Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Педагогикалық зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    қазіргі ғылыми білімді зерттеу және өзіндік құру үшін студенттерге қажетті білімді, түсініктерді және іскерлікті жетілдіру, соның ішінде педагогикалық мәселе аясында ғылыми зерттеу жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтану мен тәрбие философиясы
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаны тәрбиелеуді әлеуметтендіру философиясы бұл күрделі және өте динамикалық процесс, сондықтан ол жалпы алғанда, жеке адамның социумдағы саналы мінез-құлқының динамикасын қарастырады, өзгермелі жаһандық әлемде одан әрі табысты және креативті болжайды. Әлеуметтендіру мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы философиялық парадигмаларын талдау мен тұлғаның менталдығын, ұқсастығын және сәйкестендірілуін есепке ала отырып, жеке адаммын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі жастардың құндылық бағдарлары
    Несиелер: 5

    Жастардың құндылық бағдарларын қалыптастыру процесінің қайшылықтарын қарастыру. Әлеуметтік құндылықтардың серпінін болжауға мүмкіндік беретін жастардың құндылықтық бағдарларының өзгеру бағыттары мен үрдістерін анықтау. Жастардың құндылық бағдарларының өзгеруін талдау. жастардың құндылықты бағдарларының колонықаралық қатынастарына әсер ету дәрежесін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық инноватика
    Несиелер: 5

    Білім жалпыадамзаттық құндылық және әлеуметтік-мәдени феномен ретінде. Білім берудегі инновациялық үрдістер. Инновациялық білім беру кеңістігіндегі педагог-зерттеушінің қызметі. 12 жылдық жалпы орта білім берудің даму тенденциялары. Мектепті құзыреттілік көзқарас рухында реформалау. Оқытудың инновациялық әдістерінің мәні және оларды оқу процесіне енгізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту
    Несиелер: 4

    "Дамуында ерекшеліктері бар балаларды компьютерлік тәсілдер арқылы оқыту" курсы оқушылардың коммуникативтік және ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыра отырып, оқу ақпараттарын визуализациялау мүмкіндігін кеңейтуге мүмкіндік беретін түзету әсер ету құралы ретінде компьютерді қолдану дағдылары мен білімдерінің ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның әлеуметтану педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс тұлғаны әлеуметтендірудің негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде баяндауды ұсынады. Шығармашылық мамандықтардың студенттерімен жұмыс жасаудағы ғылыми-психологиялық білімді жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлінеді. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің әртүрлі бағыттары бойынша әртүрлі теориялық негізделген бағдарламалар мен әдістер ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны негізгі төрт модульді қамтиды: инклюзивті білім беру мәселесін зерттеудің қазіргі теориялық, әдістемелік және құқықтық аспектілері. Арнайы педагогикалық талаптары бар балаларды әлеуметтендіруді зерттеудің теориялық негіздері. Арнайы педагогикалық қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауына инклюзивті білім беруді дамыту. Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балаларды әлеуметтендіруге арналған қазіргі әлеуметтік және философиялық көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие философиясы
    Несиелер: 5

    Әлемнің әртүрлі елдерінің үдемелі және логикалық талдауының призмасы арқылы философиялық ғылыми мектептерді қарастыру. Этикалық нормаларды, әлемнің түрлі мәдениеттерінде мінез-құлық ережелерін ескере отырып, тәрбие философиясының модельдерін қалыптастыруды қарастыру. Жаһандық әлемдегі тәрбиенің қазіргі философиясындағы инновациялық бағыттарды жүйелеу және іздеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттардың кәсіпорынды ұйымдастыру мен басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеруі, шаруашылық жүргізудің қазіргі жағдайында кәсіпорындарды басқарудың теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, менеджмент саласында шешім қабылдау үрдістерін оқып білу, жүйелеу және бекіту, салалық бәсекелестік жағдайында қазіргі заманғы әдістермен және жұмыс тәсілдерімен танысу, өйткені нарықтық экономикалық қатынастарды қалыптастыру принципті жаңа міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы аппаратқа ие жаңа білімдер мен іскерліктермен қаруланған білікті мамандарды дайындауды талап етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Аутизмі бар балалардың психикалық дамуының ерекшеліктері туралы психологиялық-педагогикалық түсініктерді талдау: аутизмдік мінез-құлықтың түрлері мен типтері. Балалардың аутиялық мінез-құлқын зерттеудің шетелдік және отандық тәжірибесі. Аутикалық балалардың өзіндік санасының ерекшеліктерін салыстырмалы талдау. Балалар мен жасөспірімдердің аутизм проблемаларын анықтау саласындағы зерттеудің әдістері мен тәсілдері. Балалардың аутиялық категориясымен жұмыс істеу бойынша қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыс психологиясы. Психоәлеуметтік жұмыс нысандары. Психоәлеуметтік қызмет пән ретінде: негізгі түсініктер, мақсаттары мен міндеттері, курстың бөлімдері. Психоәлеуметтік көмек Психотерапия мен әлеуметтік жұмыс арасындағы шекаралық аймақ ретінде. Психоәлеуметтік жұмыстың бағыттары. Әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік/ медициналық моделіндегі психоәлеуметтік практиканың негізгі даму кезеңдері. Жеке Әлеуметтік жұмыстағы Диагностикалық тәсіл. Әлеуметтік жұмыстың функционалдық мектебі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 5

    Практикалық педагогикалық түзетулерге кіріспе; практикалық психолог қызметінің саласы ретінде психологиялық-педагогикалық түзету; психологиялық-педагогикалық түзету жұмысының негізгі түрлері, принциптері, мақсаттары мен міндеттері; түзету бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаны құру принциптері және негізгі түрлері; практикалық түзету әдістері;ойын терапиясы;әдістің жалпы сипаттамасы;ойын терапиясының негізгі түрлері мен түрлері;балада орталықтанған ойын терапиясы процесінің кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім берудегі заманауи IT-технологиялар
    Несиелер: 4

    "Eрекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқушыларға инклюзивті және арнайы білім беруді қолдау бойынша заманауи IT-технологиялар" курсы ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар баланы дамытуда барынша мүмкін болатын табыстарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін оқытудың интерактивті әдістері мен тәсілдерін қолдану, IT технологияларын тәжірибелік жұмыста қолдану бойынша білім мен дағдылардың ой-өрісін кеңейтуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи жағдайдағы жеке тұлғаның әлеуметтенуінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайда тұлғаны әлеуметтендіру әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде. Қазіргі жағдайда тұлғаны әлеуметтендірудің өзекті мәселелері. Қазіргі ғылымдағы" әлеуметтендіру " ұғымы. Әлеуметтендірудің мәні. Әлеуметтендіру кезеңдері, тұлғаны әлеуметтендіру агенттері. Әлеуметтендіру құралдары. Әлеуметтендіру механизмдері. Тұлғаны әлеуметтендіру құрылымы. Әлеуметтендіру үрдісінің құрамдас бөліктері: әлеуметтік тәжірибе, әлеуметтік рөл, өзін-өзі тану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    "Шетел тілі (кәсіби)" курсының негізгі мақсаты шет тілінде сөйлеу іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру, шетел тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін Болашақ маманның шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық үлгідегі мектептердегі педагогикалық үдеріс
    Несиелер: 5

    Бұл пән жаңа енгізілімдерді, инновациялық стратегияларды, оқыту технологиясын және озық педагогикалық тәжірибені жалпылау мен таратуды, психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктерін практикаға енгізуді зерттейді. Инновациялық үлгідегі мектептегі педагогикалық процесс жүйе және тұтас құбылыс ретінде. Инновациялық үлгідегі мектептердегі тұтас педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы. Инновациялық үлгідегі мектептердегі тұтас педагогикалық үрдістің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық процесс-күрделі әлеуметтік жүйе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері
    Несиелер: 4

    "Мүгедек балаларды оқытудың дидактикалық ақпараттық тәсілдері" курсы интерактивті дидактикалық материалдарды әзірлеудің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыруға, оны ерекше педагогикалық қажеттіліктері бар оқу іс-әрекетінде қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Баланың әлеуметтенуі
    Несиелер: 5

    Баланың жеке тұлғасын әлеуметтендіру туралы түсінік. Әлеуметтанудың мәні, компоненттері, кезеңдері, факторлары, құралдары, механизмдері. Мега -, макро -, мезо - және микро - әлеуметтендіру деңгейлері. Тұлғаны әлеуметтендірудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері: әлеуметтік бейімдеу және индивидуализация. Тұлғаны әлеуметтендіру және дамыту тәсілдері мен теориялары. Тұлғаның әлеуметтенуіне әлеуметтік-психологиялық факторлардың әсері. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ювеналдық психология
    Несиелер: 5

    Ювеналды психология ғылым ретінде. Ювеналдық психология пәні-маңызды жағдайларда балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері мен психологиялық мәселелері. Пайда болу тарихы. Ювеналды психологияның міндеттері. Ювеналды психологияның әдіснамалық принциптері. Ювеналды психологиядағы тұлғаны зерттеу әдістері: бақылау, сауалнама жүргізу әдісі, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, биографиялық әдіс, контент-талдау әдісі. Психологиялық диагностика әдістері: сот-психологиялық сараптама әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникатив дағдыларын қалыпастыру
    Несиелер: 5

    Кері байланыс процесі ретінде коммуникация.Ақпаратты алудың вербалды әдістері. Ақпаратты берудің вербалды әдістері. Бейвербальді коммуникациялар. Тұлға типтері және тұлғааралық коммуникация мәселесі. Тұлғаның типологиясы және оларды коммуникацияның тиімділігін арттыру үшін пайдалану. Ақпаратты қабылдау мен өңдеудің психофизиологиялық ерекшеліктері. Жеке тұлғаның жағдайы және тұлғааралық коммуникациялар. Тәрбие үдерісін педагог-ұйымдастырушының функциясы ретінде коммуникация процестерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Болон процесі контексінде қазақстандық жоғары білім. Білім берудегі технологиялық тәсіл. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Педагогикалық психотерапиялық қызмет технологиясы. Коммуникативтік технологиялар. Сыни ойлау технологиясы. Жобалау шеберханасының технологиясы. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен технологиялары. Электрондық білім беру ресурстарының рөлі мен орны. Қашықтықтан білім беру технологиялары. Жоғары білім берудің білім беру бағдарламаларын жүзеге асырудың заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • 21 ғасыр педагогикасы
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсіл мәселесіне кіріспе. Құзыреттілік тәсіл түсінігі. Өзгеретін әлеуметтік-экономикалық шындыққа жауап ретінде білім мазмұнын жаңарту қажеттілігі; адамның оқу сюжеттері мен оқу жағдайларынан тыс тиімді әрекет ету қабілетінің жалпылама шарты; оқушылардың құзыреттілігін мақсатты қалыптастыру мүмкіндігі. Құзыреттілік тәсілді жүзеге асыруға кедергі келтіретін білім беру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орындарында психология пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологияны оқу пәні ретінде оқыту мазмұны. ЖОО-да оқу ерекшеліктері. Аудиториялық сабақтың құрылымы. ЖОО-дағы психология сабағы және оның негізгі ерекшеліктері. Сабақ түрлері. Психология курсында көрнекілік психология бойынша дәріс жүргізу әдістемесі. ЖОО-да психологияны оқытуды бақылау және бағалау. Игеру процесін бақылауды ұйымдастыру. Жұмысты жандандыру студенттердің сабақта студенттердің Өзіндік жұмысы. Оқытуды компьютерлендіру. Оқытудың белсенді әдістерінің топтық формалары. Оқыту ойындары. Сюжеттік ойындар психологиясын оқыту әдістемесіне кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Практикалық психологияның объектісі. Практикалық психологияның мақсаты мен міндеттері. Психологиялық білім жүйесіндегі практикалық психологияның орны. Практикалық психологияның даму тарихы. Практикалық психология әдістері. Болашақ мамандарды даярлаудағы практикалық психологияның рөлі. Практикалық психология кәсіби іс-әрекет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конфликтологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    онфликтология тарихы. Ежелгі грек философиясындағы қақтығыстар туралы түсінік. (Анаксимандр, Гераклит, Аристотель) орта ғасырлардағы қақтығыстар туралы білімді дамыту. (Д. Дидро, Ж. Ж. Руссо, И. Кант, Г. Гегель) эволюциялық теориядағы және әлеуметтік дарвинизмдегі жанжал. Г. Зиммельдің қақтығысы социологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді кәсіби қызметте сендіру коммуникациясының мәселелерімен таныстырады. Қарым-қатынас психологиясының негізгі бағыттарының мазмұнын ашуға, кәсіби-психологиялық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Студенттерді қарым-қатынас психологиясының негізгі әдістері мен құралдарымен, сондай-ақ Болашақ педагогтардың кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастырумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық конфликтология және медиация
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның ғылым ретінде дамуы. Конфликтологияның негізгі ұғымдары. Қақтығыстардың пайда болуының жеке ерекшеліктері. Жанжалдар мен жанжалдар психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде. "Оқушы-оқушы" жүйесіндегі жанжалды жағдайлардың алдын алу және түзетудің теориялық негіздері. Қақтығыстар мен жанжалды жағдайлардың алдын алу әдістері. Жанжал қиын жағдайлардың түрі ретінде. Қақтығыстарды басқару. Тұлғааралық қақтығыстар және суицидтік мінез-құлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытудың ойын әдістері
    Несиелер: 5

    Ойын адам қызметінің ерекше түрі, тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде. Ойынның пайда болуы және әлеуметтік – педагогикалық маңызы. Қоғамның дамуындағы "адамзаттың көп қырлы даналығы" (С. А. Шмаков), өзіндік мәдени іс-әрекеттің формасы ретінде ойын. Ойын функциялары. Ойын тұлғаны әлеуметтендіру құралы ретінде. Ойын-қызметті ұйымдастырудың дербес және заңды түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаттықтырғыш жұмыс технологиясы
    Несиелер: 5

    Тренингтің психологиялық негіздері. Психологиялық тренингтің пәнге кіріспе, тарихы. "Жануарлар магнетизм" теориясы Ф. А. Месмера. Топтық психотерапия және гипноз. Топтық әдістердің әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Психоанализдегі және басқа да Батыс психологиялық мектептеріндегі топтық әдістер. Психологтар мен психотерапевтердің топтық жұмыс әдістері. Қазіргі топтық әдістер және өзіндік сананың дамуы.Тренингтің құрылымдық сипаттамалары. Тренинг тобының мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас түсінігі, оның маңызы, түрлері. Әртүрлі ғылымдардағы қарым-қатынас түсінігі. Қарым-қатынастың негізгі функциялары мен мақсаттарын анықтау. Мақсаты мен даму деңгейі бойынша қарым-қатынас түрлері. Қарым-қатынастың Макро -, мезо-және микро деңгейі. Қарым-қатынас құрылымы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағының мазмұны. Коммуникативтік актінің құрылымы. Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдары, олардың ерекшеліктері. Қарым-қатынастың перцептивті жағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    мектеп педагогының, қосымша білім беру мен жоғары оқу білім беру ұйымдарының дүниетанымдық, аксиологиялық, мінез-құлық параметрлерінің жеке-кәсіби қасиеттерінің қалыптасуын сипаттайтын білімнің, іскерліктің, дағдылардың қажетті көлемі туралы, басқарушылық құзыреттілігі туралы түсінігі болуы тиіс.

  • Код ON2

    қазіргі білім беру саясатының басымдықтарын, Мемлекет пен қоғам ұсынатын маманның тұлғасына қойылатын кәсіби талаптарды; білім беру мекемелерінде оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін; тұтас педагогикалық процесті басқару негіздерін білуі тиіс

  • Код ON3

    білім беруді дамытудың алғышарттарын білуге тиіс

  • Код ON4

    педагогика және психология негіздерін, оқыту теориясын, педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістері мен құралдарын, білім берудегі инновацияны, заманауи білім беру технологияларының мәнін, кәсіби білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білуі тиіс

  • Код ON5

    үздіксіз, жүйелі білімді іске асыра білу, білім беру жүйесі үшін оқу және оқу-әдістемелік материалдарды жасау әдістемесі мен әдістемесін қолдана білу, Оқу-тәрбие бағдарламаларын іске асыруды ұйымдастыру, этно және көпмәдени ортада толерантты қарым-қатынас механизмдерін пайдалану, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің ғылыми-негізделген диагностикасын жүзеге асыру; оқытудың қазіргі заманғы әдістерін шығармашылықпен пайдалана білу, тактикалық және жедел басқаруды жүзеге асыруы тиіс.

  • Код ON6

    студенттің оқу іс-әрекетін уәждеуде, нақты оқу курсы мен нақты сабақтың оқу материалының тұлғалық мәнін ашуда құзыретті болу; оқу іс-әрекетін мақсатқа бағыттаудағы құзыреттілікке ие болу

  • Код ON7

    оқыту пәнінде (пәндік құзыреттілік) оқытудағы жеке тәсілді жүзеге асыру үшін (пәндік құзыреттілік) оқушыны, студентті түсіну мәселелерінде құзыретті болу

  • Код ON8

    педагогикалық міндеттерді шешуге байланысты шешімдер қабылдауда құзыретті болу

  • Код ON9

    іс-әрекет пен мінез-құлық бағдарламаларын әзірлеуде құзыретті болу; оқу қызметін ұйымдастыруда: іс-әрекет жағдайларын ұйымдастырудағы құзыреттілік, ең алдымен қойылған оқу міндетіне барабар ақпараттыққа ие болу

  • Код ON10

    студенттің оқу міндетін және оны шешу тәсілдерін (іс-әрекет тәсілдерін) түсінуге; іс-әрекеттің ағымдағы және қорытынды нәтижелерін бағалауға құзыретті болу

7M01102 Педагогика және психология (ғылыми педагогикалық)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейіндік бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология 1,5
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1,5 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 педагогика және психология (бейін.)
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология(профильный)
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01102 Педагогика және психология (1,5 жыл)
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
Top