6B01402 Дизайн негіздерімен көркем сурет және сызу мұғалімі в Мирас Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жасампаздық ойлауға қабілетті, шығармашылық бағыттағы инновациялық технологияларды меңгерген, білім беру саласының заманауи жағдайларына кіріге алатын жоғары білікті педагогты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Мирас Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
-
Инженерлік графика
Несиелер: 6Пән кеңістіктік геометриялық фигуралардың жазықтығында бейнелеу ережелерімен таныстырады; ортогональды проекциялауға негізделген кеңістіктің графикалық үлгілерін алу тәсілдерін үйренеді; кеңістіктік формалар мен олардың арасындағы қатынастармен байланысты есептерді шешу дағдыларын алуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Құқық негіздер
Несиелер: 5Пән мемлекеттің, құқықтың және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсініктерін; Қазақстан Республикасындағы азаматтық, еңбек және әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңдардың жалпы ережелерін; алған заңды білімімен, кәсіби қызмет дағдыларымен жұмыс істей білуді қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Өнер тарихы
Несиелер: 5Пән көркем мәдениеттің және өнердің тарихы саласындағы білімдер кешенін дамытуға, өнер тарихы мен теориясы саласындағы жүйелі білімді, жалпы мәдени құзыреттіліктерді қалыптастыруға, студенттерді өнер зертханасымен таныстыруға, әсемдік пен үйлесімділік сезімін дамытуға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жетістік философиясы
Несиелер: 5Пәнді меңгерудің мақсаты: әлеуметтік құзыреттілікті табысты әлеуметтік мінез-құлықтың негізі ретінде қалыптастыру, қаржылық, өмірлік және кәсіби табысқа жетуге ықпал ететін жеке қасиеттерді дамыту. Пән келесі бөлімдерден тұрады: өз білімін жетілдіру технологиясы. Жеке және кәсіби өзін-өзі анықтау. Ғылыми-зерттеу жұмысының негіздері. Тайм менеджмент технологиялары. Ақпараттық-техникалық әлемдегі адам. Қызметтік міндеттерді орындау шеңберінде компьютерлендіру. және т. б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Классикалық және заманауи өнер
Несиелер: 5Пән бейнелеу өнерінің қазіргі жүйесінің қалыптасуының мәні мен ерекшелігін, олардың тарихи дамуы мен өткен, қазіргі және болашақтағы диалектикалық бірліктерін, бейнелеу өнерінің көркем тілінің ерекшелігін ашады. Курсты оқу студенттерге көркем мәдениетті жақсы түсінуге, өзінің эстетикалық талғамын, өнер туындыларын өзіндік бағалау қабілетін дамытуға мүмкіндік береді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Пән адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуі мен қауіпті және өте қауіпті жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғаудың негіздері туралы; экологиялық дүниетаным, заңнамалық және құқықтық актілер туралы; Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныс міндеттері, құрылу және жұмыс істеу принциптері туралы; жеке қорғаныс құралдары туралы білім мен дағдыны қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Несиелер: 3Пән болашақ педагогикалық іс-әрекетке кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыруға, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын ұғынуға бағытталған; студенттерге педагогтің құзыреттілік моделіне бағдарланып, негізгі педагогикалық маңызды тұлғалық қасиеттерін дамытуға кәсіби өзін-өзі айқындауды нығайтуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұлғаның даму психологиясы
Несиелер: 5Пән жеке тұлға туралы ғылыми тұжырымдамалардың білімі мен дағдыларын, жеке тұлғаның қазіргі психологиялық теорияларының негізгі тенденциялары туралы; мамандардың ғылыми-зерттеу және практикалық қызметі үшін тұлға психологиясының маңыздылығын; тұлғаны дамыту психологиясы саласындағы психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздерін теориялық талдау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сурет
Несиелер: 5Пән бейнелеу іс-әрекетінің негіздерін игеруге, нақты көркемдік-білім беру және мәдени ағарту мәселелерін шешуге қажетті деңгейде қосымша көрнекі материалдармен жұмыс жасау дағдыларын қолдануға, бейнелеу өнерін оқытудың педагогикалық үдерісінде заманауи көркемдік-ақпараттық технологияларды қолдануға септігін тигізеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 3Физиология саласында дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы білім мен іскерлікті; оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтарды, әртүрлі жастағы оқушылармен оқу-тәрбие жұмысының үдерісін сауатты ұйымдастыру үшін оқу іс-әрекетінің әр түрлерінде олардың жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдауды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сурет және сәндік сурет негіздері
Несиелер: 5Пән сурет негіздерін білуді дамытады, композицияны құру және оны кез-келген объектіні жобалау бағытында өңдеу тәжірибесінде суретті қолдану қабілеттілігін, сызықтық-конструктивтік құрылыс дағдыларын игеру тәжірибесінде қолдана білуге көмектеседі. Жазықтықта сурет салудың, жазықтықта декоративті сурет салудың негізгі заңдылықтарымен, көркемөнер өндірісі объектілерінің эскиздерін жасау техникасымен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жиһаз және аксессуарлар дизайны
Несиелер: 5Пән жиһазды жобалау, модельдеу және дизайн негіздерін, өмір сүру ортасын заттық толтыруды зерттеуге арналған; жиһаздың даму тарихымен, заманауи трендтермен, жиһаздар мен аксессуарлардың түрлерімен, заманауи жиһаз жасау үшін қолданылатын материалдармен, ұсақ-түйек зат түрлерімен, жиһаз өндіруге арналған жабдықтармен танысуды қамтиды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Сәндік кескіндеме
Несиелер: 5Пән кескіндемеде техника, кескіндемелік қабылдаулар, кескіндеме жасау технологиясын, шынайы кескіндемеге дайындық негіздерін, әр түрлі күрделілік жағдайындағы тәрбиелік параметрлерді орындау техникасын, шығармашылық ойлау мен кеңістік-бейнелік қиялын дамытуды, формада жарық пен түс қабылдауды қалыптастыру, қара-ақ өңдеуді, адам фигурасының пропорцияларын, оның динамикалық және статикалық күйін зерттеуді үйретеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Интерьер тарихы
Несиелер: 5Пән интерьердің қалыптасу тарихы, оның тарихи қалыптасуындағы бағыттар туралы білімді қалыптастырады; стиль таңдауына байланысты интерьердің ерекшеліктерін, даму тарихындағы негізгі кезеңдер мен заманауи көркемдік дизайн мен интерьерді безендірудің жетекші бағыттарын зерттейді, әлеуметтік-экономикалық құбылыстармен, пәндік ортаның көркемдік және мәдени мұраларымен қарым-қатынастың негізгі принциптері мен дереккөздерін ашады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тігін бұйымдарын жасау технологиясы
Несиелер: 5Пән тігін бұйымдарына қойылатын негізгі техникалық және технологиялық талаптарды меңгеруге, оларды өндірудің негізгі технологиялары бойынша білім алуға, өндірістік үдерістердің реттілігі, материалдарды және оларды өңдеу тәсілдерін, дайын өнімді декорациялау процестерін зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогика
Несиелер: 5Пән қазіргі педагогикалық үрдістің негізгі міндеттерінің топтарын оқытады: оқушылардың қажеттіліктерін, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаның дамуына бағытталған білім беру үдерісін құру; дамытушы ортаны педагогикалық мақсатта құру және пайдалану; педагогикалық кәсіп пен қызметтің жалпы сипаттамасы; педагог тұлға және оның кәсіби құзыреттілігі; үздіксіз кәсіби өсу факторлары
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Кескіндеме
Несиелер: 5Бұл пән кескіндеме техникасы, кескіндеме тәсілдері, кескіндеме жасау технологиясы, нақты кескіндемені орындауға дайындық негіздері туралы білімдерін игеру, әр түрлі күрделіліктегі натюрморттардың бейнелеуімен оқу параметрлерін құрастыру әдістері туралы түсініктерді дамытуға үйретеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Костюм мен ою-өрнек тарихы
Несиелер: 5Пән костюмнің тарихын, тоқыма материалдарындағы тарих костюмінің элементтерін қолдануды; сәннің тарихи өзгеруіне әсер ететін негізгі факторларды; костюмдер мен ою-өрнектердің қалыптасуын, әртүрлі тарихи кезеңдердің костюмдер мен интерьерлердің бірегейлігін, костюмдер мен ою-өрнек дамуының ұлттық ерекшеліктерін, тарихи костюмді жасаудағы халықтық дәстүрлердің рөлін; түрлері мен стильдерін, ою-өрнек тәсілдерін зерттейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Материалдарды өңдеудің заманауи технологиялары
Несиелер: 3Пән жалпы кәсіптік білімнің кәсіби қызметтегі рөлі мен даму перспективалары туралы, материалдарды өңдеудің қазіргі заманғы үрдістері туралы, конструкциялық материалдарды алудың және өңдеудің іргелі әдістерінің нақты мәні туралы, жаңа конструкциялық материалдарды құру және қолдану перспективалары туралы, қазіргі заманғы жабдықтардың технологиялық мүмкіндіктері туралы түсінік береді
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Құрастыру негіздерімен сызу
Несиелер: 5Пән студенттердің графикалық мәдениетін қалыптастыруға, шығармашылық ойлауды дамытуға бағытталған. Бұл курс геометриялық фигуралардың, метрикалық есептердің өзара орналасуымен және ұзындықтардың, бұрыштардың және беттердің табиғи шамаларын анықтаумен байланысты позициялық есептерді шешудің графикалық тәсілдерін меңгеруге көмектеседі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Түстану
Несиелер: 5Пән түс теориясының жалпы заңдылықтарын, түстердің үйлесімін және оларды тәжірибеде игеруді, түс композицияларын құрудың негізгі заңдары мен ережелерін, көркемдік талғамның, шығармашылық ойлаудың және қиялдың дамуын, түс модельдерімен жұмыс істеу дағдысын, түс үйлесімін, бейнелеу өнеріндегі композицияларды құру тәсілдерін меңгеруді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Пән оқу-тәрбие үдерісін тұтас педагогикалық үдерістің ажырамас бөлігі ретінде білім мен дағдыларды; мектептің және сыныптың тәрбие жүйесін; сынып жетекшісінің тәрбиелік қызметінің жүйесін; оқушы ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктерін; заманауи мектептің оқу-тәрбие үдерісінің педагогикалық қолдауын; заманауи білім беру үрдісіндегі тәрбие технологияларын; сынып жетекшісінің қиын балалармен жұмыс жүйесін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Сызу және модельдеу
Несиелер: 5Берілген пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы технологиялық жабдықтың графикалық бейнелерін және технологиялық сызбаларды қолмен және машиналық графикте орындауды, техникалық бөлшектердің сызбаларын қолмен және машиналық графикте орындауды, қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес технологиялық және конструкторлық құжаттарды ресімдеуді меңгеруі тиіс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Тұрғын ортаны жобалау
Несиелер: 6Пән өмір сүру кеңістігінің пәндік-кеңістік ортасын құру және жобалау, көркемдік-инженерлік, ғылыми-педагогикалық қызметті біріктіретін эстетикалық айқын тақырыптық-кеңістік ортасын қалыптастыру бойынша қажетті білім, білік пен дағдыларды алуға мүмкіндік береді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Бұйымдарды көркемдік жобалау
Несиелер: 6Бұл пән сәндік-қолданбалы өнер және халық кәсіпшілігі бұйымдарын көркем жобалау саласындағы теориялық және практикалық білімді меңгеруге, кәсіби қызметті модельдейтін жағдайда осы білімді қолдана білуді меңгеруге, кәсіби және жалпы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Рационалды тамақтану негіздері
Несиелер: 5Пән рационалды тамақтану негіздерінің теориялық базасын қалыптастырады, түсініктік аппаратпен және терминологиямен таныстырады, аспаздық тағам дайындау технологиясын және тағам сапасын бақылауды, органолептикалық сапаны бағалауды жүргізу тәсілдерін, өнімдердің дәмдік түрлерін анықтауды, аспаздық және кондитерлік өндірісте азық-түлік тауарларының әртүрлі топтарын тиімді пайдалануды, тағам өнімдерін сақтау ережелерін үйретеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы негіздері
Несиелер: 5Бұл курс әлемдік көркем мұраның құндылықтарын кәсіби түрде түсіну қабілетін қалыптастырады, қазіргі көркемдік және мәдени жағдайда, көркемдік стильдер мен әдістердің өзгеруімен көрінетін тарихи ойлау жүйелерінің өзгеруіне негізделген тұтас құбылыс ретінде көркемдік және тарихи процестерді танудың жиынтығын дамытады
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Пән білім берудегі инклюзивті үдерістерді ұйымдастырудың және басқарудың негізгі принциптері туралы білім мен дағдыларды; республикада және шетелде қалыпты және дамуында ауытқуы бар тұлғалардың бірлесіп білім беру идеясын дамыту туралы теориялық білімін, сонымен бірге ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды психологиялық және әлеуметтік-педагогикалық қолдаудың міндеттері мен мазмұнын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Эргономика
Несиелер: 5Пән үйдің мәдениетін қалыптастыруға бағытталған; адамның эргономикалық ортасын құру саласындағы жалпы мәдени құзыреттіліктерді игеру; жабдықтар элементтері мен кешендерін қалыптастырудың негізгі принциптері мен әдістерін және тіршілік ету ортасының пәндік мазмұнын ашу; адами өмір сүру ортасын құруға бағытталған бейнелі-сыни ойлауды қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Электротехникалық жұмыстар технологиясы
Несиелер: 5Пән электр монтаждау жұмыстарын орындау үшін жұмыс орнын ұйымдастыру бойынша білімді, электр құрылғыларының жұмыс істеу принциптерін, электр техникалық және электрондық құрылғылар мен аспаптардың негізгі сипаттамаларын, сым түрлерін, электр монтаждау жұмыстарына арналған аспаптарды, орнату бұйымдарын, орнату бұйымдарын монтаждау технологиялары мен тәсілдерін, электр қондырғыларымен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін және электр монтаждау жұмыстарын орындау кезінде білімдерді қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Конструкциялық материалдар технологиясы
Несиелер: 5Пәнге заманауи әдістемелер мен технологиялар, соның ішінде ақпараттық, әртүрлі конструкциялық материалдарды алу және өңдеу әдістері, нақты бұйымды дайындау үшін қажетті материалды таңдауды оңтайландыру үшін алынған білімді пайдалану, өнеркәсіптік өндірістің әртүрлі салаларында конструкциялық материалдарды пайдалану кіреді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Тоқыма материалдарының негіздері
Несиелер: 5Пән тігін бұйымдарын жасау үшін қолданылатын материалдардың құрылысы мен қасиеттерін; тігін бұйымдарын өндіру және оларды пайдаланудың әртүрлі факторларының әсерінен материалдардың құрылысы мен қасиеттерінде болатын өзгерістерді, сондай-ақ материалдардың негізгі түрлерін және олардың сапасын бағалаудың стандартты әдістерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Жарық техникасы
Несиелер: 5Пән жарық шамаларын және олардың өлшем бірліктерін, құрылғыларды және әртүрлі жарық көздерінің негізгі ерекшеліктерін, түрлі типті шамдардың жіктелуін, сондай-ақ жарық көздері мен шамдардың типтерін таңдауға, оларды орнату және орналастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер
Несиелер: 5Пән сәндік-қолданбалы өнер саласындағы негізгі білімдерді (ДПИ түрлері, көркем өнер және технология негіздері), әртүрлі ою-өрнектердің композициялық құрылысының негізгі принциптерін, сәндеу техникасын, сәндік-қолданбалы өнердің практикалық дағдыларын, этникалық және мәдени айырмашылықтарды қабылдауға төзімділікті, шығармашылық және сыни ойлауды дамытуды қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Өндіріс технологиясы мен тамақтану мәдениет
Несиелер: 5Пән шикізатты өңдеудің технологиялық процестері, аспаздық өнімдерді дайындау, ресімдеу және жіберу, оның сапасы мен қауіпсіздігін бағалау туралы теориялық білімді, тағамдық шикізатты өңдеу технологиясын қолдану дағдысын; тағамдарды дайындау технологиясын пайдалануды; тамақ өнімдерін өңдеу, сақтау және дайындау технологияларына қойылатын гигиеналық нормаларды бағалау тәсілдерін меңгеруді қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Материалдарды көркем өңдеу
Несиелер: 5Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің көркемдік мәдениетін дамыту, оларға сәндік-қолданбалы өнердің бейнелік тілін меңгеруге көмектесу, студенттерге әр түрлі материалдарды көркемдік өңдеу түрлері туралы білім беру және студенттерге материалдарды көркемдік өңдеу дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Электротехника
Несиелер: 5Пән электротехниканың негізгі заңдарымен, электр жабдықтарының жұмысының негізгі ережелерімен және электр шамаларын өлшеу әдістерімен, электр машиналарының теориясының негіздерімен, типтік электр құрылғыларының жұмыс принциптерімен, электр энергиясын өндіру, беру және пайдалану тәсілдерімен, электронды құрылғылардың классификациясымен, олардың құрылғыларымен және қолдану салаларымен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Бұл пән оқытудың дидактикасы мен әдістемесі, педагогикалық процестің мақсаттары, міндеттері, мазмұны мен формалары, оқыту құралдары, педагог тұлғасына қойылатын талаптар туралы ұғымдармен, кәсіби шығармашылықтың оқу-білім беру үдерісін жоспарлау мен ұйымдастырудың әдістемелік негіздерімен, шығармашылық ұжымның қатысушыларымен топтық және жеке сабақтарды өткізу әдістемесімен, репетициялық жұмысты, оқу-әдістемелік құжаттаманы жүргізу тәртібін таныстырады
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Форма жасау және тектоника
Несиелер: 5Бұл пән материалдық мәдениет объектілерін қалыптастырудағы тектоникалық заңдылықтарды, сонымен қатар дизайн проблемаларын шешу кезінде байқалатын шындық құбылыстарын, нысандар мен қоршаған орта объектілерінің, соның ішінде табиғи объектілердің шығармашылық белгілерін шығармашылық тұрғыдан өңдеуге қабілеттілігін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Дизайн мен технологияларды оқыту әдістемесі
Несиелер: 3Заманауи технологияларды зерделеуге бағытталған пән дизайн және технологияны оқыту саласындағы кәсіби қызметтің жаңа түріне қажетті кәсіби құзыреттіліктер құруды мақсат етеді. Пән кәсіби дамып келе жатқан бағытқа ие және оқытудың заманауи әдістерін қолдану және оқу процесінде қажетті жаңа ақпараттық технологияларды игеру арқылы оқытушылардың кәсіби деңгейін жоғарылатуды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Халық кәсіпшілігі бұйымдарын жобалау және өндіру
Несиелер: 5Пән халық кәсіпшілігінің эстетикалық-көркемдік өзіндік ерекшелігі туралы; дәстүрлі халық өнерінің көркемдік мәдениеттің ажырамас бөлігі ретіндегі мәні туралы; сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жобалауда халық кәсіпшіліктері бойынша материалдарды жинау, талдау және жүйелеу дағдысы; тұлғаның шығармашылық әлеуетін толық көрсету және іске асыру шартын қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Көркем еңбек сағ
Несиелер: 5Пән бастауыш және орта мектептерде көркем шығарманы оқыту әдістері, көркем шығарманы оқыту әдістерінің басқа ғылымдармен байланысы туралы түсінік береді. Мектептегі көркем еңбекті оқытудың негізгі дидактикалық ережелерімен таныстырады және оларға қысқаша сипаттама береді. Көркем еңбекті және арнайы пәндерді оқыту үдерісінде дидактикалық принциптерді қолдануды қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Көркем еңбек сабағында дифференциалды тәсілдеме
Несиелер: 5Пән студенттерді шығармашылық педагогикалық іс-әрекетке дайындауға, бастауыш сынып оқушыларының көркемдік және эстетикалық тәрбие саласындағы оқу, әдістемелік және тәрбиелік қызметін ұйымдастыруға арналған білім, практикалық дағдылар мен біліктілікті игеруге бағытталған. Көркемдік-эстетикалық цикл пәндерін оқытуды ұйымдастырудың сараланған тәсілін қарастырады, қазіргі бағдарламалармен, оқу-әдістемелік нұсқаулықтармен және көркемөнер сабақтарына қойылатын талаптармен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Көркем еңбек мұғалімінің кәсіби бағдары
Несиелер: 5Пән студенттердің оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға, негізгі мектепке арналған «Көркем еңбек» бағыты бойынша білім беру саласын оқытудың әдістемелік дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курста студенттерді технологиялық оқытудың тұжырымдамалық негіздерін ескере отырып, жалпы кәсіби және пәндік дайындық пәндерімен пәнаралық байланыстар негізінде көркем еңбекті оқытудың ұйымдастырылуы, мазмұны, оқыту ерекшеліктері, оқыту әдістері мен дидактикалық құралдары қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Негізгі мектепте көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Бұл пән дидактика және оқыту әдістері, мақсаттары, міндеттері, педагогикалық үдерістің мазмұны мен формалары, оқу құралдары, мұғалімнің жеке басына қойылатын талаптар туралы түсініктермен; кәсіби шығармашылықтың оқу үдерісін ұйымдастыру мен жоспарлаудың әдіснамалық негіздерімен, шығармашылық топтың қатысушыларымен топтық және жеке сабақтарды өткізу әдістемесімен, дайындық жұмыстары, оқу-әдістемелік құжаттаманы жүргізу тәртібімен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Көркем еңбекті оқытудағы ақпараттық компьютерлік технологиялар
Несиелер: 5Пән мұғалімдерді оқыту процесінде АКТ-ны қолданудың құралдары мен әдістеріне, курстық материалдармен топтық жұмысты ұйымдастыруға, іскери ойындар мен тренингтер өткізуге, кейс-стади әдісіне сәйкес жұмыс істеуге арналған негізгі әдістемелік құралдармен таныстыруды ұйымдастырады, педагогикалық дизайн әдіснамасына үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 3Пән болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару және диагностикалау бойынша кәсіби құзыреттілігін және білім беру мекемесін басқару бойынша практикалық іс-әрекетті жүзеге асыру тәртібін қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Бұйымдарды құрастыру негіздері
Несиелер: 5Пән жүйелік тәсілді ескере отырып, киім сапасын жобалау мен қалыптастырудың заманауи және жаңа перспективті әдістерін жасаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын ұсынады, киімнің дизайнын оңтайландырады және жаңа киім үлгілерін оларды АЖЖ-де енгізу мүмкіндігіне сүйене отырып жобалау жұмыстарын орындау тәсілдерін ұсынады
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
Несиелер: 5Пән CorelDRAW, Adobe Photoshop графикалық редакторларын оқытады; Corel бағдарламаларымен: CorelPHOTO-PAINT, CorelTRACE және Corel R.A.V.E., 3D max жұмыс жасау дағдыларын қамтамасыздандырады; сүзгілерді және әртүрлі эффектілерді қолдану; CorelDRAW редакторында векторлық және нүктелік кескіндермен жұмыс жасау, графикалық кескіндерді, қолданушыға ыңғайлы интерфейсті және жоғары сапалы кескіндерді жасау және өңдеу үшін CorelDRAW-ны оқып үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Бастауыш мектепте көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пән бастауыш мектепте көркем еңбекті оқытудың ерекшелігі мен заңдылықтарын ашады. Оқу үдерісін жетілдіруге бағытталған, педагогикамен, психологиямен және мектепте көркем еңбекті оқытудың практикалық қызметімен тығыз байланысты ғылыми пән ретінде әдістемені, оқытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін әзірлеу және практикаға енгізу, оқу-тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру, оқытушылық қызметке дайындықты қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON1
Тұлғалық және оқытушылық ұжымды қалыптастыру үдерісінде жүзеге асырылатын тәрбие функцияларын, қызмет түрлерін игеру және іске асыру
-
Код ON2
Оқушылардың бағдарламалық материалды игеру дәрежесін анықтай отырып педагогикалық жұмыс жүргізу
-
Код ON3
Әлемнің философиялық, заңдылық, әлеуметтік көріністері, оқушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктері туралы түсініктің болуы
-
Код ON4
Шығармашылық есептерді шешу үдерісіне көркем еңбек және сызу саласындағы білім мен дағдыларды біріктіру
-
Код ON5
Сәулеттік жобалар мен интерьер жобаларын құру; материалдардан өнер туындысын жасау
-
Код ON6
Кәсіби қызметті жүзеге асыруда мамандандырылған компьютерлік бағдарламалармен жұмыс жасау
-
Код ON7
Эскиздерді, жұмыс сызбаларын, техникалық суреттерді орындау. Әртүрлі техниканы қолдана отырып, графикалық және сурет туындыларын жасау
-
Код ON8
Адамның өмір сүру ортасын құруға бағытталған жобалық ойлауды қалыптастыру
-
Код ON9
Өнер және білім саласындағы білімді; заманауи технологияларды қолдана отырып ақпаратты іздеу, таңдау және бағалау білігі мен дағдыларын қолдану
-
Код ON10
Білім алушылардың эстетикалық талғамын, ой-өрісін, мәдени құбылыстар мен халықтық дәстүрлерге эстетикалық көзқарастарын дамыту
-
Код ON11
Электротехниканың негізгі түсініктері мен принциптерін; электрондық аспаптар мен құрылғыларды практикада қолданудың сипаттамаларын білу
-
Код ON12
Әр жас кезеңінде балалардың толық тұлғалық және интеллектуалдық дамуына ықпал ету; жеке ерекшеліктерін айқындау, дамуындағы бұзылыс себептерін анықтау
-
Код ON13
Тамақтану гигиенасы және күнделікті өмірде рационалды тамақтану ережелерін сақтау қажеттілігі туралы білімін көрсету, рационалды тамақтануды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру
-
Код ON14
Материалдарды дайындау және пішу процесінің технологиялық негіздерін, сондай-ақ материалдың әртүрлі түрлерінің құрылысы мен қасиеттерін зерттеу
6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01402 Кәсіптік оқыту
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B01402 Кәсіптік оқыту
БакалавриатҚарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01402 Кəсіптік оқыту
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Жалпы техникалық және арнайы пәндер
БакалавриатЖәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Бейнелеу өнері және сызу
Бакалавриат"Алматы" Университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01402 Кәсіптік оқыту, көркем еңбек және графика
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01402 Көркем еңбек және бейнелеу өнері мұғалімі
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша