Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Математика в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен теориялық тұжырымдамалар туралы теориялық білімді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасын меңгерген жан-жақты білімді зерттеушіні қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемелік дағдыларын қалыптастыру, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын анықтау, дағдыларын қалыптастыру, ғылыми таным мен зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Kәсіпкерлік қызметті жүргізу үшін қажетті нормативтік құжаттарды, заңдар мен заңға тәуелді актілерді зерттеу, бизнесті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру, іскерлік қарым-қатынасты, кәсіпкерлік этиканы қалыптастыру, персоналмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, бәсекелестік орта жағдайында өндірістік - шаруашылық және қаржылық - талдамалық қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті қабілеттерді меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау I

    Нақты сандар және жиындар теориясын біледі. Тізбектер теориясын, функцияның шегін, функцияның үздіксіздігін меңгереді. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі: дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану; айқын функцияның туындысы, кері функцияның туындысы; параметрлік түрде берілген функцияның туындысы; айқын емес түрде берілген функцияның туындысын меңгереді. Лопиталь ережесін, Тейлор формуласы үйренеді. Туынды көмегімен функцияны зерттеп біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бір айнымалы функция

    Заттық сандар және жиындар теориясы, тізбектер теориясы, шектердің шегі, қасиеттерін,белгісіздікті ашу,үздіксіз және үзілу функцияларыды меңгереді. Дифференциалдық есептеу, дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары және оларды қолдану, функцияны туынды көмегімен зерттеу жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласындағы білімді қалыптастырады,экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын күнделікті және кәсіби қызмет, құндылық бағдарлар саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін оларды пайдалануға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екі айнымалы функция

    Екі айнымалы функциялар және дербес туындылар мен дербес дифференциалдарды оқып үйренеді. Бағыт бойынша туынды, айқындалмаған функциялар және Риманның еселі интегралдарына (n=2,3) есептер шығара алады. Қисық сызықты интегралдар, сандық қатарлар, таңбалары айнымалы қатарлар, Лейбниц белгісі, дәрежелік қатарлар, функциональдық қатарлар және Фурье қатарларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Элементарлы математика

    Натурал сандар, рационал сандар, нақты сандар , комплекс сандар және алгебралық өрнектерді оқып біледі. Трансценденттік өрнектер және функциялар,алгебралық теңдеулер және теңдеулер жүйесін,трансценденттік теңдеулерді, алгебралық теңсіздіктер, трансценденттік теңсіздіктер жүйесіне есептер шығара алады. Сан тізбектерін, туынды және оның қолданылуын, алғашқы функция және интеграл, комбинаторика элементтерін оқып үйренеді. Планиметрия бөлімі, Стереометрия бөлімдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Элементар математиканың арнайы курсы

    Қарапайым математика курсында мектептегі математика курсына кіретін қандай да бір ұғымның дамуын, оның бастауынан қазіргі заманғы ұғымдарға дейін байқауға болады. Мысалы, қисықтар: нүктелердің геометриялық орындары; нүктелердің қозғалыс траекториялары; Декарт және полярлық координаттарда берілген теңдеулермен берілген; параметрлік теңдеулермен берілген және т.б. соңында, бір өлшемді континуум ретінде қисықтың жалпы анықтамасын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау II

    Анықталмаған интеграл, интегралдаудың негізгі қасиеттері мен әдістері, бөлшек-рационалдық, иррационалдық, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау жолдарын оқып үйренеді. Анықталған интеграл, анықталған интегралдың негізгі қасиеттері, Ньютон-Лейбниц формуласы. Анықталған интегралдың геометриялық және физикалық қолданылуларын меңгереді. Көп айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулеріне есептер шығара алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау III

    Оқыту объектілері қосылғыштары сандар немесе функциялар болатын ақырсыз қосылғыштардың қосындысы болып табылады. Зерттеудің негізгі мәселесі- ақырлы қосындының жинақтылығы және бар болуы болып табылады. Дәрежелік қатарлар, меншіксіз интегралдар, параметрден тәуелді интегралдар мен Фурье қатары теориясымен байланысты есептерді шешу жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептер шешу практикумы

    ММатематикалық есептерді шешу практикумы, студенттерді олардың келешек мамандықтарына математиканы әр түрлі профильді мектептерде оқытуды даярлауға бағытталған. Элементар математика, алгебра және сандар теориясы, математикалық анализ, геометрия, тригонометрия, ықтималдықтар теориясы курсы. Математикалық есептерді шешу практикумында есептерді тез және жылдам шешілетін жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптимизациялау әдісі және математикалық модельдеу

    Математикалық модельдеу , математикалық модельдері құру арқылы зерттеу тәсілі; матемематикалық модельді құру процесі. Оптимизациялау әдісін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогика пәні, оның негізгі ұғымдары. Педагогиканың шығуы және дамуы. Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы. Педагогиканың методологиялық негізі және ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік қызмет және басқару

    Мемлекеттік басқару аппаратындағы кәсіби қызмет. Әр түрлі елдерде мемлекеттік қызметшілердің құрамы мен функциялары. Әскери қызметшілердің айырмашылықтары, тәртіп сақтау күштерінің, жергілікті әкімшілік қызметшілерінің, сайланбалы саясаткерлердің мемлекеттік қызметшілерге қойылатын талаптар, ережелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көп айнымалы функция

    Көп айнымалы функциялар теориясы, интегралдар және интегралдау әдістері, жуықтау теориясы және қатарлар бөлімдерінде қамтылған негізгі ұғымдар, теоремалар мен тұжырымдар, дәлелдеулер мен есеп шығарудың әдіс -тәсілдері және практикалық қолданулары қарастырылады. Пәннің дифференциалдық теңдеулер мен матфизиканың классикалық және классикалық емес есептерін шешудегі рөлін дәйектеу, мәселелерді шешу жолдарын талдау, пәндік білімді интеграциялау жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Дінтану пәні. Мемлекет және дін. Діннің ерте формалары. Иудаизм. Буддизм. Конфуциандық. Даосизм. Индуизм. Ерте христиандық. Православие. Католицизм. Протестантизм. Ислам. Дәстүрлі емес діни бағыттар. Жалған діни экстремизм. Діни экстремизмнің алдын алу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Ықтималдықтар теориясының пайда болуы. Оқиғалар және ықтималдықтар. Ықтималдықтың классикалық анықтамасы. Комбинаторика элементтері. Шартты ықтималдылық. Қарапайым теоремалар (қосу және көбейту). Екі және одан да көп оқиғалардың тәуелсіздігі.Толық ықтималдық және Байес формулалары. Бернуллидің тәуелсіз сынақтарының тізбегі.Кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары. Математикалық статистика элементтерін толық меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функциялар теориясы және талдау элементтері

    Функцияның жалпыланған қасиеттерін зертейтін математикалық талдауды меңгереді. Бұл теория негізгі үш бағытта қалыптасқан: функциялардың дескриптивті теориясын, функциялардың конструктивтік теориясын функциялардың метрикалық теориясы оқып үйренеді. Функциялардың метрикалық теориясы жиындардың өлшемі, өлшемді функция, жинақтылық т.с.с ұғымдарды зерттейді және интеграл ұғымының әр түрлі жалпылануларын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпыланған функциялар

    Теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу үшін жалпылама функциялар теориясын қолдану мүмкіндігін қалыптастыру жолдарын меңгереді. Жалпыланған функция ұғымы, жалпыланған функцияларды дифференциалдау, жалпыланған функциялардың үйірткісі, баяу өсетін жалпыланған функциялар, баяу өсетін жалпыланған функциялардың Фурье түрленулерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Алгебра, геометрия, математикалық талдау және математикалық физика есептерін, математика мен есептеу техникасын пайдалана отырып шешуді меңгереді. Функцияны интерполяциалау.Сандық интегралдау. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістері. Сызықты емес теңдеулерді шешудің сандық әдістерін есептер шешуде қолдана алады. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері қолдана отырып сапалық талдаулармен тығыз байланыста болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық геометрия және топология

    Метрикалық кеңістіктер теориясының негізгі ұғымдары, нүктелер түрлері, жиындар түрлері, метрикалық кеңістіктердегі үздіксіздік және ұқсастығы, топология элементтері, вектор-функциялар, қисықтар және олардың параметрленуі,Фуренің үш жағы, қисықтардың қисығы және бұралуы, беттер теориясының элементтері, беттің ішкі геометриясы, беттің квадраттық формалары, бет нүктелерінің сипаттамасы, басты бағыттар мен қисықтар, геодезиялық сызықтарды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималды есептерді шешудің арнайы тәсілі

    Ықтималды есептер шешу арқылы оқушының ойын дамыту. Математикалық есептерді шығару кезінде орындалатын дағдылар қажет болады: есептің берілгендеріне талдау жасау, ізделінді мен берілгендерді, бұрын өтілген есептермен салыстыру, қасиеттерді анықтау, қарапайым моделдерді құрастыру, ойша экспериментті іске асыру, біріктіру, есеп шығаруға қажетті ақпаратты таңдау, оны бір жүйеге келтіру, бұл ақпаратты қысқаша мәтін, символика, график түрінде тұжырымдап есеп шығаруға қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Тұлғааралық, әлеуметтік, мәдениаралық қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде когнитивті және коммуникативтік іс-әрекет қарастырылады. Пікірталастарда этикалық, мәдени, әлеуметтік-маңызды нормаларды талқылау дағдыларын қалыптастыру, командада жұмыс істеу қабілеті, ұжымда өзара іс-қимыл, икемділік, креативтілік. Мәтін ақпаратын интерпретациялаудың практикалық дағдыларын дамыту, қарым-қатынастың әр түрлі салаларында олардың стильдік, жанрлық ерекшелігін түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Геометрия

    Геометрияның аксиоматикалық құрылымы. Евклидтің бастаулары. Евклид геометриясы, жазықтықтағы және кеңістіктегі қарапайым фигуралар, фигуралардың ауданы мен көлемін есептеу жолдарын қарастырады. Геометриялық шешу жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсы университеттің педагогикалық емес мамандықтарының студенттеріне арналған. Ол студенттерді тәрбие жұмысының әдістемесінің мазмұнымен, оның өзектілігі мен қажеттілігімен, курс саясатымен, студенттер оқу барысында алған дағдылары мен іскерліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    "Инклюзивті оқыту" курсы қазіргі заманғы отандық және шетелдік педагогикаға қол жеткізуге негізделген таңдау пәні ретінде өзіндік оқу пәніне бөлінген. Пәнді оқу барысында дамуында ауытқулары бар балалардың білім беру перспективасының қазіргі жағдайын сипаттайтын инклюзия, интеграция, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, инклюзивтік білім беру, тьюторлық және т.б. ұғымдардың мазмұны ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аналитикалық геометрия

    Векторлық алгебра элементтері. Векторлар,оларға амалдар қолдану, скалярлық, векторлық, аралас көбейтінділерін оқып біледі. Жазықтықтағы аналитикалық геометрия: түзу теңдеулері,түзулердің өзара орналасуы, түзулер арасындағы бұрышын есептеп үйренеді. Кеңістіктегі аналитикалық геометрия: кеңістіктегі түзу және жазықтықтың теңдеулері, олардың өзара орналасуы және олардың арасындағы бұрыш. Екінші ретті қисықтар.меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кəсіби қызметінде болашақ маман. Халықаралық байланыстар және олардың заманауы мамандардың өміріндегі ролі. Кездесулер,келісім- шарттар, телефондық сөйлесулер. Келіссөздер, кәсіби дебаттар, презентациялар, конференциялар. Іскери келіссөздер (түйіндемелер; ілеспе хаттар; ұсыныс хаттар; рекламация, өтініш, ақпаратты сұрау, запрос информации, растау-хаттары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дифференциалдық теңдеулер

    «Дифференциальдық теңдеу» курсында студенттерде туындыға тәуелды теңдеулердің ұғымы және оның берілу тәсілдері. Бірінші, екінші ретті біртекті және біртектісіз сызықты дифференциалдық теңдеулер. Тұрақты коэффиценттік екінші ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер. Жоғары ретті сызықты дифференциалдық теңдеулер. Туындысы бойынша шешілмеген бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді меңгереді. Дифференциалдық теңдеулер жүйесі. Дифференциалдық теңдеулерді физикалық және механикалық есептерге колдану тәсілдерін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп математика курсының пәнаралық байланыстары

    Логика. Логиканың ең іргелі әдістерін (әсіресе математикалық логика әдістерін) меңгереді. Математиканы зерттеуде логиканың рөлін оқып үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика тарихы мен методологиясы

    Математика тарихы мен әдістемесі пәні. Математика пәні мұғалімдерін дайындау жүйесінде математиканың тарихы мен әдістемесінің ролі. Бастапқы математикалық тұжырымдамалар мен ұсыныстарды қалыптастыру. Ежелгі Мысыр мен Вавилонның математикасы. Ежелгі және орта ғасырдағы Қытайдың математикасы. Ежелгі және орта ғасырдағы Үндістанның математикасы. Ежелгі Грециядағы алғашқы математикалық теория. Орта Азия, Таяу Шығыс халықтарының математикасы. Еуропада орта ғасырлардағы және қайта жаңғыру дәуіріндегі математиканы меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер

    Алдыңғы тригонометриялық материалды зерттеу кезінде оқушылардың тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге үйренеді. Нақты оқушылары қазірдің өзінде оқытылды шешу теңдеулер мен теңсіздіктер, бірақ сұрақ қойылған басқаша. Енді қалыптасқан біліктерге сүйеніп, оларды қарапайым және оларға қосылатын тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешуге үйрету, кейбір тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің арнайы тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жай сандар теориясы

    Жай сандар теориясы — математиканың бүтін, рационал және алгебралық сандардың қасиеттерін зерттейтін саласын үйренеді. Әсіресе оң натурал сандар 1, 2, 3, …, оның қасиеттері мен оларға арифметикалық амалдар қолдану, сандар теориясының зерттеу аясында ерекше орын алады.Евклид алгоритміне сүйеніп, екі бүтін санның ең үлкен ортақ бөлгішін табуға арналған жүйелі бөлінгіштік теориясын құра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Мектепте математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттерін оқып үйренеді. Математикалық білімнің мазмұнын меңгереді. Математикалық тұжырымдамаларды қалыптастыру әдістерін біледі. Математиканы оқытудың инновациялық әдістерін оқып үйренеді. Мектеп математика курсын оқытудағы технологияларды меңгереді. Математиканы оқытудағы абстракциялау және ақтылау. Математиканы есептер арқылы оқыту әдістемесін қолдана алады. Математиканы оқытуды ұйымдастыра алады. Геометрияны оқыту әдістемесін, Стреометрия курсын үйрену әдістемесін үйренеді. Проблемалық оқыту әдісі және оқушылардың белсенділігін арттыру. Математиканы оқытудың ғылыми әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Геометрия курсына есептер шығару

    Геометрия курсының материалдарын оқытуда математикалық есептерді шешудің әртүрлі тәсілдерін қарастыру. Есепті геометриялық тәсілмен шығару, есептің геометриялық моделін кұру, яғни оны геометриялық тілге келтіру;пайда болған геометриялық есептің шешімі нәтижесін геометриялықтан табиғиға айналдыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы

    Алгебралық теңдеулерді радикал арқылы шешу, алгебралық амалдардың жалпы қасиеттерін мұқият зерттеу, сақина, өріс ұғымдарын математика мен жаратылыс танудың әр түрлі салаларында кеңінен қолдану жолдарын меңгереді. Математиканың теңдеулерді шешу жөніндегі есептерге байланысты дамыған негізгі бөлімдерінің бірі. Теңдеулердің шешуін алгебралық амалдар көмегімен өрнектеу. Сандар теориясы. Математиканың бүтін, рационал және алгебралық сандардың қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Minor бағдарламасы

    Бакалаврлардың оқу модульдерінің көлемін, кәсіби құзіреттілігі мен түлектің кәсіби қызметке дайындығын меңгеру дәрежесін анықтауға мүмкіндік береді,алған білімді, дағдыларыңыз бен біліктіліктеріңізді, соның ішінде негізгі бағдарлама аясында терең мамандандырылғандықты көрсетуге және бағалауға мүмкіндік беретіндігін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Математикалық есептерді шешуде компьютерлік бағдарламалар қолдану (MATLAB.MAPLE )

    Математиканың көптеген есептерін шешуді дербес компьютерде автоматтандыру арқылы жеңілдетіп шешуді меңгереді. Бұл бағдарламалардың символдық математикада кең қолданылатын жүйелер Maple, MatLAB, бағдарламаларын оқып үйренеді. Оқыту жүйесінде компьютерлік жүйелерді қолданудың өте маңызды қарастырылатын есептердің шешімдерін визуалдау, яғни символды турде алу, графигін сызып көрсету, анимациялық графиктерді сала алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәтіндік есептерді шешу

    Мәтіндік есептерді шығару тәсілдерін зерттей алады. Мәтін арқылы берілген теңдеу құруға негізделген есептерді, есепті шешу бірнеше кезеңдерін үйренеді. Есептің мазмұнымен танысып, есептің шарты және талабын түсінеді. Шартта көрсетілген мәліметтерді игеріп, қажетті ес жүйесіне керек ақпаратты іздестіре білетін білім мен тәжірибені пайдаланып, шарты мен қорытындысының сәйкестігін айқындайды. Есептің шешу жоспарын анықтап, берілген және ізделінді тәсілдер арқылы есептің бірнеше тәсілін қарастырып, есепті белгілі тип түріне негіздеу, берілген есепті шешудің ең тиімді жолын таңдау әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискретті математика

    Логикалық функциялар, алгоритмдер, графтар, кодтау теориясының негізгі ұғымдарын меңгеру,жиындар және оларға қолданылатын амалдар туралы, Комбинаторика элементтері туралы; жиындар теориясының негізін білу; жалпы алгебраның элементтерін білу; предикаттар және оларға қолданылатын амалдарды білу, кодтау теориясының элементтерін білу. Логикалық формуламен берілген бульдік функциялар үшін ақиқаткестесін құра білу; предикаттық формулалардың ақиқаттығын анықтай білу; жиындарға арифметикалық амалдарды қолдана біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық сауаттылық

    Математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну, әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру, дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту, есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін-өзі тексеру, өмірмен байланыстыру, математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Интегралдық теңдеулер

    Интегралдық теңдеулердің негізгі класстары, тізбектей жуықтау әдісін үйренеді. Интегралдық теңдеулер резольвентасын, свертка түріндегі интегралдық теңдеулерді, туындаған және симметриялық ядролармен интегралдық теңдеулерді оқып үйренеді. Фредгольм теоремасын, студенттерді әртүрлі құбылыстарды модельдеу кезінде туындайтын негізгі мәселелерді шеше алады. Мүмкіндік беретін қажетті интегралдық теңдеулерде есептер шығара алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте математиканы алдын ала салалық дайындау

    Мектеп математика курсындағы пәнаралық байланыстардың мәнін түсіндіру, теориялық негіздерін, іске асыру жолдарын, практикалық жақтарын көрсетіп, болашақ математика мұғалімдерінің пәнаралық байланыстарды іске асыруға дағдыландыру жолдары. Орта мектепте сабақтас пәндер мен шынайы өмірмен байланыстарды орнату негізінде математиканың ұғымдары мен абстрактілі жағдайларын нақты түсінуге мүмкіндік тудыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика теңдеулері

    Әр түрлі табиғи процестердің математикалық модельдерін құру әдістерімен танысады, студенттерге интегралдық теңдеулерді шешу әдістерін үйретуді, жартылай дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі әдістерін зерттеуді, алынған шешімдердің физикалық мағынасын анықтап үйренеді. Математикалық физиканың негізгі есептерін шешуге арналған математикалық аппаратты игеру жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Python тілінде математикалық есептерді шешу практикумы

    Қазіргі заман талабына сай математикалық есептерді бағдарламалар арқылы шешуді меңгереді. Python тіліндегі бағдарламалар математикалық есеп шығару үшін ең алдымен амалдарды, мәліметтер типін ажырата білуді үйретеді. Python бағдарламаларлау тілінде қолданылатын амалдар , мәліметтер типтерін үйретеді. Python бағдарламалау тілінде есептер шығара алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызба геометриясын Geometry Pad программасы арқылы оқыту

    Геометрияның кеңістіктегі фигураларды жазықтық бетінде кескіндерін Geometry Pad программасы арқылы зерттеу жолдарын, кескінді салу фигураны проекциялау жазықтығына параллель және центрлік проекциялау көмегімен жүзеге асыруды, түзулер байламын пайдалану, түзулер байламының көмегімен фигураның нүктесіне сәйкес оның проекциясы деп аталатын кескіннің нүктесін анықтауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Олимпиадалық есептерді шешу әдістері

    Оқушыларды математикалық олимпиадаларға дайындаудың бағыттары. Мұғалімнің сыныптан және мектептен тыс жұмыстары. Оқушыларды математикалық олимпиадаларға дайындау. Мектептік олимпиада есептері және оларды шешу әдістері. 5-6 сыныптарда өткізілетін математикалық олимпиадаларға арналған есептердің түрлері. Олимпиадалық есептерді шешудегі қисынды ойлаудың бағыттары,жасанды әдістер. Қазақстандағы математикалық олимпиадалар және оқушылардың жетістіктері. Республикалық математикалық олимпиада есептерін шешу жолдары. Халықаралық математикалық олимпиаданың хроникалық кестесі. Қазақстандық олимпиада жеңімпаздары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементар математикадағы дифференциалдық және интегралдық есептеу элементтері

    Дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдық ұғымдарды және функцияларды зерттеуде қолдану әдістерін зерттейтін математикалық талдау бөлімін меңгереді. Дифференциалды есептеулердің құрылуы Исаак Ньютон мен Готтфрид Лейбництің есімдерімен байланысын, мұнымен қатар қатарлар теориясы, дифференциалдық теңдеулер теориясы және басқа пәндер байланысын, математикалық талдау әдістері математиканың барлық салаларында қолданылуын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • - математикалық ғылымның классикалық бөлімдерінің негізгі ережелерін, математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, негізгі математикалық құрылымдардың жүйесі мен аксиоматикалық әдісін меңгерген, математиканың мазмұны мен әдістеріне ие, элементар математиканы іргелі математика тұрғысынан талдай алады.
  • - экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері және академиялық жазу саласында жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
  • - технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемалар шешімдерінің креативтілігін бағалайды.
  • - математиканы оқытудың жаңартылған технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолдану.
  • - заман талабына сай математикалық пәндерді кәсіби денгейді анықтау мен қолдану арқылы бағдарламалау тілдерінде(Python, MatLab, Mapel) есептер шығару, жалпы білім беруде математикалық пәндерді заманауи ақпаратты ортада беймделу үшін қажет ойлау сапасын жетілдіру жолдарын меңгереді.
  • - математиканы оқыту мен тәрбилеуде заманауи педагогикалық технологияларды, АКТ мен қашықтықтан оқыту технологияларды түсінеді және қолданады, педагогикалық қызметті модельдейді, дәлелдерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың мәселелерін шешеді.
  • - математикалық тұжырымдарды дәлелдеу мен ой-қорытулар жасауда, есептер шешуде сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады.
  • - математиканың базалық және бейіндік пәндері бойынша білімі мен түсініктерін көрсетеді.
  • - студенттердің әлеуметтік, жас, психофизикалық және жек ерекшеліктерін ескере отырып, білім беруді, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға дайын, оқу үрдісінде психологиялық-педагогикалық әдістерді қолдануға дайын.
  • - кәсіби орта мен социумда мемлекеттік, орыс, ағылшын тілдерінде жазбаша, ауызша және электрондық коммуникацияға қабілетін көрсете алады,заманауи ақпараттық құралдар және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеру, интернеттегі білім мен ақпаратты қолдана білу.
  • - креативті ойлауды, ұйымшылдықты және кәсіпкерлік қасиеттерді, жобалау мен іске асырудың барлық кезеңдерінде команда ішінде жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді, логикалық, жүйелі және дәйекті тәсілдерді пайдалана отырып, проблемаларды шешу.
  • - жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдана алады.
Top