Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика в Halyqtar dostyǵy

  • а) Дінтану
    Несиелер: 3

    Дінтану пәні. Мемлекет және дін. Діннің алғашқы түрлері. ИудаизмБуддизм.Конфуцийшілдік.Даосизм. ИндуизмЕртедегі христиан.Православие.Католицизм.Протестантизм. ИсламДәстүрлі емес діни ағымдар. Жалған діни экстремизм. Діни экстремизмнің алдын-алу әдістері

    Селективті тәртіп
  • а) Рухани жаңғыру және қазақ тарихының мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның рухани жаңғыруы. Мәдени мұра бағдарламасы. "Тарих толқынындағы адамдар"бағдарламасы. Бәсекеге қабілеттілік "Цифрлық Қазақстан", "Үш тілде оқыту", "мәдени және конфессияаралық келісім". Прагматизм. Ұлттық бірегейлікті сақтау. Ұлттық сана-сезімнің рухани жаңаруы және жетілуі. Білім және рухани жаңғыру. Қазақстандағы білім беру жүйесін реформалау.

    Селективті тәртіп
  • б) Дербес туындылы теңдеулер

    Классикалық механиканың, үздіксіз механиканың кейбір мәселелері медиа, акустика, оптика, гидродинамика, сәулелену бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерге азаяды. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясында жасалған аналитикалық әдістер олардың кейбіреуін шешуге қолданылады. Үш ауыспалы жағдай үшін бірінші ретті дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясын Лагранж 1970 жылдардағы еңбектерінде жасаған.

    Селективті тәртіп
  • а) Функциялар теориясы және функционалдық талдау элементтері
    Несиелер: 5

    Функция (cәйкестік) анықтамасы: X және Y жиындары берiлсiн. Егер X және Y жиындарының арасындағы f сәйкестiгi бойынша X жиынының әрбiр элементiне Y жиынының бiр ғана элементi сәйкес қойылса, f сәйкестiгiн X жиынынанY жиынына бейнелеу деп аталады. Белгiлеуi: f: X→Y. Егер y элементi f бейнелеуi бойынша x элементiнiң бейнесi болса, оны f(x) = y теңдiгi арқылы жазамыз. Мұндағы x элементi y элементiнiң f бейнелеуі бойынша алғашқы бейнесi, ал y элементi x элементiнiң бейнесi деп аталады.

    Селективті тәртіп
  • а) Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Математикалық логика қазіргі көзқарас тұрғысынан математикалық пән ретінде дискретті математиканың тарауын білдіреді. Екінші жағынан, логика ғылымдардың ең ежелгісі, сондықтан тарих оған ғылым мен практикада қосарлы рөл (қосымшалар) дайындады. Логиканың ғылымдағы және ғылыми ойлаудағы ең маңызды рөлі екі мыңжылдыққа белгіленіп, бүгінде жалпыға ортақ . Негізінен логика әдістері (әсіресе математикалық логика әдістері) математикаға, әсіресе математиканың негіздеріне еніп кетті. Математиканы зерттеуде логиканың рөлі, әсіресе басқалардың математикасын оқытатындар үшін өте маңызды.

    Селективті тәртіп
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістері» курсы университеттің педагогикалық емес мамандықтарының студенттеріне арналған.Ол студенттерді тәрбие жұмысының әдіснамасының мазмұнымен, оның маңыздылығы мен қажеттілігімен, курстың саясатымен, студенттерді оқыту барысында алатын дағдылары мен дағдыларымен таныстырады.

  • а)Дифференциалдық геометрия және топология
    Несиелер: 3

    Топологиялық кеңістіктер: анықтамасы, мысалдары (Евклид, Зариски, дискретті,антидитритті , салыстырмалы топология). Жабық жиынтықтар, олардың қасиеттері. Көршілік, бөлу аксиомалары, Колмогоровжәне Хаусдорффкеңістері. МысалдарМетрикалық кеңістіктер, мысалдар. Метрикалық топология.

    Селективті тәртіп
  • а) Мамандық бойынша арнайы курс
    Несиелер: 5

    Toolkit студенттер курс бойынша мәселелерді шешуге үйрету үшін арналған дейін оларды шешу, яғни, өте жай, осындай проблемаларды шешу тәжірибесін алу үшін қажетті осы қасиеттерді дамыта. Бұл мәселелерді шешу әдетте көп уақытты алады, бірақ әр мәселе шешілген кезде қанағаттану мен өзіне деген сенімділік пайда болады. Тапсырмалар біртіндеп күрделенеді, ең қиыны оңтайлы бақылау тапсырмалары, олар әдістемелік нұсқаулықтың соңында орналастырылған. Алдымен шешім қабылдау ережелерімен танысып, содан кейін нұсқаулықты қарап, өзіңіз шешуге тырысыңыз.

    Селективті тәртіп
  • а) Мәтіндік есептерді шешу
    Несиелер: 4

    Мәтін есептерді шығару барысында есептер әр түрлі болып көрінгенімен көптеген есептерді бір жүйеге жатқызуға болады, яғни ол есептерді шығаруда ортақ тәсіл қолданылады. Мәтіндік есептерді шығару көптеген оқушыларда қиындық туғызады. Мәтіндік есептерді шығарудың универсал (әмбебап) тәсілдері жоқ, бірақ, мұндай есептерді шешкенде біршама келтірілген схеманы пайдалануға болады

    Селективті тәртіп
  • б) Геометрия

    Геометрия жүйелі ғылым ретінде ежелгі Грецияда пайда болды, оның аксиомалық құрылыстары Евклидтің «принциптерінде» сипатталған. Евклид геометриясы жазықтықтағы және ғарыштағы қарапайым фигураларды зерттеумен, олардың ауданы мен көлемін есептеумен айналысқан..

    Селективті тәртіп
  • б) Қоршаған орта және тұрақты даму

    Белгілі бір аймақтың табиғи жағдайын және оның экологиялық жағдайын сипаттайтын жалпылама тұжырымдама. Қоршаған орта, әдетте, тірі және жансыз табиғат объектілерін қосқанда, белгілі бір тірі организммен (адам, жануар және т.б.) өзара әрекеттесетін ортаның бөлігі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • а) тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Ағартушылық, тәрбиелiк және рекреациялық қажеттіліктері ompleksnoe шешімімен. Студенттердің дене тәрбиесіндегі білімі мен практикалық дағдыларының бірлігін қалыптастыру; белсенді, салауатты өмір салтын ұйымдастыруға, білім беру, кәсіби, әлеуметтікжәне тұрмыстық қызметпроцесінде туындайтын мәселелерді шешуге қажетті физикалық, психомоторлы кәсіби маңызды қасиеттер, қозғалтқыш дағдылар мен дағдылар .Физикалық өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру процесіне қосу.

    Селективті тәртіп
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    «Инклюзивті білім беру» курсы заманауи отандық және шетелдік педагогиканың жетістіктеріне негізделген тәуелсіз оқу пәнінде қосымша пән ретінде ерекшеленеді.Курсты оқу кезінде инклюзия, интеграция, психологиялық-педагогикалық қолдау,инклюзия ұғымдарының мазмұны білім алу ,мүгедек балаларды оқытудың қазіргі жағдайын сипаттайтынрепетиторлық және басқалары.

  • б) Оптимизациялау әдісі және математикалық модельдеу

    Модельдеуді танымның, талдаудың және синтездің ең күшті әдістері мен құралдарының бірі ретінде қарастыруға болады, оларды күрделі техникалық құрылғыларды әзірлеуге және пайдалануға жауапты мамандар ұстайды технологиялық объектілер (жүйелер). Модельдеу идеясы нақты жүйені кейбір «кескінмен» - математикалық модельмен алмастыру және осы жүйе туралы жаңа білім алу үшін модельді компьютерде одан әрі зерттеу болып табылады. Бұл жағдайда зерттеушіге нақты модельде оны жасау іс жүзінде мүмкін емес немесе іс жүзінде мүмкін болмаған жағдайларда жүйенің моделімен тәжірибе жасауға мүмкіндік бар. Нысанның өзімен (құбылыс, процесс) емес, оның матема��икалық моделімен жұмыс жасаңыз оның қасиеттері мен мінез-құлқын кез-келген мүмкін жағдайда (теорияның артықшылықтары) салыстырмалы түрде тез және айтарлықтай шығындарсыз зерттеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар жүйелер модельдерімен есептеу (модельдеу) тәжірибелері Таза теориялық тәсілдерге (эксперименттің артықшылықтары) қол жетімді емес жеткілікті жүйеде мұқият және терең зерттеуге мүмкіндік беріңіз.

    Селективті тәртіп
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстық материалда тақырып пен мазмұнның байланысын, маңызды тарихи оқиғалармен, мәдени және тарихи бірлестіктермен байланысты шындықтардың тілін, қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін, мақсатты тілдегі елдердің үкіметі мен экономикасын көрсететін шынайы мәтіндерді, бейне және аудио материалдарды пайдалану қарастырылған. және Қазақстанға бағытталған кәсіби мәтіндер

  • б) Интегралдық түрлендірулер

    Дифференциалдық теңдеулерді шешудің ең күшті құралдарының бірі - қарапайым және әсіресе жартылай туынды, интегралдық қайта құру әдісі. Фурье, Лаплас, Ганкель және басқа түрлендірулер икемділік, жылу өткізгіштік, электродинамика және математикалық физиканың басқа салаларындағы мәселелерді шешу үшін қолданылады. Интегралдық түрлендірулерді қолдану дифференциалды, интегралдық немесе интегро-дифференциалдық теңдеуді алгебралық деңгейге дейін төмендетуге мүмкіндік береді, сонымен қатар ішінара дифференциалдық теңдеу жағдайында өлшемді азайтуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • б) Математикалық есептеу шығару практикасы

    Бір қарағанда, есептеу математикасы бірдей математика, формулалардағы белгілі бір шамаларды есептеумен ғана болатын сияқты. Кейде сіз басқа позицияны естисіз: «Есептеу математикасы? Бұл компьютерлік ғылымнан туындайтын нәрсе сияқты ма? »Дегенмен, бірінші және екінші көзқарастар тек жартылай дұрыс. Ия, есептеу математикасының математикалық пәндермен көп ұқсастығы бар; кейде олар бұл математикалық пәндердің бірі деп айтады. Есептеу математикасы - бұл компьютерде есептеу есептерін шешуге арналған әдістер туралы ғылым. Бұл күрделі технологиялық процестерді басқару, зымырандардың ұшуын басқару, физикалық процестерді модельдеу (ядролық ыдырау процесі, химиялық реакциялар, хрустальдың өсуі және т.б.) сияқты практикалық мәселелерді шешу қажеттілігінен туындады, сонымен қатар шынайы және жарқын компьютерлік ойыншықтарды жасау ғана емес. қазір көптеген оқушылар ойлайды.

    Селективті тәртіп
  • Психология
    Несиелер: 5

    Психология-мінез-құлық, адамның санасы туралы ғылым, прогрессивті болашақ ғылымы. Адамның психикасын зерттейтін адам" жан туралы ғылым", ол соңына дейін зерттелмеген, сондықтан өз алдына мақсат қояды - адам ойлауының психологиялық факторларын одан әрі зерттеу. XIX ғасырдың соңында Туған ғылым-психология адамның танымсыз ойлауын зерттеу қағидаларын қазіргі уақытта жетілдіреді. Психология пәнінің мазмұнына адам психикасының саналы және саналы көріністері, адамның қарым-қатынасы және оның сөйлеуі, адамның психологиялық ерекшеліктерінің тұлғалық құрылымы, темперамент, адамның сипаты, мотивациялық қызмет саласының қабілеті сияқты ұғымдар кіреді. Психологияда рейтингтік бағалау жүйесі енгізілді.

  • б) Мемлекеттік қызмет және басқару

    Мемлекеттік басқарудағы кәсіби қызмет. Әр түрлі елдерде мемлекеттік қызметшілердің құрамы да, функциялары да әр түрлі анықталады. Атап айтқанда, айырмашылықтар әскери қызметшілерге, қауіпсіздік күштеріне, жергілікті әкімшілік қызметкерлеріне, сондай-ақ сайланған саясаткерлерге қатысты.

    Селективті тәртіп
  • а) Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Аналитикалық геометрияәдістері жазықтықтағы фигураларға, үш өлшемді кеңістіктегі беттерге қолданылады, сонымен қатар үлкен өлшемдер кеңістігін жалпылауға мүмкіндік береді. Мұндажазық және кеңістіктік есептерді шешуге қолданылатынаналитикалықгеометрияның негізгі элементтері ұсынылады .

    Селективті тәртіп
  • а) Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер
    Несиелер: 5

    Алдыңғы тригонометриялық материалды зерттеу кезінде студенттерді тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге дайындауға назар аударылды. Студенттер теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге дайын болған, бірақ мәселе басқаша түрде қойылды. Енді қалыптасқан дағдыларды қолдана отырып, оларды қарапайым және өзіне келгендерді шешуге үйрету керек.Тригонометрия teңdeulerМён teңsіzdіkter, Emy белгілі тригонометриялық теңдеулер және теңсіздіктер шешуарнайы pri- меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • б) Интегралдық теңдеулер

    Функцияның классикалық тұжырымдамасын жалпылайтын математикалық түсінік .Мұндай жалпылау қажеттілігі көптеген физика-математикалық мәселелерде туындайды.Жалпыланған функция ұғымы материалдық нүктенің тығыздығы, нүктелік заряд, нүктелік диполь, бір немесе қос қабаттың (кеңістіктік) тығыздығы, лездік көздің қарқындылығы және т.б. сияқты идеализацияланған түсініктерді математикалық тұрғыдан дұрыс білдіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • а) Геометрия курсынан есептер шығару
    Несиелер: 5

    Көптеген ғалымдар сізбен келіседі, бірақ, негізінен, математиканың туа біткен қабілеттерінің бар екендігі дәлелденбегендіктен ғана. Зерттеушілер көптеген жылдар бойы осы шеберліктің мұрасы туралы білуге тырысты. Математика қабілетімен қатар математикалық мағына бар, ол мұра болып табылады. Оның арқасында адамдардың санын есептемей, ең қысқа кезекті анықтаймыз. Математикалық дағдыларды ерте жастан көрсеткен балалар үш жастан кейін де жақсы нәтиже көрсеткені және жалпы даму деңгейі математикалық қабілеттермен сәйкес келмейтіні белгілі болды.

    Селективті тәртіп
  • б) Операторлар теориясы

    Нормаланған кеңістіктер арасындағы үздіксіз сызықтық салыстырудың қасиеттерін зерттейтін функционалды талдау бөлімі. Жалпы алғанда, оператор дегеніміз - ақырғы өлшемді кеңістіктегі ең қарапайым функцияның немесе матрицаның аналогы. Бірақ оператор шексіз өлшемді кеңістікте әрекет ете алады.

    Селективті тәртіп
  • а) Модулі бар есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Тағы бір маңызды факт: модуль ешқашан теріс болмайды. Қандай санды алсақ та - кем дегенде оң, тіпті теріс болса да, оның модулі әрқашан оң (немесе кем дегенде нөл) болады. Сондықтан модуль көбінесе санның абсолютті мәні деп аталады. Сонымен қатар, егер біз модульдің анықтамасын оң және теріс санға біріктірсек, онда барлық сандарға арналған модульдің ғаламдық анықтамасын аламыз. Атап айтқанда: егер сан оң болса (немесе нөл) болса немесе сан теріс болса, қарама-қарсы санға тең болса, сан модулі осы санның өзіне тең болады.

    Селективті тәртіп
  • б)Геометрия курсын есептер шығару

    - студенттердің негізгі мәселелерді шешу дағдыларын дамыту; - студенттерді күрделілігі жоғары міндеттердің түрлерімен және оларды шешу жолдарымен таныстыру; - студенттердің математикалық білімдерін кеңейту; - студенттерді жаңа үлгідегі қорытынды аттестаттауға дайындау; - математиканы оқуға жағымды мотивацияны қалыптастыру. Курстың бөлімдері модульдік принцип бойынша құрылады, яғни олар логикалық тұрғыдан толық және салыстырмалы түрде тәуелсіз бөлімдер болып табылады, бұл студенттерге негізгі мектеп математика курсында оқыған әр тақырып бойынша білімін және міндетті оқу жоспарына кірмейтін оқу материалын талдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • б) Сандық әдістер

    Сандық әдістер - бұл қазіргі математиканың компьютерде есептеумен және күрделі есептерді шешумен байланысты өте маңызды және маңызды саласы. Таза математика сандардың қозғалысын зерттейді - арифметика, фигуралар қозғалысы - геометрия, бірақ сандар нақты әлеммен қалай байланысады. Формулалардан айналамыздағы әлемге қалай ауысуға болады. Бұған жауап сандық әдістермен, математика, компьютердің қуатымен байланысты, нақты әлемге терең үңілуге, ең күрделі физикалық, техникалық және биологиялық процестерді модельдеуге мүмкіндік береді. Шынайы әлемдегі процестерді бақылай отырып, біз алдымен оларды ауызша сипаттап, құбылыстардың мәнін түсінуге тырысамыз, содан кейін математикалық модельдер құрамыз.

    Селективті тәртіп
  • б) Есептерді шешудің әдістемелік негіздері

    Қазіргі жағдайда қалыптасқан отандық және шетелдік білім беру жүйесіндегі түбегейлі өзгерістер қоғам өмірін одан әрі демократияландырумен және ізгілендірумен байланысты. Қазіргі білім дағдарысы білім берудің мазмұнды және технологиялық аспектілеріне сапалы жаңа көзқарастың дамуын айқын көрсетеді. Проблемаларды шешуді үйрену (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық, педагогикалық, ғылыми, ғылыми, техникалық, математикалық, физикалық және т.б.) психологияның, педагогиканың, жалпы және жеке дидактиканың ғана емес, сонымен қатар барлық жаратылыстану және гуманитарлық ғылымдардың маңызды мәселелерінің біріне айналады.

    Селективті тәртіп
  • Қарапайым математика
    Несиелер: 4

    Қарапайым математика курсында мектептегі математика курсына кіретін қандай да бір ұғымның дамуын, оның бастауынан қазіргі заманғы ұғымдарға дейін байқауға болады. Мұндай ұғымдардың қатарына Сан, функциялар, қисықтар және т. б. ұғымдарын жатқызуға болады.: нүктелердің геометриялық орындары; нүктелердің қозғалыс траекториялары; Декарт және полярлық координаттардағы теңдеулермен берілген; параметрлік теңдеулермен берілген және т.б. соңында, бір өлшемді континуум ретінде қисықтың жалпы анықтамасы берілуі мүмкін. Көпбұрыштың бұрыштарының жиынтығы туралы Теорема дөңес және жұлдызды көпбұрыштар және т. б. жағдайда таратылуы мүмкін.

  • а) Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясы тұрғысынан, басты назар Ықтимал модельдерді құрудың математикалық әдістері және жаратылыстану мен практиканың нақты мәселелеріне осы әдістерді енгізу іс-шаралар. Пуассон, экспоненциалды, қалыпты, гамма және басқа да үлестірімдердің отбасы математикалық постулаттар жүйесін беретін кейбір нақты объектілерді қарастыру арқылы енгізіледі, олардың ішінен осы объектілердің сандық сипаттамаларын бөлуаналитикалық есептеулерарқылы анықталады.Математикалық аппарат ықтималдықтар теориясы мүмкіндік беретін деңгейде ғана ұсынылған жаңа ықтималдық үлгілерді дұрыс енгізіңіз.Бұл тәсіл математикалық әдістерді қолдануға бейресми қатынасты қамтамасыз етеді. статистика - ықтималды модель құрмай жүзеге асыру статистикалық тұжырымның дұрыстығы мен дұрыстығын бағалау мүмкін емес

    Селективті тәртіп
  • а) Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық теңдеулер — ізделінетін функцияны оның әр түрлі ретті туындыларымен(немесе дифференциалдарымен) және тәуелсіз айнымалылармен байланыстыратын теңдеулер

    Селективті тәртіп
  • б)Жай сандар теориясы

    Арифметиканың негізгі теоремасы сандар теориясындағы сандардың орталық рөлін белгілейді: 1-ден үлкен барлық бүтін сандар жай немесе жай сандардың көбейтіндісі ретінде өрнектелуі мүмкін, және бұл өрнек факторлардың тәртібіне дейін ерекше. Бұл теоремадағы біртектіліктің жай сан санына жатпайтындығына көз жеткізу керек (әйтпесе кез-келген ыдырауға өздігінен көптеген бірліктер қосылуы мүмкін). Бірден үлкен және қарапайым емес натурал сандар құрама деп аталады. Осылайша, барлық натурал сандар үш классқа бөлінеді: бір (бір натурал бөлгішке ие), жай сандар (екі натурал бөлгішке ие) және құрама сандар (екіден көп натурал бөлгішке ие). Сандар теориясы жай сандардың қасиеттерін зерттеумен айналысады. Жай және құрама сандар шексіз көп.

    Селективті тәртіп
  • а) Математикалық есептерді векторлық әдіспен шешу
    Несиелер: 3

    Геометриялық есептерді векторлық әдіс арқылы шешкенде, мәселенің геометриялық тұжырымынан оның векторлық сипаттамасына көшу керек. Содан кейін, векторлардың қасиеттерін және олардағы амалдарды қолдана отырып, мәселенің шешімін алуға болатын, мәліметтер мен жағдайларды көрсететін бірнеше векторлық қатынастарды табыңыз. Жалпы білім беретін мектептің қазіргі даму кезеңінде білім мазмұнын жақсарту, оған оқытудың әдістері, әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын түзету жолдарын іздеудің маңызы зор .

    Селективті тәртіп
  • б)Мектепте математиканы алдын ала салалық дайындау

    Мектеп үшін мектепке дейінгі дайындықтың барлығы жеткілікті шартты, өйткені біз бұл материалды мектепте балаларға үйретеміз. Мұғалім әр балаға математиканың барлық бөлімдерін, тіпті егер ол иелік болса да, оны оқуға міндетті. Мұғалім барлық студенттердің білімін бір жүйеге келтіріп, академиялық білім мен тақырыпты түсінуге міндетті. Кейбір жағдайларда маған және студенттерге, тіпті, егер оны жеткілікті кәсіби адам бермесе, мерзімінен бұрын білім алуға кедергі келтіреді (мысалы, сандарды жазу және т.б.). Сыныптағы барлық оқушыларда бір мұғалім және бірыңғай білім беру жүйесі болуы керек.

    Селективті тәртіп
  • а) Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 5

    Математикалық физика теңдеулері математикалық модельдерін сипаттау физикалық құбылыстар. Физика мен механиканың көптеген құбылыстары ( гидро және газ динамикасы, серпімділік, электродинамика, кванттық физика, ауырлық теориясы) жартылай дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептермен сипатталған туындылар. Сонымен қатар, физикалық процестерді толық сипаттау үшін теңдеулер, алдымен процестің суретін кейбіреулерге қою керек бекітілген сәт (бастапқы шарттар), екіншіден, режимді келесі күйге орнатыңыз бұл процесс жүретін ортаның шекарасы (шекаралық жағдайлар). Бастапқы және шекаралық шарттар шекаралық шарттарды және дифференциалды құрайды сәйкес шек��ра шарттарымен теңдеулер - шекаралық есептер математикалық физика

    Селективті тәртіп
  • а) Комплексті анализ
    Несиелер: 4

    Қарапайым күрделі функция (түсініксіз интеграл) ұғымы нақты жағдайдағыдай енгізілген. Алайда, күрделі жазықтыққа дейінгі аралықта белгілі бір интегралдың аналогы жоқ, өйткені, бастапқы нүктеден бастап соңғы нүктеге дейінгі жол бір мәнді емес. Сондықтан күрделі интегралдың негізгі түрі - белгілі бір жолға байланысты қисық сызықты интеграл. Төменде интеграл жолға тәуелді емес, содан кейін «нүктеден нүктеге» интегралды дұрыс анықтауға болатын жағдайлар келтірілген.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіптік шет тілі
    Несиелер: 4

    Курстың оқу материалы оқылатын тақырыптың мазмұнын және қарым - қатынас саласын, маңызды тарихи оқиғалармен, мәдени-тарихи қауымдастықтармен, қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерімен, Оқытылатын тіл және Қазақстан елдерінің мемлекеттік құрылымы мен экономикасымен, Кәсіби-бағытталған мәтіндерді барабар бейнелейтін түпнұсқалық мәтіндерді, бейне және аудиоматериалдарды қолдануды қарастырады.

  • б) Операциялық есептер

    Операциялық есептеу әр түрлі математикалық есептерді шешуге мүмкіндік береді: интегралдарды табу, қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешу, интеграл теңдеулер, жартылай дифференциалдық теңдеулер және т.б. Операциялық есептеу әдістерінің негізі интеграл идеясы болып табылады түрлендірулер), қарапайымдарды азайтуға мүмкіндік береді алгебралық (оператор) теңдеулерге дифференциалды және интегралдық тедеулер , және Дифференциалды теделер жартылай туындылар - жай дифференциалға теңдеулер.

    Селективті тәртіп
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымы оқыту мен тәрбие саласындағы күнделікті білімнен айырмашылығы, сәйкессіз фактілерді жинақтайды және құбылыстар арасындағы себептік байланыстарды орнатады. Ол оларды түсіндіргеннен гөрі оларды сипаттайды, оқыту мен тәрбиенің әсерінен адамның дамуында не үшін және қандай өзгерістер болатынына жауап береді.Тұлғалық дамудың педагогикалық процесін болжау және басқару үшін ғылыми білім қажет.Бір кездері ұлы орыс мұғалімі К.Д.Ушинскийпедагогикадағы эмпиризмге қарсы ескерту жасай отырып,білім беру тәжірибесіне тек жеке, тіпті табысты болса да сүйенудің жеткіліксіз екенін ескертті . Ол теориясыз педагогикалық практиканы медицина медицинасымен салыстырды.

  • а) Векторлық талдау
    Несиелер: 5

    Ықшамдылық. Бір векторлық теңдеу бірнеше координаталық элементтерді біріктіреді, сондықтан оны зерттеу көбінесе векторларды координаталық жазбаға ауыстырмай тікелей жүргізілуі мүмкін. Инвария Векторлық теңдеу координаттар жүйесіне тәуелді емес және кез-келген ыңғайлы координат жүйесінде координаттық жазбаға оңай беріледі. Көріну. Векторлық талдаудың дифференциалдық операторлары және олармен байланыс қарапайым және визуалды физикалық интерпретацияға ие.

    Селективті тәртіп
  • а) Есептерді стандарт емес тәсілдермен шешу
    Несиелер: 5

    Материалдық пән «Алгебра және Діл құмартеориялары « Қолданады математикалық талдау,геометрия , топология,функционалдық талдау, дифференциалдық теңдеулер және басқа да пәндерді оқыту. Осы арқылы оны зерттеудің өзектілігін анықтайды. Пәннің жалпы ғылыми және кәсіби бағдар.Зерттелетін материалдың мөлшері болуы керек университеттің түлегі келесі мәселелерді шешуге құзыретті болуы үшін жеткілікті кәсіби міндеттер.

    Селективті тәртіп
  • а)Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл оқу құралы, ең алдымен, нақты ғылымдарға қызығушылық танытқан жоғары сынып оқушыларына арналған математикадағы мәселелер жинағы.Мұғалімдер үшін де пайдалы болады. математика және жоғары оқу орнындағы математика студенттері мекемелер. Материалдың көп бөлігін қолдануға болады. жазбаша және ауызша түсу емтихандарына дайындалу

    Селективті тәртіп
  • б) Сызба геометриясы

    Сызба геометрия - бұл екі өлшемді геометриялық аппарат пен геометриялық нысандардың қасиеттерін зерттеуге арналған алгоритмдер жиынтығын білдіретін инженерлік пән. Іс жүзінде сипаттамалық геометрия үш өлшемді Евклид кеңістігінің нысандарын зерттеумен шектеледі. Бастапқы мәліметтер екі тәуелсіз болжам түрінде ұсынылуы керек. Алгоритмдердің көпшілігінде өзара перпендикуляр жазықтықтарға екі ортогональ проекция қолданылады. Қазіргі уақытта пән компьютерлік технологиялар мен сызықтық алгебраның аппараттарының дамуына байланысты практикалық маңызы жоқ, бірақ машина жасау және құрылыс мамандықтары бойынша жалпы инженерлік білімнің құрамдас бөлігі ретінде бұл мүмкін емес.

    Селективті тәртіп
  • б) Геометрия негіздері

    Геометриялық фигуралар: сызықтар (түзу, қисық, тұйықталған, тұйықталмаған, сынық сызықтар, перпендикулярлар және пареллельдер); нүкте, сәуле, бұрыш, кесінді, көпбұрыштар: үшбұрыш, төртбұрыш, тік төртбұрыш, шаршы; олардың элементтері (төбелері, бұрыштары, қабырғалары); сопақша, дөңгелек, шебер және олардың элементтері (центрі, радиусы, диамтері) туралы нақты түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • б) Графтар теориясы

    Графикалық теория, мысалы, географиялық ақпараттық жүйелерде (ГАЖ) қолданылады. Қолданыстағы немесе жаңадан жобаланған үйлер, құрылыстар, аудандар және басқалар шыңдар ретінде қарастырылады, ал оларды байланыстыратын жолдар, инженерлік желілер, электр желілері және т.б. жиектер болып саналады. Осы графикте орындалған әртүрлі есептеулерді қолдану, мысалы, ең қысқа жолды немесе жақын орналасқан азық-түлік дүкенін табуға, ең жақсы маршрутты жоспарлауға мүмкіндік береді. Графикалық теорияда шешілмеген көптеген мәселелер бар және әлі дәлелденбеген гипотезалар бар.

    Селективті тәртіп
  • б)Ықтималды есептерді шешудің арнайы тәсілі

    Көптеген жылдар бойы математикалық пәндер бағдарланған болды формалды математикалық аппараттар мен математикалық білімді қамтамасыз ететін есептеу процедураларын зерттеу құралдармен жұмыс жасайды, бірақ нақты құралды қолдану үшін осы құралды қолдану дағдылары мен құзіреттерін толық дамытпады міндеттері. Қазіргі уақытта кез-келген математикалық курсты оқу керек шешуге арналған бағдарламалық жасақтаманы сүйемелдеу нақты қолданбалы тапсырмалар. Академиялық оқуға деген көзқарас Материал компьютерлік бағытталған деп аталады. Қазіргі заманғы дербес компьютерлердің болуы мүмкіндік береді кез-келген қолданушы оларды тиімді қолдану үшін шешуг�� мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
  • б) Элементар математикадағы дифференциалдық және интегралдық есептеу элементтері

    Дифференциалды есептеу - бұл туынды және дифференциалдық ұғымдар және оларды функцияларды оқуда қалай қолдану керектігі зерттелетін математикалық талдау бөлімі. Дифференциалды есептеулердің құрылуы Исаак Ньютон мен Готтфрид Лейбництің есімдерімен байланысты. Олар негізгі ережелерді дәл қалыптастырды және саралау мен интеграцияның өзара сипатын көрсетті. Дифференциалдық есептеулер (интегралмен бірге) математиканың дамуында жаңа дәуір ашты. Осыған байланысты қатарлар теориясы, дифференциалдық теңдеулер теориясы және басқа да пәндер бар. Математикалық талдау әдістері математиканың барлық салаларында қолданылуда. Математиканы жаратылыстану ғылымдары мен технологиясында қолдану аясы кең таралды.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби қазақ (орыс) тілі адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет көрсететін тәртіптік феномен ретінде (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Пәндік-тілдік материалдарды меңгеру негіздері. Кәсіби терминология қазақ (орыс) тілінде. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген іскерлік жағдайларда қолдану.

  • б) Абайтану

    Абай Дәуірі. Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы.Абай шығармалары. Абай Лирикасы. Абай Поэмалары. Абай Прозасы. Абай және әдебиет.Абайдың қазақ және әлем әдебиетіндегі рөлі мен орны.

    Селективті тәртіп
  • а) Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 6

    Отандық білім берудің басым бағыттарының біріерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту проблемасы болып табылады . Ерекше қажеттіліктер - бұл әлеуметтік, физикалық немесе эмоционалды эксклюзивтілік олардың әлеуетін дамытуға мүмкіндік беретін арнайы емдеуді немесе қызметтерді қажет ететін адамдарға қолданылатын өрнек. Ерекшеліктері орта деңгейден жоғары немесе одан төмен балалар арнайы дайындықты қажет ететіні және бұл тренингті өткізетін мұғалімдер тиісті дайындықты қажет ететіні түсінікті.

    Селективті тәртіп
  • б) Вариациялау әдістері

    Еркін тұрақтылардың вариациялық әдісі біртекті емес дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін қолданылады. Бұл сабақ тақырыпты көп немесе аз білетін студенттерге арналған. Егер сіз басқарумен енді ғана бастасаңыз, яғни. Егер сіз шайнек болсаңыз, мен бірінші сабақты бастауға кеңес беремін: Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Шешімдердің мысалдары. Егер сіз қазірдің өзінде аяқтағыңыз келсе, әдіс күрделі деген болжамды тастаңыз. Өйткені бұл қарапайым.

    Селективті тәртіп
  • а) Векторды пайдаланып геометриялық есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Ұсынылған жәрдемақы математикалық білімін жоғары оқу орындарында жалғастырғысы келетін жоғары сынып оқушыларына арналған. Оның пайда болуы жарты ғасырдан астам уақыт бойы ерекше болғандығымен байланысты классикалық және педагогикалық университеттердегі геометриялық курстар және жоғары математика курстарының геометриялық бөлімдері техникалық және т.б. университеттер векторлық негізде құрылады. Вектор негізгі болып табылады сызықтық алгебра, функционалдық талдау, сызықтық курстар туралы түсінік бағдарламалау және басқа да көптеген математикалық пәндер;онсыз Қазіргі заманғы механиканың экспозициясын, салыстырмалылық теориясын, тео����иялық физиканы ұсыну мүмкін емес

    Селективті тәртіп
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 15

    Пәнге математика пәні кіреді. Физикалық құбылыстар математикалық ұғымдардың қайнар көзі ретінде. Функцияның шегі мен үздіксіздігі. Функцияның туындысы. Үздіксіз және дифференциалданатын функциялар туралы негізгі теоремалар. Функциялар мен олардың графиктерінің құрылысын зерттеу. Анықталмайтын және белгілі интегралдар. Бірнеше айнымалы функциялары. Дифференциалдық есептеулердің геометриялық қосымшалары . Бірнеше интегралдар. Қисық сызықты және беттік интегралдар. Жолдар. Параметрге байланысты дұрыс емес интегралдар, интегралдар. Фурье қатарлары және интеграл. Векторлық талду , өріс теориясының элементтері.

  • б) Жалпыланған функциялар

    Жалпыланған функция немесе бөлу дегеніміз - функцияның классикалық тұжырымдамасын жалпылайтын математикалық түсінік. Мұндай жалпылау қажеттілігі көптеген физика-математикалық мәселелерде туындайды. Жалпыланған функция ұғымы материалдық нүктенің тығыздығы, нүктелік заряд, нүктелік диполь, жай немесе қос қабаттың (кеңістіктік) тығыздығы, лездік көздің қарқындылығы және т.б. сияқты идеализацияланған тұжырымдамаларды математикалық тұрғыдан дұрыс білдіруге мүмкіндік береді. Екінші жағынан, жалпыланған функция ұғымы физикалық шаманың мәнін нақты нүктеде өлшеу мүмкін емес екендігін көрсетеді, бірақ берілген нүктенің шағын аудандарында тек оның орташа мәндерін өлшеуге болады. Осылайша, жалпыланған функциялар техникасы әртүрлі физикалық шамалардың таралуын сипаттайтын ыңғайлы және барабар аппарат ретінде қызмет етеді. 20 ғасырдың басындағы математикада физикада табылған шамалардың тәуелділіктерінің жаңа класымен жұмыс істеу үшін қажетті қатаң формализмдер болмады.

    Селективті тәртіп
  • а) Қиындығы жоғары есептерді шығару
    Несиелер: 5

    Проблеманы шешу химиялық білім беруде маңызды орын алады, өйткені ол біреуі терең және толығырақ қамтамасыз ететін оқыту әдістері химия пәнінен оқу материалын игеру. Химияны үйрену үшін, теориялық тұрғыдан оқыңыз Материал әртүрлі шешімдерді жүйелі қолданумен біріктірілуі керек міндеттері. Мәселелерді шешу қабілеті оқу процесінде дамиды және осы қабілетті дамытады бұл тек бір жолмен мүмкін - проблемаларды үнемі, жүйелі түрде шешу.

    Селективті тәртіп
  • в) Мәдениеттену

    Бүгінгі мәдениеттанудың мәні - адамды мәдениеттану деңгейінде, оны жасаушы ретінде үйрету. Мақсаттар мен пәндік бағыттарға байланысты білім мен жалпылау деңгейі фундаменталды және қолданбалы мәдениеттануларды ажыратады.

    Селективті тәртіп
  • а) Саясаттану және әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Әлеуметтануға шақыру.Жеке тұлға және қоғам.Әлеуметтік орта және әлеуметтік мінез-құлық.Әлеуметтік қатынастар және әлеуметтік институттар. Әлеуметтену және сәйкестендіру.Әлеуметтік шындық және жалпы түсінік.Әлеуметтанулық ойлау.Социологиялық қиял.Социологиялық көзқарас.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    - Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерін білу; - Мемлекеттік, орыс пен шетел тілдерінде сауатты түсінісе білу; - Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде ағымдағы құжаттамаларды сауатты құра білу; - Кәсіби халықаралық байланыстағы коммуникация есебіндегі арнайы терминология шеңберінде қалыптасқан бір шет тілін игеру; - Конструктивті диалог құра білу дағдылары, көп мәдениетті, көп этносты, көпконфессионалды қоғамда байланыс жасай білу, ынтымақтастыққа қабілетті болу; - Кәсіби халықаралық байланыстағы коммуникация есебіндегі арнайы терминология шеңберінде қалыптасқан бір шет тілін игеру;

  • Код ON2

    - Заманауи техникаларды қолдана білу дағдыларын игеру; - Заманауи ақпарат құралдарын және ақпараттық - коммуникациялық технологияларды меңгеру; - Қажетті ақпаратты іздеу, талдау және таңдау әдістерімен оларды өзгерту, сақтау және жіткізуді меңгеру; - Білім мен ақпаратты интерактивті пайдалана білу;

  • Код ON3

    - Жаратылыстану – ғылыми және педагогикалық пәндер саласында оқып, жаңа білімдер ала білу, бұл білімді кәсіби деңгейде білу және қолдану; - Күнделікті кәсіби қызметке қажетті жаңа білімдерді алу дағдыларын және білім алуды толғастыруды меңгеру; - Әр түрлі деректерден ақпаратты тауып, өзгерту және талдай білу;

  • Код ON4

    - Әлеуметтік өзара әрекеттістікте өмір сүру және қалыптасу қабілеттілігі: өзгере білу және бейімделу; - Тиімді және жауапкершілікті талқылауға және басқалармен келісімге келу; - Кәсіби қоғамдастықта қарым-қатынасты сақтау, өзінің кәсіби еңбегінің нәтижесіне әлеуметтік жауапкершілікпен келу қабілеттілігі.

  • Код ON5

    - Мәдениеттің базалық құндылықтарын түсіну және орындау, азаматтылық пен гумандылыққа ие болу; - Этникалық нормаларға сәйкес әрекет жасай білу; - Іскерлік этика нормаларын сақтай білу, жүріс-тұрыстың этикалық және құқықтық нормаларын игеру; - Әр түрлі әлеуметтік жағдайларда адекватты бағдар ала білу қабілеті; - Кәсіби этика талаптарын білу және сол талаптарға сәйкес әрекет жасауға дайын болу; этикалық нормалардан ауытқуға төзбеу; азаматтық жауапкершілікті болу және этикалық норма талаптарының орындалуына талапшаң болу.

  • Код ON6

    - Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, мемлекеттік сектордың экономикадағы ролін білу және ұғу; - Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент, маркетинг, қаржылар жөнінде жалпы ұғым болу; - Инновациялық қызметке қабілетті болу; - Ресурсқа қажеттілікті бағалай білу және кәсіби қызметке міндеттерді шешуде пайдалануды жоспарлай білу. - Ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалана білу қабілеті; - Бастама мен іскерлікке қабілетті болу.

  • Код ON7

    - Бастама көрсетіп, ұйымдастыру-басқару мәселелерінің шешімдерін таба білу; - Ұйымдастыру және жоспарлай білу; - Оқу-инструктивті құжаттамалар, білім беру саласындағы нормативті-құқықтық құжаттар туралы білімдерді меңгеру; - Ағымдық оқу-ұйымдастыру құжаттамаларын жетілдіру біліктері мен дағдыларын меңгеру; - Жоғары орындаушылық тәртібі мен ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асыру қабілетті болуы жатады.

  • Код ON8

    - Қазақ, орыс шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология, коммуникативті стратегия саласындағы білімдерді меңгеру, конструкциялық диалог ауқымындағы біліктері мен дағдыларының болу; - Көп мәдениетті, көпэтникалы , көпконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас; - Педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті және толерантты болуы.

  • Код ON9

    - Басқа мәденит және дін өкілдерімен тиімді өзара әрекет жасау; - Ұлттық мәдениет құндылықтарын мойындау, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарау; - Әр түрлі этномәдениет пен діндерге толерантты болу; - Қоғам пікіріне, дәстүрлерге, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этникалық құндылықтарды білу және өз кәсіби қызметінде соларға бағдарлану;

  • Код ON10

    - Заманауи ақпараттық ағымға бағдарлану және әлемдік экономикадағы үдемелі өзгеріп жатқан құбылыстар мен процестерге бейімделе алу; - Кәсіби қызметке байланысты әр түрлі жағдайларға иілгіну және ұтқыр болу. - Белгісіздік пен тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру; - Жинақталған тәжірибені сын көзбен бағалау, және қайта қарап шыға білу, - Халықаралық шеңберде өндірістік және қолданбалы қызметті жүзеге асыра білу; - Жаңа экономикалық, әлеуметтік саяси және мәдени жағдайларға бейімделе білу; - Өзгерістерді ертілікпен сезіну және парасатты тәуекелге бару.

6B01508 Математика-Информатика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика-Информатика (көптілді білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01508 Математика пәнінен мұғалімдер даярлау
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Математика-Физика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика-Информатика
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика-Физика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика және физика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Математика және физика пәні мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B015088(2 Математика-Информатика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Математика және физика пәні мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top