Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Болашақ

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді өзінің кәсіби қызметінде және этносаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимыл тәжірибесінде пайдаланады; педагогика ғылымының тарихи мұрасының озық тәжірибесі мен жетістіктерін талдайды; мектеп жасына дейінгі балаларда жеке гигиена дағдыларын дамытуға бағытталған іс-шараларды жүргізеді.
  • Өмір жолының барлық кезеңдерінде адам психикасының жас ерекшеліктерінің сипаттамаларын талдайды; психологиялық кеңес береді; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және өнімді іс-әрекеттерін ұйымдастырады.
  • Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық концепциялар мен категорияларды, өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік және экологиялық білімдерді, осы салалардағы инновациялық стратегияларды негізге ала отырып, қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде айналадағы шындықты бағалайды. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынасты қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолдану дағдыларын,сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
  • Жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру мазмұнын құрастырады; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту міндеттеріне сәйкес заманауи педагогикалық технологияларды пайдаланады; ұйымдық білім беру процесінің субъектілерімен ынтымақтастықты, олардың белсенділігін, бастамашылығын, дербестігін, шығармашылық қабілеттерін қолдауды ұйымдастырады.
  • Денсаулығында ауытқулары бар балалардың морфофункционалды, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін талдайды; балалардың психикалық жағдайын өлшеу және бағалау әдістерін қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың дамуындағы бұзылуларды анықтайды.
  • Мектеп жасына дейінгі балалармен дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық жұмыс жүргізеді; бейнелеу қызметін мектеп жасына дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие беру және көркемдік білім беру құралы ретінде пайдаланады; музыкалық шығармаларды талдайды, әуендерді таза интонациялайды; ұйымдастырылған іс-шаралар бойынша жоспарлар, конспектілер әзірлейді.
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойындардың жіктелуін сипаттай отырып, әртүрлі жас топтарындағы жұмыс әдістемесі негізінде ойын қызметін ұйымдастырады; инклюзивті білім беруде педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; үлгілік қағидаларға сәйкес мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық процесін бақылайды және ұйымдастырады, тәрбиешілердің жұмысын басқарады; мектепке дейінгі ұйымда балалармен, ата-аналармен және қызметкерлермен әдістемелік жұмысты жүзеге асырады; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелері бойынша білім беру мекемелерінде балалармен, олардың отбасымен, педагогтармен және психологтармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.
  • Психологиялық-педагогикалық диагностиканы құрудың және дербес жүргізудің, нәтижелерді сандық-сапалық талдау мен түсіндірудің оңтайлы жолдарын айқындайды; ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын айқындай отырып, қазіргі ғылымның үрдістерін талдайды,; ғылыми зерттеулердің тақырыптарын таңдайды; ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу әдістемесін әзірлейді; оқыту саласындағы маңызды теориялық мәселелер бойынша тарихи-педагогикалық ақпаратты жинау әдістерін қолданады және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелейді.
  • Мектепке дейінгі ұйым жағдайында педагогикалық этикеттің талаптарын, басқа адамдарға деген ішкі құрметтің сыртқы көрінісі ретінде сақтай отырып, әдістемелік жұмыстың инновациялық және дәстүрлі нысандарын, әдістерін қолданады; тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қарым-қатынаста заманауи әдістерді қолданады.
  • Кез-келген мәтінді жанрға қарамастан интонациялық семантикалық және логикалық жағынан бөліп көрсету тұрғысынан талдап, алынған әдеби білімді практикалық іс-әрекетте қолданады: балалар көркем әдебиетінің кез-келген туындыларын жас ерекшеліктерін ескере отырып, дербес талдайды және анықтайды; әр түрлі жанрдағы әдеби шығармалар мәтіндерінің партитураларын жасайды; коммуникативті актілерді баланың сөйлеу дамуындағы тиімділігі тұрғысынан талдайды; сөйлеу және бейнелеу дағдыларын, математикалық түсініктерді қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған әлеммен танысу саласындағы білімді қолданады.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Top