Жаңа білім беру бағдарламасы

7M08102 Жеміс-көкөніс шаруашылығы және агротопырақтану в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты-еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, жеміс-көкөніс және АгроӨнім туралы терең білімі бар, ғылым тоғысында ғылыми және практикалық мәселелерді дер кезінде тұжырымдай алатын және шеше алатын, тиісті саладағы әртүрлі мекемелерде ғылыми-зерттеу, педагогикалық және басқару қызметін сәтті жүзеге асыратын мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M131 Өсімдік шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M081 Агрономия
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Жалпыға ортақ мәдениеттің бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихын және философиясын терең түсінуге негізделген бакалавриаттың пәнаралық дүниетанымын қалыптастыру мәселесін шешуге мүмкіндік беретін теориялық білімдер және практикалық дағдыларды топтастыру туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағдарланған шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізу, болашақта ғылыми қызметтегі ІЖ-ны іс жүзінде қолдану үшін жеткілікті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттердің психологиялық білімінің кеңеюі, басқару тақырыптарының жалпы психологиялық базасын қосу, сондай-ақ басқарушылық қарым-қатынас, кәсіби өсу және студенттердің өзін-өзі тану саласындағы менеджмент сәйкестігін кеңейтуге байланысты кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге практикалық дайындық туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тамақ технологиясының физика-химиялық, биохимиялық және биотехнологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіби проблемаларды шешуге және өндірістің технологиялық үдерістерін басқаруға арналған тамақ өнімдерінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін білуді студенттердің дайындауға дайындаған пән. Пәндерді меңгеру мақсаты - өнім өндірісінің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді қалыптастыру; судың биологиялық ресурстарында болған өзгерістерді басқару дағдылары мен дағдылары, қажетті қасиеттері бар тағамдарды алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметі және коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    «Ғылыми-зерттеу қызметі және оны коммерцияландыру» оқу пәнінің мақсаты: ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті орындау барысында алынған және кез келген ақпараттық жеткізгіште тіркелген Ғылыми зерттеулерді басқару, жаңа білім немесе шешім туралы ұғыну және түсіну функцияларының бірі ретінде ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін енгізу және оларды коммерцияландыру туралы тұтас түсінік алу арқылы талдамалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру болып табылады.; өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды, сондай-ақ жаңа бұйымдардың, материалдар мен заттардың үлгілерін, макеттерін, үлгілерін енгізу. Қазақстан Республикасының экономикасын дамытуға бағытталған ғылыми саланың құрамдас бөлігі ретінде ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру саласындағы заңдарды білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім беру педагогикасы мен психологиясының пәні мен объектісі. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының міндеттері. Пәннің негізгі категориялары. Жоғары білім беру парадигмалары: педагогикалық, андрогогиялық, акмеологиялық, коммуникативті. Әдіснамалық білімнің құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми, нақты ғылыми және технологиялық деңгейлер. Қазіргі жоғары білім беру педагогикасының міндеттері. Университеттің білім беру процесінің құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мен практикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту, ақпараттық-есептеу жүйелері мен желілерін құрудың негізгі қағидаларымен танысу, ақпаратты жинау және өңдеу, құжаттарды дайындау және рәсімдеу, ақпараттық желілерде материалдарды ұсыну, ғылыми және білім беру қызметінде қолданбалы бағдарламалардың арнайы пакеттерін пайдалану болып табылады. Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант ғылыми қызметте АКТ құралдарын қолдана алады; зерттеу аясында ғылыми ақпаратты іздеу үшін Интернет желісінің тиісті ақпараттық ресурстарын, оның ішінде халықаралық ресурстарды таңдай алады; зерттеу нәтижелерін өңдеу үшін АКТ құралдарын таңдай алады; зерттеудің жаңа әдістерін игеру кезінде заманауи ақпараттық технологияларды меңгере алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жүргізу және нәтижелерін ұсыну, ғылыми зерттеулерді орындау, ғылыми зерттеулер, есептер, мақалалар, ғылыми конференциялардағы баяндамалар нәтижесінде алғашқы кәсіби біліктері мен дағдыларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарды азық-түлік өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін модельдеудің және оңтайландырудың негізгі түрлері мен ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқу міндеттері - технологиялық процестерді оңтайландыру негізінде шикізат ресурстарын ұтымды пайдалану қағидаттары мен тәсілдерін игеру. - технологиялық процестерді құрудың негізгі заңдары; - технологиялық үдерістердің негізгі математикалық модельдері −; - технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздері; - технологиялық процестерді оңтайландыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Процесті моделдеу
    Несиелер: 5

    Пән технологиялық процестерді құрудың негізгі заңдылықтарын, технологиялық процестердің негізгі математикалық модельдерін, технологиялық процестерді сандық модельдеу негіздерін, технологиялық процестерді оңтайландыру негіздерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    "Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары" пәнінің мақсаты болашақ мамандарға астықты сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары бойынша кәсіби білім қалыптастыру; сақтауға келіп түсетін астықтың жай-күйін зерделеу; астықты қайта өңдеу кезіндегі заманауи қалдықсыз технологиялар; өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу кезінде жаңа өнімдер алу. Пәнді оқытудың міндеттері: болашақ мамандарды әр түрлі дақылдардың астығын, технологиялық процестерді орындау кезінде механикаландыру жабдықтары мен құралдарын өндіру және қайта өңдеу кезінде жоғары өнімді пайдалану үшін қолдануға үйрету; - магистранттарды астықты өндіру, қайта өңдеу және терең қайта өңдеу саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің даму үрдістерімен және бағыттарымен таныстыру; - астықты өндіру, қабылдау, сақтау және қайта өңдеудің технологиялық процестерінің мәнін зерттеу; Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу кезінде ионозондық және гидроионозондық нанотехнологияның жаңа технологиялары мен техникалық шешімдерін әзірлеу. Дәнді, бұршақты, майлы, жеміс, көкөніс және жидек дақылдарын алдын ала өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, функционалдық мақсаттағы нанның, макаронның, ұннан жасалған кондитерлік өнімдердің инновациялық, ресурс үнемдейтін технологияларын әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Патенттелу
    Несиелер: 5

    "Патенттеу" пәнін игерудің мақсаты магистранттарда нарықтық экономика жағдайында Өнеркәсіптік меншікті құру, қорғау және пайдалану мәселелерін шешумен байланысты қажетті білім қалыптастырудан, құрылыс конструкцияларының жаңа әзірлемелерін, ғимараттар мен құрылыстарды салу технологияларын патенттеудің артықшылықтарын сатып алудан тұрады. Зияткерлік қызмет нәтижелерінің құқықтық жоспарларының қалыптасуы мен қазіргі жағдайы. Қазақстан Республикасындағы Патенттік құқық. Өнеркәсіптік үлгідегі өнертабыстарды құқықтық қорғау, патентке сынамаларды ресімдеу, патенттік құқықтарды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зияткерлік меншік және патент
    Несиелер: 5

    Азық-түлік қауіпсіздігін дамыту, зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтарға қатысты жалпы ережелер, мыналарға қатысты негізгі ережелер: өнертабыстың патентке қабілеттілік шарттарына, пайдалы модельге, өнеркәсіптік үлгіге; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтарға; Патент алу рәсімдеріне.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көкөніс-бақша дақылдарының гендік қоры
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - көкөніс-бақша дақылдарының тұқым шаруашылығы және генофонд негіздері бойынша білім мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - көкөніс-бақша дақылдарының селекциялық процесінің әдістері мен технологиясын игеру; - көкөніс дақылдарының тұқымын өндіру технологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеміс пен жаңа бақша дақылдарының генофонды
    Несиелер: 5

    "Жидек және жаңа бау – бақша дақылдарының гендік қоры" пәнін игерудің мақсаты саланы дамытудың ұйымдастырушылық, ғылыми және әдістемелік негіздері туралы білім кешенін қалыптастыру мен бау-бақша шаруашылығының ғылыми негіздерін дамытудың тарихи кезеңдері туралы, қазіргі заманғы объектілер, бау-бақша шаруашылығындағы жүйелі зерттеулердің қағидаттары мен әдістері және оның құрамдас бейіндері-жеміс шаруашылығы, көкөніс шаруашылығы, жүзім шаруашылығы, дәрілік және эфир майы өсімдік шаруашылығы және сәндік бау-бақша шаруашылығы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: - агроландшафттардың жеміс дақылдарын өсіруге жарамдылығын бағалау; - жидек екпелерін отырғызу, оларды күтіп-баптау жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу; түрлі жағдайларда басқарушылық шешімдер қабылдау; - технологиялық процестер параметрлері мен өнімнің өндірістік сапасын бақылау; - жеміс өсіру, көкөніс өсіру, жүзім өсіру, дәрілік және эфир майлары мен сәндік бау-бақша өсіру дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу, бау-бақшаның осы бағыттары бойынша заманауи зерттеулердің әдіснамасы туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы Менеджмент және сервис
    Несиелер: 4

    "Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы Менеджмент және сервис" оқу пәнінің мақсаты: 1. Болашақ кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыру үшін тамақтандыру кәсіпорындарының менеджменті саласында жан-жақты білім мен дағдыларды қалыптастыру. 2. Технология менеджменті және мейрамхана ісін ұйымдастыру саласында білім алушылардың практикалық қабілеттері мен құзыреттіліктерін дамыту. Пәннің міндеттері: 1.Өнімді ынтымақтастық, іскерлік өзара іс-қимыл, еңбекті ынталандыру мен ынталандырудың тиімді жүйесін қалыптастыру негізінде персонал жұмысының нәтижелілігін едәуір арттыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін тамақтандыру кәсіпорындарының менеджменті саласында практикалық дағдыларды дамытуға ықпал ету. 2. Ұйымдастырушылық қатынастарды талдау және құру, ұжымның жұмысын ұйымдастыру, кәсіпорын персоналдарын басқарудағы көшбасшылық қасиеттерді көрсету дағдыларын тереңдету. 3. Топтық динамика процестеріне және топтық жұмысты ұйымдастыруға, ұжымда қолайлы климат қалыптастыруға негізделген өнімді өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту. 4. Магистранттардың таңдаған саласында болашақ кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыру үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. 5. Тамақтану индустриясы мен қонақжайлылық кәсіпорнының жұмыс істеу тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін қолайлы экономикалық және ұйымдастырушылық-технологиялық жағдайларды қалыптастыру қабілетін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жидек питомниктерінде өсірудің инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаттары мен міндеттері - магистранттарға жемістер мен жидек питомниктерін өндірудің технологиялары және отырғызу материалын өсірудің жаңа технологиялары туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялық қызметтің түсінігі мен стратегиясын зерттеу; - инновациялар мен инновациялық процестердің жіктелуін зерттеу, Өндіріс уақытын қысқарта отырып, алынған өнімнің сапасын едәуір жақсартуға мүмкіндік беретін штамптарды қолдана отырып, жеміс дақылдарын жедел көбейтудің заманауи әдістері қарастырылады. Көгалдандыруда өсімдіктерді стандартты түрде өсіру үлкен қызығушылық тудырады. Штампты дақылдың өзі - сұрып арқылы да, егілген тұрақты штамм жасағышты қолдану арқылы да қалыптастыруға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астықты сақтаудан кейінгі технология және астық сақтау
    Несиелер: 5

    Пән астық және астық өнімдерінің сапасына қойылатын талаптарды , астықты жинаудан кейінгі өңдеу және сақтау теориясы мен практикасын, сақтау кезінде астық және астық өнімдерінің тұрақтылығын арттыратын іс-шаралар бойынша практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруды зерделейді, Пәнді игеру нәтижесінде магистрант білуі тиіс: астық массаларының құрамын, олардың қасиеттерін, астық массаларында болатын процестерді; астықты сақтау, астық және астық өнімдерін қорғау және санитарлық қорғау шарттары мен технологияларын; шикізат пен оны қайта өңдеу өнімдерінің технологиялық қасиеттерін; астықты қайта өңдеу өндірістерінің технологиялық процестерін; астық технологияларын дамыту мен жетілдірудің қазіргі заманғы аспектілерін; астықты терең кешенді қайта өңдеу технологияларын жасауды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көкөністерді егістен кейін пайдалану технологиясы/
    Несиелер: 5

    Мақсаты: АӨК болашақ магистранттарының жеке қасиеттерін, сондай-ақ өсірілген өнімді неғұрлым ұтымды пайдалану үшін өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау мен қайта өңдеу мәселелерінде жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру, сақтау және қайта өңдеу кезінде өнімнің ысырабын азайту, сақтау мен қайта өңдеудің тиімділігін арттыру, шығарылатын өнімнің ассортиментін кеңейту. Оқу пәнінің міндеттері: - дәнді дақылдарды, шөп және зығыр тұқымдарын, картопты, көкөніс дақылдарын жинағаннан кейінгі өңдеу кезінде машиналар мен жабдықтардың құрылымы, жұмыс процесі, оларды реттеу және баптау бойынша білім алу; - машиналар мен жабдықтарды жұмысқа дайындау бойынша білім мен практикалық дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафтық жобалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаттары: ландшафтық жобалаудың ерекшеліктерімен, ландшафтық сәулет объектілерін қайта құру және қалпына келтіру мәселелерімен танысу, жобалық құжаттаманың құрамы мен мазмұнын зерттеу, әртүрлі мақсаттар мен функцияларды жобалау кезеңдері мен әдістерін игеру. Пән негізгі пәндер бойынша алынған білімге: бау-бақша өнерінің тарихы, ландшафттану, дендрология, ботаника, топырақтану, сәулет негіздерімен қала құрылысы, сәулет графикасы, құрылыс ісі, метеорология және климатологияға негізделген. Пәнді сапалы игеру үшін магистрант: ландшафтық сәулет объектісіне жобалық құжаттаманы әзірлеуге қойылатын талаптарды, жобалау әдістемесі мен стандарттарын білуі керек. Істеуі керек: жобалау сатысына байланысты объектіге жобалық құжаттаманы әзірлеу. Жобаланатын объектіге жобалау алдындағы кешенді талдау жүргізуді және ландшафтық сәулет объектілеріне жобаны әзірлеу әдістемесін меңгеруі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағам қоспалары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды ұтымды және қауіпсіз пайдалану саласындағы заңнамамен, нормативтік құжаттармен және ережелермен таныстыруды зерделейді. Тамақ технологиясы мен тамақтануда тағамдық қоспаларды пайдалану әдістерін, сондай-ақ химиялық және биотехнологиялық құрамды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    бұл теориялық және практикалық көкөніс өсіру негіздерінің презентациясы, магистранттарға осы пәнді жақсы түсінуге мүмкіндік береді. Жеміс және көкөніс дақылдары түрлерінің, сорттарының шығу тегі және шаруашылық-биологиялық ерекшеліктері туралы жалпы түсінік. Жеміс-көкөніс дақылдарын көбейту, бау-бақша отырғызу және өсіру технологиясы бойынша теориялық және практикалық білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бау-бақшадағы дәрілік өсімдіктер
    Несиелер: 5

    "Бау-бақшадағы Дәрілік өсімдіктер" пәнін игерудің мақсаты магистранттарды бау-бақшадағы дәрілік және эфир майы өсімдіктерін өсірудің алуан түрлілігімен және қазіргі заманғы технологияларымен, дәрілік өсімдіктерді пайдаланудың ұтымды әдістерімен, нормативтік құжаттармен және өсімдік дәрілік шикізатына қойылатын талаптармен, өндірістік міндеттерді шешудің және ақпараттық процестерді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарымен таныстыру болып табылады. Міндеттері: 1) бау-бақша, атап айтқанда дәрілік өсімдік шаруашылығы проблематикасына қатысты қазіргі заманғы агротехнологияларды, жинау және кептіру ережелерін теориялық және практикалық тұрғыда игеру; 2) шикізаттың берілген сапасын қамтамасыз ететін қазіргі заманғы талаптарға сәйкес өсімдік дәрілік шикізатын өсіру мен дайындау процесін жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы кәсіби қызметке дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүзім өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттардың теориялық және практикалық білімді меңгеруі, бау-бақша шаруашылығы бакалаврының өндірістік-технологиялық кәсіби қызметі үшін жүзім шаруашылығы және жүзім өңдеу саласында іскерліктер мен дағдыларды игеруі, жүзімнің негізгі түрлері мен сорттары, өсу, даму заңдылықтары, жүзім отырғызу материалын өндіру технологиялары, жүзімдіктерді отырғызу және күту технологиялары, егін жинау технологиялары, асханалар мен жүзімнің техникалық сорттарының астығын тауарлық өңдеу, буып-түю және тасымалдау технологиялары бойынша білім, жүзімді өңдеу әдістері мен режимдері, жүзім шараптарын өндіру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласында базалық негіздерді меңгеру, сондай-ақ ғылым мен ғылыми танымның рөлі, оның құрылымы, нысандары мен әдістері, ғылым, техника мен технология жетістіктерін дамыту және пайдаланумен байланысты әлеуметтік және этикалық проблемалар туралы білімді қолдана білу

  • Код ON2

    ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті одан әрі орындау үшін ғылыми таным әдіснамасын, психологияны және оқыту сапасын арттыру құралдарын қолдану.

  • Код ON3

    алынған білім мен дағдыларды жеке даму және орындалатын ғылыми зерттеулерге идеяларды одан әрі кешенді енгізу үшін пайдалану, процестер мен құбылыстарды жетілдірудің қолданыстағы әдістері мен тәсілдерін талдау.

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу қызметінде ауыл шаруашылығы саласындағы күрделі ғылыми міндеттерді шешудің кешенді әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    кәсіптік пәндерді оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, оқытудың кредиттік технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON6

    ғылыми-зерттеу және білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON7

    кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация, шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде ойларды дұрыс және логикалық ресімдеу, күнделікті кәсіби технологиялық қызмет үшін білімдерін кеңейту және тереңдету дағдыларын көрсету.

  • Код ON8

    өз бетінше әдеби, патенттік іздеу және талдау, ғылыми-зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша ақпаратты өңдеу.

Top