берудегі қазіргі заманғы менеджердің кәсібилігін анықтайтын басқару білімі мен дағдыларын қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиясы
Пәнді меңгерту мақсаты өлшемдік бағалау облысында білім алу және алынған білімді педагогикалық практикада қолдана білуді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін білуі; оқушылардың оқу жетістігін бағалау кезіндегі өте маңызды ережелер туралы білімі болуы; бағалау кезінде есептеу жүргізе алуы қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Құрылымдық ботаника және өсімдіктердің биоалуандығы
Курста ботаниканың қазіргі ғылыми жетістіктері мен жинақталған білімге жүгіне отырып өсімдіктердің құрылыстық ерекшеліктерімен, өсу және даму заңдылықтарымен, өсімдіктердің биоалуандылығымен танысады. Өсімдік клеткалары мен ұлпаларының, тамыр және өркендер жүйесінің морфологиясы және анатомиясы, өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының басты бағыттарын, көбею мен ұрпақ жалғастырудың биологиялық негізін, олардың жастық және маусымдық өзгерістерін біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық адалдық
Курсты оқу барысында студенттерге «академиялық адалдық», «плагиат», «жемқорлық», «студентің ар-намыс кодексі» сынды ұғымдар түсіндіріледі. Академиялық адалдық қағидалары, авторлық құқықты жүзеге асыру, студенттің жеке адалдығы, қазіргі социумның өмір сүруінің құқықтық негіздері туралы түсініктер қалыптастырылады, академиялық адалдық атмосферасын өсірудің отандық және шетелдік тәжірибесі, оның бұзылуына төзбеушілік зерттеледі. Оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Химиялық байланыстар мен молекулалар құрылысының теориясы
Курс кванттық механиканың тұжырымдамасын, электронның толқынды-бөлшектерлік сипатын, атом құрылымын кванттық-механикалық түсінікті қарастырады. Электронның кванттық сандар бойынша энергетикалық күйінің сипаттамасы. Атомдық орбитальдар. Көп электронды атомдар. Д.И. Менделеевтің элементтерінің периодты жүйесі және атомдардың электрондық құрылымы. Валенттік байланыстар әдісінің негізгі ережелері оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Теориялық бейорганикалық химия
Курстың мазмұны химияның теориялық негіздері, атом молекулалық ілім, атом құрылысы, химиялық байланыс түрлері, химиялық кинетика заңдылықтары, химиялық термодинамика, химиялық тепе-теңдік, тотығу-тотықсыздану реакциялары, комплексті қосылыстар, бейорганикалық қосылыстар класының химиялық қасиеттері, алыну жолдары мен қолданылуы айтылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы және систематикасы
Систематикалық топтарадағы өсімдіктер морфологиясы мен (сыртқы құрылысын) анатомиясымен (ішкі құрылысын) және оның цитологиямен, физиологиямен және экологиямен байланысып, теориялық және қолданбалы мәнісімен, репродуктивтік биология негізімен таныстырады. Төменгі және жоғары сатыдағы әртүрлі систематикалық топтар өсімдіктерінің көбеюімен, өсімдіктердің әлемінің алуан түрлілігімен, анатомиялық және морфологиялық құрылысы ерекшеліктерін білуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Зат құрылысы
Химиялық бөлшектердің құрылымының негізгі принциптері, әртүрлі химиялық реакциялардағы тұрақты қосылыстар мен аралық қосылыстардың химиялық, электронды және кеңістіктік құрылымының маңызды сипаттамалары, молекулярлық өзара әрекеттесу сипаты; химиялық бөлшектердің құрылымының негізгі принциптерін, қосылыстардың химиялық, электронды және кеңістіктік құрылымының әртүрлі аспектілері арасындағы байланысын анықтау қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химия
«Бейорганикалық химия» курсы химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын зерттейді; атомның құрылымы, элементтердің қасиеттерінің өзгеру заңдылықтары және олармен қалыптасқан қарапайым және күрделі заттар, химиялық байланыс және заттың құрылымы; химиялық термодинамика және кинетика негіздері; реакциялар және электрохимиялық процестер; ерітінділер концентрациясын білдіру әдістері; электролит және электролит емес ерітінділердің қасиеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Педагогика және тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Олар баланың жеке тұлғасын тәрбиелеу және дамыту процестерін зерттейді, бұл бала туралы барлық деректерді өзі біріктіретін және синтездейтін күрделі әлеуметтік жүйе болып табылатын ғылым. Технология - бұл мұғалімнің тәрбие жұмысын зерттеу, бұл оқу процесіне жан-жақты дайындық
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Химиялық талдау негіздері
"Сапалық әрі сандық талдау материалдары жинақтап берілген. Зертханалық тәжірибелер, жаттығулар мен есептеулер келтірілген.Сапалық талдауда органикалық және бейорганикалық заттар құрамын анықтауға болады.Бейорганикалық заттардың талдауында оның құрамына кіретін иондар мен молекулаларды анықтайды. Органикалық қосылыстардың талдауында (анализінде) жеке элементтерді немесе функциялық топтарды анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Химия-биологиядағы IT және цифрлық ресурстар
Курс-сандық технологияларды енгізу адамнан тек түрлі бағдарламалық қосымшалармен жұмыс істеу дағдыларын ғана емес, сонымен қатар ақпаратты пайдаланудың белгілі бір мәдениет деңгейін меңгертіп, білім сапасын арттыру, жаһандық бәсекелестікке қабілетті мамандарды даярлауға мүмкіндік береді. Болашақ мамандар ІТ-технологияның құзыреттілігі, мүмкіндіктері, ақпараттық сауаттылық, білім жүйесіндегі цифрландыру үрдісінің даму бағыттары туралы меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы зоология
Жануарлар әлемінің біртұтастығы мен алуантүрлілігін, биологиялық ағзалардың ұйымдасу деңгейлерін, жануарлардың негізгі мүшелер жүйесінің қызметі мен құрылымдық ерекшеліктерін, жүйелік құрылымдық ерекшеліктерінің принциптерін, ағзалар қызметінің дифференциациялау және интеграциялау қағидаларын, жануарлар әлемінің ең қарапайым біржасушалы түрінен жоғары сатыдағы түрлеріне дейін (бунақаяқтылар, моллюскалар, хордалылар) жануарлар әлемінің даму заңдылықтарын зерттейді. Морфофизиологиялық құрылымын, филогениясын, эмбриогенездік ерекшелігін, физиологиясын, көбеюін, географиялық таралуын сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның теориялық негіздері
Курс органикалық химияның барлық негізгі бөлімдерін қамтиды. Органикалық қосылыстардың номенклатурасы, изомериясы, физикалық және химиялық қасиеттері, қаныққан, қанықпаған көмірсутектерді, циклоалкандарды, көмірсутектердің алифатикалық қатарының туындыларының алу әдістері мен қолданылуы, сонымен қатар органикалық қосылыстардың реакция механизмдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
Аналитикалық химия - химиялық қосылыстарды анықтау әдісі, заттардың химиялық құрамын және олардың құрылымын анықтау принциптері мен әдістері туралы химиялық анализдің ғылыми негізі. Пәнді оқудың мақсаты – заттарды талдаудың заманауи әдістерін, өндіріс пен қоршаған орта объектілерін мұқият бақылау аналитикалық химияның жетістіктеріне негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Зоология
Биологияның негізгі концепцияларын, әдістерін және оның даму болашағын; жануарлардың көптүрлілігін және олардың қалыптасуының негізгі заңдылықтарын; әртүрлі топтардың биологиялық прогресі немесе регресінің себептерін; органдар жүйелерінің құрылысы мен морфологиясын, омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың негізгі таксондарының систематикасы мен эволюциясын; жануарлардың экологиялық жүйелердегі орны мен ролін; олардың шаруашылықтық, медициналық және кәсіптік маңызын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Органикалық химия
Қазіргі органикалық химия саны жылдан жылға артып келе жатқан көптеген органикалық қосылыстар туралы үйретеді. Органикалық заттар қандай да бір функциональды топтары бар органикалық қосылыстар кластарына біріктіріледі. Өзара және периодтық жүйенің басқа элементтерімен байланысқан көміртегі атомдары негізін құрайтын қосылыстарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Адам анатомиясы биологиялық ғылымдардың,соның ішінде морфологиялық ғылымдардың бір саласы. Адам анатомиясы болашақ биолог мамандарды адам организмінің құрылысымен таныстыруымен қатар, олардың жалпы биологиялық заңдылықтар туралы да көз қарастарын қалыптастырады. Сонымен қатар бұл ғылым адамның дене құрылысына сыртқы ортаның, еңбектің, әлеуметтік жағдайларының тигізетін әсерлерін де қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясының іріктелген тараулары
Адам денесінің құрылысын, пішінін, қимылдарын, мүшелердің өзара қарым қатынасын зерттейтін жаратылыстану ғылымының бір саласы. Зерттеу бағыттарына сәйкес бірнеше сатылырға бөлінеді: жүйелі анатомия, топографиялық анатомия, салыстырмалы анатомия, түр анатомиясы, тұқым анатомиясы, жас анатомиясы, қалыпты анатомия, сырқаттық анатомиясы, микроскопиялық анатомия.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Адам және жануарлар физиологиясы бүтін организмнің өмір сүруін, физиологиялық жүйені, органдардың, жасушалардың және жеке клеткалық құрылымдарды зерттейді. Физиологиялық міндеті-адамның немесе жануарларлдың өмір сүру кезеңіндегі болып жатқан функцияны, фактты орнату ғана емес ең бастысы бұл функция қандай механизмнің көмегімен жүзеге асатынының қандай мақсатта жүргізілетінін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биохимия
Биологиялық химияның қазіргі заман талабына сай әдістері мен жетістіктері. Ақуыз молекулалары, құрылымы мен функциясы, ыдырау және ақуыз биосинтезі. Көмірсулар мен липидтер, дәрумендер әрекеті, ферменттердің химиялық қасиеттері, гормондардың зат алмасудағы биохимиялық рөлі. Зат алмасудағы жалпы заңдылықтарын, энергияның тірі жүйелердегі айналуын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Химияны оқыту әдістемесі
Осы заманғы химияның оқыту мен тәрбие теориясы–әдіснамалық, психологиялық, педагогикалық әрі арнайы пәндік химиялық білімді кіріктіретін ғылым.Химияны оқытудың териясы мен әдістемесінің жай –күйін анықтайтын химиялық білім беру дамуының үрдістері: саралау, кіріктіру, экологияландыру, ізгілендіру, гуманитарландыру, іргелендіру, технологияландыру, интенсивтендіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өсімдіктердің өсуі мен дамуынның физиологиялық негіздері
Өсімдіктер клеткасына судың, тұздың ену механизмі (су потенциалы, тургорлық потенциал және т.б.) мен жолдарын (пассивті және активті қабылдау, мембрана - потенциалының маңызы) түсіндіреді. Фотосинтез жолдарының алуан түрлілігін, пигменттердің қозу деңгейлерін, фотосинтетикалық фосфорилдену процестерін, өсімдіктердің біртұтастығын сипаттайды. Өсімдік организмін дұрыс түсінуге, онтогенез процесінде өсімдік организмінің физиологиялық қасиеттерінің өзгеру принциптеріне үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Жасыл өсімдіктердің негізгі физиологиялық процестерін, оларды реттеу механизмдерін және өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларымен өзара қарым-қатынас заңдылықтарын (фотосинтез, тыныс алу, су алмасу, минералды тамақтану, өсу, даму және фитогормондар) білу. Өсімдіктер тіршілігі туралы теориялық және практикалық фундаменталды физиологиялық білімді қолдану мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда инклюзивті білім беру, интеграция, жалпыға бірдей білім ұғымдарының мәні түсіндіріледі. Негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, қадағалары меңгертіледі. Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, даму тенденциялары қарастырылады. Инклюзивті оқытудың инновациялық жолдарын жүзеге асырудың заңдылықтарын қамтиды. Сонымен қатар инклюзивті білім беруде басшылыққа алынатын халықаралық және мемлекеттік құжаттармен таныстырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Академиялық жазу
Курсты оқу барысында студенттерге академиялық жазба саласы, ғылыми жұмысты дайындау ерекшеліктері туралы, академиялық жазба түрлері, кәсіби лексика туралы, терминология, деректермен, әдебиетпен ғылыми-зерттеулік жұмыс жасау туралы, сілтеме жасау ережесі туралы білімдер беріледі. Коммуникативтік, мәдениаралық, жетістікке жету сынды маңызды кәсіби құзыреттіліктер, сондай-ақ талдау жасау, сыни ойлау, ғылыми жұмысты сауатты рәсімдеу дағдылары дамытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Тірі ағзалардың физиологиясы
"Бұл курста тірі ағзаның механикалық, физикалық және биохимиялық функциясы анықталады.Тірі ағза мен физиологиялық жүйелерінің, ағзалардың, тіндердің, жасушалардың қызметін зерттейтін ғылым. Бұл пәннің мәселелері: ағзалардың бір-біріне әсерін, өзара байланысын және сыртқы ортамен қарым-қатынасын қарастырады. Бұл пән анатомия, циотология және гистологиямен байланысты."
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Табиғи қосылыстар химиясы
Курс өсімдіктер құрамына кіретін химиялық қосылыстар - флавоноидтар, алкалоидтар, антоциандар, иілік заттар, эфир майлары және т.б. туындылары, осы заттардың химиялық қасиеттері мен құрылымын, оларды бөліп алу және зерттеу әдістері, молекулалар құрылысының алуан түрлілігі бар табиғи органикалық заттардың ерекшеліктері,табиғи материалдардан биологиялық белсенді заттардың бөлінуін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Коллоидты химия
Курста қарастырылатын жүйедегі берілген күйдің болу жағдайларының заңдылықтары, жүйенің бір тепе-тендік күйден екіншісіне ауысуға жұмсалатын энергетикалық шығымдар, мұндай ауысулардағы жүйенің ішкі және сыртқы параметрлерінің ролі, адгезия, абсорбция, ылғалдану, коагуляция, дисперсті жүйелердегі электрлік беттік құбылыстар туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физикалық химия
Пән жоғары біліктілікті, химиялық түрлендірулер теориясын, химиялық процестер механизмдерін жақсы меңгерген, физикалық параметрлердің химиялық процестерге және химиялық құрамын физикалық қасиеттерге әсерін аша білетін маман-технологтарды дайындауға маңызды. Химиялық термодинамика, оның химиялық процестерге қолданылуы, фазалық тепе-теңдіктер, электрохимия, химиялық кинетика мен катализ сұрақтары қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Генетика
Адам ағзасының тұқым қуалайтын және өзгергіштік механизмдері мен заңдылықтарының биологиялық негіздерін, физикалық және ақыл-ой дамуы бұзылыстарының тұқымқуалау формаларын, оларды уақтылы диагностикалау және түзету әдістерін, селекция негіздерін игереді. Адамда тұқымқуалайтын патологияның негізгі түрлерімен, тұқымқуалаушылыққа бейімді гендік, хромосомалық және геномдық аурулар ерекшеліктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Химиядағы пәнаралық байланыс
"Жаратылыстану пәндеріне қатысты пәнаралық байланыстың барлық жүйесін тұтастай көз алдымызға елестету үшін жеке түсініктер мен ғылыми деректерді топтастыратын жетекші идеяларды ажырата білуіміз керек.Қандай ғылым болмасын бір-бірімен тығыз байланысты ұғымдар жүйесінен тұрады, оларды жетік түсінбейінше, ғылымның мазмұнын игеру мүмкін емес. Табиғаттың біртұтастығы идеясы – ғылыми-жаратылыстану пәндерінде қарастырылатын негізгі дүниетанымдық идеялардың бірі."
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Микроағзалар биотехнологиясы
Курс микроорганизмдерді культивирлеу, культивирлеудің отпимальді жағдайлары, өсу және көбею, культивирлеу әдістерін қарастырады. Микробиологиялық өндірістің негіздері, шикізат алу технологиялық процестердің сатыларын, микробты биомассаны алу, нан пісіру ашытқыларын алу, мелассадан ашытқы алу, табиғи газды микробты биомассасын, сутекті бактериялардың биомассасын алуды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Биогеохимия
"Химия–биологиялық білім берудің негізі - биогеохимиялық экология ұғымдарын қалыптастыру.Ғылымдардың үштен бірігуі нәтижесінде биогеохимия ұғымы туындайды. Биогеохимия дегеніміз – биосферадағы химиялық элементтердің жинақталуы мен таралуын, миграциясы мен айналымын,тау жыныстары мен минералдар бұзылуындағы тірі ағзалар ролін зерттейтін ғылыми пән."
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Селекцияның генетикалық негіздері
Селекция ғылымының жетістіктері кеңінен сипатталады, себебі адам үшін тұқымқуалаушылық, сұрыптау заңдылықтарын және жаңа сорттар мен будандарды алуға мүмкіндік береді. Генетикалық материалдың өзгергіштігін сипаттап, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерін талдайды. Тұқым қуалаушылық заңдылықтарын жан жақты зерттеп, өзгергіштік түрлерін анықтайды, пайда болу себептерін бақылап, есеп жүргізеді, зертханалық жұмыстарды жүргізуді меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Оқушыларға биологиялық білім беру жүйесін; биология пәнінің орта мектептерге арналған оқу бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны мен оларды құру ұстанымдарын; оқытуға қойылатын осы заманғы талаптар мен оларды іске асыру технологияларын, биологияны оқыту әдістері мен нысандарына қойылатын заманауи талаптарды меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Химиялық технология
Химиялық-технологиялық процестердің жүру заңдылықтары мен негізгі көрсеткіштерін, маңызды химиялық өндірістер технологиясының теориялық негіздерін, химиялық өндіріс өнімдерін қолдану саласын, шикізат және энергетикалық мәселелерді, шикізатты байыту, химиялық өнеркәсіптегі судың рөлін және оны дайындауды, қоршаған ортаны қорғау және өнеркәсіптік шығарындыларды тазалау мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Микробиология және вирусология негіздері
Микроорганизмдердің маңызды физиологиялық және биохимиялық қасиеттерін оқып біледі. Микробиология және вирусология жағынан жалпы микробиологиялық берілген жетістіктерді; биотехнологияның, медицинаның, тамақ өнеркәсібі мен қоршаған ортаның дамуында микроорганизмдердің ролін қарастырады. Микроорганизмдер әлемі және олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы жайында түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Биотехнология негіздері
Биотехнологиялық өндірісте қолданылатын микроорганизмдердің өндірістік-құнды штамдарын оқшаулаудың зертханалық әдістерін зерттеу; биологиялық объектілердің, метаболиттердің түрлері, биотехнологиялық өндірістің технологиялық схемалары және сатыларының маңыздылығын білу. Мал шаруашылығының, өсімдік шаруашылығының өнімділігін арттыру үшін тамақ, химия өнеркәсібінде, ауыл шаруашылығында және т.б. пайдалану үшін бағалы өнімдерді алудың жаңа технологияларын дамыту, биологиялық белсенді заттар жасау мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жасушаның молекулалық биологиясы
Жасушаның молекулалық биологиясы жасушаның морфо-функционалды ерекшеліктерін зерттейді. Жасушаның барлық компнентерінің (ядро, цитомембрана, митохондриялар, лизосомалар, эндоплазмалық тор және т.б.) химиялық құрамына ерекше көңіл бөледі. Сәйкес бөліктеріне ДНҚ және РНҚ молекулаларында қышқылды-қалыптастырушы реакциала, Кребц цикіліндегі АТФ синтізінің ерекшеліктері, лизоцомадағы гидролизді процесстер егжей-тегжейлі талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Оқушылардың зерттеушілік құзіреттілігін қалыптастырудың әдістемесі
Курс болашақ мұғалімдерді биологияны оқыту процесінде студенттердің ғылыми құзыреттілігін дамыту үшін жағдай жасау үдерісіне дайындау , коммуникативтік-белсенділік көзқарастары және жобалау әдісі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, өз бетімен зерттеу және зерттеу жұмыстарына зияткерлік құралдармен қаруландыру, конкурстарға, байқаулар мен конференцияларға қатысуға дайындауға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияны оқытуда Блум таксономиясын қолдану
Қазіргі таңдағы бейорганикалық химияны оқытуда Блум таксономиясын қолданудың ең басты міндеті – білім берудің ұлттық моделіне өту арқылы жас ұрпақтың білім деңгейін халықаралық дәрежеге жеткізу. Мұғалімдер алдында оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке тұлғаның дамуына жағдай туғызу қажеттілігі, жаңа технология әрбір мұғалімнен жаңа ізденісті, шығармашылықпен ойлауды талап етуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
«Эволюциялық ілім» курсы комплексті пән, негізгі биологиялық пәндердің ақырғы циклі,жаратылыстану және биологиялық ғылымдарының білімін жүйелендіруге бағытталған. «Эволюциялық ілім » курсы палеонтология мен археологияның соңғы жетістіктеріне сүйене отырып, эволюциялық биология аумағындағы классикалық жұмыстарын зерттей отырып, микроэволюция және макроэволюция ұғымдары мен биологиядағы проблемалардың қазіргі жағдайымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазіргі кездегі эволюцияның жағдайы
Дарвинизм бүгінгі таңда Чарльз Дарвиннің теориясының тікелей жалғасы және дамуы болып табылатын синтетикалық эволюция теориясымен ұсынылған. Қазіргі замануи биологиялық ғылымдардың (генетика, цитология, молекулярлық биология, даму биологиясы, экология және т.б.) жетістіктерін негізге ала отырып эволюциялық идеаларды жаңа фактілермен байытады және толықтыруда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Химиядан олимпиада есептерин шығару
Химия курсын олимпиадалық есептерді шешудің негізгі әдістемелік мазмұны, күрделі есептерді шығару жолы, теориялық сұрақтарды талдау қамтылған. Күрделі ұғынатын физикалық химия, аналитикалық химия, биохимияның сұрақтарына түсіндірмелер, термодинамика, тепе-теңдік, титриметриялық, физика- химиялық талдау әдістерінің есептеулер келтіріледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Курстың мазмұны биополимерлердің құрылымын, тұқымқуалаушылық материалдарының сақталуының және берілуінің молекулалық механизмін, сондай-ақ заманауи молекулярлық биологиялық әдістердің негіздерімен, биополимерлердің функциялары, олардың компоненттері мен комплекстері, ақпаратты кодтаудың негізгі принциптерін, гендер мен геномдардың құрылымы мен қызметі жайлы мәліметтермен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
21-ғасыр мұғалімдердің кәсіби дамуы
Курс «Қазақстан Республикасының педагог кадрларды даярлайтын жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттеріне қосымша білім беру бағдарламасын» зерделеуге және меңгеруге көмектесетін негізгі материал болып табылады. Күтілетін нәтижелер оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде өзіндік дәлел-уәждерін жеткізе білетін, сыни пікір-көзқарастары жүйелі дамыған, сандық технологияларда құзырлылық танытатын тұлға ретінде қалыптасуын қамтиды
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мектепте химиялық эксперименттер жүргізу әдістемесі
Мектепте химия эксперименттерін жүргізу әдістемесі – оқытушылар дайындайтын университеттердің оқу жоспарындағы таңдау компоненттерінің бірі. Ол химиядан қосымша сабақтар, сыныптан тыс шаралар ұйымдастыруға көп көмегін тигізеді. Химиялық эксперименттің оку үрдісіндегі маңызын, танымдық рөлін,зертханалық және демонстрациялық тәжірибелер жасаудың ерекшеліктері мен әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер және ауылшаруашылығы биотехнологиясы
"Курс өсiмдiк клеткаларын in vitro өсiру, клеткаларды өсiрудiң негiздерi жəне əдiстерi, өсiмдiктердi клондық микрокөбейту жəне сауықтыру, гаплоидтық технология, клеткалық селекция, сомоклондық өзгергiштiк, гендiк инженерияны қарастырады.Ауылшаруашылық биотехнология ауылшаруашылығында өсімдіктердің зиянкестерімен күресу мен жаңа сұрыптарын шығару, мал өнімділіктерін арттыру және экологиялық апат салдарларымен тиімді күресу әдістерін түсіндіреді."
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Химиядан сыныптан тыс жұмыстар
Сыныптан тыс жұмыстар оқу процесіндегі мектеп бағдарламасының ажырамас бөлігі болып табылады. Пән бойынша сабақтан тыс іс-шаралар жоспарлары педагогикалық ұжымда да, студенттік өзін-өзі басқарумен және барлық оқушылардың қатысуымен талқылануымен жүретін жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Химиялық және биологиялық пәндердің теориясы мен оқыту саласында алған білімдерін қолдану, практикалық жұмыс дағдысы – зерттеу және педагогикалық, еркін ойлай білу, табиғат заңдарын тәжірибеде қолдана білу, коммуникабельділік, командада және өз бетінше жұмыс істей біледі
- химия және биологияның негізгі мәселелері, өзінің кәсіби білімдерін қолданудағы маңызды аспектілер туралы білім жүйесін меңгеру, химия және биологияны оқытуда оқу-тәрбие міндеттерін анықтай білу, оқушылардың жасын ескере отырып, оқу материалдарының ғылыми мазмұнын бейімдеу, оқу қызметінің тиімді формалары мен әдістерін таңдай білуеді
- Педагогикалық іс-әрекетке, тұлғаны қалыптастыруға, білім берудегі инновациялық технологияларды меңгеруге, педагогикалық шеберлік пен дағдыларды жетілдіруге жүйелі көзқарасты қалыптастыру, химиялық және биологиялық пәндерді оқыту саласында оң педагогикалық тәжірибені қолданады
- Заманауи инновациялық және интербелсенді оқытудың әдістерін игеріп, тәжірибеде қолдана білу; Өз бетінше талдай, жинақтай білу, кәсіби қызметтерін жетілдіруде алынған ақпараттарды шығармашылықпен жаңарта білуеді
- кәсіптік қызметтің ғылыми-зерттеу, өндірістік, технологиялық және кәсіптік міндеттерін шешу үшін заманауи цифрлық және компьютерлік технологияларды қолдану
- Биологиялық, биотехнологиялық, молекулярлық – генетикалық әдістерді тірі ағзалар қауымдастығының өмір сүру дәрежелеріне анализ жасау кезінде жүзеге асыру
- химиялық және биологиялық пәндердің теориясы мен оқыту саласында алған білімдерін қолдану, практикалық жұмыс дағдысы – зерттеу және педагогикалық, еркін ойлай білу, табиғат заңдарын тәжірибеде қолдана білу, коммуникабельділік, командада және өз бетінше жұмыс істей біледі, ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады
- Биологиялық пәндерді оқыту әдістемелері және биологиялық зерттеулерді жүргізу саласында білімді қолдану; биологиялық білім беру саласындағы проблемаларды шешу үшін бастапқы және екінші деректерді жинау, өңдеу және пайдалану
- Кәсіби қызметте және оқу процесінде оқытудың тиімділігін арттыру үшін инновациялық технологияларды қолдана біледі; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді
- оқытудың заманауи ғылыми негізделген тәсілдерін, әдістері мен құралдарын, соның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдаланады
- күрделі жағдайларда тез талдауға және жылдам шарлауға және қазіргі заманғы бизнес-коммуникацияларының қазіргі заманғы тенденцияларын, студенттердің танымдық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық басқарудағы түрлерін және формаларын тиімді пайдалану, сандық және инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады
- Кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастыру кезінде құзыретті шешімдерді әзірлеу үшін химия және биология саласындағы іргелі білім мен дағдыларды қолданады
Ұқсас БББ
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01507 Химия-Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01507 Химия-Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті