Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері

    Пәнінің мақсаты қазақ әдебиетін дәуір бойынша оқытуда айқындалатын көркемдік ерекшеліктерді негізге ала отырып меңгерту. Жекелеген көркем шығармалардағы стильдік, поэтикалық ерекшеліктерді халықтық философиямен байланыста қарастыра отырып, тұжырымдау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері

    Түркі тілдеріне, соның ішінде қазақ тілінің тарихына қатысы бар кезеңдер сараланып, әр кезеңге тарихи, сипаттамалы әдістер арқылы хронологиялық ұстаным негізінде талдау жасалады. Қазақ тілінің даму тарихы түркі тілдерімен бірлестікте алып қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік лингвистика

    Пәннің мақсаты – болашақ маманның компьютерлік лингвистика саласында зерттеу-жобалау жұмыстарын орындау үшін өз бетінше әдістемелік инструментарий құру, жобалық жұмыстарды негіздеу, ақпаратты талдау, синтездеу қабілеттерін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық әдебиеттанудың қалыптасу тарихы

    Пәннің мақсаты-ұлттық әдебиеттану ғылымының даму тарихын зерттеу және талдау. Бұл магистранттарға ұлттық мәдениет контекстінде әдебиетті зерттеу әдістері мен тәсілдерінің қалай қалыптасып, дамығанын түсінуге көмектеседі. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар елдің әдеби дәстүрлерін, сондай-ақ мәтіндерді талдау және түсіндіру тәсілдерін жақсы түсіне алады. Магистранттар қазақ әдебиеттануының қалыптасу проблемаларын қарастырады, қоғамдық сананың оянуына, бастапқы ғылыми және теориялық ойдың пайда болуына, көркем әдебиет ұғымдарының қалыптасуына, әдеби мұраны жинауға байланысты бірнеше негізгі кезеңдер бойынша қазақ әдебиеттануының даму жолдарын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттанудың жаңа бағыттары

    Пәнінің мақсаты магистранттардың теориялық білімін, әдеби-эстетикалық түсінігін нығайта отырып, меңгерген білімін әдебиеттану саласындағы ізденістерін зерттеуде қолдануға үйрету. Пән кәсіби әдебиетіміздегі жаңа бағыттарды көркемдік ізденістер негізінде қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудың эстетикалық қырлары

    Пәннің мақсаты – әдебиеттің қоғамдық сана мен өнер түрі ретінде ерекшелігін ашып, көркем шығармашылықтың мазмұны мен пішінінің өзгеше сипатына мән беріп, әдебиеттанудың ғылым ретіндегі тарихи даму заңдылығын байыптау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты – әдебиеттану ғылымының жекелеген салаларына тереңдей еніп, қайшылығы мол әр-түрлі тұжырымдарды салыстыра қарастырып, әдебиеттанудың жаңашыл мәселелеріне бүгінгі ғылыми көзқарастар мен пайымдаулар тұрғысынан нақтылай баға беріп, түбегейлі талдап, зерделеуге баулу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің жаңа бағыттары

    Тіл біліміндегі жаңа бағыттар бойынша психолингвистика, этнолингвистика, әлеуметтік лингвистика, когнитивтік лингвистика, лингвомәдениеттану, компьютерлік лингвистика салаларына қатысты әр түрлі көзқарастар, олардағы тарихи өзгерістерге талдау жасалады. Тіл теориясы, тіл білімінің даму бағыты, қазіргі тілтанымдағы көкейтесті мәселерді айқындап, айырым мен белгілерін даралап, әрқайсысына тән ерекшеліктерді ұғындыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ халық прозасы: тарихы мен теориясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: Қазақ халық прозасы терминінің пайда болуы туралы теориялық еңбектер мен тарихи негіздемелер сүйеніп, көне мәдениеттану, халықтану ғылымдарының ішіндегі қазақ халық прозасының орнын түсіндіру. Проза мәтіндерінің баяндалу күрделілігі мен көп деңгейлілігі. Халықтың мұрасын келешек ұрпаққа қалдыру. Пәннің негізгі тараулары: Қазақ халық прозасы терминінің пайда болуы туралы теориялық еңбектер мен тарихи негіздемелерге шолу. Осы бағыттағы қазақ ғалымдарының еңбектертерімен таныстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты тіл білімінің тарихы, құрылымдық жүйелік сипаттамалары, қызметтік сипаттары мен теориялық мәселелері жалпы тіл білімі тұрғысынан қарастырылады. Тіл білімінің даму бағыттары мен кезеңдерінен хабардар болып, бүгінгі қоғамдағы тілге қатысты көкейтесті мәселерді талдау,тілдің ішкі және сыртқы заңдылықтарын меңгеру, тілдің қоғаммен, ойлаумен, сөйлеумен байланысты құбылыс екендігін білу,қазақ тілінің даму тарихын кезеңдерге бөліп қарастырудың негізгі принциптері мен теориялық негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фольклордың жалпы теориясы

    Пәннің мақсаты: халық әдебиетінің ерекшелік ұғымы. Мазмұны-бұл халықтық әдебиеттің өзіндік сипатын көрсететін және жастарға білім беретін құнды байлық ретіндегі терең және көркем ілім. Үйлену рәсімі және сенімге байланысты қайтыс болғандар. Лирикалық өлеңдер. Мақал-мәтелдер. Жұмбақ, жаңылыстыратын, өтірік өлең. Шешендік. Аңыздар-бұл әңгімелер және олардың мифпен байланысы. Ертегі және оның түрлері. Эпикалық Забур және оларды зерттеу. Тарихи Забур. Лиро-эпос. Айтыс және қазіргі халық поэзиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіздік жылдар әдебиетінің даму тенденциялары

    Пәннің мақсаты - Қазіргі жаңа заман әдебиетінің даму-бағыттарын айқындап, көркемдік жаңашылдық ізденістеріне зер салу және жаңа заман қазақ әдебиетінің даму бағыт-бағдарын қарастырып, тақырыптық, мазмұн мен пішіндік ізденістер, көркемдік қырларына, тілдік, стильдік табиғатына сай кешенді түрде қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әдеби сындағы ғылыми-эстетикалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты – әдебиет сынын өз алдына қалыптасқан сала ретінде қарастыра отырып, жекелеген сын өкілдерінің зерттеу сыни мақалаларымен кеңінен танысытырп, сонымен бірге әрбір кезеңдегі сынның эстетикалық талаптарын зерттеу еңбектер негізінде қарастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвомәдениеттану

    Ұлттық мәдениеттің қалыптасуының тілдік негізін фразеологиялық тіркестер арқылы мәнін ашу, тіл мен ұлттық мәдениеттің сабақтастығын, көрсету, фразеологизмдердің қалыптасуына негіз болған ұлттық мәдени деректерді этнолингвистикалық, лингвомәдениеттанымдық талдаулар арқылы пайдалану. Пәннің негізгі тараулары: Фразеологизмдердің қалыптасуына негіз болған ұлттық мәдени деректерді тереңдетіп меңгеріп оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Социолингвистика

    Пәннің мақсаты: тілдердің қолданылуы мен дамуының жалпы, әлеуметтік негізделген заңдылықтарын айқындау; тілдік коммуникация процесінде тілдің қолданылуына әлеуметтік факторлардың әсерін сипаттау. Социолингвистиканың ғылыми пән ретіндегі мәртебесі, Социолингвистиканың объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері, қазіргі социолингвистиканың қайнар көздері, қазіргі социолингвистиканың негізгі бағыттары, социолингвистиканың негізгі категориялары (тілдік қоғамдастық, тілдік код, кодтарды ауыстыру), тілдік жағдай социолингвистиканың категориясы ретінде, нәсілдердің, этностардың, тілдердің қалыптасуы, этносаралық қатынастардағы тіл, тілдегі мәдени компонент және аударма мәселелері, тіл саясаты және тіл құрылысы, социолингвистикалық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвоэкология

    Лингвоэкология пәнін оқыту барысында тілді сақтау және оны өзге (сырт) тілдердің басқыншылығынан қорғау мәселелері туралы білім беріледі. Тілдің белгілі бір тілдік қоғамда дамуына, яғни қолданылу өрісіне шектеу қоятын кері ықпалдар анықталады. Тіл тазалығының бұзылуының нәтижесінен туындаған тілдік дағдарыстың қоғамдық-саяси, тарихи-әлеуметтік негіздері айқындалып, ұлттық тілдің өміршеңдік қасиетін жоюға бағытталған, нақты айтқанда тіл тазалығына нұқсан келтірген басқыншы тіл ұстанымдары аталып көрсетіледі. Тіл тәуелсіздігін сақтаудың ғылыми-әдіснамалық лингвистикалық әдіс-тәсілдері игертіліп, сөз этимологиясы, лингвомәдениеттанымдық зерттеу ұстанымдары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің дамуы

    Пәннің мақсаты - XXІ ғасырдағы қазақ әдебиетінің жаңа бетбұрысын, әдеби ағымдар мен бағыттардың сипатын және тәуелсіздіктің алғашқы жылдарында өзіне дейінгі дәстүрлі көркемдікті қалыптастырған қазіргі қазақ әдебиетінің даму кезеңдерін бағамдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саланың озық біліміне негізделген зерттелетін салада түсінікті көрсету
  • Өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектепті басқару педагогикасы мен психологиясы туралы білімді кәсіби деңгейде қолдану
  • Фонетикалық-филологиялық, лексикалық, семантикалық-синтаксистік және прагматикалық деңгейлердің лингвистикалық және ұлттық-мәдени сипаттамаларының ерекшеліктерін ескере отырып, мәтінге лингвистикалық талдау жүргізу және талдау негізінде ауызша және жазбаша мәтіндердің әртүрлі түрлерін анықтау
  • Білім беру процесінде және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану
  • Қазақ тілі мен әдебиетінің түрлі салаларының заманауи трендтерін және олардың қазақ мәдениетіне әсерін талдау, тіл мен әдебиет тарихының теориялық негіздерін, кезеңділік мәселелерін іргелі білімдерін көрсету
  • Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгерген
  • Тіл білімі мен әдебиеттану тарихын, теориялық мәселелерді, жаңа бағыттарды меңгеру және қазақ тіл білімінің қазіргі заманғы мәселелерін шешуге бағытталған ғылыми еңбектерді талдай білу
  • Қазақ тілі мен әдебиеті теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде түсіндіру саласында алған білімдерін қолдану

Ұқсас БББ

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Торайгыров университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Сулейман Демирель атындағы университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шымкент университеті

7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

Top