7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ойлау мәдениеті қалыптасқан, жан - жақты көзқарасы дамыған жоғары дәрежедегі білімді тұлғанықалыптастыру.Болашақ маманның өзі таңдаған еңбек нарығында жетістікке жетуге мүмкіндік беретін кәсіби шеберлігін шыңдау.Қазіргі еңбек нарығында бәсекеге қабілетті , озық ойлы, жоғары мәдениетті және үш тілдік құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ететінмамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Практика зерттеушілік-10 апта
Несиелер: 10Білім алушы зерттеу практикасында ғылыми жетекшісімен бірлесе отырып, диссертация жұмысының өзектілігін, мақсат-міндетін анықтап, жоспарын құрады. Зерттеу тақырыбына байланысты дереккөздермен, әдебиеттермен танысады, материалдар жинақтайды. Зерттеудің әдістәсілдерін нақтылап, теориялық және тәжірибелік жағынан тұжырымдар, ұсынымдар даярлайды.
Оқу жылы - 1
-
Казіргі қазақ тілі
Несиелер: 6Қазіргі қазақ тілінің жай-күй, тілде болып жатқан өзгерістер қарастырылады. Қазақ тілінің сөздік құрамы, оның қалыптасуы мен дамуы, ерекшеліктері, қазіргі қазақ фонетикасының дамуы, негізгі сөздік қоры, негізгі сөздік қорға тән басты белгілер, қазіргі қазақ тіліндегі туынды сөздерді тудыру тәсілдері жалпы қазіргі қазақ тілі дамуының кейбір мәселелері зерделенеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тілдің тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Несиелер: 3«Тіл тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері» пәні – қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша оқитын магистранттардың гуманитарлық ғылымға көзқарасын қалыптастыратын пән. Аталған мамандық иелері тіл білімінің тарихын, оның тарихи даму жолындағы барлық үдерістерін меңгеруі қажет. Себебі өзіндік даму жолында тіл білімі ғылымы көптеген ізденістер мен ой-тұжырымдарға толы болды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
Несиелер: 6Ғылым және ғылыми зерттеу және оны ұйымдастыру, ғылыми зерттеудің методологиясы, ғылыми зерттеу жұмысының дайындық кезеңі, ғылыми зерттеудің спецификасы, ғылыми ақпаратты жинақтау мәселелерін саралайды. Ғылыми зерттеу ұйымының құрылымдық мәселелері және ұйыдастыру шарттары, ғылыми жұмыстарын рәсімдеу және безендіру, зерттеу жұмысының жүргізу әдістері, Қазақстандағы ғылыми зерттеу жұмысының жағдайы жайлы ақпараттар алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 6«Ғылыми зерттеу әдістері» пәні – филология мамандықтары бойынша оқитын магистратураға арналған міндетті пән болып табылады. Бұл пәнді меңгеру негізінде магистрлер ғылыми-зерттеу жұмысының қыр-сырымен танысады. Ғылымның өзіндік ерекшеліктері мен салаларын, ғылыми-зерттеу әдістерінің классификациясын, зерттеудің теориялық әдістерін, ғылыми зерттеулер құрылымын меңгереді. Жалпы зерттеу әдістері жайлы түсінік қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Жоғары мектеп маманы ретінде қазақ тілі курстарын меңгертуде магистранттарға білім беруді ұйымдастырудың дидактикалық, әдістемелік талаптарын, оқыту үдерісінің ерекшеліктерін, жаңа технологияларды қолданудың әдіс-тәсілдерін меңгеру негізінде магистранттарды өзіндік ізденіс пен шығармашылыққа үйретеді. Отандық және шетелдік озық тәжірибелерді талдау, бағалау негізінде магистранттардың теориялық сыни ойлауын, креативтік қабілеттерін дамытуға, кәсіби шеберлігін шыңдауға бағыт береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазақ тілінің жалпы курсы
Несиелер: 6Бұл пән магистранттарға қазақ тілінің барлық салаларынан жалпы мағлұмат береді. Сондай-ақ білім алушылар бакалавриатта қазақ тілі салалары бойынша алған білімдерін ары қарай тереңдетіп, ғылыми бағытқа бойлайды. Тілдің ғылыми теориялық негізін, тілдегі барлық құбылыстарды, тілдің даму бағыты мен тілдік үдерістерді терең танып түсінуге және тіл біліміндегі жаңа зерттеулерді оқып талдауға бағытталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіл білімі тарихнамасы
Несиелер: 5Тіл білімі тарихнамасы – тіл туралы ғылымның өткен жолын, тарихын, бағыт-бағдарын, әдістерін зерттейтін жалпы теориялық пән. Тіл білімінің тарихи кезеңдерге бөліну мәселесі, ғылым мен мәдениет тарихындағы тіл туралы білімнің дамуы, жалпы тілдің шығу тегіндегі теориялар мен тұжырымдарды, ағым-дәстүрлерді, бағыттар мен мектептерді талдауға арналған зерттеулер қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми стиль және академиялық хат
Несиелер: 6"Ғылыми стиль және академиялық хат" пәнін меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән магистрантардың ғылыми стильде жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық - прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдебиетті жоғары мектепте оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Магистранттар жоғары оқу орны іс-тәжірибесінде қолданылып жүрген әдебиетті оқытудың инновациялық әдістерімен танысады, жаңашыл мұғалімдердің оқыту әдістерін оқып-талдап үйретеді, педагогикалық ізденіс пен шығармашылық жұмыс істеу қабілеттерін дамытады. Болашақ мамандарды әдебиетті оқыту әдістемесінің даму тарихы мен оған әдіскер ғалымдардың қосқан үлесімен, бүгінгі таңдағы қазақ әдебиетін оқытудың әдістемелік проблемаларымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тілді лингвомәдени талдау
Несиелер: 5Адамның мәдениет пен тiлдегi болмысы, ұлттық тіл мен мәдениет, шетел және ұлттық ғылымдағы лингвомәдениет туралы зерттеулері, лингвомәдениеттанудың негізгі ұғымдары, тілді ұлт тарихымен, концепт арқылы көрінетін мәдениетімен, салт-дәстүрімен, рухани болмысымен сабақтастыра қарастыру мәселелерін қарастырады. Тілді ұлт тарихымен, концепт арқылы көрінетін мәдениетімен, салт-дәстүрімен, рухани болмысымен сабақтастыра қарастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тілдік жүйе және лингвостилистика мәселелері
Несиелер: 6Тіл саласындағы іргелі ізденістердің бағыттарын айқындап, қазіргі қазақ тілі стилистикасының негізгі тілдік факторларын дәйектеу жолдарын қарастырады; тілдік жүйені ғылыми танымның әдіснамасына, заманауи тұжырымдамаларға, заңдылықтарға баға беру арқылы түсіндіреді. Лингвостилистика мәселелерін тілдік жүйемен байланыстыра отырып талдайды, тілдік жүйенің лингвистикадағы орнына сараптама жасауды анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Лингвистикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Магистрант линвистикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлаудың теориялық-әдістемелік негізін меңгереді. Линвистиканың жаңа бағыттарымен, линвистикалық терминдермен, линвистикалық зерттеудің әдістерімен танысады. Зерттеу жұмысын жоспарлау және зерттеу қателерін алдын алу, ғылыми әдебиеттермен жұмыс, ғылыми этиканың нормалары, зерттеу әдістерін таңдау, мәліметтер жинау мәселелерін меңгереді. Зерттеу нәтижелерін өңдеу мен талдау, зерттеудің нәтижелерін интерпретациялау құралдарымен танысады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Этнолингвистика
Несиелер: 4Этнолингвистиканы зерттеу объектісі, даму тарихы, этнолингвистика жөнінде ғалымдардың пікірлері, этнолингвистиканың лингвистикалық пәндермен байланысы, тіл және мәдениеттану, тіл және халықтық менталитет, тіл және мифология, қазақ этнолинвистикасының зерттелуі, қазақ этнолингвистикасының өзіндік ерекшеліктері мен жүйелілік принциптері қарастырылады. Этнолингвистикалық арналар, этнолингвистикалық мектептер және олардың қалыптасу бағыттары жайлы ақпараттар беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тәуелсіздік жылдардағы қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Қазақ әдебиетінің тәуелсіздік жылдарындағы даму бағыттары, тәуелсіздіктің алғашқы он жылында қазақ әдебиеті өз арнасын жаңа бағытқа бұрғандығы, әдеби жанрлардың дамуы мен жаңа бағыттағы шығармалардың пайда болуы сараланады. Тәуелсіздік жылдарындағы әдебиеттегі таным мен талғам, тақырып пен идея, образ бен образдылық, қаламгерлердің көркемдік ізденістерінен туған жаңашылдық мәселелері талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тілдік қатынас негіздері
Несиелер: 5Тілдік қатынастың ғылыми негіздері, тіл және ойлау, тіл және сөйлеу, тілдік қатынастың күрделі қоғамдық-әлеуметтік құбылыс екендігі, көптеген ғылым салаларымен тығыз байланысы қарастырылады. Тілдік қарым-қатынас сөздік құрам мен сөздік қордың мол болуына, лингвистикалық заңдылықтар мен грамматикалық ережелерді дұрыс қолдануына байланысты екендігі белгілі. Осы орайда, магистранттар тілдік қатынастың ғылыми негіздерін меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қайтар өрлеу дәуіріндегі әдебиет
Несиелер: 5Еуропалық «ренессанс», орыстың «возрождениесі», қазақша «қайта өрлеу дәуірі» деп аталған әлемдік мәдениеттегі зор өзгерістер кезеңі тарихының басты ерекшеліктері мен терминнің түп мағынасы, қазақ әдебиетіндегі қайта өрлеу дәуірінің көшбасшысы Абай ренессансы сынды мәселелер қарастырылады. Еуропалық ренессансқа дейін Азия мәдениеті, шығыс қиырдағы Қытай мәдениеті әлдеқайда ерте дамығаны жайлы мәліметтер беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Көркем мәтін поэтикасы
Несиелер: 3Магистранттар көркем шығарма поэтикасының және мәтін танудың жетекші қағидаларымен танысады. Көркем мәтіннің әдеби-теориялық сипаты, сонымен қатар қазақ әдебиетінің даму барысындағы көркем мәтін поэтикасын әдеби сын дискурс тұрғысынан қарастырып, мәтін мен болмыс, мәтін және автор, оқырман және мәтін арасындағы байланыстарды ұғынады. Көр¬кем мә¬тін¬нің ком¬по¬зи¬циясы, сю¬жет пен фа¬бу¬ла, уа¬қыт пен ке¬ңіс¬тік, об¬раз¬дар мәселелері қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ономастика мәселелері
Несиелер: 4Ономастика ғылымының зерттеу нысаны, мақсаты мен міндеттері, теориялық мәселелері, ономастиканың қалыптасу мен даму тарихы, ономастиканың құрылымы мен ономастикалық зерттеу аспектілері, ономастиканың басқа ғылымдармен байланысы, ономастика саласының жаңа бағытта зерттелуі қарастырылады. Антропонимдер мен топонимдер туралы теориялық түсінік қалыптасады. Қазақстан ономастикасының тарихи-әлеуметтік мәселелері, ономастиканың ұлттық-мәдени ерекшеліктері жайлы түсінік қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дәстүрлі ақындық поэзия
Несиелер: 3Ақындық поэзия – қазақ әдебиетінің қалыптасу, даму тарихындағы жанрлар жүйесін қалыптастырған шығармашылық негіз. Қазақтың ақындық поэзиясының бастауында тұрған негізгі өкілдердің өмірі мен шығармашылығы, дәстүрлі ақындық поэзияның дамуы мен қазіргі жай-күйі, сонымен қатар ақындық поэзияның көркемдік-идеялық ерекшеліктері айқындалады. Жыраулық дәстүр мен ақындық өнердің өзара ерекшеліктері жайлы мағлұматтар беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тіл білімінің өзекті мәселелері
Несиелер: 5Тіл білімі туралы жалпы түсінік қалыптасады. Тіл білімінің ,ылымдар жүйесіндегі алатын орны, тілдің табиғаты мен қоғамдық орны, тілдің дамуы, жалпы тіл білімінің өзекті мәселелері жайлы түсінік қалыптасады. Тіл білімінің жаңа бағыттары, олардың зерттелуі, ғалымдардың ой-пікірлері қарастырылады. Этнолингвистика, психолингвистика, когнитивті лингвистика, компьютерлік линвистика т.б. тіл білімінің жаңа бағыттары туралы мағлұматтар беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдық
Несиелер: 3Дәстүр мен жаңашылдық - әдебиет пен өнердің даму барысында сабақтастық пен жаңғыртуды, мұрагерлік пен қайта жасауды, бұрынғы мен соңғының байланысын білдіретін ұғым. Дәстүрге ғасырлар бойы қалыптасып, сұрыпталған әдет-ғұрыптар, жол-жобалар көзқарас түсініктер жатады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар қазақ әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдық мәселесіне тоқталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қаламгердің шығармашылық лабараториясы
Несиелер: 3Магистранттардың өз бетінше көркем шығарманы эстетикалық талғаммен танып, қаламгерлердің даралық дарынды қасиеттерін, шеберлік сырларын эстетикалық таныммен игеруге, кәсіби біліктілігін тереңдетуге жан-жақты ғылыми-теориялық, негіздемелік бағдар беріледі. Қазіргі қазақ әдебиетіндегі қаламгердің шығармашылық лабараториясына жаңаша көзқарастар жасалынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әдебиеттің зерттелу тарихы
Несиелер: 3Әдебиеттің зерттелу тарихы пәні - көркем әдебиет мәселелерін қарастырады. Сөз өнерінің түп төркінін, тегін, туу, қалыптасу тарихын, даму заңдылықтарын, көркемдік және эстетикалық ерекшеліктерін зерттейді. Әдебиеттанушы ғалымдардың еңбектеріне шолу жасай отырып, әдеби процесте болып жатқан жаңалықтармен танысады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ поэзиясының поэтикасы
Несиелер: 4«Қазақ прозасының поэтикасы» пәні – филология мамандығы бойынша оқитын магистранттарға арналған аса қажетті пән болып табылады. Алдыңғы кезекке көркем шығарма поэтикасын талдау шығады. Алдымен әдебиеттану, тілтанудағы көркем мәтінге қатысты теориялық ой пікірлерді жүйелеу, олардың өзара байланысу, ыпалдасу деңгейлерін айқындау міндеттері тұрды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазіргі қазақ поэзиясының көркемдік арналары
Несиелер: 4Қазіргі қазақ поэиясының даму арналары мен бағыттарын, кезеңдерін, басты өкілдері мен шығармалардың тақырыптық-идеялық, жанрлық ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі қазақ поэзиясындағы дәстүр мен жаңашылдық мәселесі, қазақ өлеңдерінің құрылымдық және көркемдік-эстетикалық ерекшеліктеріне талданады. ХХ ғасырдың 60-80 жылдар қазақ поэзиясы мен тәуелсіздік жылдардағы қазақ поэзиясының даму арналары, қазіргі жастар поэзиясының ерекше тұстары қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ прозасының даму тарихы
Несиелер: 4Қазақ прозасының қалыптасу, даму тарихы, сипаты мен өзіндік ерекшеліктері, қазақ прозасындағы қалыптасқан дәстүр мен жалғастық мәселесі қарастырылады. Қазіргі қазақ прозасындағы жаңашыл-модернистік сипаттағы жазушылардың шығармашылығы, олардың шығармаларындағы тілдік-стильдік ерекшеліктер, әдеби әдіс-тәсілдердің жаңашыл сипаты, бұл топтағы жазушылар туралы бүгінгі әдеби сындағы ой-пікір алуандығы туралы сөз болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Несиелер: 5«Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері» пәнін оқуда қазіргі әдебиеттанудағы өзекті мәселелер болып табылатын әдебиет тарихын дәуірлеу мәселесі сараланады. Магистранттарға әлемдік және ұлттық әдеби процесс дамуының тарихи-мәдени заңдылықтарына байланысты талдаулар ұсынылады. Әдебиет тарихын дәуірлеуге байланысты жазылған іргелі зерттеулердің теориялық-методологиялық ерекшеліктері, әдіс-тәсілдері, олардың әдебиеттану ғылымын дамытудағы ықпалы туралы кең көлемді мәліметтер беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Когнитивті лингвистика
Несиелер: 4Когнитивтік лингвистика тілдің танымдық табиғи болмысын зерттейтін ғылым. Когнитивті лингвистика пәні – когнитивтік лингвистиканың тарихи танымдық негіздерін, когнитивтік зерттеулердің мақсат-міндетін айқындайды, жалпы тіл біліміндегі танымдық ұстанымдар тарихына, теориялық ұғымдар тізбегіне шолу жасайды. Когнитивтік лингистиканың негізгі үғымдары: ойлау, білім, когниция, дүниені тілдік көру, менталдылық, концепт т.б. танысады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тіл біліміндегі әлеуметтік бағыт
Несиелер: 5Магистраттар әлеуметтік лингвистиканың басты теориялық қағидалары мен ұғым-түсініктерімен, терминологиялық жүйесімен танысады. Пәннің ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлі турасындағы теориялық көзқарастар мен пікірлерді сараптайды. Әлеуметтік лингвистиканың тіл білімінің саласы ретінде қалыптасу, даму жолдарынан мәлімет ала отырып, отандық әлеуметтік лингвистиканың жетістіктері мен алдағы міндеттерінен хабардар болады. Әлеуметтік лингвистиканың зерттеу әдістерін, тәсілдерін меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Өлең сөздің теориясы
Несиелер: 3Бұл пәнде қазақтың өлең тілі мен өлең құрылысының ерекшеліктері, тіл кестесі, жанрлық өзгешеліктер, қазақтың ақындық өнеріне қатысты ғасырлар бойы қалыптасқан ұлттық дәстүрлерін анықтап, оның әдеби-тарихи үдеріспен байланысы мен заңдылықтарын теориялық тұрғыда қарастырады. Өлең сөздің теориясына байланысты жазылған ғылыми еңбектермен, ғалымдардың ой-тұжырымдарымен танысады. Өлең сөздің теориясын жаңаша көзқараста пайымдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
қазақ тіл білімі мен әдебиеттің теориялық негіздері мен даму заңдылықтарын, қазақ тіл білімі мен қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары білу, алған теориялық білімдерін кәсіби қызмет аясында қолдана алу
-
Код ON4
тіл және әдебиет теориясы туралы жүйелі түсінікке ие болу, филологиялық және гуманитарлық білім саласындағы заманауи ғылыми зерттеулерге сыни баға беруді үйрену
-
Код ON5
зерделеніп отырған салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру
-
Код ON3
білім алушыларды оқыту және дамыту, оқыту үдерісін ұйымдастыру және тәрбие беру, педагогикалық үдерістерді жоспарлау және басқару, диагностика, түзету, педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру
-
Код ON2
білім беруде оқытудың жаңа әдістерін пайдалануда кәсіби шеберлігін жүзеге асыру
-
Код ON6
Білім беру құралы ретінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асырылатын тілдерді (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) пайдалану, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру және қолдану
-
Код ON7
командада, тұлғааралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсете білу, педагогикалық және әлеуметтік коммуникация тәсілдерін қолдану
-
Код ON8
ақпараттық-коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, қазақ тілі мен әдебиетіне қатысты ақпараттарды іздеу үдерісін ұйымдастыруға қатысу және оларды өңдеу
-
Код ON9
қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқып жатқан білім алушыларға тәрбие мен білім берудің әртүрлі формалары мен әдістерін сұрыптап таңдап қолдану және пайдалану
-
Код ON10
инновациялық психологиялық-педагогикалық әдіс-тәсілдер мен құралдарды қолдана отырып, білім алушыларды оқыту және тәрбиелеу жұмыстарын ұйымдастыру
-
Код ON11
әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолдану
-
Код ON12
қазақ тілі мен әдебиетін жоғары оқу орнында оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін қолдану
-
Код ON13
білім беру үдерісінің ерекшелігін, тәрбие міндеттерін және тұлғаның дамуын ескере отырып заманауи педагогикалық технологиялар дайындай білу
-
Код ON14
заманауи ғылыми парадигмалар аясында қазақ филологиясы саласындағы кешенді ғылыми зерттеу процесін өз бетінше жоспарлап, жүзеге асыру
-
Код ON15
педагогикалық эксперименттер жүргізу және оның нәтижелерін оқу үдерісіне енгізе алу
7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701701 7M01701701-Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (н/п)
МагистратураХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураОрталық- Қазақстан Академиясы
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураҚайнар академиясы
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (1 жыл)
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті педагогтерін даярлау
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті бейіндік
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі және әдебиеті
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (Ғылыми-педагогикалық бағыт)
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M017 Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша