Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02302 Аударма ісі в Сулейман Демирел атындағы университет

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Аударма ісі» бакалавриат оқу бағдарламасының мақсаты болашақ мамандардыңжазбаша және ауызша салаларындағы пәндік білімінің іргелі сипатына қол жеткізуге бағытталған кең негізгі кәсіби дайындық болып табылады. Бакалаврды кәсіби қызметтің жалпы интеграцияланған әдіснамасымен қамтамасыз ету, болашақ мамандардың кәсіби шығармашылық қабілеттерін дамыту, білім деңгейін одан әрі жоғарылату қажеттілігін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Оқу және жазу 1
    Несиелер: 5

    Курсты аяқтағаннан кейін студент мынаны істей алуы керек: - В1 деңгейіндегі көркем мәтінді түсіну; - Контексті қолдана отырып, белгісіз сөздердің мағынасын тап және түсін; - әдеби шығарманы ауызша және жазбаша түрде тұжырымдап, олардың көзқарасы мен талдауын; - жаттығудағы тапсырмаларды жауапкершілікпен және шығармашылықпен орындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 1 (B1 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Курсты аяқтағаннан кейін студент дүниетанымға, дінге және дінге, әдебиет пен өнерге, түркі халықтарының тілі мен мәдениетіне, сондай-ақ қазіргі түркітілдес мемлекеттердің халықаралық қатынастарына қатысты әдебиеттерді еркін қолдана алады және өз бетінше оқи алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 1 (А1 деңгей)
    Несиелер: 3

    Курсты аяқтағаннан кейін жазу, сөйлеу, оқу дағдылары, қабілеттерімен бірге түрік тілінің грамматикалық ерекшеліктерін игеріледі, фразеологиялық, терминологиялық сөздер мен сөз тіркестерінің көмегімен тілдік сөздікқорын кеңейтіледі, білімгердің жоғары біліктілігіне оң септігін тигізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі АҒЫЛШЫН - 2 (В1)
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер ағылшын тілін жетік меңгеріп, Intermediate-II деңгейіндегі мәтіндерді оқып, түсінуі керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі АҒЫЛШЫН - 1 (В1)
    Несиелер: 5

    Курс қарқынды тәжірибе арқылы оқу, сөйлеу және жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл курс практикалық тәжірибе жинау тұрғысынан болашақ мамандыққа үлкен әсерін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тыңдау және сөйлеу (Ағылшын) (В1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің тыңдау, айту және сөйлеу түрлерін қолдана отырып, ағылшын тілінде сөйлеу және түсіну қабілетін жетілдіруге бағытталған. Бұл курс студенттердің жетілуіне көмектесу үшін жасалған. коммуникаторлар. Студенттер күнделікті, академиялық және мәдени өмірге қажетті сөйлеу және тыңдау дағдыларын жетілдіреді. Студенттер әр сабаққа қажет жеке, жұптық және топтық жұмыстарға белсенді қатысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 2 (А1 деңгей)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты түрік тілінің грамматикалық білім жүйесін, тілдік коммуникацияның прагматикалық құралдарын меңгертуді, сөйлеу этикасы мен сөйлеу нормасын қалыптастыруды, түрік тілінде еркін сөйлесуді, пікірталасқа, көпшілік алдында сөйлеуге баулу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түрік тілі 4 (А2 деңгей)
    Несиелер: 2

    Түрік тілінде кәсіби қызмет саласында еркін қарым-қатынас жасау, сөйлеу және коммуникациялық құзыреттіліктерді алуға, логикалық дәлелдер келтіруге, заманауи ғылыми материалдарды сыни тұрғыдан талдап бағалауға және пәнаралық салада жаңа идеяларды игеру қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 3 (B2 деңгейі)
    Несиелер: 2

    Осы курстың барысында студенттер өздерінің дағдыларын тәжірибе жүзінде қолдана алады, сонымен қатар білімдерін үнемі көбейтіп отырады. Курс түрік тіліндегі кейбір маңызды етістіктерге, сонымен қатар кейбір жалпы тақырыптарға назар аударады. Курстың мақсаты - қосымша ақпараттарды үнемі қосу арқылы студенттердің қазіргі білімін нығайту. Олар түрік тілінің ережелері мен қыр-сырын біршама тереңдетіп, түрік тілін қызықты ететін ерекше мәдени аспектілерді зерттейді. Курстың соңында студент көптеген жаңа дағдыларға ие болады: - сөйлеу дағдылары - жазу дағдылары - тыңдау Курс оларға жаңа тілдік дағдыларды өмірлік жағдайларда қолдануға сенімділікті арттыруға бағытталған. Студенттер шебер құрастырылған оқу бағдарламасы арқылы ақпаратты тез игере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің функционалдық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты - оқушылардың жазу стилі тұрғысынан жазу сапасын арттыру. Оқушылар сипаттамалық эсселер, технологиялық эсселер, классификациялық эсселер, салыстыру-контрасттық эсселер, себеп-салдарлық эсселер сияқты бірнеше жазушылық жанрлармен танысады. Курс жазбаша қолдануға арналған академиялық тілді меңгеруге және шығаруға бағытталған.   Түпкі мақсаты оқушыларға кейбір курстық жұмыстарға жазбаша тапсырмаларды орындау кезінде немесе тезистерін жазу кезінде жазушылық дағдыларын жақсартуға көмектесу. Пәнді меңгеру нәтижесінде оқушы: • мәтіндердің лексикалық, грамматикалық және үйлесімді құрылымын сипаттай алады • жүйелік функционалдық талдау шеңберін есепке алады • әр түрлі мәтіндерде ағылшын тілінің ресурстары қалай қолданылатынын түсіндіре алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 3 (А2 деңгей)
    Несиелер: 2

    Білімгер кәсіби қызмет саласында стильдік сауаттылықты меңгере алады, ғылыми, іскерлік, баспа мәтіндерін жаза алады, кәсіби деңгейде түпнұсқа дереккөздерден оқи және аудара алады, тілдік қарым-қатынастың прагматикалық құралдарын меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түрік тілі 2 (B1 деңгейі)
    Несиелер: 2

    Осы курстан кейін студенттер күнделікті әңгімелерінде өте жақсы сөйлейді. Сонымен қатар, олар кеңейтілген тақырыптар бойынша сөйлесе алады, жаза алады және сөздікті қолдана отырып газет оқи алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу және жазу 2
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер білуі керек: • әр түрлі стильде эссе жазу (баяндау, сипаттау, түсіндіру, сендіру) • әр түрлі мақсаттар мен аудиторияға жазу • эссе жазу кезінде мәтінді бірізділікке, дәйектілікке, сауаттылыққа үйрету. Жазбаша тапсырмаларда мәтінді өңдеудің қажетті дағдыларын көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу тәжірибесі (бағдарлау)
    Несиелер: 1

    Студент практикажа кәсіби құзіреттілікті (ұйымдастырушылық, коммуникативті, сындарлы, қолданбалы, өзін-өзі тәрбиелеу, пәндік және т.б.) көрсете білуі керек; аударма мен сыни ойлаудың заманауи стратегияларын (технологияларын) қолдану. Сондай-ақ, студент шығармашылық, зерттеушілік, аударма іс-әрекетіне бейімді болуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Неміс тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге тыңдау, оқу, сөйлеу және жазудағы негізгі тілдік дағдыларды, сонымен қатар лексика мен грамматика пәндерін үйренуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар оқушылар: - белгілі бір типтегі қажеттіліктерді қанағаттандыруға бағытталған қарапайым күнделікті тіркестерді және өте қарапайым тіркестерді түсіну және қолдануды. - өзін және басқалармен таныстыру, қай жерде тұратындығы, ол білетін адамдар және қолындағы заттар сияқты жалпы тақырыптар бойынша сұрақтар қойып, оларға жауап беруді. - егер сөйлейтін адам жай және анық сөйлесе және көмектесуге дайын болса, қарапайым сөйлеу дағдыларын дамытуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (В2) - 1
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алады: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылу мен стресстен өздігінен сөйлеу; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - серіктесіңізді ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, олардың көзқарасын қорғауға сендіру; - қосымша ақпарат сұраңыз; - дыбыстық материалды шынайы фондық шуылмен түсіну; - бай лексиканы қолдана білу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Корей тілі
    Несиелер: 5

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті міндеттерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Француз тілі
    Несиелер: 5

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті міндеттерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аударма теориясы
    Несиелер: 5

    Курс аударма іс-әрекетінің теориялық мәселелерін зерттеуге, сондай-ақ олардың аударылған мәтіндерде қолданылуын немесе қолданылуын талдауға бағытталған. Бұл курста аударма теориясының тарихы, тіл, функционалды және когнитивті аударма іс-әрекеттері және олардың аударма кәсібіне әсері сияқты бірнеше негізгі бағыттар қарастырылған. Курс әр түрлі теориялық мәселелерді, аударманың әртүрлі түрлерін, сондай-ақ теориялық білімді аударманың әртүрлі салаларында практикалық қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Түрік тілі
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (екінші) -1 (A1-A2): Қытай тілі
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алады: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылу мен стресстен өздігінен сөйлеу; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - серіктесіңізді ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, олардың көзқарасын қорғауға сендіру; - қосымша ақпарат сұраңыз; - дыбыстық материалды шынайы фондық шуылмен түсіну; - бай лексиканы қолдана білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер төмендегіні істей алулары қажет: - салыстырмалы грамматика мен контрастивті лингвистикада теориялық және практикалық білімді игереді; - бірнеше тілдердің немесе тілдік сорттардың лингвистикалық жүйесін сипаттау және салыстыру қабілетін дамытады; - алған теориялық білімдерін белгілі бір пән бойынша салыстырмалы лингвистика саласында қолдана білулері қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл жүйесі мен құрылымы
    Несиелер: 5

    Курс тілді синтаксистік және стилистикалық талдауға арналған. Атап айтқанда, студент грамматикалық құбылыстарды түсіндіріп, талқылауды үйренеді. В деңгейінде қарастырылған кейбір синтаксистік құрылымдар тереңірек зерттеледі. Сонымен қатар, осы курста синтаксистік құрылымдарды талдаудың жаңа жолдары қарастырылған. Талдаудың жаңа әдістерін және тіл құрылымының әртүрлі проблемалық аспектілерін зерттеп, талқылау курстың маңызды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі(2)- Неміс тілі (А1-A2)
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер: - тікелей қатысы бар тақырыптарға қатысты сөйлемдер мен жиі қолданылатын сөз тіркестерін түсіне алады (мысалы, жеке немесе отбасы туралы негізгі мәліметтер, дүкен, жергілікті география, жұмысқа орналасу). - қарапайым және жоспарлы тапсырмаларда қарапайым және тікелей ақпарат алмасуды қажет ететін коммуникациялық дағдыларды қолдана алады. - өзінің өткен өмір аспектілерін, қоршаған орта және шұғыл шешуді қажет ететін мәселелерді қарапайым түрде сипаттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қолданбалы лингвистика сұрақтары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы лингвистиканы зерттеу - бұл зерттеуге негізделген лингвистикалық теорияны, практиканы және әдіснаманы тілге қатысты міндеттерге немесе проблемаларға қолдану. Қызығушылық танытатын негізгі бағыттар: психолингвистика, социолингвистика, екінші тілді меңгеру (SLA), силлабустар мен курстық жобалау, дискурс. Оқу барысында студенттер барлық тақырыптарды сыни талқылауға қатысады деп күтілуде.Оқыту мен оқудағы балама тәсілдерді талқылауға ашық жағдай жасалады. Оқушылар: • тілді ғылыми тұрғыдан зерттейді • мәліметтер жинап бақылау жасай алады Гипотезаны қалыптастыра және тестілей алады • мүмкін болатын мүмкін емес үлгілерге қарсы болжам жасау. • үлкен көлемдегі мәліметтермен жұмыс істеудің эмпирикалық артықшылығын түсінеді Оның ішінде лингвистикалық талдауда құзіреттілікті дамытады • жеке тілдердің дыбыстық, сөздік және сөйлемдік құрылымын талдау • формалды жүйе ретінде тілді модельдей алады Жалпы академиялық дағдыларды жақсартады: • жазу • пайымдау • проблеманы шешуге / бағыттауға қабілеттілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі(2)- Түрік тілі (А1-A2)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты: - студенттерге кең таралған және әлемдегі ең көне тілдік отбасыларға жататын түрік тілін үйрету, сонымен қатар бұл тілді білім беру және әлеуметтік ортада қарым-қатынас әдісі ретінде пайдалануға мүмкіндік беру. - студенттерге төрт негізгі тілдік дағдыларды: тыңдау, оқу, сөйлеу және жазуды, грамматиканы ескерусіз игеруге мүмкіндік беру. Осы курсты аяқтаған студент үш негізгі шақтарды оқиды (өткен шақ, қазіргі және болашақ). Сонымен қатар, студент күнделікті әңгімелерде оңай сөйлесе алады және қарапайым сұрақтарға жауап бере алады. Осы курстың соңында студенттер күнделікті өмірде еркін сөйлесе алады. Олар кейбір қиын сөз тіркестерін қолдана алады және бірқатар қиын сұрақтарға жауап бере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі(2)- Қытай тілі (А1-A2)
    Несиелер: 5

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті мәселелерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді. Тіл студенттердің ақыл-ой жұмысының мәдениетіне белгілі бір білім беру дағдыларын дамыту арқылы белгілі бір үлесті қосады, мысалы, ақпаратпен жұмыс жасау, сөздіктерді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс лексикологияның және теориялық грамматиканың негізгі тақырыптарын қамтиды: сөзжасам, фразеология, қарыз алу, семасиология, неология, лексикография, ағылшын сөздігінің аймақтық түрлері, дәстүрлі грамматикалық сипаттама мен терминдер, ағылшын сөйлемдерінің композициялық құрылымын лингвистикалық растау, тұжырымдамалар мен сөйлеудің функционалды бөліктері. Ол сонымен қатар фонетикалық жүйенің кейбір негіздерін қамтиды және ағылшын тілінің тарихы туралы жалпы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі(2)- Француз тілі (А1-A2)
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты студенттердің француз тіліне деген сенімі артып, қарым-қатынас жасауына мүмкіндік береді. Француз тілінде сөйлеу және түсіну қабілеті студенттерге әлемдегі француз тілді адамдармен қарым-қатынас жасауға, олардың мәдениеттерінің тарихы мен эволюциясын түсінуге және бағалауға, жұмыс күшінің бәсекеге қабілеттілігін дамытып, капиталдандыруға мүмкіндік береді. Екінші тіл ретінде барлық француз тілдерінде студенттер FSL оқу жоспары бойынша: - әр түрлі әлеуметтік және білім беру орталарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін француз тілін қолдануды үйренеді; - француз тілді ел, оның ресми тілдері және басқа мәдениеттер туралы білім алады; - әлемдік қауымдастықтың өзара байланысы мен өзара тәуелділігін бағалай білу және тану; - өз бетінше және топта жұмыс істейтіндіктен, жеке жаттығуларға жауап беруді үйренеді; - тіл үйренудің тиімді стратегияларын қолдануды үйренеді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (B2)-2
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - коммуникативті және академиялық мақсатта оқушылардың оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту. Бұл курста барлық 4 дағдыға бірдей мән беріледі. Курс тек тәжірибелік сабақтардан тұрады. Курс барысында студенттер: негізгі грамматикалық құрылым туралы білімдеріңізді кеңейту; / әр түрлі уақытты қолдану; / тақырыптық лексикалық аудандарды жүйелі түрде кеңейту; / префикстер мен жұрнақтарды қосу арқылы жаңа сөздер құрастыру; / жаңа лексиканы дұрыс айтуға дағдыландыру; / жаңа сөздікті практикада қолдану; / ережелер мен үлгіні білу;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі(2)- Корей тілі (А1-A2)
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі(4)- Корей тілі (A2-B1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс корей тілін үйреніп, қарапайым сөйлемдерді меңгерген студенттерге арналған. Сондықтан бұл курс студенттердің корей тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады және оларға корей мәдениеті туралы қосымша ақпарат береді. Бұл курста студенттер корей тіліндегі фразалар, сәлемдесулер, сөздік қорлар, сандар, емле және грамматика туралы түсініктерін жетілдіреді. Бұл курс тек мәдениетті түсіндіру мен таныстырудан ғана емес, сонымен қатар корей тілімен байланысты іс-шаралардан тұрады. Курстың соңында студенттер мыналарды орындай алады: - Корей мәдениеті туралы түсінікті қолдану - негізгі сөздерді біліп, жай сөйлемдерде қолдана білу - Корей мәдениетінің тәжірибесі туралы пікірталасқа қатысу - Кәріс тілінде сөйлесу дағдыларын жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың соңында студенттер төмендегіні істей алуы керек: - іскери жағдайларда тиімді презентациялар жасау - келіссөздер тілін дұрыс қолдана білу - іскери кездесулерде сенімді және тиімді сөйлесу - ресми, іскери және сөйлесім контекстіндегі мамандандырылған сөздікті пайдалану - іскери хат алмасу, жазбалар, электрондық хаттар мен іскери хаттар, сонымен қатар іскери мақалалар мен эсселердің ерекшеліктерін ажырата білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілі(4)- Түрік тілі (A2-B1)
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді арнайы пәндер бойынша оқу процесінде түрік тілін қолдануға дайындайды. Курстың соңында студенттер өздері оқыған пән аясында шет (түрік) тілін қолдана алады. Cтуденттер шетелдік ғылыми журналдарда жариялау үшін түрік тілінде ғылыми мақалалар жазуға, халықаралық конференцияларға қатысуға және шетелдік әріптестерімен байланыс орнатуға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілі(4)- Француз тілі (A2-B1)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің мәдениаралық қарым-қатынасын және кәсіби дағдыларын дамыту, сонымен қатар A2 деңгейінде француз тілінде сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Курс негізінен практикалық жаттығулардан тұрады. Курс барысында студенттер француз тілін үйреніп, тілдік дағдыларын дамыта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қаржы мәтіндер аударма техникасы (Қазақ/Орыс/Ағылшын тілдері)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екі тілді спикерлерді аударма әдістерімен таныстырады және практикалық аударма дағдыларын дамытады. Студенттер тілдің негізгі айырмашылықтарымен және аударма принциптерімен танысады. Теориялық тұжырымдамаларды, салыстырмалы лингвистика, талдау және жүйелі аударма жаттығуларының шеберлігі арқасында студенттер мәтіндерді қазақ / орыс тілдерінен ағылшын тіліне және ағылшын тілінен қазақ / орыс тілдеріне қалай аударуды үйренеді. Студенттер аударма дискурсының тарихы туралы біледі, оның негізінде осы қызмет туралы қазіргі заманғы түсінік қалыптасқан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы әдеби үрдістер мен жанрлар
    Несиелер: 5

    Курс батыс және батыс емес әдеби дәстүрлердің таңдалған ұлы туындыларының әдеби, мәдени және адамдық маңыздылығын зерделеуге және ескеруге баса назар аударады. Сыныптың маңызды мақсаты - әртүрлі мәдени дәстүрлерді біріктіретін шығармаларды мәдени / тарихи контекстегі және тұрақты адами құндылықтар туралы түсінікті насихаттау. Курстың педагогикасы мәдени әртүрлілік шеңберіндегі сыни ойлау мен жазуға, сонымен қатар салыстырмалы және пәнаралық талдауға ерекше көңіл бөледі. Курс ҚР университеттерінің шетел филологиясы кафедраларына арналған және келесі аспектілерден тұрады: Ежелгі Греция әдебиеті; Ежелгі Рим әдебиеті; Ортағасырлық шығыс әдебиеті; Орыс әдебиеті; Қазіргі шығыс әдебиеті (түрік, қазақ т.б.)  Курсты сәтті аяқтаған кезде оқытушылар: • ағылшын және ағылшын тіліндегі мәтіндерді түсіну, мәтіндерді сыни талдай алады. • осы мәтіндермен байланысты әдеби, тарихи, әлеуметтік және мәдени ағымдарды түсінеді. • оларға қатысты мәтіндер мен теорияларды талқылап жазу арқылы тіл дамытады. • белгіленген мәтіндерге қатысты қосымша әдебиеттерді пайдалана отырып, тәуелсіз зерттей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аудармадағы инновациялық әдістер және САТ
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты студенттерге аударманың инновациялық әдістерін үйрету. Оқыту процесінде аудио және видео материалдарды қолдану, топтық жұмыс, рөлдік ойындар және т.б. Сонымен қатар тақырып студенттердің аударманың заманауи әдістері мен техникасымен, компьютерлік аударма құралдарымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі әдеби мәтіндерді оқу В1
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді ағылшын тіліндегі қазіргі әдеби мәтіндердің ерекшеліктерімен таныстыру. Тақырып американдық және британдық заманауи әдебиеттерге шолу жасайды. Оқушылар мәтіндерге әдеби талдау жүргізіп, сыни тұрғыдан қарап үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Бұл курста көпшілік алдында сөйлеудің негізгі принциптері, аудармашы мен аудармашының қызметі әр түрлі салаларда қажет болғандықтан, курс студенттердің арнайы лексика мен терминологияны бірқатар пәндер бойынша білімдерін жетілдіруі керек. Студенттер көпшілік алдында сөйлеу жағдайында психологиялық күйзелісті жеңуге арналған кейбір жаттығуларды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шешендік мәтінді аудару (қазақ/орыс/ағылшын тілдері)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді публицистикалық мәтіндерді аударудың ерекшеліктерімен таныстыру. Студенттер белгілі тұлғалардың көпшілік алдында сөйлеген сөздерін ағылшын тілінен қазақша / орысшаға және артқа аударудың нақты аударма әдістері мен тәсілдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілі(4)- Неміс тілі (A2-B1)
    Несиелер: 5

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті мәселелерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді. Тіл студенттердің ақыл-ой жұмысының мәдениетіне белгілі бір білім беру дағдыларын дамыту арқылы белгілі бір үлесті қосады, мысалы, ақпаратпен жұмыс жасау, сөздіктерді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілі(4)- Қытай тілі (A2-B1)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас пен кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру, сонымен қатар A2-B1 деңгейінде қытай тілінде ауызша, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Курс барысында студенттер қытай тілін үйреніп, тілдік дағдыларын дамыта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем аударма практикасы (қазақ/ орыс/ ағылшын)
    Несиелер: 5

    «Көркем аударма практикасы» курсы болашақ мамандығымен кеңінен танысу, көркем мәтінді аударуда кәсіби маңызды құзыреттіліктерді алуға арналған. Студенттер мынаны біледі: аудармашының кәсіби саласы мен ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу (B2)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - оқушылардың жазушылық стилі тұрғысынан жетілдіру. Оқушылар сипаттамалық эссе, технологиялық эссе, классификация эссе, салыстыру-эссе, себептік эссе және даулы эссе сияқты жазудың бірнеше жанрымен танысады. Курс жазудың академиялық тілін меңгеруге бағытталған. Түпкі мақсат студенттерге курстық және диссертацияға арналған жазбаша тапсырмаларды орындаған кезде олардың жазу дағдыларын жақсартуға көмектесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тіліне аударма (Қытай тілі) (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курс Қытай тілінен қазақ / орыс тіліне және артқа Қытай тіліне аудару барысында қолданылатын аударма әдістерін енгізуге арналған. Студенттер сонымен қатар Қытай тілінің құрылымының ерекшеліктерімен және бастапқы мәтіндерді бейімдеу процестерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шетел тілін оқытудағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Оқуды аяқтағаннан кейін студенттер: Әр түрлі зерттеу парадигмаларын түсініп, теориялық және практикалық тұрғыдан біледі гуманитарлық ғылымдарды зерттеуге қатысты мәселелер, әсіресе қазіргі білім беру мәселелері Белгілі бір саланы зерттеудің тиісті әдістерін түсінумен зерттеуді жоспарлауға және жүргізуге қажетті білімді көрсе алады. Әр түрлі зерттеу мәліметтерін талдау және зерттеу дағдыларымен таныстыру талдауға арналған түрлі құралдар мен бағдарламалық қамтамасыздандыру Зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсыну үшін өздерінің ғылыми-зерттеу және академиялық қабілеттерін шоғырландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі(6)- Қытай тілі (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің мәдениаралық коммуникативті және кәсіби құзіреттерін қалыптастыру, қытай тілінде сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Курс негізінен практикалық сабақтардан тұрады. Курс барысында студенттер қытай тілін үйреніп, тілдік дағдыларын дамыта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі(6)- Корей тілі (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақпараттық аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - ағылшын тілінен қазақ/ орыс тіліне және орыс тілінен ағылшын тіліне аудармада мәтінді өңдеудің негізгі практикалық дағдыларын игеру; дағдыларды жүйелеу және аудармашының тезаурусын байыту. Курстың мақсаты: Ағылшын тілінен орыс тіліне және қазақ/орыс тілінен ағылшын тіліне аудару кезінде мәтінді өңдеудің негізгі практикалық дағдыларын игеру; Көп жанрлы мәтіндердің х-аудармасының лексикалық және грамматикалық негіздерін зерттеу Студенттің белсенді және пассивті қорын кеңейту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ғылыми және техникалық аударма
    Несиелер: 5

    Медициналық, ғылыми және техникалық мәтіндерге баса назар аударатын аударманың жетілдірілген курсы. Студенттер аударма теориясы туралы білімдерін тереңдетеді және мамандандырылған аударма бойынша дағдыларын қалыптастыруға және бекітуге үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілеспелі аударма 1
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің монологты ауызша аудару, екіжақты сөйлесу және кросс-тілдік қарым-қатынас жағдайында көрнекі аударма жасауда аударма құзіреттілігіне қол жеткізу. Негізгі мақсат - ауызша аударманың әр түрлі аспектілері бойынша дағдыларды үйрету және аудармашының жұмысын дұрыс ұйымдастыруға байланысты білімді дамыту. Курсты аяқтағаннан кейін оқушылар: «Семантикалық белгілерді» сығылған түрде көрсетіе алады; сөйлеуді прагматикалық бейімдеу үшін аударма ерекшеліктерін аша алды; автордың идеясын аудармада жеткізу үшін білімді қолдана алады; негізгі ақпаратты сақтау құралдарын қолдана алады; ауызша аударма ережелері мен этикасын сақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мультимедиялық аударма
    Несиелер: 5

    Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер мыналарды істей алады: - аудиовизуалды аударма функциялары саласындағы білімді анықтау, бағалау және тұжырымдау және аударманың осы түрін сипаттайтын әлеуметтік-мәдени, лингвистикалық және техникалық аспектілермен танысу. - кәсіби нарыққа шығу үшін субтитрлаудың және дубляжды мақсатта синхронды аударманың сыни дағдылары мен практикалық әдістерін дамыту. - субтитрлер мен дубляждарды аударудың практикалық міндеттері үшін жаңартылған компьютерлік бағдарламалық жасақтама туралы техникалық білім алу және меңгеру. - аудиовизуалды дискурс туралы түсінікті көрсету, дыбыстық және кескінге сәйкес ауызша беруді дәл және мазмұнды өңдеу арқылы кинематографиялық хабарламаны жеткізудің көркемділігі мен сөйлеу қабілеті, сонымен қатар аудиовизуалды аударманың әртүрлі түрлерін орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі(6)- Неміс тілі (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті міндеттерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді.Тіл студенттердің ақыл-ой жұмысының мәдениетіне белгілі бір білім дағдыларын, мысалы, ақпаратпен жұмыс жасау, сөздіктер мен анықтамалық материалдарды пайдалану, ақпараттық технологиялар арқылы белгілі бір үлесті қосады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәтіннің стилистикалық талдауы
    Несиелер: 5

    Пән төмендегіні қамтиды: Мәтінді оның семантикалық, құрылымдық және коммуникативті ұйымын, жанры мен сөйлеу құрылымын ескере отырып талдай білу. Мәтінді жан-жақты, жан-жақты талдау дағдыларын нығайту. • Тілдік талдаудың әр түрлі түрлерінің ішкі байланысын түсіну (синтаксистік аспект, стилистикалық аспект, морфема-сөзжасамдық талдау, морфологиялық талдаудың фонетикалық негізі; фонетикалық, морфемалық, морфологиялық және синтаксистік талдау; орфографиялық және тыныс белгілерін талдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі(6)- Түрік тілі (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті міндеттерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді.Тіл студенттердің ақыл-ой жұмысының мәдениетіне белгілі бір білім дағдыларын, мысалы, ақпаратпен жұмыс жасау, сөздіктер мен анықтамалық материалдарды пайдалану, ақпараттық технологиялар арқылы белгілі бір үлесті қосады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мамандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер басқа тілдерде сөйлейтіндерге ағылшын тілін үйрету әлемімен жалпы түсінік пен танымдықты көрсетеді. Атап айтқанда, курс соңында студент: - басқа тілдердің ана тілінде сөйлейтіндерге ағылшын тілін үйрету әлемімен, оның ішінде жалпы өріс терминологиясы, кәсіптік біліктілік, әрі қарай оқу мүмкіндіктері мен мансаптық мүмкіндіктер туралы жалпы түсінік пен танысуды көрсете алады; - негізгі тілдік жүйелер мен дағдыларды жақсы түсінуді көрсете алады; - басқа тілдерде сөйлейтіндерге ағылшын тілін оқытуда коммуникативті тәсілдің тиімді нұсқасын көрсете алады; мақсат қойып, оқушыға бағытталған сабақ жоспарларын жаза алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі(6)- Француз тілі (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей білуі керек: әр түрлі тақырыптар туралы дұрыс айту және стрессте сөйлеу; грамматикалық қателіктер жасамай сөйлеу; серіктесті ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып сендіруге, өзінің жеке көзқарасын жақтауға; толығырақ сұрауға; дыбыстық материалды түсінуге; радиода немесе теледидар бағдарламаларында динамиктің көзқарасын анықтауға, оларды жазу кезінде сөздік деңгейіне сәйкес қолдана алуға; мәтіндердің кең ауқымын өз бетінше оқып шығуға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі(5)- Француз тілі (A2-B1)
    Несиелер: 6

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алады: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылу мен стресстен өздігінен сөйлеу; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - серіктесіңізді ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, олардың көзқарасын қорғауға сендіру; - қосымша ақпарат сұраңыз; - дыбыстық материалды шынайы фондық шуылмен түсіну; - бай лексиканы қолдана білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қолданбалы лингвистикадағы зерттеулерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі аспектілері: психолингвистика, социолингвистика, екінші тілді үйренудегі дағдылар (SLA), оқу жоспары мен курсты дамыту, дискурсты талдау және бағалау. Курс барысында студенттер оқуға негізделген барлық тақырыптар бойынша сыни пікірталастарға қатысуы керек. Студенттер ашық орта оқыту мен оқудың балама тәсілдерін талқылауға шақырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балаларға арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді жасөспірімдер мен балаларға шет тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстырады / Мәтінді оның семантикалық, құрылымдық және коммуникативті ұйымын, жанры мен сөйлеу құрылымын ескере отырып талдай білу. Мәтінді жан-жақты, жан-жақты талдау дағдыларын нығайту. • Тілдік талдаудың әр түрлі түрлерінің ішкі байланысын түсіну (синтаксистік аспект, стилистикалық аспект, морфема-сөзжасамдық талдау, морфологиялық талдаудың фонетикалық негізі; фонетикалық, морфемалық, морфологиялық және синтаксистік талдау; орфографиялық және тыныс белгілерін талдау). Студенттерді лингвистикалық талдау құрамына кіретін мәтіннің филологиялық анализімен таныстыру. Мәтінді оның семантикалық, құрылымдық және коммуникативті ұйымын, жанры мен сөйлеу құрылымын ескере отырып талдай білу. • Мәтінді жан-жақты, жан-жақты талдау дағдыларын нығайту. • Тілдік талдаудың әр түрлі түрлерінің ішкі байланысын түсіну (синтаксистік аспект, стилистикалық аспект, морфема-сөзжасамдық талдау, морфологиялық талдаудың фонетикалық негізі; фонетикалық, морфемалық, морфологиялық және синтаксистік талдау; орфографиялық және тыныс белгілерін талдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Web-парақшаларын аудару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді веб-сайтты аударудың негізгі құралдары мен әдістерімен таныстыру. Курстың соңында студенттер қол жетімді әр түрлі құралдар мен компьютерлік аударманы қолдана алады және веб-сайтты аудару және оқшаулау мақсатында веб-файлдарды басқаруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Екінші шетел тілі(5)- Түрік тілі (A2-B1)
    Несиелер: 6

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Екінші шетел тілі(5)- Неміс тілі (A2-B1)
    Несиелер: 6

    Курстың соңында студенттер мыналарды істей алуы керек: - әр түрлі тақырыптарда дұрыс айтылуы және дұрыс екпін түсіріп сөйлеуі; - грамматикалық қателерсіз сөйлеу; - ақылға қонымды дәлелдерді қолдана отырып, серіктесіңізді сендіріңіз - жеке көзқарасыңызды қорғауға; - толығырақ ақпарат сұраңыз; - ауызша және жазбаша шетелдік сөйлеуді түсіну; - ауызша және жазбаша тілде тиісті сөздік қорын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Екінші шетел тілі(5)- Қытай тілі (A2-B1)
    Несиелер: 6

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті мәселелерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді. Тіл оқушылардың ақыл-ой жұмысының мәдениетіне белгілі бір білім беру дағдыларын, мысалы ақпаратпен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту арқылы белгілі бір үлес қосады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ауызша аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Пән жазбалар жасаудың негізгі принциптері туралы ақпарат болады. Аудармашының қызметі әр түрлі салаларда қажет болғандықтан, курс оқытушылардың бірқатар тақырыптар бойынша арнайы лексика мен терминология туралы білімін жетілдіруі керек. Пән студенттерді ауызша аударма жағдайында психологиялық күйзелісті жеңу үшін автотренинг жаттығуларымен таныстырады. Пәнді сәтті аяқтаған оқушы: • аудармашының жұмысына қойылатын негізгі талаптарымен таныс; • ауызша аударманың негізгі принциптерін біледі; • аударма жазбаларын қабылдау техникасының негізгі принциптерін қолдана алады; • психологиялық күйзеліс жағдайындағы ауызша жұмыс ережелері, өзіндік жаттығулардың негізгі принциптерімен таныс; • жедел жадыны жедел оқытудың тәсілдерімен таныс; • жалпы білім мен жалпы білімін кеңейтудің арнайы тәсілдерін қолдана алады. • оқыту үшін қолданылатын диалогтардың лексикасын біледі (экология, бизнес, құқық, халықаралық ұйымдардың жұмысы, саясат және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Екінші шетел тілі(5)- Корей тілі (A2-B1)
    Несиелер: 6

    Шет тілі тұлғаны қалыптастыратын үлкен әлеуетке ие, ол оқушылардың тілдік қабілеттерін, ауызша интеллект, тілдік рефлексия, аналитикалық және танымдық қабілеттерін, тілдік түйсігі дамытады. Сонымен қатар студенттер оқыту әдістемесін, оның пайдалану жағын біледі, оны сөйлеу этикетімен байланыстырады, әртүрлі коммуникативті мәселелерді шешуді үйренеді, диалог пен топтық қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын игереді, сөйлеу серіктесі болуды үйренеді. Тіл оқушылардың ақыл-ой жұмысының мәдениетіне белгілі бір білім беру дағдыларын, мысалы ақпаратпен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту арқылы белгілі бір үлес қосады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ілеспе аударма
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді тең құрдастарымен оқытудың ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Онда сонымен қатар құрдастарды оқыту стратегиясының тиімді әдістері қарастырылады. / Курс студенттерге монологты ауызша аудару, екіжақты әңгіме және көзбе-көз аударма жасауда аударма құзіреттілігіне студенттердің тіларалық қарым-қатынас жағдайында танысуға және көмектесуге бағытталған. Курстың мақсаты студенттердің монологты ауызша аудару, екіжақты сөйлесу және кросс-тілдік қарым-қатынас жағдайында көрнекі аударма жасауда аударма құзіреттілігіне қол жеткізу. Негізгі мақсат - ауызша аударманың әр түрлі аспектілері бойынша дағдыларды үйрету және аудармашының жұмысын дұрыс ұйымдастыруға байланысты білімді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шетел тіліне аударма (Француз тілі) (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курс француз тілінен қазақ / орыс тіліне және артқа екінші шетел тілге аудару барысында қолданылатын аударма әдістерін енгізуге арналған. Студенттер сонымен қатар француз тілінің құрылымының ерекшеліктерімен және бастапқы мәтіндерді бейімдеу процестерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Шетел тіліне аударма (Неміс тілі) (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курс екінші шет тілінен қазақ / орыс тіліне және артқа екінші шетел тілге аудару барысында қолданылатын аударма әдістерін енгізуге арналған. Студенттер сонымен қатар екінші шет тілінің құрылымының ерекшеліктерімен және бастапқы мәтіндерді бейімдеу процестерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Шетел тіліне аударма (Корей тілі) (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курс корей тілінен қазақ / орыс тіліне және артқа екінші шетел тілге аудару барысында қолданылатын аударма әдістерін енгізуге арналған. Студенттер сонымен қатар корей тілінің құрылымының ерекшеліктерімен және бастапқы мәтіндерді бейімдеу процестерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Шетел тіліне аударма (Түрік тілі) (B1-B2)
    Несиелер: 5

    Курс Түрік тілінен қазақ / орыс тіліне және артқа Түрік тіліне аудару барысында қолданылатын аударма әдістерін енгізуге арналған. Студенттер сонымен қатар Түрік тілінің құрылымының ерекшеліктерімен және бастапқы мәтіндерді бейімдеу процестерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Кәсіби негізделген қарым-қатынас жағдайында прагма-кәсіптік мәселелерді шешу жолымен арнайы кәсіби қарым-қатынас шеңберіндегі білімгерлердің маңызды кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Тіл білімі саласындағы кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшінбілімгерлердің коммуникативтік-мәдениет-аралық және кәсіби филологиялық құзыреттіліктерін жетілдіру.

  • Код ON2

    Тілдік қатынас жағдайында жазбаша және ауызша аударманы қамтамасыз ету үшін аударма құзіреттілігін қалыптастыру. Аудармаға дейінгі талдауды қолдана отырып, мәтіндік материалдың әр түрлі жанрларымен жұмыс жасаудың кәсіби бағдарланған дағдыларын қалыптастыру және аударманың әр түрлі стратегияларын жасау.

  • Код ON3

    Білімгерлерді кәсіби аудармашы қызметі саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындау. Білімгерлердің еңбек нарығында тұрақтылығына және әлеуметтік қозғалғыштығына ықпал ететін жалпы және арнайы құзыреттіліктерді игеру үшін жағдайлар жасау.

  • Код ON4

    Кәсіби құзіреттілікті (ұйымдастырушылық, коммуникативті, конструктивті, қолданбалы, өзін-өзі тәрбиелеу, мазмұнды және т.б.) практикалық қызметте көрсету.

  • Код ON5

    Теориялық материалды талдап оны тәжірибеде қолдана алады. Бағдарлама түлегі қолданбалы зерттеулер жүргізуге байланысты диссертацияны аяқтауда өзінің кәсіби сауаттылығын көрсетуі керек.

  • Код ON6

    Академиялық жазу техникасына, фактілерді жазудың ғылыми стиліне ие

  • Код ON7

    Аударма және аударма дағдыларына ие және әр түрлі жанрдағы мәтіндерді ағылшын тілінен қазақ (орыс) тіліне және керісінше аудара алады.

  • Код ON8

    Екінші шетел тілінің тіл жүйесін, емлесін, грамматикалық және стилистикалық нормаларын біледі

6B02302 6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Зулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 6B02302-Аудармашы-референт
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі (ағылшын тілі)
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02302 Аударма ісі
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B036 Аударма ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top