Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01701 қазақ тілі мен әдебиеті в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «7M01701701 - Қазақ тілі мен әдебиеті» білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие білікті педагог кадрларды даярлау; инновациялық технологияларды енгізу; Ғылым және гуманитарлық ғылымдар саласында жалпы білімді қалыптастыру, кәсіби қызметке қабілетті магистрлердің құзыреттілігі; жалпы адами және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды, ғылыми ойлауды қалыптастыру; қазіргі филология үрдістерін талдаудың ғылыми-зерттеу, эксперименттік әдістерін меңгерген, коммуникативті, педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шығармашыл және жоғары кәсіби деңгейде шеше білуге және бәсекеге қабілетті маман қалыптастыру;
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Филология білім беру бағдарламасы бойынша оқитын магистранттардың зерттеу жұмыстарына қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру; лингвистикалық танымның тілді зерттеуде қолданылатын негізгі әдіс-тәсілдерімен, методологиялық мәселелерімен танысу. магистрант қазіргі қазақ және жалпы тіл білімінің негізгі бағыттары бойынша теориялармен танысу және меңгеру арқылы тіл мәселелерін синтездей алатын құзіретке ие болады, теориялық білімін практикада қолдана алатын деңгейге көтеріліп, ғылыми жұмысы бойынша ги

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру, менеджер қызметі құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолданудың ерекшеліктерін ашып көрсету, тиімді басқарудың негізіндегі әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын дамыту. Курстың мазмұны: негізгі ұғымдар, теориялық принциптер және басқару психологиясының өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; көшбасшының жеке ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Тіл тарихының, әдеби тіл тарихының, түркітанудың зерттелуі, түркі тілдерінің дамуы мен қалыптасуы және ондағы негізгі дәуірлер, түркі тілдерінің бұрын-соңды жасалған классификациялары, түркі тілдерінің тарихи даму процесіндегі өзара алыс-жақындықтарына, тіл құрылысындағы ерекшеліктеріне байланысты негізгі жіктері, топтары, әрқайсысының алатын орны, сондай-ақ жеке түркі тілдерінің зерттелу жайы мен дыбыстық, лексикалық, грамматикалық құрылысындағы негізгі белгілеріне, диалектілік құрамына шолу жасалады. Осы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми аударма негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін, оны басқа тілге аудару барысында қолданылатын түрлі тәсілдер мен амалдар арасындағы байланысты, ғылыми мазмұндағы материалдың аударылу заңдылықтарын, басқа тілдердің ғылыми әдебиетін танытатын тілдік тұлғалар (терминдер мен терминдік тіркестер), яғни арнаулы атаулар мен мәтіндердің аударылу жайы туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи ғылымның шет мемлекеттеріндегі өзекті мәселелері /ағылшынша/
    Несиелер: 4

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде. Қазіргі заманғы өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Қоғам өміріндегі ғылымның қызметтері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылыми қауымдастықтар және

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фольклор теориясы
    Несиелер: 3

    Қазақ фольклортану ғылымында эпостың табиғатына қатысты ізденіс жасап келеді. Жалпы фольклордың жазба әдебиетімен байланысы турасында тың тұжырымдары мен түйіндеулері бар. «Фольклор теориясы» пәнінен филология магистрлеріне арналған оқу әдістемелік кешенінің негізгі мақсаты тек пен түрдің табиғатын терең танып, қазақ фольклорының өзіндік ерекшеліктерін игеру ғылыми жағынан басты нысана болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Әдебиеттану ғылымының көкейкесті мәселелерінің бірі болып табылатын әдебиет тарихын дәуірлеудің өзіндік ерекшеліктерін таныту. Әлемдік әдебиеттану ғылымындағы дәуірлеулер мен ұлттық әдебиеттану ғылымындағы ерекшеліктерді, қазіргі кезеңдегі зерттеу әдістерін, оның басты ғылыми мектептері мен бағыттарын меңгерту. Қазақ әдебиеттану ғылымының тарихи негіздерімен ұштастыру арқылы ғылыми жаңашыл және өзекті мәселелерін жан-жақты игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Магистранттарға педагогикалық әрекеттің мәні мен құрылымы, жоғары мектеп оқытушысының тұлғасы және оның біліктілігіне қойылатын қазіргі талаптар туралы теориялық білім беру. Қазақстан Республикасындағы жоғары кәсібі білім беру жүйесі туралы теориялық білім беру.Қазіргі таңдағы жоғары білімнің негізгі даму бағыттары мен үдерістері туралы теориялық білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі /кәсіби/
    Несиелер: 5

    Магистрант мамандығының пәндік саласында сөйлеу әрекеттерінің іскерліктері мен дағдыларын дамыту.Оқытылатын шетел тіліндегі базалық категориялылық-түсініктеме аппараты және кәсіби шет тілдік терминология. Кәсіби-бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік саласына кіріспе. Шетел тілінде мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының сипаттамасы. Арнайы кәсіби- бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдаяттарда қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түркітану мәселесі
    Несиелер: 3

    Көне, орта түркі жазба ескерткіштері, олардың сипаты және дыбыстық, лексикалық, грамматикалық құрылысындағы негізгі белгілерін қазіргі қазақ немесе басқа түркі тілдерімен салыстыра отырып, тарихи-салыстырмалы зерттеуге қатысты білімдерін оқыту процесі кезіндегі кәсіби деңгейде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудағы инноватика
    Несиелер: 6

    Қәзіргі әдебиеттану ғылымындағы өзекті мәселенің бірі көркем әдебиетті зерттеудегі жаңашылдығын яғни инноватиканың өзіндік ерекшеліктерін зерделеу. Әлемдік әдебиеттану ғылымындағы жаңашыл зерттеу әдістерін игеру. Әдебиеттану ғылымын, философия, лингвистикамен ұштастыру арқылы ғылыми жаңашыл және өзекті мәселелерін жан-жақты меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми және ғылыми- техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты:: -ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру процесін сипаттайтын білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыру); - Рнғтд коммерцияландыру тиімділігін, нәтижелілігін және тиімділігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыру, - - ҒТҚН коммерцияландыру саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттанудағы шетелдік кәсіби терминология
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ әдебиеттануында қалыптасып отырған терминологиялық аппаратты айқындау. Әдебиеттанудың әдебиет теориясы, әдебиет тарихы, әдебиет сыны саларындағы жаңа терминдердің қолданысы, жаңа әдіснамалық және әдістемелік бағадрын айқындау.Ұлттық әдебиеттану ғылымының қазіргі бағдарындағы терминологиялық ерекшеліктер. Терминінің пайда болуы, қалыптасуы; Көркем стилистиканың негізгі ұғымдары; әдебиетті зерттеу ресурстары , шетел әдебиеттануынан енген терминдер, оларды құраушы әдеби факторлар, терминдердің қо

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикадағы инноватика
    Несиелер: 6

    Оқыту және оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігін, оқыту мен оқудағы әдіс-тәсілдерді, ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану жолдарын және сын тұрғысынан ойлауды, оқу үшін бағалау мен оқуды бағалауды талдап, ғылыми тұжырымдарды саралап өзіндік пікірін білдіру. Оқыту мен оқудағы өзгерістердің айырмашылығын айқындап, өз ойларын еркін айту. Оқыту әдістемесінде қаралатын ізденімдік материалдарды талдап, алған білімдерін рефлексияда іске асыру және кері байланысқа түсе білу. Оқыту мен оқудағы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикадағы шетелдік кәсіби терминология
    Несиелер: 5

    Ғылым мен техниканың, кәсіби және өндірістік салалардың, ғылыми таным мен әлем көрінісінің дамуын бейнелейтін терминдердің жалпы табиғаты, олардың жасалу жолдары мен шығу тегі, лингвистикадағы шетел тілдерінен енген терминдер, олардыңқазақ тіліне кіруіне әсер еткен лингистикалық және экстралингвистикалық факторлар туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби герменевтика
    Несиелер: 5

    Әдебиеттану ғылымының әдеби-теориялық негіздері, сөз өнерін талдау жолдарын меңгерген, әдебиет және эстетика, сөз өнері және поэтика тақырыптарындағы ғылыми еңбектерді жан-жақты игерген, жекелеген көркем шығармаларды әдеби теориялық талдай алатын, әлемдік әдеби үлгілермен салыстыра тани алатын әдебиеттанушы маман қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімінің жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Қазіргі лингвистика полипарадигмалы және интегративті сипатта екенін біледі. Қазіргі тіл біліміндегі антропоөзекті, функционалды және когнитивтік парадигмаларға байланысты туындаған жаңа бағыттарды сипаттап, олардың негізгі нысандарын ажырата алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл және таным
    Несиелер: 5

    Танымдық лингвистиканы оқыту барысында магистранттардың оқу барысында ойлау қабілеті, қоршаған ортаны зерттеп- тану қасиеті өзіндік ой-пікірін дәлелдеп дағдысы жетіледі, магистранттардың дүниетанымы кеңейеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-нда оқытудың және әдістемесінің мәселесі/ағылшынша/
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орнында оқыту процесін ұйымдастыру ерекшеліктері, оқыту қызметі, білім беру мазмұны, ЖОО-нда оқытуды ұйымдастырудың негізгі формалары, сабақ талдауы, оқу қызметін бақылау және коррекциялау, оқытудың белсенді әдістері, студенттердің өздік жұмысын басқару, педагогикалық процестегі оқытушы, оқу процесі құрылымындағы педагогикалық қарым-қатынас, қазіргі білім берудегі педагогикалық технологиялар, оқу процесін ұйымдастырудың кредиттік-модульдік жүйесі, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысына басшылық жа

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фонологиялық мектептер
    Несиелер: 4

    Фонологиялық мектептердің шығу, қалыптасу тарихы және олар көтерген негізгі мәселелер, лингвистикалық ойлау қабілетін қалыптастыратын жалпы методологиялық сипаттағы күрделі мәселелерді түсіну, яғни тілдің мәні, тілдің және тіл бөлшектерінің семиологиялық табиғаты, тілдің дамуы мен тілдің коммуникативтік қызметі, тіл-ойлау-ақиқат, тіл және қоғам, тіл және басқа коммуникативтік құралдар және т.б. қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    тілдің қоғамдық табиғаты, әлеуметтік мәні, әлеуметтік қызметі, тілдік болмыстың негізгі формалары (әдеби тіл, ауызекі сөйлеу тілі, қарапайым тіл, территориялық диалектілер, койне, пиджин), тілдің әлеуметтік саралануы (жаргон, арго, кәсіби тіл), тілдік қалып, тілдік жағдай, тіл саясаты, диглоссия, мультилингвизм, билингвизм (қостілділік), пиджинизация және креолизация процестері т.б. мәселелерден түсінік беру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жанрлар теориясы
    Несиелер: 4

    Әлем және қазақ әдебиеттануындағы жанр ұғымына берілген баға беру, шығармаларды жанрлық тұрғыдан талдай алатын маман қалыптастыру. Қазақ әдебиетіндегі жанрлардың қалыптасцуының басты кезеңдері және поэзия, проза, драматургия жанрларына сипаттама берілген. Ұлттық әдебиеттегі жанрлар ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық әдебиет теориясының қалыптасу тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлттық әдебиеттану ғылымында әдеби-теориялық ой-пікірдің туып, әдебиет теориясы сияқты үлкен салаға жету жолындағы тарихын білу. Әдебиет теориясының әдіснамалық тәсілдерін меңгеру және бүгінгі таңдағы талап-тілекке сай білім беру. Ұлттық әдебиет теориясының тарихын әлем әдебиет теориясы тарихымен ұштастыру арқылы ғылыми жаңашыл және өзекті мәселелерін жан-жақты игерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    Филология ғылымдары және басқа гуманитарлық және педагогикалық ғылымдар саласындағы соңғы тұжырымдардың теориялық негіздерін көрсету; зерттелетін мәселелерде пәнаралық тәсіл негізінде қазіргі заманғы мектептер мен гуманитарлық және педагогикалық білім жүйесіндегі үрдістерді қарастырады

  • Код ON1

    Негізгі эпистемологиялық үлгілерді, рационалдық ұғымның трансформациясының сипатын, танымның ғылымға дейінгі, ғылыми және ғылымнан тыс формалары мен әдістерін, танымның қазіргі заманғы әдістерін, әлеуметтік-гуманитарлық білім мен олардың өлшемдеріне қатысты қазіргі заманғы ыңғайларды табиғатын, педагогикалық шеберліктің теориялық және практикалық негіздерін білетін болады.

  • Код ON9

    Тіл білімі, әдебиеттану және өзге тілді білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде гуманитарлық және педагогикалық ғылымдар дамуының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарын түсінеді

  • Код ON4

    Кәсіби ғылыми-педагогикалық методология, зерттеу және оқу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі саласында теориялық және практикалық нұсқауларды дайындау үшін алған білімін пайдалана білу; филологиялық пәндерді оқытуда алған білімін пайдалана білу.

  • Код ON6

    Тіл білімінің ғылым ретіндегі статусы, оның басқа ғылымдармен байланысы және тілдің табиғаты мен құрылымдық ерекшеліктері туралы алғашқы мағлұмат, ақпарат береді және тіл арқылы қоршаған ортаны танып-білуге үйретеді және тілдік білімнің табиғатын және оны қалай қолдану керектігі жайында білім алады.

  • Код ON12

    Қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес дамытушы білім беру үдерісін құруға дайындығын көрсетеді

  • Код ON11

    Өз бетінше шығармашылық, зерттеу жұмысының дағдыларын, өз қызметін тиімді және нәтижелі ұйымдастыра білуді меңгерген, өзінің ғылыми жұмысының нәтижелерін коммерцияландыру мүмкіндіктері туралы түсініктері болады

  • Код ON13

    Командамен тиімді жұмыс істей алады, өз ұстанымын қорғай алады, ымыралы және баламалы кәсіби шешімдер таба алады

  • Код ON14

    ҚР азаматы ретінде отбасылық құндылықтарды, рухани-адамгершілік қасиеттері мен патриоттық санасы қалыптасады

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеу, педагогикалық және тәрбие жұмыстарын жүргізуде, ғылыми мақалаларды, тезистерді, конференцияларда, симпозиумдарда, дөңгелек үстелдерде, дискуссияларда және пікірталастарда сөз сөйлеуде әдіснамалық және әдістемелік білімді қолданады.

  • Код ON3

    Гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін зерттеу; гуманитарлық білімдегі зерттеушілік үдерісінің негізгі кезеңдерін, құрылымы мен мазмұнын ашу; ғылыми еңбектерді жазу мен ресімдеу әдістемесін меңгереді

  • Код ON2

    Оқитын шетел тіліндегі материалды ғылыми мазмұндаудың функционалдық-стильдік сипаттамаларын; шетел тіліндегі сәйкес мамандығының жалпы ғылыми терминологиясын және терминологиялық астарын, халықаралық ынтымақтастық шеңберіндегі іскерлік хат жазысудың негіздерін білетін болады.

  • Код ON10

    Тілдік тұлғаны одан әрі оқыту мен дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің үлкен дәрежесімен жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдыларды меңгерген

  • Код ON7

    Ұлттық әдебиет тарихы мен тіл тарихының негізгі проблемалары саласындағы білімді көрсетіп, ғылыми зерттеулер әдіснамасын әзірлейді

7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701701 7M01701701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Қайнар академиясы

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (1 жыл)
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті бейіндік
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Ғылыми-педагогикалық бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top