Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01602 Тарих в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 5В011400-Тарих мамандығы бойынша білім берудің негізгі мақсаты: - кәсіби қызметте қажетті фундаменталды білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастыру; - дене және этикалық, құқықтық мәдениет пен ойлау мәдениетін қалыптастыру; - тілдік дайындық; - жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру; - патриотизм, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, төзімділік рухында тәрбиелеу. 5В011400-Тарих білім беру бағдарламасының міндеттері: - тарихи білім берудің құрылымын, мазмұнын жетілдіру; - тарихи білім беру жүйесінің ғылыми-технологиялық және инновациялық саясатпен байланысын қамтамасыз ету; -студенттердің әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру: өз мамандығына деген махаббат, мақсатқа ұмтылу, ұйымшылдық, еңбекқорлық, жауапкершілік, отаншылдық, Азаматтылық, төзімділік, коммуникацияны құру қабілеті, олардың жалпы мәдениетін, ойлау және т. б. креативтілігін арттыру.; - бітірушіге еңбек нарығында әлеуметтік ұтқырлыққа және тұрақтылыққа ықпал ететін әмбебап, ғылыми және пәндік-мамандандырылған құзыреттерге ие болуға мүмкіндік беретін тарихи білім берудің әдістемелік және әдіснамалық мазмұнын күшейту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 246
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дінтану 2019
    Несиелер: 5

    Дінтану пәні діннің пайда болу заңдылықтарын, дамуы мен қызметін, құрылым ерекшеліктерін, оның көп салалы феноменін, қоғам тарихымен байланысын және діннің мәдениеттің басқа да салаларымен байланысын зерттейді. Қазіргі кезеңде дінтануды оқыту барысында – бұл адам мәдениетінің өзіндік және ерекше саласы, қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени контекстке қосылған "тірі жүйе" екенін ескеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі Қазақстан тарихы пәнінің мақсаты - ежелгі дәуірден бастап V ғасырға дейінгі аралықта туған өлкенің тарихын білуге, өз елінде мақтаныш сезімін қалыптастыруға, тарихына араласуға үйрету. Қазақстан тарихының тарихы нақты тарихи материалға негізделген Қазақстан Республикасының қазіргі заманғы аумағында адамзат қоғамының қалыптасу үдерісін анықтау үшін бастапқы көздерден тұрады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ежелгі дәуірден 7 ғасырға дейін өздерінің туған жерінің тарихын білуге, өз елінде мақтаныш сезімін қалыптастыруға және олардың тарихына араласуға үйрету үшін, Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы. Қазақстанның ежелгі ортағасырлық тарихының негізгі бағыты, тарихи дереккөздермен, адамзат қоғамының қалыптасу үдерісін, Қазақстан Республикасының заманауи аумағында прото-мемлекеттердің пайда болуын анықтауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан археология
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - Қазақстанның археологиялық көздерін және тарихи процестерді қалпына келтірудегі рөлін, сондай-ақ тарихи ғылымдағы Қазақстанның археологиясының идеологиялық маңыздылығы мен рөлін, Қазақстанның археологиясының қазіргі даму деңгейін көрсету және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Археология пәнінің негізгі мақсаты - археологиялық көздерді зерттеу және зерттеу және тарихи процесті қайта құрудағы рөлі, сондай-ақ тарихи ғылымдағы археологияның идеологиялық маңызы мен рөлі, археологияның қазіргі даму деңгейін бейнелеу және талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    «Ежелгі дүние тарихы» пәнін оқып үйренудің басты мақсаты - ежелгі әлем тарихы туралы күрделі тәртіп ретінде жүйелі білімді қалыптастыру, оның кезеңділігі мен адамзат қоғамының тарихындағы келесі қадамды сипаттайтын негізгі процестермен танысу және сынып қоғамының қалыптасуы мен дамуындағы маңызды заңдар мен ерекшеліктерді айқындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы 2019
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары.Жүйке жүйесінің физиологиясы және гигиенасы, оның жас ерекшеліктері.Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы.Жас ерекшелік физиологиясы және сенсорлық жүйе гигиенасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі құлиленуші мемлекеттердің құрылуы мен дамуы
    Несиелер: 5

    «Ежелгі құл иеленуші мемлекеттердің құрылуы мен дамуы» пәнін оқып үйрену мақсаты - ежелгі әлем тарихы туралы күрделі тәртіп ретінде жүйеленген білімді қалыптастыру, оның кезеңділігі мен адамзат қоғамының тарихындағы басқа кезеңді сипаттайтын негізгі процестерді тану және сынып қоғамының қалыптасуы мен дамуындағы ең маңызды заңдар мен ерекшеліктерді айқындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Жергілікті өлкетану - бұл бағдарламада көзделген жергілікті бағыттың пәндер блогы. Тәртіп, жергілікті тарихты мектепте және мектептен тыс жерде жүзеге асыру бойынша теориялық және әдіснамалық білім береді. Курстың негізгі мақсаты - жергілікті тарих негіздерін зерттеу, өз аймағын зерттеу дағдыларын меңгеру, географиялық аймақтық зерттеулер мен тарихи, әдебиет және т.б. арасындағы қарым-қатынастарды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихты оқытуда қолданылатын инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - тарихи процестерге енгізілетін гуманитарлық ғылымдарға сандық технологияларды енгізу. Теориялық білім мен зерттеу әдістерін іс жүзінде қолдану мүмкіндігі. Сандық технологияларды қолданумен және ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, кəсіби қызметтің стандартты міндеттерін шеше білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білімдегі IT
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - электронды ресурстар мен бағдарламалардың мүмкіндіктері туралы білімді алу, оларды тарихи құжаттармен жұмыс істеуде практикада қолдануға үйрету, ақпараттарды жинау, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу үшін АКТ бағдарламалық қамтамасыз етуді сенімді және сыни пайдалану кәсіби салада бірлескен қызмет үшін желілік байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу студенттердің болашақ мұғалімнің кәсіби қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы, болашақ мұғалімді дайындау негізі ретінде кәсіби-педагогикалық іс-әрекет теориясы туралы білімдерді игеруді, болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттерін, үздіксіз кәсіби білім берудің негіздерін, Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесі туралы, педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері және оның даму тарихы, Дүниежүзілік педагогикалық мұра, тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы туралы білімдерді игеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түрік халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән гуманитарлық және қоғамдық пәндердің кең ауқымымен байланысты, сондықтан оларды меңгеру үшін студенттер жалпы дайындықтың келесі бағыттары бойынша білім шеңберін қажет және қажет етеді: Тарих, Мәдениеттану, этнография, дінтану және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану, мұражайтану және мұрағаттану
    Несиелер: 5

    Егемендікке қол жеткізуіне және Қазақстанның тәуелсіз даму жолына енуіне байланысты "тарихи өлкетану, Мұражайтану және мұрағаттану" пәні өзекті болып табылады, өйткені оған тек қана Отандық тарих қана емес, өлке тарихының "ақ дақтарын" толықтыруда рөл беріледі. Пән белгілі бір аймақтың тарихи, әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени дамуын, табиғат жағдайын жан-жақты зерттейді. Пәнді оқытуда аймақтың таза қоғамдық дамуы мен тарихынан басқа олардың географиямен, топонимикамен және экологиямен өзара байланысы ескеріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 5

    Психология - адамның және топтардың психикалық және психикалық белсенділігінің пайда болуын, дамуын және жұмыс істеуін реттейтін заңдарды зерттейтін ғылым. Ол гуманитарлық және жаратылыстану ғылымын қолданады, оның құрамында психологиялық білімді практикада қолданумен айналысатын іргелі психология туралы деректерге негізделген психикалық белсенділік, қолданбалы психология, психологиялық зерттеулердің фактілері, механизмдері мен заңдылықтарын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы Европа және Америка елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардың тарихи кезеңі-Еуропа тарихындағы ең ұзақ кезеңдердің бірі, ол 11-12 ғасырға созылды. Батыс еуропалық орта ғасырдың басы Батыс Рим империясының күйреуіне байланысты. Жоғарғы хронологическую шекара тарихшылар белгілейді XV-XVII ғ. дейін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Батыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Батыс Еуропадағы ортағасырлық мемлекеттің жалпы сипаттамасы Батыс Рим империясының құлдырауы ежелгі әлемнің жоғары жетістігін білдіретін антикалық саяси-құқықтық тәртіптердің және өркениеттің құлдырауының түпкілікті күйреуін білдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    VI- XVIII ғасырлардағы Қазақстан тарихын зерттеу. Тарихи үдерістердің негізгі бағыттарын айқындау, Еуразия халықтарының тарихымен өзара қарым-қатынаста және Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғаларды көрсету және зерттеу, тарихи фактілерге сүйене отырып материалдарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі тәрбие жұмысының әдістері мен технолгиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық ғылым тәрбиенің көптеген теориялары мен тұжырымдамаларын қамтиды, олардың айырмашылықтары ғалым-зерттеушілердің адам және оның тұлғасын қалыптастыру туралы, педагогтің баланы тәрбиелеу мен дамытудағы рөлі туралы әртүрлі көзқарастарымен негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің тарихы ерекше. Әлеуметтік-саяси ұйымның гетерогендігі. Тарихи процестердің циклдік себептері ("қайталануы"). Мемлекет, жеке тұлға және корпоративтік бірлестіктер. Қоғамның иерархиялық құрылымы және әлеуметтік мобильділік мәселелері. Білімділіктің мәні. Шенеуніктердің ұстанымы мен рөлі. Өмір салты мен ойлау формаларының тұрақтылығы. Әлеуметтік қақтығыстардың ауқымы және оларды білдіру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан территориясындағы орта ғасырлық мемлекеттердің құрылу тарихы
    Несиелер: 5

    VI- XVIII ші кезеңде Қазақстан тарихын зерттеу. Ерте мемлекеттің қалыптасуын қалыптастыру және нығайту, тарихи процестердің негізгі бағыттарын анықтау, Қазақстан аумағында Еуразия халықтарының тарихы мен өзара қарым-қатынасында тарихи оқиғаларды көрсету және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуразияның орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Темірдің маңызы темірді алу тәсілін игеру адамзаттың ең ірі жетістігі болып табылады. Алғашқы темір өнімдері никельдің жоғары мөлшері бар метеорит темірінен шығарылған. Бірақ олармен бірге жерде темірден жасалған бұйымдар пайда болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    «Қазақстанның жаңа заман тарихы» пәнінің мақсаты - ауызша, жазбаша және материалдық дереккөздер негізінде Қазақстанның аумағында жаңа уақыт дәуіріне терең түсінік беру. Пәннің негізгі мақсаттары – Қазақстанның жаңа заман тарихы бойынша студенттердің білім жүйесін қалыптастыру және дамыту, Қазақстан аумағында ресейлік протекторатының қалыптасу процесінің ерекшеліктерін қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теориялық деректану, тарихнама
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: нақты тарихи мәселелерді шешу үшін тарихнамалық базаны қалыптастыру; тарихты зерттеген зерттеушілердің жұмысының объективті және субъективті аспектілерін анықтау; алдыңғы тарихнаманың жетістіктерін талдау; тарихтағы қазіргі заманғы тарихнама жетістіктерін зерттеу; ұлттық тарихи ғылымның құндылықтарын зерделеу; тарихтың әртүрлі мәселелері бойынша ғалымдардың қазіргі көзқарастары мен түсініктерімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың ең маңызды ережелері мен әдістерін табысты қарауға мүмкіндік беретін мәселелердің кең ауқымын қамтиды; студенттердің назарын осы үдерістің маңызды заңдылықтарына бағыттайтын жалпы әдістемелік ұсынымдарды сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    студенттерде кәсіби қызмет ретінде басқару туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, студентке әлеуметтік-экономикалық жүйелерді басқарудың жалпы теориялық ережелері туралы білім беру, басқарушылық міндеттерді практикалық шешу және басқарудың халықаралық тәжірибесін зерттеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет елдер тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты болашақ өмірге және кәсіби қызметке қажетті тарихи білімнің ортақ негізін қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеті: ғылымның категориялық құрылымын анықтау; субъектіге қызығушылық тудырады; тарихи-тарихи-тарихи құбылыстардың табиғатын талдау қабілетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс тілі
    Несиелер: 5

    Осы оқу пәнінің мақсаты-оқу-ғылыми және өзіндік кәсіби коммуникацияда қолданылатын тіл құралдарымен және әдістермен сөйлеу қызметін ұйымдастыратын тілдік дайындықты жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Студенттерді инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерімен таныстыру, инклюзивті білім беру студенттердің тарих және теория саласындағы қажетті білімдермен қарулануы және психологиялық және әлеуметтік - ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды педагогикалық сүйемелдеу; ықпалдасу шарттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі-бұл тарихты оқытудың міндеттері, мазмұны мен әдістері туралы педагогикалық ғылым. Ғылым оның тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқыту процесінің заңдылықтарын зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы ұлт- азаттық көтерілістер тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы ұлт- азаттық көтерілістер тарихы пәнінің мақсаты - бұл курстың тарихи білімдерін қалыптастыру; студенттерді осы кезеңдегі өзекті және теориялық мәселелер кешенімен таныстыру; қазіргі заманғы зерттеушілердің еңбектерінде Қазақстанның қазіргі заманғы тарихын тұжырымдамалық қайта қарау проблемаларын ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия, Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері: Пәннің мазмұны студенттердің жаңа және жақын арада Азия мен Африка елдері тарихындағы қажетті білім көлемін игеруге, білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі және қазіргі заманғы Азия мен Африка елдерінің әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени дамуының бірегейлігін студенттердің тұтас көзқарасын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның қазіргі заман тарихы пәнінің мақсаты- бұл курстың тарихи білімін қалыптастыру; студенттерді осы кезеңдегі өзекті және теориялық мәселелер кешенімен таныстыру; қазіргі заманғы зерттеушілердің еңбектерінде Қазақстанның қазіргі заманғы тарихын тұжырымдамалық қайта қарау проблемаларын ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі тілдес халықтарының ұлы ғұламалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазақ даласының ғалымдары мен ойшылдарының шығармашылығын зерттеу, себебі бұл көне түркілік жазба кейінгі ғасырларда жетілдірілген дәстүрге ие саяси, мемлекеттік қалыптасқан сипатқа ие екендігінің айқын дәлелі. Тұрмыстық түркі тілінің сақталуы этникалық сәйкестіктің өсуіне, әдеби, мәдени және теологиялық дәстүрлердің өркендеуіне ықпал етті. Араб және парсы тілдерімен қатар, түркілік мұсылман әлемінің әдеби тілі болды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: пәннің мазмұны Азия және Африка елдері тарихындағы өзекті мәселелер бойынша қажетті білім көлемін алу және меңгеру, білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка елдерінің әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени дамуының бірегейлігіне студенттерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа замандағы ішкі және сыртқы саясаты
    Несиелер: 5

    Қазақстанның жаңа замандағы ішкі және сыртқы саясаты пәннің мақсаты- жазбаша және материалдық дерек көздеріне негізделген Қазақстанның аумағында жаңа уақыт дәуірін терең түсіну болып табылады. Пәннің негізгі мақсаттары - Қазақстан тарихында жаңа заманның тарихы бойынша студенттердің білім жүйесін қалыптастыру және дамыту, Қазақстан аумағында ресейлік протекторатының қалыптасу процесінің ерекшеліктерін қарау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа замандағы ішкі және сыртқы саясаты
    Несиелер: 5

    Қазақстанның жаңа замандағы ішкі және сыртқы саясаты пәннің мақсаты- жазбаша және материалдық дерек көздеріне негізделген Қазақстанның аумағында жаңа уақыт дәуірін терең түсіну болып табылады. Пәннің негізгі мақсаттары - Қазақстан тарихында жаңа заманның тарихы бойынша студенттердің білім жүйесін қалыптастыру және дамыту, Қазақстан аумағында ресейлік протекторатының қалыптасу процесінің ерекшеліктерін қарау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби шетел тілі 2019
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның мақсаты студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін жеткілікті деңгейде (А2, жалпыеуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейінде (В1, жалпыеуропалық құзыреттілік) қалыптастыру болып табылады. Курстың аяқталу сәтінде білім алушылардың дайындық деңгейіне байланысты стартта білім алушының тілдік деңгейі В1 жалпыеуропалық құзыреттілік деңгейінен жоғары болған кезде В2 жалпыеуропалық құзыреттілік деңгейіне жетеді. 5. Бағдарламаның міндеттері: 1) білім алушылардың шет тілінің лексикасы мен тілдік ерекшеліктерін меңгеру және коммуникативтік-функционалдық құзыреттілікті қалыптастыру; 2) мәдениетаралық қарым-қатынас субъектісі ретінде анықталатын тұлғаның мәдениетаралық коммуникацияға қабілеті ретінде мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру. 3) шет тілінде дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру және Оқытылатын тіл елінің тілдік және мәдени ерекшеліктерін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Европа, Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Капитализмнің пайда болуы және оның феодализмді жеңуі; капитализмді нығайту және дамыту, оның империалистік даму сатысына көшуі; капиталистік қоғам қайшылықтарының пайда болуы мен нашарлауы. дүниежүзілік соғысқа және әлемдік социалистік жүйенің пайда болуына, XX ғасырдың екінші жартысында - XXI ғасырдың басында Батыстың даму тенденцияларына алып келген капитализмнің дағдарыстық құбылыстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Европа және Америка елдерінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің мақсаты капитализмнің пайда болуын және оның феодализмді жеңуін зерттеу; капитализмді нығайту және дамыту, оның империалистік даму сатысына көшуі; капиталистік қоғам қайшылықтарының пайда болуы мен нашарлауы. дүниежүзілік соғысқа және әлемдік социалистік жүйенің пайда болуына, XX ғасырдың екінші жартысында - 21 ғасырдың басында Батыстың даму тенденцияларына алып келген капитализмнің дағдарыстық құбылыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта азияда билік еткен әулеттердің саяси портреті (IX-XIX в.в.)
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының ұлы ойшылдарының, жалпы қабылданған және ерекше ұғымдардың іргелі әңгімелерін зерттейді; оның тиімділігін арттыру мақсатында оқу тарихын зерттеу және меңгерудегі әртүрлі әдістемелік дәстүрлер туралы білу; жас ерекшеліктеріне сәйкес оқытудың негіздерін қолданудағы практикалық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ мемлекеттілігінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазақ мемлекетінің қалыптасу тарихының негізгі кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру. Студенттерді қазіргі заманғы тарихи ғылымның жетістіктеріне негізделген материалдық және хронологиялық дәйектілікпен таныстыру, статистикалық материалдармен талдау жасай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әр түрлі тарихи кезеңдерде Қазақстанның қалаларын дамыту және дамыту мәселелері бойынша зерттеу призмасы арқылы қазақстандықтардың тарихи демографиясын зерттеу. Нысаналы көзқарастар Қазақстанның оңтүстік аймақтарының ежелгі және ортағасырлық қалаларының тарихы мен Қазақстан қалаларының жаңа және жақын тарихын зерттеуде методологиялық парадигмадағы өзгерістерді талап етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан халқының демографиялық тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әр түрлі тарихи кезеңдерде Қазақстанның қалаларын дамыту және дамыту мәселелері бойынша зерттеу призмасы арқылы қазақстандықтардың тарихи демографиясын зерттеу. Нысаналы көзқарастар Қазақстанның оңтүстік аймақтарының ежелгі және ортағасырлық қалаларының тарихы мен Қазақстан қалаларының жаңа және жақын тарихын зерттеуде методологиялық парадигмадағы өзгерістерді талап етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқыту мақсаты 18-ші ғасырдың екінші жартысынан бастап халықаралық қатынастардың даму тарихымен байланысты оқиғаларды дәйекті және толық ашу болып табылады. және XXI ғасырдың басталуына дейін. Жүйелі көзқарас негізінде әлемде қалыптасқан сыртқы саяси өзгерістердің дамуының динамикасы мен қалыптасуының мәнін анықтауға болады. Оқытушы халықаралық қатынастар тарихында магистранттарға заманауи халықаралық проблемаларды түсіну үшін тарихи жады мен көкжиектерді қалыптастыруға көмектесетін үлкен эмпирикалық және жалпылама материал негізінде керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ресей және Кеңес мемлекеттерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Ресей мемлекетінің қалыптасу кезеңдерін сипаттау, орыс және советтік мәдениеттің қалыптасуы мен даму ерекшеліктерін көрсету, студенттерді ресейлік қоғам өркениетінің ерекшеліктерімен таныстыру, орыс қоғамының өзіндік ерекшеліктерін анықтау, студенттерді тақырыптық категориялық және концептуалды аппараттармен таныстыру, күрделі мәселелерді шешуге, оның дамуындағы қиындықтардың себептерін анықтауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының сыртқы саяси тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің Қазақстан Республикасы сыртқы саясатының тарихы туралы теориялық білімдердің белгілі бір көлемін игеруі, әлемдік саяси үдерістің контексінде біздің мемлекетіміздің сыртқы саясатының мәселелері туралы түсінік беру. Курста қарастырылған мәселелер әртүрлі пәндердің түйісінде орналасқан және әртүрлі көзқарастар бойынша: экономика, ішкі саяси процестер, сыртқы саясат, дін, философия, әлеуметтік ой, мемлекеттік институттар, заң және т.б. болуы мүмкін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ мемлекетінің сыртқы саясаты
    Несиелер: 5

    Бұл пән Республиканың мемлекеттілігін нығайту мен Құрылыстағы сыртқы саясаттың рөлін қарастырады және зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТМД елдерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаттары: біріншіден, посткеңестік кеңістікте орын алып жатқан әлеуметтік-экономикалық және саяси үдерістерді зерттеу, ТМД елдерінің арасындағы қатынастарды дамытудың модельдерін түсіну, екіншіден, әртүрлі салаларда қолданыстағы фактілер мен құбылыстарды талдаудың белгілі бір тәсілдерін қалыптастыру ТМД елдерінің арасындағы қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елтану 2019
    Несиелер: 5

    Курс зерттеліп жатқан мемлекеттің қалыптасу тарихы, мемлекеттік жүйе мен институттар туралы студенттердің білімін қалыптастырады, студенттердің білімін кеңейтеді. зерттелген тіл елдерінің географиялық орналасуы, ұлт қалыптасуының шарттары мен ерекшеліктері, мәдениет, мемлекетшілдіктің қалыптасуы, сондай-ақ қазіргі заманғы әлемдік өркениет жүйесінде зерттелген елдердің орны мен рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіз Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - егеменді және тәуелсіз Қазақстанның қалыптасу үдерісін, тәуелсіздік кезеңіндегі экономикалық және саяси реформаларды, жаңа саяси институттарды қалыптастыру. Тәуелсіз Қазақстанның тарихы, Еуразия тарихы және әлемдік тарих тұрғысынан саяси, экономикалық, этникалық, әлеуметтік-мәдени мазмұнын ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Төтенше жағдайлар кезінде мүмкін болған апаттар, апаттар, заманауи құралдарды пайдалану, табиғи апаттар, сондай-ақ олардың салдарын жою, халықты және өндіріс қызметкерлерін қорғауды ұйымдастыру, құзыретті бағдарлау және шешім қабылдау; биосфераның даму заңдылықтары мен қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін экологиялық балансты сақтау шарттары; Өндірістік кәсіпорындардың жұмыс аймағында санитарлық-гигиеналық көрсеткіштерді есептеу әдістемесі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғауды қамтамасыз ету міндеттерін шешуде - еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғау саласындағы заңдармен, заң актілерімен және стандарттармен жұмыс істеу дағдысы

  • Код ON2

    адамзат қоғамының қалыптасу үдерісін, Қазақстан Республикасының қазіргі аумағында прото-мемлекеттердің пайда болуын анықтау; ежелгі Шығыс және Азия өркениеттерінің мәдениеті мен қоғамын дамытудағы маңызды ерекшеліктерін айқындайды; археологияның көмегімен тарихи және теориялық білімдерін кеңейтеді; Қазақстанның археологиясының әдістерін және әдістерін үйренуге қабілетті, олар қажетті ақпаратты алуға қабілетті; ежелгі Шығыс және Азия өркениеттерінің мәдениеті мен қоғамын дамытудағы маңызды ерекшеліктерін айқындайды; ежелгі шығыс мәтіндерін зерттеудің қазіргі заманғы әдістеріне сәйкес талдайды, - өздерінің қызмет нәтижелерін жазбаша және ауызша жауап түрінде көрсету;

  • Код ON3

    Өлкенің тарихының жазбаша және ауызша деректерін , сондай-ақ мұражайлық және мұрағаттық зерттеулердің жалпы ғылыми тұжырымдарын түсіну; цифрлық технологияларды пайдалана отырып, ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, кəсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешуге қабілетті; тарих пәні бойынша оқыту мен білім беру үрдісіне өз көзқарастарын іздеуге және қалыптастыруға қабілетті;

  • Код ON4

    - тарихи эволюцияның заңдылығын, тарихи ілгерілеушілікті тарихи ілгерілеу принципіне негізделген талдауды білу; Орта ғасырдың тарихи материалдарын талдай білу; Қазақстанның автохтондар халқының көрші халықтармен және мемлекеттермен тұрақты және ұзақ мерзімді өзара әрекеттесуі тұрғысынан курстың негізгі мәселелері; Қазақстанның аумағында ерте қалыптасқан қалыптасулардың қалыптасу тарихын анықтап, объективті тарихи үдеріс ретінде қазақ мемлекетті, қазақ этносын, ұлтығын қалыптастыру болды;

  • Код ON5

    қазіргі заманғы зерттеушілердің еңбектеріндегі Қазақстанның жаңа тарихының тұжырымдамалық қайта қарастыру проблемаларын түсінеді; тарихи фактілерді талдау дағдылары мен қабілеттерін игеру; Курсты оқып-үйрену нәтижесінде студенттер құзырлы болуы керек: тарихи-өлкетану облыстарында және мектептерде; осы курстың синтезін және қорытындыларын талдау; шетелдік және қазақстандық тарихнама; Ресей империясының қоныс аудару саясатын қазақ даласында және оның салдарында біледі. Қазақ интеллигенциясының қалыптасуы мен қызметіне тұтастай көзқарасы бар;

  • Код ON6

    Әлем тарихының құрамдас бөлігі ретінде түркі тайпалары мен халықтарының тарихының басты құндылықтары туралы мағлұматтарды игеру;

  • Код ON7

    Тарих пәнін оқыту әдістемесінің концептуалды, теориялық және ғылыми- педагогикалық негізін, оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылықтарын білу;

  • Код ON8

    қолда бар дәлелдемелерді талдау және көзқарастардың кең ауқымын зерделеу негізінде (тиісті дәуірдегі адамдардың нанымдарын, құндылықтарын және тәндік көзқарасын түсіну) тәуелсіз және теңдестірілген пайымдауларды қалыптастыру; Азия мен Африка елдерінің жаңа тарихына қатысты фактілерді бағалау және онымен жұмыс жасау; көздермен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс барысында тарихи материалды сыни түрде таңдайды; бұқаралық ақпарат құралдарынан, ресми және ғылыми басылымдардан алынған ақпаратты жинау және талдау әдісі элементтерін қалыптастыру, ТМД аясындағы мемлекеттер арасындағы өзара іс-қимылды дамытудағы барынша мүмкін үрдістерді айқындау;

  • Код ON9

    Қазақ халқының санының өзгеруіне байланысты оның бүкіл кезеңі үшін нақты материалдық статистиканы анықтау; Қазақстанның сыртқы саясатының тарихының негізгі оқиғаларын, біздің мемлекетіміздің сыртқы саяси стратегиясының негізгі басымдықтарын біледі; халықаралық қатынастар тарихының әдіснамалық негіздерін түсінеді; негізгі тарихи деректерді ұсынудың негізгі әдістерін біледі;

6B01602 Тарих-Дінтану
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01602 Тарих-дінтану
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01602 Тарих-дінтану
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01602 Тарих-Дінтану мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01602 Тарих-дінтану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01602 Тарих-Дінтану
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01602 Тарих және дін мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01602 Тарих және дін мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top