Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11101 Туризм в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Туризм саласының ғылыми-педагогикалық және басқарушылық профильді, туризм саласының жоғарғы санаттағы, ғылыми, педагогикалық, басқарушылық және қолданбалы мәселелерін шешуге қабілетті мамандар дайындау: - сыртқы ортаның субъектілерімен өзара әрекеттесуді және функцияаралық әрекеттесуді жүзеге асыру, ресурстық талаптарды жоспарлау, адам ресурстарын басқару, туристік кәсіпорындардағы корпоративтік мәдениетті сақтау, туристік нарыққа талдау жасау, туристік өнімдер мен қызметтерді сатуды басқару; - қазіргі заманғы туристік нарықтың қалыптасуына әсер ететін, оның даму перспективаларын және мазмұнын бағалау арқылы, соңғы ғылыми концепция негізінде ЖОО-дағы туристік бағыттағы пәндерді оқыту; - қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды, деректер базаларын, компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып туристік кәсіпорындарда және мамандандырылған жоғары оқу орындарында жұмыс істеу; - ғылыми жарияланымдарды, есептерді және презентацияларды дайындау арқылы өздерінің ғылыми зерттеулеріне байланысты ғылыми бағыттарды білу,ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және ұсыну
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Туристік нарықтық құрылымы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: практикалық қызметтің негізгі бағыттары бойынша шешім қабылдау үшін туристік нарық туралы білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: туристік нарық ұғымы, оның қасиеттері мен белгілері; туристік нарықтың тұжырымдамасы мен сипаттамасы; оның ерекшеліктері мен үрдістері; туристік тұтыну сұранысы мен ұсынысының географиясы, туристік кәсіпкерлік қызмет моделінің кеңістіктік-уақыттық модификациялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм экономикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: практикалық міндеттерді шешу үшін туризм экономикасы бойынша базалық ғылыми-теориялық білімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: макро-, мезо- және микродеңгейде туризм экономикасы; туризмдегі экономикалық қызметтің негізгі ұғымдары, тұжырымдамалары; әсер ету факторлары; проблемалар және оларды шешу жолдары; туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: инженерлік физика саласындағы кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру үшін басқару психологиясы мен практика негіздерін қолдану. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ұжымдағы тұлғаның мінез-құлықтары мен қызметінің нәтижелерінің өзара байланысы контекстінде өмірлік және кәсіби жағдайларды талдау; 2. техникалық ғылымдар саласындағы SWOT-талдау әдісімен басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық үрдістерін біріктіру және топтастыру; 3. басқару стилін зерттеу негізінде басшының қызметін басқару тиімділігін бағалау; 4. психологиялық климатты және корпоративтік мәдениетті жақсарту бойынша ұйым басшылары мен қызметкерлері үшін эмоциялық жағдайды реттеу техникасы мен тренингтік бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру; 5. бейіндік пәндер сабақтарын өткізу кезінде дәстүрлі және жаңа білім беретін интерактивті технологияларды қолдану. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Басқару психологиясы психологиялық ғылым саласы ретінде. Басқару психологиясының міндеттері мен әдістері. Басқару ғылым және өнер ретінде. Субъект және басқару объектісінің психологиясы. Ұйымдастырушы ретінде басшыға қойылатын психологиялық талаптар. Әлемдегі басқару ғылымының қалыптасу және даму тарихы. Қазіргі басқарудың ерекшелігі мен функциясы. Басқару қарым-қатынас заңдары. Тұлға басқару субъектісі ретінде. Ұйымдастырушылық құрылымдардағы жетекшінің жеке тұлғасы. Қызметкерлерді жалдау және бейімдеу психологиясы. Персоналды ынталандыру психологиясы. Персоналдың еңбек уәждемесіне әсер етудің негізгі құралдары. Қақтығыстарды басқару психологиясы. Іскерлік әңгіме және келіссөздер. Адамдарды басқарудағы наным психологиясы. Контроллингте басқару шешімдерін қабылдау тәсілдерін жіктеу. Дағдарысқа қарсы басқару психологиясы. Ұйымның корпоративтік мәдениеті. Ұжым басқарудың объект және субъектісі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: презентация, баяндама, мақала және диссертация формасында көрсету үшін дайындалған сценарий негізінде өзіндік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылымның даму тенденциялары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару әдістері мен оны қаржыландыру; халықаралық ғылыми қорлар мен ғылым мен білімді қолдау бағдарламалары; ғылыми журналдар рейтингісі; ғылыми құжаттарды басқару, академиялық хат жазу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық-талдау жұмыстарының технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік-саяси және экономикалық үдерістерді болжаумен зерттеу және кәсіпорынның басқару жүйелерін тиімді жұмыс жасауын ұйымдастыру үшін жүйелік сараптау әдістері мен моделдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылады: ақпараттық-талдау жұмысының әдістемелігі, ұйымдастырылуы мен технологиясы; ойлау қызметін тиімді ұйымдастыру әдіс-тәсілдері; шешім қабылдау үдерісіндегі талдаудың орны мен атқаратын рөлі; ақпараттық-талдау жұмысының технологиялық саймандарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм индустриясының теориялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туризм индустриясының мәселелерін зерттеудің теориясы мен әдіснамасын жүйелі түсінуді қалыптастыру үшін арнайы ақпаратты бағалау, теориялау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, туристік салаға қазіргі көзқарастар, туризм индустриясының шекаралары мен құрамы; әлемдік туризмдегі жаһандану процестері; Қазақстандық туризмнің қазіргі жағдайы; туризм персоналын даярлау және қайта даярлау саласындағы саясат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: мәдениет пен философия контекстінде ғылыми бағдарламалардың пайда болу тарихын және прогресін, ғылыми білім құрылымын және оның даму динамикасын, ғылыми этиканы, тәртіптік және пәнаралық зерттеулердің ерекшеліктерін, техникалық ғылымның қазіргі кезеңінде ғылыми іздеу және ғылыми зерттеу бағыттарын зерделеу. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдістері мен бағыттары және ғылымның даму заңдылықтары туралы негізгі мәселелер мен пікірталастарды талдау; 2. өзінің кәсіби қызметі саласында, оның ішінде пәнаралық салаларда зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде жалған ғылыми және қосғылыми білімнің құбылыстары мен дәйектерін сыни бағалау; 3. ізденіс іс-әрекетінің және мәдениетаралық коммуникацияның әртүрлі формаларында өз зерттеулеріне тұжырымды-ұғымдық аппаратты және ғылым философиясының ұғымдарын қолдану; 4. кәсіби қарым-қатынас шеңберінде коммуникативтік және зияткерлік құзыреттілікке ие болу; 5. зерттеу және шығармашылық жобаларда Академиялық этика негіздерін ұстану. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: ғылымның тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық негіздері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі әлемдегі, орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым. Жаңа еуропалық ғылым-ғылымды дамытудың классикалық кезеңі. Негізгі тұжырымдамалар мен бағыттар классикалық емес және постклассикалық емес кезеңі ғылымды дамыту. Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері. Ғылым мамандық ретінде. Ғылым идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясы. Техникалық физикада ғылыми таным қалыптастыру. Қазіргі жаһандық өркениеттің философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризмдегі жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жобаларды жобалау/басқару жұмыстарын ұйымдастыру үшін сынды түрде тиімді шешімдерді бағалау/шығару қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін аспектілер: туризмдегі жобаларды ұйымдастыру, жобалау және басқарудың теориялық-әдістемелік және қолданбалы негіздері; туризмдегі жобаларды ұйымдастыру, жобалау және басқарудың кезеңдері; туризмдегі жобаларды ұйымдастыру, жобалау және басқарудың ресурстік қамтамасыздандырылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңа білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қойылған педагогикалық мақсаттарға жету үшін және оқу үдерісінде студенттермен тиімді қарым-қатынас орнату үшін өз пәндерінің шеңберінде жаңа білім беру технологияларын, инновациялық әдістерді қолдана дағдыларын қалыптастырады. Оқытылады: жоғары мектептің білім беру кеңістігіндегі білім беру технологиялары; ЖОО-да жаңа білім беру технологияларын таңдау және жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектепте туризмді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары мектепте географиялық және туристік пәндерді оқыту үшін оқытудың дәстүрлі және заманауи инновациялық технологияларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: «Туризм» мамандығы бойынша жоғары кәсіби білімнің оқу-әдістемелік кешеннің мазмұны, ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризимдегі инновациялық менеджемент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық жобаларды әзірлеу үшін туризимдегі инновациялық менеджмент әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Оқытылады: туризмдегі инновациялық менеджменттің мән-мағынасы мен мазмұны; басқару объектісі болып табылатын инновациялық қызмет; туризмдегі инновациялық менеджменттің функциялары мен әдістері; туристік өнімді жылжыту мен коммерциализациялаудағы инновациялық үдерістер; туризм саласындағы инновациялық қызметке қоршаған ортаның тигізетін әсері; туристік кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туризмді ұлттық/аймақтық жоспарлау саласында шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін басшылық ережелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмді жоспарлаудың маңызы, тәсілдері, иерархия, құрылымы, ұлттық және аймақтық деңгейде туризмді жоспарлау моделі, стратегиялық және жедел жоспарлау тәжірибесі, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау, туризмді дамытуды қаржыландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы қабылданған халықаралық деңгей жүйесі негізінде күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. кәсіби қызметте тұлғалық дамуы үшін ақпаратты өңдеу және табысты коммуникация мақсатында шетелдік ғылыми-техникалық әдебиетті талдау; 2. шет тілін ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық қызмет салаларында іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде қолдану; 3. қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытудың заманауи интерактивті әдістері мен нысандарын қолдана отырып, дәстүрлі және қашықтықтан оқыту нысандары үшін әртүрлі сабақ түрлерін жүргізу; 4. шет тіліндегі арнайы әдебиетпен, шет тілдегі ақпараттық ресурстармен және қазіргі заманғы компьютерлік аударма бағдарламаларымен өз бетінше жұмыс істеу; 5. ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту, зерттеу нәтижелерін ғылыми мақалалар, баяндамалар және халықаралық конференцияларда сөз сөйлеу үшін презентациялар түрінде ресімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Мәтінді жалпылау және түйіндеу. Ғылыми мәтіндегі байланыс құралдары. Аннотация және реферат жазу кезінде қолданылатын тәсілдер. Аннотация мен реферат арасындағы айырмашылықтар. Кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқу. Хат: оқылған мәтіндерге қысқаша және толық аннотацияларды құрастыру. Академиялық оқу. Ғылыми мәтін. Ғылыми мәтіннің аудармасының ерекшеліктері. Ғылыми мәтіндердің типтері, олардың құрылымы, параграфтау, абзацтарға бөлу. Ғылыми конференцияны талқылау. Аударманың барабарлығы ұғымы. Зерттеу тақырыбы бойынша аутентикалық мақаланың рефераттық мазмұны. Академиялық хат. Жазбаша жұмыстарды ресімдеу ережесі. Ғылыми мақаланы талдау. Ғылыми (академиялық) мәтінді құрудың негізгі принциптері. Дәйексөз, библиографияны құру. Халықаралық конференциялардың жарияланымдарын, тезистерін зерттеу. Ғылыми баяндама мен презентацияны дайындаудың негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының қарым-қатынасының коммуникативтік технологияларын пайдалана отырып, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету; 2. әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан түрлері үшін әртүрлі оқыту мен заманауи интерактивті әдістерді қолдана отырып, сабақ түрлерін өз бетінше өткізу; 3. инновациялық білім беру үдерісін жүргізудің психологиялық негіздері мен педагогиканың заманауи талаптарын ескере отырып, оқыту үшін бейіндік пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; 4. білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 5. алынған нәтижелерді қорытындылайды және оларға баға береді, зерттеу нәтижелерін байқаудан өткізу және оларды практикалық педагогикалық қызметке бейімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобаларды іске асыру кезінде адам ресурстарын басқару және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: - адам ресурстарын басқарудың мәнін, персоналды басқарудың негізгі әдістерін түсіндіру; - кадрлық қызметтің функцияларын анықтау, компания қызметкерлерін жоспарлау, іздеу, дамыту және ынталандыру; - компания персоналын басқару және жоспарлау әдістерін талдау; - кадрларды іріктеу және орналастыру процестерін талдау; - персоналды оқыту, мансаптық өсуді жоспарлау, персоналды ынталандыру әдістерін қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: - адам ресурстарын басқарудың мәні; - басқару әдістері мен принциптері; - қызметкерлерді жоспарлау, қажетті кадрларды іздеу көздері; - кадрларды іріктеу және орналастыру; - компания қызметкерлерін оқытудың заманауи әдістері; - адам ресурстарын басқарудың шетелдік тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туристік аумақ маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: аумақтарды тауарлық категориялар ретінде, олардың имидждік, инвестициялық, туристік және әлеуметтік тартылымдығын ескеріп, жылжыту қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады:туристік территориялардың маркетинг жүйесі; өнім ретіндегі туристік дестинация; аймақтың туристік өнімінің деңгейлері; аймақтық туристік өнімді қалыптастырудың және жылжытудың кешендік тетігі; туристік территорияны жылжытудың негізгі формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмдегі картографиялық моделдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ГАЖ-қосымшалар арқылы компьютерлік моделдеу үшін компоненттік, инвентарлық, кешендік (интегралдық) карталарды құрастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: картографиялық моделдерді құрастыру қағидалары; кеңістік-белгілік моделдер ретінде карталарды құрастыру кезеңдері; карталарды құрастырудың негізгі әдістері; ГАЖ-де туристік және рекреациялық шаруашылықтың картографиялық қамтамасыздануы; қазіргі заманғы ГАЖ арқылы картографиялық моделдерді жасау; ГАЖ-технологияларының негіздері; Казақстанның туристік саласындағы картографиялық моделдеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмдегі тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туристік қызметті ұйымдастыру кезінде болжаудың, бағалаудың, жоспарлаудың, тәуекелдерді басқарудың ғылыми-негізделген әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: тәуекелдерді анықтаудың және бағалаудың теориялық негіздері, факторлар, негізгі ұғымдар, сыныптау тәсілдері, туризмдегі тәуекелдерді талдау, бағалау, болжау, басқару әдістері; туризмдегі тәуекелдерді азайту, сақтандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмдегі логистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туристік өнімді қалыптастыру, жылжыту және сату кезіндегі ағымдық үдерістерді оңтайландыруды жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: логистика ұғымы, мән-мағынасы, тұжырымдамасы және функциялары; логистикалық зерттеу және басқару объектілері; туризмдегі логистиканың ақпараттық қамтамасыздандырылуы; логистикалық тізбектерді моделдеу және құрастыру; туризмдегі логистикалық жүйенің әлемдегі қазіргі жай-күйі; Қазақстан Республикасында логистикалық жүйенің қалыптасу үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Туризмдегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметте компьютерлік және мультимедиа-технологияларды қолдана отырып туризмнің арнайы міндеттерін шешу қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми-техникалық ақпарат түрлері; іздестіру жүйелері; деректерді өңдеудің компьютерлік рәсімдері; бағдарламалық өнімдер, географиялық зерттеулерге арналған қосымшалар; географиялық ақпараттық технологиялар; туристік қызметті бағдарламалық қамтамасыз ету; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсынуға арналған компьютерлік технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскерлік және басқару риторикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша іскерлік жанрларды, іскерлік қарым-қатынастағы тілдік этикетті меңгеру қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: сөйлеу әрекетінің түрлері және іскерлік қарым-қатынас түрлері, оның түрлері; сөйлеу әрекетінің нәтижесі ретінде мәтін; сөйлеу техникасы; сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік қарым-қатынас жанрлары, іскерлік қарым-қатынас жағдайларын модельдеу, қарым-қатынастың оңтайлы алгоритмдерін таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    ON2: Ғылыми зерттеулерді өздігінше құру және орындау үшін, туризм саласындағы ғылыми аппаратты және табысты практикалық тәжірибені критикалық түрде бағалайды.

  • Код ON8

    ON8: Кадрлық ресурстарды басқарады, кәсіби және корпоративті мәдениетті қолдайды, мекеме кадрларын іріктеуді, бейімдеуді, ынталандыруды, дамытуды және бақылауды, туризм саласындағы кәсіпорындар мен ұйымдар үшін міндетті талаптар мен стандарттардың сақталуын ұйымдастырады.

  • Код ON11

    ON11: Көп мәдени және шет тілді ортада бизнес-жоспар, презентация, баяндама, мақала, ғылыми баяндама, оқу материалы түрінде өзінің кәсіби идеялары мен қызметінің нәтижелерін ұсынады, туристік өнімді жылжыту бойынша жарнамалық іс-шараларды жүзеге асырады.

  • Код ON1

    ON1: Жаңа және бейтаныс контексттердегі, көп мәдениетті және шет тілдік ортадағы ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін, туризм саласындағы қазіргі заманғы білім, ғылыми түсініктер мен теорияларды түсіндіреді.

  • Код ON5

    ON5: Жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып, заманауи ғылыми концепциялар негізінде, актуалды ғылыми мазмұны бар оқу курсының бағдарламасын әзірлейді және кәсіби туристік пәндерді оқытады.

  • Код ON9

    ON9: Бәсекеге қабілетті, көп мәдениетті, шет тілді ортада туристік қызметті болжау, жоспарлау және басқару үшін нарықтық талдау жүргізеді, туризм теориясы мен тәжірибесінің соңғы жетістіктерін қолданады.

  • Код ON12

    ON12: Өзінің дамуын басқарады, оқу дайындығының деңгейін бағалайды, дербес жеке, кәсіби, практикалық, ғылыми, педагогикалық іс-әрекетті және біліктілікті жоғарылату жолын қалыптастырады

  • Код ON4

    ON4: Педагогикалық этика мен әлеуметтік құндылықтар жүйесіне сәйкес кәсіби білімнің жоғары мектебінің оқу процесінде ғылыми және кәсіби білімді біріктіреді.

  • Код ON6

    ON6: Іскерлік этика негізінде туристік кәсіпорында оқыту, құжаттама жасау, сату және бизнес-процестерді басқару барысында тиімді коммуникацияларды, интерактивті өзара байланысты және мүдделі тараптармен әрекеттесуді жүзеге асырады

  • Код ON10

    ON10: Ақпаратты басқарады, кәсіби, педагогикалық, практикалық міндеттерді шешу үшін тиімді, креативті, біріктірілген ақпараттық ресурстар мен технологияларды, ГАЖ және GDS бағдарламаларды қолданады.

  • Код ON3

    ON3: Объектінің сипаты мен туризм саласындағы ғылыми бағыттың әдістемесіне сәйкес өзіндік зерттеу әдістерінің жүйесін дұрыс таңдайды.

  • Код ON7

    ON7: Ресурстарға қажеттілікті жоспарлауды, туристік кәсіпорын қызметінің әр түрлі түрлеріне кешенді экономикалық талдау жүргізуді жүзеге асырады, экономикалық қызметтің тиімділігі мен туристік қызметтердің сапасын жақсарту жөніндегі шараларды әзірлейді.

7M11101 Туризм
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M11101 Туризм
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм-экология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 7M11101 Туризм
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм 7M11101
Магистратура

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
ОП 7M11101. Туризм саласындағы инновациялық зерттеулер
Магистратура

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M11101 Туризм НП-2
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M11101 Туризм және қонақжайлылық
Магистратура

Нархоз Университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top