Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Музыка (1) в QYZPU

Пәндер

  • Музыкалық білімнің әлемдік жүйесі

    Кеңес дәуіріндегі музыкалық-педагогикалық білім беру негізінен мектепте музыка сабақтарын өткізу практикасымен шектелді. Болон процесі жағдайында шет елдерде Музыкалық білім алуды үйрену қажеттілігі туындайды. Батыста және шығыста музыканы оқыту қандай білім беру бағдарламалары мен құзыреттілігі негізінде жүзеге асырылады – бұл пәннің негізгі мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистранттың оқу-әдістемелік дайындығы

    Магистранттарда мамандық бойынша қажетті оқу-әдістемелік білім мен іскерлікті қалыптастыру. Музыкалық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құжаттарды рәсімдеу және әзірлеу. Педагогикалық және зерттеу тәжірибелерін ұйымдастыру және өткізу. Оқыту әдістері мен тәсілдері. Оқу үрдісінде заманауи білім беру технологияларын қолдану. Магистранттарды оқу-әдістемелік қызметке дайындау, практикалық дағдыларды дамыту, дайындық теориясы мен әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі дәуір мәдениеті

    Музыка мәденитетінің бүгінгі даму белестері. Негізі музыкалық бағыттар мен стильдер. Музыкалық жанрлар мен шығармалар. Ірі музыкалық туындылар: опера, оратория, кантата, симфония, т.б. Вокалдық эстрадалық музыканың дамуы, түрлі шығармашылық ұжымдар. Дәстүрлі музыка өнері: қобыз, домбыра және шертер аспаптарына арналған музыкалық шығармалар табиғаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Концерттік орындаушылық

    Концерттік орындаушылық-жеке оқыту және магистранттардың орындаушылық шеберлігінің жоғары деңгейі. Ол сахналық өнермен тығыз байланысты. Орындаушылық дағдыларды жетілдіру барысында магистранттарда концертте өнер көрсету, сонымен қатар өнер көрсету алдында психологиялық қорқынышты жеңу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетелдік музыкалық-педагогикалық білім

    Кеңес дәуіріндегі музыкалық-педагогикалық білім беру негізінен жалпы білім беретін мектептегі музыка сабақтарын өткізу практикасымен шектелді. Болон процесі жағдайында шет елдердегі музыкалық білім алуды зерттеп-үйрену қажеттілігі туындады. Батыс және Шығыс елдеріндегі музыканы оқыту білім беру бағдарламалары мен құзыреттілігі осы пәнде қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнаулы пәнді үйрету әдістері

    Болашақ мамандарды музыкалық орындаушылыққа баулу арнайы әдістемелік жүйені қажет етеді. Пән осы шеберлік дағдыларын қалыптастырудың жолдары мен әдіс-тәсілдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Арнаулы пәнді оқыту әдістемесі

    Бұл курс бірқатар базалық пәндердің интеграциясы болып табылады (фортепиано, баян, домбыра, хор дирижерлау, вокал). Магистранттың оқытушы жетекшілігімен бакалавр-студенттермен жеке сабақ түрінде өткізіледі. Магистрант сабақ кестесі бойынша жүргізеді және таңдалған пәнді оқыту әдістемесін өңдейді. Таңдау бойынша магистрант бакалавриаттың дәрістік-тәжірибелік пәндерін оқыта алады. Сабақ беру қорытындысы бойынша алған білімдері мен біліктерін көрсету мақсатында ашық сабақтар өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман музыкасы

    Жоғары музыкалық-педагогикалық оқу орындарында Әлемдік және отандық музыканың тарихын зерттеу 19 ғасырмен, веналық классиктердің, романтиктер мен импрессионистердің шығармашылығымен шектелді. ХХ ғасыр бойы оқу бағдарламасынан шыққан. Бұл музыка мұғалімдерінің Заманауи музыка үлгілерін түсінбеуіне әкелді. Қазіргі заман музыкасының курсы қазіргі заман музыкасының даму ерекшеліктерін қамтиды, оның ішінде веберн, Шенберг, Пендерецкий, Денисова және т. б. шығармашылықтарында пайдаланылатын додекафония, атональность, сериялық техника және т. б. түрлі ағымдар мен бағыттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да музыкалық-педагогикалық пәндерді оқыту

    Болашақ педагог-музыкант студенттерді жоғары мектепте дәріс, семинар, практикалық, зертханалық және жеке сабақтар сияқты оқыту түрлерін оқып, өзінің дербес қызметін тиімді ұйымдастыруды үйренеді, дәстүрлі және интерактивті оқыту негіздерін меңгереді, практикалық сабақтар мен педагогикалық практика процесінде дидактикалық және интерактивті әдістерді, сондай-ақ АКТ және оқытудың танымал технологияларын қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Шет тілін, басқару психологиясын, менеджмент жүйесін, музыкалық-орындаушылық және оқу-әдістемелік пәндерді меңгерудің қажетті білім көлемін көрсетеді.
  • Бейіндік бағыттағы бір жылдық білім беру бағдарламасының мақсаттарын, міндеттерін және мазмұнын, серпінді өзгермелі әлем жағдайында кәсіби қызметте оны жүзеге асыру перспективасын түсінеді.
  • Болашақ музыкалық-орындаушылық және педагогикалық қызметте, сондай-ақ мәдениетаралық коммуникацияда алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қолданады.
  • Кәсіби қызметте оқытудың заманауи және заманауи әдістері мен технологияларын қолданады.
  • Интеллектуалдық дамудың жеткілікті деңгейін,ойлау мәдениетін, қоршаған социуммен қарым-қатынастың құқықтық және этикалық нормаларын көрсетеді.
  • Қарым-қатынастың әртүрлі түрлерін, ана тілін және шет тілдерін білу арқылы өзінің кәсіби қызметін жобалайды.
  • Тиісті басылымдарда шығара, өз мамандығы шеңберінде зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
  • Концерттік-орындаушылық және педагогикалық қызметті жетілдіре түседі.
  • Қажетті оқу-әдістемелік құжаттаманы, концерттік бағдарламаны әзірлей, кәсіби қызметті жетілдіруге бағытталған репетициялар өткізеді.
  • Отандық және әлем халқының кәсіби музыкасының үздік үлгілерін насихаттап, ағартушылық қызметтерін атқарады.
  • Білім алушыларға әртүрлі конкурстар мен концерттерге қатысу арқылы орындаушылық өнерде кәсіби дайындықты қамтамасыз етеді.
  • Қазіргі заманғы еңбек нарығының жаңартылған талаптары жағдайында одан әрі кәсіби өсу перспективасын болжайды.
Top