Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01801 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ в Silkway Халықаралық университеті

  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік жұмыстағы құндылықтардың орны мен рөлі. Әлеуметтік жұмыстың кәсіби маңызды құндылықтары, олардың мәні, типологиясы. Әлеуметтік жұмыстың құндылық негіздерін қалыптастыру және дамытудың негізгі кезеңдері. Қазіргі кәсіби-этикалық жүйенің мәні мен мазмұны. Әлеуметтік жұмыстың деонтологиялық мәселелері. Әлеуметтік қызметкер мамандығына қойылатын кәсіби-этикалық талаптар. Әлеуметтік жұмыстың Этикалық кодексінің ерекшеліктері. Кәсіби қызметтің түрлі түрлері жағдайында әлеуметтік қызметкердің қызметін кәсіби-этикалық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 6

    Пән оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерттейді, білім беру міндеттерін орындау тиімділігін, педагогикалық іс-шаралардың тиімділігін арттырады, оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экология және тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздері. Дарақтардың, популяциялардың, қауымдастықтардың экологиясы. Экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, орнықтылық механизмдері. Өзекті экологиялық мәселелер. Табиғи, техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар және халықты олардың салдарларынан қорғау. Радиоактивті заттар шығарындыларымен болған авариялар. Азаматтық қорғаныс және оның міндеттері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Бағдарлама жеке тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Этнопедагогика педагогикалық білім саласы ретінде. Этнопедагогикадағы тәрбие факторлары. Дін халық педагогикасындағы тәрбиенің жетекші факторы ретінде. Халықтың педагогикалық гениясы туралы отандық ойшылдар. Этнопедагогика-фольклор педагогикасы. Мерекелердің тәрбиелік рөлі. Ашық әлеуметтік ортада халық педагогикасының жинақталған тәжірибесін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтендіру контекстінде әлеуметтік тәрбиені зерттейтін педагогика саласы, яғни, осы үшін арнайы құрылған ұйымдарда, сондай-ақ ТӘРБИЕЛЕУ Негізгі қызмет болып табылмайтын ұйымдарда жүзеге асырылатын барлық жас топтары мен әлеуметтік санаттағы адамдарды тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарламада келесі теориялық мәселелер қарастырылады: оқушылардың, сыныптың және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен өзара іс-қимылы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, жүйке жүйесінің физиологиясы. Анализаторлардың физиологиясы және гигиенасы. Жас эндокринологиясы, оқушылардың медициналық-гигиеналық тәрбиесі. Тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту мүшелерінің, тыныс алу мүшелерінің, шығару жүйесінің, терінің, қан айналымының, зат алмасудың және оқушылардың энергия алмасуының жас ерекшеліктері. Балалар дамуының әлеуметтік факторлары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның жалпыадамзаттық және этнобеспецификалық бірлігіндегі психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ нақты қоғамдық топтың этникалық ерекшеліктерін, адамдардың психикасы мен мінез-құлқын зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынастың табысты болуы педагогтың коммуникативтік мәдениетінің деңгейіне байланысты. Педагогикалық қоғам құрылымын қалыптастырады: педагогикалық ойлау, қиял, назар және бақылау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның адаммен, қоршаған ортамен қоғаммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Толеранттылық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Толеранттылық-діни төзімділікке тәрбиелеу. Ағартушылық дәуіріндегі толеранттылық мәселесі және Білім философиясы. Толеранттылық-либерализмнің құқықтық тұжырымдамасының бір бөлігі. ХХ ғ. постмодернистік философиядағы билік ретінде дәстүрлі педагогиканың сыны. Төзімділік мәселесі мен зорлық-зомбылық мәселесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны жеке тұлғаның дамуын, кәсіби мансабын, жеке дағдылары мен сапаларын және әлеуметтік практиканың басқа да салаларын алға жылжытуға бағытталған. Мазмұны білім беру мазмұнының компоненті ретінде "жеке тәжірибе" — "жеке тұлғаның тәжірибесі" - өз бетімен табу, іздеу және ашу жолдары мен тәсілдері, оларды алу және практикалық қолдану тәжірибесінің өзі кіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бала мен отбасын әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 5

    Бағдарлама отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғауға қатысты ҚР негізгі құжаттарын зерттеуге бағытталған: жалпы әлеуметтік-педагогикалық мәдениетті арттыруға және әлеуметтік-педагогикалық этиканың негізгі принциптерін қалыптастыруға; отбасының әр түрлі санаттарына әлеуметтік көмек көрсетудің салдарын болжай білуге; олардың әлеуметтік – педагогикалық білімдерінің тұтас жүйесімен қарулануына ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі тануын дамыту
    Несиелер: 5

    Бағдарлама Сыртқы кәсіби дайындық пен ішкі қозғалыстың ықпалдасу процесін, адамның тұлғалық қалыптасуын қарастырады. Сыртқы кәсіби дайындық кәсіби рефлексия мазмұнын, нысандарын, сызбаларын көрсетеді, ал ішкі қозғалыс энергияны, кәсіби өзін-өзі дамытудың жеке мәнін іске асыруды қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика, өзін-өзі тану, әлеуметтік педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық теориялар және тарихи құбылыстардың диалектикалық талдауы, педагогикалық теорияның даму процесі, тәрбие процесі қарастырылады, әлеуметтік-педагогикалық ойларды және өзін-өзі танудың ішкі заңдылықтарын түсінуге көмектеседі, Әлеуметтік педагогика��ың теориялық негіздерін практикада қолдануға үйретеді. Бүкіл әлемдегі педагогикалық және тарихи процестің маңызды сапасын сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Кәсіптік цикл пәндерін оқу барысында алынған теориялық білімдерді өзектендіру және іс жүзінде қолдану. Әлеуметтік мекеменің қызметін реттейтін негізгі нормативтік құжаттармен, сондай-ақ осы мекемеде психологтың, әлеуметтік педагогтың мәртебесі мен негізгі функционалдық міндеттерін анықтайтын құжаттармен танысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогикалық анимация
    Несиелер: 6

    Бағдарлама бос уақытты өткізу, тұлғаны мәдени және рухани байытатын формаларды саналы таңдауды жүзеге асыруды, бос уақыт арқылы шешілетін адам мен қоғамды қалыптастырудың өзекті мәселелерін талдауды, мәдени-бос уақыт бағдарламаларын және әр түрлі формадағы және тақырыптағы іс-шараларды өткізу технологиясын қолдануды, білім беру мекемесінің оқушылар ұжымында бос уақытты ұйымдастыру үшін қолайлы орта құруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Бағдарлама тәрбиелеу мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістерін қажет ететін денсаулық мүмкіндігі шектеулі баланың жеке тұлғасын және жеке тұлғасын дамыту процесін басқару үрдісінің мәнін, заңдылықтарын, үрдісін зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 6

    Бағдарлама әлеуметтік қорғау және кәмелетке толмағандардың құқықтары саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар жүйесімен жұмыс істеу әдістемесін болашақ әлеуметтік педагогтармен таныстыруға және меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кикілжің психологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарлама дамудың пайда болу, эскалация себептерін зерттеуге, барлық деңгейдегі қақтығыстарды кейіннен аяқтай отырып шешуге бағытталған. Конфронтацияның пайда болуын туындататын белгілі бір бірқатар проблемаларды шешу қақтығыс мәні мен Конфликтология объектісінің анықталуына байланысты бұрын белгіленген қиындықтарды еңсеруге жиі ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану сабақтарында шығармашылық жұмыс және топтық іс-әрекеттер
    Несиелер: 5

    Бағдарлама оқушылардың шығармашылық қызметінің нәтижелеріне, қойылған мәселені шешу жолдарына, қоршаған ортаға деген өз көзқарасын көрсетуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі және бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарлама жеке тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерге көшбасшылық қасиеттерді үйрету. Халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда кәсіпкерлікті жүргізудің негізгі нысандары мен тәртібін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 6

    Бағдарлама ғылыми жобаларды тиімді ұйымдастыру және өткізу мақсатында кәсіби педагогтарды игеру үшін қажетті мәселелерді, аспектілерді, Заңдарды, қағидаларды, үрдістерді, әдістерді зерделейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық қызметінің ерекшелігін зерделеу. Мекеменің әлеуметтік-педагогикалық жұмысына әлеуметтік педагогтың көмекшісі ретінде мынадай бағыттар бойынша тікелей қатысу: қамқорлықтағылармен жеке жұмыс; қамқорлықтағылармен топтық жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 6

    Бағдарлама маманның қызмет бағдарламасының болуын болжайды, оның шеңберінде клиенттің нақты проблемасы, нақты нәтижеге қол жеткізу үшін дәйекті операциялар алгоритмі, маман қызметінің табыстылығын бағалау критерийлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Креативті психология
    Несиелер: 4

    Бағдарлама адамның әр түрлі саладағы жаңа және бірегей іс-әрекет жасауды зерттеуге бағытталған: жаңа ғылыми жаңалықтар, өнертабыстар, өнер, техника туралы және жалпы біздің күнделікті өмірімізге жаңа нәрсе енгізу туралы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жастарды тәрбиелеу және әлеуметтендіру мәселелері
    Несиелер: 6

    Бағдарлама педагогикалық жағдайларды жоспарлау мен болжауды, әлеуметтік-педагогикалық феномендерді талдауды, тұлғаның әлеуметтік дамуының диагностикасы мен мониторингін, әлеуметтендіру процесінде әдістемелік көмек көрсетуді, тәрбиелеу субъектілерімен ынтымақтасуды, тәрбиелеуші және әлеуметтендіруші ортаны қалыптастыруды, жастарды әлеуметтендіруде кәсіби қызметте қолдануды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нейро-лингвистикалық бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Қолданбалы техниканы әзірлейтін, атақты психотерапевтердің және коммуникация шеберлерінің әдіс-тәсілдері мен тәжірибелерін модельдейтін практикалық психология саласы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Бағдарлама халықтың географиялық, тарихи, мәдени, табиғи, әлеуметтік-экономикалық және елдің белгілі бір аумағын қалыптастыру мен дамытуды кешенді түрде сипаттайтын бұрын белгісіз басқа да факторларды зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Рухани және ізгілендіру жағына қарай білім беру саласын жаңарту қажеттілігі. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. Сана арқылы оқыту. Рухани гуманизм. Өзін-өзі тану және басқа пәндердің интеграциясы. Өзін-өзі тану сабақтан тыс іс-әрекет арқылы. Абсолютті жалпыадамзаттық құндылықтар. Ақиқат өзін-өзі танудың мақсаты ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағыттылған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық құзыреттілік мазмұны коммуникативтік және кәсіби қызметте бағдарламамен белгіленген көлемде оқытылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын қолдана білу және қолдана білу кіреді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама балалардың зияткерлік немесе физикалық ерекшеліктеріне қарамастан оқу орны шеңберінде тең құқықты өзара іс-қимылын білдіреді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пенитенциарлық педагогика
    Несиелер: 5

    Пән жүйеде психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістерін, өзара байланысы мен өзара шарттасуын анықтауды қарастырады; сотталғандарға психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістерін, нысандары мен тәсілдерін таңдауды негіздейтін факторларды анықтайды; сотталғандарға тәрбиелік Ықпал етудің әдістемесін талдайды; сотталғандарға психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістері мен тәсілдері жүйесін қолданады; пенитенциарлық практикада психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістерін қолданудың тиімділігін бағалайды; сотталғандарға психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістері мен тәсілдерін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасына көмек көрсету орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық қызмет
    Несиелер: 6

    Бағдарлама отбасы мен балаларға көмек көрсету орталығында жүзеге асырылатын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты зерделеуге бағытталған және халықтың психологиялық қорғалуын қамтамасыз етуге, оның психологиялық денсаулығын қолдау мен нығайтуға, балаларды отбасылық тәрбиелеу мен олардың қазіргі заманғы жағдайларда бейімделуі үшін қолайлы психологиялық-әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жағдайлар жасауға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Болашақ мамандардың өзін-өзі ақтауының психологиялық-педагогикалық негіздер
    Несиелер: 5

    Бағдарлама болашақ мамандарды даярлаудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін, тұлғаның маңызды қасиеттерін, тұлғаның өзін-өзі дамытудың шарттары, теориялық негіздерін, субъективтілікті қалыптастырудың бастапқы кезеңдерін және өзін-өзі дамытудың концептуалды көзқарастарын, қазіргі гуманистік педагогика мен психологиядағы педагогтың кәсібилігін қолдау нормаларын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстарды басқару және ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    ҚР-дағы әлеуметтік жүйелерді Мемлекеттік басқару. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесі. Әлеуметтік қорғау және әлеуметтік тәрбие жүйесін басқару. Әлеуметтік жүйелерді басқарудағы қоғамдық ұйымдардың рөлі. Азаматтардың құқықтары. Азаматтарды әлеуметтік-құқықтық қорғау саласындағы негізгі құқықтық нормативтік актілер. Әлеуметтік жұмыстың негізгі мәселелері. Басқару теориясының негізгі ұғымдары. Басқарудың ұйымдық құрылымы. Басқару принциптері. Басшының басқару мәдениеті. Әлеуметтік-еңбек және әлеуметтік-педагогикалық Жанжалдарды басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасылық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарлама отбасылық қарым-қатынастар психологиясы туралы теориялық-әдістемелік ұстанымдары, заңдылықтары, ұғымдық аппараты бар ғылымның бөлімі ретінде жүйелі түсінік береді, ерлі-зайыптылар мен ата-аналар-балалар қарым-қатынасының типтік мәселелерін сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-психологиялық қызмет-оқушылардың толық психикалық және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ету және әлеуметтік-психологиялық-әлеуметтік дамуын сақтауға бағытталған, оқушыларға да, әкімшілік және педагогикалық қызметкерлерге де, оларды әлеуметтік-педагогикалық қолдауға және әлеуметтік-психологиялық денсаулықты қамтамасыз етуге бағытталған, мектептің білім беру қызметінің тұтас жүйесінің маңызды компоненттерінің бірі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлықтары
    Несиелер: 6

    Бағдарлама қоғамда қабылданған құқықтық немесе адамгершілік нормаларға қайшы келетін іс-әрекеттер немесе жекелеген іс-әрекеттер жүйесіне бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    ағдарлама әлеуметтік-педагогикалық жұмыс қызметінің құндылық-этикалық негіздерін, оқушыларды педагогикалық қолдау мәселелерін, қолдау туралы теориялық және аспаптық түсініктерді, білім алушылардың өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдаудың рөлін, табысты педагогикалық қолдаудың критерийлері мен көрсеткіштерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептің әлеуметтік-педагогикалық мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән дәстүрлі түрде назар аудара алатын және әлеуметтік қызметтер-мүгедек балалар, жетім балалар, көп балалы және тұрмысы нашар отбасылардан шыққан балалар мәселелерін, сондай - ақ үлгермейтін оқушы проблемасын оқытады, ол таза педагогикалық мәселе шеңберінен шығып, неғұрлым өткір және іс жүзінде шешілмейтін әлеуметтік проблемалардың біріне айналады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 6

    Психокеңес және психокоррекцияның теориялық негіздері. Психокеңес және психокоррекция мақсаты мен міндеттері. Психологиялық кеңес берудің құрылымдық компоненттері. Психокоррекциялық процестің мәні. Техника және кеңес беру әдістері. Қазіргі психокоррекциялық жұмыстағы негізгі бағыттар. Педагог-психолог этикасы. Жұмыстың топтық және жеке түрлері. Негізгі психокоррекциялық әдістер мен технологиялар. Психопрофилактика және оның негізгі принциптер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық қызметінің ерекшелігін зерделеу. Мекеменің әлеуметтік-педагогикалық жұмысына әлеуметтік педагогтың көмекшісі ретінде мынадай бағыттар бойынша тікелей қатысу: қамқорлықтағылармен жеке жұмыс; қамқорлықтағылармен топтық жұмыс

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 5

    Базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесін зерттеу. Болашақ кәсіби қызметтің тұтас бейнесін қалыптастыру. Балалар мен олардың отбасыларына кәсіби көмек көрсету барысында туындайтын негізгі әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық мәселелер туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру. Баламен, жасөспіріммен және отбасымен әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық жұмыстың түрлі түрлерінде маңызды практикалық дағдыларды меңгеру. Әлеуметтік педагог ретінде базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық қы��метіне тікелей қатысу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диплом жұмысын жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
    Несиелер: 12

    Диплом жұмысын жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әртүрлі тарихи кезеңдерде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, Мемлекеттік-саяси, этноконфессиялық және мәдени дамуына факторлардың әсерін білу және түсіндіру

  • Код ON2

    Терминологияны, негізгі ұғымдарды меңгеру, кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON3

    Мәдениетаралық қарым-қатынас пен коммуникабельділік міндеттерін шешу үшін сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерімен айналысу

  • Код ON4

    Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру

  • Код ON6

    Әлеуметтік педагогиканың, өзін-өзі танудың білімі мен түсінігін көрсету, әлеуметтік ортада адамгершілік-салауатты қарым-қатынасты орнатуға ықпал ету

  • Код ON7

    Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің, балалардың) қызығушылықтары мен қажеттіліктерін, қиындықтары мен проблемаларын, даулы жағдайларды, мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтау және оларға әлеуметтік көмек пен қолдау көрсету

  • Код ON8

    Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, жеке және әлеуметтік мәселелерді шешу тәсілдерін анықтау, әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек, білім алушылардың (тәрбиеленушілердің, балалардың) жеке басының құқықтары мен бостандықтарын іске асыру бойынша шаралар қабылдау

  • Код ON9

    Қорғаншылық пен қамқоршылықты қажет ететін, дене мүмкіндіктері шектеулі, девиантты мінез-құлықты, сондай-ақ төтенше жағдайларға тап болған білім алушыларға (тәрбиеленушілерге, балаларға) көмек көрсету үшін мұғалімдермен, ата-аналармен, әлеуметтік қызмет мамандарымен, отбасылық және жастар жұмыспен қамту қызметтерінің мамандарымен, қайырымдылық ұйымдарымен және т. б. қарым-қатынас жасау

  • Код ON10

    Балалардың жеке ерекшеліктерін, мүдделері мен қабілеттерін зерттеу негізінде олардың толыққанды дене және психикалық дамуын қамтамасыз ету бойынша білім беру процесін жоспарлау

6B01801 6B01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
    Бакалавриат

    Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
    Бакалавриат

    Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
    Бакалавриат

    Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
    Бакалавриат

    Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
    Бакалавриат

    Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
    Бакалавриат

    Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
    6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
    Бакалавриат

    Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
    Бакалавриат

    М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
  • 6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
    Бакалавриат

    Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

    БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
    Top