Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B02302 6B02302 Аударма ісі в Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

  • Базалық шетел тілі (A1)
    Несиелер: 5

    Шет тілінің грамматикалық және лексикалық құрылымының ең маңызды заңдарын анықтау. Диалогтық және монолог сөйлеу дағдыларын дамыту. Диалогтың сөйлеуі. Диалогтық сөйлесудің функционалдық түрлері: сұхбат, сұхбат, пікірталас, монолог сөйлеу. Құрылымдық сөйлеу түрлері: түсіндірме / хабар, • дискурс. Дискурстың түрлері: • Анықтау, • Түсіндіру, • Бағалау, • Қысқаша түсіндірме, • Түсіндірме, • Түсініктеме

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика
    Несиелер: 3

    Практикалық фонетика курсы ағылшын тілін артикуляциялау мен интонациялау, тілдік дағдыларды автоматтандыру, тыңдау дағдыларын дамыту, кәсіптік білім элементтерін игеру дағдыларын жетілдіруді, дамытуды және жетілдіруді болжайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 1

    Қазақстандық қоғамды жүйелі реформалау тұрғысынан алғанда, әмбебап және ұлттық құндылықтарды біріктіретін қазақ халқының дәстүрлі құндылықтарын қайта қалпына келтіру мәселелері: халыққа қызмет ету мәдениеті, адамгершілік принциптері өзекті болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі (A2)
    Несиелер: 4

    Шет тілінің грамматикалық және лексикалық құрылымының ең маңызды заңдарын анықтау. Диалогтық және монолог сөйлеу дағдыларын дамыту. Диалогтың сөйлеуі. Диалогтық сөйлесудің функционалдық түрлері: сұхбат, сұхбат, пікірталас, монолог сөйлеу. Құрылымдық сөйлеу түрлерi: әңгімелесу, хабарлау, дискурс Дискурстың түрлері: • Анықтау, • Түсіндіру, • Бағалау, • Қысқаша түсіндірме, • Түсіндірме, • Түсіндірме

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    қауіпсіздіктің теориялық негіздері тіршілік ету ортасындағы адам; қауіпсіздіктің құқықтық және нормативтік-техникалық негіздері тіршілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: студенттің әлеуметтік білімін қалыптастыру, діни мәдениет пен толеранттылықты қалыптастыру, нарықтық экономикаға және плюралистік демократияға сәйкес келетін ақыл-ой мен құндылық жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ әлеуметтік құбылыстарды, діни қозғалыстар мен топтардың пайда болу сипатын талдауға студенттердің ғылыми көзқарастарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі В 1, (екінші тіл)
    Несиелер: 5

    «Екінші тіл» шет тілі курсы кең тілдік дайындықты қамтамасыз етеді және ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын: сөйлеу, оқу және жазу түрлерін жүзеге асыратын әрекеттер түрлеріне сәйкес салынған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытуға арналған арнайы тренинг пәндерінің бірі экологиялық қауіпсіздік мәселелері. Онда негізгі экологиялық мәселелер талқыланады. табиғат жүйелерінің жұмыс істеу тұжырымдамалары мен модельдері, экологияның ғылыми міндеттері, оның негізгі бөлімдері (экологиядан тыс, халықтың экологиясы, әлеуметтік экология. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы менеджмент. Мониторинг қоршаған ортаның. Экологиялық қызметті экономикалық ынталандыру. Ластаушы салаларға қатысты құқықтық және экономикалық санкциялар. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (B1)
    Несиелер: 5

    Шет тілінің грамматикалық және лексикалық құрылымының ең маңызды заңдарын анықтау. Мәдениетаралық қарым-қатынас тұрғысынан диалог пен монологтың сөйлеу дағдыларын дамыту. Диалогтық сөйлеудің функционалдық түрлері: сөйлесу, әңгімелесу, пікірталас. Құрылымдық сөйлеу түрлерi: әңгімелесу, хабарлау, дискурс Дискурстың түрлері: • Анықтау, • Түсіндіру, • Бағалау, • Қысқаша түсіндірме, • Түсіндірме

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аударма теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың құрылысы аударма теориясының лингвистикалық негіздері, аналитикалық-синтетикалық аударма үдерісінің коммуникативтік ерекшеліктері, аударма іс-әрекеттерін жүзеге асыру бағыттары, сондай-ақ трансляциялық өзгерістер мен мәдениетаралық қарым-қатынас медиациясын қолданудағы практикалық дағдыларды дамыту туралы тұтас ұсыныс әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жазбаша аударманың практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілінің жазбаша курсын оқытудың мақсаты кең бейінді және іргелі тілдік білім беруді қамтамасыз ету болып табылады. Жазбаша аударманың әр түрлі кезеңдерінің дағдылары мен іскерліктерін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Шет тілінің грамматикалық және лексикалық құрылымының ең маңызды заңдарын анықтау. Диалогтық және монолог сөйлеу дағдыларын дамыту. Диалогтың сөйлеуі. Диалогтық сөйлесудің функционалдық түрлері: сұхбат, сұхбат, пікірталас, монолог сөйлеу. Құрылымдық сөйлеу түрлерi: әңгімелесу, хабарлау, дискурс Дискурстың түрлері: • Анықтау, • Түсіндіру, • Бағалау, • Қысқаша түсіндірме, • Түсіндірме

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және құқық негіздер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әлемдік жүйенің даму заңдылықтарын, халықаралық қаржылық және валюталық-несиелік қатынастардағы жаңа үрдістерді, айырбастау бағамдарының және валюталық дағдарыстардың құбылмалылығының себептерін анықтау. Әлемдік қаржылық капиталдың, әлемдік қаржы нарықтарының дамуының мәні мен келешегі де ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттелетін тілдің қазіргі заманғы жүйесінің жұмыс істеуін зерттеуге негізделген лингвистикалық, лингвистикалық және кәсіби негізделген құзыреттілікті қалыптастыру «Оқылатын тілдің теориясының негіздері» курсының мақсаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ресми іскерлік және бұқаралық ақпарат құжаттарын аудару бойынша практикум
    Несиелер: 5

    -ресми-іскерлік сөйлеуді аударудың негізгі мәселелерімен танысу; - сөйлеудің әр түрлі элементтерін талдау және оларды дұрыс аудару дағдыларын дамыту; - - жазбаша және ауызша ресми аудару кезінде барабарлыққа қол жеткізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру- Іскерлік сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дәйекті аударманың практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Пән ауызша аударманың негізгі түрлері туралы түсінік береді, аударма теориясы курсын оқу барысында алынған дағдылар мен біліктерді практикада бекітеді, ауызша аудармашының кәсіби қызметіне қажетті құзыреттерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік аударманың практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - білім алушыларды Автоматтандырудың негізгі әдістерімен таныстыру. қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, табиғи-тілдік мәтіндерді аудару, сондай-ақ кәсіби қызметті жүзеге асыруға арналған қолданыстағы бағдарламалық өнімдермен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік тіл және іскерлік хат алмасу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді болашақ кәсіби іс-әрекеттерінде практикалық пайдалану үшін дайындау, болашақ аудармашылардың коммуникативті құзіреттілігінің негіздерін құрастыру, іскерлік хат алмасуды дамытуға баса назар аудару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсібі қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    сөйлеу әрекетінің төрт негізгі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) коммуникативтік дағдыларды дамыту)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың кәсіби қызметінің түрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шетел тілін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шапшаң жазу техникасы мен аударма стратегиялары
    Несиелер: 5

    Жылдамдықтың міндеті-сөзді сөзбе-сөз жазу, ең алдымен, оның мазмұнын, негізгі ойларын жеткізу, тірек жады пункттерін құру. Аударма тезтікпесін ауызша аудармашы ғана емес, сонымен қатар журн-парақпен де, студенттің сөз сөйлеуі, лекциялар мәлімдемесі кезінде,сонымен қатар кеңседе - басшының көмекшісі, хатшы диктант хат, құжат, пята жазбалар (memo), басқа да құжаттар жазу үшін пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазбаша аудару практикасы
    Несиелер: 5

    «Аударма практикасы» курсының мақсаты - студенттер арасында мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілікті дамыту, соның ішінде кәсіби және мамандандырылған құзыреттілікті интербеливтік қарым-қатынастарда баламалы аудару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану (Ұлыбритания. Қазақстан)
    Несиелер: 4

    Студенттерді туған өлкенің мәдениеті мен тарихына, сондай-ақ Оқытылатын тіл елдерінің мәдениеті мен тарихына баулуға, басқа халықтың мәдениетіне деген құрмет пен толеранттылыққа тәрбиелеуге, сонымен қатар өз халқының мәдени ерекшелігін терең түсінуге ықпал ететін педагогикалық жағдайлардың жиынтығын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Түсіндіру курсының бағыттары әртүрлі тілдер өкілдері мен кәсіби құзыреттілік мәдениеті мен оның компоненттері арасындағы делдал ретінде аудармашы болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаратылыстану, техникалық және ауыл шаруашылығы ғылымдары саласындағы аударма
    Несиелер: 5

    шет тілінен орыс тіліне және керісінше дәйекті аударудың кәсіби біліктерін, синхронды аударма техникасының базалық дағдыларын қалыптастыру, сандық және нақты сөйлеу деректерін дәл беру; оқыған тілдік материал шегінде тіл тасымалдаушылардың түпнұсқалық монологиялық және диалогтық сөйлеуін түсіну дағдыларын дамыту және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы- кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың кәсіби қызметінің түрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби шетел тілін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтінді лингафалық-стилистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілін оқытудың негізгі бөлімі ретінде оқытуға арналған заманауи талаптар негізінде мәтін қарастырылады, сондықтан мәтінді жұмысты мүмкіндігінше кеңінен қолдануға, ұтымды оқу дағдыларын дамытуға, мәтінді талдауға үйрету ұсынылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы
    Несиелер: 5

    : Бұл курстың мақсаты әртүрлі мәдениет өкілдері арасында қарым-қатынаста байланыс орнату болып табылады, бұл адамдар мен олардың қауымдастықтары арасындағы тікелей байланысты, сондай-ақ коммуникацияның (оның ішінде тіл, сөйлеу, жазу, электрондық коммуникация) жанама түрлерін көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаратылыстану, техникалық және ауыл шаруашылығы ғылымдары саласындағы біртіндеп аудару
    Несиелер: 5

    шет тілінен орыс тіліне және керісінше дәйекті аударудың кәсіби біліктерін, синхронды аударма техникасының базалық дағдыларын қалыптастыру, сандық және нақты сөйлеу деректерін дәл беру; оқыған тілдік материал шегінде тіл тасымалдаушылардың түпнұсқалық монологиялық және диалогтық сөйлеуін түсіну дағдыларын дамыту және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы шетел тілі C 1
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік-интермәдениетті әрі қарай жетілдіру және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - шет тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасына негізделген, болашақ аудармашыдан кәсіптік және мазмұндық оқыту сапасын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту пәні "мәтін лингвистикасы" ұғымының мәнін ашу және аталған курс бойынша лингвистикалық терминологияны меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы аударма
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты-студенттердің тілдік және аудармашылық құзыреттілігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдар саласындағы дәйекті аударма
    Несиелер: 4

    шет тілінен орыс тіліне және керісінше дәйекті аударудың кәсіби біліктерін, синхронды аударма техникасының базалық дағдыларын қалыптастыру, сандық және нақты сөйлеу деректерін дәл беру; оқыған тілдік материал шегінде тіл тасымалдаушылардың түпнұсқалық монологиялық және диалогтық сөйлеуін түсіну дағдыларын дамыту және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударманы сараптау және редакциялау
    Несиелер: 4

    Аударманы сараптаудың мақсаттарының бірі аударма процесінде кездесетін қиындықтар туралы білім деңгейін көтеру және аудармашы өзінің мақсаттарына қол жеткізген-жетпейтінін зерттеу. Аударма сапасын бағалау, әсіресе түпнұсқа мәтініне қатысты оның семантикалық және прагматикалық эквиваленттік мәні. Мәтінді аудару үшін аудармашыдан кейінгі процесті бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру, әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді талдау, әлеуметтік ғылымдардың түрлі түрлерінде осы ғылымдардың әдістерін пайдалану.

  • Код ON2

    Ойлау мәдениетін игеру, оның жалпы заңдарын білу, ойларды жазбаша және ауызша түрде дұрыс және логикалық түрде білу қабілеті.

  • Код ON3

    Тиісті арнайы пәндер бойынша іргелі дайындыққа ие болу, зерттелетін пәндердің тұжырымдамалық аппаратын нақты фактілер мен құбылыстармен салыстыра білу, мета-білімді шығармашылықпен пайдалану, университеттің бағдарламасын меңгеру, кәсіби және әлеуметтік қызметтегі білім беру стандарттарын игеру

  • Код ON4

    Кәсіптік қызметтің нәтижесінен туындайтын проблемаларды шешу үшін қажетті деңгейде табиғат, қоғамдық өмір, процестерді түсіну және меңгеру процестеріне біртұтас көзқарас қалыптастыру.

  • Код ON5

    Қоғамдық, когнитивтік, бағдарлы, коммуникативті және трансформациялық қызметке байланысты өзге де сипаттағы міндеттерді шешу әлеуметтік және жеке тәжірибеге негізделген; әлеуметтік ғылымдар мен гуманитарлық ғылымдар әдістерін әртүрлі салалардағы кәсіби қызметінде қолдануға болады

  • Код ON6

    Оқудағы материалға жеке-семантикалық көзқарас пен өздерінің білім беру және кәсіби қызмет процестерін түсіндіру, сондай-ақ тарихи тарихи құндылыққа қатысты мәселелер бойынша өз ұстанымын білдіру және ақтау мүмкіндігі

  • Код ON7

    Олардың әлеуметтік және жеке қасиеттерінің бүкіл жиынтығын оңтайлы пайдалану негізінде жүйелік міндеттерді шешуге дайын болу

  • Код ON8

    Құқықтық және этикалық стандарттарды білу; адамға, қоғамға, қоршаған ортаға кәсiби қызметке қатысты адамның қатынасын реттейдi

  • Код ON9

    Тұрақты экономикалық өсу мүмкіндіктерін когнитивтік және білім беру қызметіндегі тәжірибесін жетілдіру арқылы байланыстыратын әлеуметтік-экономикалық даму келешегін түсіну

  • Код ON10

    Байланыс және оқыту проблемаларын шешудің негізгі бағыттарын білу, оқытудың құрылымы мен функцияларын, жаһандық білім беру нарығын дамытудың жаңа жағдайларында оқыту принциптерін білу.

  • Код ON11

    Экономиканың және әлеуметтік саланың қажеттіліктерімен тығыз қарым-қатынаста интеграцияланған инновациялық білім беру аясында алынған іргелі және мамандандырылған оқытудың менеджменті мен ұйымдастырылуын сауатты түрде пайдалану мүмкіндігі

  • Код ON12

    Халықаралық, қоғамдық-саяси, экономикалық, мәдени өмірдің түрлі салаларында түрлі мәдениеттер мен тілдердің өкілдері арасында ауызша және жазбаша аударма, өзара түсіністік негізінде қамтамасыз ету мүмкіндігі.

  • Код ON13

    Халықаралық конференциялар, көрмелер, халықаралық туризм саласында түрлі мекемелерде, ұйымдарда кәсіби қызметті жүзеге асыру мүмкіндігі.

6B02302 6B02302-Аудармашы-референт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B02302 Аударма ісі
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B036 Аударма ісі

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B02302 Аударма ісі (ағылшын тілі)
    Бакалавриат

    А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

    БББТ: B036 Аударма ісі

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
    6B02302 Аударма ісі
    Бакалавриат

    Инновациялық Еуразия университеті

    БББТ: B036 Аударма ісі

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B02302 Аударма ісі
    Бакалавриат

    Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

    БББТ: B036 Аударма ісі

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B02302 Аударма ісі
    Бакалавриат

    Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті

    БББТ: B036 Аударма ісі

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
    6B02302 Аударма ісі
    Бакалавриат

    Сулейман Демирел атындағы университет

    БББТ: B036 Аударма ісі

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
  • Top