6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Болашақ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын, мектепке дейінгі білім беруді ізгілендіру және жаңғырту, тұлғаға бағдарланған және құзыретті тәсілдер жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Bolashaq» академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Этнопедагогика және этнопсихология
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Психологиялық-педагогикалық ғылымда кросс-мәдени зерттеулер
Ғылыми педагогикалық зерттеу негіздері
Педагогтың кәсіби этикасы
Балалар әдебиеті бойынша практикум
Интеграцияланған пәндер: (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері/ Экология және өмір қауіпсіздік негіздері/ Құқық негіздері/ Экономика және кәсіпкерлік негіздері/ Ғылыми зерттеу негіздері;)
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Мәнерлеп оқу бойынша балалар әдебиетінің практикумы
-
2 Оқу жылы
Стартап және бизнес коллаборациясы
Қаржылық сауаттылық
Мектепке дейінгі балалардың ата-аналарының психологиялық-педагогикалық сауатын ашу
Мектепке дейінгі балалардың ата-аналарымен жұмыс
Педагогика
Психология
Мектепке дейінгі баланың психологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін басқару әдістемесі
Өлкетану
Педагогика тарихы (жалпы және мектепке дейінгі)
Балалар психологиясы
Балалар ойынының психологиялық-педагогикалық негізі
Психикалық процестер мен жеке тұлғаның онтогенезі
Жас ерекшелік психологиясы
Мектепке дейінгі педагогика
Салыстырмалы педагогика
-
3 Оқу жылы
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Арнайы психология
Мектепке дейінгі ұйымды басқару
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесi
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Тұлғаның психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Психокоррекциялық жұмыс негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың педагогикалық диагностикасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
Математика негіздері
Мектепке дейінгі балалардың өзіндік көркем-шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған әлеммен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Балабақшадағы эксперимент
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі балалардың математикалық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту
-
4 Оқу жылы
Шығармашылық педагогика негіздері
Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қызметті ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Білім беру жүйесіндегі қазіргі технологиялар
Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің жұмысы
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Педагогикалық шеберлік
Педагогтің ұйымдастырушылық-этикалық нормалары
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Педагогтің ұйымдық-құқықтық нормалары
Отбасы педагогикасы
Мектепке дейінгі ұйымда мерекелерді ұйымдастыру және өткізу
Педагогтың кәсіби қарым-қатынасы
Мемлекеттік тілде іс-қағаздарды жүргізу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді өзінің кәсіби қызметінде және этносаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимыл тәжірибесінде пайдаланады; педагогика ғылымының тарихи мұрасының озық тәжірибесі мен жетістіктерін талдайды; мектеп жасына дейінгі балаларда жеке гигиена дағдыларын дамытуға бағытталған іс-шараларды жүргізеді.
- Өмір жолының барлық кезеңдерінде адам психикасының жас ерекшеліктерінің сипаттамаларын талдайды; психологиялық кеңес береді; мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және өнімді іс-әрекеттерін ұйымдастырады.
- Философиялық, тарихи, мәдени, құқықтық концепциялар мен категорияларды, өмірдің әртүрлі салаларындағы кәсіпкерлік және экологиялық білімдерді, осы салалардағы инновациялық стратегияларды негізге ала отырып, қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде айналадағы шындықты бағалайды. Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынасты қолдана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазуды қолдану дағдыларын,сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру дағдыларын көрсетеді. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.
- Жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру мазмұнын құрастырады; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту міндеттеріне сәйкес заманауи педагогикалық технологияларды пайдаланады; ұйымдық білім беру процесінің субъектілерімен ынтымақтастықты, олардың белсенділігін, бастамашылығын, дербестігін, шығармашылық қабілеттерін қолдауды ұйымдастырады.
- Денсаулығында ауытқулары бар балалардың морфофункционалды, әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін талдайды; балалардың психикалық жағдайын өлшеу және бағалау әдістерін қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың дамуындағы бұзылуларды анықтайды.
- Мектеп жасына дейінгі балалармен дене шынықтыру-сауықтыру, спорттық-бұқаралық жұмыс жүргізеді; бейнелеу қызметін мектеп жасына дейінгі балаларға эстетикалық тәрбие беру және көркемдік білім беру құралы ретінде пайдаланады; музыкалық шығармаларды талдайды, әуендерді таза интонациялайды; ұйымдастырылған іс-шаралар бойынша жоспарлар, конспектілер әзірлейді.
- Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойындардың жіктелуін сипаттай отырып, әртүрлі жас топтарындағы жұмыс әдістемесі негізінде ойын қызметін ұйымдастырады; инклюзивті білім беруде педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; үлгілік қағидаларға сәйкес мектепке дейінгі ұйымның педагогикалық процесін бақылайды және ұйымдастырады, тәрбиешілердің жұмысын басқарады; мектепке дейінгі ұйымда балалармен, ата-аналармен және қызметкерлермен әдістемелік жұмысты жүзеге асырады; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту мәселелері бойынша білім беру мекемелерінде балалармен, олардың отбасымен, педагогтармен және психологтармен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.
- Психологиялық-педагогикалық диагностиканы құрудың және дербес жүргізудің, нәтижелерді сандық-сапалық талдау мен түсіндірудің оңтайлы жолдарын айқындайды; ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын айқындай отырып, қазіргі ғылымның үрдістерін талдайды,; ғылыми зерттеулердің тақырыптарын таңдайды; ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізу әдістемесін әзірлейді; оқыту саласындағы маңызды теориялық мәселелер бойынша тарихи-педагогикалық ақпаратты жинау әдістерін қолданады және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелейді.
- Мектепке дейінгі ұйым жағдайында педагогикалық этикеттің талаптарын, басқа адамдарға деген ішкі құрметтің сыртқы көрінісі ретінде сақтай отырып, әдістемелік жұмыстың инновациялық және дәстүрлі нысандарын, әдістерін қолданады; тәрбиеленушілердің ата-аналарымен қарым-қатынаста заманауи әдістерді қолданады.
- Кез-келген мәтінді жанрға қарамастан интонациялық семантикалық және логикалық жағынан бөліп көрсету тұрғысынан талдап, алынған әдеби білімді практикалық іс-әрекетте қолданады: балалар көркем әдебиетінің кез-келген туындыларын жас ерекшеліктерін ескере отырып, дербес талдайды және анықтайды; әр түрлі жанрдағы әдеби шығармалар мәтіндерінің партитураларын жасайды; коммуникативті актілерді баланың сөйлеу дамуындағы тиімділігі тұрғысынан талдайды; сөйлеу және бейнелеу дағдыларын, математикалық түсініктерді қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балалардың қоршаған әлеммен танысу саласындағы білімді қолданады.
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Alikhan Bokeikhan University
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi