Жарнама дизайны

  • Сыртқы жарнамаға шолу сипаттамасын бағалау әдістері, сыртқы жарнамада қолданылатын материалдар, жарық жарнамасы, ең бастысы – екінші дәрежелі, форманың массасын эмоциялық бағалаудың оның объективті қасиеттеріне тәуелділігі, ұқсас элементтердің, метр мен ырғақтың, қарама-қарсы және нюанстық қатынастардың көмегімен жазықтықты ұйымдастыру, қаріптер, фирмалық стиль қарастырылады. Жарнама дизайнның жобалық ортадағы жеке көріністерін интеграциялау білігі сипатталады.
  • Образовательная программа 6B02101 Дизайн
  • Несиелер 7
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 5
  • Семестр 1
Top