Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Mardan Saparbaev Instityty

  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена-бала организмінің сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін зерттейтін ғылым; осы негізде денсаулықты қорғау мен нығайтуға, үйлесімді және физиологиялық дамытуға және балалар мен жасөспірімдер организмінің функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған гигиеналық нормативтер мен физиологиялық талаптарды әзірлеуді оқытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, студенттердің жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе (педагог пен тәрбиешінің қызметі)
    Несиелер: 6

    "Педагогикалық мамандыққа кіріспе (педагог пен тәрбиешінің қызметі)» пәні балалардың дамуына және мұғалімнің жеке басының кәсіби маңызды қасиеттерін тәрбиелеуге қатысты құнды кәсіби көзқарастарды қалыптастырады. Курс студенттерді мектепке дейінгі ұйым мұғалімінің кәсіби қызметінің мәні мен ерекшеліктері туралы алғашқы біліммен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттану адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыруға, сондай-ақ ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер төндіретін қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология и основы безопасности жизнедеятельности
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам дамуының психологиясы
    Несиелер: 5

    "Адам дамуының психологиясы" пәні даму психологиясының теориялық және практикалық негіздерін,психологиялық механизмдер, факторлар және жас өзгерістерінің заңдылықтарын, психикалық даму тенденцияларын және оның қарқыны мен бағытын анықтайтын параметрларды меңгеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    «Әлеуметтік педагогика» пәні әлеуметтік педагогикалық іс-әрекеттің мәні,әлеуметтік тәрбие және тұлғаның әлеуметенуі,тұлғаның тәрбиеленуі мен әлеуметтік- педагогоикалық іс-әрекет технологиясын,әлеуметтік ауытқулар,және оны болдырмау себептері мен жолдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    «Отбасы тәрбие негіздері» пәні отбасының пайда болуының негізгі теорияларын, ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас түрлерінің классификациясын зерттейді, отбасының психологиялық диагностикасын жүргізеді, отбасы мен оның жеке мүшелеріне психологиялық кеңес беруды қарастирады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әл-Фарабиден рухани сабақтастық Абайға дейін
    Несиелер: 3

    Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға. Этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    "Педагогика тарихы" пәні мектепке дейінгі педагогика тарихын зерттейді және сыни шығармашылық педагогикалық ойлауды дамытады, мектепке дейінгі білім беру жүйесінің болашақ мамандарының дүниетанымдық және педагогикалық мәдениетін арттырады, олардың оқыту және тәрбиелеу мазмұнының принциптерін, әдістерін, формаларын терең түсінуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дидактика
    Несиелер: 5

    «Дидактика» пәні мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы педагогикалық іс- әрекетте ақпараттық дидактикалық технологияларды пайдалануды және мектепке дейінгі ұйымда біртұтас оқу үдерісін ұйымдастыруға дайындықты қамтамасыз етеді; мектепке дейінгі білім беру ұйымында оқыту іс әрекетіне деген қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 3

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы және құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы педагогика-әлемнің әртүрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың жай-күйін, заңдылықтары мен даму тенденцияларын, олардың жалпы тенденцияларының, ұлттық және аймақтық ерекшеліктердің арақатынасын салыстырмалы түрде зерттейтін, ұлттық білім беру жүйелерін шетелдік тәжірибені қолдану арқылы өзара байытудың әдістері мен формаларын ашатын педагогикалық ғылымның саласы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    "Этнопедагогика" пәні студенттерді этнопедагогиканың мәні мен ерекшеліктерімен таныстыруға, ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып, өскелең ұрпақты тәрбиелеудегі адамдардың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын насихаттауға және ұлттық сана-сезімнің өзін-өзі танытуына бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балабақшадағы сауат ашу
    Несиелер: 5

    "Балабақшадағы сауат ашу" пәні - бұл жазу мен оқуды игеруге дайындықтың мақсатты, жүйелі процесі. Балабақшада сауаттылыққа үйрету дислексия мен дисграфияның пропедевтикасы болып табылады және балаға белгілі бір қателіктерден аулақ болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    " Мектепке дейінгі білім беру менеджменті" пәні мектепке дейінгі білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, мектепке дейінгі білім беру менеджменттің қызметін,заңдылықтарын, ұстанымдарын ,әдістерін, мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент тұжырымдамасының даму тарихын,басқарудын ерекшеліктерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың тіл дамыту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі жастағы балалардың тіл дамыту теориясы мен технологиясы" оқушылардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамыту процесі туралы ғылыми білімдерін қалыптастырады. Мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеудің грамматикалық жағын қалыптастырудың тиімді әдістері мен әдістерін игеруге ықпал етеді. Пән мектеп жасына дейінгі балаларды сөйлеуге үйрету саласындағы заманауи бағдарламаларды іске асырудың әдістемелік және практикалық дағдыларының кешенін зерделейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым - қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    «Қарым-қатынас психологиясы» пәні қарым-қатынас заңдылықтарын, тетіктерін, жанжал жағдайындағы мінез-құлықты, іскери келіссөздерді ұйымдастыру мен өткізудегі, оқытушы практикасындағы өндірістік қатынастарды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні математиканы оқыту әдістемесі пәні мен міндеттерін оқытады; Пәннің негізгі қызметі мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің балаларға математиканы оқытудың ғылыми негіздері бойынша кәсіби-теориялық дайындығының қазіргі қоғамның әлеуметтік сұранысын қанағаттандыратындай сапалы деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалар қолының ұсақ моторикасын дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі жастағы балалар қолының ұсақ моторикасын дамыту әдістемесі" пәні бойынша баланың дамуындағы қол моторикасын дамытудың маңызын, ерте және кіші мектепке дейінгі балалық шақта ұсақ моториканы дамыту ерекшеліктерін, қол моторикасын дамытуға арналған ойындар мен жаттығуларды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі.
    Несиелер: 5

    "Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың теориясы мен әдістемесі." пәні студенттердің ғылыми дүниетанымын, қоршаған туған өлкенің табиғатына ұқыпты қарау тәрбиесін зерттейді және оларды табиғат қорғау қызметінің әдістері мен тәсілдерімен таныстыруды оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалардағы математикалық түсініктерді дамыту теориясы мен технологиялары
    Несиелер: 5

    «Балалардағы математикалық түсініктерді дамыту теориясы мен технологиялары» пәні мектепке дейінгі жастағы балаларда математиканы дамыту теориясы мен мектепке дейінгі жастағы балаларда қарапайым математиканы дамытуың теориясы мен әдістемесі пәнінің негізгі категорияларын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    "Әлеуметтік психология" пәні әлеуметтік психологияның негізгі парадигмаларын, теориялық және қолданбалы міндеттерді қамтамасыз етеді, жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, жеке тұлғаны әлеуметтендіруді, әлеуметтік топтарды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту
    Несиелер: 5

    "Мектепке дейінгі балаларды Монтессори жүйесі бойынша тәрбиелеу және оқыту" пәні М. Монтессоридің негізгі теориялық ережелері туралы жүйелі түсініктерді, Монтессори жүйесіндегі педагогтың рөлін, оның педагогикалық тәсілдерінің ерекшелігін, Монтессори педагогикасының негізгі оқу бөлімдерін меңгеруды оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арт-терапия
    Несиелер: 5

    «Арт-терапия»- әлемдік және ұлттық арт-терапияның тарихы мен қазіргі жағдайы туралы, арт-терапияның теориялық негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастырады; мектепке дейінгі білім ұйымдарында арт-терапевтік техникаларды өздігінен таңдау және оларды қолданудың дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі» пәнін оқып үйрену болашақ мектепке дейінгі мекеме тәрбиешісінің іс-әрекетін қалыптастыруға, білім, дағды және құзыреттілікті және дүниетанудан дидактикалық материалдарды қолдану әдістерін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің өз зерттеу жобаларын іске асыру және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсыну, зерттеу әдістерін қолдану, өз зерттеу ережелерін дәлелді түрде баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баланың мәдени тынығуын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің бойында балалардың мәдени демалысын ұйымдастыру, балаларға арналған мәдени-бұқаралық іс-шараларды құру және өткізу технологиясының дағдыларын қалыптастырады. Пән теориялық білім мен мәдени-демалыс бағдарламаларын құрудың, балалардың бос уақытын дұрыс ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    «Балалар әдебиеті» пәні теориялық және практикалық мәселелерді,балалар әдебиеті туралы ғылым және оның салалары; әдебиеттің халықтығы, ұлттығы мен жалпы адамзаттық сипаттары; көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы, сюжеті мен композициясы; көркем бейне оның жасалу жолдарын оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда интерактивты оқыту технологиясы
    Несиелер: 4

    «Мектепке дейінгі ұйымдарда интерактивты оқыту технологиясы» пәні студенттермен интерактивты оқыту технологиясын жүргізу үшін білім беру технологияларының кең арсеналын қолдана отырып, қазіргі заманғы интерактивті технологиялардың кең спектрін бағдарлай алатын тәрбиешілерді даярлайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалармен өзара әрекеттесудің тиімді әдістері
    Несиелер: 5

    Пән балалармен өзара әрекеттесу әдістерін ұйымдастырудың педагогикалық және психологиялық дағдыларын қалыптастырады. Тәрбиеші мен баланың қарым-қатынасын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    "Балалар психологиясы" пәні балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтары, балалар психологиясы саласындағы зерттеулер, отандық және шетелдік психологтардың практикалық және эксперименттік тәжірибесі, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балалар психикасының көрінісін анықтау және талдау туралы зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-кәсіби қалыптасу процесінде тұлғаның дамуы туралы идеяларды қалыптастыруға және кәсіби міндеттерді орындау барысында жеке өсудің диагностикалық зерттеулерін жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған.Сонымен қатар тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем оқу
    Несиелер: 5

    "Көркем оқу" пәні әдеби шығарманы көркемдік қабылдауды белсендіреді, өйткені мұндай қабылдау әдебиет құбылыстарының терең және шығармашылық дамуын талап ететін орындаушылық талдау процесінде жүзеге асырылады. Мәнерлеп оқу Болашақ тәрбиешіге оқу өнерін білуге және түсінуге мүмкіндік береді, көркем шығармаларды оқуға және таратуға өз бетінше дайындалу үшін қажетті дағдыларды дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық этика" пәні педагогикалық моральдың ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық жұмыс саласында моральдың жалпы принциптерін жүзеге асырудың ерекшеліктерін анықтайды, оның функцияларын, принциптер мазмұнының ерекшеліктерін, этикалық категориялар мен ережелерді ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Анимациялық-тынығу қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    "Анимациялық-тынығу қызметін ұйымдастыру" пәні анимацияны,белсенді әдістерді, тәсілдерді, формалар мен құралдарды пайдаланумен байланысты кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық-тәрбиелік және әлеуметтік-педагогикалық түрлеріне бағдар береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбек
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыруға, еңбекке ақы төлеуді оқытуда бастауыш мектеп жасындағы оқушылардың ұйымдастырудың әртүрлі түрлерін пайдалануды, сондай-ақ әртүрлі материалдарды техникалық, күнделікті, көркемдік және басқа да материалдармен өңдеу негіздерін үйренуге үлкен көңіл бөледі. дизайн қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық мазмұны бар дидактикалық ойындар
    Несиелер: 5

    "Математикалық мазмұны бар Дидактикалық ойындар" пәні ерекше дамытушы әсерге ие. Оны зерттеу есте сақтау, сөйлеу, қиял, эмоцияны дамытуға ықпал етеді; балалардың табандылығын, шыдамдылығын, шығармашылығын қалыптастырады. Математиканың негізгі мақсаты-балаға өзіне деген сенімділік сезімін беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметін ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі" пәні мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі туралы білім жүйесін қалыптастырады, балалардың еңбек қызметін ұйымдастырудың мақсаттарын, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтауға дайындығын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі" пәні мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ қызметкерлерін бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы негіздерімен таныстыру,мектепке дейінгі жастағы балаларды көркемдік тәрбиелеу әдістеріне үйрету,сурет салу, мүсіндеу, жапсыру және құрастыруда бейнелеу-мәнерлі құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 5

    «Жаратылыстану» пәні өсімдіктану негіздері,өсімдік мүшесінің құрылымы,төменгі және жоғары өсімдіктердің морфологиясы,жертану және өлкетану негіздері,өнірді,табиғатты,шаруашылықты оқып үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларда логикалық ойлауды дамыту
    Несиелер: 5

    "Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауын дамыту" пәні есте сақтау, сөйлеу, қиял, эмоцияны дамытуды зерттейді;табандылық, логика, шыдамдылық, жеке тұлғаның шығармашылық әлеуеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық тәрбие әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Музыкалық тәрбие әдістемесі" пәні мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің мазмұны, әдістері мен формалары туралы білім жүйесін қалыптастырады; музыкалық шығармаларды талдау қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дефектология және логопедия
    Несиелер: 5

    Пән балалардағы ауытқулардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін, зияткерлік дамуында ауытқулары бар оларды тәрбиелеу мен оқыту заңдылықтарын, оларды тәрбиелеуге, оқытуға және қоғамдағы өмірге бейімделуге бағытталған.Логопедия ғылымы сөйлеу бұзылыстарын, олардың алдын-алу, диагностикалау және жою әдістері, себептері, механизмдері, белгілері, барысы, сөйлеу әрекетінің бұзылуының құрылымы, түзету жүйесі туралы зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    "Арнайы педагогика" пәні-бұл білім беру мен оқытудың мамандандырылған жеке әдістерін қажет ететін ерекше Денсаулық қажеттіліктері бар баланың даралығы мен жеке басының даму процесін басқарудың мәнін, заңдылықтарын, тенденцияларын зерттейтін ғылым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық шеберлік" пәні педагогқа тән жеке және кәсіби маңызды қасиеттер мен білімнің, дағдылардың, студенттерге әсер ету техникасын қарастырады. Педагог және студенттың өзара әрекеттесу технологияларының интегралды жиынтығын,педагогтың сабақ өту әдіс-тәсілдері,коммуникативті құзыреттіліктерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Сөйлеу мәдениеті» курсы – ауызекі және жазба тіл нормаларын, іскери риториканы, сондай-ақ «қарым-қатынастың алуан түрлерінде тілдің көркемдік құралдарын қолдана білу» ұғымдарын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар шығармашылығының психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар шығармашылығының психологиясы -шығармашылық белсенділікті, балалардың әртүрлі қызмет салаларында, ең алдымен: ғылымда, техникада, өнерде, сондай-ақ күнделікті өмірде, күнделікті өмірде жаңа, ерекше туындыларды жасауды зерттейтін психология бөлімі.Баланың шығармашылық әлеуетінің қалыптасуы, дамуы және құрылымын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Тарихи дәуірді, оның процестерін, құбылыстарын, оқиғаларын сипаттау үшін фактілерді білуді көрсетеді және қолданады. Интеграциялық процестердің өнімі ретінде шындықты, қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын философиялық түсінудің ерекшеліктерін түсіндіреді. Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан олардың ерекшеліктерін талдайды. Қазіргі білім жүйесіндегі саяси ғылымның орнын, әртүрлі тарихи кезеңдердегі мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, Мемлекеттік-саяси, этноконфессиялық және мәдени дамуына факторлардың әсерін бағалайды және түсіндіреді. Тиімді өмір сүруге ықпал ететін адам туралы ғылымдар жүйесіндегі психологияның міндеттері мен орнын түсінеді.

  • Код ON2

    Әлеуметтік және кәсіби салаларда грамматикалық білім жүйесі негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолданады. Байланыс жағдайына сәйкес ақпаратты талдайды. Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерімен жұмыс істейді. Басқа мәдениеттер мен дәстүрлердің өкілдерімен тең құқылы диалог құруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгергенін көрсетеді. Кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ-ның әртүрлі түрлерін: интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистерді қолданады. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты түсіндіреді.

  • Код ON3

    Қазақстандық бірегейлік пен патриотизмді қалыптастырудағы тарихи білімнің негізін қалаушы рөлін дәлелдейді. Бастама көтереді, қызметтің белгілі бір салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолданады, шешімдер қабылдайды, жауапты таңдау жасайды. Адам мен қоршаған орта арасындағы байланысты дәлелдейді, қауіпсіз өмір салтының құндылықтарын жүзеге асырады. Қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, құқықтық нормаларымен жұмыс жасайды. Әлеуметтік белсенділік пен өмірді қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын насихаттайды және басшылыққа алады. Кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескереді. Қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адамгершілік ұстанымын тұжырымдайды және сауатты дәлелдейді.Білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін есепке алу негізінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру принциптерін білу

  • Код ON4

    Мамандыққа деген адалдығы, жаңа нәрсені үйренуге деген ұмтылысы, оқыту психологиясы, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуы саласындағы терең білімі бар. Ұжымдағы тұлғааралық қатынастарға педагогикалық әсер етеді. Оқу-тәрбие үрдісінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолданады, білім алушылармен, ата-аналармен, әріптестермен және әкімшілікпен қарым-қатынаста қиындықтарды жеңеді. Нақты психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттестіктің ерекшеліктері мен міндеттеріне сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін таңдайды және қолданады. Педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды. Мәдени және шығармашылық қажеттіліктерді іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға жәрдемдеседі

  • Код ON5

    Психологияның сапалық ерекшелігін анықтауға ықпал етеді. Әр жас кезеңіндегі адамның ерекшеліктерін,онтогенездегі адамның дамуы туралы түсінікті білу.Қазақстандағы және шетелдегі білім беру идеялары мен практикасының тарихи тәжірибесін сыни бағалай білу.Адамзат тарихында пайда болған педагогикалық идеяларды, тұжырымдамаларды, теорияларды талдау.Педагогиканың негізгі дидактикалық, отбасылық және әлеуметтік категорияларының анықтамаларын білу.

  • Код ON6

    Пәндік салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады. Өз қызметінің нәтижелерін бағалайды, орындалған зерттеулердің нәтижелері бойынша ғылыми есептер, шолулар, Жарияланымдар жасайды және дайындайды. Академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді жасау саласында оқу және зерттеу дағдыларын меңгерген. Кәсіби қызметтің іргелі және қолданбалы салаларында ғылыми зерттеулердің мақсаттарын тұжырымдайды, нақты міндеттерін қояды, оларды ақпараттық технологияларды қолдана отырып, заманауи зерттеу әдістерінің көмегімен шешеді. Ғылыми дәйексөз алу ережелерін ұстанады, оқу ғылыми жұмыстарында плагиатқа жол бермейді, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін қолданады.

  • Код ON7

    Болашақ мамандарда тұрақты гигиеналық дағдыларды қалыптастырады.Гигиеналық талаптарға сәйкес қоршаған ортаны және өмірді ұйымдастырады.Әр түрлі сатылардағы балалар ағзасының даму ерекшеліктерін анықтайды.Ата-аналар мен халық арасында педагогикалық білімді қалыптастырады, ата-аналарды балалармен жұмыстың жеке және ұжымдық нысандарына оқытуды жүзеге асырады, тәрбиенің оң тәжірибесін анықтайды, зерделейді және таратады.

  • Код ON8

    Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы педагогикалық іс-әрекетті дамытудың перспективалық бағыттарын анықтай білу.Мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа оқыту процесінің ерекшеліктерін қалыптастыру.Ұйым қызметкерлерінің өзара іс-қимылын үйлестіру және мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілері мен мамандарының жұмысын басқару.Жеке тұлғаның дамуындағы әлеуметтік-мәдени аспектілердің маңыздылығын талдай білу.Оқыту, тәрбиелеу және әлеуметтену процестері жүретін әртүрлі контекстерді (әлеуметтік, мәдени, ұлттық) анықтау.

  • Код ON9

    Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу қарым-қатынасын дамытудың жас және жеке ерекшеліктерін анықтай білу.Арт-терапияның негізгі әдістерін тиімді пайдалану, психотерапиялық байланыстарды құру және қолдау, жүйелі бақылауды жүзеге асыру, мақсатты белсенді және эмпатикалық тыңдауды қолдану.Мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың ұсақ қол моториканы дамыту құралдарын жүйелеуді білу.Монтессори принциптерін қолдану және түсіну

  • Код ON10

    Мектеп жасына дейінгі балалардың жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес математикалық даму процесін жобалай білу. Балалармен тиімді тұлғааралық қатынастарды құру мәселелері бойынша педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналардың психологиялық-коммуникативтік жұмысын жүзеге асыру.Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуға арналған дүниетануды және әлеуметтік зерттеулер бойынша заманауи бағдарламалардың алуан түрлерін еркін бағдарлай білу.Балалардың әлеуметтік нысандар мен табиғи құбылыстарға бақылауын ұйымдастыру.

  • Код ON11

    Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың интерактивті формалары мен әдістерін қолдану ерекшеліктерін білу.Нақты педагогикалық жағдайға байланысты мектеп жасына дейінгі балаларды интерактивті оқытудың ең ұтымды формалары мен әдістерін таңдай білу.Балалар психологиясының әдістері мен психикалық даму заңдылықтары туралы білу.Бала психикасының көрінісін талдау, оның жас және жеке ерекшеліктерін оқу-тәрбие жұмысында ескеру қабілетін қалыптастыру және анықтау.Өзінің кәсіби мақсаттарына сәйкес психодиагностикалық міндет қоя білу, сондай-ақ оны жүзеге асыру үшін тиісті психодиагностикалық құралдарды таңдау.

  • Код ON12

    Анимациялық және бос уақытты ұйымдастырудың негізгі бағыттарын білу.Бос уақытты ұйымдастырудың әдістері мен әдістерін іс жүзінде қолдана білу.Оқу механизмі мен сапасын қалыптастырудың әдістері мен тәсілдерін, оқуды түсіну тәсілдерін білу, кітаппен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.Логикалық-математикалық ойындары бар балалардың оқу және өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білу.Мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларының музыкалық тәрбиесі бойынша оқулықтарды, жұмыс дәптерлерін, аудио - және бейнежазбаларды, музыкалық аспаптарды пайдалана білу.

  • Код ON13

    Бейнелеу өнерін бастауыш сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие мен көркемдік білім беру құралы ретінде қолдана білу.Негізгі ұғымдарды білу: Педагогикалық шеберлік, педагогикалық қабілеттер, педагогикалық технология,педагогикалық техника, пантомима, педагогикалық қарым-қатынас, педагогикалық бағалау, педагогикалық талап. Қажет болған жағдайда педагогикалық процесті дәрежесі мен дәрежесіне сәйкес баланың ауытқуларының ауырлығы, оның білім беру мүмкіндіктерін құра білу.Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдар бойынша заманауи бағдарламалардың алуан түрлілігін еркін меңгеру.Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметінің теориялық негіздерін білу, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс Жас нормаларына сәйкес оны ұйымдастыру.

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу: Мектепалды даярлық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01201 МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top