Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Техникалық және кәсіптік білім беру педагогикасы в Silkway Халықаралық университеті

  • Академическая кескіндеме І
    Несиелер: 4

    Гризайли техникасындағы Натюрморт формасы бойынша қарапайым және тоны бойынша тамаша заттардан жасалған. Таза және ашық түсті заттардан жасалған Натюрморт. Қарапайым тұрмыстық заттардан жасалған тақырыптық натюрморт. Драпировкалары, жемістері және көкөністері бар Натюрморт. Жапсырылған түстерге натюрморттар. Түсі бойынша қарама-қарсы заттардан жасалған Натюрморт. Түрлі-түсті фонда ерлер басы. Түрлі-түсті прапировка аясында жалаңаш әйел фигурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттердің экологиялық ойлау қабілетін дамытуға, экологиялық қауіпсіздік, өмір сүру қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторингтің негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, сондай-ақ қоршаған ортаны басқару және экологиялық құқық туралы бөлімдерден тұрады. Адам мен биосфераның бірлескен эволюциясы туралы идеяның негізі ретінде жалпы экологиялық мәселелердің кең ауқымы ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Педагог мамандығының жоғары, әлеуметтік маңыздылығын түсіну. Педагогикалық білім негізінде кәсіби қызметті құруға дайын болу. Педагогикалық мәселелердің мәнін және оларды шешу жолдарын көру қабілеті. Оқу-тәрбие үрдісін басқаруға заманауи көзқарастар қалыптастыру. Адам тәрбиесінің жалпы заңдылықтарын, оның дамуының, жеке тұлғаның қалыптасуының негізгі факторларын зерттейтін базалық ғылыми пәнге ерекше көзқарас. Педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүзеге асырудың жалпы негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • а) Академиялық сурет
    Несиелер: 6

    Бейтарап фонда гипсті геометриялық денелерден натюрморттың дәйекті бейнесі, заттың көлемін бере отырып, көркем материал арқылы тоналды қатынастарды анықтау. Заттар арасындағы түс және тоналды қарым-қатынасты анықтау, заттардың көлемін бере отырып, кескіндеме материал арқылы жұмыс тәсілдерін үйрену. Стильденген бейнелі-шығармашылық көзқарасты ескере отырып, түсті сәндік қатынастарды табу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • а) Материалды өндеу технологиясы (сала бойынша)
    Несиелер: 5

    Тоқыма материалдардан жасалған бөлшектерді, тораптарды, бұйымдарды тігу бойынша операцияларды орындау технологиясы. Жұмыстың негізгі түрлері. Қол тігістері мен тігістері. Қол жұмыстары үшін жұмыс орнын ұйымдастыру. Қол жұмыстарына арналған құралдар мен айлабұйымдарды зерттеу. Қол тігістері мен тігістерін зерттеу. Машина жұмыстары. Машина жұмыстарына арналған жұмыс орнын ұйымдастыру. Жеке гигиена негіздері. Тігінші біліктілік сипаттамасымен танысу. Машина тігістері. Қосу жіктерін зерттеу. Шеттік тігістерді зерттеу. Өңдеу тігістерін зерттеу. Машина жұмыстарының терминологиясы. Ылғал-жылу жұмыстары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме ІІ
    Несиелер: 5

    Суретшінің палитрасы, оның бейнелеу мүмкіндіктері. Бейтарап фонда гипс фигураларының ең аз санынан жасалған натурморт. 2-3 заттан тұратын Натюрморт, түсі әр түрлі және материалдар-бейтарап фонда жаңалықтар. Көркем материалдардың бейнелеу құралдары. Драпировка аясында 1-3 заттардың натюрморты. Бір түсті топтың бірнеше заттарынан тұратын Натюрморт. Натюрморттар мен олардың элементтерінің кескіндемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дуалды оқытудың теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім беру ұйымдарының білім беру процесіне дуальды оқытуды енгізу. Дуальды оқыту жүйесінің элементтерін енгізу үшін жағдайлар жасау дуальды оқыту жүйесінің элементтерін енгізуді Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Дуальді жүйенің инновациялылығы. Дуалды оқыту жүйесі элементтері бар оқу пәндері мен кәсіптік модульдердің жұмыс бағдарламалары. Кәсіби білім берудің практикалық-бағдарлы моделінде тәлімгерлік жүйесін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативті мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, функциялары.Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынастың табысты болуы педагогтың коммуникативтік мәдениетінің деңгейіне байланысты. Педагогтың коммуникативтік мәдениеті педагогтың кәсіби қалыптасуының маңызды міндеттерінің бірі болып табылады.Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын қалыптастырады: педагогикалық ойлау, қиял, назар және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Мектептің тұтас педагогикалық үрдісінің диагностикасы мен жоспарлануы. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Технологиялық тәсіл негізінде мектепті басқару. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби даярлықтағы ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым және ғылыми зерттеулер ұғымдары. Ғылыми мәселе және зерттеу тақырыбы. Ғылыми мәселе түсінігі. Проблемалық жағдай ғылыми проблема және нақты, жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдардағы проблемалық жағдай. Әлемдік ғылым тарихындағы ғылыми мәселелердің мысалдары. Зерттеудің жаңалығы ұғымы. Ғылыми мәселе және зерттеу мақсатын қою. Ғылыми зерттеудің құрылымы мен кезеңдері. Ғылыми логика негіздері. Ғылыми зерттеудің теориялық негіздері. Ғылыми зерттеудің эмпирикалық әдістері. Ғылыми зерттеу деректерін сандық талдау әдістері. Математикалық статистика әдістері. Ғылыми зерттеу нәтижелерін таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 6

    Композицияның негізгі ұғымдары, түрлері: Жергілікті композиция, фронтальды композиция,көлемді композиция, кеңістіктік композиция, көп элементті композиция. Композиция түрлері: Күрделі-бейнелеу, сәндік-тақырыптық, пәндік формалар композициясы, формальды композиция. Композицияның заңдары мен принциптері. Ережелер мен композиция тәсілдері. Ритм. Контраст, нюанс, тепе-теңдік. Пропорция. Масштабы. Алдыңғы композиция. Көлемді композиция. Тереңдік-кеңістіктік композиция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Нерв жүйесінің физиологиясы. Анализаторлар физиологиясы және гигиенасы. Жас ерекшелік эндокринологиясы, оқушыларды дәрігерлік-гигиеналық тәрбиелеу. Оқушылардың тірек-қозғалыстық, ас қорыту, қан айналу, демалу, тері және зат алмасу органдарының ерекшеліктері. Балалардың дамуындағы әлеуметтік факторлар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық және кәсіптік білім беру мекемелеріндегі ғылыми-әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 5

    Оқытушының ғылыми-әдістемелік қызметінің түсінігі және мәні. Педагогтың әдістемелік қызметінің түрлері мен функциялары. Техникалық және кәсіптік мекемелерде оқытушының ғылыми-әдістемелік қызметінің мазмұны. Оқытушының әдістемелік іскерлігі. Техникалық және кәсіптік мекемелердің әдістемелік жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    "Көркем еңбекті оқытудың заманауи технологиялары"оқу пәнін оқытудың мақсаты мен міндеттері. "Көркем еңбектің заманауи технологиялары"пәнінің маңыздылығы. Оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Құндылықты-бағытталған тәсіл. Әрекеттік тәсіл. Тұлғалық-бағдарлы тәсіл. Дифференциалды тәсіл. Коммуникативтік тәсіл. Көркемдік-технологиялық тәсіл. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері. "Көркем еңбек" пәнінің сабақтарында заманауи технологияларды қолдану. Оқу пәнінің мазмұнын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу практикасының (пәндік) мақсаттары: • студенттерді дене шынықтыру бойынша педагогтың кәсіби функцияларымен таныстыру және олардың таңдаған мамандығына деген қызығушылығын қалыптастыру; •педагог тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру және жетілдіру; • нақты міндеттерді шешуде жартылай практикалық дағдыларды қолдана білуді қалыптастыру; • педагогтің қызметіне шығармашылық көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогика
    Несиелер: 5

    Кәсіби педагогика ғылыми білім саласы ретінде. Кәсіби педагогиканың құрылымы мен категориялары. Педагогикалық инновацияны дамыту бойынша кәсіби білім беру мекемелері қызметінің өзекті мәселелері мен негізгі бағыттары. Педагогика әдіснамасы және педагогикалық зерттеу әдістері. Кәсіптік оқытудың мәні, функциялары және принциптері. Кәсіптік оқытудың мәні мен функциялары. ��әсіптік білім беру мекемелерінде студенттерді кәсіптік даярлау жүйесінің гуманистік бағыты кәсіби білім беруді реформалау міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам туралы ғылым жүйесіндегі педагогиканың орнын, оның негізгі ерекшеліктерін, ғылыми - терминологиялық аппаратын, зерттеу әдістерін қарастырады. Педагогика-адам тәрбиесі туралы ғылым. Тәрбие қоғамдық қызмет ретінде. Тәрбиенің тарихи және сыныптық сипаты, оның қоғамның қазіргі даму кезеңіндегі көрінісі. Курстың мазмұнына мәдени-тарихи сипаттағы мәселелерді қарастыру, тәрбие жүйесінің қалыптасуы мен дамуы және педагогикалық тұжырымдамалар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның адаммен, қоршаған ортамен қоғаммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • б) Киім тарихы
    Несиелер: 5

    Костюм тарихының негізгі бағыттарын ажырата білу, костюм тарихының бағыттарын қысқаша айту және оның антикалық дәуірден XXI ғасырға дейінгі өзіндік ерекшеліктерін зерттеу қабілеті. Алған білімдерін қолдануға дайын костюм формасының және адам денесінің формаларының өзара байланысын, қолданылатын материалдардың қасиеттерін, сондай-ақ костюм кию принциптерін, қарастырылатын дәуір өнерінің стильдік ерекшеліктерін, әртүрлі тарихи дәуірлердің тұрмыс-тіршілігін және оның дамуының әртүрлі тарихи сатыларында эстетикалық идеалдың тән ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы электротехника
    Несиелер: 5

    Электр энергиясы, электр техникасы, электроника, электр жетегі туралы жалпы түсінік. Пәннің даму тарихы және болашағы. Тұрақты токтың электр тізбектері. Тұрақты токтың электр тізбектерін есептеу. Айнымалы токтың сызықты тізбектері. Электр тізбектеріндегі Резонанс. Үшфазалы тізбектер. Өтпелі процестер. Электр өлшеу. Трансформаторлар. Тұрақты токтың электр машиналары. Айнымалы токтың электр машиналары. Жартылай өткізгіш аспаптар. Электржетек негіздері. Электр қозғалтқыштарының механикалық және электромеханикалық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқу шеберханасындағы практикум
    Несиелер: 6

    Тігін жабдығының жалпы сипаттамасы. Тігін машинасының құрылысы. Двухниточная челночная тігім. Негізгі жұмыс органдары. Тік берік тігін машиналары. Тігін машинасының механизмдерін баптау. Машиналық тігістер, оларды орындауға арналған техникалық шарттар. Машина жұмыстарының терминологиясы. Күйдіру машиналық тігіс, машиналық тігіс үлгілерін орындау. Тігін машиналарының жұмысындағы ақаулықтар. Тігін машиналарында шағын механизация құралдары. Арнайы мақсаттағы қайықты тігетін тігін машиналары. Тігін машиналары шынжырлы однониточного стежка. Тігін машиналары многониточного тізбек тігістерінің.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүнмен жұмыс жасау технологиясы
    Несиелер: 6

    Жүн түрлері. Қысқаша сипаттамасы, түрлері, қолданылуы. Ұсынылған үлгілерден жүн түрін анықтау. Түс туралы түсінік. Түс қасиеттері: түс, түс түсі, қанықтығы. Жылы және суық түстер, ахроматикалық және хроматикалық. Түс спектрі. Түстің Контраст және үйлесімі. Колориметриялық шеңбер. Негізгі және қосымша түстер. Түсті шеңберді сурет салу және жүннен түрлі түсті гармониялардың үлгілерін жасау (практикалық жұмыс). Құрал-саймандар мен керек-жарақтар, оларды пайдалану. Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы технuкалық және арнайы пәндерді оқытудың әдістемесі (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    Кәсіптік және техникалық оқытудың міндеттері мен мазмұны. Кәсіптік және техникалық оқыту жүйесіне қолданылатын оқытудың жалпы өзекті принциптері. Кәсіптік оқыту жүйесі. Кәсіптік және техникалық оқытудың негізгі ұйымдастыру түрлері. Кәсіптік және техникалық оқыту сабақтарының құрылымы мен түрлері. Кәсіптік және техникалық оқыту әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Оқу-кәсіби қарым-қатынасты шешу үшін пәндік және тілдік білім жүйесін, коммуникативтік-мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті одан әрі дамыту үшін сөйлеу мәдениетінің критерийлерін қолдану, тәжірибе алмасу және іскерлік дискуссия мен хат жазысуды жүргізу, шет тілі жүйесі, оны мәдениетаралық-коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдері, Ғылыми дискурста тіл жүйесінің қызмет ету ерекшеліктері туралы берілген тақырыптарға презентациялармен дайындау және сөйлеу қабілеті

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарының технологиясы
    Несиелер: 5

    Қосу тәсілдерінің сипаттамасы және олардың қолданылу саласы. Байланыстырудың жіпті тәсілдері. Желім және дәнекерленген қосылу тәсілдері. Тойтарма шегелік қосылыстар. Құрамдастырылған қосылу тәсілдері. Қол жіптері, тігістері. Қол тігістері мен олардың қолданылу саласы. Машиналық жіпті тігістер мен жіктер. Машиналық тігістер мен олардың сипаттамасы. Машиналық тігістерге қойылатын талаптар. Машина жіпті тігістер, олардың жіктелуі. Байланыс тігістері. Шеттік тігістер. Өңдеу тігістері. Машина тігістерін орындауға қойылатын жалпы техникалық талаптар. Киім жасау кезінде қолданылатын желім тігістері. Желім материалдарын қолдану. Желім түрлері және желім қосылыстарының физика-механикалық қасиеттері. Желім тігістерінің түрлері. Киімді дайындау кезінде материалдарды желімдеу режимдері. Киімдерді дайындау кезінде қолданылатын дәнекерленген жіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл шаруашылық еңбегінің техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Газ бөлу механизмі. Отын. Қозғалтқыштардың қоректену жүйесі. Отынның түрлері және олардың қасиеттері, қоспалардың түзілуі, дизельді қоректендіру жүйесінің құрылысы және жұмыс істеу принципі, қоректендіру жүйесінің негізгі құрастыру бірліктері. Тракторлардың электр жабдықтары. Электр жабдықтарының жалпы сұлбасы. Аккумуляторлық батареялар. Генератор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағашты көркемдем өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Ағашты көркем өңдеу түрлері. Ағашты оюдың негізгі ережелері мен тәсілдері. Қауіпсіздік техникасы. Сүректі суретпен өңдеу бойынша пайда болу және даму тарихы бойынша әдебиетті зерттеу және талдау. Ағашпен жұмыс істеуге арналған станоктар. Құрал-жабдықтардың жіктелуі. Ағаш өңдеу бойынша түрлі станоктардың сипаттамалары. Ағашпен жұмыс істеуге арналған аспаптар мен құралдар. Ағаш пен фанерадан жасалған бұйымдарды өңдеу. Ойық және жазық рельефті. Ою түрлері: Геометриялық, өсімдік және т. б. ою-өрнекті құру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалды өңдеу теориясы (станоктар мен құралдар)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері Материалдарды өңдеу теориясы (станоктар мен құрал-саймандар. Аспаптық материалдар, оларға қойылатын талаптар, қолдану саласы. Кесу процестері туралы жалпы мәліметтер. Материалдарды кесу кезіндегі физикалық құбылыстар. Материалдардың кесу кедергісі. Кесу жылдамдығы. Токарлық станоктарда өңдеу. Бұрғылау станоктарында өңдеу. Фрезерлік станоктарда өңдеу. Тегістеу және жетілдіру станоктарында өңдеу. Металл емес материалдарды кесу арқылы өңдеу ерекшеліктері. Материалдарды кесу арқылы өңдеудің заманауи түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағашты механикалық өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Сүректен жасалған материалдар мен бұйымдар өндірісін дамытуды бағыттау. Сүрекдіңнен жасалған өнім, оның қасиеттері және қолдану саласы. Ағаштан жасалған материалдар мен бұйымдарды жасауға арналған шикізаттың сипаттамасы; шикізатқа қойылатын талаптар. Сүректен жасалған материалдардың негізгі түрлерінің сипаттамасы: пилом-териалдар, фанер, ағаш плиталары; олардың қасиеттері және қолданылу саласы. Ағаш материалдарының пайдалану және технологиялық қасиеттерін салыстырмалы талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бизнес дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерде көшбасшылық дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі. Ол халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда бизнес жүргізудің негізгі формалары мен рәсімдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің негізіне барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін ерекше жағдай жасайтын балалардың кез-келген кемсітуін болдырмайтын идеология салынған. Инклюзивті білім беру – жалпы білім беруді дамыту процесі, ол барлық балалардың әртүрлі қажеттіліктеріне бейімделу тұрғысынан ерекше қажеттіліктері бар балаларға білім алуға қол қолжетімділікті білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кілем және гобелен тоқу технологиясы
    Несиелер: 6

    Шеберханадағы қауіпсіздік техникасы. Еңбекті ұйымдастыру. Халық көркем кәсіпшілігі туралы негізгі мәліметтер. Қол кілемше. Кілем тоқыманың дамуы (қысқаша шолу). Кілемдердің жіктелуі. Ассортименті. Кілемдік кесте сәндік-қолданбалы өнер түрі ретінде. "Кілем кестелеу"техникасында көркемөнер бұйымдарын жасау процесі. Үйірме стендтерінде көрме жұмыстарын қарау. Танысу, құрал-жарақтармен. Кілем ине жұмысының негізгі тәсілдері. Сынама стежкалар. 6*6 см квадрат толтыру тәсілдері. Қарапайым геометриялық элементтерді толтырудың негізгі ережелері. Схемалар. Бұйымда кілем кестелерін орындау реті. Кілем бұйымдарының шеттерін безендіру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Металл өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Металдардың физикалық механикалық және технологиялық қасиеттері. Олардың жіктелуі мен қасиеттері. Металл өндірісінің негіздері. Темір көміртекті қорытпалардың күй диаграммасы. Металлургиялық өндірістің негіздері шойын өндірісі. Бастапқы материалдар. Домна өндірісінің өнімі. Кеннен темірді тікелей алу. Конверторлық Мартен және электр пештерінде болат өндіру. Болатты Құю. Құймалардың құрылысы. Түсті металдар өндірісінің негіздері. Металдарды қысыммен өңдеу. МТБ процесінің мәні. Металдарды өңдеу алдында қыздыру, қыздыру пештері. Илемдеу. Илемдеу орнақтарының түрлері. Илектеу Сортаменті. Соғу және көлемді қалыптау. Жабдықтар мен құрал-саймандар. Табақты қалыптау. Мета��л деформациясының мәні мен механикалық сұлбасы. Қолдану салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зергерлік бұйымдарды даярлау технологиясы
    Несиелер: 5

    Зергерлік бұйымдарды құю әдістерімен өндірудің технологиялық негіздері. Металдарды қысыммен және кесумен өңдеу әдістерімен зергерлік бұйымдарды өндірудің технологиялық негіздері. Зергерлік бұйымдарды өндіруге арналған металл материалдар, олардың сипаттамалары мен қасиеттері. Зергерлік бұйымдарды мақсаты бойынша жіктеу. Жеке мақсаттағы зергерлік бұйымдардың ассортименті.Бағалы металдардан балқымаларды дайындау әдістері. Балқыту кезіндегі металл шығындарына әсер ететін факторлар. Иілгіштікке және деформациялануына әсер ететін негізгі факторлар зергерлік қорытпалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үлпек пен теріні көркем өңдеу
    Несиелер: 6

    Табиғи тері. Былғары шикізатының түрлері. Тері топографиясы. Шикізат сипаттамасы. Былғары шикізатының зақымдануы. Бағалы-тері шикізаты. Бағалы аң терісі шикізатының параметрлері. Аң терісі түрлері. Үлбір шикізатының түрлері. Мамық-Үлбір шикізатының ақаулары. Былғары бұйымдарды тігу және оларды сәндік өңдеу. Терімен жұмыс істеу ерекшеліктері. Негізгі тігістер. Былғары бұйымдарды декоративтік өңдеу. Үлбір бұйымдарын тігу. Үлбір бұйымдарын тігу кезеңдері. Үлбірден бұйымдар жасауға арналған негізгі тігістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімді конструкциялау және модельдеу
    Несиелер: 5

    Киімдерді құрастырудың теориялық негіздері. Киім функциялары. Киімнің түржиыны мен жіктелуі. Киімге қойылатын талаптар. Форма және пішу. Адам денесінің антропометриялық сипаттамалары. Адам денесінің сыртқы түрінің сипаттамасы. Халықтың өлшемдік типологиясы. Өлшемдік стандарттар. Адам денесінің өлшемдік белгілері. Киімдерді құрастыру және үлгілеу жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын көркем өңдеу
    Несиелер: 6

    Бұйымның шеттерін өңдеу: бедерлі тігіс, сутаж, тесьма, фестондар. Помпондар мен қылқалам, шашақ. Стежка, қопарғыш және қатпарлар. Әрлеу жиегі, бейки. Жинақтауды, рюши, воланы, буфы. Шілтер. Кесте: әшекейленген тігістер, рококо, ришельье, мережка. Аппликация. Інжу, буспен әрлеу, бисермен. Омартамен және баумен руликтен әрлеу. Түймелер мен белдіктерді жасау. Жасанды түстермен әрлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Студенттің педагогикалық жұмыс тәжірибесін жоспарлау. Техникалық және кәсіптік білім беру педагогының қызметін бақылау. Мектепте сабақ өткізу үшін қажетті дидактикалық материалдарды, көрнекі құралдарды таңдау. Теориялық білімді бекіту және осы негізде кәсіби біліктерді, Дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыру. Инновациялық технологияларды, еңбек пен өндірістің озық әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автомобиль құралдарын моделдеу
    Несиелер: 6

    Көлік құралдарының жалпы құрылымы. Көлік (автомобиль) құралдарының жалпы құрылымы, негізгі механизмдер, жүйелер және олардың мақсаты. Көлік құралдары моторларының (Іштен жану қозғалтқыштарының) жұмыс процесі және негізгі параметрлері. Көлік құралдарының электр жабдықтары. Көлік құралдарының қуатын беру жүйесі. Көлік құралдарының көтергіш жүйесі. Көлік құралдарының тежегіш жүйесі. Көлік құралдарын пайдалануды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық тұрмыстық заттарды даярлау технологиясы
    Несиелер: 6

    Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясының жалпы теориялық негіздері. Ұлттық тұрмыстық заттарды өңдеу түрлері. Ұлттық тұрмыстық заттардың дамуы туралы жалпы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларының міндеттерін іске асыру арнасында бейіндік оқыту. Бейіндік оқытуды ұйымдастырудың халықаралық тәжірибесін талдау. Бейіндік оқытудың мазмұны мен мәні. Бейіндік оқытуды қалыптастыру моделдерінің сипаттамалары. Технологиялық білім беру жүйесінде оқушыларды бейіндеу. Бейіндік оқытуды психологиялық-педагогикалық қолдау. Бейіндік оқытуды ұйымдастыру (озық педагогикалық тәжірибе материалдары бойынша).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи костюм дизайны мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Заманауи костюмді көркемдік жобалаудың теориялық негіздері. Графикалық әдістер және бейнелеу құралдары. Адам фигурасын бейнелеу тәсілдері. Костюмдегі композиция негіздері. Костюмде қалыптау. Көлемді-кеңістіктік киім нысаны. Сыртқы киім нысаны түсінігі. Форманың геометриялық түрі. Пішін сызықтары; сұлбалардың түрлері. Пішін бетінің түрі. Форманың өлшемі мен салмағы. Форманың мүшеленуі. Қасиеттері, түрлері. Силуэт ұғымы және түрлері. Костюм композициясында әр түрлі сызықтарды пайдалану киім формасының көркемдік жүйесі. Костюмдегі пішін түзудің тектоникалық жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 5

    Ғылыми жобаны (диссертацияны) жазу және қорғау кезінде алған теориялық және тәжірибелік білімін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, мемлекеттік-саяси, этно-конфессионалдық және мәдени дамуына әсер ететін факторларды әртүрлі тарихи кезеңдерде білу және түсіндіру.

  • Код ON2

    Кәсіби және зерттеушілік қызметінде терминология мен негізгі ұғымдарды меңгеру, АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON3

    Мәдениетаралық өзара әрекеттесу және қарым-қатынас дағдыларын шешу үшін сөйлеу белсенділігінің әртүрлі түрлерін пайдалану

  • Код ON4

    Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет саларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру

  • Код ON6

    Өндірістік оқыту шеберінің кәсіби қалыптасуы бойынша практикалық жұмыстарды қалыптастыру, техникалық және кәсіптік білім берудің барлық түрлері бойынша практикалық тәжірибе алу.

  • Код ON7

    Студенттердің оқу және оқу-өндірістік жұмысының педагогикалық және басқарушылық қызметіне қабілеттілігі. Жастарды кәсіби даярлаудың дуальді форматында заманауи әдістер мен инновациялық технологияларды қолдану.

  • Код ON8

    Жалпы техникалық пәндерді оқыту әдістемесін меңгеру және педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу. Әдістемелік, жалпы мәдени, пәндік-бағдарлы құзыреттерді меңгерген педагог маман даярлау.

  • Код ON9

    Компьютерлік графика, IT технологиялар және робототехника технологияларына, техникалық және кәсіптік білім беру процесінде басқа да автоматтандырылған бағдарламаларды меңгеру. Радиоэлектроника және электротехникалық жүйелердің негіздерін білу. Ауыл шаруашылық көлік құралдарын модельдеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы саласын меңгеру. Ағаш өңдеу, металл өңдеу, ою-өрнекті аппликациялар, сәндік өңдеу технологияларын білу. Қазақстан суретшілерінің шығармашылығын талдай білу, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын терең меңгеру.

6B01405 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01405 6B01405-Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01405 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Технология және робототехника
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Кәсіптік оқыту (Ағаш және басқа материалдарды көркем өңдеу)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Көркем еңбек және жобалық графика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Кәсіптік оқыту
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Көркем еңбек және жобалау
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01405 Көркем еңбек,графика және жобалау
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Көркем еңбек және жобалау мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01405 Бейнелеу өнері . көркем еңбек және графика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Көркем еңбек және сызу
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top