Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 1.Кәсіби-психолог дайындау, білім беру саласындағы кешенді тапсырыстарды шешуге қабілетті, денсаулық сақтау, мәдениет, спорт, елдің қорғаныс қабілеті, заңтану, басқару, әлеуметтік сондай-ақ қоғамдық ұйымдарда, әкімшілік органдарда, ғылыми-зерттеу ұйымдарында, жеке тұлғалар мен ұйымдарға психологиялық қызмет көрсетеді. 2. Психология саласындағы адам туралы ғылыми білімнің ажырамас бөлшегі ретінде сапалы білім беру мен толыққанды жағдайларды қамтамасыз ету. 3. Студенттердің кәсіби және жеке қасиеттерін қалыптастыру: өз мамандығына деген қызығушылық, коммуникациялық қабілеті және олардың жалпы мәдениетін, ойлау креативтілігін және т. б. арттыру.; 4. Мамандық бойынша барынша жылдам жұмысқа орналасу үшін еңбек нарығындағы түлектердің қабілеті туралы бәсекелесті қалыптастыру; студенттердің білім беру саласындағы жеке бағдарламаларды және кәсіби құзыреттілікті таңдауы
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 246
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қоршаған орта құқығы. Бизнестің экономикамен, саясатпен, заңнамамен байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің ұйымдастырушылық және құқықтық нысандары. Кәсіпкерлік фирманы ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 4

    Психологияға кіріспе. Психологиялық ұғымдар. Танымдық процестердің психологиясы (сезім, қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау, қиял, сөйлеу, интеллект). Сананың құрылымы. Адам психикасындағы жалпы және жеке, тұлғаның типологиясы. Әлеуметтік-психологиялық құбылыстар. Жеке тұлғаны ынталандыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Психолог мамандығының теориялық-әдіснамалық негіздері және қолданбалы аспектілері. Психология кәсіби қауымдастық ретінде. Психологтың кәсіби және жеке қасиеттері. Психологтың кәсіби ойлауы: салыстыру жолдары. Кәсібилік деңгейін бақылау. Психологиялық мамандықтар, жұмыс орындары. Мансап түрлері. Психологтарға қойылатын талаптар. Кәсіптік самосознание и мотивация. Психологтың кәсіби этикасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия және физиология, ОЖЖ эволюциясы
    Несиелер: 4

    Анатомия және физиология, ОЖЖ эволюциясыпәні. Жүйке жүйесі және ағзаның рөлі мен тіршілік әрекеті. Жүйке жүйесінің эмбриогенезі. Жүйке жүйесінің құрылысы. И. П. Павловтың шартты рефлекстер туралы ілімі. Мидың интегративті қызметі. Қабылдаудың нейрофизиологиялық механизмдері және олардың жас ерекшеліктері. Назар аударудың нейрофизиологиялық механизмдері және оларды жас шамасына қарай қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық процестің заңдары мен заңдылықтары. Педагогикалық процесстегі мұғалім мен балалар ұжымының өзара әрекеттесуі және өзара байланысы. Оқушының танымдық іс-әрекетін жандандырудың заманауи тәсілдері. Музыкалық жанр саласындағы жаңа құбылыстар. Басқару негізі ретінде оқу процесін диагностикалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы / маркетинг психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқарудың заманауи психологиясының пәні мен әдістері. Басқарудың негізгі психологиялық заңдары. Тиімді басқарудың психологиялық критерийлері. Басқарушылық шешімдерді психологиялық талдау. Басшының жеке басы. Менеджердің коммуникативтік мәдениеті. Басшының кәсіби құзыреттілігі. Еңбек мотивациясы және ынталандыру: психологиялық аспектілер. Ұжымдағы психологиялық климат: басқару аспектілері. Іскерлік келіссөздер психологиясы. Өндірістік ұжымдағы жанжал. Жанжалда тиімді мінез-құлық тренингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 3

    Даму психологиясы немесе жас психологиясы тұлғаның психикалық дамуын білуге көмектесетін психологиялық ғылым, оның өміріндегі қалыптасу ерекшеліктері. Даму:1) материалдық объектілердің заңды, бағытталған, қайтымсыз өзгеруі; нәтижесінде объектінің жаңа қасиеттері пайда болады; 2) сыртқы және ішкі, басқарылатын және басқарылмайтын факторлар. Даму кезінде адамда сандық және сапалық өзгерістер болады. Даму психологиясы тұлғаның қалыптасуы мен даму заңдылықтарын зерттейді сәйкес адамның психикалық даму ерекшеліктерімен таныстырады. жас өсу, оның азаматтық қасиеттерінің жетілу шарттары, психологиялық оның ерекшелігіндегі ерекшеліктер. Даму психологиясы қозғаушы күшті қарастырады, онтогенездегі адамның психикалық дамуы мен қалыптасу заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылым әдістемесі. Зерттеу әдістері туралы түсінік, нақты ғылыми-зерттеу жұмысында зерттеу әдістері жүйесін қолдану жолдары, әртүрлі зерттеу түрлеріне сипаттама, зерттеу жұмысының тиімділігін қамтамасыз ету құралдары, сапалық және сандық талдау, күрделі педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерттеудегі жүйелік тәсіл. Ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Introduction into the specialty «Pedagogy and psychology» Word formation. My future profession.Word formation. Getting on work. Multipurpose syntactic words. Ideal organization (secondary school). The subjunctive and conditional sentences (repetition) Employment. Present, Past, Future tenses in active and passive voice (revision).Pedagogy – science about people’s education, teaching and upbringing. The subjunctive and conditional sentences (repetition). Modern educational paradigms in Kazakhstan The subjunctive and conditional sentences (repetition).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби орыс тілі оқу пәні ретінде. "Кәсіби тіл" түсінігі. Тілдің функционалды стильдерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Орыс тіліндегі кәсіби психологиялық-педагогикалық терминология. Негізгі терминдер және оларды қолдану. Диалогтік сөйлеу. Кәсіби орыс тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Оқытудың педагогикалық технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Генезис және инклюзивті білім беруді дамыту кезеңдері. Мектеп жасындағы балалардың физикалық және зияткерлік дамуының бұзылуының сипаттамасы. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ақаулық типтеріне сәйкес арнаулы білім беру бағытындағы оқу бағдарламалары. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық ерекшіліктерін есепке ала отырып әзірлентін оқытудың жеке бағдарламасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам психикасын зерттеу мәселелері
    Несиелер: 4

    Адам және жануарлар психологиясы: салыстырмалы талдау. Қарапайым психикалық құбылыс. Жануарлардың психикасы мен мінез-құлқы. Психология және адамның мінез-құлқы. Адамның еңбек, Білім және қарым-қатынас субъектісі ретіндегі психологиялық талдауы. Психологиялық қызметін талдау. Психика және адам ағзасы. Психика-адамның мінез-құлқы мен қызметі. Адам психикасының басты ерекшелігі-сана.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арт-терапия
    Несиелер: 4

    Арт-терапияның қалыптасу тарихы. Заманауи білім беру жүйесіндегі Арт-терапия. Қазіргі білім беру жүйесіндегі Артпедагогика. Білім беру жүйесінде арт-терапия тәсілдерін қолданудың шетелдік тәжірибесі. Қазіргі артпедагогиканың мәселелері. Кескіндеме және мүсіндеу терапиясы. Би қозғаушы терапия. Артерапевт тұлғасына қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы мәселелері және психологиялық-педагогикалық қиын отбасымен жұмыс технологиясы
    Несиелер: 4

    Жеті ұғымды анықтаудың ең маңызды тәсілдері. Қазіргі отбасының түрлері мен формалары. Отбасының кейінгі өмірі және рөлдік құрылым. Отбасыларды тұрақсыздандыру және жою әрекеті. Отбасы әлеуметтік-мәдени оқиға ретінде. Отбасын құру оқиғасы. Балаларды отбасында тәрбиелеу. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттырудың әдістері мен моделі. Отбасылық тәрбие саласындағы диагностика мен кеңес берудің мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы тәрбиесі және психологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі қоғамдағы тәрбие мәселелері. Ата-ана әлеуметтік-мәдени құбылыс және отбасылық тәрбие субъектілері ретінде. Ата-ананың көзқарасы, ата-ана тәрбиесінің стратегиялары мен стильдері. Отбасы және неке: ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін. Отбасының дағдарыс кезеңдері. Отбасына психологиялық көмек. Балалармен қарым-қатынастағы қиындықтар туралы ата-аналарға кеңес беру. Отбасылық терапия даму процесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Дефектология психологиялық-педагогикалық ғылымның саласы ретінде. Олигофрения және олигофрениядан зардап шеккен балаларға әсер етудің негізгі әдістері. Олигофренияның диагностикасы. Есту қабілеті бұзылған балалар. Көру қабілеті бұзылған балалар. Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар. Афазияны дифференциалды диагностикалау. Мектеп жасына дейінгі балалармен сабақ әдістері ринолалия балаларымен түзету әдістері. Ақыл-ой дамуының тежелуі. Балалар аутизмі. Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар. Есту және көру қабілеті ауыр зақымданған балаларды тәрбиелеу және оқыту. Медициналық-психологиялық-педагогикалық комиссияның қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • мамандандыру практикумы
    Несиелер: 3

    Психологиядағы диагностикалық әдістемелердің даму тарихы. Психологиялық диагностиканың теориялық және практикалық негіздері, оны ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Психологиялық зерттеулер мен математикалық әзірлемелердің әдістері. Түрлі салаларда тренингті қолдану ерекшеліктері. Топтық жұмыс формасының көп функциялылығы. Тренингтік топтардың функциялары: диагностикалық, түрлендіретін, түзету, алдын алу, кеңес беру, бейімдеу. Топтық жұмыс формаларының жіктелуі. Тренингтік топтарды жіктеу критерийлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Патопсихология
    Несиелер: 5

    Психикалық денсаулық, іс-қимыл және патология туралы ұғымдар. Негізгі теориялық және әдіснамалық мәселелер: отандық Патопсихология. Патопсихологиялық зерттеудің маңызды принциптері мен міндеттері. Патопсихологиядағы Психодиагностика әдістері. Патопсихологиялық синдромдар және психикалық бұзылулардың психологиялық жүйелері туралы түсінік. Патопсихологиялық зерттеулердің жалпы психология мен психиатрия үшін маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология бойынша практикум
    Несиелер: 4

    Адамның танымдық іс-әрекетінде сезімнің рөлін зерттеу әдістемесі. Психологиядағы танымдық прпоцестерді зерттеудің әдіс-тәсілдері. Психодиагностикалық әдістерді жүргізудің техникасы, принциптері, талаптары. Психологияда өлшеу теориясын практикалық қолдану ерекшеліктері. Психологиядағы әртүрлі зерттеу түрлерінің ерекшеліктері. Өлшеу шкалаларын дұрыс пайдалану және құрастыру. ТАт әдістемесі. Кэттел әдістемесі. Интеллектуалды тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы психологияның теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Қолданбалы психологияның теориялық мәселелері пәні. Психологиялық ғылымды дамытудың теориялық концепциялары. Постмодерн дәуіріндегі психология. Қолданбалы психология дамуының әлеуметтік-мәдени дамуы. контексті. Қолданбалы психологияның мәселелері. Психологиялық бағыттағы философиялық негіздерде бағдарлану. Қолданбалы психологияның өзекті мәселелерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 5

    Психодиагностика психологиялық ғылымның саласы ретінде. Психодиагностиканың сипаттамасы. Психологиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері. Тестілеу және эксперимент Психодиагностика әдісі ретінде. Тесттің сенімділігі туралы түсінік. Тесттің дұрыстығы туралы түсінік. Ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдарының мінез-құлық диагностикасы. Психологиялық тестілеу және сұрақтар жасау. Психодиагностикадағы этикалық ұғым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стресс психологиясы
    Несиелер: 5

    Стресс ғылыми концепциясының даму тарихы. Стресстің негізгі тәсілдері мен теориялары. Психологиялық стресс түсінігі. Психологиялық стресс теориясы мен модельдері. Кәсіби стресс. Кәсіби стресс нәтижесі ретінде эмоциялық жану синдромы.Стрессті зерттеудің әдістемелік аспектілері. Күйзеліспен және эмоциялық жану синдромының көріністерімен профилактикалық жұмыс жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 5

    Клиникалық психология пәні.Танымдық және эмоционалды-тұлғалық сфераның бұзылуы.Патопсихоло гиялық талдау.Аномальды даму психологиясы. Нейропси хологияның, патопсихологияның негіздері, соматикалық аурулардың психологиялық факторлары, тұлғалық дамуының ауытқулары, олардың коррекциясы және профилактика негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 5

    Дін психологиясының негізгі бағыттарындағы діндарлықтың тұжырымдамасы.В.Джеймстің эмпирикалық дәстүріндегі діндарлық феномені. Б. Ф. Скиннер, А. Бандура және мінез-құлықты әлеуметтік оқыту теориясындағы діндарлықты зерттеу. Э. Фромм, А. Маслоу, в. Франкл гуманистік дәстүріндегі адамның діндарлығына көзқарастар. Дін психологиясының пәні. Адамның діндарлық мәселесі және ХХ ғасырдағы жаңа діни қозғалыстар. Әр түрлі діндердің психологиялық аспектілері. Діни сенім психологиялық құбылыс ретінде. Дін психологиясындағы әлеуметтік-психологиялық тәсілдер. Қазіргі заманғы діннің семантикалық ұйымының психологиялық диагностикасы. 20 ғасырдың ортасындағы діннің отандық психологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұлға теориясы
    Несиелер: 5

    Фрейдтің адам табиғатына қатысты негізгі ережелері. А. Адлердің жеке психологиясы. Эго психологиясы: Э. Эриксон, Э. Фромм және К. Хорни. Тұлға теориясындағы әлеуметтік-танымдық бағыт. Танымдық бағыт Дж.Келли. Жеке дизайн теориясы. Мотивация: қажеттіліктердің иерархиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологтың кәсіби шеберлігі
    Несиелер: 5

    Психологтың кәсіби шеберлігі пәні. Психологиялық шеберлік психологиялық мәдениеттің компоненті ретінде мәні мен мазмұны. Психологиялық кәсіби шеберлікті қалыптастырудың негізгі кәсіби-психологиялық іс-әрекеті. Психологиялық шеберліктің басты шарттары. Психологтың кәсіби шеберлігінің құрамдас бөлігі психологиялық қарым-қатынас. Практикалық психологтың кәсіби іс-әрекетке дайындығы, бейімделуі, кәсіби біліктілігі, кәсіби эрудициясы, кәсіби икемділігі мен дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • медициналық психология
    Несиелер: 5

    Танымдық психикалық процестер. Эмоциялар, ерік және мінез-құлық. Темперамент, мінез, тұлға. Патопсихология. Девиантты мінез-құлықтың медициналық-психологиялық аспектісі. Психосоматика негіздері. Емдеу процесінің психологиясы. Психогигиена және психопрофилактика. Терапиялық пациенттермен жұмыс істеудің психологиялық аспектілері. Психиатрдағы пациенттермен жұмыс істеудің психологиялық аспектілері. Психоонкология. Отбасы және ауру. Адамның психикалық жағдайын реттеудің негізгі әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Психология ғылымының салалары мен тармақтары.Әлеуметтік психология. Әлеуметтік психологияның қалыптасуы мен даму жолы. Әлеуметтік психологияның әдістемесі мен әдістері. Тұлғаның әлеуметтік психологиясы. Тұлғаның әлеуметтенуі. Викторология. Қарым-қатынас мәдениеті.Әлеуметтік ойлау. Ақылсыздықтың себептері. Клиникалық түйсігі: психологияның қауіптілігі. Негізгі атрибуция қатесі. Мақтанышқа жаңа көзқарас. Позитивті ойлаудың күші. Мінез - құлық және сенім. Жынысы, гендері және мәдениеті. Сендірудің екі жолы. Қатынастардың әлеуметтік психологиясы. Кіші топтың психологиясы. Топтағы басшылар. Қауымдастықтар мен әлеуметтік институттардың әлеуметтік психологиясы. Үлкен топтың әлеуметтік психологиясы. Қолданбалы Әлеуметтік психология

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби көшбасшылық негіздері. Көшбасшылық ұғымы. Көшбасшыға кәсіби қызметте қажетті сапа. Жеке тұлғаның сапасын диагностикалауды жүзеге асыру.Мектепке дейінгі жастағы балалардың бойында көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру.Мектепке дейінгі жастағы балалардың көшбасшы қасиеттерін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Танымдық психикалық процестер
    Несиелер: 5

    Барлық психикалық процестер үш түрге бөлінеді: танымдық, эмоционалды, ерікті. Психикалық танымдық процестер: сезім және қабылдау. Сезім адамның өзін және айналасындағы әлемді білудің негізгі көзі ретінде. Назар аударыңыз. Зейіннің анықтамасы және түрлері. Жад. Жад түрлері және олардың ерекшеліктері. Қиял. Адам өміріндегі қиялдың рөлі. Ойлау. Ойлауды анықтау, оның негізгі түрлері. Сөз. Сөйлеу қарым-қатынас құралы ретінде. Сана туралы жалпы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік - психологиялық тренингтер
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-психологиялық оқыту ұғымының қалыптасу тарихы. Тренингтің идеясы мен тұжырымдамасы. Тренинг субъективтілік пен өзін-өзі тануды актуализациялау әдісі ретінде. В. Беннис пен Г. Шепард тобының даму теориясы. Тренингтік топ жұмысының принциптері. Рөлдік тренинг және психодрама. Топтық психологиялық тренингтің топтың өзін-өзі тануына әсері. Жетекші тренингтік топтардың тұлғасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баланың психологиялық дамуын түзету
    Несиелер: 4

    Балалардағы дизонтогенез заңдылықтары. Психикалық дизонтогенездің патопсихикалық параметрлері. Балалық шақтағы психикалық бұзылыстарды зерттеуге дизонтогенетикалық тәсіл. Бұзылған және девиантты дамуды психологиялық түзетудің әдіснамалық негіздері. Дизонтегенездің әртүрлі түрлерін психологиялық түзету. Дамуы бұзылған баланы тәрбиелеп отырған отбасына психологиялық кеңес беру. Отбасылық психологиялық түзету. Проблемалық баласы бар отбасылармен психопрофилактикалық жұмыстың мазмұны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогичекалық психология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық психологияның негізгі принциптері мен заңдылықтары. Адам психикасының дамуы мен оқыту үрдістерінің өзара байланысы. Оқыту мен тәрбиелеудің әлеуметтік педагогикалық-психологиялық аспектілері, оқу процесіндегі қарым-қатынас пен оқыту психологиясы, педагогикалық процестегі қарым-қатынас және педагогтың тұлғалық сапалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Этнопсихологияның ғылым ретінде даму тарихы. Этнопсихологияның негізгі түсініктері. Этнопсихологиядағы зерттеу әдістері. Әлеуметтенудің этникалық аспектілері. Тәрбиенің этноспецификалық факторлары. Ұлттық сипаты. Этносаралық қақтығыстар. Этникалық сәйкестілік ұғымы және даму кезеңдері. Этностардың психологиялық сипаттамалары. Этносаралық қақтығыстарды реттеу тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығармашылық ойлау психологиясы
    Несиелер: 5

    • Ойлауды зерттеудің әдістемелік тәсілдері. Шығармашылық психологияны зерттеу пәні ретінде. Шығармашылық шешімдерді іздеу әдістерін салыстыру. Интеллектуалды шығармашылық құралдары. Метафоризм шығармашылықтың интегративті көрсеткіші ретінде. Ойлау іс-әрекетінің жеке айырмашылықтары (ойлаудың кеңдігі, тереңдігі және тәуелсіздігі, ойдың икемділігі, ақылдың жылдамдығы мен сыни сипаты). Шығармашылық тұлғаның дарындылығын бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық психология
    Несиелер: 5

    Дифференциалдықпсихологияныңқалыптасутарихы. Дифференциалдық психология әдіснамасы. Сызбалар теориясындағыжекеайырмашылықтардызерттеу. Когнитивтісаланызерттеудіңдифференциалды-психологиялықтәсілі.Темперамент қасиеттерінің құрылымы және тұлғаның диспозициялық қасиеттері. Тұлғаның дифференциалдық-психологиялық зерттеулері. Жеке айырмашылықтарды қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық және ортаның рөлі.Жеке айырмашылықтардың психофизиологиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 4

    Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметпәні. Білім берудегі психологиялық қызметтің рөлі. Білім беру жүйесінде психологиялық қызметтің қалыптасуы. Психологиялық алдын алу және психологиялық консилиум. Психолог қызметін реттейтін құжаттардың мазмұны. Психологиялық білім берудің мазмұны, әдістері мен формалары. Нормативтік құжаттарды құру. Білім беру ортасының қатысушыларымен қарым-қатынас жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 3

    Еңбек субъектісінің мотивациялық бағытының ерекшеліктері. Еңбек субъектісі ретінде еңбектің дамуы. Кәсібилендіру циклі және оның фазалары. Кәсібилікті қалыптастыру психологиясы. Кәсіби өзін-өзі анықтау және мансаптық кеңес беру. Жеке жұмыс стилі. Кәсіби таңдау психологиясына кіріспе. Кәсіби іріктеудің психометриялық мәселелері. Ұйымдастырушылық мінез-құлық диагностикасы. Адамның кәсіби қызметіндегі функционалдық жағдайы мен жұмыс қабілеттілігі. Еңбек субъектісінің психологиясы. Кәсіби мотивация және жұмысқа қанағаттану. Кәсіби жұмыс істеу психологиясы. Жеке жұмыс стилі. Кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы. Кәсіби іріктеудің, кадрларды орналастыру мен аттестаттаудың психологиялық негіздері. Психологиялық кәсіби бейімделу.Еңбектегі қауіпсіздік психологиясы. Кәсіби қақтығыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономикалық психология
    Несиелер: 3

    Экономикалық психология пәні. Экономикалық мінез-құлық психологиясы. Тұтынушы психологиясы. Кедейшілік және байлық психологиясы. Кәсіпкерлік психологиясы. Мотивация және адами қажеттіліктер теориялары. Экономикалық психологияның негізгі концепциялары. психологиялық-экономикалық аспектідегі проблемалық жағдайларды адамдардың мінез-құлқын талдау. Психологиялық-экономикалық міндеттерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Психологияның өзіндік ғылым ретінде қалыптасуы және оның дамуы. Психология жан туралы ғылым ретінде. Психология сана туралы ғылым ретінде. Психология қылық туралы ғылым ретінде. Шетел психологиясының қазіргі кездегі даму тенденциясы және жағдайы. Ресейдегі психологияның дамуы. Психология психика туралы ғылым ретінде. Қазақстан Республикасында психология ғылымның қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық психология
    Несиелер: 4

    Танымдық процестер психологиясы. Жеке тұлға және реттеуші процестер психологиясы. Психология спорт министрлігінің баспасөз қызметі. Спорттық қызметтің әлеуметтік-психологиялық аспектісі. Спорттағы психологиялық қызмет. Спорттық қызметті психологиялық қамтамасыз ету және сүйемелдеу. Психологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Спорттағы диагностиканың психологиялық негіздері. Жаттығу процесінде психологиялық кернеу және асқын кернеу. Спорттық топта көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологияны ғылыми-практикалық субардиндер ретінде оқыту әдістемесі. Әдістемелік ереже. Психология оқытушысының өзіндік ерекшелігі. Жоғары оқу орындарының психологиялық емес факультеттерінде психологияны оқытудың ерекшелігі. Психология факультеттерінде психологияны оқытудың өзіндік ерекшелігі. Психология курсының маңыздылығын құрылымдау әдістемесі. Психология бойынша дәріс, семинар оқыту әдістемесі. Мектептегі психология сабағының әдістемесі. Студенттердің өзіндік жұмысын және тәжірибесін бақылауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 4

    Құқық қолдану қызметі субъектілерінің тұлғасын зерттеудің психологиялық әдістері. Эмоциялар. Сезімдер. Мазасыздық, психикалық шиеленіс жағдайлары. Фрустрация. Аффект. Жеке тұлғаның жеке психологиялық ерекшеліктері. Сот-психологиялық сараптаманы (ПЭП) тағайындаудың мәні, негіздері, себептері, оны дайындау және тағайындау, жүргізу тәртібі. Қылмыстық мінез-құлық психологиясы. Қылмыскердің жеке психологиясы. Жауап алу психологиясы. Заңгердің кәсіби қызметінің ұйымдастырушылық-басқарушылық құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандандыру практикумы
    Несиелер: 5

    Психологиядағы диагностикалық әдістердің даму тарихы. Психологиялық диагностиканың теориялық және практикалық негіздері, оны ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Психологиялық зерттеулер мен математикалық әзірлемелердің әдістері. Тренингті әртүрлі салаларда қолдану ерекшеліктері. Топтық жұмыс түрінің көпфункционалдылығы. Тренинг топтарының функциялары: диагностикалық, трансформациялық, түзету, профилактикалық, кеңес беру, бейімделу. Топтық жұмыс түрлерін жіктеу. Тренингтік топтарды жіктеу критерийлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сот психологиясы
    Несиелер: 4

    Сот психологиясы пәні. Сот-психологиялықсараптаманыңәдіснамалықнегіздері. Тергеушінің сот-психологиялықсараптамасындайындау, тағайындау, пайдалануы. Заңқызметіндепсихологиялықбілімдіпайдаланудыңқұқықтықнегіздері.Сот психологиясының негізгі ұғымдарын беру, адамның құқықтық санасының қалыптасуының және оның құқықтық жүріс-тұрысы мен әрекетінің психологиялық заңдылықтарын айқындау. Сот психологиясының пәні, әдістері, салалары. Құқықтың психологиялық феноменологиясымен құқықтық сана мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 4

    Конфликтология: мазмұны, ұмтылысы, интеллигенциядағы тұжырымдамасы. Проблемалық тұжырымдаманың пайда болуы және қалыптасуы. Бүкіл механизм проблема болып табылады. Ішкі мәселелер: ерекшелігі, оқу түрлері. Тұлғааралық және топтық проблемалар: өмір сүру салаларының әртүрлілігі. Ұйымдастырушылық мәселелер: ағымның ерекшеліктері. Проблемаларды зерттеу және диагностикалау әдістері. Проблемаларды болжау және өзіндік ерекшелігі. Әлеуметтік қақтығыстарды басқару. Келіссөздер кезеңі қақтығыстарды реттеу әдісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Деректерді математикалық өңдеуде қолданылатын ең маңызды түсініктер. Бейнелеу көрсеткіштері әдістері. Заңды заң уақыт шамасын бөлу. Белгілер арасындағы байланыс шаралары. Көрсеткіш ранговой корреляция Спирмена. Браве-Пирсонның корреляция көрсеткіші. Статистикалық есепті тексеру әдістемесі. Көлемді шкалалау (метрикалық)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық психология
    Несиелер: 4

    Экологиялық психология пәні. Экологиялық психология пән, мақсаты мен міндеттері. Экологиялық психологияның негізгі бағыты және әдіснамалық құрауыштар. Социогенез процесіндегі экологиялық сананың сипаттамасы. Онтогенез процесіндегі экологиялық сана. Экологиялық-әлеуметтік білім беру ортасын жобалау негіздері. Экологиялық сана-сезімнің түрін анықтау,дайындау, жүргізу, әртүрлі жас топтарына арналған психологиялық тренингтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Эксперименталды психологияпәні Психологиядағы бақылау орны, психологиядағы ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен тәсілдері. Психологиядағы эмпирикалық зерттеу әдістерінің тәжірибелік әдісі. Зерттеу әдістерін таңдау негіздері. психологиядағы зерттеулердің негізгі түрлері. Психологиядағы зерттеу әдістерінің инварианттарын анықтау. Эксперименталды (және эмпирикалық) психологиялық-зерттеулерді рецензиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапияның теориясы мен әдістері
    Несиелер: 4

    Психотерапиядағы психоаналитикалық модельдер. Когнитивті-мінез-құлық психотерапия. Психотерапияның гуманистік моделі. Психотерапияның классикалық модельдері. Инновациялық психотерапия. "Ядролық процесс"," басы жоқ жол"," фокусирование", феноменология және басқа психотерапиялық техникалар. Топпен салыстырғандағы жеке жұмыстың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Суицидология негіздері / девиантты мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 4

    курста суицидтің тарихи және мәдени аспектілерін сипаттайтын көздер, девиантты мінез-құлық психологиясы, оның генетикалық, биохимиялық және патопсихологиялық көзқарастары, өзін-өзі өлтірудің әлеуметтік себептері, өзін-өзі өлтіру ықтималдығын талдау, балалар мен жасөспірімдердің суицидтері, суицидтік мінез-құлықтың дамуы, өз-өзіне қол жұмсаудың туыстары мен достарына психологиялық көмек. Қазіргі кезден бастап суицидтік және девиантты мінез-құлықтың әрекет ету механизмдері ашылады, оның алдын-алу, диагностикалау және түзетудің негізгі әдістері келтірілген. Жалпы құрылысы баяндалған материалды бөледі студенттер практикалық жинақтау адамдармен жұмыс істеу тобының суицидтік, девиантты тәуекел, меніңше, қажетті тағдыры кәсіби даярлау қазіргі заманғы психолог.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Практикалық психология пәні. Практикалық психология психологиялық ғылымның саласы ретінде. Практикалық психологтың кәсіби қызметінің моделі. Іскерлік жағдайлардағы қарым-қатынас ерекшеліктері.Тиімді коммуникация кезеңдері. Тиімді технологияларды қолдану Практикалық психология ғылымының даму тарихы, оқу әрекетінің психологиясы, педагогтың тұлғалық сапасы, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет құрылымы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 4

    Нейрокогнитивті жүйе. Ойлау және ұғымдарды қалыптастыру. Тұжырымдамалық ғылым және танымдық психология. Миды зерттеу және картаға түсіру. Айқын және әсерлі жад. Аткинсон және Шифрин моделі. Жасанды интеллект және ғылыми зерттеулер. Білімді бейнелеу. Салыстырмалы семантикалық белгілердің моделі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелері. Кеңесші. Консультанттың жеке басына қойылатын талаптар-тиімді консультанттың моделі. Консультациялық байланыс. Кеңес беру байланысын қолдау дағдылары. Кеңес беру мен психотерапиядағы ауысу және қарсы көрсетілім. Психологиялық кеңес беру процесі. Психологиялық кеңес берудің арнайы мәселелері. Мазасыз клиенттерге кеңес беру. Қорқыныш пен фобия реакцияларына кеңес беру. Дұшпандық және агрессивті клиенттерге кеңес беру. Клиенттерге жоғары талаптар қоюға кеңес беру. Психологиялық кеңес берудегі этикалық қағидалар. Психология бойынша кеңес беру. Психологиялық кәсіби кеңес кәсіби процесс ретінде.Кеңес беру және психотерапия: ұғымдарды анықтау мәселесі. Психолог-консультантты кәсіби даярлау. Психологиялық кеңес беру жұмысын ұйымдастыру.Психологиялық кеңес беру техникасы. Тиімді кеңесшінің жеке моделі. Психологиялық кеңес беру практикасындағы тестілеу. Клиенттің жеке басының дамуына байланысты психологиялық кеңес беру бойынша практикалық ұсыныстар. Денсаулық және денсаулық мәселелері бойынша практикалық ұсыныстар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси психология
    Несиелер: 4

    Саяси психология психология ғылымының саласы ретінде. Саяси психологияны құру және дамытудың негізгі бағыттары. Саяси психологиядағы зерттеу пәні, міндеттері, негізгі мәселелері және әдіснамалары. Саяси психологияның маңызы, қазіргі жағдайы және болашағы. Халықаралық қатынастардың психологиялық мәселелері, ұлтаралық деңгейдегі байланыс.Аймақаралық және жалпы проблемалардың психологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Дәлелдерді тұжырымдап, көп мәдениетті қоғамда білім беру қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздеріндегі мәселелерді шешеді; балалармен де, әріптестерімен де сауатты тұлғааралық қарым-қатынас құра біледі; үнемі жеке және кәсіби өсуге ұмтылады

  • Код ON8

    Психологтың кәсіби қызметінде психодиагностика, психологиялық кеңес беру, әлеуметтік-психологиялық тренинг және психотерапия технологияларын меңгеру және қолдана білу

  • Код ON6

    Оқытудың ғылыми-теориялық негіздерін талдай алады, оларды кәсіби қызметте жүзеге асыра алады, тұрақты тұлғалық және кәсіби өсуге ұмтыла алады

  • Код ON5

    Психология ғылымының түрлі салалары бойынша білім интеграциясының жаңа білімі мен рәсімдерін дамыту бойынша ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра алады, психологиялық технологияларды, психодиагностикалық әдістемелерді талдау және интерпретациялауды жүзеге асыра алады; психодиагностиканың ғылыми-теориялық негіздерін, құзыреттілік тұлға индикаторларының мазмұнын жүзеге асыра алады

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау, интерпретациялау және ғылыми материалдарды дайындау, психологиялық зерттеулердің нәтижелерін өңдей алады

  • Код ON7

    Жинақталған тәжірибені сыни түрде қайта қарау, қажет болған жағдайда оқыту саласындағы негізгі білімді пайдалану, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген

  • Код ON1

    Балалардың жас анатомиялық-физиологиялық, психикалық дамуының негізгі ерекшеліктерін, тұлғаның даму және әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарының түсініктерін психология саласында қарастыра алады

  • Код ON2

    Психолог қызметінің түрлі салаларында кәсіби деңгейде алынған білім мен практикалық дағдыларды қолдану, күнделікті жағдайларда өндірістік міндеттерді шешу үшін ғылыми ойлауды дамыту және қолдану, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды сенімді және сыни қолдана алады

6B03101 Психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03101 Психология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top