Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Адамзаттың ғаламдық мәселелері және оларды шешу жолдары. Заманауи әлемдегі рухани-адамгершілік тәрбиенің басымдығы. «Өзін-өзі тану» моральдық-рухани білім беру бағдарламасының тарихи-философиялық негіздері. Қазақ мәдениетіндегі рухани-адамгершілік тәрбиесі. «Өзін-өзі тану» моральдық-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Қазіргі заманғы білім беру кеңістігін гуманизациялаудың жаңа тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагог мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік тәрбиеші: мәні, мақсаты, құқықтары, міндеттері. Әлеуметтік педагогтың мамандануы мен ауқымы. Әлеуметтік педагогтың функциялары мен әлеуметтік рөлі. Әлеуметтік педагогтың жеке және кәсіби қасиеттері. Әлеуметтік педагогтың бейнесі. Әлеуметтік педагогтың білімі мен дағдысы. Әртүрлі мекемелер мен ұйымдардағы әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінің негізгі бағыттары. Әлеуметтік педагогтың жұмысын ұйымдастыру және оның тиімділігі критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогиканың тарихы
    Несиелер: 6

    Адам дамуының ерте кезеңдерінде әлеуметтік-педагогикалық ой мен практиканың пайда болуы. Ежелгі әлемдегі әлеуметтік білім. Орта ғасыр мен қайта өрлеу дәуіріндегі әлеуметтік білім беру проблемалары. XVII - XIX ғғ. Әлеуметтік білім беруді дамыту. ХХ ғасырдағы шетелдік әлеуметтік педагогика. 9-19 ғғ. Ресейдегі әлеуметтік білім және әлеуметтік-педагогикалық ой.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Полимәдениетті білім беру
    Несиелер: 6

    Полимәдени білім - тұлғаның мәдениетаралық бейімделуінің негізі. Жаһандану жағдайында жастардың толеранттық сана-сезімін қалыптастыру. Көп мәдениетті тұлғаны тәрбиелеу мәселелері. Көп мәдениетті білім берудің тарихи және мәдени негіздері. Құрама Штаттардағы көп мәдениетті білім беру теориясының пайда болуы және дамуы. Батыс Еуропадағы көп мәдениетті білім берудің негізгі идеялары. Ресейдегі көп мәдениетті білім теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    «Анатомия, физиология және мектеп оқушыларының гигиенасы» пәні және мазмұны; оқушылардың денесінің өсуі мен дамуының жалпы үлгілері; орталық жүйке жүйесі мен нәрестелер физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; гомеостазды қамтамасыз етудің негізгі өмірлік функциялары мен жүйелерін реттеудің принциптері мен механизмдері; мектеп оқушыларының гигиеналық экологиялық бағалау әдістері; күнделікті тәртіпті ұйымдастырудың гигиеналық негіздері, оқу үдерісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалардың қоғамдық бірлестіктері жұмысының теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы және шетелдегі балалар, жасөспірімдер қауымдастықтарының қызметі. Балалар қозғалысы: тұжырымдамасы, маңызды сипаттамалары. Балалар мен жасөспірімдердің бірлестіктерінің қызмет ету принциптері мен мазмұны. Балалар бірлестіктерін дамытудағы тарихи тәжірибе. Шетелде балалар мен жастар қозғалысы. Қазіргі кезеңдегі балалар қозғалысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдістемелік негіздері, оны дамытудың негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық үдерістің сипаты мен мазмұны. Тұлға объект ретінде, білім тақырыбы және оны дамыту факторлары. Ғылыми көзқарас. Біртұтас оқу үдерісінің бөлігі ретінде білім беру. Қазіргі мектептегі білім мазмұны. Механикалық механизм ретінде оқыту әдістері, формалары, әдістері, КПП; Сабақты ұйымдастырудың негізгі түрі ретінде сабақ.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Мәңгілік ел" идеясы негізінде тұлғаны әлеуметтік тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Қазіргі мектепте әлеуметтік тәрбие үрдісін ұйымдастыру. Мектептен тыс ұйымдар, олардың сипаттамасы. Мектептен тыс мекемелерде тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері. "Мәңгілік ел" идеясы. "Мәңгілік ел" ұлттық құндылықтар негізінде мектептер мен мектептен тыс ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың сабақтастығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Гуманистік парадигмадағы білім беру тұжырымдамасы. Инфрақұрылымдық тәрбие жұмысы. Қазіргі мектептегі тәрбие жұмысы. Мектептен тыс ұйымдар, олардың сипаттамалары. Мектептен тыс мекемелерде тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері. Мектептерде және мектептен тыс ұйымдарда әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жалғастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанды және қазіргі замандарды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптастыру ерекшеліктері. Патриоттық актісін «Mәңғілік үшін және ұлттық сана үшін оның маңызы жейді». Әлемдік әлемдегі қазіргі Қазақстандық сәйкестік. Рухани мұра және оны жаңғырту процестеріндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм заманауи қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этномәдени ортадағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 6

    Этносаралық өзара әрекеттесу мәселесі және оның жастардың этно-әлеуметтендіру процесіне әсері. Жастардың этно-құндылық бағдарлануының ғылыми-әдістемелік негіздері. Ашық этноортада ашық этномәдени және тәрбиелік компонент пен әлеуметтік-педагогикалық салалардың мәні. Этномәдени ортаны мәдени құндылықты дамытудың жеке факторы ретінде қалыптастыру. Ашық этномәдени және білім беру ортасында жастармен жұмыс жасаудың әлеуметтік-педагогикалық салаларының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, заң, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдары. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері. Құқық қорғау органдары мен Қазақстан Республикасындағы сот. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық негіздері. Қазақстан Республикасында азаматтық және отбасылық құқық негіздері. Еңбек құқығы және Қазақстан Республикасының әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттер үшін заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы ойын технологиялары бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Ойынның шығу тегі мен маңызы. Ойынның білім беру функциялары мен тәрбиелік функциялары. Ойындар түрлері. Олардың жіктелуі. Ойынның табиғаты мен құрылымы. Әлеуметтік қатынастардың рөлі. Ойын қызметі жеке тұлғаны әлеуметтендіру және оны дамыту құралы ретінде. Балалардың ойын ұйымдастыру және өткізу тәсілдері. Ойындарды пайдалану әдістері. Ойынның психологиялық-педагогикалық сипаттамалары және қатысушылардың нақты қатынастары, оларды басқару әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақытты ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Бос уақытты әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде қалыптастыру тарихы. Бос уақытты өткізудің мазмұны, мақсаттары, себептері мен функциялары. Бос уақыттың түрлері мен бос уақытты жіктеу. Бос уақыттың құрылымдық компоненттері. Демалыс мәдениеті инфрақұрылымы. Әлеуметтік педагогтың мәдени және бос уақытын ұйымдастырудың формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын өнер туындыларының жалпы идеясы. Тарихи даму жолында қазақ халқының фольклорлық шығармалары - рухани-көне түркі жазбадағы ұлттық мұраның негізі. Халықтың эстетикалық көзқарасын қалыптастырудағы ауызша әдебиет пен жазбаша әдебиеттің мәні. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар дәуіріндегі әдебиет пен өнер туралы жалпы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік педагогика ғылым ретінде және қызмет саласы ретінде. Қоғамдағы баланың дамуы. Тұқым қуалаушылық және баланы дамыту. Әлеуметтік педагогикадағы «норма» және «ауытқулар» ұғымдары. Физикалық және психикалық ауытқулар. Нормадан әлеуметтік-педагогикалық ауытқулар. Әлеуметтік педагогика категориясы. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет. Білім беру және әлеуметтік білім. Әлеуметтік педагогиканың принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы отбасы мен баланың әлеуметтік мәселелері; отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мәні мен мазмұны; отбасылық әлеуметтік қызметтер жүйесі; отбасының әлеуметтік-педагогикалық мониторингі; отбасының әртүрлі категорияларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмысының ерекшеліктері, отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмысының шетелдік тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-жоспардың әдістемелік негіздерін талқылайды. «Қолданбалы бизнес» курсы нарықтық талдау әдістерін, өнімнің сипаттамасын, өндіріс жоспарын әзірлеу мен ұсынуды, маркетинг жоспары мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, өмірдің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, теріс әсерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Девиантология
    Несиелер: 6

    Жастар арасындағы мінез-құлық түрлерінің ескірген түрлері. Жастар арасында әлеуметтік қылмыстың алдын алу бағыттары. Кәмелетке толмаған құқықбұзушының жеке басына қатысты білім беру және профилактикалық әсер ету деңгейлері. Кәмелетке толмағандардың девианттық мінез-құлқының ғылыми-теориялық негіздерін, әлеуметтік қызметтердің, түзеу мекемелерінің жұмыс істеуін және аналитикалық дағдыларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Шындық - өзін-өзі танудың мақсаты. Әділ мінез-құлықтың алтын ереже ретінде мінез-құлқы. Бейбітшілік адамның ішкі табиғаты. Сүйіспеншілік - бұл ғаламның негізі. Зорлықсыздық - адамның үйлесімді дамуының нәтижесі «Өзін-өзі тану» пәнін оқытудың құрылымдық мазмұны және әдістемелік аспектілері. Сабақты жоспарлаудың өзіндік негіздері. Өзін-өзі тану сабағында оң көзқарас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативті мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Коммуникативтік мәдениеттің пәні мен функциялары. Тұлғаның коммуникативтік сипаттамасы және позитивті ойлау тренингі. Коммуникативтік жанжалдың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Этикеттің негізгі нормалары және олардың коммуникативтік әрекеттестіктегі реттеу функциялары. Әлеуметтік педагогтың коммуникативтік мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім берудің негізгі принциптері. Инклюзивті білім беру ортасының құрылымы. Қазақстан Республикасында инклюзивті білім берудің ғылыми негіздері. Қазақстан Республикасында инклюзивті білім берудің негізгі бағыттары, даму принциптері және жұмыс істеу принциптері. Қазақстандағы инклюзивті білім беруді дамытудың келешегі. Қазіргі заманғы білім беру жүйелерінің жұмыс істеу принциптері мен әдістері. Қазіргі заманғы білім беру жүйелерін басқару принциптері, әдістері мен түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық жобалау
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-педагогикалық жобалау педагогикалық технология ретінде. Әлеуметтік болжау. Әлеуметтік жобалау: функциялары, деңгейлері, жіктелуі; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы жобалау және болжау технологиялары; Әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды болжау және әлеуметтік жобалаудың нәтижелілігі. Тарих және қазіргі білім берудегі жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 6

    Балаларды әлеуметтендіру ерекшеліктері. Оқу орындарының түрлері. Оқу орындарында оқу процесін ұйымдастырудың мәні. Білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс принциптері, функциялары және ерекшеліктері. Жалпы білім беретін мектептегі әлеуметтік педагогтың жұмыс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулер әдіснамасы, ғылыми-зерттеу әдістерінің мәні, әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің нақты ғылыми әдістері, әлеуметтік-педагогикалық зерттеулерде жеке зерттеу әдістерін қолдану ерекшелігі. Логикалық зерттеу тұжырымдамасы. Мәселе және зерттеу тақырыбы. Зерттеу нысаны мен пәні. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер әдістері мен әдістері. Зерттеу нәтижелерін интерпретациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 4

    Дарындылық әлеуметтік феномен ретінде. Қазіргі дарындылық теориясы. Дарындылық көрінісінің ерекшеліктері. Дарындылық диагностикасы. Дарынды балаларды әлеуметтендіру мәселелері. Дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерекшелігі. Балалардың дарындылық мәселесі. Дарындылық және назар тапшылығы синдромы және гиперопек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Интернат мекемелерінің даму тарихы. «Әлеуметтік жетімдік» ұғымы. Тұрғын үй мекемелерінің түрлері. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік және білім беру қызметінің әдістері мен нысандары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі басқарудың теориялық және әдістемелік негіздері. Басшылық менеджмент ғылымы ретінде. Педагогикалық басқару теория және технологияны басқару педагогикалық жүйе ретінде. Мектеп педагогикалық процесін басқару. Педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде мектеп. Мектептегі инновациялық басқару. Мектепке әдістемелік қызмет көрсету және мұғалімдерді сертификаттау. Педагогикалық команда менеджмент объектісі және субъектісі ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Мүгедектігі бар балаларды және арнайы білім қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру ерекшеліктері. Арнайы білім беру мекемелерінің түрлері. Арнайы білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастырудың мәні. Арнайы білім беру мекемелерінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс принциптері, функциялары және ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнында педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту ерекшеліктері. Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуда психологиялық-педагогикалық қолдаудың ерекшеліктері. Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиялық-педагогикалық қолдаудың нысандары мен әдістері. Шығармашылық - қазіргі заманғы ұстаздың даралығы мен құндылық бағдарларының көрінісі ретінде. Мұғалім Портфолиосы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік педагогтың мазмұны. Әлеуметтік-ағартушылық іс-әрекеттер процесс ретінде. Әлеуметтік және білім беру қызметінің мақсатын анықтау. Инфрақұрылымдық әлеуметтік және білім беру қызметі. Жеке адаммен әлеуметтік және ағартушылық жұмыстың әдістері мен технологиясы. Баланың құқықтарын әлеуметтік-педагогикалық қорғау технологиялары. Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістері мен технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық жұмыста дизайн технологиясы. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыруға инновация. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыста инновациялық технологиялардың сипаттамасы. Топтық жұмыс. Тренингте көшбасшылық және басқару. Мектеп және класс мәдениеті. Мұғалімнің мінсіз оқытушысы және оқушылардың жеке айырмашылықтары туралы идеялары. Құндылықтар, идеялар, әсер ету әдістері. Студенттерді ынталандыру. Әлеуметтік қарым-қатынас. Оқуға кедергілер: оқыту және оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-терапия негіздері
    Несиелер: 5

    Арт-терапияның дамуының тарихи аспектілері. Негізгі психологиялық концепцияларды арт-терапияны дамытуға әсері. Арт-терапияның түрлері мен формалары және олардың түзету және емдік әсері. Арт-терапиядағы жеке тұлғаны зерттеу: диагностикалық және зерттеу тәсілдері. Арт-терапиялық жұмыстарды тіркеу және бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыстың тарихи тарихы. Әлеуметтік жұмыс - әлеуметтік құбылыс. Әлеуметтік жұмыс тәжірибелік қызметтің ерекше түрі. Әлеуметтік жұмыстың негізгі ғылыми әдістері және оның әдістемелік мәселелері. Әлеуметтік жұмыстың шетелдік тәжірибесі. Мемлекеттің әлеуметтік саясаты және әлеуметтік жұмыс. Қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы әлеуметтік жұмыстың дамуы. Халықты әлеуметтік қорғау: табиғаты, ұйымдастырушылық-құқықтық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың өзін-өзі анықтауы және кәсіби бағдарлануы
    Несиелер: 5

    Кәсіби өзін-өзі анықтау әлеуметтік-педагогикалық құбылыс. Жалпы білім беретін оқу орнында орта мектеп оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтау әдістері мен формалары. Технологияның мәні - әлеуметтік педагогтың жұмысына студенттердің кәсіби бағыттылығы. Кәсіптік қызметті таңдауға ынталандыруды қалыптастыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыру. Әр түрлі жас санаттары бар әлеуметтік педагогты кәсіптік бағдарлау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім беру жүйесі. Білім беру мекемелерінің жіктелуі. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет әлеуметтік-педагогикалық басқарудың түрі ретінде. Қосымша білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагог жұмысының технологиясы. Білім беру кеңістігі жағдайында балалар және жастар бірлестіктерімен әлеуметтік педагог жұмысының технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі волонтерлік және қайырымдылық
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогтың жұмысына волонтерлік және қайырымдылық технологиясын енгізу практикасының ерекшеліктері. Әлеуметтік және тәрбие жұмысының ерікті қыры. Ерікті қызметтің кәсіби емес деңгейі. Әлеуметтік саладағы еріктілердің технологиялары. Кәсіби әлеуметтік-педагогикалық жұмыста осы аспекттің мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік феномен ретінде қорлар. Қабілеті және таланты. Дарындылықтың заманауи теориясы. Дарындылықтың ерекшеліктері. Дарындылық диагностикасы. Дарынды балаларды әлеуметтендіру мәселелері. Дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс ерекшелігі. Педагогикалық жағынан тиімді құралдар: дарынды және дарынды студенттерді оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Шетелдік тәжірибеде әлеуметтік-педагогикалық жұмысты қолданудың өзектілігі. Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік-мәдени аспектісі. Отандық әлеуметтік-педагогикалық жұмыста шетел тәжірибесін жобалау мәселесі. Батыс Еуропа мен АҚШ-та тиімді әлеуметтік-педагогикалық технологиялар енгізілді. Әлеуметтік-педагогикалық технологиялар Азияда жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік бейімделу және қайта оңалту
    Несиелер: 5

    Жасөспірімдердің бейімделу тұжырымдамасы және түрлері. Әлеуметтік оңалту және қоршаған ортаның бейімделуі: тұжырымдамалардың саралануы және ерекшелігі. Психикалық бұзылу. Әлеуметтік педагогтың түзетілмеген жасөспірімдермен байланыс орнату әдістемесі. Әлеуметтік бейімделу және оңалту факторлары мен көрсеткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагог жұмысындағы денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    «Денсаулық сақтау технологиясы» түсінігі. Денсаулықты сақтауда әлеуметтік және білім беру қызметін дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік және білім беру қызметінде денсаулық сақтау технологиясының мәні мен құрылымы. Спорттық және массалық жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері, балалар мен жасөспірімдермен анимациялық іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Жастардың статустық топтары. Кәмелетке толмағандардың конституциялық-құқықтық мәртебесінің негіздері. Азаматтық қатынастар саласындағы кәмелетке толмағандардың құқықтық жағдайы. Жастар субмәдениеті ұғымы. Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұны, нысандары мен әдістері. Бейресми жастар бірлестіктері. Жастарды отбасылық өмірге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасы және балалық шақты әлеуметтік қорғау технологиялары
    Несиелер: 5

    Балалықты қорғауға арналған әлеуметтік мекемелердің тұжырымдамасы. Балалықты әлеуметтік қорғау институтының құқықтық сипаттамалары. Балаларды әлеуметтік қорғаудың халықаралық құқықтық әдістері. Балаларды әлеуметтік қорғауды ұйымдастыру механизмдері. Ана мен баланы әлеуметтік қорғау туралы нормативтік құжаттар. Қазақстан Республикасында ана мен баланы әлеуметтік және құқықтық қорғау жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гендерлік тәрбиенің негіздері
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдерді гендерлік оқытудың педагогикалық негіздері. Гендерлік білім негіздері. Гендерлік мәселелер, гендерлік әлеуметтену, гендерлік білім беру тұжырымдамалары. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесінде гендерлік білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Сөз терапиясының тарихы. Сөз терапиясының әдіснамалық негіздері. Сөз терапиясының пәні мен міндеттері. Сөз терапиясының принциптері мен әдістері. Сөз терапиясының мәні. Қазіргі заманғы лингвистикалық терапияның өзекті мәселелері. М.Х. Хватцев ұсынған сөйлеу бұзылыстарының себептерін жіктеу. Сөйлеу функциясын дамытудағы сын кезеңдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Отбасы мен балалықты әлеуметтік қорғау технологиясын түсіндіреді, қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік көмек көрсету моделін жобалайды және балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының мәселелері бойынша ситуациялық міндеттерді шешеді, бос уақытты ұйымдастыру арқылы девиацияның алдын алу тәсілдерін ұсынады.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімін көрсетеді және қоғам туралы біртұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері, Латын графикасының негізгі ұғымдары туралы білімді қолданады және өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтарының басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.

  • Код ON3

    Әлеуметтік педагогика мен оның тарихының теориялық-әдіснамалық негіздерін, полимәдени тұлғаны әлеуметтендірудің механизмдері мен факторларын түсіндіреді және балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғау мәселелері бойынша нормативтік құжаттарды талдайды.

  • Код ON9

    Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, "Өзін-өзі тану" пәнін оқытудың әдістемелік негіздерін көрсетеді және жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес "өзін-өзі тану" сабақтарының жоспар-конспектілерін әзірлейді.

  • Код ON4

    "Өзін-өзі тану" ҰДО бағдарламасының мазмұнын, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін түсіндіреді және өзін-өзі тану, тәрбие жұмысының нысандары мен әдістерін сыни тұрғыдан қолданады және "өзін-өзі тану"негізінде тәрбие іс-шараларын әзірлейді.

  • Код ON8

    Сөйлеу бұзылыстарының этиологиясын анықтайды және арнайы педагогика құралдарымен даму мүмкіндігі шектеулі балаларға логопедиялық тексеру жүргізеді, әлеуметтік бейімдеу мен оңалтудың әртүрлі әдістерін, денсаулық сақтау технологияларын, жеке тұлғаның жеке және гендерлік ерекшеліктері негізінде арт-терапия әдістерін пайдалана отырып сабақтарды жоспарлайды, қайырымдылық акциялары мен еріктілер қозғалысының бағдарламаларын ұйымдастырады.

  • Код ON6

    Отбасымен және балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың мазмұнын көрсетеді, әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету тәсілдерін айқындай отырып, қолайсыз отбасылардың типтерін анықтайды және этномәдени орта жағдайында "Мәңгілік ел" ұлттық идеясының негізінде қосымша білім беру мекемелерінде тәрбие іс-шараларын жоспарлайды, ойын технологияларын пайдалана отырып, балалар, қоғамдық бірлестіктердің жұмыс тәжірибесінде жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясын анықтайды.

  • Код ON11

    Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды жайластыру тәсілдері мен нысандарын түсіндіреді, кәмелетке толмағандармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы жанжалдарды шешу жолдарын анықтайды және кәмелетке толмағандарды әлеуметтік оңалту қызметтерін тарта отырып, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды сүйемелдеудің кешенді бағдарламасын әзірлейді. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясын көрсетеді және әлеуметтік педагог жұмысының тиімді түрлерін, әдістерін, шет елдердің инновациялық тәжірибесін кәсіби қызмет тәжірибесіне біріктіреді.

  • Код ON2

    Білім берудегі педагогика, менеджмент білімін көрсетеді, балалардың анатомиялық-физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін сипаттайды, инклюзивті білім беру технологияларын таңдайды және жаңартылған білім беру жағдайында педагогикалық процесті жобалайды және ұйымдастырады.

  • Код ON10

    Балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі категорияларымен және олардың отбасыларымен әлеуметтік жұмыс технологиясын анықтайды және оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауға баса назар аудара отырып, өзін-өзі тану мұғалімі мен әлеуметтік педагогтың іс-әрекетін тәжірибеде рефлексия және талдау әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеу әдістерін жіктейді және әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаны одан әрі жобалаумен педагогикалық зерттеудің нақты проблемасы бойынша диагностика әдістемесін таңдайды, балалар мен жасөспірімдердің дарындылығын, кәсіби қызметте қарым-қатынас мәдениетін анықтау бойынша сауалнамалар әзірлейді.

  • Код ON12

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

6B01801 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 6B01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top