Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01406 Кәсіптік оқыту в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    "Мамандыққа кіріспе" курсының мазмұндық ерекшелігін ескере отырып, студенттерді негізгі білім беру жүйесінде оқытуды ұйымдастыруға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діни және этникалық толеранттық негіздері
    Несиелер: 5

    діни және этникалық толеранттылық саласында білім жүйесін қалыптастыру, діни және этникалық тарихты игеру бойынша студенттердің мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыру, мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасау жүзеге асырылады, әлемдік дін канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері
    Несиелер: 3

    экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншік нысандары мен заңды аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерліктің және экономиканың дамуының рөлін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыруды ұйымдастыруға және кәсіпкерлердің несиелік ұйымдармен өзара іс-қимылына ерекше назар аударылды. Қазіргі адам Экономикалық теория мен практика туралы түсінікке ие болуы керек

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы қазіргі түсініктерді қалыптастыру. Экология ұғымдары мен заңдарын; нақты аймақтағы және жалпы биосфераға антропогендік әсер етудің рөлін; экологиялық қауіп факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін; экологиялық мәдениетті және білім алушылар тұлғасының жаңа экологиялық санасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ілмекті тоқу ерекшелігі / Ағашты көркем кесу
    Несиелер: 5

    Ілгекпен тоқу шеберлігінің құпиялары мен дағдыларын қалыптастырады. Бұл трикотаж матаны тоқу ғана емес, сондай-ақ өз қолдарымен дайын, сапалы, бірегей дайын бұйымдарды ілгекпен жасау үшін қажетті тәсілдер мен тәсілдер / Ағаш бойынша көркем ою шеберлігі мен дағдыларын қалыптастырады, Ағашты көркем өңдеудің ең көне және ең көп таралған түрлерінің бірі, бұл кезде ою бұйымға балта, пышақ, кескіш, қашау, қашау және басқа да ұқсас құралдардың көмегімен жағылады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман тауартану / тамақ өнеркәсібі жабдықтары
    Несиелер: 5

    Орман тауарларын стандарттау, оларды есепке алу, түрлі мақсаттағы Дөңгелек ағаш материалдарына шыбықтарды ұтымды пішу және олардың ықтимал шығуы мәселелері қаралды, сондай-ақ құрғақ ағаштардың қатарларға кептіргеннен кейін сапа көрсеткіштерін анықтау тәсілі келтіріледі. Егжей-тегжейлі талқыланды әдістері өлшеу бөренелер мен шыбықтар. Желімделген ағаштың, композициялық материалдардың түрлері сипатталған. / тамақ өнеркәсібінде қолданылатын технологиялық жабдықтың конструкциясын, жұмыс принципін және пайдалану шарттарын зерделейді, тамақ саласында қолданылатын жабдықты жіктеуге мүмкіндік береді, жабдық түрін қандай да бір өнімді өңдеу үшін қолдану керек. Тамақ өндірісінің технологиялық жабдықтары-бұл тамақ өндірісінің жалпы технологиялық процесінде технологиялық процестің белгілі бір бөлігін орындауды қамтамасыз ететін техникалық жабдықтау құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем тоқу/ Ағашты кесу
    Несиелер: 5

    Білім алушыларда ілгекпен және арқаулармен тоқу негіздерін толық көлемде меңгеруді және зерделеуді қалыптастырады, көркем – эстетикалық білім беру кемшіліктерін олардың арқаулармен және ілмектермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру тұрғысынан толықтыруға мүмкіндік береді, шығармаларды, сәндік – қолданбалы өнер бұйымдарын жақсы қабылдауға, тұлғаның адамгершілік – эстетикалық мәдениетінің жалпы деңгейін арттыруға ықпал етеді./ Оюдың ең қарапайым түрлерінің бірі болып табылатын ағаш бойынша геометриялық оюдың р біліктігі мен дағдыларын қалыптастырады - ол сурет теориясын және күрделі аспаптар жинағын арнайы білуді талап етпейді. Сонымен қатар, геометриялық оюда көптеген тәсілдер қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті қалыптастыру; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету, құқық бұзушылық фактілерін ашу және алдын алу; Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясына сәйкес заңдар мен өзге де мемлекеттік шешімдердің орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пән қазақ тілін объект ретінде емес, базалық білімді меңгеру құралы ретінде қолдана отырып, терең оқытуды көздейді. Пәнді оқытудың мақсаты қазақ тілінде қарым-қатынастың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру, осы мамандықтың базалық категориялық-ұғымдық аппаратын қазақ тілінде қалыптастыру және осы мамандық бойынша студенттердің кәсіби бағдарлы тілдік дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тоқу технологиясы / негізгі ағаш кесу әдістері
    Несиелер: 5

    Технология сабағында тоқуға үйрету тек балаларға қызықты ғана емес, сонымен қатар шыдамдылықты, зейінді, ұсақ моториканы дамытады. Алдымен қыздар Қарапайым бұйымдарды жасап, дағдыларды біртіндеп дамытады. Ал біраз уақыттан кейін олар киім — кешек заттарын-көйлектер, бас киімдер, ойыншықтар үшін ғана емес, адамдар үшін де шұлықтар жасай алады./ Әр түрлі күрделілік дәрежесі бар ағаш бойынша оюды орындау тәсілдерін зерттейді. Жазықтықты рельефті ою, контурлық және геометриялық (үш қырлы-ойық) білім алушылармен сабақтың бастапқы сатысында неғұрлым қарапайым және қолайлы. Оларды меңгеріп, білім алушылар жаншығы бар және таңдалған фоны бар бұранданың күрделі түрлеріне ауыса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 5

    студенттердің жалпы психология курсын меңгеру, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен біліктерін қалыптастыру негізінде олардың психологиялық ойлауын дамыту, сонымен қатар психологиялық білім берудің маңызды салаларының бірі дамуының психологиясын терең меңгеруге және кәсіби психологиялық дайындығын күшейтуге мүмкіндік беретін теориялық және практикалық біліммен қаруландыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағаштану / ұннан жасалған кондитерлік өнімдер технологиясы
    Несиелер: 5

    білім алушылар сүректің макро - және микроскопиялық құрылымы, сүрек пен қабықтың химиялық құрамы, сүректің химиялық, физикалық және механикалық қасиеттері, сүректің саңырауқұлақтардың, бактериялардың, жәндіктердің және ортаның ауыспалы физикалық факторларының бұзылуына төзімділігін арттыру тәсілдері туралы білім алады. / Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының кондитерлік цехтарында жартылай фабрикаттар мен дайын өнімдер өндірісінің технологиялық процестерін; шикізатты өңдеу кезінде өнімдерде болатын физикалық-химиялық және биохимиялық процестерді зерттейді; шикізат пен өнімнің аз шығынында жоғары сапалы дайын өнімді алу мақсатында технологиялық процестерді басқару тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандандырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Тауар өнімінің шығуын арттыру және өндірістік ресурстарды неғұрлым тиімді пайдалану есебінен оның өзіндік құнын төмендету бойынша білім мен іскерлікті қалыптастырады. Өндірілетін өнім түрлеріне, қолданылатын техникаға, технологияға, қызметкерлердің кәсіби дайындығына және өндірісті ұйымдастыруға байланысты кәсіпорында салалар құрылады. . Бұл үдерістер өзара шарттастырылған, үнемі орын алады және әр түрлі формада көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндіріс негіздері және кәсіпті таңдау
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы өндірістің ғылыми негіздері және оны интенсификациялаудың жетекші бағыттары туралы ұғымдарды, мамандықты таңдау негіздері бойынша жалпы мәліметтерді (кәсіптерді жіктеу, белгілі бір кәсіп өкіліне қойылатын талаптар кешені, жеке мүдделерді есепке алу және т.б.) зерттейді, еңбек даярлығының 2-3 бейінімен және бұқаралық кәсіптермен танысу бойынша практикалық жұмыстарды жүргізеді және т. б. оқу курсы шеңберінде өткізілетін кәсіби кеңес, сабақтан тыс уақытта ұқсас жұмыстармен толықтырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандану негіздері
    Несиелер: 5

    оқушылардың сапалы бұйымдарды дайындау бойынша білімін, іскерлігін, дағдыларын қалыптастыру, студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту, өз жұмысын жоспарлай білу, дайындалатын бұйымдарға Технологиялық құжаттаманы әзірлеу және қолдана білу, студенттерді Конструкциялық материалдарды өңдеудің заманауи жоғары өнімді әдістерімен таныстыру және оқу шеберханаларында еңбекті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Оқу бағдарламасы бітірушінің үш циклдік шет тілді дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады және ағылшын тілін кешенді оқытуға негізделеді және міндетті компонент болып табылады. Бағдарлама оқу материалының, тақырыптың және материалмен жұмыс түрлерінің сабақтастығын, оқу материалының біртіндеп күрделенуін көздейді, бұл студенттерден айтарлықтай шығармашылық жұмысты талап етеді. Пән мазмұны иерархия және төрт модульдің интегративтілігі принципі бойынша өзара аударылатын түрінде құрылымдалған. Бұл пән бастауыш мектептің болашақ мұғалімінің көптілді коммуникативтік кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағаш өңдеу технологиясы / Нан және нан-тоқаш өнімдерінің технологиясы
    Несиелер: 5

    сүректің құрылысы, оның механикалық, физикалық және химиялық қасиеттері туралы, оны қайта өңдеу өнімдері туралы, сүректен өндірілетін тауарлардың түрлері туралы және әртүрлі ағаш өңдеу өндірістерінің технологиялық процестері туралы білімді қалыптастырады, Ағаш өңдеу жабдықтарының сипаттамалары, орман өсіру өндірісінің негіздері, жылу өңдеу, сүректі кептіру және сіңдіру, оларды сынау әдістері баяндалған. / Рецептуралар технологиясын, жабдықтарды зерттейді нан-тоқаш өнімдерінің классикалық ассортиментін жасау кезінде де, түпнұсқалық рецептураларды жасау кезінде де шешуші рөл атқарады. Бұл өні��ді эксклюзивті жасауға мүмкіндік береді,бұл өз кезегінде көп сатып алушыларды тартады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызба геометрия және сызу
    Несиелер: 5

    Проекциялау әдістерін, кеңістіктің кескіндері мен олардың сызбадағы проекциялары арасындағы байланысты, нүктелерге, түзулерге, жазықтықтарға жататын позициялық есептерді, метрикалық есептерді, атап айтқанда түзу, түзу, түзу және жазықтықтар арасындағы және жазықтықтар арасындағы қашықтық пен бұрыштарды анықтауды, беттерді өрістетуді құруды; меңгеруі керек: жалпы түрдегі сызбаларды, құрастыру сызбаларын, болашақ мамандығына сәйкес принциптік схемаларды орындау дағдыларын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    педагогикалық үдерістің (білім берудің) мәні, заңдылықтары, үрдістері мен даму перспективаларын, оның өмір бойы адамның даму факторы мен құралы ретінде зерттейтін ғылым болып табылады. Осы негізде педагогика оны ұйымдастыру теориясы мен технологиясын, педагог қызметін жетілдіру формалары мен әдістерін (педагогикалық қызмет) және оқушылардың түрлі қызмет түрлерін, сондай-ақ олардың өзара іс-қимылының стратегиялары мен тәсілдерін әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • сызу
    Несиелер: 5

    графикалық дайындықтың теориялық-әдіснамалық негіздері, графикалық пәндерді оқытуда ғылыми түсініктерді қалыптастыру мәселелері ашылады, оқытудың дәстүрлі және заманауи педагогикалық технологиялары мен әдістемесінің феноменологиясына, сондай-ақ студенттердің графикалық есептер құралдарымен кеңістіктік ойлауын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді .Бейнелер теориясының негізгі сұрақтары және кешенді сызбаның пайда болуы, қосылымдар мен берілістердің әртүрлі түрлерін бейнелеу тәсілдері, ЕСКД талаптары мен ережелері негізінде геометриялық, проекциялық, машина жасау сызбаларын орындау ережелері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    студенттерде теориялық білім мен практикалық білім беру ұйымының алға қойған мақсаттарына оңтайлы қол жеткізуін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білім беру менеджменті саласындағы дағдылар. Курстың мазмұны мен құрылымы қазіргі педагогикалық менеджменттің негізгі теориялық идеяларымен анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инженерная графика
    Несиелер: 5

    студенттерді оқу процесінде де, кейінгі инженерлік қызметте де сызбаларды орындауға және оқуға дайындайды. Сызбаларға және сызбаларға ЕСКД Стандарттарының негізгі талаптары; проекциялау әдістері; бейнелерді құрудың жалпы ережелері; шартты және оңайлату; әртүрлі кеңістіктік объектілерді құрастыру тәсілдері; аксонометриялық проекцияларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік педагогика
    Несиелер: 5

    білім алушылардың жастарды еңбек және кәсіби даярлаудың теориялары мен әдіснамасын меңгеру, сондай-ақ оқу-тәрбие процесінде Еңбек және кәсіби даярлау бойынша оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуді тиімді ұйымдастыру үшін қажетті кәсіби оқыту дидактикасының мазмұндық және іс жүргізу мәселелерін қолдану үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    болашақ кәсіби қызмет шеңберіне кіретін ғылым, техника, технология негіздерін Кәсіптік оқыту әдістемесі бойынша білімді меңгеру заңдылықтарын қарастырады. Әдістеме пәні оқушылардың кәсіби білімін, шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында арнайы технологияларды, оқыту құралдарын құрастыру, қолдану және дамыту бойынша оқытушының (шебердің) қызметі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Машина бөлшектері және құрастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Машина бөлшектерін жобалау мен есептеуге қойылатын негізгі талаптарды, конструкция элементтерінің сенімділігі мен беріктігіне қойылатын талаптарды, динамикалық және статикалық жүктемелерді, қозғалатын элементтерді таңдауды және оларды құрастыру кезінде отырғызуды қарастырады. Қалыптастыру және общеинженерных общетеоретических білімнің

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Конструкциялық металдар мен қорытпалардың құрылысы, физикалық, механикалық, химиялық және технологиялық қасиеттері, әртүрлі сыртқы факторлардың әсерінен олардың өзгеру заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Пәнді оқу барысында құрылымдық материалдар саласындағы студенттердің іргелі дайындығы қамтамасыз етіледі, өндірістік циклдің сатыларында металдар мен қорытпалардың құрылымдық өзгерістерімен танысу жүргізіледі .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалтану негіздері
    Несиелер: 5

    студенттердің Конструкциялық материалдарды дайындау принциптері туралы жалпы түсінігін қалыптастыру, материалдың ішкі құрылымының оның механикалық сипаттарына және технологиялық қасиеттеріне әсерін зерттеу және функционалдық қасиеттеріне байланысты құрылыста және машина жасауда ұтымды қолдану, сондай-ақ алған білімі мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдана алатын мамандарды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы механика
    Несиелер: 5

    Қолданбалы механика — механизмдер құрылғылары мен принциптерін зерттеуге арналған техникалық ғылым. Қолданбалы механика машиналарды зерттеумен және жіктеумен, сондай-ақ оларды әзірлеумен айналысады. Қолданбалы механика төрт бөлімнен тұрады: біріншісі механизмдер теориясының жалпы сипаттары қарастырылады; екінші бөлім материалдар кедергісінің негіздеріне арналған — инженерлік конструкциялардың динамикасы мен беріктігі. Үшінші бөлім ең көп таралған механизмдерді (басты түрде кулакты, фрикционды, тісті) жобалау мәселелеріне арналған. Төртінші бөлім механизмдердің бөлшектеріне арналған. Құзыреттіліктер: тораптар мен механизмдерді жобалау кезінде практикалық қызметте пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұйымдарды дайындаудың технологиялық процестері
    Несиелер: 10

    Технологиялық процесті өлшемдердің дәлдігі, пішіні, өзара орналасуы және бөлшектердің беттерінің кедір-бұдырлығы бойынша; материалдың және бөлшектердің беттерінің сапасы бойынша; құрастыру дәлдігі бойынша; реттеу және машинаның штаттық жұмыс режиміне шығару бойынша зерттейді. Осы мақсатқа жету үшін өндіріске жаңа әзірлемелерді енгізу, олардың тиімділігін бағалау әдістерімен байланысты міндеттер кешені шешілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сертификаттау және сапаны басқару
    Несиелер: 5

    Әртүрлі объектілердің сапасын бағалауда бірыңғай тәсілді іске асыруға мүмкіндік беретін ғылыми-теориялық және әдістемелік сертификаттауды зерделеу қажетті сапа деңгейіндегі өнімнің тұрақты дайындалуына кепілдік береді, өйткені өндірісті ұйымдастыруды және өнімнің сапасын, өнімнің сапасын басқарудың бірыңғай мемлекеттік жүйесін, халықаралық нарықта өнімнің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Основы машиноведения
    Несиелер: 5

    Технологиялық процестерді типтеу және топтық өңдеу туралы, технологиялық жүйенің қаттылығы туралы, өңдеу процестерінің дәлдігі туралы, дайындамалардың орналасу теориясы, өңделетін дайындамалардың өлшемдерінің шашырау теориясы, технологиялық жабдықтар мен жабдықтардың қателіктері, дайындамалардың үстіңгі қабаттары металының жағдайына механикалық өңдеудің әсері туралы, машина бөлшектерінің пайдалану қасиеттері, өңдеуге арналған әдіптер туралы және басқа да теориялық әзірлемелерге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салалық материалтану және конструкциялық материалдар технологиясы (бейін бойынша))
    Несиелер: 5

    студенттердің технологиялық дайындығын қалыптастыру; студенттерді тоқыма өнеркәсібі өндірісінің технологиясының негіздерімен таныстыру; Тоқыма материалдарының жіктелуі, олардың құрылысы мен қасиеттері туралы түсінік беру; талшықтар мен жіптердің сапасын анықтауды үйрету; студенттердің кәсіптік білімі мен іскерліктерін жетілдіру/ оқытудың техникалық бағыттарына жататын бакалаврларды Оқытудың техникалық бағыттарына жататын бакалаврлардың өз мазмұнында , мысалы, металл қорытпаларының жай-күйі диаграммасының Конструкциялық материалдар технологиясы, шойын мен болат кеннен алу және т.б. ��ақырыптар бар. Бұл тақырыптардың материалдардың ішкі жағдайын зерттеуде және олардың әр түрлі қасиеттерін түсінуде көмектесетініне күмән келтірмейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Метрология және стандарттау
    Несиелер: 5

    ҚР техникалық реттеу жүйесін реформалау саласындағы соңғы өзгерістерді ескере отырып, Метрология мен стандарттаудың негізгі ұғымдары, нормативтік, ұйымдастырушылық және әдістемелік қамтамасыз етілуі, өндірісті метрологиялық қамтамасыз ету және өнім сапасын бақылау, сондай-ақ метрология және стандарттау саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалау бойынша жұмыстардың бағыттары қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалдарды өңдеу технологиясы (бейін бойынша)
    Несиелер: 10

    Шығарылатын өнімдер мен қызметтердің экономикалық есебін оқып- үйренеді; өндірістік технологиялық карталарды жасау және әзірлеу бойынша іскерлікті пысықтау, білікті жұмысшы жаппай кәсіптер үшін операциялық профессиограммалар; жаттығу жаттығулары, тест тапсырмалары және біліктілік деңгейін анықтау бойынша бақылау операциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбек (бейін бойынша)
    Несиелер: 10

    Көркем еңбек процесінде мектепке дейінгі жастағы балалардың көркемдік дамуының қазіргі заманғы теориясы мен технологиялары саласында білім алушыларда негізгі құзыреттіліктер мен құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзара алмасу және техникалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    геометриялық параметрлердің дәлдігін қамтамасыз ету мәселелерін өзара алмасудың қажетті шарты және сенімділік пен ұзақ мерзімділік сияқты сапаның маңызды көрсеткіштері ретінде қарастырады. Ауыл шаруашылығы техникасын дайындау, пайдалану және жөндеу сапасын арттыру міндеттерін стандарттау, өзара алмастыру және белгіленген техникалық шарттарды бақылау принциптерін пайдалана отырып, кешенді қарауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Охрана труда

    құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдық-техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-алдын алу, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірі мен денсаулығын сақтау жүйесін қарастырады. ЕЖ жүйесінің элементтері. Терминдер мен талаптар. В Казахстане. Еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауаптылық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    студенттерде болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік дайындық негіздерін қалыптастырады, оқушыларды республиканың жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайында еңбекке дайындау үшін жалпы білім беретін мектептерде бастауыш, кәсіптік оқыту және еңбек технологиясының типтік оқу бағдарламасының әртүрлі Мектеп бөлімі бойынша оқушы жастармен жемісті жұмыс істеуге ықпал ететін бағдарламаның білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру мекемелеріндегі еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    білім беру мекемесінің еңбекті қорғау жүйесін қалыптастыру және жұмыс істеу мәселелері, қызметкерлер мен оқушылардың (тәрбиеленушілердің) еңбекті қорғауды қамтамасыз ету ерекшеліктері, жазатайым оқиғаларды тексеру мен есепке алуды ұйымдастыру, сондай-ақ еңбекті қорғауды жетілдіру мәселелері баяндалады. Еңбекті қорғау еңбек процесінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі әлеуметтік-экономикалық, емдеу-алдын алу, санитарлық-гигиеналық, құқықтық, оңалту, ұйымдастыру-техникалық және өзге де міндетті шараларды қамтамасыз етуге тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау және өндірістік санитария
    Несиелер: 5

    Еңбек қорғау және өнімділік сакнитарияның міндеті. Зиянды өнімділік факторлардын мінездемесі. Өнімділік туралы және жұмыс орындарын тусіндіру. Санитарлық –тұрмыстық қызмет көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сызба геометриясы мен сызуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    жазықтықта кеңістіктік формаларды бейнелеу тәсілдері; берілген графикалық кескіндеме бойынша объектінің кеңістіктік формаларын-түпнұсқаны анықтау, жазықтықта кеңістіктік формаларды (сызықтарды, беттерді, денелерді) бейнелеу тәсілдерін және осы формалардың берілген бейнелері бойынша геометриялық сипаттағы есептерді шешу тәсілдерін баяндау және негіздеу. Сызба геометриясының ережелері бойынша салынған суреттер заттардың пішіндерін, олардың кеңістіктегі өзара орналасуын оймен көрсетуге, өлшемдерді анықтауға, геометриялық қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бейіндік білім берудің ұйымдастырушылық мәселелері оқушының жеке оқу траекториясын құру қабілетін едәуір кеңейтетін жеке тұлғаға бағытталған білім беру процесін қарастырады, бұл оқу процесінің құрылымы, мазмұны мен ұйымдастырылуының өзгеруі арқылы оқушылардың қызығушылықтарын, бейімділігі мен қабілеттерін толығымен ескеруге, жағдай жасауға мүмкіндік береді. оқу және үздіксіз білім берудің мақсаты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы инженерлік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    таңдалған пәндерді кәсіби деңгейде оқытудың мүмкіндіктері мен тәсілдерін оқу , оқытудың заманауи әдістерін оқу және оларды қолданудың қолжетімді дағдыларын алу мүмкіндігін, сонымен қатар жалпы инженерлік пәндер студенттерінің білімін қорытынды бақылау әдістерін жасау кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама білім берудегі қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласында базалық құзыреттілікті дамытуға және арнайы құзыреттілік базасын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машиналық графика
    Несиелер: 5

    Бұл пән 2D және 3D графика бағдарламаларында графикалық бейнелерді құруды, АЖЖ ортасында кеңістіктік құрылымдарды компьютерлік модельдеу үшін арналған. Жарық көздерін, сахналарды, материалдарды және текстураларды салу арқылы үлгілерді бояу және тонирлеу арқылы презентациялық материалдарды жасау алгоритмдеріне көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    өнеркәсіпте және түрлі деңгейдегі оқу орындарында кеңінен қолданылатын КОМПАС-3D отандық графикалық пакетін пайдалана отырып, ЕСКД талаптарына сәйкес конструкторлық құжаттарды құру мәселелері қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материалдарды өңдеу технологиясын оқыту әдістемесі (бейін бойынша)
    Несиелер: 5

    оқушылардың бойында бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеудегі технология сабақтарының маңызы мен орны туралы түсінік қалыптастыру; оларды педагогикалық саладағы оқыту әдістемесі технологиясының негізгі даму үрдістерімен таныстыру; бастауыш сынып оқушыларының жобалау іс-әрекеті мен технологияны оқытудың психологиялық-әдістемелік және технологиялық негіздері туралы, жүйе ретінде технологияны оқыту процесі туралы (бастауыш технологиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттері, материалдарды қолмен өңдеудің технологиялық тәсілдеріне оқытудың әдістері, нысандары мен құралдары, технология саласындағы бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бақылау););

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық объектілерді электронды түрде орындау
    Несиелер: 5

    Түсініктердің ақпараттық-компьютерлік технологияларына арналған негізгі құзыреттіліктерді енгізу және дамыту; графикалық редакторда графикалық және мәтіндік ақпаратты өңдеу әдістеріне үйрету, графика, графикалық редактор, сурет салу құралдары, стандартты фигуралар, облыстар, объектілер, құрастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұйымдарды дайындаудың технологиялық процестерін дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    бастауыш сынып оқушыларын оқыту үдерісінде жеке тұлғаға бағытталған білім кеңістігін құру үшін бастауыш сынып оқушыларының жадын, зейінін, логикалық және конструкторлық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған түрлі тәсілдерді пайдалана отырып, әдістемелік қызметті жобалау қабілетін қалыптастыру;- студенттердің әдістемелік ғылымға деген қызығушылығын дамыту, олардың әдістемелік және технологиялық білім мен іскерлікті кеңейту және тереңдету қажеттілігін қалыптастыру, пән бойынша тәжірибелік-бағытталған және әдістемелік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сызуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың сызу пәнін оқытудың міндеттері, мазмұны мен әдістерін анықтайтын педагогикалық ғылым саласымен таныстырады, графикалық жұмыстарды орындаудың ұтымды тәсілдерін зерттейді, оқу үдерісін тиімді ұйымдастырудың формалары мен құралдарын құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инженерлік графиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    әртүрлі деңгейдегі күрделілік пен тағайындау сызбаларын орындау және оқу, типтік есептерді шешу үшін геометриялық үлгілеудің әдістері мен құралдарын, графикалық ақпараттық технологияларды пайдалану, стандартты бөлшектердің, алмалы-салмалы және алынбайтын қосылыстардың бейнелерін, геометриялық үлгілеудің әдістері мен құралдарын орындау ережесі, жобалау-конструкторлық құжаттаманы орындау және ресімдеу білігін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі (бейін бойынша)
    Несиелер: 5

    білім алушының практикалық қызметінде барлық басқа білім беру салаларын зерделеу кезінде алынған гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімнің, гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми Мәдениет элементтерінің қолданылуын көрсететін интеграциялаушы, жүйе құраушы білім беру саласы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы техникалық және арнайы пәндерді оқыту әдістемесінің қағидалары мен мәнін, белсенді және интерактивті оқытудың нысандары мен әдістерін, кредиттік оқытудың ерекшелігін, білім алушылардың өзіндік жұмысын басқаруды қарастырады. Студенттердің теориялық және практикалық пәндерді (жалпы білім беру мекемелерінде, кәсіптік білім берудің арнаулы орта мекемелерінде) оқыту мүмкіндігін қамтамасыз ететін білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер және патенттану негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және оның кезеңдері туралы, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және ғылыми нәтижелерді ресімдеу туралы, ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі туралы, эксперименттік зерттеулердің әдістемесі туралы, зерттеу нәтижелерін ғылыми жұмыстар түрінде ресімдеу туралы, патенттану негіздері және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысының өнертапқыштық міндеттерін шешу теориясы туралы негізгі мәліметтерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кілем тоқу / дәнекерлеу жабдығы
    Несиелер: 5

    Адамның өмір сүру эстетикалық ортасын жасау саласында кәсіби құзыреттілікті меңгеру тәсілдерін; техникадағы интерьерлік кеңістікті эстетикалық байыту заттарын жасау үшін теориялық және практикалық құралдарды меңгереді. Кілем тоқу адамзатпен қатар дамиды және уақыт өте келе технология бойынша да, дайындау тәсілдері бойынша да жүреді./ Дәнекерлеу аппараттары мен машиналарының конструкциясын, құрылымын және пайдалану сипаттамаларын, технологиялық құрылғыларды, дәнекерлеу қондырғыларының қосалқы жабдықтарын, дәнекерлеушінің аспабын қарайды. Құрылымдарды өндіру кезінде дәнекерлеу жабдықтарын пайдалану дағдыларын қалыптастырад��.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарының жалпы технологиясы /жұқа металды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    білім алушылардың тоқыма, өңдеу өндірісінің және трикотаж өндірісінің технологиялық процестері туралы білім алуы. Иірімжіпті тоқуға дайындаудың технологиялық ауысуы туралы, тоқыма станоктарының әр түрлерінде матаны алу туралы, Шикізаттың әр түрлерінен матаны өңдеудің технологиялық процестерінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. / білім алушыларды жұқа табақты металды өңдеудің әртүрлі тәсілдеріне кезең-кезеңмен оқыту, ұсынылған материалмен жұмыс істеу кезінде шығармашылық мүмкіндіктерді, іскерлікті, тәсілдерді, оның ішінде құралдарды меңгеру дағдыларын пайдалана отыр��п ашу. Сабақтың соңында қажетті нәтиже алуға мүмкіндік береді, атап айтқанда – білім, білік және бастапқы дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрақ тігу / суықтай қалыптау технологиясы
    Несиелер: 5

    Кесек тігудің түрлі схемалары мен шаблондарын, түрлі көлемдегі түрлі-түсті бөліктерден жасалған шеберлер Үйге арналған ең ерекше заттарды жасап, оларды тұрғын үй-жайларды безендіру үшін пайдалана алады. Қазіргі уақытта бұл шеберліктің түрі қарқынды дамып, "пэчворк"деп аталатын халық өнерінің тұтас бағытына айналды. / металдарды қысыммен өңдеудің озық әдістемесін қарастырады. Оның білікті қолданылуы түрлі формалар мен өлшемдерді алуға мүмкіндік береді. Осы технология бойынша жасалған бұйымдар өзінің геометриялық параметрлерінің дәлдігімен және қалыптастырылған бетінің жоғары сапасымен ерекшеленеді, сондықтан одан әрі пысықтауды қажет етпейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағаш қалдықтарын кешенді пайдалану / Ұлттық тағамдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны Ағаш өңдеу өнеркәсібінің шикізат базасын тиімді пайдалану мақсатында ағаш қалдықтарын технологиялық қолдану тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Жиһаз өндірісінде ағаш қалдықтары жиынтықтаушы бөлшектерді дайындау, ДСП және ДВП өндіру үшін жарамды болуы мүмкін / Әр түрлі халықтардың тамақтану дәстүрі мен мәдениетін дамыту және қалыптастыру саласында теориялық білімдерді, әр түрлі елдер мен халықтардың асханаларына тән тағамдарды және аспаздық бұйымдарды пайдалануды ұйымдастыру және өндірістің технологиялық процестерін басқарудың практикалық дағдылары мен іскерліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кілем тоқу және гобелен негіздері / дәнекерлеу өндірісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Кілемге арналған иірімжіпті, тік кілемге арналған құралдар мен құрылғыларды дайындау және іріктеу.Кілем эскизін дайындау. Ою-өрнекті мотивтердің түрлері және оларды ырғақтандыру тәсілдері. Тоқуға арналған рамаларды, айлабұйымдар мен материалдарды тоқу арқылы дайындау. Тоқудың басталуы. Түкті түйіндерді негіз жіптерінде байлау тәсілдері және түкті қырқу. Тоқымадағы ақауларды түзету және қателерді түзету. Кілемнің шеткі бөлігін сәндік байыту тәсілдері мен тоқу. Кілем орталығының тоқымасы және тоқыманың аяқталуы. Раманы тоқу арқылы дайындау, айлабұйымдар мен материалдарды тоқу.Үйректерді түстік үйлесімдер шекарасында қ����������су тәсілдері және кілем жиектерін өндіру. Тоқу және аяқтау тоқу. Дәнекерлеу өндірісінің даму тарихы, дәнекерлеу өндірісінің өнеркәсіптік өнімі және оның сапасы түсінігі, сапа көрсеткіштерін анықтау және нормалау әдістері, дәнекерлеу өндірісінің өнеркәсіптік өнімінің сапасын қалыптастыру жүйесі, пісіру, ұғым, түрлері және сыныптары, дәнекерлеу техникасы, дәнекерлеу сапасын бақылау, пісіру кезіндегі қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімдерді моделдеу / машина жасау технологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    студенттерді киімді моделдеу бойынша теориялық білім саласымен таныстырады, киімдегі композиция, конструкция, киім функциясы туралы түсініктерді дамытады; киімді моделдеу саласында болашақ педагогикалық білім беру педагогының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. / Роботтардың және басқа да технологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ететін технологиялық жарақтандырудың автоматтандырылған құралдарын орындау, құру, енгізу әдістерін, машина жасауда процестерді математикалық модельдеу әдістерін, сондай-ақ өндіріс учаскелерінің айлық және ауысымдық-тәуліктік жоспарлы тапсырмаларын әзірлеу және олардың орындалуын талдау әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновациялық қызмет негіздері және патенттану
    Несиелер: 5

    Зияткерлік меншік болып табылатын адамның шығармашылық қызметін, шығармашылық еңбек нәтижелерін құқықтық қорғауды (авторлық құқық, сабақтас құқықтар), инновациялық қызмет, Патенттану және ҚР патенттік құқығы, Халықаралық патенттік құқық, инновация негізінде тиімділікті арттыру әдістері туралы түсінік пен білімді қалыптастырады: өндіріске ғылымды қажетсінетін технологиялық процестер мен конструкцияларды енгізу .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Трикотаж бұйымдарын модельдеу және көркемдік безендіру / Машина жасау
    Несиелер: 5

    Киімнің жіктелуі мен функцияларын, киім ассортиментін, киім бөлшектерін құрастырудың негізгі принциптерін зерттейді. Трикотаждан модельдеу процесі туралы негізгі мәліметтер. Әйелдер мен балалар киімін, ұлттық пішін киімін үлгілеу дағдыларын қалыптастырады. Трикотаждан жасалған мектепке дейінгі және балалар киімін модельдеу ерекшеліктерін қарастырады./ Машина жасау өндірісін технологиялық жабдықтау құралдары мен технологиялық процестерді жобалау; машина жасау өндірісін технологиялық жабдықтау құралдары мен жабдықтардың пайдалану мүмкіндіктерін бағалау; Машина жасау өнімін техникалық тақылауды орындау, қолданыстағы өндіріс жағдайында технологиялық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гобелен /Технология сварочного производства
    Несиелер: 5

    қолмен тоқу мен гобеленнің негізгі тәсілдері туралы білімді қалыптастыру және оларды өзінің шығармашылық және педагогикалық қызметінде одан әрі қолдану. Студенттердің жеке шығармашылық қабілеттерін анықтау, олардың бейнелі ойлауы мен қиялын дамыту, сондай-ақ олардың эстетикалық талғамы мен көркем мәдениетін арттыру Студенттерде салада қолданылатын пісірудің және кесудің заманауи тәсілдері, олардың негізгі технологиялық ерекшеліктері, пісіру және кесу үшін қолданылатын жабдықтың құрылысы туралы білім қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киімдерді құрастыру және модельдеу / Машина жасау технологиясы
    Несиелер: 5

    тігін саласының болашақ мамандарында киімді жобалау және өндіру процесінің құрылымы және оның құрамдас бөліктерінің арақатынасы туралы толық түсінік қалыптастырады; маталардан және оларға жақын материалдардан жасалған киімді құрастырудың әр түрлі жүйелеріндегі жұмыстың теориялық негіздері мен практикалық принциптерін зерттеу./ Машина жасау технологиясы мәселелерін және жобалау әдістерін, соның ішінде АЖЖ, прогрессивті, үнемді, ресурс үнемдейтін, бөлшектерді дайындау мен машиналарды құрастырудың экологиялық таза технологиялық процестерін, сондай-ақ технологиялық жабдықтау құралдары�� пайдалана отырып қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жиһаз жасау технологиясы / Шетелдік тағамдар технологиясы
    Несиелер: 5

    технологиялық процестің құрылымы, жиһазды дайындау процестерінің сипаттамалары, бөлшектердің және құрастыру қондырғыларының өңделу дәлдігіне әр түрлі факторлардың әсері, жиһаз өндірісінің технологиялық процесінің кезеңдері және әр кезеңде орындалатын операциялардың реттілігі, жиһаз бұйымдарының сапасын бақылау, тестілеу және сертификаттау тәртібі. / студенттердің шетелде қонақжайлылық индустриясының бірі болып табылатын қоғамдық тамақтандыруды дамыту мен қызмет ету туралы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Шетелдік асхананың тағамдарын дайындаудағы рецепт және технологиялық технология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көліктегі Патенттану
    Несиелер: 5

    студенттердің білімін, іскерлігін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастырады, олар: – зияткерлік меншік объектілерін қорғауды қамтамасыз етуге, патенттік зерттеулер жүргізуге, өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге және басқа да зияткерлік және өнеркәсіптік меншік объектілеріне өтінім материалдарын ресімдеуге, сондай-ақ кәсіпорындар мен ұйымдарда өнертабыстық және патенттік-лицензиялық жұмыстарды ұйымдастыруға мүмкіндік береді .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма жұмыстарының технологиясы / қаңылтыр жұмыстарының технологиясы
    Несиелер: 5

    студенттерде матаның және басқа да тоқыма материалдарының талшықты құрамына, құрылысына, қасиеттеріне байланысты қандай да бір мақсаттағы тігін бұйымдарына арналған тоқыма материалдар пакетін таңдау саласындағы біртұтас білім жүйесін қалыптастырады/ жұқа металмен, қалайы және қара қаңылтырмен, қаңылтыр немесе мырышталған темірмен және т.б. жұмыстарды қамтиды. Негізгі, онсыз қаңылтыршы жасай алмайды-бұл металлды түрлі тігістермен жалғайды және иілгіш қаңылтыр жұмыстарын жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жұмсақ жиһаздың дизайны мен технологиясы / Пісіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Технологиялық процестің құрылымын, жұмсақ жиһазды өндіру процестерінің сипаттамасын, бөлшектер мен құрастыру бірліктерін өңдеу дәлдігіне әр түрлі факторлардың әсерін, жұмсақ жиһазды дайындаудың технологиялық процесінің сатысын және әрбір сатыда орындалатын операциялардың реттілігін, жиһаз өнімінің сапасын бақылау мәселелерін, сынаулар жүргізу және оны аттестаттау тәртібін зерттейді. / Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының өнімдерін өндірудің теориялық негіздерін, шикізаттар мен жартылай фабрикаттарды өңдеудің негізгі тәсілдері мен тәсілдерін, ет, құс және балықтан, кондитерлік өнімдер мен сусындардан тағам дайындау технологиясын қарастырады. Қоғамдық тамақтану өнімдерінің сапасына, оны үстелге беру кезінде ресімдеуге қойылатын талаптар. Тағам дайындау кезіндегі Рецептура және процесс технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білім беру, ғылыми-педагогикалық, қолданбалы, өндірістік-технологиялық міндеттерді шешу үшін теориялық білім мен құзыреттер кешенін пайдалану, жастардың бойында патриоттық және толеранттылықты, азаматтық сана-сезімді және азаматтық бірлікті дамыту.

  • Код ON3

    Мектеп, кәсіптік және техникалық білім беру саласындағы инновациялық жобаларда өз идеялары мен баламаларын баяндау және іске асыру.

  • Код ON5

    Жастарды кәсіби даярлаудың дуальді форматындағы заманауи әдістер мен инновациялық технологияларды технология және кәсіптік-техникалық білім беру бойынша оқу процесін ұйымдастыруда қолдану

  • Код ON7

    Қазақстандағы дуалды оқыту жүйесінің қазіргі жағдайын талдау, шетелдік тәжірибемен салыстыру және оны ұлттық ерекшеліктер мен жергілікті жағдайларды ескере отырып бейімдеу

  • Код ON8

    Олардың кәсіби мансабы барысында өзгермелі технологияларға табысты бейімделуге мүмкіндік беретін Өмір бойы оқу қабілетін пайдалану

  • Код ON2

    Алған білімдерін білім беру мекемелерінде оқу, қолданбалы және оқу - өндірістік жұмыстарды ұйымдастыру тәжірибесінде қолдану, тілдерді білу.

  • Код ON6

    Оқушылардың оқу және оқу-өндірістік қызметін басқару бойынша педагогикалық қызметтің жеке қасиеттері мен қабілеттерін пайдалану.

  • Код ON4

    Мәдениеттердің этникалық ерекшелігінде моральдық – этикалық нормалар жүйесін, жалпы адамзаттық, рухани – адамгершілік, еңбек және ұлттық құндылықтар жүйесін пайдалану

Top