Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Шымкент университеті

  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 6

    Омыртқасыздар зоологиясы пәні – омыртқасыздар жануарлардың негізгі типтерінің және кластарының өкілдерімен таныстыру, олардың морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, этологиясын, көбеюін, дамуын, маңызын, филогениясын, Халықаралық ғылыми терминдерді оқып, білуге баулу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 7

    Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы пәні –өсімдіктердің алуан түрлілігі мен ерекшеліктерін, систематикалық топтарымен, анатомиялық, морфологиялық ерекшеліктері мен, құрылысындағы және көбеюіндегі ерек шеліктерін, жүйеленуін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу-дала практикасы (Өсімдіктер систематикасы ) - 1 апта
    Несиелер: 1

    Алған теориялық білімдерін бекіту, өсімдіктердің табиғи орта жағдайындағы тіршілік әрекеттерін, көбеюі мен дамуын зерттеп білу, болашақ кәсіби қызметтерінде оқу-далалық зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізудің іс-жүзіндегі әдіс-дағдыларын игерту.Оқу-дала практикасы өтетін ауданның өсімдіктерінің негізгі эколого-флористикалық кешендерімен таныстыру, түрлердің көп түрлілігін, табиғаттағы организмдер арасындағы және олардың қоршаған ортамен қарым-қатынастарының күрделілігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 7

    Өсімдіктер систематикасы пәні – төменгі, жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің алуан түрлілігі мен ерекшеліктерін, систематикалық топтарымен, төменгі сатыдағы өсімдіктерінің құрылысындағы және көбеюіндегі ерекшеліктерін, жүйеленуін қарастырады. Пән өсімдіктердің көптүрлілігін реттеу арқылы өсімдіктер әлемін танып білуді, зерттеуді, тиімді пайдалануды, өсімдіктердің жер бетіне таралуын, систематикалық топтар мен таксономиялық категорияларын, өсімдіктердің жеке және эволюциялық дамуы барысында қалыптасу процесін, құрылымдық ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу-дала практикасы (Омыртқалылар зоологиясы ) - 1 апта
    Несиелер: 1

    Алған теориялық білімдерін бекіту, жануарлардың табиғи мекен орта жағдайындағы тіршілік әрекеттерін, көбеюі мен дамуын зерттеп білу, болашақ кәсіби қызметтерінде оқу-далалық зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізудің іс-жүзіндегі әдіс-дағдыларын игерту.Оқу-дала практикасы өтетін ауданның жануарларының негізгі эколого-фаунистикалық кешендерімен таныстыру, түрлердің көп түрлілігін, табиғаттағы организмдер арасындағы және олардың қоршаған ортамен қарым-қатынастарының күрделілігін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 6

    Омыртқалылар зоологиясы пәні – омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, құрылыс ерекшеліктерін, тіршілік әрекеттерін, ортаға бейімделушіліктерін, таралу заңдылықтарын зерттеу, олардың өнімділігін арттыру, тиімді пайдалану және оның табиғаттағы қорын сақтауды, Халықаралық ғылыми терминдерді оқып, білуге баулу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Руханиятқа, білім, ғылымға еліміздің әлеуметтік, саяси мен экономикалық жаңғыруына озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымның өсуі негізінде заман талабына сай көзқарастар негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіру. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік сақтау, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістік практика (үзіліссіз)
    Несиелер: 7

    «Биология» мамандығы бойынша алған теориялық білімдерін тереңдету және бекіту. Студент практика өтетін мекемеде биологиялық кешенді зерттеулерді (гистологиялық, ботаникалық, зоологиялық, микробиологиялық т.б) алған кәсіби дағдылары мен шеберліктері арқылы орындау;

    Оқу жылы - 2
  • Гистология
    Несиелер: 6

    Гистология - ұлпалар жөніндегі ілімі. Гистология — (грек. hіstos – тін және logos – ілім) – адамның және көп клеткалы жануарлардың тіндерін зерттейтін ғылым. Гистологияның міндеті – тін эволюциясын анықтау, оның организмде дамуын (гистогенез), химиялық қасиеттерін (гистохимия), клеткаларының құрылысын, атқаратын қызметін (гистофизиология) зерттеу. Гистология биология мамандарын дайындау саласында іргелі пәндердің біреуі болып саналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    Химия Д.И.Менделеевтiң периодтық заңы мен қазіргі заманғы зат құрылысы туралы көзқарастар негізінде химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін зерттеу; химияның негізгі заңдары мен заңдылықтары туралы мағлұматтармен, сонымен қатар әртүрлі химиялық үдерістердің жүру заңдылықтарын зерттеу; қоршаған ортамен және тірі ағзамен әртүрлі заттардың әрекеттесуін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Тұлғаны экономика құқық негіздерін сонымен қатар жемқорлыққа қарсы мәдениетін, кәсіпкер қызметінің тиімділігін, экологиялық ақпаратқа қол жеткізу, экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға, қоршаған ортаға қатысты сот әділдігіне қол жеткізу жолдарын оқытып үйрету, тіршілік қауіпсіздік саласында жалпы біліктілікті көтеру, қоғамға, ұйымға немесе топқа ықпал етуге қабілетті лидер тұлғаларды қалыптастыру жолдарын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гистофизиология
    Несиелер: 6

    Гистофизиология ағзалардың микроскопиялық және ультрамикроскопиялық құрылымын; эмбриональды морфогенездің құрылымдық-молекулалық негіздерін, даму ақаулары мен ауытқуларының қалыптасуын, құрылымы мен гистофизиологиясын, бейімделу механизмдерін, регенерация және тіндер мен мүшелердің жасқа байланысты өзгерістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гистохимия
    Несиелер: 6

    Гистохимия-бұл әртүрлі химиялық заттар мен олардың тіндеріндегі метаболизм өнімдерінің локализациясын зерттейтін гистология бөлімі.Гистохимияның негізгі мақсаты – тірі жасушалардағы химиялық реакцияларды зерттеу. Гистохимияның негізгі догмасы – бұл жасушалар мен тіндердің морфологиялық тұтастығын сақтай отырып, метаболизмді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлікке оқыту бұрын тап осындай маңызды болған емес. Өскелең ұрпақ көптеген елдерде жастар арасында ұлғайып келе жатқан жұмыссыздықпен бірге жұмыс орындарының ашылуына және жұмысқа орналасу үшін кәсіпкерлік мінез-құлық мәдениетіне баса мән беруде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Имиджелогия пәні - тұлғаның экономикалық теория, құқық негіздері сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін,кәсіпкер қызметінің тиімділігін, экологиялық ақпаратқа қол жеткізу, экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға, қоршаған ортаға қатысты сот әділдігіне қол жеткізу жолдарын оқытып үйрету, тіршілік қауіпсіздік саласында жалпы біліктілікті көтеру, қоғамға, ұйымға немесе топқа ықпал етуге қабілетті лидер тұлғаларды қалыптастыру жолдарын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 7

    Пән өсімдіктің функционалдық белсенділігінің ерекшеліктерін, өсімдік ағзасының өмірлік белсенділігінің негізгі заңдылықтарын, су режимін, фотосинтезді, тыныс алуды, тамақтану тетіктерін, өсімдіктердің қозғалысын, өсу мен дамуды зерттеуді қарастырады. Өсімдіктердің тіршілік әрекеті туралы биологиялық теориялар мен базалық түсініктерді, оларда жүретін физиологиялық процестердің жүру механизмін білу, ғылыми –зерттеу жұмыстары мен далалық бақылаулар ұйымдастыру кқзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер биохимиясы
    Несиелер: 7

    Өсімдіктер биохимиясы – өсімдіктердің химиялық құрамы мен оның органдарындағы, ұлпаларындағы, клеткаларындағы үздіксіз жүріп жататын зат алмасу процесін зерттейтін ғылым, ботаника саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пән әлемнің заманауи физикалық бейнесі және ғылыми дүниетаным туралы түсінікті қалыптастырады, іргелі заңдарды, физикалық зерттеулер әдістерін қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастырады; классикалық және қазіргі физиканың негізгі ұғымдарының, заңдылықтарының, теорияларының ішкі байланысы мен тұтастығындағы мәнін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 7

    Өсімдіктер және жануарлар экологиясы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, жануарлардың биоэкологиялық топтарымен танысу, жануарлардың тіршілігіне судың әсерін анықтау, жануарлардың тіршілігіне ауаның әсерін анықтау, жануарлардың тіршілігіне жарықтың әсерін анықтау, жануарлардың тіршілік ету формаларымен танысу, жануарлардың су мен ылғалдылыққа бейімделуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Матрицалар мен анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Векторлық кеңістік базисі. Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтінділері. Арифметикалық n- өлшемді векторлық кеңістіктер. Жазықтықпен кеңістіктегі геометриялық сызықты бейнелер (түзулер, жазықтықтар). Екіншіретті қисықтар мен беттер. Квадраттық түрлер. Олардың қолданылуы. Жоғары алгебра элементтері: комплекс сандар; n –ші дәрежелі көпмүшеліктер (коэффициенттері – комплекс, нақты сандар). Алгебраның негізгі теоремасы және оның салдарларын оқытатын пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Биотехнологияның бағыттары. Жасанды қоректік ортада өсімдік клеткасы мен тканін өсірудің қағидалары мен тәсілдері. Өсімдік клеткасын өсіру биологиясы. Каллусогенез және дедифференция. Өсімдік клеткасының самоклональді өзгергіштігі және оның түрлері мен себептері. Биотехнология жоғары өсімдіктердің мүшелерін, ұлпаларын, клеткаларын іn vitro жағдайында өсіруге негізделген. Биотехнология ғылымының даму тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жануарлар әлемінің биоалунатүрлілігі
    Несиелер: 5

    Жануарлардың экологиялық топтары және тіршілік зоналары және жануарлардың ылғалға, суға, жарыққа қатысты экологиялық топтарға бөлінуін қарастырады. Жануарлардың тіршілік формаларының классификациясы. Жануарлардың тіршілік формаларының эколого-морфологиялық классификациясы Жануарлардың ылғалға, суға, жарыққа қатысты экологиялық топтарға бөлінуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Термодинамика негіздері
    Несиелер: 5

    Термодинамика - физика ғылымындағы жылудың жұмыс және басқа энергия түрлерімен арадағы қарым-қатынасын зерттейтін тармағы. Термодинамика — тәжірибелерден жинақталған нәтижелерге сүйенетін феноменологиялық ғылым. Ол көптеген құрамдас бөліктерден тұратын макроскопиялық жүйелер - термодинамикалық жүйелерді зерттейді. Термодинамика ғылым мен техниканың энергетика, қозғалтқыштар, фазалық ауысу, химиялық реакциялар, секілді көптеген салаларында қолданылады. Термодинамиканың физика мен химияның бірқатар салаларында, химиялық технология, аэроғарыштық технология, машина жасау, жасушалық биология, биомедициналық инженерия секілді алуан түрлі салаларда алатын орны ерекше.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам экологиясы
    Несиелер: 5

    Адам экологиясы - адамды биосоциальдық тiрi ағза ретiнде күрделi компоненттi қоршаған ортамен қатынасын, динамикалық дамуын, организмдегi ағзалар мен құрылымдардың байланыстарын зерттеп, биолог мамандарын дайындауда жалпы биология пәндердiң iшiндегi ең негiзгi болып саналады. Әр түрлi ауа райы мен географиялық жағдайда тiршiлiк әрекет кезiнде организмнiң әр түрлi әрекеттерiнiң, зат алмасудың, қан айналудың, тыныс алудың, ас қорытудың, бұлшықет жұмысының, жүйке жүйесiнiң және т.б. заңдылықтарын көрсету. Физиологиялық әрекеттерiнiң молекулярлық негiздерiнiң ашылуы, жалпы экологиялық физиологияда және оның тарауларында жинақталып, қорыту жасауға мүмкiндiк береді. Тұрғындардың десаулығы- олардың тіршілік ету ортасының сапасын білдіретін біртұтас көрсеткіш. Адамдардың өмір сүруіне жалпы сипаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам анатомиясы болашақ биолог мамандарды адам организмінің құрлысымен таныстырумен қатар олардың жалпы биологиялық заңдылықтар туралы да көз қарастырын қалыптастырады. Сонымен қатар бұл ғылым адамның дене құрылысына сыртқы ортаның, еңбектің, әлеуметтік жағдайларының тигізетін әсерлерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Антропогенез
    Несиелер: 5

    Приматтар қауымдастықтарда адамдардың орны. Приматтардың жалпы морфофизиологиялық және эколого-географиялық сипаттамасы. Эволюцияда адам линиясының орнының және уақытының бөлінуі жөнінде негізгі көзкарастары. Адамның филогенетикалық дамуы. Ерте гоминидттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Биогеография - жер шарындағы тірі организмдер мен олардың топтарының таралуы мен орналасу заңдылықтарын зерттейтін ғылым саласы; өсімдіктер мен жануарлардың және олардың бірлестіктерінің жер шарында таралуы мен олардың бөлектеніп мекендеу сипатын зерттейтін ғылым.Биогеография ғаламдық экожүйе ретінде. Ареалдар жөніндегі түсінік. Жер шарындағы құрлықтың флоралық аймақтары. Жер шарындағы құрлықтың фауналық аймақтары Мұхитты биогеографиялық аудандастыру. Түрлердің жойылуы, адамның әрекетінен флора, фаунаның өзгеруі. Жалпы жертану, Топырақтану негіздерімен топырақ географиясы, Ландшафттану, Картография, Геология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 6

    Тұқым қуалаушылықтың биохимиялық және цитологиялық негіздерін ; белгілердің мұрагерлік заңдылықтарын, гендердің өзара әрекеттесу түрлерін;адамның тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін норма мен патологияда зерттеу әдістерін ;өзгергіштіктің негізгі түрлері мен адамдағы мутация түрлерін, мутагенез факторлары; тұқым қуалайтын аурулардың негізгі топтарын, олардың пайда болу себептері мен механизмдері зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Тірі ағзаға тәнтұқымқуалаушылық пен өзгергіштіктің материалдық негіздерін, белгілердің тұқымқуалау заңдылықтарын сипаттайды. Генетика және селекция негіздерінің зандылықтарын, принциптерін қазіргі заманғы ақпараттық білім технологиясын пайдаланып, жаңа мағлұматтарды қалыптастыруға дағдылайды. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулулалық механизмдерін, организмдердің тұқым қуалаушылық қасиеттерінің сыртқы орта факторларының әсерінен өзгеру заңдылықтарын тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клетка биологиясы
    Несиелер: 5

    Клетка биологиясы курсы – пәннің даму тарихын, жетістіктерін, жарық, электронды микроскоп, клетка мен ұлпалардың құрылысын, қызметін, клетка теориясының негізгі қағидаларын, клетка органеллаларының құрылысы мен қызметін, клетканың бөліну механизмін, клетка өлімі туралы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Флора және фауна
    Несиелер: 5

    Флора және фауна ғылымының қазіргі кезеңдегі дамуы мен өсімдіктер мен жануарлардың жер бетіне таралу заңдылығын, орналасу тәртібі, букіл адамзат үшін маңызы туралы тycінік к;алыптастыру. Өсімдіктердің және жануарлардың жер бетіне таралуымен қатар олардың кунделікті тұрмыста, халық шаруашылығында пайдалану мумкіндіктерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерітінділер теориясы
    Несиелер: 5

    Ерітінділер теориясы пәні - Дисперстік жүйелердің қысқаша сипатын және олардың жіктелуін. Жүзгіндер (суспензиялар, эмульциялар), коллоидтық жүйелер шынайы ерітінділер. Еру үрдісінің механизмін. Еру кезіндегі сольватация (гидратация). Ерітінділер теориялары жөнінде Д.И.Менделеевтің жұмыстарын қарастырады. Қатты заттардың суда ерігіштігін. Ерігіштік коэффициенті және оның температураға тәуелділігін. Ерітінділер концентрациясын. Моляр, нормаль концентрациялар. Титр. Әртүрлі концентрациялы ерітінділер даярлау үшін есептеулерді оқып үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физколлоидты химия
    Несиелер: 5

    Физикалық химия - химия мен физиканың арасындағы аралық ғылым. Ол химиялық реакциялардың, онымен қоса жүретін физикалық құбылыстардың заңдылықтарын зерттейді. Физикалық химия процесстердің жүйедегі тепе-теңдік жағдайы мен оның бір күйден екінші күйге ауысу мүмкіндігін, химиялық реакция жылдамдығының уақытқа байланысты өзгеруін, электрлік және химиялық энергиялардың өзара ауысу заңдылықтары сияқты мәселелерді қарастырады. Коллоидтық химия – дисперстік жүйелер мен фазалардың бөліну беттерінде болатын беттік құбылыстарды зерттейтін ғылым саласы. коллоидты химия пәні - беттік құбылыстардың заңдылықтарыy, дисперсті жүйелерді алу және олардың тұрақтылық теориясыy, лиофобты және лиофильді коллоидты жүйелердің қасиеттерін, олардың қолдану саласын, алынған нәтижелерді есептеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалды биохимия
    Несиелер: 6

    Tіршілік әрекетіне арқау болатын химиялық құрылымдарды, процестерді зерттейді. Функционалды биохимия міндеті - әр нақты жағдайда метаболизмнің ерекшеліктерін анықтау. Яғни сыртқы ортамен өзара әрекеттесудің ерекшеліктерін, сондай-ақ организмдегі биохимиялық процестердің ерекшеліктерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Молекулалық биология - тірі организмдердің жұмыс істеуін, олардың құрамына кіретін молекулалар және атомдардың химиялық құрылымы тұрғысынан зерттейтін ғылым саласы. Молекулалық биология нуклеин қышқылы мен белоктардың құрылыс және құрылым ерекшеліктерін, жасушаның гентикалық аппаратының құрылымдық - қызметтік ұйымдастырылуын, ақпараттардың тұқым қуалауының жүзеге асу механизмін, апоптоз, генетикалық код т.б. оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 6

    тірі организмдердің дамуы туралы, гаметогенездің ерекшеліктерін, гаметалардың морфологиясы мен физиологиясын, эмбриогенездің негізгі кезеңдерін, ұрықтанудың биологиялық маңызын, бөлшектенуді, гаструляцияны, органогенезді, эмбриологияның кейбір салыстырмалы мәселелерін, омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың соматикалық эмбриогенезін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Альгология
    Несиелер: 6

    Альгология – ботаника ғылымының балдырларды зерттейтін саласы. Пән балдырлардың биоалуантүрлілігін және төменгі фототрофты организмдер жүйесін құру принциптерін оқытады. Организмдердің әр бөлімшесінің жүйелілігі курсында студенттер жүйелі топтың биохимиялық, анатомиялық, морфологиялық, экологиялық және басқа да ерекшеліктерін, балдырлардың әртүрлі топтарының дамуы мен таралуына әсер ететін қоршаған орта факторларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Микробиология– микробтар жөніндегі ғылым. Ол микроорганизмдердің кұрылысын, биологиялык касиетін, табиғатта жүріп жататын әр түрлі процестердегі олардың ролін, жоғары сатыдағы күрделі организмдермен карым- катынасын және зиянды әрекетінің әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ихтиология
    Несиелер: 6

    Ихтиология балықтар мен дөңгелекауыздыларды, (миксиндер мен тілтістер) зерттейтін омыртқалылар зоологиясының бөлімі. Қазіргі заманның басты проблемалары, ашық мұхитпен ішкі су қоймаларының балықтар түр құрамын, олардың экологиясын, этологиясын, популяция динамикасын, эволюциясын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Тірі ағзалар мен оның жүйке жүйелері, ұлпалары және жасушалардың әрекеттерін, тірліктерін қарастырады. Адам және жануарлар физиологиясы-медико-бологиялық ғылым организмді және оның бөліктерін бүгін өмірлік іс-әркетін оқытады, ткань мен клеткалар, жүйе – қоршаған ортамен байланысты және механизімін ашады. Ағзаның жасушаларына, ұлпалары мен мүшелеріне тән негізгі тіршілік әрекетінің жалпы көрсеткіштерін зерттеу. Ағзаның сыртқы және ішкі ортаның әртүрлі әсерлеріне жауабын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гидробиология
    Несиелер: 6

    Әр түрге жататын гидробионт ағзалардың тіршілік ету жағдайын, олардың түрлік құрамын, қоршаған орта мен су қоймаларындағы биологиялық құбылыстарды, ағзалардың функционалдық мезанизмін зерттеу, осы комплексті ғылым ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Динамикалық биохимия
    Несиелер: 6

    Oрганизмдегі биохимиялық қосылыстардың бір түрден екінші түрге айналу жолдарын зерттейді: Зат алмасу заңдылықтарды зерттейді. Белоктар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, липидтердің алмасуы, яғни ыдырауы, синтезі жан-жақты қарастырады. Организмдердегі қоректік заттарды сіңіруінен (анаболизм) бастап, олардың толық ыдырауына (катаболизм) дейінгі биохимиялық реакциялардың барлығы — бүкіл тірі организмдердің басты және тұрақты белгісі — зат алмасуға негізделген. Сондықтан да организмдегі зат алмасу, яғни метаболизм процестерін терең зерттеу Биохимияның негізгі міндеттерінің бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Биохимия – тіршіліктің молекула негізі жөніндегі ғылым. Ол тірі организмнің химиялық құрамын,тірі материяда болатын химиялық реакцияларды, тірі организмдегі заттардың биологиялық функциямен молекуларлық құрамымен өзара байланысын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эмбриология негіздері
    Несиелер: 6

    Эмбриология — ұрықтың пайда болуы және дамуы туралы ілім. Эмбриология – жыныс жасушаларының қалыптасуын, дамуын, құрылысын және эмбриондық дамудың негізгі кезеңдерін, ұрықтан тыс мүшелердің дамуын қарастырады. Ол биология ғылымдарының жедел дамып келе жатқан саласы. Эмбриологияның соңғы қол жеткен ғылыми жетістіктері биологияда, медицина мен ветеринарияда кеңінен қолданылуда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшілік физиологиясы
    Несиелер: 5

    Жасқа сай физиология және гигиена пәні ғылымның екі саласын қамтиды: адам организмінің, жеке мүшелердің және мүшелер,жүйелерінің қызметтерінің жас ерекшеліктерінің заңдылықтарын, даму жолдарын қарастыратын жасқа байланысты физиология, және адамның денсаулығын сақтауға қажетті жағдайларды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орталық жүйке жүйесі
    Несиелер: 5

    Aдам мен жануарлардың жүйке клеткалары (нейрондар) мен оның өсінділерінен тұратын жүйке жүйесінің ең негізгі бөлігі.. Тірі организмдіқұрайтын түрлі органдар жүйелерінің қызметтерін үйлестіріп, реттеп отырады. Орталық жүйке жүйесі жұлын жүйкелері (31 жұп) мен ми жүйкелері (12 жұп) 09ралады. Бұл жүйкелер омыртқааралық және вегетативтік жүйке түйіндерімен бірге шеткі жүйке жүйесін құрады. Әр түрлі рецепторлардан тітіркену процесінде пайда болатын жүйке импульстары орталыққа тепкіш (афферентік) жүйке талшықтары арқылы орталық жүйке жүйесіне келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан қорықтары
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның табиғи эталондар, реликтілері, ғылыми зерттеулерге, ағарту білім беру ісіне, туризмге және рекреацияға арналған нысандары ретінде экологиялык, ғылыми және мәдени жағынан ерекше құнды, мемлекеттік қорғауға алынған аумақтарының жиынтығы. Қорықтардың басты мақсаты - табиғи ландшафтылар эталонын мұндағы тіршілік ететін өсімдіктер мен жануарлар дүниесімен коса сақтау, табиғат кешендерінің табиғи даму заңдылықтарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экобиотехнология
    Несиелер: 5

    Экобиотехнологияда биохимия, микробиология, молекулярлық биология және генетика жетістіктері қолданады. Экобиотехнология жетістіктерін ауыл шаруашылығында пайдалану. Қоршаған ортаның ластануымен күресу әдісі. Өсімдіктерді және жануарларды зиянкестерден және аурулардан қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дәрілік өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Дәрілік өсімдіктер пәні - Қазақстанда халық медицинасында қолданылатын көптеген дәрілік өсімдіктер мен дәрілік өсімдік шикізатын, халық медицинасында қолданылатын фолораның негізін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фитопатология
    Несиелер: 5

    Фитопатология - өсімдік ауруларының себептері мен салдарын, оларды қоздыратын микроорганизмдердің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін анықтап, айықтыру, дамуын шектеу жолдары мен әдістерін зерттейтін ғылым саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи ресуртарды тиімді және кешенді пайдалану
    Несиелер: 5

    Қазақстан өсімдіктері мен жануарлар ресурстарының алуан түрлілігімен, пайдалы өсімдіктер және жануарлардың жеке топтарын және түрлерінзерттеу тарихының кезеңдерімен, шикізат алу тәсілдерімен және оларды қолдану жолдарымен таныстыру. Тірі табиғат обьектілерінде қолданған адамдардың қажетіне керекті биологиялық ресурстар туралы түсінік. Биологиялық ресурстар түрлері өсімдіктер және жануарлар ресурстары.Табиғи және екінші реттік ресурстар туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология
    Несиелер: 5

    Қолданбалы биология және топырақтану негіздері – топырақтың белгілері,жалпы құрамы мен қасиеттеріне, педогогикалық профильдегі биологтар үшін мектеп жанындағы тәжірибе участоктарында жұмыстарды ұйымдастыруға қажетті білімдермен қаруландырады, тәрбиелік мәні бар ғылыми жмыстарды жүргізу әдістерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хронобиология
    Несиелер: 5

    Хронобиология (грек. chronos — биология ғылымының уақыт және биология) — белгілі бір уақыт аралығында биологиялық жүйелерде болатын ырғақты өзгерістерді зерттейтін саласы. Кейде биологиялық процестер мен құбылыстардың мезгіл-мезгіл қайталануын зерттейтін ғылым саласы — биоритмологияны да хронобиология деп атайды. Қазіргі кезде хронобиология ғылымы өз зерттеулерін математика, физика, т.б. ғылымдармен тығыз байланыста жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 5

    Қазақстан биоресурстары пәні - Қазақстан өсімдіктері және жануарлары ресурстарының алуан түрлілігімен, пайдалы өсімдіктер және жануарлардың жеке топтарын және түрлерін зерттеу тарихының кезеңдерімен, сонымен қатар шикізат алу тәсілдерімен және оларды қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒТА іздеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми техникалық ақпараттарды жан-жақты іздеу. Дүние жүзіндегі ғылыми-техникалық және педагогикалық ақпараттар жүйесі. Агрономиядан білім беру облысындағы алғашқы құжаттар: кітаптар, мақалалар, тезис-баяндамалар, энциклопедиялар, анықтама кітаптар, есептер мен диссертациялар, нормативті-техникалық құжаттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтың түзілуі, құрамы мен қасиеттері, оларды қорғау және тиімді пайдалану туралы ғылым. Ландшафтың туындысы және элементі бола тұрып, топырақ жер бетінің табиғатының дамуына маңызды орта болады. Өзінің құнарлылығы арқылы топырақ өндірістің негізгі құралы болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік (кәсіби) / дипломалды практика
    Несиелер: 8

    Өзінің кәсіби, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметін, сонымен қатар ұжымның қызметін жобалау және іске асыруға, өзінің кәсіби және ғылыми қызметінің нәтижелерін болжауға, оның нәтижелерін бақылауға және әділ бағалауға, бірлескен ғылыми қызмет атқаруға, өзінің әрі қарай кәсіби тұрғыда дамуын жобалауға, тұлғалық және кәсіби жағдайларға төтеп беруді меңгереді. Дипломалды практика кезеңінде келесі міндеттер шешіледі: дипломдық жұмысты орындау үшін жеткілікті нақты материалды жинау, оның ерекшелігі мен тақырыбын ескере отырып; практикаға белгілі бір жеке тапсырмамен теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын орындайды, алынған зерттеу жұмысының дағдыларын дамыту және дипломдық жұмыста әзірленетін нақты мәселелерді зерттеу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандардың ғылыми-зерттеу жұмыста рын ұйымдастыру және жоспарлауға дағдыларын қалыптастыру. Өз бетінше ғылыми жұмыстарды жүргізу, зерттеу және тәжірбиелер жүргізу дағдыларын қалыптастыру, алған білімдерін жүйелеу, кеңіту және бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Болмысты ғылыми тану тәсілдері туралы түсінікті қалыптастыру, ғылыми-педагогикалық ойлауды дамыту ғылыми зерттеу әдісі, ғылыми дәлел, заңдылық, ғылыми ақпараттың анықтығы, жүйе, модель. Зерттеудің экспериментальды-эмпирикалық және тероиялық-деңгейлері әдістерінің мәні мен мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Берілген пәнді оқытудың негізгі мақсаты Молекулалық-биологиялық негізгі әдістерді білу ауыл шаруашылығының, медицинаның, ның практикалық міндеттерін шешуге қажет болып табылады. Курстың міндеті молекулалық-генетикалық үрдістердің механизмдерінің, яғни ДНҚ-ның репликациясы, рестрикциясы мен модификациясы, ДНҚ-ның репарациясының жалпы заңдылықтарын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    «Биотехнология негіздері» пәнінде биотехнология ғылым ретінде жалпы мінездемесіне сұрақтары, оның жетістіктері және дамуын, ферментті процесс технологиясын қарастырады. Ғылымда көптеген бағыттарының іргелі дамуы мен жетістіктері арасындағы қатынастарға ерекше көңіл аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ биологиясы ілімінің пайда болуы. Әр түрлі типті топырақтардың микроорганизмдердің құрамдастығы және олардың геохимиялық қызыметі. Топырақтың альгология, микология, зоология бөлімдерінің пайда болуы, дамуы. Топырақ биологиясының қазіргі кездегі даму дәуірлерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Биофизика пәні биология, физика, химия және биохимия ғылымдарының қиылысында дамыған ғылым саласы. Салалық білімнің негізгілерінің бірі болып табылады. Ол кәзіргі заман талабына сай биологтарды, экологтарды дайындауда маңызды роль атқарады. Биофизика және оның әдістері жайында түснік беру, биологиялық құбылыстарға қолданылатын биофизикалық тәсілдердің ерекшеліктері, биофизиканың негізгі заңдарымен және әр түрлі деңгейде ұйымдасқан жүйелерге, яғни молекулалық деңгейден популяцияға дейінгі жүйелерге жүргізілетін биофизикалық зерттеулердің негізі болып табылатын әдістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Декоративтік өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Көгалдандыруда қолданылатын сәндік қылқан жапырақты және жапырақты ағаш түрлерінің,шөпті өсімдіктердің түрлері мен сорттарын, биологиясын және экологиялық ерекшеліктерін; шөпті және бұталы өсімдіктердің агроландшафттарының негізгі компоненттерін, биологиялық ерекшеліктерімен, сәндік қасиеттерімен және өндірістік міндеттерімен байланысты гүлді дақылдар биологиясының негіздерін; өсімдіктердің әртүрлі түрлерін өсіру технологиясын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көгалдандыру негіздері
    Несиелер: 5

    Көгалдандыру негіздері - қала, ауыл, тағыбасқаелдімекендерағаш, бұта, гүл, көгалөсіру. Студенттерге жасыл құрылыс саласындағы ғылым мен практиканың заманауи жетістіктері негізінде өсімдіктерді өсіруге қажетті білім мен дағдыларды үйрету. Гүлді-сәндік өсімдіктердің алуан түрлерін зерттеу, гүлді және сәндік өсімдіктерді морфологиялық белгілері бойынша анықтауға үйрену, өсімдіктердің экологиялық сипаттамаларын және олардың ауыл шаруашылық технологиясының ерекшеліктерін зерттеу, жекелеген түрлерді пайдаланудың негізгі бағыттарын зерттеу және көгалдандыру әдістерін меңгерту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бионика
    Несиелер: 5

    Бионика атауы ежелгі грек сөзінен шыққан бион — "өмір жасушасы". Бионика - техникалық мәселелерді шешу мақсатында биологиялық жүйелер мен процестерді негізінде алынған білімдерін қолдануды зерттейді. Бионика адамзатқа табиғаттан алынған идеялар негізінде техникалық жүйелер мен техникалық процестер құруға көмектеседі. Биониканың объектілері- тек мүшелер мен тіндердің құрылымы ғана емес, сонымен қатар жануарлардың мінез-құлықтары мен басқа да объектілердің модельдері туралы деректерді беру әдістері. Осы пән негізінде білім алушы жаңа ғылым негізін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Флористика
    Несиелер: 5

    Флористика - жер шарындағы және оның жеке аймақтарындағы флораларқұрамындағы өсімдік түрлері, олардың өзара қатынасы, шығу тегі, ерекшеліктері туралы ғылым, ботаника саласы. Пәннің мақсаты: студенттерге жасыл құрылыс саласындағы, атап айтқанда гүл өсіру саласындағы ғылым мен практиканың заманауи жетістіктері негізінде сәндік гүлді өсімдіктерді өсіруге қажетті білім мен дағдыларды үйрету. Пәннің мақсаттары: гүлді-сәндік өсімдіктердің алуан түрлерін зерттеу, гүлді және сәндік өсімдіктерді морфологиялық белгілері бойынша анықтауға үйрену, өсімдіктердің экологиялық сипаттамаларын және олардың ауылшаруашылық технологиясының ерекшеліктерін зерттеу, жекелеген түрлерді пайдаланудың негізгі бағыттарын зерттеу, гүлдер композицияларын құрастыруды және көгалдандыру әдістерін меңгерту .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Нейробионика
    Несиелер: 5

    Нейробионика-бионика бөлімі, ол техника қажеттіліктері үшін адам мен жануарлардың жүйке жүйесінің қызметін зерттеуді және модельдеуді мақсат етеді. Нейробионика мидың жұмысын, есте сақтау механизмдерін зерттейді. Жануарлардың сезім мүшелерін, жануарлардың да, өсімдіктердің да ішкі механизмдерінің қоршаған ортаға реакциясы қарқынды зерттелуде.Нейробиониканың негізгі бағыттары-адам мен жануарлардың жүйке жүйесінің физиологиясын зерттеу және жүйке жасушаларын модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Биологиялық нысандардың əртүрлілігі және құрылымдық ерекшеліктері туралы теориялық негіздер мен базалық түсініктерді білу, жалпы кəсіби базалық ақпаратты меңгеру жəне талдау;

  • Код ON2

    биологиялық тұжырымдарды дәлелдеу мен ой-қорытулар жасауда, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін талдауда сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану;

  • Код ON3

    тірі организмдердің түрлерін, құрылысын,тіршілік белгілері мен негізгі қасиеттерін молекулалық, клеткалық және ұлпалық деңгейде зерделеп, организмге тән функциялар мен физиологиялық процестердің жүру механизмін, экологиялық топтардын, қауымдастықтағы заңдылықтарды, экологиялық қауіпсіздік мəселелері мен табиғи ресурстарды қорғау шараларын айқындау;

  • Код ON4

    әр түрлі ақпараттық ресурстарды, компьютерлік жəне мультимедиялық технологияларды, сандық білім беру ресурстарын кəсіби қызметте қолдана білу;

  • Код ON5

    биологиялық жүйелердің ұйымдасу деңгейлерін, қызметін, өзара байланысын, биологияның негізгі концепциялары мен даму перспективаларын білу;

  • Код ON6

    ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу және оларды оқытылатын салада қолдану;

  • Код ON7

    инновациялық технологияларды пәнді оқытудың мақсат-міндеттеріне және білім алушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолдану;

  • Код ON8

    білім алушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай білу;

  • Код ON9

    академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғыну;

  • Код ON10

    кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мен білімін өмірде қолдану тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалай білу;

  • Код ON11

    ағзалардың тұқым қуалаушылық пен өзгергіштігінің молекулулалық механизмдері мен заңдылықтарын, генетикалық және биохимиялық әдістерін, биотехнологияның қазіргі таңдағы даму деңгейін танып, биотехнологиялық әдістердің көмегімен селекция процесін жүргізу;

  • Код ON12

    теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану іскерлігін қалыптастыру арқылы, ізденушілік-зерттеушілік әрекет дағдыларын игеру, талдау, зерттеу нәтижелеріне қорытынды жасау;

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 6B05101-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B05101 Биология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология және ауылшаруашылығы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top