Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Саяхат журналистикасы
    Несиелер: 1

    Журналистикадағы танымал бағыттардың бірі – саяхат және туризм журналистикасының аспектілерін зерттеу. Зерттеу әдіснамасы БАҚ-да басқа елдер мен халықтар туралы білімді жетілдіру маңызды құрал екенін, олардың ұлтаралық қарым-қатынастағы рөліне негізделген. БАҚ жүйесіндегі осы бағыттың орнын анықтаумен және оның тарихын бақылаумен қатар, бүгінгі трэвел-журналистикада жаһанданудың өзекті мәселелері контексіндегі проблемаларына, трэвел-журналистиканың интегративті-коммуникациялық функциясының мәніне және оның нарықтық бағыттағы орнына практикалық тұрғыда баға беріледі.

    Селективті тәртіп
  • Бизнес басылымдардағы әлеуметтік мазмұн
    Несиелер: 5

    Курс екі бағытты қамтиды: бизнес-аудиторияға бағытталған түрлі әлеуметтік желілер үшін жарияланымдарды әзірлеу ерекшеліктерін және іскерлік салада әлеуметтік маңызды ақпаратты құру ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
  • PR негіздері
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында студент аудиторияның ақпараттық қажеттіліктерін анықтауды және онымен жұмыс істеуді, қоғаммен байланысу технологияларын, коммуникациялық стратегияларды меңгеруді үйренеді.: – өндірістік қызмет негіздерін білу; - құқықтық және этикалық реттегіштерді тәжірибеде қолдана білу; - проблемалық жағдайларды біржола шешу дағдысының болуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты даму мақсаттары: журналистік аспект
    Несиелер: 3

    Пән ғаламшардың тұрақты даму бағдарламасын, кедейшілікті жоюға, ғаламшардың ресурстарын сақтауға және әл-ауқатты қамтамасыз етуге бағытталған 17 мақсаттарды оқытады. Әрбір мақсат қол жеткізілуі тиіс бірқатар көрсеткіштерді қамтиды . Оларға қол жеткізу үшін үкіметтердің, азаматтық қоғам мен бизнестің, бұқаралық ақпарат құралдарының қоғамдық пікірді қалыптастырудағы құралы ретінде бірлескен күш-жігері қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Телерадиожурналистика
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында студент телевизияның және радиожурналистиканың ерекшеліктерін оқып, жаңалықтар контентін құруды меңгереді. Жаңалықтарды іріктеу принциптері. Курс ақпаратты іріктеу технологиясы және мәтінді дұрыс құру бойынша білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Оқу практикасы. Студенттердің ғылыми-теориялық білімдерін тереңдету және бекіту, практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру, қазіргі журналистік технологиялармен құрал-жабдықтармен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • SMM, MMM, SEO оңтайландыру және жаңа медиа
    Несиелер: 5

    Бұл курс сандық технологиялардағы, әлеуметтік желілердегі және басқа медиа-арналардағы бірқатар маркетингтік процестерді түсініп, үйренуді қалыптастырады.. Пән аясында студенттер мақсаттар қойып, сатып алушының тұлғасымен және тұтынушылардың мінез-құлқымен танысады. Сандық құралдарды пайдалану: әлеуметтік желілер, мессенджерлер, нәтижелерді талдау және бағалау, сондай-ақ әртүрлі арналар үшін SMM, SEO және MMМ стратегиялары мен тактикасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық фотосурет
    Несиелер: 1

    Фотосурет дәстүрлі баспа, БАҚ және интернет басылымдарының ажырамас бөлігі болып табылады. Қазіргі заманғы аппаратура мен бағдарламалардың әлеуетті мүмкіндіктерін дұрыс пайдалану фотосуреттерді өңдеуге (мысалы, Photoshop немесе Lightroom), жарқын, әсем бейнелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Осы пән барысында студенттер университеттің студенттік өмірін мысалға алып, фоторепортаждар жасау арқылы тәжірибе алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Журналистиканың жанрлық формалары мен функциялары
    Несиелер: 1

    Журналистиканың әлеуметтік институт ретіндегі дамуы үнемі қозғалыста болады, сонымен қатар публицистикалық жанрлар да өзгеріп отырады, медиадискурсқа қатысу қоғамның уақыты мен қажеттіліктеріне тікелей байланысты. Болашақ журналистерге жанрлық әртүрліліктің барлық спектрі бойынша шығармашылық әлеуетті жүзеге асыра білу және олардың функционалдық мақсатын түсіну өте маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Бұл курс шет тілінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру үшін шет тілін үйретуден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ТВ бизнес жаңалықтары. Тәжірибелік жұмыс
    Несиелер: 4

    Телеарнаның жаңалықтар бөлімі жұмысының принциптерін үйрену. Студенттерді телевизиялық жаңалықтар сюжетін жасауға, телематериалдарды өңдеуге, жаңалықтар топтамасын дайындауға үйрету. Курс студенттерге жаңалықтар материалдарын дайындау, монтаждау және эфирдің жалпы заңдылықтарын игеруге көмектесу үшін бағытталған. Қолданбалы, практикалық сипатқа ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Газет және журнал журналистикасы
    Несиелер: 1

    Масс-медиа дамуының заманауи тенденциялары бір интернет-платформада (бір news-room'а аясында) БАҚ-тың барлық дәстүрлі түрлерін біріктіретін конвергенттік журналистика саласына бағытталған. Сондай-ақ, газеттер мен журналдар әлі күнге дейін жоғалып кеткен жоқ және болашақта өмір сүруін жалғастыратын болады, сондықтан журналистерге баспа медиаөнімдерін өндіру процесін таныстырып, газет пен журнал журналистерінің кәсіби қызметіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру өте маңызды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өндірістік тәжірибесі
    Несиелер: 12

    Өндірісте өз қызметін ұйымдастыру. Өндірісте практикалық дағдыларды алу, кәсіби міндеттерді орындау әдістері мен тәсілдерін анықтау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Web журналистика: сторителлинг, лонгрид
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді «лонгрид» әдісін пайдалану арқылы көлемді талдамалы журналистік материал дайындауға бағыттайды және журналистік материалдарды жазу барысында ақпараттарды жинақтау, талдау, мәтін құрылымын дұрыс жасау дағдыларын қалыптастыра отырып, мультимедиалық медиа-өнім жасауға үйретеді. Студенттер мәтінді арнайы платформа арқылы монтаж жасауға үйренеді. Ол оқырманға мәтіннің мазмұны және мультимедиалық элементтер арқылы тақырыпты терең түсінуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі PR технологиялары
    Несиелер: 4

    Қоғамдық қатынастардың технологиялары белгілі бір уақытта ұйымның мақсаттары мен міндеттерін оңтайлы және тиімді іске асыруға бағытталған дәйекті рәсімдер, әртүрлі әдістер мен іс-шаралар жиынтығын қамтиды. Арнайы бағытталған коммуникациялар арқылы басқарылатын адамдардың мінез-құлқы, сана-сезімі және сана-сезімі қоғаммен байланыс технологияларының объектісі ретінде қарастырылуы мүмкін.Пән PR-құралдарын, қоғаммен байланыс технологияларын, компанияның немесе өнімнің имиджін құру әдістерін, компанияның беделін басқаруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дизайн және басылымдарды безендіру
    Несиелер: 4

    Пән заманауи баспа және интернет-БАҚ дизайны туралы, дизайнердің және беттеушінің заманауи БАҚ-та іскерлік тақырыптағы жұмыс нысандары мен әдістері туралы нақты түсінік алуға бағытталған. Курс сондай-ақ, алынған білімді халықаралық БАҚ-та кәсіби журналистік қызметтің міндеттерін шешу үшін қолдану дағдысын қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Телеөндіріс 2: практикум
    Несиелер: 1

    Телеарнаның жаңалықтар бөлімі жұмысының принциптерін үйрену. Студенттерді телевизиялық жаңалықтарға арналған сюжеттер жасауға, телематериалдарды өңдеуге, жаңалықтар топтамасын дайындауға үйрету. Курс студенттерге жаңалықтарға арналған материалдар дайындауға, құрастыруға және эфирдің жалпы заңдылықтарын игеруге көмектесу үшін бағытталған. Қолданбалы, практикалық сипатқа ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Радиохабарлар дайындау
    Несиелер: 1

    Курстың мақсаты – студенттерді радиобағдарламалар жасауға және тікелей эфирде дұрыс жұмыс істеуге үйрету. Хабарларды тарата білу, сондай-ақ радио жанрын және формасын талдай білу, радио хабарлар таратудың қажетті форматында практикалық тапсырмаларды орындау, онлайн - хабар тарату ерекшелігін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлық маркетинг және жарнама
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде жарнамалық және маркетингтік қызметті, тиімді пайдалануды, жарнамалық материалдарды жасауды үйретеді. интернетте медиаөнімдерді дамыту туралы қажетті білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Журналистиканың құқықтық негіздері және медиа этикасы
    Несиелер: 4

    Студенттерді қазіргі заманғы әлемдік БАҚ даму үрдістерімен, жаңа БАҚ құру әдістемесімен, басқару технологияларымен және халықаралық басылымдарға арналған мәтін жасау ерекшеліктерімен таныстыру. Курс аясында қазіргі заманғы медиаиндустрияның трендтерін талдауға, әлемдік ақпараттық агенттіктер мен медиакорпорацияларды таныстыруға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Үлкен деректерді талдау 1
    Несиелер: 1

    Пәндерді меңгеру тапсырмалары жүйе талдау әдістерін қолдана отырып және R-Studio бағдарламасын пайдалану арқылы үлкен деректерді талдау бойынша кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Имиджмейкер
    Несиелер: 4

    Пән сізге жеке тұлғаның, компанияның, өнімнің және т.б. имиджін құруға үйретеді. Сананың орнында өмір сүретін объектінің бейнесі немесе бейнесі «имидж» ұғымымен байланысты. Студенттер компания имиджін, жеке тұлғаны құрудың технологиялары мен құралдарын игереді. Беделді имидж - бұл курстың құрамдас бөлігі. Саяси имидж жасаушы - саяси имиджді жасайтын тұлға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар: ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 3

    Курс жаһандық саясат пен ақпараттық қауіпсіздіктің барлық негізгі элементтерін жан-жақты қамтуды қамтамасыз етуге бағытталған. Ол демократияның және авторитаризмнің экономикалық және саяси проблемаларын, саяси және ақпараттық механизмдерді, жаһандық және ұлттық жанжалдар, тірі қалу, ұлтшылдық, сепаратизм және терроризм, саяси және ақпараттық даму, ұлттық саясат пен қауіпсіздік мәселелерін қарастырады. Ақыр соңында, бұл курс жаһандық саясат пен ақпараттық қауіпсіздіктің әр түрлі жаңа үрдістерін нақты мысалдармен талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Менеджмент және PR бренд
    Несиелер: 5

    Студенттерге брендті құру және жылжыту, коммуникативтік қатынастар жүйесінде имиджді басқару ерекшеліктері, технологиялары туралы нақты түсінік беру, қазіргі заманғы беделдік технологиялармен таныстыру және корпоративтік PR-да коммуникация құралдары мен коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік желілер және тікелей эфир (тікелей эфир)
    Несиелер: 1

    Курста желілік журналистиканың ерекшеліктерімен, желідегі жұмыс әдістерімен, блог-посттарды құрудың шығармашылық үдерісімен танысуға болады. Сондай-ақ, желілік басылым формаларын, веб-журналистің мінез-құлқын реттейтін кәсіби-этикалық ережелер мен нормаларды зерттеу кіреді. Оқыту бағдарламасында – блог журналистикасы жұмысының ерекшеліктерін, ақпаратты ұйымдастыру заңдарын, табысты интернет жобаларды құру принциптері оқытылатын практикалық және дәрістік сабақтар өткізіледі. Блогосфера ерекшеліктерін меңгеру шарттары; қажетті ақпаратты өңдеу және трансляциялау тәсілдері ; жаңа медиа және олардың қасиеттерін дамытуға бағытталған қазіргі заманғы медиакеңістікте болып жатқан процестер оқытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи әлемдік масс-медиа
    Несиелер: 4

    Студенттерді қазіргі заманғы әлемдік БАҚ даму үрдістерімен, жаңа БАҚ құру әдістемесімен, басқару технологияларымен және халықаралық басылымдарға арналған мәтін жасау ерекшеліктерімен таныстыру. Курс аясында қазіргі заманғы медиаиндустрияның трендтерін талдауға, әлемдік ақпараттық агенттіктер мен медиакорпорацияларды таныстыруға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел журналистикасының тарихы
    Несиелер: 1

    Журналистиканың әлеуметтік институт ретінде пайда болу тарихын білу, сондай-ақ шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарының даму кезеңдерінің тұтас бейнесін оқыту болашақ журналистердің кәсіби құзыреттілігі мен жалпы эрудициясының жоғары деңгейіне кепілдік беріп қана қоймай, масс-медианың функционалдық ерекшеліктері мен қазіргі жанрлық әртүрліліктің қалыптасу динамикасын терең түсінуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономикалық теорияға кіріспе
    Несиелер: 1

    Курс экономикалық қатынастардың принциптері мен заңдылықтарына шолу жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дата журналистика
    Несиелер: 4

    Пән ашық деректер базасымен жұмыс істеуге – деректер негізінде контентті жинау, талдау, жүйелеу, құру, деректерді талдай білу және статистиканы өңдеу, сондай-ақ веб-аналитиканы білуге үйретеді. (Google Analytics, Яндекс, Метрика) Шетелдік және отандық медиалық материалдарды жүйелей білуге баулиды. Алынған материалды қызықты медиатекст немесе инфографика түрінде ресімдеу. Журналистикамен жұмыс істеу әдістерін, әртүрлі деректер түрлерін пайдалану қажет материалдарды жасаудың шығармашылық процесін үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Blogging және PR мәтіндерін жасау
    Несиелер: 4

    Студенттердің Қазақстан мен әлемде экономиканың дамуы туралы, экономикалық мәселелер туралы жазатын журналист қызметінде кәсіби әдістерді қолдану ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың міндеттеріне экономикалық журналистиканың ерекшеліктерін, экономика тақырыптарына ақпарат беру әдістерін, журналистің экономикалық тақырып бойынша жұмыс істеу процесін, экономикалық ақпараттың әр түрлі көздерімен жұмыс істеу дағдыларын зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бизнес-аналитикалық бағдарламаларды құру
    Несиелер: 5

    Пән бизнес-үдерістер жүйесі, мақсатты аудиторияның және арнайы журналистік құралдардың мүдделері түрінде ұйымдардың қызметі туралы білім негізінде түрлі коммуникациялық арналарда бизнес – бағдарламаларды құру технологиялары мен әдістерін үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Авторлық бағдарламалар
    Несиелер: 1

    Дәстүрлі телевизиялық авторлық бағдарламалар қазіргі таңда интернеттегі кеңістікті, атап айтқанда, Youtube сияқты танымал видеотұғырларды жаулап алады. Өз кезегінде авторлық тақырыптық бейнеблогтардың сапасы қарқынды өсіп келеді. Осылайша аудиторияны қамту мүмкіндігі кеңейтілген, ал қазіргі заманғы гаджеттер барынша қолжетімді болғандықтан бейне-контентті құру мүмкіндігі едәуір жеңіл. Бұл пән практикалық сипатқа ие және студенттер өздерінің авторлық жобаларын жасауға тырысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медиа бизнесті ұйымдастыру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Медиакәсіпорынды құру ерекшелігі. Қоғамға ақпараттық қызмет көрсетуді және оның ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді , мектеп кәсіпорнын құру және басқару арқылы азаматтарға осы үшін қажетті барлық ақпаратты ұсыну. Курс барлық құқықтық және экономикалық алғышарттарды ескере отырып, БАҚ-тың жұмыс істеуі үшін қажетті қаражат табатын кəсіпорындарды мəртебесі бойынша редакцияның қызметімен қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мемлекеттік және коммерциялық құрылымдардың баспасөз қызметі
    Несиелер: 1

    Студенттерге әлеуметтік қызметтің ерекше және ерекше түрі ретінде қоғаммен байланыстың ақпараттық негіздері туралы түсінік беру; баспасөз-рилейшнз қазіргі заманғы жүйесімен, олардың ерекшеліктері мен қызмет ету ерекшеліктерімен танысу; барлық түрдегі және деңгейдегі БАҚ өкілдерімен, сондай-ақ ішкі корпоративтік коммуникациялар контекстінде жұртшылықпен байланыс жөніндегі маманның іскерлік қарым-қатынасының практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу сондай-ақ отандық БАҚ-тың барлық түрлері мен типтерінің қазіргі заманғы қызмет ету жүйесі туралы жүйелі білім алуды ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • экологиялық журналистика
    Несиелер: 4

    пән елдің, әлемдік экономиканың экологиялық проблемаларын көрсетеді. Студент проблемаларды көруге, зерттеу жүргізуге, сараптама жүргізуге және қоршаған ортаға қатысты мәселелерді қоғаммен байланыстыруға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ журналистикасының тарихы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді отандық журналистиканың тарихымен таныстырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қазақ журналистикасының тарихын, отандық публицистиканың негізін қалаушыларды, әртүрлі тарихи кезеңдердегі журналистиканың дамуы туралы түсінікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Деректерді бақылау және троллинг
    Несиелер: 1

    Ақпараттық қоғамның жағдайында көптеген тәуекелдер мен қауіп-қатерлер, ақпараттың үлкен көлемі болған жағдайда, шын мәнінде сенімді ақпаратпен шарлау, қабылдау және өңдеу қиынға соғуда. Ақпараттық қоғамның әлеуеті ағарту үшін де, адамның сана-сезімін және мінез-құлқымен айналысу үшін де пайдаланылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Саясат және журналистика
    Несиелер: 1

    Курс мемлекеттердің саяси құрылымдарының үрдістерін, саяси институттардың жұмыс істеуін, қазіргі заманғы геосаясаттың негізгі мәселелерін білуге бағытталған. Нәтижесінде студент қазіргі заманғы қоғамның өміріндегі саяси рөлі мен орнын, саяси процестердің табиғаты мен түрлерін, саяси қақтығыстар мен олардың себептерін және оларды басқару әдістерін, саяси технологиялардың сипаты мен мазмұнын, саяси білімнің бар парадигмаларын, саяси талдай білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиа қамту
    Несиелер: 1

    Экономикалық ақпаратты БАҚ-тың көмегімен өндіру мен таратуды зерттеу, олардың жиынтығы Экономикалық журналистика функцияларын орындаған жағдайда әлеуметтік жүйе (медиажүйе), немесе, егер БАҚ-ты нарықтық экономика субъектісі ретінде қарайтын болса, медиакәсіпорындар жүйесі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 2

    Курс орыс тілінің ғылыми стилін меңгерудің білімін, іскерлігін және дағдыларын белсендендіру мен тереңдетуге, кәсіби тілдік құзыреттілікті қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Диплом алдындағы тәжірибе
    Несиелер: 5

    Орындалған дипломдық жобалау бейіні бойынша өзінің журналистік өнімін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON5

    Мамандандырылған медиаөнімдерді құру және маркетингтік ілгерілеу тәсілдерін меңгеру: ақпараттық материалды қабылдаудың сенімді ортасын құру үшін практикалық дағдыларды қолдану, өз аудиториясымен жұмыс істей білу, қазіргі заманғы сандық журналистикаға инновациялық тәсілдер саласындағы білімді, оның ішінде дәстүрлі жанрлардың ерекшелігін және қазіргі заманғы жанр қалыптастырушы факторларға қойылатын талаптарды қолдана отырып пайдалану.

  • Код ON7

    Медиатекстерді талдай білу, бағалау, дайындау және редакциялау, сапалы контент жасау үшін әдеби және кәсіби тіл нормаларына ие БАҚ-та қабылданған әртүрлі типтегі нормаларға, стандарттарға сәйкес журналистік материалдарды келтіре білу және жасай білу; қазіргі ақпараттық қоғам қызметінің негізгі принциптерін түсіну, заманауи ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәнін және маңыздылығын түсіну, бұқаралық ақпарат құралдарын ұйымдастыру мен басқарудағы шетелдік тәжірибені талдау және оны Қазақстан мүмкіндігінде қолдану жолдарын білу.

  • Код ON13

    Заманауи экономикалық концепцияларды, ақпараттық кәсіпорындарды ұйымдастырудың жаңа нысандарын, бизнес-коммуникацияның қазіргі заманғы жүйесін білу, қазіргі заманғы бизнес-ортаны және әлеуметтік маркетингті талдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON1

    Кәсіби мамандану жағдайында журналистік материалдарды дайындаудың қажетті стратегиясын анықтау, қазіргі заманғы БАҚ-тың білімі мен техникасына сәйкес материалдарды жасай алу, кәсіби тақырыптарды жариялау үшін қажетті ақпаратпен жұмыс істеу, Бизнес-журналистика, SMM және PR саласындағы материалдардың ерекшелігі үшін қолданылатын кәсіби қызметтің тәсілдері мен құралдарын сынақтан өткізу.

  • Код ON2

    Журналистік туындыны жасауға қажетті компьютерлік бағдарламаларды қолданып, жанрлық материалдарды жасаудың әртүрлі форматы бойынша технологиялық білімді пайдалану қабілеті: қазіргі ақпараттық нарықта сұранысқа ие журналистік материалдардың құрылымы мен форматтары, бизнес-журналистика тақырыбын баяндаудың негізгі ережелері; контентті және мамандандырылған ақпаратты ілгерілету үшін технологияны қолдану.

  • Код ON6

    Өндірістік жұмыстарды ұйымдастыруда, жобаны құруда және басқаруда, ұжымды басқаруда, команда мақсаттарын қалыптастыруға ықпал ету, мақсатқа жету үшін қажетті бағытта оның әлеуметтік-психологиялық климатына әсер ету, нәтижелердің сапасын бағалау, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу қабілеті.

  • Код ON10

    Кәсіби саладағы білім, тіл және аппаратты пайдалана отырып, кәсіби қызметтің жағдайын және жағдайларын талдау мүмкіндігі; іскерлік журналистика, SMM және PR талаптары контексіндегі заманауи БАҚ мәселелерінің дағдыларын иеленеді; кәсіби қызметтің әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік жағдайларын бағалау; осы саладағы негізгі құқықтық түсініктерге ие болу, олардың жұмысындағы құқықтық құжаттарды пайдалану мүмкіндігі; кәсіби және корпоративтік этиканы терең білу.

  • Код ON15

    Сайт дизайнында бағдарлану және желілік басылымдар үшін ыңғайлы мәтіндерді жасау, іздеу жүйелері үшін мәтіндерді оңтайландыру, SEO-мәтіндерді қалай жазуға машықтану және осы білімді кәсіби қызметте қолдануға дайын болу.

  • Код ON14

    іскерлік басылымдардың типологиясын, іскерлік басылымдардың дизайнының ерекшелігін, PR-құрылымдар қызметінің әдістері мен нысандарын, БАҚ және бизнестің өзара іс-қимыл тәсілдерін білу, бизнес-Журналистика, SMM және PR саласында толыққанды кәсіби қызмет үшін қажетті дағдылар мен біліктерді тәжірибеде көрсету.

  • Код ON8

    Кәсіби қызметтің мәселелері мен жағдайларын талдау қабілеті; тұлғалық-бағдарлы көзқарас тұрғысынан қазіргі заманғы медиалық проблематиканың дағдыларын меңгеру; кәсіби қызметтің әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік жағдайларын бағалау; медиасферадағы Негізгі Заңды түсініктерді меңгеру, өз жұмысында құқықтық құжаттарды қолдана білу; кәсіби және корпоративтік этика саласында терең білім меңгеру, құпия ақпаратты сақтай білу.; кәсіптік-этикалық нормаларды орындау.

  • Код ON11

    Іскерлік-журналистика, SMM және PR саласындағы технологиялық талаптарды және инновациялық әдістерді енгізуді құруға, сипаттауға және қадағалауға қабілеті; ақпараттық материалды қабылдаудың сенімді ортасын құрудың практикалық дағдыларын қолдану, заманауи іскер журналистикаға инновациялық тәсілдер саласында білімді кәсіби пайдалану, дәстүрлі жанрлардың ерекшеліктерін және жанрларды қалыптастыратын қазіргі заманғы факторларға қойылатын талаптарды қолдану.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметте ақпаратты құрудың технологиялық талаптары мен инновациялық әдістерін жасауды, сипаттауды және бақылауды жүзеге асыру қабілеті; кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар бойынша негізгі білімді пайдалану, WorldWideWeb сервисінде ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін білу, әртүрлі дабылды жүйелерде (вербалды, аудио-, бейне-, графика, анимация) медиатұғырларда мультимедиалық ақпаратты жасау және модификациялау.

  • Код ON12

    Бөлінген бюджет шеңберінде әлеуметтік желілерде орналастыруға бағытталған қажетті материалдарды жасау, іскерлік БАҚ үшін, түрлі әлеуметтік алаңдар мен сайттар үшін сапалы контент жасау, фото -, аудио -, бейне, мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, оны құру және медиаплатформаларда орналастыру технологияларын меңгеру қабілеті.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы СМЖ бойынша қазіргі техникалық және шығармашылық талаптарға сәйкес ақпаратты сақтау, өңдеу және жасаудың негізгі технологияларын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын кәсіби қызметте қолдану қабілеті, бейне және аудиосюжеттер, подкасттар жасай білу, кейін Интернетке орналастыру.

  • Код ON9

    Кәсіби мамандану жағдайында журналистік материалдарды дайындаудың дұрыс стратегиясын анықтау, іскерлік журналистика, SMM және PR саласындағы материалдардың ерекшеліктеріне қолданылатын кəсіби қызметтің жолдарын жəне құралдарын сынақтан өткізу үшін қажетті ақпаратпен жұмыс істеу.

Top