Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауыш білім беру педагогикасы в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық қоғамдастық таныған және Қазақстан Республикасы қоғамының қажеттіліктеріне жауап беретін деңгейде бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі саласында студенттерді оқыту үшін қажетті құзыреттерге ие; жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіптік білім беруді қоса алғанда, бастауыш білім беру саласында ғылыми және педагогикалық қызметке дайын, бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу іздестіру дағдыларын меңгерген, бастауыш білім берудің барлық деңгейлерінде және кезеңдерінде психологиялық-педагогикалық білім.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі мониторинг әдіснамасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс бастауыш мектептегі критериалды бағалаудың ерекшеліктерімен және оның негізінде жеке тұлғаға бағытталған оқыту аясында оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауды жүзеге асырумен таныстырады. Критериалды бағалаудың мәнін және оның түрлерін (формативті, жиынтық), бағалау критерийлерін әзірлеуде Блум таксономиясын қолдануды көрсетеді. Оқушылардың жетістіктерін бағалау мониторингін ұйымдастыруға бағытталған құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдегі бастауыш мектеп
    Несиелер: 5

    Пән дүние жүзінің әртүрлі елдерінде: АҚШ, ЕО, Ресей, Қытай, Үндістан, Жапония сияқты Бастауыш оқыту мен тәрбиелеудің тиімді тәжірибелерімен танысу, әртүрлі елдердің бастауыш мектебін дамытудың принциптері мен тәсілдерін сипаттайтын теориялық және практикалық материалдардың үлкен көлемін ұсынады...

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Жас ғалымның зерттеу мәдениетін жетілдіру. Зерттеушінің этикалық кодексіне сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізудің негізгі ғылыми стандарттарымен танысу. Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті әдебиеттерді ғылыми іздеудің, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолданудың негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Зерттеушінің ғылыми этика принциптері мен ғылыми зерттеу жүргізу нормаларын сақтауы. Этикалық сараптама технологияларын, зерттеу жүргізу сапасының өлшемдері мен көрсеткіштерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Зерттеудің мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясын зерделеу ғылыми білімнің кумулятивті дамуына ғана емес, сонымен қатар ғылыми танымның әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді. Ғылым феномені академиялық пән ретінде емес, ғылыми пән ретінде, яғни ғылыми білім дамыған сайын пайда болатын мәселелерді шешу процесі ретінде оқытылады. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгеру. Оқытудың белсенді әдістері: ризома-әдіс, Жоба әдісі, кейс-стади

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп менеждменті
    Несиелер: 5

    Курс бастауыш білім берудегі тиімді басқару теориясы мен практикасымен танысуға, бастауыш шағын жинақты мектепті басқару ерекшеліктерін ашуға, басқару принциптерін жүзеге асыру әдістері мен нысандарын көрсетуге, мектеп басшысының, әкімшілігінің, ұжымдық-кеңес органдарының қызметін ұйымдастыруға бағытталған: педагогикалық кеңес, ата-аналар комитеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте авторлық бағдарламалар және педагогикалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Курс инновациялық қызмет пен технологияларды кешенді түрде қарастырып, оқытудың əдіс-тəсілдерін үнемі жетілдіріп отыру жəне қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды меңгеру мақсатын алға қояды. Қазіргі таңда оқытушылар инновациялық жəне интерактивтік əдістемелерін сабақ барысында пайдалана отырып сабақтың сапалы əрі қызықты өтуіне ықпалын тигізуде. Сонымен қатар курста, Френе мектебі, М. Монтессори мектебі, Я. Корчак мектебі, В. Сухомлинский мектебі, Кольберг мектебі, Ш. Амонашвили мектептері кіретін авторлық педагогикалық жүйелердегі білім беру процесін басқарудың жаңа әдіс-тәсілдері, оқыту мен тәрбиелеудің тың мазмұнды іске асыру жолдары егжей-тегжейлі зерттелінген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушыларының филологиялық білімі
    Несиелер: 5

    Курс бастауыш сынып оқушыларына филологиялық білім беру теориясы мен практика негіздерінде құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған, «Сауат ашу негіздері», «Ана тілі», «Әдебиеттік оқу» оқу әдістемелерін меңгеріу, бұл болашақ бастауыш мұғалімдеріне кәсіби қызметінде алған білімі мен дағдыларын тиімді пайдалануға, оқушылардың бойына жалпы адамзаттық құндылықтарды сіңіруге және оларды қоғамға бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушыларының математикалық білімі
    Несиелер: 6

    Курс бастауыш мектептегі педагогикалық технологиялардың мәнін меңгеруге, математиканы оқытудың негізгі технологияларын: УДЕ (дидактикалық бірліктерді ірілендіру), математикалық моделдеу, проблемалық оқыту, интерактивті әдістер және т.б. меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларына арналған жаратылыстану білімінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс «Адам - Табиғат» жүйесі аясында ғылыми білімнің бастауыш деңгейін қамтамасыз ететін бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқыту негіздеріне арналған. Ол оқушылардың қызығушылығын, зерттеу дағдыларын қалыптастыруға, әлем туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға, жансыз және жансыз табиғаттың құбылыстары мен процестерінің өзара байланысын қалыптастыруға бағытталған.Физика, химия, биологияның болашақтағы дамуы үшін пропедевтикалық болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық ғылымның дамуы мен оның бастауыш мектеп педагогикасының маңызды бағытын айқындауға, бастауыш білім беру мазмұнын іріктеу принциптерін, бастауыш мектеп оқушыларды әлеуметтендірудің ерекшеліктерін, мектепте дамытушы орта құруды, бастауыш мектепте көптілділік пен АКТ-ны енгізуді көздейді. Курс мектепке дейінгі білім беру мазмұнын айқындауда жаңашылдық мүмкіндіктерін танысу мен практикада пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогикасының ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми -педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру, эксперимент жүргізу және озық тәжірибені жалпылау. Курстың мазмұны ғылымның құрамын, оның қызмет ету құралдары мен формаларын, басқа әлеуметтік институттармен байланысын қарастырады. Ғылымның әлеуметтануы мен экономикасы, саясат пен құқықпен байланысы; педагогикалық жұмысты ғылыми ұйымдастыру мәдениеті, ғылыми болжам теориясы, бастауыш мектеп педагогикасын зерттеу саласындағы ғылыми қызмет психологиясы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте педагогиканы оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Оның мазмұны "бастауыш білім беру тарихы", "коммуникативтік құзыреттілікті дамыту әдістемесі" сияқты педагогиканы оқытудың жеке әдістемелерімен таныстыру және жалпы жеке әдістемелерін меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қазіргі кездегі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - заманауи білім беру технологияларын меңгеру. Курстың мазмұны: мультимедиялық бағдарламалары, оқу бағдарламалары, электронды оқулықтар, TS-технологиялар сияқты қазіргі заманғы білім беру технологияларын практикада қолдануға үйрену, Интернет мүмкіндіктерін қолдана білу; дамытушылық, проблемалық оқытуды қолдана білу, интерактивті және бірлескен тәжірибені қолдану және бұл білім беру бағдарламасының магистранттарын жоғарыда аталған барлық технологияларды оқыту әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып мұғалімін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән магистранттардың тиісті мамандық бойынша бакалавриат түлегінің моделін жасауға, осы модельді жүзеге асыру үшін білім беру бағдарламаларын құруға, қажетті білім мазмұнын таңдауды анықтауға, тиісті мамандық бакалаврларын оқытудың тиімді технологиялары мен әдістері мен формаларын таңдауға қажетті білім мен құзыреттілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру педагогы акмеологиясы
    Несиелер: 6

    Курс бастауыш мектеп педагогының кәсіби даму шыңына – «акмеге» жетудегі педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеруге бағытталған. Оның мазмұны мұғалімнің «акме» мәнін және оның бастауыш білім беруде, қарым-қатынас саласындағы өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру жүйесі, сөйлеуді дамыту, көркемдік, кәсіби білімді игеру арқылы қол жеткізу жолдарын ашуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи тәсілдер
    Несиелер: 6

    Курс заманауи бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жаңа жүйесін, жаңа оқулықтарды және бастауыш мектепті реформалаудың басқа да бағыттарын енгізу жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдерін меңгеруді көздейді. Курстың мазмұны – бұл бастауыш мектепте тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудың және оларды меңгерудің жаңа мүмкіндіктерін , материалдық, ресурстық және әдістемелік сипатын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушысын әлеуметтендіру
    Несиелер: 6

    Пән кіші мектеп жасындағы балаларды әлеуметтендіру ерекшеліктерімен таныстырады, оқушыларды әлеуметтендіру бойынша іс-әрекеттің мазмұнын, бастапқы мектеп деазадаптациясының алдын алу әдістері мен нысандарын, ауытқушылық мінез-құлықты түзету, оқушылар ұжымын қалыптастыру, оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік-педагогикалық субъектілерімен өзара іс-қимыл жасау әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушыларымен түзету қызметі және инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі заманғы бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұнын, оқушылардың оқу жетістіктерін, жаңа оқулықтарды және бастауыш мектепті реформалаудың басқа да бағыттарын бағалай отырып жаңа жүйені енгізу жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің заманауи тәсілдерін меңгеруді көздейді. Курстың мазмұны – бастауыш мектепте тәрбие мен оқытуды ұйымдастырудың жаңа мүмкіндіктерін, материалдық, ресурстық және әдістемелік сипатын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың коммуникативті құзыреттіліктерін дамыту
    Несиелер: 6

    Курс магистранттарға кіші мектеп оқушысының коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру үшін қажетті қарым-қатынасты, кәсіби білімді, педагогикалық техниканы қалыптастыру дағдыларын игеруге бағытталған: олардың сөйлеу дамуын диагностикалау және түзету, дұрыс айту, диалогқа қосу, естігендерін қайталау және талдау, коммуникативті шығармашылық мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    мұғалімдер тобында жұмыс істеуде көшбасшылық қасиеттер мен дағдыларға ие болуға мүмкіндік беретін жеке қасиеттердің дамуының қажетті деңгейіне және жалпыға ортақ және кәсіби (оқытушылық, оқу-әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) құзыреттіліктердің, кәсіби өзін-өзі жетілдіруге қабілетті қалыптасуы.

  • Код ON4

    бастауыш білім педагогикасының негізгі ұғымдары мен теорияларын білу (жеке пәндердің жеке әдістері, білім беру бағдарламалары); жоғары оқу орнындағы кәсіптік білімнің теориясы мен әдістемесі; пәндік, психологиялық -педагогикалық білім, білік және дағдылар жүйесінде шарлау.

  • Код ON5

    бастауыш мектепте және жоо-да оқу үдерісінің мақсат, міндеттерін, мазмұнын және ұйымдастыру барысын жете меңгеру; бастауыш мектепте және жоо-да педагогикалық қызмет субъктілеріне педагогикалық көмек көрсете білу.

  • Код ON8

    жалпы адамзаттық құндылықтар жүйесін шарлау және қазақстандық қоғамдағы әр түрлі әлеуметтік, ұлттық, діни, кәсіби қауымдастықтар мен топтардың құндылығы мен семантикалық бағыттарын ескеру, әріптестерімен оң қарым - қатынас орнату, еңбек нарығында және кәсіби қызмет саласындағы жұмыспен қамтуда бағдарлану.

  • Код ON3

    бастауыш білім беру мұғалімдерін (пәндік мамандануы жоқ мұғалімдерді) дайындау саласында заманауи ақпараттық ағындарда бағдарлай білу және жоғары оқу орнындағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу; ақпарат көздерін қолдану (мультимедиялық, білім беру бағдарламалары, электронды оқулықтар, TS-технологиялар, Интернет мүмкіндіктері).

  • Код ON6

    бастауыш мектеп жасындағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін, құралдары мен формаларын, олардың білімі, дағдылары мен дағдыларын бақылау мен есепке алу формаларын қолдана білу (мониторинг); теориялық білімді жоғары оқу орнындағы жастардың тәлімгері, тәлімгері, кураторы, эдвайзері кәсіби қызметінде қолдану.

  • Код ON7

    ғылыми -педагогикалық зерттеулер, озық тәжірибелерді эксперимент және жалпылау әдістерінің иесі; кәсіби маңызды ақпаратты іздеу, сыни талдау, өңдеу және жүйелеу, ғылым ережелерін тәжірибеге енгізе білу.

  • Код ON2

    бастауыш білім мен жоғары білім саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары саласында бағдарлай білу; мемлекеттік жастар саясаты; балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы; білім беру қызметін кәсіби стандартқа сәйкес құру.

7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top