Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасуша биологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі биологияның жаңа әдістері мен жетістіктерінің енгізілуіне байланысты жасушалардың құрылысы, тіршілік әрекеті және қайта жаңғыруы туралы заманауи түсініктерді оқыту. Мазмұны: жасушалық теория. Прокариоттар және эукариоттар. Жасушаның негізгі компоненттері. Клеткадағы органоидтардың құрылысы мен функцияларының ерекшеліктері. Жасушалық цикл. Жасушалық өлім. Құзыреттілік: ғылыми ойлауды дамытуға ықпал ететін тірі материяны ұйымдастырудың түрлі деңгейлерінде ағза, жасушалар мен тіндердің арасындағы өзара қарым-қатынас туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гистология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жасушалар мен ұлпалардың құрылысы, тіршілік әрекеті және жаңғыртылуы туралы заманауи түсініктерді зерттеу. Ағза құрылысының тіндік деңгейі. Ұлпалардың жіктелуі. Гистогенез. Эпителиалды ұлпа. Ішкі ортаның дәнекер ұлпалары. Бұлшық ет ұлпалары. Жүйке ұлпасы. Құзыреттілік: ғылыми ойлауды дамытуға ықпал ететін тірі материяны ұйымдастырудың түрлі деңгейлерінде ағза, жасушалар мен тіндердің арасындағы өзара қарым-қатынас туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоология 1
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Жануарлар әлемінің алуан түрлілігін, омыртқасыз жануарлардың негізгі таксондарының филогениясын, ұйымдастырылуын, экологиясын және практикалық маңыздылығын білу. Мазмұны: Омыртқасыздар зоологиясы омыртқасыздардың негізгі жүйелік топтарының морфологиясы, анатомиясы мәселелерін қарастырады: протозоа, ішек , құрттар және басқалар. Омыртқасыздардың таксономиясы, мағынасы, шығу тегі мәселелерін зерттейді. Құзыреттіліктер: омыртқасыз жануарлардың морфологиясының, экологиясының, көбеюі мен географиялық таралуының ерекшеліктері туралы білімді, олардың табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ағзалардың онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы қазіргі түсініктерді, өмірлік процестердің іргелі негізі ретінде морфогенезді зерттеу. Онтогенездің периодизациясы. Гаметогенез және ұрықтандыру. Бөліну, бластуланың түзілуі, гаструляция, нейруляция. Туынды ұрықтық жапырақшалардың дамуы. Жасушалардың қозғалу механизмі мен түрлері. Ұрыстан тыс мүшелер. Адамның эмбриогенезі. Адамның дамуы. Құзыреттіліктер: тірі организмдердің жеке дамуы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Тірі жүйелердің қасиеттері, өмірдің тарихи дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Биологияның заманауи дамуы. Өмірдің пайда болуының заманауи теориясы. Планетадағы өмірдің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Өмірдің көріну формалары. Өмірді сипаттайтын негізгі заңдылықтар. Биосферадағы тірі иерархия. Көбею формалары. Онтогенезді эксперименттік зерттеу. Эволюциялық процестің негізгі бағыттары. Құзыреттіліктер: биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы түсінікке ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ботаника 1
    Несиелер: 3

    Мақсаты: төменгі сатыдағы өсімдіктердің морфологиясы мен систематикасын білу, органикалық әлемнің негізгі патшалықтарын, өсімдік әлемінің негізгі таксондарының, саңырауқұлақтардың, балдырлардың, қыналардың алуан түрін білу. Олардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі. Мазмұны: Төменгі сатыдағы өсімдіктердің тіндерінің әртүрлілігі. Таксономиялық топтар, құрылымы, көбеюі, әртүрлілігі. Тіршілік формалары мен экологиялық топтар. Құзыреттіліктер: төменгі сатыдағы өсімдіктердің морфологиясы, экологиясы, көбеюі және географиялық таралу ерекшеліктері туралы білімді, олардың табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фитогеография
    Несиелер: 5

    Мақсаты-планетада өсімдіктер таксондарының таралуының географиялық заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: Фитогеография ғылым ретінде, оның биологиялық ғылымдағы орны. Фитогеография бөлімшелері. Ареал табиғи құбылыс ретінде. Түрдің таралу аймағы шегіндегі мінез-құлқының ерекшеліктері: біркелкі еместік және жалпылық. Үзіксіздік критерийлері. Ареалдардың жіктелуі-жалпы және салыстырмалы. Құзыреттіліктер: табиғатты тиімді пайдалану қағидалары туралы негізгі түсініктерді қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның өсімдіктер ресурстары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның өсімдік әлемінің алуан түрлілігімен танысу. Мазмұны: Өсімдіктер әлемінің негізгі таралуы. Қорғалатын аумақтар (қорықтар, ұлттық парктер, қорықтар) және олардың өсімдік әлемін сақтаудағы маңызы. Өсімдіктер әлемі құқықтық қорғау және пайдалануды реттеу объектісі ретінде. Өсімдіктер әлемін қорғау және пайдалану қатынастарын құқықтық реттеу әдістері. Құзыреттіліктер: жалпы, жүйелі және қолданбалы экология негіздері, табиғатты оңтайлы пайдалану және табиғатты қорғау қағидаттары туралы базалық түсініктерді көрсетеді және қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зоогеография
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жер бетіндегі жануарлардың жекелеген түрлерінің және басқа да жүйелік категориялары мен қауымдастықтарының орналасу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жануарлардың өмір сүру жағдайлары және географиялық таралуы. Теңіз фаунасы. Тұщы су фаунасы. Жер үсті фаунасы. Жердің негізгі ландшафттары және олардың фаунасының ерекшеліктері. Ареал. Таралу формасының сыртқы факторларға тәуелділігі. Ерекшелігі бойынша бөлу ареалу. Құзыреттіліктер: жануарлардың фаунасы, таралу аймағы және қоныстануы туралы түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Химия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Студенттерде химияның теориялық негіздері, оның ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы және биологтар үшін практикалық маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жалпы химияның теориялық негіздері. Периодтық заң және периодтық жүйе, химиялық байланыс, орбитальдарды будандастыру; электролиттік диссоциация теориясы, тұздардың гидролизі, тотығу реакциясы. Құзыреттіліктер: биологияның өзекті мәселелерін шешу үшін химия бойынша алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға дайындығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: мәліметтер базасын пайдалану мен басқарудың негізгі дағдыларын үйрету. Мазмұны: сандық технологиялар-бұл салыстырмалы түрде қысқа уақыт ішінде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық деректерді кодтау және тарату жүйесі. Деректер базасы (ДҚ) – деректер базасын құру, оларды өзекті жағдайда ұстау және оларда қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру үшін қажетті, компьютердің жадында сақталатын арнайы түрде ұйымдастырылған деректер жиынтығы. Құзыреттер: бір ұйым шеңберінде бірнеше пайдаланушының деректерді бір уақытта пайдалану дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстанның жануарлар ресурстары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның жануарлар әлемінің алуан түрлілігімен танысу. Мазмұны: Жануарлар әлемінің таралу аймағы. Қорғалатын аумақтар (қорықтар, ұлттық парктер, қорықтар) және олардың жануарларды сақтау мен өсірудегі маңызы. Жануарлар дүниесі құқықтық қорғау және пайдалануды реттеу объектісі ретінде. Жануарлар дүниесін қорғау және пайдалану жөніндегі қатынастарды құқықтық реттеу әдістері. Құзыреттіліктер: жалпы, жүйелі және қолданбалы экология негіздері, табиғатты оңтайлы пайдалану және табиғатты қорғау қағидаттары туралы базалық түсініктерді көрсетеді және қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Бизнестің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Кәсіпкерлік қызметке қатысу нысандары: өз кәсіпорнын ашу, жаңа кәсіпорынның негізін құрылтайшы ретінде қатысу, дайын кәсіпорынды сатып алу және мұрагерлік. Бизнестің қаржылық негіздері. Қаржы жүйесі. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Инфляция және жұмыссыздық. Құзыреттіліктер: бизнесті ұйымдастыру тәжірибесін дұрыс талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биогеоценология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Биогеоценоз туралы идеяларды күрделі, динамикалық биожүйе ретінде қалыптастыру. Мазмұны: Биоценоз суперорганизм деңгейінің жүйесі ретінде. Биоценоздың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы. Биогеоценоз және фитоценоз құрылымы. Таксономиялық құрылым. Қауымдастықтардың биоәртүрлілігі. Биогеоценоздардың динамикасы. Биоценоздағы қоршаған орта жағдайлары мен қатынастардың көрінісі ретінде өмір формалары. Қауымдастықтардың жіктелуі. Қауымдастықтардың қалыптасу заңдылықтары. Құзыреттіліктер: биоценоздар туралы ілімді тұтас қабылдауды қалыптастыру. Биогеоценоздарда жүретін процестердің динамиксына кешенді көзқарасты қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ботаника 2
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Жоғары сатыдағы өсімдіктердің морфологиясы мен систематикасын білу. Мазмұны: Өсімдіктердегі тіндердің әртүрлілігі. Сабақтың, тамырдың және жапырақтың анатомиялық құрылымы мен қызметі. Тұқымның, эмбрионның және көшеттің құрылымы. Қашу түрлері. Өсімдіктердің көбеюі. Гүлдің жалпы құрылымы. Соцветия. Жемістердің алуан түрлілігі. Өсімдіктердің тіршілік формалары мен экологиялық топтары. Өсімдіктердің негізгі жүйелік топтары: патшалықтар, бөлімдер, сыныптар. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Құзіреттіліктер: Жоғары сатыдағы өсімдіктердің морфологиясын, таксономиясын және таралуын тұтас қабылдауды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Зоология 2
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Омыртқалы жануарлардың морфологиясы мен өмірлік циклдерінің әртүрлілігін зерттеу. Пәннің мазмұны: Омыртқалылар зоологиясы хордалылардың құрылымы, таралуы, таксономиясы, экологиясы мәселелерін қарастырады. Хордалылар-бұл келесі белгілермен сипатталатын жоғары ұйымдастырылған жануарлар тобы: қайталама, эндодермальды осьтік қаңқа, жүйке жүйесінің жоғары дамуы және т. б. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы; өзекті мәселелер мен қолданбалы аспектілер. Құзыреттіліктер: омыртқалы жануарлардың құрылымы, таралуы және маңызы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Популяция экологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Экологиялық популяциялар мен қауымдастықтар туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Бір типтегі, түрлер арасындағы және экологиялық жүйелердегі биологиялық ресурстардың әртүрлілігі. Популяция туралы түсінік. Популяция биологиялық жүйе ретінде. Түрдің популяциялық құрылымы. Түрдің популяциялық ауқымы. Популяциялардың өзара әрекеттесуі. Биоценоздардағы биотикалық байланыстар. Түраралық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың негізгі формалары. Құзыреттіліктер: далалық, өндірістік және зертханалық биологиялық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің заманауи әдістерін қолдану қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адам биологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адам биологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: табиғаттағы адамның жағдайы. Адамның шығу тегі мен эволюциясының теориялары. Адам ағзасын біртұтас биологиялық жүйе ретінде ұйымдастыру деңгейлері. Адам денесіне жалпы шолу. Адамның мінез-құлық түрлері. Адамның психофизиологиялық және биоәлеуметтік ерекшеліктері. Адам экологиясы туралы түсінік; оның денсаулығының мәселелері. Құзыреттіліктер: антропогенездің негізгі кезеңдері, адам денсаулығы мен экологиясының мәселелері, оның демографиясының ерекшеліктері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Адам ағзасының құрылымын, жеке мүшелер мен жүйелерді зерттеу. Мазмұны: тірек-қимыл аппараты. Спланхнология. Тамыр жүйесі. Жүйке жүйесі: орталық және шеткі бөлімдер. Автономды жүйке жүйесі. Сезім мүшелері. Құзыреттіліктер: Адам ағзасы құрылымының жалпы заңдылықтары, организм бөліктерінің құрылымдық-функционалдық қарым-қатынастары туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттіліктер: ғылыми құжаттарды, есептерді, мақалаларды және т. б. құрастыру дағдыларын іс жүзінде қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Құзыреттіліктер: алған білімдерін педагогтің практикалық қызметінде заманауи қазақстандықтың адамгершілік-эстетикалық бейнесінің қалыптасуында қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі және оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: биологияны оқытудың теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Жалпы педагогикалық және арнайы принциптер. Биологияны оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдерінің жүйесі. Биологияны оқыту құралдары. Оқыту формалары. Биологиялық білім берудің жаңартылған мазмұны. Критериалды бағалау технологиясы. Құзыреттілігі: биологияны тиімді оқытудың негізгі әдістемелік қағидаларын, нысандары мен тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік технологиялар және биологиядағы модельдеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жүйелерді модельдеу – компьютерлік биологияның негізгі тәсілі. Мазмұны: жүйе моделінің жалпы түсініктері. Модель түрлері. Биологиялық модельдердің ерекшеліктері. Заманауи компьютерлік технологиялар. Биологиялық деректерді ұсыну форматтары. Деректерді сақтау. Деректер қорын ұйымдастыру принциптері. Деректерді өңдеу. Ғылыми деректерді жариялауға дайындау. Қолданбалы модельдерді құру. Құзыреттіліктер: биологиядағы заманауи компъютер технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі материяның биомолекулаларының құрылысы мен функцияларын зерттеу; метаболизм процестері туралы білімді кеңейту. Мазмұны. Биохимия бөлімдері. Ақуыздар: құрылысы, қасиеттері, фуккциясы. Көмірсулар: құрылысы, қасиеттері, функциялары. Липидтер. Нуклеин қышқылдары. Витаминдер. Ферменттер. Гормондар. Жасушадағы заттар мен энергия алмасуы. Ақуыз, көмірсулар метаболизмі. Көмірсулардың анаэробты және аэробты ыдырауы энергетикалық баланс. Құзыреттіліктер: Биохимияның әртүрлі бөлімдері бойынша білімді біріктіру және жалпылау, кәсіби қызметте практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өсімдіктер метаболизмі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Өсімдік организмдеріндегі зат алмасу процестерін зерттеу. Мазмұны: Өсімдіктердегі метаболизм туралы түсінік. Пластикалық және энергетикалық алмасулар. Пластикалық алмасу: ақуыздардың, көмірсулардың және басқа қосылыстардың синтезі. Ақуыз биосинтезі (трансляция және транскрипция). Фотосинтез (жарық және қараңғы кезеңдер). Энергия алмасуы: ақуыздардың, көмірсулардың ыдырауы. Көмірсулардың ыдырау жолдары. Энергия балансы. Тыныс алу мен ашытудың генетикалық байланысы. Құзыреттіліктер: далалық және зертханалық жағдайларда жұмыстың заманауи эксперименттік әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейімделу физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әртүрлі түрдегі, қуаттылықтағы, ұзақтықтағы физикалық әрекеттерді орындау кезінде адам ағзасы тіршілігінің көрінуінің теориялық және практикалық негіздерін және әр түрлі сыртқы факторлардың әрекеті жағдайында функцияларды реттеу тетіктерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Бейімделу механизмдерінің жіктелуі және сипаттамасы. Резистенттілік пен бейімсіздіктің даму механизмі. Организмнің қоршаған ортаның әртүрлі факторларына бейімделуі. Құзыреттіліктер: Әртүрлі жағдайларда – төтенше, шекаралық жағдайлар және т. б. адам ағзасындағы морфофункционалды өзгерістердің динамикасы туралы идеяларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұтас ағзаның, физиологиялық жүйелердің, мүшелердің және жеке жасушалық құрылымдардың тіршілік әрекетін зерттеу. Мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қоздырғыш ұлпалар. Жүйке жүйесі (үйлестіру және реттеу). Нерв жүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Қан жүйесі. Қан айналу жүйесі. Тыныс алу. Бөлу. Ас қорыту (рационалды тамақтану). Зат және энергия алмасу. Құзыреттіліктер: адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Көшбасшылықты зерттеу тәсілдерін қалыптастыру, қазіргі ұйымдардағы көшбасшының рөлі мен жауапкершілігін білу. Мазмұны: Көшбасшылық негіздері. Жеке көшбасшылық теориялары. Мінез-құлық және жағдайлық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалды (рөлдік) көшбасшылық. PAEI көшбасшылық стиліндегі функциялардың сәйкес келмеуі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру. Құзыреттіліктер: бөлімшелерді, командаларды және топтарды басқару бойынша практикалық дағдыларға ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық әлемнің эволюциясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: барлық тіршілік иелерінің, соның ішінде адамның шығу тегі мен ұйымының бірлігі туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Қазіргі эволюция теориясы. Спецификация тұжырымдамасы. Эволюциялық процестегі өзгергіштіктің рөлі. Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыптау, оның формалары. Органикалық эволюцияның негізгі кезеңдері. Өмірдің пайда болуы туралы заманауи түсініктер. Прокариот және эукариоттар пайда болуының гипотезалары. Өсімдіктер мен жануарлар әлемінің эволюциясы. Антропогенез. Құзыреттіліктер: органикалық әлем эволюциясының негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қарым-қатынас және іс қағаздарын жүргізу үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Мазмұны: Тақырып бойынша егжей-тегжейлі баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді. Құзыреттіліктер: іскерлік қарым-қатынасты шет тілінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі материяның тарихи дамуының жалпы заңдылықтары мен себептерін тану. Мазмұны: эволюциялық түсініктердің пайда болуы және дамуы. Өзгергіштіктің эволюция процесіндегі рөлі. Эволюцияның қозғаушы күші. Табиғи іріктеу, оның формалары. "Түр"ұғымының анықтамасы.Түр түзудің түрлері мен механизмдері. Ауыл шаруашылығы өсімдіктері мен жануарларын жақсарту тәсілдері. Құзыреттіліктер: эволюциялық идеяның биологиялық дүниетанымындағы рөлін негіздеу; эволюциялық теорияның негіздері туралы, микро - және макроэволюция туралы заманауи түсініктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биостатистика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: эксперименттік деректердің дұрыстығын анықтау үшін биологиялық Статистика әдістерін зерттеу. Мазмұны. Биостатистиканың негізгі ұғымдары мен анықтамалары. Математикалық статистика элементтері. Биологиялық статистика: оның рөлі мен маңызы. Бас жиынтық және іріктеме ұғымдары. Үлгі жиынтығы. Деректерді саралау. Вариациялық қатар. Орташа арифметикалық мән және оның қасиеттері. Орташа квадраттық мән. Арифметикалық орташа қате. Стьюдент Өлшемі. Еркіндік дәрежелерінің саны. Сенімділік критерийлері немесе Спирманның корреляция коэффициенттері. Биологиялық деректерді олардың графикалық көрінісі негізінде талдау. Құзыреттіліктер: кәсіби қызметте теориялық ақпарат пен практикалық дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биофизика
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Биофизиканың теориялық негіздері мен заманауи әдістерін зерттеу. Мазмұны: Молекулалық биофизика. Жасушалардың биофизикасы. Жасушалық құрылымның құрылысының физикалық принциптері және биофизикалық негіздері; заттардың транспортының механизмдері; биопотенциалдарды генерациялау механизмдері; заттар транспортының, тыныс алудың, зат алмасудың және энергияның молекулалық механизмдері; биопотенциалдарды генерациялаудың иондық механизмдері. Құзыреттіліктер: Биологиялық объектілерді жасушалық ұйымдастыру қағидаттарын, тіршілік әрекетінің биофизикалық, биохимиялық негіздері мен молекулалық механизмдерін білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктердің өсуі мен дамуын реттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Субжасушалық, жасушалық, мүшелік және ағзалық деңгейлердегі өсімдіктердің өсуі мен дамуының негізгі принциптері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Өсімдіктердің өсуі. Өсу критерийлері. Өсімдіктер қозғалысы (тропизм). Өсімдіктер тыныштығы. Өсімдіктердің дамуы. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің дамуының негізгі кезеңдері (эмбрионалды, ювенильді, репродуктивті, кәрілік). Өсімдіктерді реттеу және интеграциялау жүйелері. Стимуляторлар және өсу ингибиторлары. Өсімдіктердің өсуі мен дамуына сыртқы факторлардың әсері. Құзіреттіліктер: Өсімдіктерді жасушалық ұйымдастыру принциптерін, тіршілік әрекетінің молекулалық механизмдерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбекақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлердің жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік Есебінің негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау көрсеткіштері, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өсімдік организмдерінде өтетін физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеу. Мазмұны. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Өсімдіктердің су режимі. Өсімдіктерді көміртекпен қоректендіру (фотосинтез). Фотосинтездің химизмі. Жарық және қараңғы кезеңдер. Кальвин циклы. Хэтч-Слэк циклы. САМ-метаболизм. Минералды тамақтану. Өсімдіктердің өсуі және дамуы. Фитогормондар. Көмірсулардың ыдырау жолдары: анаэробты және аэробты. Ашыту. Жасушалық тыныс алудың химизмі. Апотомиялық ыдырау. Өсімдіктерді қорғау және орнықтылық механизмдері. Құзыреттіліктер: кәсіби қызметте теориялық ақпаратты және практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Молекулярлық генетика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі ағзаны ұйымдастырудың биохимиялық және биофизикалық негіздерін ашу, тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын биомолекулалардың құрылымы мен функциялары арасындағы байланысты анықтау. Мазмұны: Қазіргі молекулалық генетиканың теориялық және практикалық міндеттері. ДНҚ және РНҚ нуклеотидтері. ДНҚ-ның қайталама құрылымы. ДНҚ полиморфизмі. РНҚ түрлері, олардың құрылымдық ұйымдастырылуы және биологиялық қызметі. Генетикалық код және оның қасиеттері. Нуклеин қышқылдарының биосинтезі. Ақуыз биосинтезі (транскрипция және трансляция). Ақуыз биосинтезін реттеу. Посттрансляциялық модификация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нанобиология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: табиғи ортада қалыпты функционалды өмірді қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік ету процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу үшін қолданылатын биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығын меңгеру. Мазмұны: Нанотехнология және адамзат қолданатын нано объектілер. Нанотехнологияның молекулалық биологиямен, биофизикамен, микробиологиямен байланысы. Нанотехнологияның болашағы. Нанотехнологияның даму тарихы. Табиғаттағы нанохимия, наноэффект. Медицинадағы нанотехнология. Ақуыздар мен пептидтер негізіндегі нанобиоматериалдар. Биологиялық мембрананың наноқұрылымдары. Құзыреттіліктер: қолда бар ақпаратты өз бетінше талдау қабілеті, алынған білімді кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: белгілердің тұқым қуалауының цитологиялық негіздері.Дигибридті будандастыру кезінде хромосомалардың тәуелсіз таралуы. Жыныспен тіркес тұқымқуалаушылық. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі.Комплементарлық. Эпистаз. Полимерия. Көптеген аллелизм. Модификациялық өзгергіштік. Белгілердің өзгергіштігінің вариациялық қатарлары. Спонтанды және индукцияланған мутациялар. Адамның хромосомалық аурулары. Құзыреттіліктер: Генетиканың негізгі заңдылықтары мен заманауи жетістіктерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биоинформатика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ыңғайлы және айналыста қарапайым биоинформатикалық бағдарламаларды жасау. Мазмұны: биологиялық объектілер және олардың компьютерлік көрінісі. Компьютерлік түсінік: геномды құрастыру, гендердің функцияларын табу және зерттеу, гендер экспрессиясын болжау, белоктардың функцияларын болжау, геномдық нұсқаларды және олармен байланыстырылған фенотиптерді іздеу, генетикалық ауруларға неонаталды диагностика.Эволюцияны модельдеу. Дәрі әзірлеу. Құзыреттіліктер: биологиялық деректерді алу, талдау, сақтау, ұйымдастыру және визуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адамда тұқым қуалайтын ақпаратты беру және жүзеге асыру ерекшеліктері туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: тұқымқуалаушылық түрлері. Гендердің аллельдік өзара әрекеттесуі. Кодоминантты тұқым қуалаудың түрі: көпше аллелизм. Гендердің аллельдік емес өзара әрекеттесуі. Адамның Х-тіркес доминантты белгілерінің тұқым қуалауы. Y-тіркес тұқымқуалаушылық. Модификациялық, комбинативті, мутациялық өзгергіштік. Адамдағы геномдық хромосомдық және гендік мутациялар. Медициналық-генетикалық кеңес беру. Құзыреттіліктер: теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін базалық ғылыми-теориялық білімді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нейробиология
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Жүйке жүйесінің функционалды ұйымдастырылуы, ақпаратты берудің нейрондық механизмдері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жүйке жасушасының құрылысы, синапстар. Орталық нерв жүйесінің құрылысы (жұлын және бас миының құрылысы мен қызметі). Шартты және шартсыз рефлекстер. Ағзаның қызметін үйлестіру. Функционалдық жүйелер. Жоғары жүйке қызметінің түрлері. Құзыреттіліктер: Қоршаған ортамен барабар әрекеттесу үшін ОЖЖ жұмыс істеу негіздерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микробиология және биотехнология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Биотехнологиялық өндірісте пайдаланылатын микроорганизмдердің өндірістік-құнды штаммдарын бөліп алу және зерттеудің зертханалық әдістерін меңгеру; биологиялық объектілердің маңызы, метаболиттердің түрлері, биотехнологиялық өндірістердің сатылары мен технологиялық схемалары. Мазмұны: Бактериология, микология, вирусология, паразитология және басқа микроорганизмдер, олардың биологиялық белгілері және басқа организмдермен байланысы. Биотехнологиялық процестің жалпы схемасы және биотехнологияда алынатын өнімдер (медицина, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы үшін). Құзыреттіліктер: микроорганизмдердің тіршілік әрекетінің молекулярлық механизмдерін зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жоғары жүйке әрекетінің физиологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: білім алушыларда адамның жоғары жүйке қызметінің негізгі принциптері туралы тұтас теориялық түсініктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: шартты және шартсыз рефлекстер. Шартты рефлекстердің тежелуі. Ағзаның қызметін үйлестіру. Функционалдық жүйелер. Жоғары жүйке қызметінің түрлері.Ес, ес түрлері. Құзіреттілік: білім беру және кәсіби міндеттерді шешу кезінде жоғары жүйке қызметінің физиологиясының заманауи мәселелерінің білімін қолдануға дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: гендердің құрылымы мен қайталануын, РНК және ақуыз синтезін зерттеу. Мазмұны: молекулалық биология дамуының қысқаша тарихы. Дезоксирибонуклеин қышқылының құрылысы. Дезоксирибонуклеин қышқылының құрылымы. Дезоксирибонуклеин қышқылы молекуласының функциялары. Дезоксирибонуклеин қышқылын репликациялау механизмі. Механизмдердің транскрипциясы. Генетикалық код және оның қасиеттері. Рибонуклеин қышқылдарының құрылысы мен қызметі. Құзіреттер: Биологиялық объектілер мен тіршілік әрекетінің молекулалық механизмдерін жасушалық ұйымдастыру принциптерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Иммуногенетика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: иммунология саласындағы қазіргі заманғы жетістіктер, зерттеу әдістері, иммундық жүйенің гуморальді және жасушалық буынының жағдайын бағалау, әртүрлі организмдердегі иммундық реакцияға жауап беретін процестер туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: иммунитет туралы негізгі ұғымдар. Репродукцияның иммунологиясы. Иммундық жауапты генетикалық бақылау. Иммундық жүйенің аномалиясы. Құзыреттіліктер: иммунология саласындағы білімді ғылыми-зерттеу саласында, жалпы білім беру және арнайы оқу орындарында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    бұрын зерттелген материалдарға сүйене отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін негізгі теориялық білімді біріктіреді және қолданады;

  • Код ON2

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсіне және сақтай отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін қолданады;

  • Код ON6

    ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану саласында кәсіби дайындыққа ие, пәндік мамандану саласында заманауи ақпараттық ағымдарды бағдарлай алады және қазіргі биологияның қарқынды өзгеретін үрдістері мен бағыттарына бейімделе алады;

  • Код ON1

    әлеуметтік-философиялық және әлемдік-тарихи даму заңдылықтарын жинақтайды, әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдар білімін пайдаланады; адам өмірі мен қоғам қажеттілігінің мәдени өлшемінің құрамдас бөлігі ретінде өнердің функционалдық қатынастарын талдайды;

  • Код ON10

    зертханалық және далалық жағдайларда ғылыми эксперимент қоюды жүзеге асырады, ғылыми-қолданбалы және білім беру міндеттерін шешуде жаратылыстану ғылымдарының жүйелендірілген теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады, ақпаратты жинақтауға, талдауға, мақсат қоюға және қол жеткізу жолдарын таңдауға бағытталған.

  • Код ON4

    өз көзқарасын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің лингвистикалық құралдарымен түсіндіреді, ғылыми және арнайы мәтіндермен жұмыс істеу және көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін қазақ (орыс), шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгерген;

  • Код ON3

    ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін практикалық міндеттерді шешеді, әлеуметтік-философиялық және әлемдік-тарихи даму заңдылықтарын қорытындылайды және әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдар білімін қолданады;

  • Код ON9

    биологияның арнайы салаларында іргелі білімді қолданады; зерттеулер мен кәсіби қызметте биологиялық үдерістер мен құбылыстарды модельдеу мен талдауға арналған негізгі биологиялық және компьютерлік әдістерді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазылым әдістерін таңдайды және қолданады;

  • Код ON7

    ғылыми және педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеу тәсілін және абстрактілі ойлау қабілетін көрсетеді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON8

    өнімді, гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелік түсіндіруді құру үшін әртүрлі көздерден ақпаратты талдайды, синтездейді және шығармашылық түрде түрлендіреді;

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 6B05101-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B05101 Биология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология және ауылшаруашылығы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top