7M01102 Педагогика және психология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Эксперименттік-зерттеу жұмысына және психологиялық-педагогикалық процестерді талдауға қабілетті, сондай-ақ білім беру саласындағы ұйымдастырушылық-басқарушылық стратегияларды меңгерген, жаңа формациядағы магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі математикалық статистиканың эксперименталды әдістері
Пәннің мақсаты- математикалық статистика әдістерін қолдану, педагогикалық және психологиялық зерттеулерде эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде магистрант педагогикалық және психологиялық зерттеулердің эксперименттік әдістерін қолданады.
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты магистранттардың кәсіби бағдарланған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады. Нәтижесінде магистранттар халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және шет тілін мәдениетаралық коммуникация құралы ретінде және ғылым мен техниканың негізгі және сабақтас салаларындағы шетелдік тәжірибені зерттеу құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты-қазіргі жағдайда білім беру ұйымдарын басқару деңгейі мен сапасын арттыруға ықпал ететін менеджменттің заманауи теориялары мен тәжірибелері негізінде кәсіби басқару дағдыларын жетілдіру және дамыту. Нәтижесінде магистрант білім беру ұйымдарында басқару бойынша шешімдерді қабылдау және іске асыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің эксперименттік негіздер
Пәннің мақсаты- білім алушылар мен қызметкерлердің шығармашылық әлеуетін диагностикалау әдістерін меңгеруі. Нәтижесінде магистрант психологиялық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, білім беру ұйымдарында психологиялық ахуалды сауықтыруға бағытталған психологиялық әдістерді қолдану дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару
Пәннің мақсаты-әлеуметтік-мәдени, экономикалық және стратегиялық тәсілдер тұрғысынан қазіргі еңбек нарығы жағдайында ұйымның адами ресурстарын басқарудың теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Нәтижесінде магистрант адам ресурстарын басқару теориясы шеңберінде ұжымды басқару дағдыларын меңгереді, инновациялық тәсілдерді негіздей алады, жұмыс беруші мен жұмысшылар арасындағы қайшылықты теңестіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіптік білім берудегі коучинг
Пәннің мақсаты- топтық және жеке коучинг технологияларын пайдалану мүмкіндіктері мен шектеулерін зерттеу. Нәтижесінде магистрант кәсіби және басқарушылық контексте клиенттердің әртүрлі топтарымен коучинг тәсілінде жұмыс істеудің коммуникативтік және әдістемелік дағдыларын дамыту мақсатында Заманауи коучинг технологияларының алуан түрін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
Пәннің мақсаты-ғылым әдіснамасының негізгі аспектілерін зерттеу. Нәтижесінде магистрант эксперименттік зерттеу әдістерін және алынған зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің практикумы
Пәннің мақсаты-психологиялық-педагогикалық зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастырудың ғылыми және практикалық технологияларын игеру, деректерді жинау және өңдеу әдістерін таңдау, алынған нәтижелерді рәсімдеу. Нәтижесінде магистрант психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістемесін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты-негізгі психологиялық теорияларды, тиімді басқару стратегиялары мен теорияларын зерттеу. Нәтижесінде магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездеу, ұжымда тиімді қарым-қатынас жасау, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдылары мен дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ұйым теориясы және ұйымдық мінез-құлқы
Пәннің мақсаты-ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқының себептері мен факторларын зерттеу, психология, әлеуметтану және басқару теориясы тұрғысынан ұйымды басқарудың негізгі әдістерін білу. Нәтижесінде магистрант стратегиялық және жедел мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған ұйым персоналын ынталандыру құралдарын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өзін-өзі бағалау және тұлғааралық қатынастар мәселелері бойынша эксперименталды зерттеулері
Пәннің мақсаты- тұлғааралық қатынастар мәселелерін, өзін-өзі бағалаудың негізгі сипаттамаларын, оның түрлері мен деңгейлерін зерттеу, жеке тұлғаның өзін-өзі бағалауын арттырудың әдістері мен әдістерін меңгеру. Нәтижесінде магистрант өзін-өзі бағалау және тұлғааралық қатынастар мәселелері бойынша эксперименттік зерттеу жүргізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік басқару
Пәннің мақсаты-корпоративтік басқару теориясын, оның мазмұнын зерттеу, негізгі қайшылықтар мен қақтығыстарды анықтау, корпоративтік басқару сапасын талдау дағдыларын дамыту, оның негізгі қатысушыларының мінез-құлқын ынталандыру. Нәтижесінде магистрант корпоративтік басқаруды дамыту негіздерін, корпоративтік басқару сапасын, ҚР корпоративтік басқаруды дамыту үрдісін біледі және корпоративтік басқару құралдарын қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Іскерлік коммуникациялар және қақтығыстарды басқару
Пәннің мақсаты-ұйымдастырушылық қақтығыстарды басқару және коммуникативті ықпал ету дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде магистрант компанияларда ішкі коммуникацияларды ұйымдастыру дағдыларын алады, келіссөздер, кеңестер ұйымдастыра алады, білім беру ұйымы қызметінің барынша нәтижелеріне қол жеткізу үшін коммуникациялардың ішкі құралдарын тиімді пайдаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Іскерлік кездесулер мен келіссөздер жүргізу үшін, оның ішінде шет тілінде жанжалдарды басқарудың терең технологияларын, тілдік дағдыларды және іскерлік коммуникацияларды меңгереді.
- Математикалық статистика әдістерін қолданады және магистрлік жоба түріндегі эксперименттік-зерттеу жұмыстарында психологиялық-педагогикалық диагностикада, талдау мен синтезде, нәтижелерді жалпылауда практикалық дағдыларғды қолдана алады.
- Психодиагностика, психокоррекция және білім беру процесін басқару саласында коучинг технологиялары мен әдістерін қолда алады.
- Білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында персоналды басқаруда және білім беру ұйымдарында құзыретті.
- Эксперименттік, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда кешенді мониторингті жүзеге асырады және оларды іске асырудың практикалық құралдарын меңгереді.
- Ұйымдық мінез-құлық және білім беру ұйымдарын басқару саласындағы өзекті психологиялық мәселелерді талдай алады.
Ұқсас БББ
7M01102 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01102 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01102 Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01102 Педагогикалық менеджмент және психология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M01102 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01102 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01102 Педагогика және психология
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)