Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01102 Педагогика және психология в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты қазіргі заманғы ғылым, білім және практика сұраныстарын қанағаттандыруға ықпал ететін психологиялық-педагогикалық теория мен практика, оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және оқудан тыс іс – әрекетті жүргізудің әдіснамалық және ұйымдастырушылық негіздері аумағында іргелі және қолданбалы білімі бар, жоғары білім беру жүйесінде жұмыс істеу үшін жоғары білікті магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Педагогика мен психологияның қазіргі даму тенденциялары

    Пәнді оқытудың мақсаты: жетекші психологиялық-педагогикалық идеялар мен концепциялармен, әлемдік және отандық білімнің дамуының тарихи бейнесімен танысу негізінде психологиялық-педагогикалық ойлау ерекшеліктерін қарастыру, осы процестің заңдылықтарын зерделеу. Осы пән аясында оқытылады: Негізгі ғылыми психологиялық-педагогикалық бағыттар мен концепциялардың пайда болу және даму тарихы. Негізгі психологиялық-педагогикалық ұғымдар мен категориялар. Тәрбиенің қоғам өміріндегі, жеке тұлғаның нақты тарихи даму процесіндегі рөлі. Психологиялық-педагогикалық ойлау тарихы. Оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық-психологиялық теориялары мен практикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларға басқару психологиясы туралы негізгі білім беру және басқарудың психологиялық мәселелерін кәсіби шешуге дайындық. Осы пән аясында оқытылады: Басқару психологиясының пәні және негізгі міндеттері. Басқарушы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, басқару іс-әрекетіндегі психологиялық ықпалы, менеджердің коммуникативтік құзыреттілігі. Билік және көшбасшылық негізгі ұйымдастыру процестері ретінде. Еңбек мотивациясы және жұмысқа қанағаттану. Ұйымдағы коммуникация (коммуникация). Топтық процесті басқару. Ұйымлық мәдениет және даму. Қақтығыстарды басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіпшілік)

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарды кәсіби сипаттағы грамматикамен, лексикалық материалмен және кәсіби бағыттағы мәтіндермен таныстыру. Осы пән аясында оқытылады: оқытылатын шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық-стильдік сипаттамасы, жалпы ғылыми терминология және шет тіліндегі сәйкес мамандықтың терминологиялық қосалқы тілі, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагог-психолог іс-әрекетіндегі ақпараттық-коммуникативтік технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: педагог-психолог іс-әрекетінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, оларды практикалық және ғылыми қызметте қолдану, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Осы пән аясында оқытылады: Педагог-психологтың оқу, диагностикалық, кеңес беру іс-әрекетіндегі ақпараттық технологиялар, Қазіргі ақпараттық технологияларды қолданудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Педагог-психолог қызметіндегі бұқаралық ақпарат құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты: жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару және ұйымдастыру саласындағы заманауи технологияларды игеру. Осы пәннің аясында оқытылады: Еуропа мен Қазақстандағы университеттік білім беру тарихы оқытылады. Жоғары мектептің дамуын анықтайтын заманауи трендтер. Жоғары білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. Жоғары білімнің нормативтік-құқықтық негіздері. Білім беру бағдарламасының дизайны: принциптері мен модельдері. Білім беру бағдарламасының дизайны: оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Жоғары мектепте оқытудың интерактивті әдістері. Интерактивті ақпараттық ортадағы оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Идеяларды құру және стартап

    Пәнді оқытудың мақсаты: өз өнімін іске қосу үшін қажетті білім мен практикалық дағдылардың көлемін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Бизнес-идеяларды іздеу және таңдау. Дизайндық ойлау. Жоба командасы. Стартап командасын құрудың негізгі тәсілдері. Ресурстар және жобаны басқару. Lean стартап тұжырымдамасы. Мақсатты аудитория. Құндылық ұсынысы. Клиентті дамыту. Бәсекелестерді талдау. Өнімді әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика мен психологиядағы IT технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім беруде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану бойынша білімдерін қалыптастыру, ақпараттық білім беру ортасында жұмыс істеуге ынтасын қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: IT технология құралдарын пайдалана отырып оқу іс-әрекетін ұйымдастыру. Өздігінен білім алуда ІТ технология құралдарын қолдану. АТ технологиясының оқу құралдарымен пайдаланушылардың диалогын ұйымдастыру ерекшеліктері. Ашық білім беру жүйесін IT-технологияларды, «виртуалды» білім беру мекемелерін пайдалана отырып басқару әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика мен психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: әртүрлі әдіснамалық тәсілдердің іргелі теориялық білімдерін, нақты психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық мәселелерін, жеке тұлғаның психологиясы мен педагогикасының әдіснамасын қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Ғылыми танымның дербес саласы ретінде ғылым әдіснамасы мен педагогика мен психология әдіснамасының жалпы сипаттамасы. Қазіргі әдіснамалық тұжырымдамалар туралы идеялар. Қазіргі педагогика мен психологияның іргелі принциптері және психологиялық-педагогикалық білімнің негізгі категориялары туралы түсінік. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесінің, пәнінің және әдістерінің жалпы сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен психологиядағы мәдени-тарихи, іс-әрекеттік тұғырлар

    Пәнді оқытудың мақсаты: іс-әрекеттің мәдени-тарихи тұжырымдамасы мен психологиясының әдіснамалық ережелерін білуді қалыптастыру, жеке тұлғаны дамыту идеясын зерттеу, мәдени-тарихи және іс-әрекет теориясының даму перспективаларын талдау. Осы пән аясында оқытылады: Л. С. Выготскийдің теориясы. Жоғары психикалық функциялардың даму заңы. "Жақын даму аймағы" ұғымы. Іс-әрекет теориясын дамытудағы С. Л. Рубинштейн мен А. Н. Леонтьевтің рөлі. Іс-әрекеттің жалпы психологиялық теориясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жобалар мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүйелеу

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың білім берудегі жобалар мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүйелеудің әдістемелік негіздері туралы білімді меңгеруі. Осы пән аясында оқытылады: Ғылыми зерттеу әдістері. Модельдеу ғылыми зерттеу әдісі ретінде. Жүйелік көріністердің негіздері.Жүйелік талдаудың әдістемесі. Мәселені тұжырымдау және құрылымдау. Басқару жүйелерін зерттеу. Ғылыми жобаларды әзірлеу. Жобаның типтік мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Даму мәселелері бойынша жас ерекшеліктік психологиялық кеңес беру

    Пәнді оқытудың мақсаты: әр түрлі жас кезеңдеріне сай кеңес беру қызметінің теориялық негіздері мен практикалық дағдылары туралы білім алу. Осы пән аясында оқытылады: Кіріспе. Жас ерекшелік психологиялық кеңес берудің жалпы сипаттамасы. Балалар мен жасөспірімдердің психологиялық дамуы мен тәрбиесінің мәселелері бойынша психологиялық кеңес берудің теориялық негіздері. Жасқа байланысты психологиялық кеңес берудің принциптері және оның. кезеңдері. Жасқа байланысты психологиялық кеңес берудегі психолог пен ата-ананың ынтымақтастығы. Ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың психологиялық-педагогикалық зерттеулерді дайындаудың, жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің әдіснамалық негіздерін меңгеруі, психологиялық-педагогикалық құбылыстарды зерттеуде психология және педагогика әдістерін қолдану дағдылары мен шеберліктерін меңгеруі. Осы пән аясында оқытылады: Ғылым таным процесі және тәжірибені жетілдіру ретінде. Ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Ғылыми зерттеу әдістері; мәліметтерді талдау және өңдеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда қазіргі ғылымның негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелері және оның тарихи даму тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру Осы пән аясында оқытылады: Философия құрылымындағы ғылым философиясының мәртебесі, ғылым философиясы және ғылым тарихы, қарым-қатынас мәселелері, ғылымның идеологиялық контексттері. Ғылым тарихы мен философиясындағы метафизикалық және антиметафизикалық дискурстар, ғылым онтологиясы, ғылыми реализм мен инструментализмнің қарама-қайшылығы, ғылымның гносеологиялық мәселелері, сараланған тұтастық ретіндегі ғылыми таным, оның ақиқаттығы мен негізділігі мәселелері, ғылыми танымның аксиологиясы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. олардың ғылым тарихындағы өзгерістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік тәжірибені меңгерудің іс-әрекет теориясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: адам іс-әрекетінің психологиясы саласында іргелі білімдерді қалыптастыру, әлеуметтік тәжірибенің болашақ кәсіби іс-әрекетке дайындыққа әсері Осы пән аясында оқытылады: Іс-әрекет психология категориясы ретінде. Іс-әрекетті зерттеудегі заманауи тәсілдер. Іс-әрекет түрлері мен құрылымы. Кәсіби Іс-әрекетті дамыту мен жүзеге асырудағы әлеуметтік тәжірибенің рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің технологиялары мен әдістемелері

    Пәнді оқытудың мақсаты: психологиялық-педагогикалық кеңес берудің теориясы, әдістемесі мен әдістері аумағында білім беру. Осы пән аясында оқытылады: Психологиялық кеңес беру: әдістеме және негізгі принциптер. Психологиялық - педагогикалық кеңес берудің әдістері мен тәсілдері, клиент пен кеңесші үшін ықтимал қауіптер. Кеңесшінің жұмыс формалары. Теориялық артықшылыққа байланысты кеңес беру. Телефон және интернет бойынша кеңес беру. E-терапияда қолданылатын негізгі және даралық техника.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет

    Пәнді оқытудың мақсаты: сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білімді қалыптастыру және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды осы негізде дамыту. Осы пән аясында оқытылады: Мінез-құлықтың психологиялық түсініктері мен категориялары; сыбайлас жемқорлық әрекеттерінің себептері. Сыбайлас жемқорлықпен күресу жолдары. Кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктері. Кәсіби қызметтегі моральдық қақтығыстық жағдайларды шешудің мүмкін жолдары (әдістері).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО - да педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім беру мекемелерінде психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту құзыреттілігін меңгеру, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу және оқыту әдістемесін зерделеу. Осы пән аясында оқытылады: Педагогика мен психологияның білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудегі оқу пәні ретіндегі рөлі мен орны. Педагогика мен психологияны оқыту процесінде оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігі. Негізгі заманауи дидактикалық ұғымдар. Психологияны оқыту процесінде қолданылатын оқытудың заманауи әдістері мен формаларының сипаттамасы. Білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологиялық психология және педагогика

    Пәнді оқытудың мақсаты: экологиялық психологияның негізгі бағыттарымен, қоршаған ортамен өзара әрекеттесу тәсілдері мен тетіктерімен, адамның экологиялық санасын диагностикалау және түзету әдістерімен таныстыру, экологиялық білім мен тәрбиенің даму заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, экологиялық білімді кеңейту, психологиялық-педагогикалық құралдарды (формаларды) пайдалану кезінде экологиялық мәдениетті арттыруға бағытталған іс-әрекет дағдылары мен тәжірибесін алу және экологиялық білім беру мен тәрбиелеу әдістері). Осы пән аясында оқытылады: Курстың пәні, мақсаттары, міндеттері мен әдістері, онто-және социогенез процесінде экологиялық сананы қалыптастыру ерекшеліктері; экологиялық білім берудің институционалдық негіздері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО-да педагогикалық шеберлік технологияларын қолдану

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушылардың ЖОО-да педагогикалық шеберханалардың инновациялық технологияларын пайдалану, кәсіби іс-әрекетті тиімді игеру және жүзеге асыру туралы білімдерін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Педагогикалық шеберлік және оның педагогтың жеке басын қалыптастырудағы маңызы. Педагогикалық шеберлік мұғалімнің жеке қасиеттерінің жиынтығы ретінде. Педагог қызметінің кәсіби бағыты мен функциялары. Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экологиялық психология және экотерапия негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты: экотерапия, оның психологияның қолданбалы бағыттары арасындағы орны, қолдану әдістері мен мүмкіндіктері туралы түсінік беру. Осы пән аясында оқытылады: "Экопсихология және экотерапия негіздері" пәнінің ерекшелігі және сабақтас пәндермен байланысы, оның негізгі мазмұны, жеке тұлға тұжырымдамаларына, патогендік факторларға және терапевтік араласу тұжырымдамаларына қатысты экотерапия әдіснамасының принциптері мен негізгі ережелері; адамның қоршаған ортамен өзара іс-қимылының психологиялық аспектілері; негізгі экотерапевтік әдістер; адамның өзара іс-қимылының негізгі ережелері мен тұжырымдамалары зерделенеді және қоршаған ортаны практикалық психологияның жетекші бағыттары тұрғысынан: психодинамикалық, экзистенциалды, когнитивті және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тренингтік жұмыс технологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: әлеуметтік-психологиялық тренингтің қазіргі теориясы мен тәжірибесінің негіздерін оқып-үйрену. Осы пән аясында оқытылады: Пәнге кіріспе, психологиялық тренинг тарихы. Тренингтің құрылымдық сипаттамалары. Тренингтің әдістемелік негіздері, тренингті ұйымдастыру және өткізу. Тренингтік бағдарламалар, тренингтік бағдарламаларды жасауға қойылатын негізгі талаптар. Психологиялық-педагогикалық тренингті ұйымдастыру және өткізу. Тренингтің негізгі кезеңдері. Тренингті дайындау. Тренингтік сабақтарды ұйымдастыру нысандары. Тренингтің тиімділігін бағалау (нәтижелілікті бағалау көрсеткіштері мен критерийлері).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медиативтік іс - әрекеттің психологиялық аспектілері

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда медиативтік қызметтің психологиялық аспектілері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, кәсіби практикада медиация рәсімін жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен шеберліктерін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Медиация тарихы. Медиация-қақтығыстарды шешу өнері. Татуласу іс-әрекетін ұйымдастырудың психологиялық негіздері. Персоналды басқарудағы медиация. Медиация рәсімі. Басқарушылық қақтығыстарды шешудің медитациялық әдістері. Медиативтік психологиялық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру жүйесінің сапасын бағалаудың заманауи тәсілдері

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың білім беру ұйымдарындағы сапа менеджменті принциптері туралы түсінігін, сапа жүйесін құрудағы дағдылар мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Сапа менеджменті тұжырымдамалары мен модельдері. Сапа менеджментінің мақсаттары, міндеттері және негізгі принциптері. Білім беру ұйымдарында білім беру, ғылыми-зерттеу және инновациялық қызмет процестерін жетілдіру үшін сапа менеджментінің әдістері мен құралдарын қолдану. Сапа жүйесінің ішкі аудитін дайындау және өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тренинг жұмыстарын жүргізудің теориялық және тәжірибелік негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың психологиялық тренингтің негізгі принциптері, қызметі, түрлері, әдістері мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Әлеуметтік-психологиялық тренингтің даму тарихы: К.Левиннің Т-топтары, К.Роджерстің кездесу топтары. Гештальт келісі. Топтағы транзакциялық талдау, психодрамалық келістер. Психологиялық тренинг түрлерінің жіктелуі. Әлеуметтік-психологиялық тренинг түсінігі. ӘПТ мақсаттары мен міндеттері. Психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың негізгі принциптері мен теориялық ережелері. Тренингті тиімді ұйымдастырудың әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагог-психологтардың кәсіби іс-әрекетінің негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ мамандарды кәсіби қызметке психологиялық-педагогикалық даярлаудың теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Шетелде және Қазақстанда психологтарды оқыту және кәсіби даярлау. Жоғары кәсіптік білім мазмұны. Педагогика және психология ғылым ретінде. Педагогика мен психология мамандық ретінде. «Кәсіби құзыреттілік» түсінігі. Педагог – психологтың кәсіби іс-әрекетінің әдістемелік негіздері. Педагог-психолог қызметінің кәсіби-этикалық принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қақтығыстың практикалық психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда қақтығыстық мәселелер туралы түсініктерді қалыптастыру, кәсіби қызметтің қақтығыстық аспектілерін тану, талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Конфликтологияның нысаны, пәні және міндеттері. Қақтығыс конфликтологияның зерттеу нысаны ретінде. Қақтығыс ұғымы және оның түрлері. Қақтығыстардың жіктелуі және олардың қоғамдағы рөлі. Қақтығыстың құрылымы және оның негізгі кезеңдері. Әлеуметтік қақтығыстарды болжау және алдын-алу теориясы мен практикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызметтің ғылыми-тәжірибелік негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларда білім беру жүйесінде психологиялық жұмысты жүзеге асырудың мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Осы пән аясында оқытылады: Білім беру мекемелеріндегі психологиялық жұмыстың мәні, мазмұны және технологиясы. Оқу орны психологының құқықтары мен міндеттері. Психологиялық қызмет контекстіндегі практикалық психолог қызметінің негізгі бағыттары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру сапасын басқарудың әдіснамалық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: білім сапасын басқарудың теориялық және әдістемелік тәсілдері, білім беру сапасын басқару ұғымдарының негізгі тұжырымдамалары мен ережелері туралы білімді қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Білім сапасын арттыру стратегиясы. Білім беру мекемесіндегі білім сапасын басқару органдары. Білім сапасын басқарудың нормативтік базасы. Білім мен тәрбие сапасын бағалау критерийлері мен көрсеткіштері. Оқу үрдісінің нәтижелерінің сапасын басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика мен психологияның негізгі ұғымдары мен бағыттарын ғылыми тұрғыдан, білім беру ұйымдарында оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін және білім беруді дамыту перспективаларын талдай және түсіндіре алады. Сондай-ақ алған білімдерін инновациялық әдістер негізінде және психологиялық-педагогикалық бағытта тұтас, педагогикалық процесті ұйымдастыруда жүзеге асыра алады.
  • Ғылыми және педагогикалық зерттеудің теориялық-әдіснамалық принциптерін жүйелі түсінуді көрсете алады; оқу, кәсіптік және зерттеу міндеттерін шешу процесінде педагогика мен психологияның теориясы мен практикасы туралы білімді пайдаланады, ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша ғылыми-зерттеу қызметіне баға береді.
  • Оқу-тәрбие үдерісін жүзеге асыру үшін оқыту және білім беру бағдарламаларын құрудың әдіснамасы мен әдістемесін пайдалана білу, білім берудің тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын қолдана білу.
  • Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ғылыми-негізделген диагностикалауды жүзеге асыру дағдыларына ие, басқарудың психологиялық мәселелерін кәсіби түрде шешеді, жанжалды жағдайларда оңтайлы шешімдер қабылдайды және топтық процесті басқара алады.
  • Психологиялық шындықты жүйелі ойлауды және тұтас қабылдауды, аналитикалық, диагностикалық дағдыларды қолданады, басқарушылық қақтығыстарды шешудің медиативті әдістерін практикада тиімді қолданады, қалыптасқан ғылыми пайымдаулар негізінде кәсіби және басқа салаларда еркін бағдарлай алады, кәсіби этика принциптерін сақтайды.
  • Тиімді педагогикалық және әлеуметтік коммуникация тәсілдерін іске асырады және сөйлеу қызметінің нормаларын дұрыс пайдаланады, кәсіби қарым-қатынас саласында цифрлық және ақпараттық технология дағдыларын тиімді қолданады, білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған оқыту бейініне байланысты білім беру процесін жобалауды және ұйымдастыруды біледі.
  • Педагогикалық және психологиялық проблемаларды шешу үшін қажетті ақпаратты диагностикалау және түзету, жинау, талдау, таңдау бағдарламаларын жасайды, әзірлейді және іске асырады; психологиялық-педагогикалық проблема бойынша жеке және топтық жұмысты ұйымдастырады және психологиялық тренингті ұйымдастырудың тиімді әдістері мен құралдарын практикада қолдана алады.
  • Білім беру мекемелеріндегі білім беру, ғылыми-зерттеу және инновациялық қызмет процестерін жақсарту үшін психологиялық-педагогикалық қызметтегі жобалардың инновациялық әдістерін және сапа менеджменті құралдарын әзірлейді және тиімді қолданады, сондай-ақ білім беру ұйымдарында Жасыл стратегиялар мен орнықты даму қағидаттарын тиімді енгізеді.
  • Ғылыми зерттеудің ерекшелігін ескере отырып, практикалық жұмыста ғылыми зерттеулердің жалпы және арнайы әдістерін қолданады, сондай-ақ нақты құрылымды, ойлардың нақтылығын, ғылыми немесе публицистикалық стильді қолданады.
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша ғылыми - әдістемелік материалдар әзірлейді, оқытудың заманауи цифрлық технологияларын қолданады және ғылыми және жарияланымдық белсенділікті арттырады.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізу үшін ұйымның алған білімі мен алған дағдыларын қолданады. Қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді шеше білу қабілетін көрсете алады.
  • Академиялық адалдық мәдениетінің қағидаттарын, демократиялық қоғамның құндылықтарын басшылыққа ала отырып, қоғамның өзекті мәселелерін талдай алады және іскерлік, этикалық, кәсіби жауапкершілік танытады.
Top