Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Физиканы оқыту мазмұнының ғылыми жетістіктері

    Курс физиканың дамуындағы соңғы және алдыңғы ашылған жаңалықтарының арасындағы байланыстының даму логикасын, физика пәні мұғалімінің физика ғылымына және нанотехнологияға бағытталған кәсіптік бағдар беру жұмысының мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемнің физикалық көрінісі

    Физиканы қоршаған дүние туралы білімдер жүйесі болып табылатын ғылым ретінде таныстыру. Әлемнің физикалық көрнін дүниенің жаратылыстану-ғылыми көрнісінің бөлігі ретінде физикалық сипаттамасын беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау

    Мақсаты: шекті ауысу операциясын қолдана отырып функциялардың қасиеттерін зерттеу; дифференциалды және интегралды есептеу тұрғысынан тұжырымдалған бизнес пен экономика модельдерімен танысу; математикалық ойлау мәдениетін қалыптастыру және экономикалық қызмет процесінде туындайтын мәселелерді өз бетінше шешу дағдыларын дамыту. Білуге тиіс: шектердің, дифференциалдау және интегралдау қарапайым теориясының теориялық негіздері; экстремумдарды табу түсінігі мен әдістерін; саралау және интеграциялау әдістерін; дифференциалдау және интегралдау пайда болуымен байланысты математикалық модельдерді құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Механиканың негізгі заңдары

    Пән механиканы және оның жаратылыстану және техникалық ғылымдар арасындағы орнын, қазіргі техника салаларының механикалық және теориялық негізін зерттейді. Механика заңдарының объективті сипатын, механикадағы аксиома мен абстракцияның рөлі мен маңызын көрсетеді. Статиканың негізгі түсініктері мен аксиомалары. Байланыс және байланыстардың реакциясы реакциялары. Қорытқы күштердің жүйедегі мәні және тепе-теңдік шартының геометриялық анықтамасы туралы заңдылықтарымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Механика

    Механика – іргелі тәжірибелер негізінде негізгі заңдар тұжырымдалатын іргелі теория: Галилейдің салыстырмалылық принципі, жылдамдықтарды қосудың классикалық заңы, динамика заңдары, бүкіләлемдік тартылыс заңы, қозғалыс және сақталу заңдары. Пән механикалық қозғалыстың әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін механиканың іргелі заңдары тұрғысынан зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және геометрия

    Алгебралық геометрия-алгебра мен геометрияны біріктіретін математиканың бір саласы. Классикалық алгебралық геометрияны, сондай-ақ кең мағынада және қазіргі алгебралық геометрияны зерттеудің негізгі пәні алгебралық теңдеулер жүйесінің көптеген шешімдері болып табылады. Қазіргі алгебралық геометрия негізінен геометрияда пайда болатын есептерді шешу үшін жалпы алгебраның (әсіресе коммутативті) әдістеріне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макрожүйелердің негізгі заңдары

    Макрожүйелердеп аталатын өте көп бөлшектерден тұатын жүйелердің қасиеттері мен заңдылықтарын зерттеу әдістерінмен танысу. Жүйелердің, процестердің күйін талдау. Максвелл, Больцманның таралуын тексеру. Термодинамиканың екінші бастамасының сипаттамасы және процестің сипаттамасы – энтропиямен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық физика

    Сұйықтар мен газдар қозғалысының молекулалық-кинетикалық теориясының негіздерімен, молекулалық физиканың негізгі модельдерімен, көп бөлшектерден тұратын жүйелердің статистикалық заңдылықтарымен, идеал және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарымен, молекулаларлың классикалық таралуымен, классикалық жылу сыйымдылық теориясының және кванттық теорияның негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық физика әдістері

    Векторлық талдау. Математикалық өріс теориясы. Гиперболалық типті теңдеулер. Параболалық типті теңдеулер. Эллиптикалық типті теңдеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математикалық физика теңдеулері

    Векторлық талдау. Полюстердің математикалық теориясы. Гибридті гиперболалық түрі. Параболалық типті теңдеулер. Эллипстік түріне есептер шығаруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару

    Бағдарламаның педагогикалық орындылығы-оны жүзеге асыру барысында студенттер теориялық білім мен осы білімді практикалық және эксперименттік мәселелердің барлық түрлерін шешу үшін қолдана алады. Жұмыс барысында логикалық ойлау қалыптасады, сонымен қатар икемділік, конструктивтілік және сыншылдық сияқты ойлау қасиеттері қалыптасады. Бағдарлама пәнге терең үңілуді көздейді және физика мен астрономия бойынша олимпиадалық міндеттерді шешуге жоғары қызығушылық танытатын дарынды студенттерге арналған, білім алушылар тұлғасының зияткерлік және рухани дамуына, олардың әлеуметтік, мәдени және кәсіби өзін-өзі анықтауына және шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Электр және магнетизм

    Электростатика. электр өрісіндегі өткізгіштер. Диэлектриктегі электр өрісі. Электростатикалық өрістің энергиясы. DC Қатты денелердің электр өткізгіштігі. Электролиттердегі электр тогы. Газдардағы электр тогы. Магниттік өріс. Заттың магниттік қасиеттері. Электромагниттік индукция. Электромагниттік өріс. Электромагниттік тербелістер мен толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 1 (механика, молекулалық физика)

    Студенттерді физикадан ториялық және әдістемелік жағынын дарлаудың қорытындысы (механика, молекулалық физика) қиындығы жоғары есептерді шешуге үйрету болып табылады. Оның физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды. Курс орта мектепте физиканы жоғары білікті сапалы оқытуды қамтамасыз ете алатын физика пәні мұғалімін дайындауға зор үлес қосуда. Курс студенттерді есеп шығарудың түрлі әртүрлі әдістерін таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм бойынша негізгі заңдары

    Табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесулердің бірі ретінде электромагниттік әсерлесуді, электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименттік заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдылықтарын, электромагниттік теорияның қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оптика

    Оптика, фотометрия ұғымдары туралы түсінік береді. Интерференциясы. Жарықтың дифракциясы. Дисперсия. Оптикалық голография туралы түсінік береді. Геометриялық оптика негіздері. Жарықтың изотропты және анизотропты орталарда таралуы. Кристалл оптикасының негіздері. Жасанды анизотропия. Жарықтың жұтылуы мен шашырауы, сәулелену түрлері, жарықтың әрекеті, қозғалыстағы ортада жарықтың таралуы, сызықты емес оптика заңдылықтарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі физикалық экспериментін теориясы

    Пәннің негізгі мақсаты – мектептегі физикалық оқу эксперименттерінің түрлерін, оның классификациясын, сонымен қатар ұйымдастыру мен өткізудің және қорытынды жасаудың әдістемесін зерттеу және үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Теориялық механика

    Физикалық денелердің статикасы (баланс) және динамикасы (қозғалысы) бөлімдерін қамтиды. Әртүрлі жағдайлардағы механика теңдеулерін әртүрлін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Классикалық механика

    Классикалық механиканың негізгі ережелері мен принциптері. Классикалық механиканың қозғалыс теңдеулері. Классикалық механиканың сақталу заңдары мен теоремалары. Динамиканың кейбір мәселелері. Еркін емес жүйенің динамикасы. Инерциялық емес санақ жүйесіндегі қозғалыстар. Қатты дененің механикасы. Континуум механикасының негіздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физиканың оқыту әдістемесі

    Физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің негіздерін оқып-үйрену. Оқыту принциптері. Оқыту әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы, мәні және мазмұны. Оқыту әдістерін таңдау. Тәрбие формалары. Тәрбие құралдары. Физика сабағын ұйымдастыру. Сабақ құрылымының әртүрлілігі. Сабаққа қойылатын талаптар. Сабақты жоспарлау кезеңдері. Жалпы білім беретін мектеп дамуының қазіргі кезеңіндегі физиканы оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен міндеттері. Білім беру процесіне тән барлық құрамдастарды (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастыру формалары, оқыту құралдары) көрсетеді және Интернет технологияларының немесе басқа құралдардың нақты құралдарымен жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көрінетін электромагниттік толқындардың негізгі заңдары

    Көрінетін электромагниттік толқындардың заңдылықтарын, көрінетін сәулелену шекараларының сипаттамаларын, көрінетін сәулелену спектрлерін және олардың тарихын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканы оқыту әдістемесі

    Ол белгілі бір шарттар жиынтығын ойнағанда бірнеше рет қайталанатын жаппай кездейсоқ оқиғалардың қасиеттерін зерттейді. Математикалық статистика - бұл математиканың мәліметтерді талдауға арналған бөлімі. Міндет - іріктелген мәліметтер негізінде жалпы популяцияның сипаттамаларын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік есептер

    Пәннің мақсаты – эксперименттік есептерді шығару арқылы студенттердің физикадан теориялық білімдерін тереңдету. Физиканың барлық салаларындағы эксперименттік есептерді шешу, қажетті эксперименттік құралдарды таңдау және енгізу, эксперимент нәтижесінде алынған сандық мәндерді өңдеуге үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кванттық және статистикалық физика

    Микрообъектілердің әрекетінің ерекшеліктері. Кванттық механикада бөлшек күйінің сипаттамасы. Кванттық механикадағы динамикалық айнымалылар. Өкілдік теориясының элементтері. Бөлшектердің кванттық механикасының динамикалық теңдеулері. Кванттық механиканың жуықтау әдістері. Бөлшектер жүйесінің кванттық механикасы. Релятивистік емес кванттық механикада бөлшек спинін есепке алу. Кванттық механикада физикалық шамалардың сақталу заңдары. Кванттық күйлер арасындағы ауысулар. Кванттық механиканың кейбір қолданбалары. Спинсіз бөлшектердің серпімді шашырауы. Атом Статистикалық физика негіздері. Статистикалық термодинамика. Термостаттағы жүйенің статистикалық таралулары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық есептерді шешу практикумы 2 (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) "

    Cтуденттердің әдістемелік және физикалық білімдерін жүйеге келтіріп қорытындылау, қиындығы жоғары есептерді шешу (электр және магнетизм, оптика, атом және атом ядросының физикасы) болып табылады, физика мұғалімін даярлау жүйесіндегі орны оның ғылыми-теориялық және практикалық дайындық нәтижелерін қорытындылайтын жалпылау курсы ретіндегі мазмұны мен маңызын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Микрожүйелердің негізгі заңдары

    Мақсаты: микрожүйелердің негізгі заңдылықтары қарастырылады. Негізгі бөлімдердің қысқаша сипаттамасы: Физикалық заңдар белгілі бір объектілер үшін белгілі бір жағдайларда жүргізілген тәжірибелер негізінде тұжырымдалады. Бұл шарттар мен объектілер тұжырымдалған заңдардың қолданылу шегін анықтайды. Макрожүйелер үшін тұжырымдалған заңдар әрқашан микрожүйелер үшін қолданыла бермейді. Ұсынылған пән микрожүйелерді, молекулаларды, атомдарды зерттеуді қамтиды. Бөлшектердің корпускулалық-толқындық табиғатын көрсететін сұрақтар қамтылған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Атом, корпускулалық-толқындық дуализм, кванттық механиканың негізгі түсініктері, кванттық қатты дене физикасы, атом ядросы физикасы, ядролық физиканың тәжірибелік әдістері, ядролық реакциялар физикасы, элементар бөлшектер физикасы, қолданбалы ядролық физика туралы кванттық түсініктерді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Классикалық және релятивтік электродинамика

    Максвеллдің электродинамикасы – алғашқы релятивистік физикалық теория. Максвеллдің классикалық электродинамикасын негіздеу және оның заңдары мен формулаларын төрт өлшемді Минковский кеңістігінде релятивистік инварианттық формада тұжырымдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Астрономия

    Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Дүниенің құрылымы туралы көзқарастарын дамыту. Күн жүйесінің кинематикасы. Аспан механикасының негіздері. Бүкіләлемдік тартылыс заңдары. Астрофизика және радиоастрономия құралдары мен әдістері. Күн жүйесінің физикасы. Жұлдыздардың физикасы. Біздің галактика. Галактикадан тыс астрономияның негіздері. Космогония негіздері және космология сұрақтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық кинетика негіздері

    Курста статистикалық физика негіздері, статистикалық термодинамика, термостаттағы жүйенің статистикалық таралуларының заңдылықтарын қарастырады. Идеал және нақты газдардың қасиеттері, фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар, идеал газдың кванттық статистикасы мен флуктуациялар теориясының элементтері, және физикалық кинетиканың элементтері оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектептің физика курсындағы пәнаралық байланыс 2

    Пәннің мақсаты: Мектеп физика курсының тақырыптарын гуманитарлық пәндермен байланысын қарастыру. Физиканы оқытудың пәнаралық жүйесін жүзеге асыру әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектептің физика курсындағы пәнаралық байланыс 1

    Пәннің мақсаты: Мектеп физика курсының тақырыптарын жаратылыстану пәндермен байланысын қарастыру. Физиканы оқытудың пәнаралық жүйесін жүзеге асыру әдістері оқытылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физика есептерде

    Курста студенттер физиканың барлық бөлімдері бойынша теориялық білімдерін тереңдету және бекіту үшін практикалық мәселелерді шешуді үйренеді. Типтің физикалық жағдайларын жасай отырып, практикалық тұрғыдан шешеді, оның әдістерін анықтауда және шешуде қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп курсының физикасы және әдістемесі 2

    Пәннің мақсаты: Мектеп физика курсының мазмұнынан оны оқушыларға оқытудың тиімді әдістемелік әдістері қарастырылып, белсенді оқыту технологияларына, жаңартылған білім мазмұнына көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Радиоэлектроника

    Радиотехникалық схемалар және сигналдар. Жартылай өткізгіш құрылғылардың физикалық негіздері. Интегралдық схемаларды құрудың физикалық принциптері. Аналогтық электроника. Сызықты емес электронды құрылғылар. импульстік құрылғылар. Сандық электроника. Электрондық радиоаппаратураның қайталама қоректендіру көздері. Электрониканың даму перспективалары және пайдаланудың жаңа бағыттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп курсының физикасы және әдістемесі 1

    Пәннің мақсаты: - мектеп физика курсының мазмұны мен құрылымына ғылыми-әдістемелік талдау жасау; - оқу үрдісін ұйымдастыруда әдістемелік және шығармашылық құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогтардың білімін бағалаудағы орта мектеп физикасының қазіргі құрылымы мен мазмұны

    Пәнді оқудың мақсаты – мектеп физика курсында оқушылардың пәндік құзыреттілігін дамыту, физикалық теорияларға негізделген жағдаяттарды құру және талдау, есептерді шешудің негізгі әдістерін меңгеру, кәсіптің табысты дамуына ықпал ететін практикалық дағдыларды дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикалық үрдістерді модельдеу

    Курс физикалық процестерді компьютерлік модельдеу негіздерін қамтиды және физикалық процестердің компьютерлік модельдерін құру үшін қолданылатын математикалық әдістерді сипаттайды: жоғары деңгейлі тілдік бағдарламалау негіздері. Matlab программалау тілінің синтаксисі және осы тілдің негізгі мүмкіндіктері, Matlab ортасында программалау әдістері. Курстың мазмұны MATLAB жүйесінің өзегімен алынған нәтижелерді есептеу және визуализациялаудың негізгі ерекшеліктерімен анықталады. Сондай-ақ MATLAB құралдар жинағы кеңейтімі танымал - Symbolic Math.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика және заттың электрондық теориясы

    Арнайы салыстырмалы теорияның тәжірибелік негіздерін қарастыра отырып, релятивистік динамика, вакуумдағы электр заряды және электромагниттік өріс табиғатын, электродинамиканың тәжірибелік негіздерін тұжырымдау. Вакуумдағы электростатикалық өріс теңдеулерін талдау. Вакуумдағы стационарлық магнит өрісінің теңдеулері, ондағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттерін қарасыру. Электромагниттік толқындардың физикасын, еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісіндегі заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік өрісінің заңдылықтарын; Заттағы электромагниттік толқындар. Электродинамиканың релятивистік тұжырымы. Идеал және нақты газдардың қасиеттері. Фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар. Идеал газдың кванттық статистикасы. Флуктуациялар теориясының элементтері. Физикалық кинетиканың элементтерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физиканың компьютерлік әдістері

    ДК-де математикалық физика теңдеулерін және интегралдық теңдеулерді шешудің сандық әдістерін оқып үйрену және меңгеру, статистикалық сынақтар әдісін (Монте-Карло әдісі) пайдалана отырып физикалық процестерді модельдеу, Maple ортасында Pascal, C++ алгоритмдік тілдерінде практикалық бағдарламалау дағдыларын меңгеру және жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр тізбектер теориясы

    Электрлік тізбектерді, сұлбаларын, диодтарды, транзисторларды, күшейткіштерді, ұзын тарату желілерін, тербелмелі контурларды зерттеу. Үш фазалы электр тізбектерді үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім мен түсінікті кәсіптік деңгейде қолдану, дәлелдер құрастыру және оқу саласындағы мәселелерді шешу;
  • Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
  • Білім алушылардың әлеуметтік, психофизикалық және жас ерекшеліктеріне сай білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру.
  • Адам құқықтары саласында жоғары кәсіби білімінің болуы (халықаралық құқықтық актілер, білім беру және балаларды қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы).
  • Кәсіби қызметте және түрлі әлеуметтік және мәдени салаларда заманауи қарым-қатынас процесінде практикалық тілдік дағдыларды пайдалану.
  • Интернетте ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу, сондай-ақ қарым-қатынас дағдыларын және кәсіптік қызмет саласына бірлесіп қатысу мақсатында базалық компьютер мен интернет дағдыларын игеру.
  • Математикалық білім мен тәжірибеге бағдарланған мәселелерді шешу, графиктер, диаграммалар түрінде ұсынылған сандық деректерді және статистикалық ақпаратты талдау.
  • Физикалық заңдар мен теорияларды, технологиядағы құбылыстар мен процестердің физикалық мәні туралы білім жүйесінде игеру.
  • Физика және физиканы оқыту технологиясының теориялық және тәжірибелік негіздерін білу, оқушылардың пәндік дағдыларын қалыптастыру, физикаға деген қызығушылықты туғызу және күнделікті өмірде физиканы білуді үйрету.
  • Физиканың ғылымдар жүйесіндегі рөлі мен орнын, физика ғылымының теория мен практикада туындайтын мәселелерді шешудегі маңызын, физиканың жалпы мәдени мәнін зерттеу;
  • Физикалық тәжірибені ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру (зертхана, демонстрация, компьютер);
  • Оқу-тәрбие үдерісінің барлық субъектілерінің (өзінің, оқушыларының, ата-аналарының) іс-әрекетіне талдау жасау, сыныпта және зертханалық сабақтарда физиканы оқыту үдерісін жетілдіру үшін әріптестерімен бірлесе жұмыс істей білу
Top