Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Өсімдіктер анатомисы мен морфологиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерге биосфераның маңызды құрамдас бөлігі және жер бетіндегі басқа организмдердің тіршілік етуінің іргелі негізі ретінде өсімдіктер әлемі туралы ғылыми білім беру болып табылады. Пән тіршіліктің негізгі белгілері, өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысы, олардың онтогенетикалық және маусымдық өзгерістері, көбеюі мен қоныстану тәсілтері, тіршілік жағдайына тәуелділігі туралы білімді қалыптастырады; өсімдіктер дүниесінің алуан түрлілігі және ботаника саласына жататын организмдердің басқа топтары туралы, олардың құрылысының ерекшеліктері, экологиясы мен эволюциясы туралы түсініктер береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топырақтану негіздері

    Пәнді меңгеру мақсаты – табиғаттың дербес денесі ретінде топырақтың құрылымы, құрамы және қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру, топырақтың географиялық таралуы, оның пайда болу және даму заңдылықтары туралы түсінік беру, топырақ генезисі теориясының негізгі мәселелері, Қазақстан мен ТМД табиғи аймақтары мен аймақтарының топырақ жамылғысы, топырақтың табиғаттағы қызметі мен рөлі, экологиялық жағдайы, топырақты қорғау және тиімді пайдалану туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Пәннің мақсаты-морфология мен физиологияны, омыртқасыз жануарларды, олардың өмір салтын, географиялық таралуын зерттеу; шығу тегі, жіктелуі, биосферадағы және адам өміріндегі рөлі; өмір бойы бақылау, сипаттау, таксономиялық зерттеу және жинау әдістерімен таныстыру. Пән жануарлар дүниесінің қарапайым біржасушалы түрлерінен жоғары ұйымдасқан таксондарға дейінгі даму заңдылықтары, морфофизиологиялық ұйымдасуы, филогенезі, эмбриогенездің ерекшеліктері, физиологиясы, көбеюі, географиялық таралуы, экожүйелердегі рөлі және жануарлар әлемінің практикалық маңызы туралы білімді қалыптастырады. омыртқасыз жануарлардың негізгі түрлері мен кластары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы жертану

    Пәнді игерудің мақсаты – құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесе отырып, үздіксіз дамитын Жер планетасы біртұтас материалдық жүйе ретінде идеяны қалыптастыру, Жерді ғарыштық дене ретінде сипаттау, жердің құрамдас қабықтарын зерттеуге ықпал ету, физикалық географияның дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру және студенттерді физикалық географияның келесі курстарын қабылдау үшін қажетті біліммен қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы экология

    Пәннің мақсаты - ағзалар мен популяциялардың қоршаған орта жағдайына бейімделуі мен қызмет етуі туралы түсінік қалыптастыру. Студенттер тіршілікті ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде (ағзалық, популяциялық) биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын зерттейді; организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекет ету механизмдерін және экологиялық факторлардың әсер ету заңдылықтарын зерттейді; әртүрлі тіршілік ету ортасының ерекшеліктерімен және жағдайларға бейімделу жолдарын таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасуша биологиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің жоғары және төменгі тірі ағзалардың жасушаларының құрылымдық және функционалдық ұйымдастырылу заңдылықтары, өмір сүру үрдісінің реттелуінің цитологиялық механизмдері және жасушалардың жойылу заңдылықтары туралы қазіргі түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері жасушаішілік үрдістердің концептуалды негіздерін оқыту болып табылады, практикалық және эксперименттік жасушалық биология саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған жасушалық органеллалардың құрылымы мен функциясының өзара байланысын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    Пәнді игерудің мақсаты геожүйелердің негізгі қасиеттері, географиялық қабықтың аймақтық және жергілікті дифференциациясының заңдылықтары, Ландшафттардың жіктелуі және оның морфологиялық бірліктері, ландшафт компоненттері мен ландшафт түзуші факторлар, ландшафттарды оқшаулау принциптері және олардың морфологиялық бірліктері, ландшафттағы заттардың биогендік және абиогендік айналымының негізгі заңдылықтары, табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызметі, динамикасы мен эволюциясы, ҚР аумақтарын ландшафты аудандастыру мәселелерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер систематикасы

    «Өсімдіктердің систематикасы» пәнін оқып-білудің мақсаты студенттердің өсімдіктердің көптүрлілігі, олардың жіктелуі, филогенезі, мүмкін болатын эволюциялық жолдары, көптүрлілігі және таксономиясы туралы түсініктерін қалыптастыру. Төменгі, жоғары сатыдағы өсімдіктер мен саңырауқұлақтардың негізгі топтары, олардың сипаттамасы, таралуы, өсімдіктердің белгілі бір түрлеріне шектелуі туралы білім жүйесін құру. Студенттерге биосфераның маңызды құрамдас бөлігі ретінде өсімдіктер әлемі туралы ғылыми білім беру, интегралды және тұрақты құрылымды құру кезінде биогеоценоздағы өсімдіктер мен органикалық дүниенің басқа өкілдерінің өзара әрекеттесуінің күрделі сипатын көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейорганикалық химия

    «Бейорганикалық химия» пәнін меңгерудің міндеттері: студенттерде осы пәннің теориялық негіздері, оның ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы және практикалық маңызы туралы түсініктерін қалыптастыру. Бұл пәннің дамуы нәтижесінде атомның құрылысы және химиялық байланыс туралы қазіргі заманғы түсініктер қалыптасуы керек. Студенттер химиялық процестердің энергиясы мен кинетикасын, тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздерін және күрделі қосылыстардың химиясын, ерітінділердегі реакциялардың негізгі заңдылықтарын білуі керек. Алынған теориялық түсініктерге сүйене отырып, студенттер элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін талдай білуі, жай және күрделі қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін болжау дағдысын алуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін және физиологиялық процестерін зерттеу, студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамыту және жануарлар дүниесінің биологиялық алуантүрлілігін бағалау және табиғи ресурстарын тиімді пайдалану саласындағы дағдыларды меңгеру болып табылады. Пән аясында зоологиялық систематиканың принциптерін, табиғи ресурстарды пайдалану және биоәртүрлілікті бағалау әдістерін тереңдетіп оқыту қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Курстың мақсаты студенттерге жасыл өсімдіктің негізгі физиологиялық және биохимиялық процестерінің табиғаты, олардың өсімдік организмінің ұйымдасуының әртүрлі деңгейлеріндегі реттелу механизмдері және қоршаған ортамен өзара байланысының негізгі заңдылықтары туралы заманауи түсініктер беру; пән жасушаның, ұлпалардың, вегетативті және генеративті мүшелерінің, тұтас өсімдіктің ұйымдасу принциптері туралы, өсімдік организмінің негізгі физиологиялық процестері: фотосинтез, тыныс алу, су режимі, минералды қоректену, өсімдіктердің өсу және даму процестері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зоология бойынша үлкен практикум

    Пәнді игерудің мақсаты эволюциялық тұрғыдан төменнен жоғарыға қарай омыртқалы жануарлар ағзалары жүйесінің анатомиялық-морфологиялық құрылымының ерекшеліктерімен таныстыру, сондай-ақ анатомиялық материалмен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент салыстырмалы-эволюциялық аспектіде бассүейксіздерден сүтқоректілерге дейінгі барлық омыртқалы жануарлардың топтарының мүшелер жүйесінің анатомиялық құрылысының ерекшеліктерін түсінеді. Анатомиялық материалмен жұмыс істей алады, зертханалық жұмыс әдістерін (препараттау, бекіту, жуу) қолданады. Мүшелер жүйесі құрылысының экологиялық бейімделуі туралы түсінігі және хордалы жануарлар мүшелерінің эволюциялық даму заңдылықтары туралы біліумге иеленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ботаникадан үлкен практикум

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге Қазақстан Республикасының жоғары тамырлы өсімдіктерінің алуан түрлілігі туралы білімді қалыптастыру. Курсты аяқтағаннан кейін студент өсімдіктердің маңызды тұқымдастарының, тектері мен түрлерінің белгілерін диагностикалайды, ҚР және аймақтың негізгі тұқымдастарының өкілдерін анықтайды, морфологиялық және ритмологиялық белгілері бойынша әртүрлі экологиялық топтардың өсімдіктерін және өмірлік формаларды таниды; адамның өсімдік шикізатын пайдалану мүмкіндіктері мен осы бағыттағы даму перспективаларын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Органикалық химия

    Курстың мақсаты-студенттердің органикалық қосылыстардың құрылысы, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының негізгі химиялық қасиеттері және оларды алу әдістері туралы білім алуы болып табылады. Органикалық химия курсын оқыту міндеті қазіргі заманғы органикалық химияның теориялық негіздері, Органикалық қосылыстардың түрлі кластарын алу әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері туралы түсініктерді қалыптастыруға, Органикалық заттардың химиялық технологиясының практикалық есептерін шешуге теориялық заңдарды қолдану дағдыларын қалыптастыруға негізделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Адам анатомиясы

    Пәнді меңгерудің міндеттері – анатомия саласында күрделі адам денесінің құрылысы туралы ғылым ретінде білім жүйесін қалыптастыру, мүшелердің, мүшелер жүйесінің және жалпы организмнің құрылысы мен топографиясы, макроскопиялық анатомияның заманауи жетістіктері туралы білімді меңгеру, , жалпы білім беретін мектептерде биологияны оқытуда алған білімдерін пайдалана білу, «Адам анатомиясы» пәнін мұғалімнің білім беру жүйесіндегі іргелі пәндердің бірі ретінде түсінуге ықпал ете отырып, пәнаралық білімдерді өзекті ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоботаника

    "Геоботаника" пәнін оқыту мақсаты - жер шарының өсімдік жамылғысының құрылымы мен қалыптасу механизмдерін, құрылымдық-функционалдық ұйымдастырудың базалық теориялық негіздерін меңгеру. Студенттер Жер шарының өсімдік қабатын зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы бағыттары туралы түсінік алады, геоботаникалық зерттеулер әдістерін қолданады, өсімдік қауымдастықтарын зерттеу әдістерін біледі; фитоценоздардың құрамы мен құрылысын анықтайды; өсімдіктер жамылғысының фитоценологиялық құрамының, фитоценоздардың флористикалық құрамының және олардың құрылымының, климаттық және топографиялық жағдайларға, ортаның биотикалық факторларына және адам қызметіне байланысты таралу мен кеңістіктік арақатынасының тәуелділігін анықтайды; өсімдіктердің тіршілік ету жағдайларына, биологиялық және экологиялық ерекшеліктеріне және олардың орналасуына байланысты фитоценоздағы өсімдіктер арасындағы өзара іс-қимылды анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан биоресурстары

    Пәнді игеру мақсаты студенттердің Қазақстанның флорасы мен фаунасының ресурстарының алуан түрлілігі туралы тұрақты білімдерін қалыптастыру, пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және экономикалық даму тарихындағы негізгі кезеңдерді, сондай-ақ шикізатты алу әдістері және оларды қолдану аймақтары туралы білім беру болып табылады. Курста ресурстар мәселелері, флора мен фаунаның әртүрлілігі, осы материалдарды алу тәсілдері және Қазақстанның биологиялық ресурстарын тиімді пайдалану және қорғау жолдары, биологиялық ресурстардың негізгі түрлерінің жүйелі жағдайын білу, таралу аудандары және олардың мекендейтін жерлері, Қазақстандағы зерттеу перспективалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микробиология және вирусология

    Курстың мақсаты - микробиология және вирусология саласындағы соңғы жаңалықтармен танысу. Микробиологияның қазіргі мәселелері: микроорганизмдердің бір-бірімен және басқа организмдермен (вирустар, өсімдіктер, жануарлар, адамдар) қарым-қатынасы, микроорганизмдердің негізгі топтарының құрылымдық және энергетикалық алмасуының ерекшеліктері, олардың қоректік заттарға қажеттіліктері, микроорганизмдердің құрылымдық ұйымдастырылуы, прокариот жасушасы, вирустар және олардың жеке құрамдас бөліктерінің қызметі, физикалық және химиялық факторлардың микроорганизмдерге әсері, прокариоттардың әртүрлі экотоптарда таралу ерекшеліктері, вирустардың прокариот және эукариот жасушаларымен әрекеттесуі қарастырылады. Бактериялардың, археялардың және вирустардың таксономиялық орналасу мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Филогения және систематика негіздері

    Курсты оқудың мақсаты – биологиялық алуантүрліліктің құрылымын, мазмұнын және генеалогиясын ашатын таксономиялық ақпараттық база ретінде филогенетикалық систематика туралы түсінік қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін курстың келесі міндеттерін бөліп көрсетуге болады: органикалық дүние жүйесін құрудың ежелгі, классикалық және заманауи әдістемелік тәсілдері туралы түсінік беру; студенттерді ата-баба қарым-қатынасының шынайы бейнесі қайта құрылатын шежіре құру әдістерімен таныстыру; әртүрлі әдістерді қатар қолдану арқылы филогенетикалық реконструкциялардың сенімділігі мен тұрақтылығын арттырудың классикалық геккель принципіне негізделген жануарлардың таксономиясы мен филогенезіндегі цитогенетикалық, молекулалық цитогенетикалық және молекулалық биологиялық талдау әдістерінің мүмкіндіктері мен болашағын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Генетика және селекция негіздері

    Пәнді меңгеру міндеттері тұқымқуалаушылықтың, өзгергіштіктің материалдық негіздерін, белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, организмнің дамуына генотип пен сыртқы орта факторларының әсері арасындағы байланысты, қазіргі заманғы генетика әдістерінің негіздерін, генетикалық инженерлік, іріктеу; студенттерге генетика мен селекцияның, геномиканың, протеомиканың негізгі заңдылықтары мен қазіргі жетістіктері, биотехнологиялық және биомедициналық өнеркәсіп негіздері, гендік инженерия, нанобиотехнологиялар, молекулалық модельдеу.туралы негізгі түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық химия

    «Аналитикалық химия» пәнін меңгерудің мақсаты – осы ғылыми пәннің теориялық негіздерін дамыту, классикалық химиялық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру, талдаудың физикалық және химиялық әдістерімен танысу. Осы пәнді меңгеру нәтижесінде аналитикалық химияның теориялық негіздері, химиялық реакциялардың негізгі түрлері туралы, аналитикалық тәжірибеде қолданылатын заттарды анықтау және олардың мөлшерін анықтау әдістері туралы түсініктер қалыптасуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидробиология

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің су экожүйелерін, олардың құрылымдық және функционалдық ерекшеліктерін, су организмдерінің бірлігін және олардың тіршілік ету ортасын қалыптастыру болып табылады, оларды білмей биологиялық ресурстарды тиімді пайдалану мүмкін емес. Студенттер гидробиологияның қолданбалы мәселелерін анықтайды. Гидробионттардың экологиялық топтары бар. Гидробионттардың кеңістіктік таралуының себептері мен заңдылықтарын талдайды. Гидробионттардың санын, географиялық таралуын және биотоптық таралуын болжау мақсатында олардың морфологиясының, экологиясының және көбеюінің ерекшеліктерін анықтайды. Гидробиоценоздарды зерттеу әдістемесін, гидробионттардың кәсіпшілік түрлерінің санын болжау және талдаудың математикалық әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикалық және коллоидтық химия

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студенттердің биологиялық объектілерді зерттеуге және сандық сипаттауға мүмкіндік беретін физикалық және коллоидтық химия әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән физикалық және коллоидтық химияның әдістерімен таныстырады, талдау әдістерінің ортақтығын, химиялық реакциялардың механизмдерін және курс барысында байқалатын физика-химиялық заңдылықтарды көрсетеді, заттардың коллоидтық күйінің әмбебаптығы, коллоидтық процестердің молекулалық механизмі туралы білімдер негізінде оқушылардың қоршаған әлем туралы коллоидты-химиялық тұрғыдан қабылдауын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер интродукциясы

    Курсты игеру мақсаты студенттерді Қазақстан Республикасы мен дүние жүзінің флорасының алуан түрлілігінің геотарихи алғышарттарымен, флора генофондын қорғаумен, ботаникалық бақтардың өсімдіктердің биологиялық әртүрліліктерін сақтаудағы рөлімен таныстыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер өсімдіктерді интродукциялау бойынша тәжірибелерді, фенологиялық бақылауларды ұйымдастырады және жүргізеді, бастапқы материалды таңдайды және бағалайды, интродуценттердің жасын анықтайды, мәдениеттегі табиғи флора өсімдіктеріне баға береді, интродуценттерді жасыл желектерді пайдалану тәжірибесіне пайдаланады. Интродукциялық зерттеу әдістерін, фенологиялық бақылаулар әдістемесін, эксперименттік мәліметтерді статистикалық өңдеуді зерттеулерде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия және молекулалық биология негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты-тірі организмдердің құрамына кіретін химиялық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері туралы, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және зат алмасуын реттеу механизмдері туралы білім алу; студенттерді жасушаның тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздарының құрылысы, қасиеттері мен функциялары туралы қазіргі теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктерімен таныстыру; биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, қайта шығару, беру және іске асыру механизмдері туралы түсініктерді қалыптастыру.; молекулалық биологияның алған білімдерін кәсіби қызметте қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жанаурлар физиологиясы

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге биологты даярлауда сабақтас пәндерді игеруді және ғылыми, педагогикалық, өндірістік және басқа да қызмет салаларында физиологиялық білім мен дағдыларды пайдалануды қамтамасыз ететін адам мен жануарлар физиологиясының іргелі және қолданбалы аспектілерін беру болып табылады. Пән студенттерді жүйені ұйымдастыру, дифференциациялау, дене функцияларын біріктіру принциптерімен таныстырады. Жануарлар мен адам ағзаларының негізгі жүйелерінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, адам мен жануарлардағы негізгі физиологиялық процестерді зерттейді; адам мен жануарлардың гомеостазын қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ихтиология

    Пәнді меңгерудің мақсаты – зерттеу жұмыстарын жүргізу, ғылыми-зерттеу мекемелерінде және балық шаруашылығы кәсіпорындарында жұмыс істеу үшін балық тәрізділердің және балықтардың морфофизиологиясы, экологиясы, таралуы бойынша зоологиялық білімді тереңдету. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балықтардың ерекшеліктерімен, олардың су ортасының абиотикалық және биотикалық факторларымен байланысымен, су экожүйелерінің құрамындағы балықтардың рөлімен, балық экологиясының мәселелерімен және олардың кәсіптік маңызымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биогеография

    Пәннің мақсаты студенттердің бойында экология мен биогеографияның негізгі ережелері мен принциптері, тірі организмдер мен олардың қоғамдастықтарының географиялық таралу заңдылықтары туралы тұрақты білімді қалыптастыру; табиғатты қорғау және табиғатты пайдалану саласында алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: қазіргі экология мен биогеографияның негізгі теориялық ережелері мен қолданбалы бағыттары туралы түсінік беру; тірі организмдердің таралуының негізгі заңдылықтарын қарастыру, кеңістік пен уақыт ареалдарының қалыптасуы мен дамуы; биоалуантүрлілік географиясы туралы түсінік беру, биомдардың қазіргі типтерінің маңызды құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін сипаттау; табиғи және антропогендік-трансформацияланған экожүйелердің әртүрлілігін көрсету; биосфераны жердің жалпы планетарлық экожүйесі ретінде сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эволюция теориясы

    Пәнді меңгерудің мақсаты – студентті қазіргі эволюциялық ілімнің алдында тұрған мәселелер барысында бағдарлау, эволюцияның себептері мен барысы туралы өзіндік ұстанымын қалыптастыруға көмектесу. Пән организмдер эволюциясының жалпы себептері мен қозғаушы күштерін анықтауды; организмдердің тіршілік ету ортасының жағдайына бейімделуінің (бейімделуінің) даму механизмдерін және осы жағдайлардың өзгеруін ашу; тіршілік формаларының таңқаларлық алуан түрлілігінің пайда болу мүмкіндігін, сондай-ақ әртүрлі түрлер мен топтардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының себептерін негіздеу; эволюциялық прогреске әкелетін факторларды анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық белсенді заттар химиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің биологиялық белсенді заттар (ББЗ) химиясының теориялық негіздерін меңгеруі, студенттердің биологиялық белсенді заттарды бөлу және талдау саласындағы кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студент биологиялық белсенді қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы; ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің, төмен молекулалық биорегуляторлардың және антибиотиктердің құрылымы мен кеңістіктік ұйымдастырылуы; биополимерлердің химиялық синтезі мен биосинтезі, ферментативті катализ негіздері туралы білімдерін көрсетеді.; физикалық-химиялық қасиеттерін зерттеу әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биомедицина және биотехнология негіздері

    Пәнді меңгерудің мақсаты – орта мектепте биология пәнінде қарастырылатын биомедицина, биоинформатика және биотехнология салаларында студенттердің терең кәсіби білімін қалыптастыру. Пән негізгі зерттеу объектілерімен және биомедицина және биотехнология саласындағы тұжырымдамалармен таныстырады; адам құрылысының биомеханикалық ерекшеліктерімен, адам қозғалысының кинематикасының және динамикасының негіздерімен; биологиялық жүйелердің қозғалысын басқару теориясымен, адамның физикалық сапаларының биомеханикасымен; биомеханикалық зерттеулерді медицинада қолданудың практикалық келешегімен; биотехнологияның қазіргі мәселелері, оның даму перспективаларымен, гендік инженерияның, жасушалық инженерияның, инженерлік энзимологияның маңызды прогрессивті бағыттарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    "Биологиядағы ғылыми зерттеу әдістемесі" пәнін оқудың мақсаты студенттерді биологияның заманауи мәселелерімен, тұжырымдамалық негіздерімен, әдістемесімен, әдістемелерімен және биологиядағы ғылыми зерттеу әдістемелерімен таныстыру болып табылады. Пән сыни талдау, биология саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді бағалау, табиғи жүйелер мен олардың компоненттерін зерттеу мақсатында заманауи биологиялық әдістер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биофизика негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты молекулалық биофизиканың теориялық негіздері мен негізгі әдістері, мембраналық процестердің биофизикасы, биологиялық мембраналардың құрылымы мен қызметі, мембраналық процестерді зерттеудің негізгі әдістері, фотобиологиялық процестерді зерттеудің теориялық негіздері мен негізгі әдістері, радиациялық биофизиканың теориялық негіздері мен негізгі әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру, алынған білім мен дағдыларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи қосылыстар химиясы

    "Табиғи қосылыстар химиясы" пәнін оқыту мақсаты студенттерді бірқатар физиологиялық маңызды табиғи қосылыстардың қасиеттерін зерттеуге арналған химия бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Курс студенттердің осы қосылыстардың тірі организмдерінде молекулалық негіздегі қызмет ету саласындағы білімдерін кеңейтуге бағытталған және көмірсулардың, липидтердің, порфириндердің, витаминдер мен антибиотиктердің химиялық құрылысы, олардың синтезі мен талдауының әдістері, олардың негізінде жаңа заманауи дәрілік препараттарды жасау мақсатында олардың физикохимиялық қасиеттері туралы мәліметтерді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биометрия

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерге биометрия саласындағы практикалық білімдер мен дағдылардың негіздерін және оның басқа ғылымдармен байланысын үйрету болып табылады. Пәннің міндеттері: жалпы популяцияны құрайтын даралардың қасиеттерін зерттеу, оқуға қажетті материалдарды таңдауға дұрыс көзқарас дағдыларын үйрету. Курсты оқу негізінде студенттер ғылыми зерттеулерде вариациялық статистика әдістерін және биометриялық талдау әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы математикалық әдістер

    "Биологиядағы математикалық әдістер" курсының мақсаты студенттерді Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика негіздерімен таныстыру болып табылады. Курсты оқу негізінде студенттер ғылыми зерттеулерді дұрыс жоспарлауды және орындауды және биологиялық зерттеулер жүргізу кезінде математикалық статистика әдістерін қолдануды, деректерді статистикалық өңдеуді, алынған есептеулер негізінде қорытынды жасауды, алған білімдерін оқушылармен ғылыми жобаларды орындауда пайдалануды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Пәннің мақсаты студенттерді тіршілік процестерінің іргелі негізі ретінде организмдердің көбеюі мен жеке дамуының заңдылықтарымен таныстыру. Пәннің міндеті – жануарлардың көбеюінің биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбриондық даму фазаларын, өсу механизмдерін, морфогенезін, даму аномалияларының себептерін зерттеу. Курс дамып келе жатқан организмдерде болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық процестер, сондай-ақ жануарлар мен өсімдік организмдерінің онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму процестерін бақылайтын факторлар мен механизмдер туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Микология және альгология

    Пәннің мақсаты - студенттерді фототрофиялық және гетеротрофты тіршілік ететін организмдердің алуан түрлерімен таныстыру, студенттер арасында биологиялық ойлауды дамыту, оларды алгоритология және микология саласындағы жаңа ғылыми біліммен теориялық багажды өз бетінше толықтыруға үйрету. Студенттер негізгі терминдер мен түсініктерді, жасушалардың құрылымдық ерекшеліктерін және балдырлардың, саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақтар тәрізді организмдердің құрылымын біледі. Көбею ерекшеліктері, даму циклдері, негізгі таксономиялық топтар, олардың өкілдері, балдырлар, саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақтар тәрізді организмдердің өндіруші, редуктор, сапротрофтар, паразиттер, симбиондар және биологиялық белсенді заттардың көзі ретіндегі рөлі туралы білімдерін көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Су қоймалары экоогиясының таңдаулы тараулары

    Пәнді меңгерудің мақсаты: студенттердің су экожүйелерінің құрылымын, қызметін, динамикасы мен эволюциясын түсінуде, су объектілерінің экологиясын дамытуда, экологияның қазіргі заманғы түсініктерінің алуан түрлілігі және олардың бірін-бірі толықтыруы туралы терең білімдерін қалыптастыру; экологияның ғылым ретінде дамуының жалпы заңдылықтары мен тенденциялары. Пән су экожүйелерін табиғи және жасанды қалпына келтіру мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастырады; қалпына келтіру процесінің ерекшеліктері мен механизмі, су экожүйелерінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта мониторингі

    Пәнді меңгерудің мақсаты – қоршаған ортаның барлық күрделі қатынастары мен барлық құрамдас бөліктеріне әсер ететін күрделі ақпараттық жүйелер ретіндегі қазіргі заманғы мониторинг жүйелерінің тұжырымдамалары, ұйымдастырылу және жұмыс істеу принциптері туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыру; табиғи және антропогендік түрлендірілген экожүйелердің жай-күйін бағалау әдістерімен, қоршаған орта компоненттерінің ластану деңгейін бағалау және болжау әдістерімен танысу; - өсімдіктер мен жануарлардың күйін морфометриялық зақымдану белгілері бойынша, сондай-ақ қоршаған ортаның абиотикалық компоненттерін химиялық, физика-химиялық және биологиялық көрсеткіштер бойынша бағалау дағдыларын алу; алған білімдерін әртүрлі деңгейдегі мониторинг бағдарламаларын жасау үшін қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Паразитология

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді адам мен жануарлардың паразиттерін, олардың биологиялық ерекшеліктерін, көбею циклдерін, дамуын, жұғу әдістерін, сонымен қатар паразиттік организм мен иесі организмнің өзара байланысын зерттейтін зоология бөлімімен таныстыру. Пән паразиттік жануарлардың белгілі бір жүйелі топтары өкілдерінің морфофизиологиясы мен дамуының ерекшеліктері, морфофизиологияның ерекше белгілері және паразиттік жануарлардың белгілі бір жүйелі топтары өкілдерінің дамуы туралы білімді қалыптастырады. Олар паразиттік жануарлардың белгілі бір жүйелі топтарының өкілдерінің морфофизиологиясын және дамуын зерттеуде салыстырмалы талдау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Зоология ұғымдары мен заңдылықтары туралы білімді көрсету, паразиттік өмір салтын жүргізетін және ауру тудыратын ағзалардың негізгі түрлерін анықтау, аймақтың фауналық сипаттамасын жүргізу, жануарлар ағасының құрылымы мен қызметін, морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін анықтау, кәсіпшілік және басқа да балық түрлерінің биологиясын бағалау; органикалық әлем эволюциясының мүмкін жолдарын жүйелеу.
  • Биологиялық зерттеулердің негізгі математикалық әдістерін, заманауи ақпараттық технологияларды білу, молекулалық биология, молекулалық генетика, жасуша биологиясы және биомедицина бойынша зерттеу кәсіби есептерін шешу үшін дайын бағдарламалық өнімдерді, негізгі білім мен ақпаратты басқару дағдыларын қолдану.
  • Бактериялардың, архейлердің және вирустардың құрылымдық ерекшеліктері, олардың жеке құрылымдарының функциялары, прокариоттардың таксономиясындағы негізгі бағыттар, вирустардың пайда болуы, бактериялардың, архейлердің, вирустардың метаболизмінің ерекшеліктері, прокариоттар мен вирустардың экожүйелердегі және жалпы биосферадағы рөлі туралы білімдерін көрсету.
  • Нуклеин қышқылдарының, ақуыздардың әртүрлі түрлерінің құрылымы, физика-химиялық қасиеттері мен функциялары туралы білімдерін көрсету; организмдерде болатын химиялық өзгерістердің мәнін, тіршілік әрекетінің физикалық, физика-химиялық механизмдерін және биологиялық объектілердің жұмыс істеу заңдылықтарын және оларды реттеу жүйесін, олардың ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлін білу.
  • Эмбриология, молекулалық биология, генетика, биохимия, цитология жетістіктерінің синтезі негізінде пайда болған онтогенез заңдылықтары туралы білімді көрсету.
  • Организмде, оның жасушаларында, ұлпалары мен мүшелерінде, тірі жүйелерді, құрылымдар мен топографияны ұйымдастыру деңгейлерінде, адам мен жануарлар денесінің дамуы мен жеке ерекшеліктері, эмбриональды дамудың негізгі заңдылықтары, онтогенездің жалпы заңдылықтары, адам мен жануарлар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету.
  • Өсімдіктердің жалпы құрылымын, ресурстық негіздерін анықтау, өсімдіктердің негізгі таксондарын жүйелеу, көбею және қоныстану тәсілдерін, таксондар арасындағы филогенетикалық байланыстарды анықтау, өсімдіктер әлемінің әртүрлілігі, олардың құрылымының ерекшеліктері туралы түсініктерге ие болу, ҚР биоресурстарын бағалау, қазіргі ботаникада зерттеу әдістерін қолдану.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдану.
  • Прокариоттық және эукариоттық жасушалардың құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері, жасуша жұмысының биохимиялық аспектілері, жасуша мәдениеті туралы негізгі ұғымдар, биотехнология мен медицинада жасуша дақылдарын қолдану салалары, жасушаларды өсіру және зерттеу әдістерінің принциптері, организмдердің эволюциялық дамуына байланысты тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі заңдылықтары туралы білімдерін көрсету; тәжірибеде цитологиялық, молекулалық-биологиялық, биотехнологиялық әдістерді қолдану.
  • Өсімдіктің негізгі физиологиялық және биохимиялық процестерінің табиғаты, оларды реттеу механизмдері және организмнің сыртқы ортамен қарым-қатынасының негізгі заңдылықтары туралы білімдерін көрсету; өсімдіктерді енгізу және фенологиялық бақылаулар бойынша эксперименттер жүргізу, өсімдіктің жас ерекшеліктерін бағалау, су нысандарының түрлерін және олардың тіршілік формасын анықтау, гидробионттардың кеңістікте таралу себептері мен заңдылықтарын талдау, биологиялық объектілермен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдану.
  • Қазіргі химия, география, топырақтану, жертану және экология теориясының іргелі заңдары, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде зерттеу әдістері туралы білімге ие болу; эксперименттік немесе теориялық зерттеу әдістері арқылы алынған нәтижелердің сенімділік дәрежесін бағалау; жаратылыстану ғылымдары бойынша негізгі білімді практикада қолдану.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік ТЖ жағдайында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикасы туралы білу; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра білу.

Ұқсас БББ

6B05101 Биология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B05101 Биология

Торайгыров университеті

6B05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B05101 Биологиялық инженерия

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B05101 Биология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B05101 Биология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B05101 Биология

Шымкент университеті

6B05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top