Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еріктілер жұмысы мен педагогикалық анимацияның негіздері
    Несиелер: 3

    Еріктілер жұмысының мән-мағыналық ерекшеліктері. Волонтерлық қозғалыстың пайда болуы. ҚР-дағы волонтерлық іс-әрекеттің нормативті-құқықтық негіздері. Шет елдердегі волонтерлық қозғалыс. Волонтерлық бірлестікті ұйымдастыру. Волонтерлардың қызмет көрсету моделдері. Бос уақытты ұйымдастыру саласындағы театрлық педагогиканың мүмкіншіліктері мен ерекшеліктері. Қызығушылықтар бойынша клубтың іс-әрекеті, ұйымдастыру әдістемесі мен технологиясы. Әлеуметтік-қорғау және оңалту технологиялары мен анимациялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Оқыту мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани - адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану" психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтарды анықтау принципі. "Өзін-өзі тану" пәнін және басқа пәндерді интеграциялау. Құзыреттілігі: білім беру ұйымының оқу-тәрбие үрдісінде жалпы адамзаттық құндылықтар туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гумандық педагогика негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: гуманистік білім беру үдерісінің негіздерімен, гуманистік педагогика заңдылықтарымен және қағидаларымен таныстыру. Мазмұны: гуманистік педагогиканың тарихи мәні. Гуманистік тәрбиенің мақсаты мен міндеттері. Гуманистік тәрбие үрдістері мен принциптері. Тәрбиенің гуманистік концепциясындағы тұлғаның мәні. Балаға гуманистік көзқарас. Педагогиканың гуманистік идеялары. Құзыреттіліктер: гуманистік принциптер негізінде білім беру үдерісін ұйымдастырудың дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Отбасы педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Баланы отбасында әлеуметтендірудің теориялық негіздері. Отбасылық педагогика ғылым ретінде. Мазмұны: Отбасылық педагогиканың қалыптасуы мен дамуы. Отбасы әлеуметтену мен тәрбиенің субъектісі ретінде. Отбасының нормативтік-құқықтық базасы. Отбасылық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері. Отбасындағы тәрбие әдістері. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыру жолдары. Отбасын зерттеу әдістері. Отбасында балаларды тәрбиелеу әдістемесі. Құзыреттер: отбасында балаларды тәрбиелеу әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік педагогиканың теориялық және практикалық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтену: кезеңдер, факторлар, агенттер, құралдар, тетіктер. Адам әлеуметтенудің объектісі, субъектісі және құрбаны ретінде. Әлеуметтенушілік, тәрбиелілік. Әлеуметтік тәрбие принциптері. Мектептегі, қала сыртындағы лагерьдегі, қосымша білім беру ұйымдарындағы және басқа да тәрбие ұйымдарындағы әлеуметтік тәрбие мазмұнының, нысандары мен әдістерінің ерекшеліктері. Құзыреттер: Әлеуметтік педагогиканың әдіснамалық негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды педагогикалық қолдау
    Несиелер: 4

    Оқыту мақсаты: оқушылардың өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға қолдау көрсету дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Оқушылардың тұлғалық өзін-өзі дамытуын педагогикалық қолдаудың теориялық негіздері. Психологиялық-педагогикалық әдебиеттегі «педагогикалық қолдау» түсінігі. Оқушылардың жеке өзін-өзі дамыту ерекшеліктері. Оқушылардың жеке өзін-өзі дамытуын педагогикалық қолдау шарттары. Құзыреттер: оқушылардың өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуды қолдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Конфликтология саласында ғылыми-теориялық түсініктерді қалыптастыру, педагогикалық қызметте жанжалдарды реттеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Мазмұны: жанжал ұғымы. Қақтығыстың пайда болу себептері мен құрылымы. Қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясы. Коммуникативтік құзыреттілік манипуляцияларды жеңу стратегиясы ретінде. Оқу-тәрбие үрдісіндегі қақтығысты басқару. Қалыптасатын құзыреттер: оқу-тәрбие үрдісінде жанжалдарды талдау, модельдеу және басқару дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өзін-өзі танудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мазмұны: өзін-өзі тану психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздері. Өзін-өзі тану психологиясының шетелдік теориялары мен тұжырымдамалары. Отандық ғылымдағы өзін-өзі тану идеялары. Психоанализдегі өзін – өзі тану-бейсаналыққа ауыстырылған сана (З.Фрейд). Өзін-өзі танудың құзыреттіліктің бес деңгейін физикалық, Әлеуметтік және рухани тұлға ретінде тану:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
    Несиелер: 6

    Оқыту мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың теориялық негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік педагог қызметінің мазмұны. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет процесс ретінде. Тұлғаның әлеуметтік-педагогикалық жұмысының әдістемесі мен технологиясы. Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, отбасылық кеңес беру, топтармен, балалар және жастар бірлестіктерімен жұмыс істеу әдістемесі мен технологиясы. Құзыреттілік: баланың проблемасын шешудің әлеуметтік-педагогикалық технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалаудың теориялық негіздерін игеру. Мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты болжау, болжау және модельдеу негіздері туралы түсініктер. Әлеуметтік педагогикадағы дизайн, кәсіби дағдыларды игеру туралы түсініктер. Әлеуметтік- педагогикалық жұмысындағы дизайнның мәні мен технологиясын зерттеу. Дизайн әлеуметтік-педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру факторы ретінде. Құзыреттер: әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жобалау әдістемесі мен технологиясын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, сабақтарды автоматты түрде бөлу, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен оқушылардың қатысуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді "өзін-өзі тану" пәнін оқыту процесін ұйымдастыру бойынша біліммен және практикалық дайындықпен қамтамасыз ету. Мазмұны: "өзін-өзі тану"пәнін оқытудың ғылыми-теориялық және аксиологиялық негіздері. "Өзін-өзі тану" сабағының жоспары мен ерекшеліктері. Пән мазмұнының логикалық құрылымы. Бастауыш мектепке, кіші, орта және жоғары сыныптарға арналған бөлімдердің әдістемелік сипаттамасы. Құзыреттіліктер: "өзін-өзі тану"пәнін оқыту әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаты: заманауи білім беру технологияларын қолдану негіздерімен таныстыру. Мазмұны: педагогикалық технологияның түсінігі мен мәні, жіктелуі. Баланың жеке басы оқыту және тәрбиелеу технологиясының объектісі және субъектісі ретінде. Негізінде білім беру технологиялары: педагогикалық қатынастарды ізгілендіру, демократияландыру; оқушылар қызметін жандандыру және қарқындату. Құзыреттілік: білім беру үдерісін ұйымдастыру және жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың жеке теориялары. Мінез-құлық және жағдаяттық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалды (рөлдік) көшбасшылық. PAEI басшылық ерекшеліктерінің сәйкес келмеуі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерді енгізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: девиантты мінез-құлықты жасөспірімдердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Девиантты мінез-құлық әлеуметтік-педагогикалық мәселе ретінде, оның себептері мен көріністері."Тәуекел тобы"ұғымы.Балалардың маскүнемдігі мен нашақорлық әлеуметтік-педагогикалық мәселе ретінде. Кәмелетке толмағандардың қылмысы әлеуметтік-педагогикалық мәселе ретінде. Девиантты мінез-құлықтың диагностикасы. Девиантты мінез-құлықты балалармен әлеуметтік-педагогикалық профилактикалық және оңалту қызметі. Құзіреттілік: девиантты мінез-құлықты жасөспірімдермен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шетел тілі В -2
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану мұғалімі жұмысындағы мониторинг
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану мұғалімі жұмысында мониторинг жүргізу құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: мониторинг түсінігі және мәні. Білім берудегі Мониторинг ғылыми және практикалық мәселе ретінде. Білім берудегі мониторингтің мақсаты. Педагогикалық мониторинг. Әлеуметтік-педагогикалық мониторинг мазмұны. Әлеуметтік-педагогикалық қызмет нәтижелілігінің өлшемдері мен көрсеткіштері. Рухани-адамгершілік білім берудегі мониторинг мазмұнына қойылатын негізгі талаптар. Рухани-адамгершілік білім беру мониторингінің сандық және сапалық әдістері. Құзыреттіліктер: мониторингтік зерттеу жүргізу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқын алдын алудың әлеуметтік-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алу бойынша негізгі әлеуметтік-педагогикалық шаралармен таныстыру. Мазмұны: суицид, суицидалды және аутоагрессивті мінез-құлық, парасуицид ұғымдарын анықтау. Суицидтік мінез-құлық тұжырымдамасы. Суицидтік мінез-құлықтың детерминанттары мен динамикасы. Заңнамалық және нормативтік құқықтық Құзіреттілік: балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алуды жүргізу әдістемесі мен технологиясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың статистикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік-педагогикалық жұмыста статистикалық әдістерді қолдану негіздерімен танысу. Мазмұны: статистикалық әдістерді әмбебап (Excel және Statistica электрондық кестелері) және арнайы бағдарламаларды ("педагогикалық статистика") пайдалана отырып қолдану. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердегі статистиканың пәні мен міндеттері. Зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты, педагогикалық қолдану шарттары. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеудегі іріктеулер. Құзыреттіліктер: зерттеудің статистикалық әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобалық іс-әрекет негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру ұйымдарында зерттеу, тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың әдістемесі туралы білімді қалыптастыру.Мазмұны:MicrosoftOfficeWord мәтінімен жұмыс. PowerPoint презентациясын жасау. Жобаның мәнін анықтау. Жобалау қызметінің түрлері мен типтерін жіктеу. Жоба тақырыбын таңдауға қойылатын талаптар. Жобаның тақырыбы мен мақсатын тұжырымдау. Жобаның ғылыми аппараты. Құрастыру жоспарының жобасы. Құзыреттіліктер: жобалау қызметін ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлеуметтік тәрбие мәселелері бойынша балаларға, жасөспірімдерге, ата-аналарға және педагогтарға әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру мазмұны: мәні, әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру компоненттері (мақсаттары, міндеттері, кезеңдері). Кеңес беру әңгіме кезеңдері. Сенім телефонымен әңгімелесу алгоритмі. Құзыреттіліктер: әлеуметтік-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын, әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің базалық тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі стрессменеджмент
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік педагог жұмысындағы стрессменеджменттің мәні мен маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыру.Мазмұны:Стресс және оның түрлері. Стресс теориясы. Стресс денсаулық үшін қауіп факторы ретінде. Стресс сигналдары. Стресс белгілері. Стресс тудыратын себептер. Стрессті басқару тәсілдері."Оптимизммен стрессті басқар" тренингтік бағдарлама. Стресстің алдын алу принциптері. Құзыреттіліктер: әлеуметтік педагог жұмысында стрессменеджментті ұйымдастыру және өткізу құзыреттіліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жетім балаларға арналған ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Жетім балаларға арналған ұйымдарда әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүргізу құзыреттілігін қалыптастырудың негіздері. Мазмұны: ҚР-дағы балалардың қорғаншылық және қамқоршылық жүйесінің тарихи тамыры мен қазіргі жағдайы. Қазіргі жағдайда жетім балалар қамқорлығының балама түрлері. Әлеуметтік педагогтың балалар үйінің балаларымен жұмысы. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қатысты нормативтік-құқықтық базаның ерекшеліктері. Құзыреттер: әлеуметтік құбылыс ретінде жетімдік туралы білімді игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бала құқығын әлеуметтік-педагогикалық қорғау технологиялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты:бала құқығын қорғау бойынша ҚР заңнамасы туралы түсінік қалыптастыру, бала құқығын қорғау технологиясын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: бала құқығын әлеуметтік-педагогикалық қорғаудың мәні. Балалар құқығын қорғау бойынша әлеуметтік педагог жұмысының құқықтық негіздері. Балалардың құқықтары жалпыадамзаттық құндылық ретінде. Балалардың құқығын қорғау бойынша әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясы. Құзіреттілік:бала құқығын қорғау әдістемесі мен технологиясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, экономика, құқық негіздері бойынша білімдерін қолданады, жалпыадамзаттық, ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың бірлігінде баулиды, академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды және қолдайды;

  • Код ON2

    жаңа білім мен білімді интеграциялау рәсімдерін дамыту бойынша ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асырады, өз ойларын жазбаша және ауызша нысанда дұрыс және қисынды ресімдейді, ғылыми-зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;

  • Код ON3

    сандық, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды білім беру процесінде (SMART және STEM технологиялары) жас ерекшеліктеріне сәйкес қолданады;

  • Код ON4

    кәсіби этика қағидаларын сақтайды, білім беру жүйесінің даму үрдістерін біледі, өзін-өзі тану және әлеуметтік педагогика саласында теориялық білімдерін практикада қолданады;

  • Код ON5

    әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін қолданады, оқыту мен тәрбиелеуде олардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілігін, толеранттылығын, күйзеліске төзімділігін, ынтымақтастыққа және сыни ойлауға қабілеттілігін дамыту үшін әдіснамалық тәсілдерді қолданады;

  • Код ON6

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады;

  • Код ON7

    психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше, жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану қабілетіне ие, оқушылардың денсаулығына құндылық қатынасын анықтайды, инклюзивті білім берудің құндылықтарын ескереді;

  • Код ON8

    білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдайды, сыни ойлай отырып, зияткерлік қабілеті, дене бітімі мен рухани ой-өрісі дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты бағдарлай отырып, оқу-тәрбие процесін модельдейді;

  • Код ON9

    әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолданады, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік көзқарас танытады; әлеуметтік-педагогикалық қызмет технологияларын пайдаланады, білім беру практикасына мониторингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді;

  • Код ON10

    балалар мен олардың отбасы мүшелерінің әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастыру тәсілдерін қолданады, оқушылардың зерттеушілік және жобалық іс-әрекеттерімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін қолданады;

  • Код ON11

    кәсіби міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысады, білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті құзыреттерді дамыту үшін ұтқырлыққа ие, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON12

    әртүрлі, оның ішінде балама, міндеттерді шешу нұсқаларын әзірлеу, ұсыну біліктерін, іскерліктері мен дағдыларын қолданады, әлеуметтік-педагогикалық процесті жобалау және бағалау әдістерін біледі, критериалды бағалаудың әдістері мен тәсілдерін қолданады.

6B01801 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 6B01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top