Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01801 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ в Silkway Халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік педагогты, өзін-өзі тану мұғалімін адамның қабілеттерін дамыту және мүмкіндіктерін іске асыру үшін микросоциумда қолайлы жағдай жасауға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға, оның өмірлік әлеуметтік пайдалы салаларында оң потенциалын, жеке дамуында тұйық жағдайлардың алдын алуға дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Silkway Халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
-
Кәсіби қызмет негіздері
Несиелер: 3Әлеуметтік жұмыстағы құндылықтардың орны мен рөлі. Әлеуметтік жұмыстың кәсіби маңызды құндылықтары, олардың мәні, типологиясы. Әлеуметтік жұмыстың құндылық негіздерін қалыптастыру және дамытудың негізгі кезеңдері. Қазіргі кәсіби-этикалық жүйенің мәні мен мазмұны. Әлеуметтік жұмыстың деонтологиялық мәселелері. Әлеуметтік қызметкер мамандығына қойылатын кәсіби-этикалық талаптар. Әлеуметтік жұмыстың Этикалық кодексінің ерекшеліктері. Кәсіби қызметтің түрлі түрлері жағдайында әлеуметтік қызметкердің қызметін кәсіби-этикалық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық психология
Несиелер: 6Пән оқыту және тәрбиелеу әдістерін зерттейді, білім беру міндеттерін орындау тиімділігін, педагогикалық іс-шаралардың тиімділігін арттырады, оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Несиелер: 5Экология және тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздері. Дарақтардың, популяциялардың, қауымдастықтардың экологиясы. Экожүйелердің тұтастығы мен тұрақтылығы, орнықтылық механизмдері. Өзекті экологиялық мәселелер. Табиғи, техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар және халықты олардың салдарларынан қорғау. Радиоактивті заттар шығарындыларымен болған авариялар. Азаматтық қорғаныс және оның міндеттері
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Өзін-өзі тану
Несиелер: 4Бағдарлама жеке тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Этнопедагогика
Несиелер: 5Этнопедагогика педагогикалық білім саласы ретінде. Этнопедагогикадағы тәрбие факторлары. Дін халық педагогикасындағы тәрбиенің жетекші факторы ретінде. Халықтың педагогикалық гениясы туралы отандық ойшылдар. Этнопедагогика-фольклор педагогикасы. Мерекелердің тәрбиелік рөлі. Ашық әлеуметтік ортада халық педагогикасының жинақталған тәжірибесін қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлеуметтік педагогика
Несиелер: 5Әлеуметтендіру контекстінде әлеуметтік тәрбиені зерттейтін педагогика саласы, яғни, осы үшін арнайы құрылған ұйымдарда, сондай-ақ ТӘРБИЕЛЕУ Негізгі қызмет болып табылмайтын ұйымдарда жүзеге асырылатын барлық жас топтары мен әлеуметтік санаттағы адамдарды тәрбиелеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Несиелер: 5Бұл бағдарламада келесі теориялық мәселелер қарастырылады: оқушылардың, сыныптың және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен өзара іс-қимылы.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 3Мектеп жасындағы балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары, жүйке жүйесінің физиологиясы. Анализаторлардың физиологиясы және гигиенасы. Жас эндокринологиясы, оқушылардың медициналық-гигиеналық тәрбиесі. Тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту мүшелерінің, тыныс алу мүшелерінің, шығару жүйесінің, терінің, қан айналымының, зат алмасудың және оқушылардың энергия алмасуының жас ерекшеліктері. Балалар дамуының әлеуметтік факторлары
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Этнопсихология
Несиелер: 5Бағдарлама адамның жалпыадамзаттық және этнобеспецификалық бірлігіндегі психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ нақты қоғамдық топтың этникалық ерекшеліктерін, адамдардың психикасы мен мінез-құлқын зерттеуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
Несиелер: 5Педагогтың коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, функциялары. Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынастың табысты болуы педагогтың коммуникативтік мәдениетінің деңгейіне байланысты. Педагогикалық қоғам құрылымын қалыптастырады: педагогикалық ойлау, қиял, назар және бақылау
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
Несиелер: 5Бағдарлама адамның адаммен, қоршаған ортамен қоғаммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Толеранттылық педагогикасы
Несиелер: 5Толеранттылық-діни төзімділікке тәрбиелеу. Ағартушылық дәуіріндегі толеранттылық мәселесі және Білім философиясы. Толеранттылық-либерализмнің құқықтық тұжырымдамасының бір бөлігі. ХХ ғ. постмодернистік философиядағы билік ретінде дәстүрлі педагогиканың сыны. Төзімділік мәселесі мен зорлық-зомбылық мәселесі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 5Пәннің негізгі мазмұны жеке тұлғаның дамуын, кәсіби мансабын, жеке дағдылары мен сапаларын және әлеуметтік практиканың басқа да салаларын алға жылжытуға бағытталған. Мазмұны білім беру мазмұнының компоненті ретінде "жеке тәжірибе" — "жеке тұлғаның тәжірибесі" - өз бетімен табу, іздеу және ашу жолдары мен тәсілдері, оларды алу және практикалық қолдану тәжірибесінің өзі кіреді
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Бала мен отбасын әлеуметтік қорғау
Несиелер: 5Бағдарлама отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғауға қатысты ҚР негізгі құжаттарын зерттеуге бағытталған: жалпы әлеуметтік-педагогикалық мәдениетті арттыруға және әлеуметтік-педагогикалық этиканың негізгі принциптерін қалыптастыруға; отбасының әр түрлі санаттарына әлеуметтік көмек көрсетудің салдарын болжай білуге; олардың әлеуметтік – педагогикалық білімдерінің тұтас жүйесімен қарулануына ықпал ету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі тануын дамыту
Несиелер: 5Бағдарлама Сыртқы кәсіби дайындық пен ішкі қозғалыстың ықпалдасу процесін, адамның тұлғалық қалыптасуын қарастырады. Сыртқы кәсіби дайындық кәсіби рефлексия мазмұнын, нысандарын, сызбаларын көрсетеді, ал ішкі қозғалыс энергияны, кәсіби өзін-өзі дамытудың жеке мәнін іске асыруды қамтамасыз етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Педагогика, өзін-өзі тану, әлеуметтік педагогика тарихы
Несиелер: 5Педагогикалық теориялар және тарихи құбылыстардың диалектикалық талдауы, педагогикалық теорияның даму процесі, тәрбие процесі қарастырылады, әлеуметтік-педагогикалық ойларды және өзін-өзі танудың ішкі заңдылықтарын түсінуге көмектеседі, Әлеуметтік педагогика��ың теориялық негіздерін практикада қолдануға үйретеді. Бүкіл әлемдегі педагогикалық және тарихи процестің маңызды сапасын сипаттайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Оқу практикасы
Несиелер: 3Кәсіптік цикл пәндерін оқу барысында алынған теориялық білімдерді өзектендіру және іс жүзінде қолдану. Әлеуметтік мекеменің қызметін реттейтін негізгі нормативтік құжаттармен, сондай-ақ осы мекемеде психологтың, әлеуметтік педагогтың мәртебесі мен негізгі функционалдық міндеттерін анықтайтын құжаттармен танысу
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Педагогикалық анимация
Несиелер: 6Бағдарлама бос уақытты өткізу, тұлғаны мәдени және рухани байытатын формаларды саналы таңдауды жүзеге асыруды, бос уақыт арқылы шешілетін адам мен қоғамды қалыптастырудың өзекті мәселелерін талдауды, мәдени-бос уақыт бағдарламаларын және әр түрлі формадағы және тақырыптағы іс-шараларды өткізу технологиясын қолдануды, білім беру мекемесінің оқушылар ұжымында бос уақытты ұйымдастыру үшін қолайлы орта құруды қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Арнайы педагогика
Несиелер: 5Бағдарлама тәрбиелеу мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістерін қажет ететін денсаулық мүмкіндігі шектеулі баланың жеке тұлғасын және жеке тұлғасын дамыту процесін басқару үрдісінің мәнін, заңдылықтарын, үрдісін зерттеуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің нормативтік-құқықтық базасы
Несиелер: 6Бағдарлама әлеуметтік қорғау және кәмелетке толмағандардың құқықтары саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар жүйесімен жұмыс істеу әдістемесін болашақ әлеуметтік педагогтармен таныстыруға және меңгеруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кикілжің психологиясы
Несиелер: 5Бағдарлама дамудың пайда болу, эскалация себептерін зерттеуге, барлық деңгейдегі қақтығыстарды кейіннен аяқтай отырып шешуге бағытталған. Конфронтацияның пайда болуын туындататын белгілі бір бірқатар проблемаларды шешу қақтығыс мәні мен Конфликтология объектісінің анықталуына байланысты бұрын белгіленген қиындықтарды еңсеруге жиі ықпал етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Өзін-өзі тану сабақтарында шығармашылық жұмыс және топтық іс-әрекеттер
Несиелер: 5Бағдарлама оқушылардың шығармашылық қызметінің нәтижелеріне, қойылған мәселені шешу жолдарына, қоршаған ортаға деген өз көзқарасын көрсетуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі және бағалау технологиясы
Несиелер: 5Бағдарлама жеке тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік және көшбасшылық
Несиелер: 3Бағдарлама бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерге көшбасшылық қасиеттерді үйрету. Халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда кәсіпкерлікті жүргізудің негізгі нысандары мен тәртібін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Несиелер: 6Бағдарлама ғылыми жобаларды тиімді ұйымдастыру және өткізу мақсатында кәсіби педагогтарды игеру үшін қажетті мәселелерді, аспектілерді, Заңдарды, қағидаларды, үрдістерді, әдістерді зерделейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Педагогикалық практика
Несиелер: 4Базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық қызметінің ерекшелігін зерделеу. Мекеменің әлеуметтік-педагогикалық жұмысына әлеуметтік педагогтың көмекшісі ретінде мынадай бағыттар бойынша тікелей қатысу: қамқорлықтағылармен жеке жұмыс; қамқорлықтағылармен топтық жұмыс
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы
Несиелер: 6Бағдарлама маманның қызмет бағдарламасының болуын болжайды, оның шеңберінде клиенттің нақты проблемасы, нақты нәтижеге қол жеткізу үшін дәйекті операциялар алгоритмі, маман қызметінің табыстылығын бағалау критерийлері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Креативті психология
Несиелер: 4Бағдарлама адамның әр түрлі саладағы жаңа және бірегей іс-әрекет жасауды зерттеуге бағытталған: жаңа ғылыми жаңалықтар, өнертабыстар, өнер, техника туралы және жалпы біздің күнделікті өмірімізге жаңа нәрсе енгізу туралы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жастарды тәрбиелеу және әлеуметтендіру мәселелері
Несиелер: 6Бағдарлама педагогикалық жағдайларды жоспарлау мен болжауды, әлеуметтік-педагогикалық феномендерді талдауды, тұлғаның әлеуметтік дамуының диагностикасы мен мониторингін, әлеуметтендіру процесінде әдістемелік көмек көрсетуді, тәрбиелеу субъектілерімен ынтымақтасуды, тәрбиелеуші және әлеуметтендіруші ортаны қалыптастыруды, жастарды әлеуметтендіруде кәсіби қызметте қолдануды қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Нейро-лингвистикалық бағдарламалау
Несиелер: 5Қолданбалы техниканы әзірлейтін, атақты психотерапевтердің және коммуникация шеберлерінің әдіс-тәсілдері мен тәжірибелерін модельдейтін практикалық психология саласы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Өлкетану
Несиелер: 5Бағдарлама халықтың географиялық, тарихи, мәдени, табиғи, әлеуметтік-экономикалық және елдің белгілі бір аумағын қалыптастыру мен дамытуды кешенді түрде сипаттайтын бұрын белгісіз басқа да факторларды зерттеуге бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері
Несиелер: 5Рухани және ізгілендіру жағына қарай білім беру саласын жаңарту қажеттілігі. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. Сана арқылы оқыту. Рухани гуманизм. Өзін-өзі тану және басқа пәндердің интеграциясы. Өзін-өзі тану сабақтан тыс іс-әрекет арқылы. Абсолютті жалпыадамзаттық құндылықтар. Ақиқат өзін-өзі танудың мақсаты ретінде
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Кәсіби бағыттылған шетел тілі
Несиелер: 5Лингвистикалық құзыреттілік мазмұны коммуникативтік және кәсіби қызметте бағдарламамен белгіленген көлемде оқытылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын қолдана білу және қолдана білу кіреді
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Бұл бағдарлама балалардың зияткерлік немесе физикалық ерекшеліктеріне қарамастан оқу орны шеңберінде тең құқықты өзара іс-қимылын білдіреді
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Пенитенциарлық педагогика
Несиелер: 5Пән жүйеде психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістерін, өзара байланысы мен өзара шарттасуын анықтауды қарастырады; сотталғандарға психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістерін, нысандары мен тәсілдерін таңдауды негіздейтін факторларды анықтайды; сотталғандарға тәрбиелік Ықпал етудің әдістемесін талдайды; сотталғандарға психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістері мен тәсілдері жүйесін қолданады; пенитенциарлық практикада психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістерін қолданудың тиімділігін бағалайды; сотталғандарға психологиялық-педагогикалық Ықпал етудің әдістері мен тәсілдерін
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Отбасына көмек көрсету орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық қызмет
Несиелер: 6Бағдарлама отбасы мен балаларға көмек көрсету орталығында жүзеге асырылатын әлеуметтік-педагогикалық жұмысты зерделеуге бағытталған және халықтың психологиялық қорғалуын қамтамасыз етуге, оның психологиялық денсаулығын қолдау мен нығайтуға, балаларды отбасылық тәрбиелеу мен олардың қазіргі заманғы жағдайларда бейімделуі үшін қолайлы психологиялық-әлеуметтік және әлеуметтік-педагогикалық жағдайлар жасауға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Болашақ мамандардың өзін-өзі ақтауының психологиялық-педагогикалық негіздер
Несиелер: 5Бағдарлама болашақ мамандарды даярлаудың психологиялық-педагогикалық аспектілерін, тұлғаның маңызды қасиеттерін, тұлғаның өзін-өзі дамытудың шарттары, теориялық негіздерін, субъективтілікті қалыптастырудың бастапқы кезеңдерін және өзін-өзі дамытудың концептуалды көзқарастарын, қазіргі гуманистік педагогика мен психологиядағы педагогтың кәсібилігін қолдау нормаларын қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлеуметтік жұмыстарды басқару және ұйымдастыру
Несиелер: 6ҚР-дағы әлеуметтік жүйелерді Мемлекеттік басқару. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесі. Әлеуметтік қорғау және әлеуметтік тәрбие жүйесін басқару. Әлеуметтік жүйелерді басқарудағы қоғамдық ұйымдардың рөлі. Азаматтардың құқықтары. Азаматтарды әлеуметтік-құқықтық қорғау саласындағы негізгі құқықтық нормативтік актілер. Әлеуметтік жұмыстың негізгі мәселелері. Басқару теориясының негізгі ұғымдары. Басқарудың ұйымдық құрылымы. Басқару принциптері. Басшының басқару мәдениеті. Әлеуметтік-еңбек және әлеуметтік-педагогикалық Жанжалдарды басқару
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Отбасылық қарым-қатынас психологиясы
Несиелер: 5Бағдарлама отбасылық қарым-қатынастар психологиясы туралы теориялық-әдістемелік ұстанымдары, заңдылықтары, ұғымдық аппараты бар ғылымның бөлімі ретінде жүйелі түсінік береді, ерлі-зайыптылар мен ата-аналар-балалар қарым-қатынасының типтік мәселелерін сипаттайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлеуметтік-психологиялық қызмет
Несиелер: 5Әлеуметтік-психологиялық қызмет-оқушылардың толық психикалық және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ету және әлеуметтік-психологиялық-әлеуметтік дамуын сақтауға бағытталған, оқушыларға да, әкімшілік және педагогикалық қызметкерлерге де, оларды әлеуметтік-педагогикалық қолдауға және әлеуметтік-психологиялық денсаулықты қамтамасыз етуге бағытталған, мектептің білім беру қызметінің тұтас жүйесінің маңызды компоненттерінің бірі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлықтары
Несиелер: 6Бағдарлама қоғамда қабылданған құқықтық немесе адамгершілік нормаларға қайшы келетін іс-әрекеттер немесе жекелеген іс-әрекеттер жүйесіне бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау
Несиелер: 5ағдарлама әлеуметтік-педагогикалық жұмыс қызметінің құндылық-этикалық негіздерін, оқушыларды педагогикалық қолдау мәселелерін, қолдау туралы теориялық және аспаптық түсініктерді, білім алушылардың өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдаудың рөлін, табысты педагогикалық қолдаудың критерийлері мен көрсеткіштерін қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектептің әлеуметтік-педагогикалық мәселелері
Несиелер: 6Пән дәстүрлі түрде назар аудара алатын және әлеуметтік қызметтер-мүгедек балалар, жетім балалар, көп балалы және тұрмысы нашар отбасылардан шыққан балалар мәселелерін, сондай - ақ үлгермейтін оқушы проблемасын оқытады, ол таза педагогикалық мәселе шеңберінен шығып, неғұрлым өткір және іс жүзінде шешілмейтін әлеуметтік проблемалардың біріне айналады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
Несиелер: 6Психокеңес және психокоррекцияның теориялық негіздері. Психокеңес және психокоррекция мақсаты мен міндеттері. Психологиялық кеңес берудің құрылымдық компоненттері. Психокоррекциялық процестің мәні. Техника және кеңес беру әдістері. Қазіргі психокоррекциялық жұмыстағы негізгі бағыттар. Педагог-психолог этикасы. Жұмыстың топтық және жеке түрлері. Негізгі психокоррекциялық әдістер мен технологиялар. Психопрофилактика және оның негізгі принциптер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Педагогикалық практика
Несиелер: 10Базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық қызметінің ерекшелігін зерделеу. Мекеменің әлеуметтік-педагогикалық жұмысына әлеуметтік педагогтың көмекшісі ретінде мынадай бағыттар бойынша тікелей қатысу: қамқорлықтағылармен жеке жұмыс; қамқорлықтағылармен топтық жұмыс
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Диплом алды практика
Несиелер: 5Базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесін зерттеу. Болашақ кәсіби қызметтің тұтас бейнесін қалыптастыру. Балалар мен олардың отбасыларына кәсіби көмек көрсету барысында туындайтын негізгі әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық мәселелер туралы білім мен түсініктерді қалыптастыру. Баламен, жасөспіріммен және отбасымен әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық жұмыстың түрлі түрлерінде маңызды практикалық дағдыларды меңгеру. Әлеуметтік педагог ретінде базалық мекеменің әлеуметтік-педагогикалық қы��метіне тікелей қатысу
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Диплом жұмысын жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
Несиелер: 12Диплом жұмысын жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON1
Әртүрлі тарихи кезеңдерде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, Мемлекеттік-саяси, этноконфессиялық және мәдени дамуына факторлардың әсерін білу және түсіндіру
-
Код ON2
Терминологияны, негізгі ұғымдарды меңгеру, кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану
-
Код ON3
Мәдениетаралық қарым-қатынас пен коммуникабельділік міндеттерін шешу үшін сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерімен айналысу
-
Код ON4
Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау
-
Код ON5
Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру
-
Код ON6
Әлеуметтік педагогиканың, өзін-өзі танудың білімі мен түсінігін көрсету, әлеуметтік ортада адамгершілік-салауатты қарым-қатынасты орнатуға ықпал ету
-
Код ON7
Білім алушылардың (тәрбиеленушілердің, балалардың) қызығушылықтары мен қажеттіліктерін, қиындықтары мен проблемаларын, даулы жағдайларды, мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтау және оларға әлеуметтік көмек пен қолдау көрсету
-
Код ON8
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, жеке және әлеуметтік мәселелерді шешу тәсілдерін анықтау, әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек, білім алушылардың (тәрбиеленушілердің, балалардың) жеке басының құқықтары мен бостандықтарын іске асыру бойынша шаралар қабылдау
-
Код ON9
Қорғаншылық пен қамқоршылықты қажет ететін, дене мүмкіндіктері шектеулі, девиантты мінез-құлықты, сондай-ақ төтенше жағдайларға тап болған білім алушыларға (тәрбиеленушілерге, балаларға) көмек көрсету үшін мұғалімдермен, ата-аналармен, әлеуметтік қызмет мамандарымен, отбасылық және жастар жұмыспен қамту қызметтерінің мамандарымен, қайырымдылық ұйымдарымен және т. б. қарым-қатынас жасау
-
Код ON10
Балалардың жеке ерекшеліктерін, мүдделері мен қабілеттерін зерттеу негізінде олардың толыққанды дене және психикалық дамуын қамтамасыз ету бойынша білім беру процесін жоспарлау
6B01801 6B01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі